clear

Waarom SoftwareWatcher

SoftwareWatcher is een onafhankelijk platform om bedrijfssoftware te zoeken, vergelijken en selecteren. Op ons platform brengen wij alle softwareleveranciers samen op één plek. Het doel van SoftwareWatcher is om jou te helpen met het selecteren van de bedrijfssoftware dat bij je bedrijf past en hier vervolgens een keuze tussen te maken. SoftwareWatcher biedt een aantal grote voordelen:

  • Softwareselectie tool
  • SoftwareWatcher beschikt over een uitgebreide vragenselectie die snel en eenvoudig is te doorlopen. Alle software functionaliteiten worden uitgebreid beschreven waardoor je eenvoudig aangeeft wat belangrijk voor je is. Met de softwareselectie tool zorgt SoftwareWatcher ervoor dat je uitkomt bij de bedrijfssoftware dat bij je bedrijf past.

  • Gratis advies van een software expert
  • Mocht je er nog niet helemaal uitkomen, dan helpen we je graag verder met het selecteren van de beste bedrijfssoftware voor jouw bedrijf. Door vrijblijvend contact met ons op te nemen gaan we samen kijken naar jouw huidige situatie, software wensen en bedrijfsprocessen. Op basis hiervan geven we een onafhankelijk advies welke concrete software oplossingen het best geschikt zijn voor jouw bedrijf. Ook tijdens de selectie procedure fungeren we graag als centraal aanspreekpunt voor al je vragen over software. Het is altijd mogelijk om gratis contact met ons op te nemen en gebruik te maken onze jarenlange expertise op het gebied van bedrijfsprocessen en software oplossingen.

Creditmanagement software vergelijken

De beste creditmanagement software zoeken, vergelijken en selecteren. 

