De beste creditmanagement software zoeken, vergelijken en selecteren.
![]() |
![]() |
![]() |
|
Payt | Outstanding24 | CreditDevice | |
---|---|---|---|
Beoordeling | 4.0 | ||
Aantal medewerkers | |||
1 medewerker | |||
2 - 10 medewerkers | |||
11 - 25 medewerkers | |||
26 - 50 medewerkers | |||
51 - 75 medewerkers | |||
76 - 100 medewerkers | |||
101 - 150 medewerkers | |||
151 - 200 medewerkers | |||
201 - 250 medewerkers | |||
251 - 300 medewerkers | |||
301 - 350 medewerkers | |||
351 - 400 medewerkers | |||
401 - 500 medewerkers | |||
500 of meer medewerkers | |||
Betaalmethode | |||
AfterPay | |||
American Express | |||
ApplePay | |||
Cadeaukaarten | |||
Capayable | |||
Carte Bleue | |||
Cartes Bancaires | |||
EPS | |||
Focum | |||
iDEAL | |||
iDEAL QR | |||
KBC | |||
Klarna | |||
Maestro | |||
Mastercard | |||
Pay | |||
PayPal | |||
Paysafecard | |||
Przelewy24 | |||
SEPA | |||
Sofort | |||
Visa | |||
Achteraf betalen | |||
Afrekenen zonder account i
|
|||
Automatische incasso i
|
|||
Bancontact Mister Cash | |||
Bank transfer | |||
Belfius | |||
Bitcoin | |||
Discover | |||
Giropay | |||
Beveiliging | |||
Back ups i
|
|||
Beveiliging IP-adres i
|
|||
Data opslag in Europa i
|
|||
Flexibele gebruikersrechten i
|
|||
Single Sign On (SSO) i
|
|||
Twee-factor-authenticatie i
|
|||
Branche | |||
Overheid i
|
|||
Zakelijke dienstverlening i
|
|||
Zorg i
|
|||
Bouw en installatie i
|
|||
Facilitaire dienstverlening i
|
|||
Horeca i
|
|||
IT i
|
|||
Maatschappelijke dienstverlening i
|
|||
Retail i
|
|||
Farma en Chemie i
|
|||
Accountancy i
|
|||
Agro sector i
|
|||
Automotive i
|
|||
Educatie i
|
|||
Handel i
|
|||
Industrie i
|
|||
Logistiek i
|
|||
Media i
|
|||
Online dienstverlening i
|
|||
Petrol markt i
|
|||
Productie i
|
|||
Recreatie i
|
|||
Uitzendbranche i
|
|||
Vastgoedsector i
|
|||
Budget per gebruiker per maand | |||
€1 tot €5 | |||
€5 tot €10 | |||
€10 tot €25 | |||
€25 tot €50 | |||
€50 tot €75 | |||
€75tot €100 | |||
€100 of meer | |||
Communicatie | |||
Bezoekersregistratie i
|
|||
Communicatie via software i
|
|||
Delen van nieuwsberichten | |||
Interne chat i
|
|||
Logboek i
|
|||
Online agenda i
|
|||
Processignalen i
|
|||
Tijdlijn i
|
|||
Debiteurenbeheer | |||
Oninbare factuur i
|
|||
Betalingsherinneringen i
|
|||
Betalingsregeling i
|
|||
Cash forecasting i
|
|||
Debiteurendossier i
|
|||
Debiteurnotities i
|
|||
Dialoog op factuurniveau i
|
|||
Documentbeheer | |||
Formulieren en sjablonen i
|
|||
Opslaan van documenten i
|
|||
Implementatie kosten | |||
€0 | |||
€1 tot €100 | |||
€100 tot €500 | |||
€20.000 of meer | |||
€5.000 tot €20.000 | |||
€500 tot €5.000 | |||
Kwaliteitmanagement | |||
Klachtregistratie i
|
|||
Procesbeschrijvingen i
|
|||
Registreren van inspecties i
|
|||
Verbetervoorstellen i
|
|||
Werkinstructies i
|
|||
Platform | |||
API i
|
|||
Cloud i
|
|||
Sandbox i
|
|||
Server i
|
|||
Zelflerende software i
|
|||
Prijsmodel | |||
Abonnement i
|
|||
Eenmalig betalen i
|
|||
Freemium i
|
|||
Gratis proefaccount i
|
|||
Op aanvraag i
|
|||
Per eenheid i
|
|||
Software categorie | |||
Analyse en rapportage i
|
|||
Bezorging i
|
|||
Boekhouding i
|
|||
CRM i
|
|||
Debiteurenbeheer i
|
|||
Declaratie i
|
|||
Digitaal ondertekenen i
|
|||
Document management i
|
|||
EPD i
|
|||
ERP i
|
|||
Facturatie i
|
|||
Factuurverwerking i
|
|||
Fiscaal i
|
|||
Flexibele verloning i
|
|||
Helpdesk i
|
|||
HRM i
|
|||
Integratie software i
|
|||
Jaarrekening i
|
|||
Kassa i
|
|||
Kwaliteitsmanagement i
|
|||
Offerte i
|
|||
Opleidingsmanagement | |||
Personeelsplanning i
|
|||
Procesmanagement i
|
|||
Productconfiguratie i
|
|||
Productieplanning i
|
|||
Projectmanagement i
|
|||
Recruitment i
|
|||
Reservering i
|
|||
Rittenregistratie i
|
|||
Salarisadministratie i
|
|||
Sales i
|
|||
Servicemanagement i
|
|||
Talentmanagement i
|
|||
Urenregistratie i
|
|||
Verzuim i
|
|||
Voorraadbeheer i
|
|||
Webshops i
|
|||
Werkbonnen i
|
|||
Support | |||
Chat met medewerker | |||
Chatbot | |||
Kennisbank | |||
Mail/bericht via website | |||
Software demo i
|
|||
Telefonische helpdesk | |||
Taakbeheer | |||
Externe partij login i
|
|||
