Personeelsplanning software voor de facilitaire dienstverlening

  • event02-02-2020
  • schedule14:00
  • timer0 minuten

Streef jij ernaar efficiënter te werken met behulp van personeelsplanning software voor de facilitaire dienstverlening? Wil je alle software vergelijken en selecteren die bij je bedrijf past en ben je benieuwd naar de gratis en eenvoudige softwareselectie tool van SoftwareWatcher? 

Shiftbase Soon Fooks Cloudplan en Visibox Flux
ShiftbaseSoonFooksCloudplan en VisiboxFlux
Bekijk product link Ga naar website Bekijk product link Ga naar website Demo aanvragen Bekijk product Bekijk product Bekijk product link Ga naar website Demo aanvragen
Beoordeling (4.6)4.6
Aantal medewerkers
1 tot 5 medewerkers check clear check check clear
6 tot 10 medewerkers check clear check check clear
11 tot 25 medewerkers check check check check check
26 tot 50 medewerkers check check check check check
51 tot 75 medewerkers check check check check check
76 tot 100 medewerkers check check check check check
101 tot 150 medewerkers check check check check check
151 tot 200 medewerkers check check check check check
201 tot 250 medewerkers check check check check check
251 tot 300 medewerkers check check check check check
301 tot 350 medewerkers check check check check check
351 tot 400 medewerkers check check check check check
401 tot 500 medewerkers check check check check check
500 of meer medewerkers check check check check check
Analyse en rapportage
Kasstroomoverzicht i clear clear check clear
Kostenplaats rapportages i clear clear clear clear clear
Kostenprognoses clear clear check clear clear
Medewerker productiviteit i clear clear clear check clear
Omzet prognoses i clear clear check clear clear
Omzet rapportages i clear clear clear clear clear
Omzet rapportages per medewerker i clear
Omzet verdeling klantenportefeuille i
Onderhandenwerk positie i clear clear clear check
Opleidingsrapportages i clear clear clear clear clear
Persoonlijke ontwikkeling rapportages i clear clear clear clear
Prognose balans clear clear clear clear clear
Prognose kasstroomoverzicht
Prognose resultatenrekening
Projectresultaten clear clear clear clear clear
Resultatenrekening i clear clear clear clear clear
Verzuimrapportages   i clear clear clear check clear
Balans i
Benchmark   i
Bezettingsgraad rapportages clear clear clear check clear
Calamiteitenrapportage i clear clear clear clear clear
Doorrekenen van scenario’s   i
Drillthrough   i clear clear clear clear clear
Financiële ratio's i
HR rapportages i clear clear clear clear clear
Beveiliging
Back ups i check check check check check
Beveiliging en toegang op IP-adres i clear check clear clear clear
Data opslag in Europa  i check check clear check check
Flexibele gebruikersrechten   i check check clear check check
Single Sign On (SSO) i check clear clear check check
Twee-factor-authenticatie i check clear check clear clear
Branche
Zakelijke dienstverlening i check check clear check clear
Zorg i clear clear clear clear clear
Bouw en installatie i clear clear clear check check
Facilitaire dienstverlening i check check clear clear clear
Horeca i check clear check clear clear
IT i clear check clear clear clear
Maatschappelijke dienstverlening i clear clear clear check check
Non-profit i clear clear clear check check
Retail i check check check clear check
Farma en Chemie i clear clear clear clear check
Accountancy i clear clear clear clear clear
Agro sector i check clear clear clear clear
Automotive i check clear clear clear clear
Educatie i clear clear clear clear clear
Handel i check check clear clear check
Industrie i check clear clear check check
Logistiek i check clear clear clear check
Media i clear check clear clear clear
Petrol markt i clear clear clear clear clear
Productie i check clear clear clear check
Recreatie i check clear clear clear check
Uitzendbranche i clear clear clear clear clear
Vastgoedsector i check check clear clear clear
Webwinkels i check check clear clear clear
Budget per gebruiker per maand
€1 tot €5 check
€10 tot €25 clear clear
€100 of meer clear
€25 tot €50 clear clear
€5 tot €10 clear clear
€50 tot €75 clear
€75tot €100 clear
Communicatie
Bezoekersregistratie i clear clear clear clear clear
Communicatie via software i check check check check check
Delen van nieuwsberichten check clear clear clear clear
Interne chat i clear check clear clear clear
Logboek i clear clear clear clear clear
Online agenda i check check check check check
Processignalen i clear check clear check check
Tijdlijn i check check clear check clear
Declaraties
Kilometerdeclaraties   i clear clear check clear clear
Onkostendeclaraties i clear clear check clear clear
Real time valuta conversie i clear clear clear clear clear
Status bekijken van declaraties i clear clear check clear clear
Accorderingsworkflow   i clear clear clear clear clear
Automatische buitenlandse btw teruggave i clear clear clear clear clear
