Personeelsplanner software voor de horeca

De beste personeelsplanner software voor de horeca zoeken, vergelijken en selecteren. Of start de softwareselectie tool met de gele knop bovenaan deze pagina en vergelijk alleen de software die bij je bedrijf past. De eenvoudige softwareselectie is gratis te doorlopen en bestaat uit een aantal relevante vragen over alle bedrijfprocessen en software functionaliteiten. 

 

Dyflexis Nostradamus Soon Timebutler Werktijden
DyflexisNostradamusSoonTimebutlerWerktijden
Bekijk product link Ga naar website Bekijk product link Ga naar website Demo aanvragen Bekijk product link Ga naar website Demo aanvragen Bekijk product link Ga naar website Demo aanvragen Bekijk product link Ga naar website Demo aanvragen
Beoordeling (3.9)3.9
Aantal medewerkers
1 tot 5 medewerkers check check clear check check
6 tot 10 medewerkers check check clear check check
11 tot 25 medewerkers check check check check check
26 tot 50 medewerkers check check check check check
51 tot 75 medewerkers check check check check check
76 tot 100 medewerkers check check check check check
101 tot 150 medewerkers check check check check check
151 tot 200 medewerkers check check check clear check
201 tot 250 medewerkers check check check clear check
251 tot 300 medewerkers check check check clear check
301 tot 350 medewerkers check check check clear check
351 tot 400 medewerkers check check check clear check
401 tot 500 medewerkers check check check clear check
500 of meer medewerkers check check check clear check
Analyse en rapportage
Kasstroomoverzicht i clear clear clear clear clear
Kostenplaats rapportages i check clear clear clear check
Kostenprognoses check clear clear clear check
Medewerker productiviteit i check clear clear clear clear
Omzet prognoses i check clear clear clear clear
Omzet rapportages i check clear clear clear clear
Omzet rapportages per medewerker i
Omzet verdeling klantenportefeuille i
Onderhandenwerk positie i clear clear clear clear clear
Opleidingsrapportages i clear clear clear clear clear
Persoonlijke ontwikkeling rapportages i check clear clear clear clear
Prognose balans clear check clear clear clear
Prognose kasstroomoverzicht
Prognose resultatenrekening
Projectresultaten clear clear clear clear clear
Resultatenrekening i clear clear clear clear check
Verzuimrapportages   i check clear clear clear check
Balans i
Benchmark   i
Bezettingsgraad rapportages clear clear clear clear check
Calamiteitenrapportage i clear clear clear clear clear
Doorrekenen van scenario’s   i
Drillthrough   i clear clear clear clear clear
Financiële ratio's i
HR rapportages i check check clear clear check
Beveiliging
Back ups i check check check clear check
Beveiliging en toegang op IP-adres i clear check check check check
Data opslag in Europa  i check clear check check check
Flexibele gebruikersrechten   i check check check clear check
Single Sign On (SSO) i clear clear clear clear clear
Twee-factor-authenticatie i clear clear clear clear clear
Branche
Zakelijke dienstverlening i clear check check check clear
Zorg i check clear clear check check
Bouw en installatie i check clear clear check check
Facilitaire dienstverlening i clear check check check clear
Horeca i check check clear check check
IT i clear clear check check check
Maatschappelijke dienstverlening i check clear clear check check
Non-profit i check clear clear check check
Retail i check check check check check
Farma en Chemie i check clear clear check check
Accountancy i clear clear clear clear clear
Agro sector i check clear clear check clear
Automotive i check clear clear check check
Educatie i check clear clear check check
Handel i check clear check check check
Industrie i check clear clear check check
Logistiek i check check clear check check
Media i check clear check check check
Petrol markt i check clear clear clear check
Productie i check clear clear check check
Recreatie i check check clear check check
Uitzendbranche i clear clear clear clear clear
Vastgoedsector i clear check check check clear
Webwinkels i check clear check check check
Budget per gebruiker per maand
€1 tot €5
€10 tot €25 clear clear clear clear clear
€100 of meer
€25 tot €50 clear clear clear clear clear
€5 tot €10 clear clear clear clear clear
€50 tot €75
€75tot €100
Communicatie
Bezoekersregistratie i clear clear clear clear clear
Communicatie via software i check clear check clear check
Delen van nieuwsberichten check check clear check check
Interne chat i clear clear check clear check
Logboek i clear clear clear clear check
Online agenda i check clear check clear check
Processignalen i check clear check clear check
Tijdlijn i check clear check clear check
Declaraties
Kilometerdeclaraties   i check check clear clear clear
Onkostendeclaraties i clear check clear clear clear
Real time valuta conversie i clear clear clear clear clear
Status bekijken van declaraties i clear clear clear clear clear
Accorderingsworkflow   i clear clear clear clear clear
