clear

Waarom SoftwareWatcher

SoftwareWatcher is een onafhankelijk platform om bedrijfssoftware te zoeken, vergelijken en selecteren. Op ons platform brengen wij alle softwareleveranciers samen op één plek. Het doel van SoftwareWatcher is om jou te helpen met het selecteren van de bedrijfssoftware dat bij je bedrijf past en hier vervolgens een keuze tussen te maken. Hiervoor bieden wij een aantal hulpmiddelen:

  • Softwareselectie tool
  • SoftwareWatcher beschikt over een uitgebreide vragenselectie die snel en eenvoudig is te doorlopen. Alle software functionaliteiten worden uitgebreid beschreven waardoor je eenvoudig aangeeft wat belangrijk voor je is. Met de selectietool zorgt SoftwareWatcher ervoor dat je uitkomt bij de bedrijfssoftware dat bij je bedrijf past.

  • Implementeren van software
  • Na de softwareselectie moet je de software implementeren in je bedrijf. Software implementeren is een lastig traject en veel implementatietrajecten mislukken. Om hiervan een succes te maken ontvang je van ons een gratis en eenvoudig stappenplan voor het implementeren van software bij het aanvragen van een software demonstratie. SoftwareWatcher helpt je dus ook na de softwareselectie verder om je bedrijf te digitaliseren.

  • Persoonlijke hulp
  • Mocht je er nog niet uitkomen dan kun je ons altijd bellen, wij helpen je graag op weg met het selecteren van de juiste bedrijfssoftware voor jouw bedrijf.

Creditmanagement software vergelijken

De beste creditmanagement software zoeken, vergelijken en selecteren. Of start de softwareselectie tool met de gele knop bovenaan deze pagina en vergelijk alleen de software die bij je bedrijf past. De eenvoudige softwareselectie is gratis te doorlopen en bestaat uit een aantal relevante vragen over alle bedrijfprocessen en software functionaliteiten.