Automatische kilometer berekening i clear clear clear clear clear
Business trips aanvragen i clear clear clear clear clear
Creditcard integratie i clear clear clear clear clear
Declaraties accorderen via een app   i clear clear check clear clear
Declaraties kostenplaatsen i clear clear clear clear clear
Declareren via een app   i clear clear check clear clear
Feedback notities i clear clear check clear clear
Digitaal ondertekenen
Juridisch rechtsgeldig i clear clear check clear clear
Meerdere documenten   i clear clear check clear clear
Meerdere ondertekenaars i clear clear check clear clear
Meesturen van bijlagen clear clear clear clear clear
Voortgang van ondertekenen bijhouden i clear clear check clear clear
Authenticatiemethode i clear clear clear clear clear
Digitale handtekening i clear clear clear clear clear
Documentbeheer
Formulieren en sjablonen i clear check check clear check
Opslaan van documenten i check clear check check check
HRM
Manager self service middels een mobiele app i check check clear clear clear
Manager selfservice i check clear clear clear clear
Medewerkersprofielen i check check clear check clear
Meerdere verlof soorten i check check clear check clear
Sjablonen functie profielen i clear check clear clear clear
Aanvragen van goederen of diensten i clear clear clear clear clear
Arbeidsovereenkomst generator i clear clear clear clear clear
Contractbeheer medewerkers i check clear clear clear clear
Digitaal personeelsdossier   i check clear clear clear clear
Employee self service middels een mobiele app i check check clear clear clear
Employee self service   i check check clear clear clear
Genereren van een organogram i clear clear clear clear clear
Implementatie kosten
€0 check
€1 tot €100
€100 tot €500
€20.000 of meer
€5.000 tot €20.000
€500 tot €5.000
Integraties
AFAS software check clear check check clear
Exact Online check clear clear check clear
Twinfield clear clear clear clear clear
Unit4 check clear clear clear clear
Snelstart clear
Visma clear clear clear clear clear
Microsoft Outlook clear clear clear clear clear
Nmbrs check clear check clear clear
Yuki clear
Magento
Mailchimp
Mollie
Accountview
Act!
Active Campaign
Acumulus
ADP clear clear clear clear clear
Adyen
Akyla / e-UUR check
AO-online
Asperion
Atrea
Autodesk
Basecone
Beaufort
Bedrijfsrooster
Blue10
Booking Experts
Bouw7
BSC
Buckaroo
C-iris
Caseware
Cash Software clear
CashDesk
Cashr
Centric
Coachview
Cobra clear clear clear clear clear
CoManage
Comandi Dashboards clear clear clear clear clear
Comm'ant
Compenda
Creaim
Ctrl
CVV shop
Cyclesoftware
Datafox check clear clear clear clear
Dataprofit
Daywize
De Digitale Gesprekcyclus
Debiteuren365
Declaree
Deliveroo
DigiBTW
Digitalefactuur.nl
Dileveroo
DizzyData
Dropbox
Dyflexis
e-Boekhouden clear
E-uur check clear clear clear clear
Easy Secure check clear check clear clear
Easy Systems
Easyflex check clear
EasyPOS
efactuurdirect
Eitje
Elvy
Employes check
ENK Software
Exact Compact check
Exact Globe
Ezora
Famed
FinMaster
Fiscaal Gemak
Fiscaal online
Freshdesk clear
FUND-planning
Gastrofix check clear clear clear clear
Gere-geld
Gilde software
Gmail
Google Calendar agenda clear clear clear clear clear
Google Drive
Gravita
GreenCommerce
Gripp
Hiopos check clear clear clear clear
Hireserve
Horeko
HR office
HR2DAY
HRM - HRvan.nu
HubSpot clear
Humanwave
Hyarchis
iCalendar clear clear clear clear clear
ICS Vertex
IdentySoft clear clear check clear
Incura
Infine
Infomedics
Informer clear
ISAH
ISOHANDLE
Jira Atlassian clear clear clear clear clear
Joboti
Jortt
JouwWeb
Kamer van koophandel
Kindplanner
King
Klippa
KorenCRM
LIFT Software
Lightspeed check clear clear clear clear
Limis Planner
Linda clear
Logic4
Loket check clear clear clear clear
Loon salarissoftware clear clear clear clear clear
Mailcamp
Manualmaster
Mavim
Medisoft
Microloon
Microsoft Dynamics clear clear clear check
Microsoft Office clear clear clear check
Mijn Kantoor
Mijnrooster
Mijnwebwinkel
Minox
MLE
Moneybird clear
MplusKassa check clear clear clear clear
Mr Winston check clear clear clear clear
MuisSoftware
Nanda
Nanny4all
Nappkin
Nedap clear
Netsuite
Newbase
Nextens
Nostradamus clear
Offorte
Okta
Online Succes
Opencart
Oracle
ORTEC check clear clear clear clear
Otys
OutSmart clear clear clear clear clear
Outstanding24
Payt
PEPPOL
PerfectView CRM Online clear
Picqer
Pink web applications
Pipedrive clear
Power BI
PrestaShop
Pro Management
QicsMilestones
Radarsoftware
Raet clear clear clear clear clear
Recruitee
Reeleezee
Retail solutions
RidderIQ
Rodeo
Rompslomp
Roomracoon
Salesforce clear
Salesmanager
SAP ERP
SBR Accept
Scansys
SecureLogin clear clear clear clear clear
Sensus-methode
ShiftBase clear
Shopify
Signable
Simple Simon
Simplicate
Slack clear clear clear clear clear
Solidworks
Soon
Speedbooks
SpinOffice CRM
Spotler
SRXP
Step2HR
Stiply
Storecove
SugarCRM
SuperOffice Benelux
SW retail solutions
SW-Retail
Sympa HR
Syntri
Teamleader clear clear clear clear clear
The Nanny
Thuisbezorgd
Timebutler