Status van lopende taken i
|
|||
Taken overzicht i
|
|||
Toewijzen van rollen i
|
|||
Aanmaken van taken i
|
|||
Taal interface | |||
Arabisch | |||
Deens | |||
Duits | |||
Engels | |||
Fins | |||
Frans | |||
Italiaans | |||
Mandarijn | |||
Nederlands | |||
Noors | |||
Pools | |||
Portugees | |||
Russisch | |||
Spaans | |||
Tsjechisch | |||
Turks | |||
Zweeds | |||
Type organisatie | |||
MKB i
|
|||
Grootbedrijf i
|
|||
Multinationals i
|
|||
Starter i
|
|||
Stichting i
|
|||
Vereniging i
|
|||
ZZP i
|
|||
Non-profit i
|
|||
Workflow | |||
Ontwerpen en aanpassen van workflows i
|
|||
Workflow management i
|
|||
Creditmanagement software voor het MKB helpt bedrijven met het structureren, automatiseren en digitaliseren van personeelszaken. Hieronder staan de 7 belangrijkste voordelen van het gebruik van software in het MKB:
Prijzen en verdienmodellen voor creditmanagement software variëren per softwareleverancier. Waar het ene bedrijf software aanbiedt voor een vast maandelijks bedrag, bieden andere bedrijven bijvoorbeeld een gratis instapmodel(freemium) aan. Ook hangen de prijzen van de software vaak af van het aantal gebruikers van de aanvrager. Het noemen van één prijs per softwarepakket geeft geen betrouwbaar beeld van de daadwerkelijke kosten en het vergelijken van prijzen kan hierdoor lastig zijn. SoftwareWatcher beschikt over filters waarmee je het prijsmodel en de prijsverhoudingen tussen softwareleveranciers kan vergelijken. Tijdens een software demonstratie krijg je van de softwareleverancier een indicatie van de prijs voor jouw bedrijf zodat je precies weet waar je aan toe bent.
Wanneer je tevreden bent over je huidige software systemen dan wil je graag dat nieuwe software systemen hier goed mee kunnen koppelen. Een software koppeling zorgt er immers voor dat informatie tussen beide systemen automatisch wordt uitgewisseld zonder dat er handmatige handelingen nodig zijn. Met de software vergelijking van SoftwareWatcher kun je eenvoudig zien welke software met elkaar koppelt. Hiervoor hoef je alleen de integratiefilter te raadplegen op de vergelijkingspagina.
In dit overzicht staat een uitleg van de functionaliteiten van creditmanagement software in het MKB.
Betalingsherinneringen en aanmaningen van creditmanagement software in het MKB
Wanneer een betalingstermijn is verstreken van een debiteur dan is het belangrijk om hiervan een herinnering of een aanmaning te versturen. Debiteurenbeheer software signaleert dit en kan automatisch een betalingsherinnering versturen. Zonder dat het je tijd kost blijft de debiteurenadministratie up to date.
Betalingsregeling met debiteurenbeheer software creditmanagement software in het MKB
Debiteurenbeheer software maakt het mogelijk om makkelijk een betalingsregeling te treffen. Je kan hiervoor zelf of de debiteur het initiatief voor laten nemen. Vaak is het mogelijk om per regeling een minimumbedrag af te spreken en kun je de regeling aan- en uitzetten wanneer je dat wilt.
Debiteurendossier creditmanagement software in het MKB
De software houdt een dossier bij van een debiteur. Hiermee kun je altijd overzicht houden op alle gebeurtenissen van een debiteur. Dit kan ook worden overgedragen aan de gerechtsdeurwaarder.
Debiteurnotities creditmanagement software in het MKB
Het is mogelijk om interne notities te maken voor collega's per factuur. Dis is vooral handig wanneer een bedrijf veel debiteuren heeft of veel medewerkers zich bezighouden met debiteurenbeheer software. Door het gebruik maken van interne notities weet je altijd wat er speelt met de debiteur en kun je makkelijk contact momenten bijhouden.
Dialoog op factuurniveau creditmanagement software in het MKB
Met deze functie kunnen debiteuren online het dialoog aangaan over een factuur. Debiteuren kunnen makkelijk en snel een reactie plaatsen bij een factuur. Hierin kunnen ze bijvoorbeel aangeven waarom ze nog niet betaald hebben en/of wanneer ze gaan betalen. Op deze manier kan het debiteuren proces aanzienlijk worden versneld.
Oninbare factuur creditmanagement software in het MKB
Deze functie zorgt ervoor dat oninbare facturen automatische worden verrekend voor de btw aangifte.