Payt Outstanding24 CreditDevice
PaytOutstanding24CreditDevice
Bekijk product link Ga naar website Demo aanvragen Bekijk product link Ga naar website Demo aanvragen Bekijk product link Ga naar website Demo aanvragen
Beoordeling
Aantal medewerkers
1 tot 5 medewerkers check check check
6 tot 10 medewerkers check check check
11 tot 25 medewerkers check check check
26 tot 50 medewerkers check check check
51 tot 75 medewerkers check check check
76 tot 100 medewerkers check check check
101 tot 150 medewerkers check check check
151 tot 200 medewerkers check check check
201 tot 250 medewerkers check check check
251 tot 300 medewerkers check check check
301 tot 350 medewerkers check check check
351 tot 400 medewerkers check check check
401 tot 500 medewerkers check check check
500 of meer medewerkers check check check
Analyse en Rapportage
Benchmark   i clear clear check
Doorrekenen van scenario’s   i clear clear check
Financiële ratio's i clear check clear
Medewerker productiviteit i clear clear check
Omzet rapportages i clear clear check
Omzet verdeling klantenportefeuille i clear clear check
Persoonlijke ontwikkeling rapportages i clear clear check
Prognose kasstroomoverzicht clear clear check
Betaalmethode
Automatische incasso   i check clear check
Beveiliging
Twee-factor-authenticatie i check clear check
Back ups i clear check check
Beveiliging en toegang op IP-adres i clear clear check
Data opslag in Europa  i clear check check
Flexibele gebruikersrechten   i clear check check
Single Sign On (SSO) i check clear check
Boekhouden
Bankafschriften inlezen   i clear check clear
Doorklikken tot aan de factuur   i clear check clear
Branche
Bouw en installatie i clear check check
Retail i clear check clear
Horeca i clear check check
IT i clear check check
Handel i clear check check
Productie i clear check check
Non-profit i clear check check
Facilitaire dienstverlening i clear check check
Petrol markt i clear clear clear
Uitzendbranche i clear clear clear
Vastgoedsector i clear check check
Webwinkels i clear check check
Zakelijke dienstverlening i clear check check
Zorg i clear check check
Accountancy i clear clear clear
Agro sector i clear check check
Automotive i clear check check
Educatie i clear check check
Farma en Chemie i clear check check
Industrie i clear check check
Logistiek i clear check check
Maatschappelijke dienstverlening i clear check check
Media i clear check check
Recreatie i clear check check
Communicatie
Tijdlijn i clear clear check
Bezoekersregistratie i clear clear clear
Communicatie via software i check clear check
Delen van nieuwsberichten clear clear clear
Interne chat i check clear clear
Logboek i clear clear check
Online agenda i clear clear check
Processignalen clear check check
Debiteurenbeheer
Beheren van debiteuren   i check check check
Betalingsherinneringen en aanmaningen   i check check check
Betalingsregeling i check check check
Cash forecasting   i clear check check
Debiteurendossier i check clear check
Debiteurnotities i check check check
Dialoog op factuurniveau i check check check
Oninbare factuur i clear check clear
Documentbeheer
Formulieren en sjablonen i clear clear check
Opslaan van documenten i clear check check
Facturatie
Toevoegen van een bijlage aan een factuur i clear check clear
Ideal op de factuur i clear check clear
Integraties
Teamleader clear check clear
Twinfield clear check clear
Unit4 clear check clear
Visma eAccounting clear check clear
Yuki clear check clear
AFAS software clear check clear
Cash Software clear check clear
Exact Online clear check clear
Jortt clear check clear
Microsoft Dynamics clear check clear
Microsoft Excel clear check clear
Microsoft Onedrive clear check clear
Microsoft Outlook 365 agenda clear check clear
Microsoft PowerPoint clear check clear
Microsoft Word clear check clear
MuisSoftware clear check clear
Snelstart clear check clear
Platform
Zelflerende software i clear clear clear
API   i clear check check
Cloud i check check check
Sandbox i clear clear clear
Server i clear clear clear
Prijs
Gratis clear clear clear
Maandelijks check check clear
Prijzen
Abonnement i check check check
Gratis proefaccount i check check
Op aanvraag i check clear check
Per eenheid i check
Software categorie
Debiteurenbeheer i check check check
Taakbeheer
Taken overzicht i clear clear clear
Toewijzen van rollen i clear clear clear
Aanmaken van taken i clear clear clear
Externe partij login   i clear clear clear
Status van lopende taken i clear clear clear
Taal interface
Nederlands   check check check
Engels   check clear check
Duits   check clear check
Frans   check clear check
Spaans   clear clear check
Turks   clear clear clear
Zweeds   clear clear clear
Arabisch clear clear clear
Deens   clear clear clear
Fins clear clear clear
Italiaans   clear clear clear
Mandarijn   clear clear clear
Noors   clear clear clear
Pools   clear clear check
Portugees   clear clear clear
Type organisatie
Vereniging i check check check
ZZP i clear check clear
Starter i clear check clear
MKB i check check check
Grootbedrijf i check check check
Stichting i check check check
Multinationals i check check check
Workflow
Workflow management   i clear check check
Ontwerpen en aanpassen van workflows i clear check check
Bekijk product link Ga naar website Demo aanvragen Bekijk product link Ga naar website Demo aanvragen Bekijk product link Ga naar website Demo aanvragen

 

Creditmanagement software voor het MKB vergelijken met de softwareselectie

Met de gratis softwareselectie tool van SoftwareWatcher kun je eenvoudig relevante software vergelijken en selecteren voor het MKB. De softwareselectie bestaat uit een aantal relevante vragen over alle bedrijfsprocessen en software functionaliteiten in het MKB.