TimeChimp
Timewax
TIQ Time
Tomtom check clear clear clear clear
Topdesk clear clear clear clear clear
Track Software
Trakstar
Treams
Trello
TriFact365
Trimergo
Uber Eats
Untill check clear check clear clear
Vecozo
Vectron check clear clear clear clear
Vendit
Visionplanner
Vplan
WeFact clear
Werktijden
WooCommerce
Workday
Yoobi
Yoursminc
YVI Ruby
Zapier clear
Zoho
Absentiemanager clear clear clear clear clear
Accept Financieel
Kwaliteitmanagement
Klachtregistratie i clear clear clear clear clear
Procesbeschrijvingen   i clear clear clear clear clear
Registreren van inspecties i clear clear clear clear clear
Verbetervoorstellen i clear clear clear clear clear
Werkinstructies   i clear clear clear clear clear
Personeelsplanning
Inwerkschema's i clear clear clear clear clear
Meerdere vestigingen/afdelingen   i check check check check check
Openstaande diensten i check check check check check
Oproep meldingen i check clear clear clear check
Pauzes berekenen   i check check check clear check
Plannen op basis van budget i check check check clear clear
Plannen op verwachte loonkosten i check check check clear check
Roosters maken  i check check check check check
Toeslagen i check clear clear clear check
Weersverwachting   i check clear clear clear clear
Werktijden/diensten ruilen   i check check check check check
Beschikbaarheid medewerkers   i check check check check check
Controle bezetting i check check check check check
Diensten herhalen   i check check check check check
Platform
API   i check check check check clear
Cloud i check check check check check
Sandbox i clear clear clear clear clear
Server i clear clear check clear clear
Zelflerende software i clear clear clear clear clear
Prijsmodel
Abonnement i check clear check clear clear
Eenmalig betalen i clear
Freemium i check clear check clear clear
Gratis proefaccount i check clear check check clear
Op aanvraag i clear check clear check check
Per eenheid i
Software categorie
Analyse en rapportage i
Bezorging i
Boekhouding i
CRM i
Debiteurenbeheer i
Declaratie i
Digitaal ondertekenen i clear clear check clear
Document management i
EPD i
ERP i
Facturatie i
Factuurverwerking i
Fiscaal i
Flexibele verloning i
Helpdesk i
HRM i
Integratie software i
Jaarrekening i
Kassa i
Kwaliteitsmanagement i
Offerte i
Opleidingsmanagement clear clear clear clear
Personeelsplanning i check check clear clear check
Procesmanagement i
Productconfiguratie i
Productieplanning i clear clear clear clear check
Projectmanagement i clear
Recruitment i
Reservering i
Rittenregistratie i
Salarisadministratie i
Sales i
Servicemanagement i
Talentmanagement i
Urenregistratie i check check clear clear check
Verlof en verzuim i
Voorraadbeheer i
Webshop i
Werkbonnen i
Taakbeheer
Externe partij login   i clear clear clear clear clear
Status van lopende taken i clear clear clear clear clear
Taken overzicht i clear clear clear clear clear
Toewijzen van rollen i clear clear clear clear clear
Aanmaken van taken i clear clear clear clear clear
Taal interface
Arabisch clear clear clear clear clear
Deens   clear clear clear clear clear
Duits   check clear clear clear clear
Engels   check check clear check check
Fins clear clear clear clear clear
Frans   check clear clear clear check
Italiaans   clear clear clear clear clear
Mandarijn   clear clear clear clear clear
Nederlands   check clear check check check
Noors   clear clear clear clear clear
Pools   check clear clear clear check
Portugees   clear clear clear clear clear
Russisch
Spaans   check clear clear clear clear
Tsjechisch
Turks   clear clear clear clear clear
Zweeds   check clear clear clear clear
Type organisatie
MKB i check check check check check
Grootbedrijf i clear check check check check
Multinationals i clear check check clear check
Starter i check clear check clear check
Stichting i clear clear check check check
Vereniging i clear clear check clear check
ZZP i clear clear check clear check
Urenregistratie
Inklokken i check check check clear check
Inzicht in urensaldo's i check check check clear check
Plus- en minuren   i check check check clear check
Uren registreren via een mobiele app i check check check clear check
Urenregistratie per project i clear clear check clear check
Urenregistratie personeel i check check check clear check
Accorderen van uren i check check check clear check
Activiteitstimer i clear clear check clear check
Afwezigheidregistratie i check clear clear clear check
Automatisch tijd matchen aan klant i clear clear clear clear clear
Automatische tijdregistratie i check clear check clear clear
Cao regels i check check clear clear check
Externe urenvalidatie i clear clear check clear check
Workflow
Ontwerpen en aanpassen van workflows i clear check clear clear check
Workflow management   i check check check clear check
Bekijk product link Ga naar website Bekijk product link Ga naar website Demo aanvragen Bekijk product Bekijk product Bekijk product link Ga naar website Demo aanvragen