Automatische buitenlandse btw teruggave i clear clear clear clear clear
Automatische kilometer berekening i clear clear clear clear clear
Business trips aanvragen i clear clear clear clear clear
Creditcard integratie i clear clear clear clear clear
Declaraties accorderen via een app   i clear clear clear clear clear
Declaraties kostenplaatsen i clear clear clear clear clear
Declareren via een app   i clear clear clear clear clear
Feedback notities i clear clear clear clear clear
Digitaal ondertekenen
Juridisch rechtsgeldig i clear clear clear clear clear
Meerdere documenten   i clear clear clear clear clear
Meerdere ondertekenaars i clear clear clear clear clear
Meesturen van bijlagen clear clear clear clear clear
Voortgang van ondertekenen bijhouden i clear clear clear clear clear
Authenticatiemethode i clear clear clear clear clear
Digitale handtekening i clear clear clear clear clear
Documentbeheer
Formulieren en sjablonen i check check check clear clear
Opslaan van documenten i check check clear clear check
HRM
Manager self service middels een mobiele app i check clear check clear check
Manager selfservice i check clear clear clear check
Medewerkersprofielen i check check check clear check
Meerdere verlof soorten i check check check clear check
Sjablonen functie profielen i clear check check clear clear
Aanvragen van goederen of diensten i clear clear clear clear clear
Arbeidsovereenkomst generator i clear check clear clear clear
Contractbeheer medewerkers i check check clear clear check
Digitaal personeelsdossier   i check check clear clear check
Employee self service middels een mobiele app i check check check clear check
Employee self service   i check clear check clear check
Genereren van een organogram i clear clear clear clear clear
Implementatie kosten
€0
€1 tot €100
€100 tot €500
€20.000 of meer
€5.000 tot €20.000
€500 tot €5.000
Integraties
AFAS software check clear clear clear clear
Exact Online check clear clear clear clear
Twinfield clear clear clear clear check
Unit4 check clear clear clear clear
Snelstart
Visma check clear clear clear clear
Microsoft Outlook clear clear clear clear clear
Nmbrs check clear clear clear check
Yuki
Magento
Mailchimp
Mollie
Accountview
Act!
Active Campaign
Acumulus
ADP check clear clear clear clear
Adyen
Akyla / e-UUR
AO-online
Asperion
Atrea
Autodesk
Basecone
Beaufort
Bedrijfsrooster
Blue10
Booking Experts
Bouw7
BSC
Buckaroo
C-iris
Caseware
Cash Software
CashDesk
Cashr
Centric
Coachview
Cobra clear clear clear clear check
CoManage
Comandi Dashboards clear clear clear clear clear
Comm'ant
Compenda
Creaim
Ctrl
CVV shop
Cyclesoftware
Datafox clear clear clear clear clear
Dataprofit
Daywize
De Digitale Gesprekcyclus
Debiteuren365
Declaree
Deliveroo
DigiBTW
Digitalefactuur.nl
Dileveroo
DizzyData
Dropbox
Dyflexis
e-Boekhouden
E-uur clear clear clear clear clear
Easy Secure check clear clear clear clear
Easy Systems
Easyflex
EasyPOS
efactuurdirect
Eitje
Elvy
Employes check
ENK Software
Exact Compact
Exact Globe
Ezora
Famed
FinMaster
Fiscaal Gemak
Fiscaal online
Freshdesk
FUND-planning
Gastrofix clear clear clear clear clear
Gere-geld
Gilde software
Gmail
Google Calendar agenda clear clear clear clear clear
Google Drive
Gravita
GreenCommerce
Gripp
Hiopos clear clear clear clear clear
Hireserve
Horeko
HR office
HR2DAY
HRM - HRvan.nu
HubSpot
Humanwave
Hyarchis
iCalendar check clear clear clear clear
ICS Vertex
IdentySoft clear clear clear clear clear
Incura
Infine
Infomedics
Informer
ISAH
ISOHANDLE
Jira Atlassian clear clear clear clear clear
Joboti
Jortt
JouwWeb
Kamer van koophandel
Kindplanner
King
Klippa
KorenCRM
LIFT Software
Lightspeed check clear clear clear clear
Limis Planner
Linda
Logic4
Loket check clear clear clear check
Loon salarissoftware check clear clear clear clear
Mailcamp
Manualmaster
Mavim
Medisoft
Microloon
Microsoft Dynamics clear clear clear clear clear
Microsoft Office clear clear clear clear clear
Mijn Kantoor
Mijnrooster
Mijnwebwinkel
Minox
MLE
Moneybird
MplusKassa clear clear clear clear clear
Mr Winston clear clear clear clear clear
MuisSoftware
Nanda
Nanny4all
Nappkin
Nedap
Netsuite
Newbase
Nextens
Nostradamus
Offorte
Okta
Online Succes
Opencart
Oracle
ORTEC clear clear clear clear clear
Otys
OutSmart clear clear clear clear clear
Outstanding24
Payt
PEPPOL
PerfectView CRM Online
Picqer
Pink web applications
Pipedrive
Power BI
PrestaShop
Pro Management
QicsMilestones
Radarsoftware
Raet check clear clear clear clear
Recruitee
Reeleezee
Retail solutions
RidderIQ
Rodeo
Rompslomp
Roomracoon
Salesforce
Salesmanager
SAP ERP
SBR Accept
Scansys
SecureLogin clear clear clear clear clear
Sensus-methode
ShiftBase
Shopify
Signable
Simple Simon
Simplicate
Slack clear clear clear clear clear
Solidworks
Soon
Speedbooks
SpinOffice CRM
Spotler
SRXP
Step2HR
Stiply
Storecove
SugarCRM
SuperOffice Benelux
SW retail solutions
SW-Retail
Sympa HR
Syntri
Teamleader clear clear clear clear clear
The Nanny
Thuisbezorgd
Timebutler
TimeChimp
Timewax
TIQ Time