 

De 7 voordelen van een creditmanagement software voor het MKB

Creditmanagement software voor het MKB helpt bedrijven met het structureren, automatiseren en digitaliseren van personeelszaken. Hieronder staan de 7 belangrijkste voordelen van het gebruik van software in het MKB:

  1. Tijd besparen: Door het optimaliseren van processen met software zorg je ervoor dat je meer kostbare tijd overhoudt.
  2. Kosten verlagen: Naast het besparen van tijd bespaar je ook op de kosten. Door het digitaliseren van processen zijn er minder handmatige handelingen nodig. Dit kan bijvoorbeeld schelen in de personeelskosten.
  3. Structuur: Alle informatie staat op de juiste plaats en iedereen weet waar deze gevonden kan worden.
  4. Online: Alles is digitaal waardoor heeft iedereen altijd en overal toegang tot belangrijke gegevens heeft. Medewerkers kunnen online en real-time met elkaar samenwerken. Dit zorgt voor een betere en snellere communicatie tussen collega’s. Bovendien kunnen de archiefkasten de deur uit.
  5. Software koppelen: Er zijn steeds meer koppelingen tussen verschillende software beschikbaar. Zo kun je steeds meer bedrijfsprocessen digitaliseren.
  6. Risicobeheer: Informatie wordt veilig opgeslagen in de cloud en er worden dagelijks automatisch back ups gemaakt. Jouw gegevens zullen dus nooit verloren gaan.
  7. Analyse en rapportage: Met software verzamel je eenvoudig en snel data waarmee waardevolle data analyses en overzichten kunnen worden gemaakt. Zo kan een betrouwbaar overzicht worden gemaakt om bijvoorbeeld aan het management te rapporteren of medewerkers inzicht in de resultaten van je bedrijf te geven. Ontdek waar knel- en verbeterpunten liggen, formuleer doelstellingen voor je bedrijf en verbeter de besluitvorming.

Creditmanagement software voor het MKB vergelijken

 

Vraag software demonstraties aan om software nog beter met elkaar te vergelijken

Wil je nog meer weten over de software? Met SoftwareWatcher vraag je eenvoudig, vrijblijvend en kosteloos één of meerdere software demonstraties aan. Hieronder de 7 redenen waarom een software demonstratie waardevol is:

 

  1. Kom erachter wat de kwaliteit is van de software functionaliteiten
  2. Krijg een indruk van de gebruiksvriendelijkheid van de software
  3. Leer de mensen achter de software kennen
  4. Stel inhoudelijk vragen stellen over de software
  5. Krijg een juiste indicatie van de kosten van de software
  6. Ontvang een gratis stappenplan voor het implementeren van software van SoftwareWatcher
  7. Ontdek of de software bij je bedrijf past

 

Prijzen vergelijken van creditmanagement software voor het MKB

Prijzen en verdienmodellen voor creditmanagement software variëren per softwareleverancier. Waar het ene bedrijf software aanbiedt voor een vast maandelijks bedrag, bieden andere bedrijven bijvoorbeeld een gratis instapmodel(freemium) aan. Ook hangen de prijzen van de software vaak af van het aantal gebruikers van de aanvrager. Het noemen van één prijs per softwarepakket geeft geen betrouwbaar beeld van de daadwerkelijke kosten en het vergelijken van prijzen kan hierdoor lastig zijn. SoftwareWatcher beschikt over filters waarmee je het prijsmodel en de prijsverhoudingen tussen softwareleveranciers kan vergelijken. Tijdens een software demonstratie krijg je van de softwareleverancier een indicatie van de prijs voor jouw bedrijf zodat je precies weet waar je aan toe bent.

 

Implementeren van creditmanagement software in het MKB

De volgende stap na het kiezen van een software systeem is het implementeren van de software in je bedrijf. Het implementeren van software is een ingewikkeld traject en om hiervan een succes te maken geeft SoftwareWatcher een stappenplan weg voor het implementeren van software. Dit stappenplan bevat alle aandachtspunten vanaf de softwareselectie tot en met de software implementatie zodat je achteraf niet voor verrassingen komt te staan. Je ontvangt dit stappenplan gratis bij het aanvragen van een of meer software demonstraties.