 

Personeelsplanner software voor de facilitaire dienstverlening vergelijken met de softwareselectie

Met de gratis softwareselectie tool van SoftwareWatcher kun je eenvoudig relevante software vergelijken en selecteren voor de facilitaire dienstverlening. De softwareselectie bestaat uit een aantal relevante vragen over alle bedrijfsprocessen en software functionaliteiten in de facilitaire dienstverlening sector.

 

De 7 voordelen van personeelsplanner software voor de facilitaire dienstverlening

Personeelsplanner software voor de facilitaire dienstverlening helpt bedrijven met het structureren, automatiseren en digitaliseren van het personeelsplanning proces. Hieronder staan de 7 belangrijkste voordelen van het gebruik van software:

  1. Tijd besparen: Door het optimaliseren van processen met software zorg je ervoor dat je meer kostbare tijd overhoudt.
  2. Kosten verlagen: Naast het besparen van tijd bespaar je ook op de kosten. Door het digitaliseren van processen zijn er minder handmatige handelingen nodig. Dit kan bijvoorbeeld schelen in de personeelskosten.
  3. Structuur: Alle informatie staat op de juiste plaats en iedereen weet waar deze gevonden kan worden.
  4. Online: Alles is digitaal waardoor heeft iedereen altijd en overal toegang tot belangrijke gegevens heeft. Medewerkers kunnen online en real-time met elkaar samenwerken. Dit zorgt voor een betere en snellere communicatie tussen collega’s. Bovendien kunnen de archiefkasten de deur uit.
  5. Software koppelen: Er zijn steeds meer koppelingen tussen verschillende software beschikbaar. Zo kun je steeds meer bedrijfsprocessen digitaliseren.
  6. Risicobeheer: Informatie wordt veilig opgeslagen in de cloud en er worden dagelijks automatisch back ups gemaakt. Jouw gegevens zullen dus nooit verloren gaan.
  7. Analyse en rapportage: Met software verzamel je eenvoudig en snel data waarmee waardevolle data analyses en overzichten kunnen worden gemaakt. Zo kan een betrouwbaar overzicht worden gemaakt om bijvoorbeeld aan het management te rapporteren of medewerkers inzicht in de resultaten van je bedrijf te geven. Ontdek waar knel- en verbeterpunten liggen, formuleer doelstellingen voor je bedrijf en verbeter de besluitvorming.