Tomtom clear clear clear clear clear
Topdesk clear clear clear clear clear
Track Software
Trakstar
Treams
Trello
TriFact365
Trimergo
Uber Eats
Untill clear clear clear clear clear
Vecozo
Vectron check clear clear clear clear
Vendit
Visionplanner
Vplan
WeFact
Werktijden
WooCommerce
Workday
Yoobi
Yoursminc
YVI Ruby
Zapier
Zoho
Absentiemanager clear clear clear clear clear
Accept Financieel
Kwaliteitmanagement
Klachtregistratie i clear check clear clear clear
Procesbeschrijvingen   i clear clear clear clear clear
Registreren van inspecties i clear clear clear clear clear
Verbetervoorstellen i clear clear clear clear clear
Werkinstructies   i clear check clear clear clear
Personeelsplanning
Inwerkschema's i check check clear clear clear
Meerdere vestigingen/afdelingen   i check check check check check
Openstaande diensten i check check check clear check
Oproep meldingen i check check clear clear check
Pauzes berekenen   i check check check clear check
Plannen op basis van budget i check check check clear check
Plannen op verwachte loonkosten i check check check clear check
Roosters maken  i check check check check check
Toeslagen i check check clear clear check
Weersverwachting   i check check clear clear clear
Werktijden/diensten ruilen   i check check check check check
Beschikbaarheid medewerkers   i check check check check check
Controle bezetting i check check check clear check
Diensten herhalen   i check check check check check
Platform
API   i check check check clear check
Cloud i check check check clear check
Sandbox i clear clear clear clear clear
Server i check clear clear clear check
Zelflerende software i clear clear clear clear clear
Prijsmodel
Abonnement i check clear clear check check
Eenmalig betalen i
Freemium i clear clear clear clear clear
Gratis proefaccount i clear clear clear check check
Op aanvraag i check check check clear clear
Per eenheid i
Software categorie
Analyse en rapportage i
Bezorging i
Boekhouding i
CRM i
Debiteurenbeheer i
Declaratie i
Digitaal ondertekenen i clear clear clear clear clear
Document management i
EPD i
ERP i
Facturatie i
Factuurverwerking i
Fiscaal i
Flexibele verloning i
Helpdesk i
HRM i
Integratie software i
Jaarrekening i
Kassa i
Kwaliteitsmanagement i
Offerte i
Opleidingsmanagement clear clear clear clear clear
Personeelsplanning i check check check check check
Procesmanagement i
Productconfiguratie i
Productieplanning i clear clear clear clear clear
Projectmanagement i
Recruitment i
Reservering i
Rittenregistratie i
Salarisadministratie i
Sales i
Servicemanagement i
Talentmanagement i
Urenregistratie i check check check check check
Verlof en verzuim i
Voorraadbeheer i
Webshop i
Werkbonnen i
Taakbeheer
Externe partij login   i clear check clear clear clear
Status van lopende taken i clear clear clear clear clear
Taken overzicht i clear clear clear clear clear
Toewijzen van rollen i clear check clear clear clear
Aanmaken van taken i clear clear clear clear clear
Taal interface
Arabisch clear clear clear clear clear
Deens   clear clear clear clear clear
Duits   check check clear clear check
Engels   check check check clear check
Fins clear clear clear clear clear
Frans   check clear clear clear clear
Italiaans   clear clear clear clear clear
Mandarijn   clear clear clear clear clear
Nederlands   check check clear check check
Noors   clear clear clear clear clear
Pools   clear clear clear clear clear
Portugees   clear clear clear clear clear
Russisch
Spaans   check clear clear clear clear
Tsjechisch
Turks   clear clear clear clear clear
Zweeds   clear clear clear clear clear
Type organisatie
MKB i check check check check check
Grootbedrijf i check check check check check
Multinationals i check check check check check
Starter i check check clear clear clear
Stichting i check check clear check check
Vereniging i check check clear check check
ZZP i clear clear clear clear clear
Urenregistratie
Inklokken i check clear check check check
Inzicht in urensaldo's i check check check check check
Plus- en minuren   i check clear check check check
Uren registreren via een mobiele app i check check check check check
Urenregistratie per project i clear check clear clear clear
Urenregistratie personeel i check check check check check
Accorderen van uren i check check check clear check
Activiteitstimer i check clear clear clear clear
Afwezigheidregistratie i check check clear check check
Automatisch tijd matchen aan klant i clear check clear clear clear
Automatische tijdregistratie i check check clear clear check
Cao regels i check check check clear check
Externe urenvalidatie i clear check clear clear clear
Workflow
Ontwerpen en aanpassen van workflows i clear clear check clear clear
Workflow management   i check check check clear check
Bekijk product link Ga naar website Bekijk product link Ga naar website Demo aanvragen Bekijk product link Ga naar website Demo aanvragen Bekijk product link Ga naar website Demo aanvragen Bekijk product link Ga naar website Demo aanvragen