Payt Outstanding24 CreditDevice
PaytOutstanding24CreditDevice
Bekijk product Bekijk product Bekijk product
Beoordeling (4.0)4.0
Aantal medewerkers
1 tot 5 medewerkers check check check
6 tot 10 medewerkers check check check
11 tot 25 medewerkers check check check
26 tot 50 medewerkers check check check
51 tot 75 medewerkers check check check
76 tot 100 medewerkers check check check
101 tot 150 medewerkers check check check
151 tot 200 medewerkers check check check
201 tot 250 medewerkers check check check
251 tot 300 medewerkers check check check
301 tot 350 medewerkers check check check
351 tot 400 medewerkers check check check
401 tot 500 medewerkers check check check
500 of meer medewerkers check check check
Betaalmethode
AfterPay minimize minimize minimize
American Express minimize minimize minimize
ApplePay minimize minimize minimize
Cadeaukaarten minimize minimize minimize
Capayable minimize minimize minimize
Carte Bleue minimize minimize minimize
Cartes Bancaires minimize minimize minimize
EPS minimize minimize minimize
Focum minimize minimize minimize
iDEAL minimize minimize minimize
iDEAL QR minimize minimize minimize
KBC   minimize minimize minimize
Klarna minimize minimize minimize
Maestro   minimize minimize minimize
Mastercard   minimize minimize minimize
Pay   minimize minimize minimize
PayPal   minimize minimize minimize
Paysafecard minimize minimize minimize
Przelewy24 minimize minimize minimize
SEPA minimize minimize minimize
Sofort   minimize minimize minimize
Visa   minimize minimize minimize
Achteraf betalen   minimize minimize minimize
Afrekenen zonder account   i minimize minimize minimize
Automatische incasso   i check minimize check
Bancontact Mister Cash   minimize minimize minimize
Bank transfer   minimize minimize minimize
Belfius   minimize minimize minimize
Bitcoin minimize minimize minimize
Discover   minimize minimize minimize
Giropay   minimize minimize minimize
Beveiliging
Back ups i minimize check check
Beveiliging en toegang op IP-adres i minimize minimize check
Data opslag in Europa  i minimize check check
Flexibele gebruikersrechten   i minimize check check
Single Sign On (SSO) i check minimize check
Twee-factor-authenticatie i check minimize check
Branche
Overheid i minimize check check
Zakelijke dienstverlening i minimize check check
Zorg i minimize check check
Bouw en installatie i minimize check check
Facilitaire dienstverlening i minimize check check
Horeca i minimize check check
IT i minimize check check
Maatschappelijke dienstverlening i minimize check check
Retail i minimize check minimize
Farma en Chemie i minimize check check
Accountancy i minimize minimize minimize
Agro sector i minimize check check
Automotive i minimize check check
Educatie i minimize check check
Handel i minimize check check
Industrie i minimize check check
Logistiek i minimize check check
Media i minimize check check
Petrol markt i minimize minimize minimize
Productie i minimize check check
Recreatie i minimize check check
Uitzendbranche i minimize minimize minimize
Vastgoedsector i minimize check check
Webwinkels i minimize check check
Budget per gebruiker per maand
€1 tot €5 minimize minimize minimize
€5 tot €10 minimize minimize minimize
€10 tot €25 minimize minimize minimize
€25 tot €50 minimize minimize minimize
€50 tot €75 minimize minimize minimize
€75tot €100 minimize minimize minimize
€100 of meer minimize minimize minimize
Communicatie
Bezoekersregistratie i minimize minimize minimize
Communicatie via software i check minimize check
Delen van nieuwsberichten minimize minimize minimize
Interne chat i check minimize minimize
Logboek i minimize minimize check
Online agenda i minimize minimize check
Processignalen i minimize check check
Tijdlijn i minimize minimize check
Debiteurenbeheer
Oninbare factuur i minimize check minimize
Betalingsherinneringen  i check check check
Betalingsregeling i check check check
Cash forecasting   i minimize check check
Debiteurendossier i check minimize check
Debiteurnotities i check check check
Dialoog op factuurniveau i check check check
Documentbeheer
Formulieren en sjablonen i minimize minimize check
Opslaan van documenten i minimize check check
Implementatie kosten
€0 minimize minimize minimize
€1 tot €100 minimize minimize minimize
€100 tot €500 minimize minimize minimize
€20.000 of meer minimize minimize minimize
€5.000 tot €20.000 minimize minimize minimize
€500 tot €5.000 minimize minimize minimize
Kwaliteitmanagement
Klachtregistratie i minimize minimize minimize
Procesbeschrijvingen   i minimize minimize minimize
Registreren van inspecties i minimize minimize minimize
Verbetervoorstellen i minimize minimize minimize
Werkinstructies   i minimize minimize minimize
Platform
API   i minimize check check
Cloud i check check check
Sandbox i minimize minimize minimize
Server i minimize minimize minimize
Zelflerende software i minimize minimize minimize
Prijsmodel
Abonnement i check check check
Eenmalig betalen i minimize minimize minimize
Freemium i minimize minimize minimize
Gratis proefaccount i check minimize check
Op aanvraag i check minimize check
Per eenheid i minimize check minimize
Software categorie
Analyse en rapportage i minimize minimize minimize
Bezorging i minimize minimize minimize
Boekhouding i minimize minimize minimize
CRM i minimize minimize minimize
Debiteurenbeheer i check check check
Declaratie i minimize minimize minimize
Digitaal ondertekenen i minimize minimize minimize
Document management i minimize minimize minimize
EPD i minimize minimize minimize
ERP i minimize minimize minimize
Facturatie i minimize minimize minimize
Factuurverwerking i minimize minimize minimize
Fiscaal i minimize minimize minimize
Flexibele verloning i minimize minimize minimize
Helpdesk i minimize minimize minimize
HRM i minimize minimize minimize
Integratie software i minimize minimize minimize
Jaarrekening i minimize minimize minimize
Kassa i minimize minimize minimize
Kwaliteitsmanagement i minimize minimize minimize
Offerte i minimize minimize minimize
Opleidingsmanagement minimize minimize minimize
Personeelsplanning i minimize minimize minimize
Procesmanagement i minimize minimize minimize
Productconfiguratie i minimize minimize minimize
Productieplanning i minimize minimize minimize
Projectmanagement i minimize minimize minimize
Recruitment i minimize minimize minimize
Reservering i minimize minimize minimize
Rittenregistratie i minimize minimize minimize
Salarisadministratie i minimize minimize minimize
Sales i minimize minimize minimize
Servicemanagement i minimize minimize minimize
Talentmanagement i minimize minimize minimize
Urenregistratie i minimize minimize minimize
Verzuim i minimize minimize minimize
Voorraadbeheer i minimize minimize minimize
Webshop i minimize minimize minimize
Werkbonnen i minimize minimize minimize
Support
Chat met medewerker
Chatbot
Kennisbank
Mail/bericht via website
Telefonische helpdesk
Taakbeheer
Externe partij login   i minimize minimize minimize
Status van lopende taken i minimize minimize minimize
Taken overzicht i minimize minimize minimize
Toewijzen van rollen i minimize minimize minimize
Aanmaken van taken i minimize minimize minimize
Taal interface
Arabisch minimize minimize minimize
Deens   minimize minimize minimize
Duits   check minimize check
Engels   check minimize check
Fins minimize minimize minimize
Frans   check minimize check
Italiaans   minimize minimize minimize
Mandarijn   minimize minimize minimize
Nederlands   check check check
Noors   minimize minimize minimize
Pools   minimize minimize check
Portugees   minimize minimize minimize
Russisch minimize minimize minimize
Spaans   minimize minimize check
Tsjechisch minimize minimize minimize
Turks   minimize minimize minimize
Zweeds   minimize minimize minimize
Type organisatie
MKB i check check check
Grootbedrijf i check check check
Multinationals i check check check
Starter i minimize check minimize
Stichting i check check check
Vereniging i check check check
ZZP i minimize check minimize
Non-profit i minimize check check
Workflow
Ontwerpen en aanpassen van workflows i minimize check check
Workflow management   i minimize check check
Bekijk product Bekijk product Bekijk product