 

Creditmanagement software koppelen met bestaande software in je bedrijf

Wanneer je tevreden bent over je huidige software systemen dan wil je graag dat nieuwe software systemen hier goed mee kunnen koppelen. Een software koppeling zorgt er immers voor dat informatie tussen beide systemen automatisch wordt uitgewisseld zonder dat er handmatige handelingen nodig zijn. Met de software vergelijking van SoftwareWatcher kun je eenvoudig zien welke software met elkaar koppelt. Hiervoor hoef je alleen de integratiefilter te raadplegen op de vergelijkingspagina.

 

Creditmanagement software functionaliteiten

In dit overzicht staat een uitleg van de functionaliteiten van creditmanagement software in het MKB.

 

  • Betalingsherinneringen en aanmaningen van creditmanagement software in het MKB

Wanneer een betalingstermijn is verstreken van een debiteur dan is het belangrijk om hiervan een herinnering of een aanmaning te versturen. Debiteurenbeheer software signaleert dit en kan automatisch een betalingsherinnering versturen. Zonder dat het je tijd kost blijft de debiteurenadministratie up to date.

  • Betalingsregeling met debiteurenbeheer software creditmanagement software in het MKB

Debiteurenbeheer software maakt het mogelijk om makkelijk een betalingsregeling te treffen. Je kan hiervoor zelf of de debiteur het initiatief voor laten nemen. Vaak is het mogelijk om per regeling een minimumbedrag af te spreken en kun je de regeling aan- en uitzetten wanneer je dat wilt.

  • Debiteurendossier creditmanagement software in het MKB

De software houdt een dossier bij van een debiteur. Hiermee kun je altijd overzicht houden op alle gebeurtenissen van een debiteur. Dit kan ook worden overgedragen aan de gerechtsdeurwaarder.

  • Debiteurnotities creditmanagement software in het MKB

Het is mogelijk om interne notities te maken voor collega's per factuur. Dis is vooral handig wanneer een bedrijf veel debiteuren heeft of veel medewerkers zich bezighouden met debiteurenbeheer software. Door het gebruik maken van interne notities weet je altijd wat er speelt met de debiteur en kun je makkelijk contact momenten bijhouden.

  • Dialoog op factuurniveau creditmanagement software in het MKB

Met deze functie kunnen debiteuren online het dialoog aangaan over een factuur. Debiteuren kunnen makkelijk en snel een reactie plaatsen bij een factuur. Hierin kunnen ze bijvoorbeel aangeven waarom ze nog niet betaald hebben en/of wanneer ze gaan betalen. Op deze manier kan het debiteuren proces aanzienlijk worden versneld.

  • Oninbare factuur creditmanagement software in het MKB

Deze functie zorgt ervoor dat oninbare facturen automatische worden verrekend voor de btw aangifte.

 

Start nu met zoeken, vergelijken en selecteren van creditmanagement software voor het MKB

Ben je overtuigd van de meerwaarde van een creditmanagement software voor het MKB? Ben je benieuwd welke software bij jouw bedrijf past? Of wil je software koppelen om je bedrijf verder te digitaliseren? Start dan de softwareselectie tool knop bovenaan deze pagina, selecteer de voor jouw bedrijf relevante creditmanagement functionaliteiten en vind de software die bij jouw bedrijf past.

Mocht je er nog niet uitkomen, neem dan contact op of bel ons, wij helpen je graag op weg met het vinden van de juiste bedrijfssoftware voor jouw bedrijf.

 

De 10 voordelen van SoftwareWatcher

  1. SoftwareWatcher is altijd gratis
  2. Ontdek hoe jouw bedrijf (verder) kan worden gedigitaliseerd
  3. Gebruik de beste softwareselectie tool van Nederland
  4. Vergelijk alle relevante software functionaliteiten
  5. Selecteer en vergelijk de software die bij jouw bedrijf past
  6. Maak gebruik van onze expertise op het gebied van software
  7. Vraag eenvoudig, kosteloos en vrijblijvend één of meerdere software demonstraties tegelijk aan
  8. Ontvang een checklist met de belangrijkste punten waar je op moet letten tijdens een software demonstratie
  9. Gebruik onze tips en tricks voor de beste softwareselectie
  10. Ontvang een stappenplan voor het succesvol implementeren van software