 

Personeelsplanner software voor de horeca vergelijken met de softwareselectie

Met de gratis softwareselectie tool van SoftwareWatcher kun je eenvoudig relevante software vergelijken en selecteren voor de horeca sector. De softwareselectie bestaat uit een aantal relevante vragen over alle bedrijfsprocessen en software functionaliteiten in de horeca sector.

 

De 7 voordelen van personeelsplanner software voor de horeca

Personeelsplanner software voor de horeca helpt bedrijven met het structureren, automatiseren en digitaliseren van het personeelsplanning proces. Hieronder staan de 7 belangrijkste voordelen van het gebruik van software:

  1. Tijd besparen: Door het optimaliseren van processen met software zorg je ervoor dat je meer kostbare tijd overhoudt.
  2. Kosten verlagen: Naast het besparen van tijd bespaar je ook op de kosten. Door het digitaliseren van processen zijn er minder handmatige handelingen nodig. Dit kan bijvoorbeeld schelen in de personeelskosten.
  3. Structuur: Alle informatie staat op de juiste plaats en iedereen weet waar deze gevonden kan worden.
  4. Online: Alles is digitaal waardoor heeft iedereen altijd en overal toegang tot belangrijke gegevens heeft. Medewerkers kunnen online en real-time met elkaar samenwerken. Dit zorgt voor een betere en snellere communicatie tussen collega’s. Bovendien kunnen de archiefkasten de deur uit.
  5. Software koppelen: Er zijn steeds meer koppelingen tussen verschillende software beschikbaar. Zo kun je steeds meer bedrijfsprocessen digitaliseren.
  6. Risicobeheer: Informatie wordt veilig opgeslagen in de cloud en er worden dagelijks automatisch back ups gemaakt. Jouw gegevens zullen dus nooit verloren gaan.
  7. Analyse en rapportage: Met software verzamel je eenvoudig en snel data waarmee waardevolle data analyses en overzichten kunnen worden gemaakt. Zo kan een betrouwbaar overzicht worden gemaakt om bijvoorbeeld aan het management te rapporteren of medewerkers inzicht in de resultaten van je bedrijf te geven. Ontdek waar knel- en verbeterpunten liggen, formuleer doelstellingen voor je bedrijf en verbeter de besluitvorming.