 

De 7 voordelen van een creditmanagement software voor het MKB

Creditmanagement software voor het MKB helpt bedrijven met het structureren, automatiseren en digitaliseren van personeelszaken. Hieronder staan de 7 belangrijkste voordelen van het gebruik van software in het MKB:

  1. Tijd besparen: Door het optimaliseren van processen met software zorg je ervoor dat je meer kostbare tijd overhoudt.
  2. Kosten verlagen: Naast het besparen van tijd bespaar je ook op de kosten. Door het digitaliseren van processen zijn er minder handmatige handelingen nodig. Dit kan bijvoorbeeld schelen in de personeelskosten.
  3. Structuur: Alle informatie staat op de juiste plaats en iedereen weet waar deze gevonden kan worden.
  4. Online: Alles is digitaal waardoor heeft iedereen altijd en overal toegang tot belangrijke gegevens heeft. Medewerkers kunnen online en real-time met elkaar samenwerken. Dit zorgt voor een betere en snellere communicatie tussen collega’s. Bovendien kunnen de archiefkasten de deur uit.
  5. Software koppelen: Er zijn steeds meer koppelingen tussen verschillende software beschikbaar. Zo kun je steeds meer bedrijfsprocessen digitaliseren.
  6. Risicobeheer: Informatie wordt veilig opgeslagen in de cloud en er worden dagelijks automatisch back ups gemaakt. Jouw gegevens zullen dus nooit verloren gaan.
  7. Analyse en rapportage: Met software verzamel je eenvoudig en snel data waarmee waardevolle data analyses en overzichten kunnen worden gemaakt. Zo kan een betrouwbaar overzicht worden gemaakt om bijvoorbeeld aan het management te rapporteren of medewerkers inzicht in de resultaten van je bedrijf te geven. Ontdek waar knel- en verbeterpunten liggen, formuleer doelstellingen voor je bedrijf en verbeter de besluitvorming.

