SoftwareWatcher is een onafhankelijk platform om bedrijfssoftware te zoeken, vergelijken en selecteren. Op ons platform brengen wij alle softwareleveranciers samen op één plek. Het doel van SoftwareWatcher is om jou te helpen met het selecteren van de bedrijfssoftware dat bij je bedrijf past en hier vervolgens een keuze tussen te maken. SoftwareWatcher biedt een aantal grote voordelen:
SoftwareWatcher beschikt over een uitgebreide vragenselectie die snel en eenvoudig is te doorlopen. Alle software functionaliteiten worden uitgebreid beschreven waardoor je eenvoudig aangeeft wat belangrijk voor je is. Met de softwareselectie tool zorgt SoftwareWatcher ervoor dat je uitkomt bij de bedrijfssoftware dat bij je bedrijf past.
Mocht je er nog niet helemaal uitkomen, dan helpen we je graag verder met het selecteren van de beste bedrijfssoftware voor jouw bedrijf. Door vrijblijvend contact met ons op te nemen gaan we samen kijken naar jouw huidige situatie, software wensen en bedrijfsprocessen. Op basis hiervan geven we een onafhankelijk advies welke concrete software oplossingen het best geschikt zijn voor jouw bedrijf. Ook tijdens de selectie procedure fungeren we graag als centraal aanspreekpunt voor al je vragen over software. Het is altijd mogelijk om gratis contact met ons op te nemen en gebruik te maken onze jarenlange expertise op het gebied van bedrijfsprocessen en software oplossingen.
Kom je er niet uit?
Start de eenvoudige keuzehulp voor
Het CRM systeem is te benaderen via de cloud. Dit betekend dat je via de webbrowser kan werken in het CRM systeem. Alle informatie staat dus online en niet ergens op een computer of server.
Hierdoor beschik je altijd en overal over al je belangrijke informatie en bestanden. Het enige wat je nodig hebt is een internetverbinding.
Met een CRM systeem via een mobiele app is het mogelijk om CRM zaken overal en wanneer je maar wilt te regelen. Dit is vooral handig wanneer je onderweg bent en aanvullende informatie moet hebben van een (potentiële) klant.
Met dossierbeheer sla je alle belangrijke gegevens van relaties op in het CRM systeem. Zo kan iedereen overal en op elk moment belangrijke klantgegevens raadplegen.
Het CRM systeem kan meerdere contactpersonen instellen per relatie. Mocht een medewerker niet aanwezig zijn dan is het snel inzichtelijk wie nog meer contact heeft met de relatie.
Het categoriseren van klanten in verschillende klantgroepen in het CRM systeem. Hiermee heb je overzicht in de verschillende soorten klantgroepen van jouw organisatie.
Relaties aanmaken via een directe Kamer van Koophandel (KvK) koppeling. Hiermee kun je relaties zoeken in de KvK database en de gegevens hiervan direct overnemen in het CRM systeem.
Het registreren van interne klantnotities in het CRM systeem. Hierdoor heeft iedereen inzicht in wat er speelt bij een klant en met wie de klant voor het laatst contact heeft gehad.
Ondanks het digitale tijdperk worden in bepaalde branches nog altijd veel visite kaartjes gebruikt. Ze worden veelvuldig uitgewisseld tijdens congressen, beurzen of andere belangrijke afspraken. Hierdoor komt je bureau lade soms overvol te liggen met visite kaartjes. Weggooien doe je liever niet omdat een kaartje nog van pas kan komen. Sommige CRM systemen maken het mogelijk om visite kaartjes in te scannen. Hierdoor bewaar je eenvoudig belangrijke gegevens van je relatie en loop je niet meer het risico om deze gegevens kwijt te raken. Bovendien scheelt dit een overvolle burea lade.
Met een klantportaal heeft de relatie toegang tot een eigen klantomgeving in het CRM systeem. Hiermee kan de klant bijvoorbeeld contact opnemen met je bedrijf, belangrijke gegevens wijzigen of informatie opzoeken.
Facturen opstellen en versturen met het CRM systeem. Hierdoor heb je alle belangrijke informatie over je klant en over je facturatie op 1 plek.
Zelf snel en eenvoudig foutloze offertes opstellen met het CRM systeem. Hiermee zet je automatisch klantgegevens in het CRM systeem op een offerte.
Het aanmaken en beheren van projecten met het CRM systeem. Een project is een tijdelijke uitvoering van werkzaamheden met een beoogd resultaat. Bijvoorbeeld het opstellen van een adviesrapport door een adviesbureau of een bouw project door een bouwbedrijf.
Vanuit het CRM systeem e-mails verzenden en ontvangen van bekende e-mail programma's zoals Outlook en Gmail.
Inzicht in de verkoop/verhuur historie van klanten in het CRM systeem.
Met contractbeheer van klanten kun je belangrijke contractgegevens vastleggen. Het CRM systeem houdt op basis van deze contractgegevens automatisch contractuele bepalingen bij. Zo kun je bijvoorbeeld een notificatie krijgen wanneer de looptijd van een contract afloopt.
De mogelijkheid om een e-mail campagne op te zetten met het CRM systeem. Met een e-mail campagne stuur je mails naar een bepaalde groep klanten met een duidelijk doel. Bijvoorbeeld het geven van informatie over je producten of diensten. Hiermee bouw je gemakkelijk een band op met (potentiële) klanten.