Personeelsplanner software voor de horeca vergelijken

 

Vraag software demonstraties aan om software nog beter met elkaar te vergelijken

Wil je nog meer weten over de software? Met SoftwareWatcher vraag je eenvoudig, vrijblijvend en kosteloos één of meerdere software demonstraties aan. Hieronder de 7 redenen waarom een software demonstratie waardevol is:

 

  1. Kom erachter wat de kwaliteit is van de software functionaliteiten
  2. Krijg een indruk van de gebruiksvriendelijkheid van de software
  3. Leer de mensen achter de software kennen
  4. Stel inhoudelijk vragen stellen over de software
  5. Ontvang een gratis uitgebreide prijsvergelijking van SoftwareWatcher
  6. Krijg een juiste indicatie van de kosten van de software
  7. Ontvang een gratis stappenplan voor het implementeren van software van SoftwareWatcher
  8. Ontdek of de software bij je bedrijf past

Waarom personeelsplanner software in de horeca

Personeelsplanner software voor de horeca kan voor de volgende problemen een oplossing bieden: 

  • Te laat begonnen met het maken van een rooster: Hierdoor verspreid je het rooster te laat en weten medewerkers niet op tijd wanneer ze moeten werken.

Oplossing van personeelsplanner software in de horeca: Personeelsplanner software is altijd online en toegankelijk voor personeel. Middels een mobiele app is het voor personeel makkelijk om hun rooster te raadplegen. Middels een notificatie weet het personeel dat de planning klaar staat voor de volgende shift. 

  • Medewerkers zijn niet op de hoogte van een roosterwijziging: Een personeelsplanning kan continu veranderen. Het is heel vervelend wanneer een medewerker bij aankomst op het werk erachter komt dat zijn dienst niet meer doorgaat.

Oplossingvan personeelsplanner software in de horeca: Met personeelsplanner software is het mogelijk om een notificatie te versturen naar je medewerkers zodat deze direct op de hoogte zijn van een roosterwijziging.

  • Paniek bij een onverwachte gebeurtenis: Soms moet je door omstandigheden je rooster op het laatste moment wijzigen. Een medeweker valt bijvoorbeeld uit waardoor je te weinig personeel hebt voor een drukke dienst.

Oplossing van personeelsplanner software in de horeca: Ook in dit geval kun je middels een notificatie personeel oproepen om te achterhalen wie eventueel beschikbaar is om een dienst over te nemen.

  • Medewerkers geven geen input door Heel vervelend aangezien je afhankelijk bent van je capaciteit. Hierdoor weet je niet of je bepaalde beloftes kan maken aan je klant.

Oplossing van personeelsplanner software in de horeca: Met een mobiele app kunnen medewerkers eenvoudig en overal input doorgeven aan de planning. Hierdoor vergroot je de kans dat medewerkers informatie over hun beschikbaarheid doorgeven. 

 

Prijzen vergelijken van een personeelsplanner software in de horeca

Prijzen en verdienmodellen voor personeelsplanner software variëren per softwareleverancier. Waar het ene bedrijf software aanbiedt voor een vast maandelijks bedrag, bieden andere bedrijven bijvoorbeeld een gratis instapmodel(freemium) aan. Ook hangen de prijzen van de software vaak af van het aantal gebruikers van de aanvrager. Het noemen van één prijs per softwarepakket geeft geen betrouwbaar beeld van de daadwerkelijke kosten en het vergelijken van prijzen kan hierdoor lastig zijn. SoftwareWatcher beschikt over filters waarmee je het prijsmodel en de prijsverhoudingen tussen softwareleveranciers kan vergelijken. Tijdens een software demonstratie krijg je van de softwareleverancier een indicatie van de prijs voor jouw bedrijf zodat je precies weet waar je aan toe bent. 

 

Implementeren van personeelsplanner software

De volgende stap na het kiezen van een software systeem is het implementeren van de software in je bedrijf. Het implementeren van software is een ingewikkeld traject en om hiervan een succes te maken geeft SoftwareWatcher een stappenplan weg voor het implementeren van software. Dit stappenplan bevat alle aandachtspunten vanaf de softwareselectie tot en met de software implementatie zodat je achteraf niet voor verrassingen komt te staan. Je ontvangt dit stappenplan gratis bij het aanvragen van een of meer software demonstraties.