 

Creditmanagement software voor het MKB vergelijken

 

Prijzen vergelijken van creditmanagement software voor het MKB

Prijzen en verdienmodellen voor creditmanagement software variëren per softwareleverancier. Waar het ene bedrijf software aanbiedt voor een vast maandelijks bedrag, bieden andere bedrijven bijvoorbeeld een gratis instapmodel(freemium) aan. Ook hangen de prijzen van de software vaak af van het aantal gebruikers van de aanvrager. Het noemen van één prijs per softwarepakket geeft geen betrouwbaar beeld van de daadwerkelijke kosten en het vergelijken van prijzen kan hierdoor lastig zijn. SoftwareWatcher beschikt over filters waarmee je het prijsmodel en de prijsverhoudingen tussen softwareleveranciers kan vergelijken. Tijdens een software demonstratie krijg je van de softwareleverancier een indicatie van de prijs voor jouw bedrijf zodat je precies weet waar je aan toe bent.

 

Creditmanagement software koppelen met bestaande software in je bedrijf

Wanneer je tevreden bent over je huidige software systemen dan wil je graag dat nieuwe software systemen hier goed mee kunnen koppelen. Een software koppeling zorgt er immers voor dat informatie tussen beide systemen automatisch wordt uitgewisseld zonder dat er handmatige handelingen nodig zijn. Met de software vergelijking van SoftwareWatcher kun je eenvoudig zien welke software met elkaar koppelt. Hiervoor hoef je alleen de integratiefilter te raadplegen op de vergelijkingspagina.

 

Creditmanagement software functionaliteiten

In dit overzicht staat een uitleg van de functionaliteiten van creditmanagement software in het MKB.

 

  • Betalingsherinneringen en aanmaningen van creditmanagement software in het MKB

Wanneer een betalingstermijn is verstreken van een debiteur dan is het belangrijk om hiervan een herinnering of een aanmaning te versturen. Debiteurenbeheer software signaleert dit en kan automatisch een betalingsherinnering versturen. Zonder dat het je tijd kost blijft de debiteurenadministratie up to date.

  • Betalingsregeling met debiteurenbeheer software creditmanagement software in het MKB

Debiteurenbeheer software maakt het mogelijk om makkelijk een betalingsregeling te treffen. Je kan hiervoor zelf of de debiteur het initiatief voor laten nemen. Vaak is het mogelijk om per regeling een minimumbedrag af te spreken en kun je de regeling aan- en uitzetten wanneer je dat wilt.

  • Debiteurendossier creditmanagement software in het MKB

De software houdt een dossier bij van een debiteur. Hiermee kun je altijd overzicht houden op alle gebeurtenissen van een debiteur. Dit kan ook worden overgedragen aan de gerechtsdeurwaarder.

  • Debiteurnotities creditmanagement software in het MKB

Het is mogelijk om interne notities te maken voor collega's per factuur. Dis is vooral handig wanneer een bedrijf veel debiteuren heeft of veel medewerkers zich bezighouden met debiteurenbeheer software. Door het gebruik maken van interne notities weet je altijd wat er speelt met de debiteur en kun je makkelijk contact momenten bijhouden.

  • Dialoog op factuurniveau creditmanagement software in het MKB

Met deze functie kunnen debiteuren online het dialoog aangaan over een factuur. Debiteuren kunnen makkelijk en snel een reactie plaatsen bij een factuur. Hierin kunnen ze bijvoorbeel aangeven waarom ze nog niet betaald hebben en/of wanneer ze gaan betalen. Op deze manier kan het debiteuren proces aanzienlijk worden versneld.

  • Oninbare factuur creditmanagement software in het MKB

Deze functie zorgt ervoor dat oninbare facturen automatische worden verrekend voor de btw aangifte.

 

Ik heb software nodig (1)