Personeelsplanner software voor de facilitaire dienstverlening vergelijken

 

Vraag software demonstraties aan om software nog beter met elkaar te vergelijken

Wil je nog meer weten over de software? Met SoftwareWatcher vraag je eenvoudig, vrijblijvend en kosteloos één of meerdere software demonstraties aan. Hieronder de 7 redenen waarom een software demonstratie waardevol is:

 

  1. Kom erachter wat de kwaliteit is van de software functionaliteiten
  2. Krijg een indruk van de gebruiksvriendelijkheid van de software
  3. Leer de mensen achter de software kennen
  4. Stel inhoudelijk vragen stellen over de software
  5. Ontvang een gratis uitgebreide prijsvergelijking van SoftwareWatcher
  6. Krijg een juiste indicatie van de kosten van de software
  7. Ontvang een gratis stappenplan voor het implementeren van software van SoftwareWatcher
  8. Ontdek of de software bij je bedrijf past

 

Waarom personeelsplanner software in de facilitaire dienstverlening

Personeelsplanner software voor de facilitaire dienstverlening kan voor de volgende problemen een oplossing bieden: 

  • Te laat begonnen met het maken van een rooster: Hierdoor verspreid je het rooster te laat en weten medewerkers niet op tijd wanneer ze moeten werken.

Oplossing van personeelsplanner software in de facilitaire dienstverlening: Personeelsplanner software is altijd online en toegankelijk voor personeel. Middels een mobiele app is het voor personeel makkelijk om hun rooster te raadplegen. Middels een notificatie weet het personeel dat de planning klaar staat voor de volgende shift. 

  • Medewerkers zijn niet op de hoogte van een roosterwijziging: Een personeelsplanning kan continu veranderen. Het is heel vervelend wanneer een medewerker bij aankomst op het werk erachter komt dat zijn dienst niet meer doorgaat.

Oplossingvan personeelsplanner software in de facilitaire dienstverlening: Met personeelsplanner software is het mogelijk om een notificatie te versturen naar je medewerkers zodat deze direct op de hoogte zijn van een roosterwijziging.

  • >Paniek bij een onverwachte gebeurtenis: Soms moet je door omstandigheden je rooster op het laatste moment wijzigen. Een medeweker valt bijvoorbeeld uit waardoor je te weinig personeel hebt voor een drukke dienst.

Oplossing van personeelsplanner software in de facilitaire dienstverlening: Ook in dit geval kun je middels een notificatie personeel oproepen om te achterhalen wie eventueel beschikbaar is om een dienst over te nemen.

  • Medewerkers geven geen input door Heel vervelend aangezien je afhankelijk bent van je capaciteit. Hierdoor weet je niet of je bepaalde beloftes kan maken aan je klant.

Oplossing van personeelsplanner software in de facilitaire dienstverlening: Met een mobiele app kunnen medewerkers eenvoudig en overal input doorgeven aan de planning. Hierdoor vergroot je de kans dat medewerkers informatie over hun beschikbaarheid doorgeven. 

 

Prijzen vergelijken van een personeelsplanner software in de facilitaire dienstverlening

Prijzen en verdienmodellen voor personeelsplanner software variëren per softwareleverancier. Waar het ene bedrijf software aanbiedt voor een vast maandelijks bedrag, bieden andere bedrijven bijvoorbeeld een gratis instapmodel(freemium) aan. Ook hangen de prijzen van de software vaak af van het aantal gebruikers van de aanvrager. Het noemen van één prijs per softwarepakket geeft geen betrouwbaar beeld van de daadwerkelijke kosten en het vergelijken van prijzen kan hierdoor lastig zijn. SoftwareWatcher beschikt over filters waarmee je het prijsmodel en de prijsverhoudingen tussen softwareleveranciers kan vergelijken. Tijdens een software demonstratie krijg je van de softwareleverancier een indicatie van de prijs voor jouw bedrijf zodat je precies weet waar je aan toe bent. 