 

Personeelsplanner software koppelen met bestaande software in je bedrijf

Wanneer je tevreden bent over je huidige software systemen dan wil je graag dat nieuwe software systemen hier goed mee kunnen koppelen. Een software koppeling zorgt er immers voor dat informatie tussen beide systemen automatisch wordt uitgewisseld zonder dat er handmatige handelingen nodig zijn. Met de software vergelijking van SoftwareWatcher kun je eenvoudig zien welke software met elkaar koppelt. Hiervoor hoef je alleen de integratiefilter te raadplegen op de vergelijkingspagina.

 

Start nu met zoeken, vergelijken en selecteren van personeelsplanner software voor de horeca

Ben je overtuigd van de meerwaarde van personeelsplanner software voor de horeca? Ben je benieuwd welke software bij jouw bedrijf past? Of wil je software koppelen om je bedrijf verder te digitaliseren? Start dan de softwareselectie tool knop bovenaan deze pagina, selecteer de voor jouw bedrijf relevante personeelsplanner functionaliteiten en vind de software die bij jouw bedrijf past.

Mocht je er nog niet uitkomen, neem dan contact op of bel ons, wij helpen je graag op weg met het vinden van de juiste bedrijfssoftware voor jouw bedrijf.

 

De 10 voordelen van SoftwareWatcher

  1. SoftwareWatcher is altijd gratis
  2. Ontdek hoe jouw bedrijf (verder) kan worden gedigitaliseerd
  3. Gebruik de beste softwareselectie tool van Nederland
  4. Vergelijk alle relevante software functionaliteiten
  5. Selecteer en vergelijk de software die bij jouw bedrijf past
  6. Maak gebruik van onze expertise op het gebied van software
  7. Vraag eenvoudig, kosteloos en vrijblijvend één of meerdere software demonstraties tegelijk aan
  8. Ontvang een checklist met de belangrijkste punten waar je op moet letten tijdens een software demonstratie
  9. Gebruik onze tips en tricks voor de beste softwareselectie
  10. Ontvang een stappenplan voor het succesvol implementeren van software

 

Personeelsplanner functionaliteiten in de horeca

In dit overzicht staat een uitleg van de functionaliteiten van personeelsplanning software in de horeca. Leer alles over personeelsplanning software en kom erachter welke functionaliteiten belangrijk zijn voor jouw bedrijf.

 

  • Beschikbaarheid medewerkers

Medewerkers kunnen zelf aangeven wanneer ze beschikbaar zijn. Dit gaat vaak via een mobiele app. 

  • Diensten herhalen

Indien een medewerker elke week dezelfde werktijden heeft, dan hoeft deze niet iedere week opnieuw te worden ingepland. 

  • Weersverwachting

De weersverwachting van de komende dagen kan worden ingeladen en op basis hiervan kan de personeelsplanning gemaakt worden.

  • Pauzes berekenen

Pauzes kunnen automatisch worden berekend op basis van de door de wet vastgestelde werktijden.

  • Meerdere vestigingen/afdelingen

Het is mogelijk om meerdere vestigingen aan te maken.

  • Werktijden/diensten ruilen

Medewerkers kunnen onderling werktijden ruilen. De wijzigingen worden automatisch doorgevoerd op het rooster en je ontvangt eventueel een verzoek om de dienstwissel goed- of af te keuren.

  • Roosters maken

Het is mogelijk om roosters te maken.

  • Inwerkschema's

Het maken van inwerkschema's voor nieuwe medewerkers

  • Plannen op verwachte loonkosten

In de planning zijn de verwachte omzetten zichtbaar en kan er op basis van het percentage loonkosten een rooster worden gemaakt.

  • Plannen op basis van budget

Stel maximaal ingeroosterde budgetten in. Er verschijnt een melding wanneer het budget wordt overschreden. 

  • Openstaande diensten

Medewerkers kunnen zich inschrijven op openstaande diensten.

  • Oproep meldingen

Medewerkers kunnen middels een melding benaderd worden of ze een dienst willen overnemen. 

  • Toeslagen

Voor het werken op onregelmatige tijden bijvoorbeeld 's avonds, 's nachts of in het weekend is het mogelijk om een variabele toeslag in te plannen.

  • Controle bezetting

In veel gevallen moet een personeelsplanning aan een bepaalde bezetting voldoen. Om dit makkelijk te controleren is de mogelijkheid aanwezig om een bezetting in te stellen zodat hier makkelijk op gecontroleerd kan worden.