 

Personeelsplanner software koppelen met bestaande software in je bedrijf

Wanneer je tevreden bent over je huidige software systemen dan wil je graag dat nieuwe software systemen hier goed mee kunnen koppelen. Een software koppeling zorgt er immers voor dat informatie tussen beide systemen automatisch wordt uitgewisseld zonder dat er handmatige handelingen nodig zijn. Met de software vergelijking van SoftwareWatcher kun je eenvoudig zien welke software met elkaar koppelt. Hiervoor hoef je alleen de integratiefilter te raadplegen op de vergelijkingspagina.

 

Start nu met zoeken, vergelijken en selecteren van personeelsplanner software voor de facilitaire dienstverlening

Ben je overtuigd van de meerwaarde van personeelsplanner software voor de facilitaire dienstverlening? Ben je benieuwd welke software bij jouw bedrijf past? Of wil je software koppelen om je bedrijf verder te digitaliseren? Start dan de softwareselectie tool knop bovenaan deze pagina, selecteer de voor jouw bedrijf relevante personeelsplanner functionaliteiten en vind de software die bij jouw bedrijf past.

Mocht je er nog niet uitkomen, neem dan contact op of bel ons, wij helpen je graag op weg met het vinden van de juiste bedrijfssoftware voor jouw bedrijf.

 

De 10 voordelen van SoftwareWatcher

  1. SoftwareWatcher is altijd gratis
  2. Ontdek hoe jouw bedrijf (verder) kan worden gedigitaliseerd
  3. Gebruik de beste softwareselectie tool van Nederland
  4. Vergelijk alle relevante software functionaliteiten
  5. Selecteer en vergelijk de software die bij jouw bedrijf past
  6. Maak gebruik van onze expertise op het gebied van software
  7. Vraag eenvoudig, kosteloos en vrijblijvend één of meerdere software demonstraties tegelijk aan
  8. Ontvang een checklist met de belangrijkste punten waar je op moet letten tijdens een software demonstratie
  9. Gebruik onze tips en tricks voor de beste softwareselectie
  10. Ontvang een stappenplan voor het succesvol implementeren van software

 

Personeelsplanner functionaliteiten in de facilitaire dienstverlening

In dit overzicht staat een uitleg van de functionaliteiten van personeelsplanner software in de facilitaire dienstverlening. Leer alles over personeelsplanner software en kom erachter welke functionaliteiten belangrijk zijn voor jouw bedrijf.

 

  • Beschikbaarheid medewerkers

Medewerkers kunnen zelf aangeven wanneer ze beschikbaar zijn. Dit gaat vaak via een mobiele app. 

  • Diensten herhalen

Indien een medewerker elke week dezelfde werktijden heeft, dan hoeft deze niet iedere week opnieuw te worden ingepland. 

  • Weersverwachting

De weersverwachting van de komende dagen kan worden ingeladen en op basis hiervan kan de personeelsplanning gemaakt worden.

  • Pauzes berekenen

Pauzes kunnen automatisch worden berekend op basis van de door de wet vastgestelde werktijden.

  • Meerdere vestigingen/afdelingen

Het is mogelijk om meerdere vestigingen aan te maken.

  • Werktijden/diensten ruilen

Medewerkers kunnen onderling werktijden ruilen. De wijzigingen worden automatisch doorgevoerd op het rooster en je ontvangt eventueel een verzoek om de dienstwissel goed- of af te keuren.

  • Roosters maken

Het is mogelijk om roosters te maken.

  • Inwerkschema's

Het maken van inwerkschema's voor nieuwe medewerkers

  • Plannen op verwachte loonkosten

In de planning zijn de verwachte omzetten zichtbaar en kan er op basis van het percentage loonkosten een rooster worden gemaakt.

  • Plannen op basis van budget

Stel maximaal ingeroosterde budgetten in. Er verschijnt een melding wanneer het budget wordt overschreden. 

  • Openstaande diensten

Medewerkers kunnen zich inschrijven op openstaande diensten.

  • Oproep meldingen

Medewerkers kunnen middels een melding benaderd worden of ze een dienst willen overnemen. 

  • Toeslagen

Voor het werken op onregelmatige tijden bijvoorbeeld 's avonds, 's nachts of in het weekend is het mogelijk om een variabele toeslag in te plannen.

  • Controle bezetting

In veel gevallen moet een personeelsplanning aan een bepaalde bezetting voldoen. Om dit makkelijk te controleren is de mogelijkheid aanwezig om een bezetting in te stellen zodat hier makkelijk op gecontroleerd kan worden.