clear

Waarom SoftwareWatcher

SoftwareWatcher is een onafhankelijk platform om bedrijfssoftware te zoeken, vergelijken en selecteren. Op ons platform brengen wij alle softwareleveranciers samen op één plek. Het doel van SoftwareWatcher is om jou te helpen met het selecteren van de bedrijfssoftware dat bij je bedrijf past en hier vervolgens een keuze tussen te maken. SoftwareWatcher biedt een aantal grote voordelen:

  • Softwareselectie tool
  • SoftwareWatcher beschikt over een uitgebreide vragenselectie die snel en eenvoudig is te doorlopen. Alle software functionaliteiten worden uitgebreid beschreven waardoor je eenvoudig aangeeft wat belangrijk voor je is. Met de softwareselectie tool zorgt SoftwareWatcher ervoor dat je uitkomt bij de bedrijfssoftware dat bij je bedrijf past.

  • Gratis advies van een software expert
  • Mocht je er nog niet helemaal uitkomen, dan helpen we je graag verder met het selecteren van de beste bedrijfssoftware voor jouw bedrijf. Door vrijblijvend contact met ons op te nemen gaan we samen kijken naar jouw huidige situatie, software wensen en bedrijfsprocessen. Op basis hiervan geven we een onafhankelijk advies welke concrete software oplossingen het best geschikt zijn voor jouw bedrijf. Ook tijdens de selectie procedure fungeren we graag als centraal aanspreekpunt voor al je vragen over software. Het is altijd mogelijk om gratis contact met ons op te nemen en gebruik te maken onze jarenlange expertise op het gebied van bedrijfsprocessen en software oplossingen.

POS systeem voor een supermarkt

De beste POS systemen (Point Of Sale kassasysteem) voor een supermarkt zoeken, vergelijken en selecteren. Of start de softwareselectie tool met de gele knop bovenaan deze pagina en vergelijk alleen de software die bij je bedrijf past. De eenvoudige softwareselectie is gratis te doorlopen en bestaat uit een aantal relevante vragen over alle bedrijfprocessen en software functionaliteiten. 

MplusKassa SW-Retail POS Kassasystemen Onlinefact Count-IT kassasysteem
MplusKassaSW-RetailPOS KassasystemenOnlinefactCount-IT kassasysteem
Bekijk product link Ga naar website Demo aanvragen Bekijk product link Ga naar website Demo aanvragen Bekijk product link Ga naar website Demo aanvragen Bekijk product link Ga naar website Demo aanvragen Bekijk product link Ga naar website Demo aanvragen
Beoordeling (2.6)2.6
Aantal medewerkers
1 tot 5 medewerkers check check check check check
6 tot 10 medewerkers check check check check check
11 tot 25 medewerkers check check check check check
26 tot 50 medewerkers check check check clear check
51 tot 75 medewerkers check check check clear check
76 tot 100 medewerkers check check check clear check
101 tot 150 medewerkers check check check clear check
151 tot 200 medewerkers check check check clear check
201 tot 250 medewerkers check check check clear check
251 tot 300 medewerkers check check check clear check
301 tot 350 medewerkers check check check clear check
351 tot 400 medewerkers check check check clear check
401 tot 500 medewerkers check check check clear check
500 of meer medewerkers check check check clear check
Analyse en Rapportage
Kasstroomoverzicht i clear check check check clear
Kostenplaats rapportages i clear check check clear clear
Kostenprognoses clear check clear check clear
Medewerker productiviteit i clear check check check clear
Omzet prognoses i clear check clear check clear
Omzet rapportages i clear check check check clear
Omzet rapportages per medewerker i clear check check check clear
Omzet verdeling klantenportefeuille i clear check check clear clear
Persoonlijke ontwikkeling rapportages i clear clear clear check clear
Prognose kasstroomoverzicht clear check clear clear clear
Projectresultaten clear check clear clear clear
Resultatenrekening i clear check clear clear clear
Verlof- en verzuimrapportages   i clear clear check clear clear
Balans i clear check clear clear clear
Benchmark   i clear check clear clear clear
Bezettingsgraad rapportages clear check clear clear clear
Betaalmethode
Automatische incasso   i clear clear clear clear check
Beveiliging
Single Sign On (SSO) i clear check clear clear clear
Twee-factor-authenticatie i clear check clear clear check
Back ups i check check check check check
Beveiliging en toegang op IP-adres i check check clear clear check
Data opslag in Europa  i check check check check check
Flexibele gebruikersrechten   i check check check clear check
Boekhouden
Invoeren van financiële boekingen i clear check clear clear clear
Kostenplaatsen gebruiken i clear clear clear clear clear
Periodes vergrendelen i clear clear clear clear clear
Periodeverdeling op facturen i clear check clear clear clear
Vreemde valuta i clear clear clear check clear
Betaalservice module i clear clear clear clear clear
Crediteurenbeheer   i clear clear check check clear
Doorklikken tot aan de factuur   i clear check check clear clear
Gebroken boekjaar i clear clear clear check clear
Branche
Bouw en installatie i clear check clear check clear
Horeca i check clear check check check
Handel i check check clear check check
Facilitaire dienstverlening i clear clear clear check check
Industrie i clear clear clear clear clear
IT i clear clear clear check clear
Logistiek i clear clear clear check check
Maatschappelijke dienstverlening i clear clear clear check clear
Media i clear clear clear check clear
Non-profit i clear check check check clear
Petrol markt i clear clear clear clear clear
Productie i clear clear clear check clear
Recreatie i check check check check check
Retail i check check check check check
Uitzendbranche i clear clear clear clear clear
Vastgoedsector i clear clear clear check check
Webwinkels i check check check check check
Zakelijke dienstverlening i clear clear clear check check
Zorg i check check check clear clear
Accountancy i clear clear clear clear clear
Agro sector i clear check clear clear clear
Automotive i clear clear clear check clear
Educatie i clear clear check check clear
Farma en Chemie i clear check clear clear clear
CRM
Klanten aanmaken via KvK koppeling   i clear clear clear check clear
Klanten categoriseren i clear check clear check clear
Klantportaal i clear check clear clear check
Meerdere contactpersonen i clear check clear check check
Registreren van klantnotities i clear check clear check check
Relatiebeheer i clear check clear clear check
Relatiebeheer via een mobiele app clear check clear clear check
Visitekaartjes scannen i clear clear clear clear clear
Contractbeheer klanten i clear check clear clear clear
Dossierbeheer   i clear check clear clear clear
E-mailintegratie   i clear check clear check check
Historie per klant i clear check clear clear check
Communicatie
Interne chat i clear clear clear clear clear
Logboek i clear check clear clear check
Online agenda i clear clear clear clear check
Processignalen clear check clear clear clear
Tijdlijn i clear clear clear clear clear
Bezoekersregistratie i clear clear clear clear clear
Communicatie via software i clear check clear clear check
Delen van nieuwsberichten clear check clear clear clear
Debiteurenbeheer
Oninbare factuur i clear check clear clear clear
Beheren van debiteuren   i clear check clear clear check
Betalingsherinneringen en aanmaningen   i clear check check check check
Betalingsregeling i clear check clear clear clear
Debiteurendossier i clear check clear clear check
Debiteurnotities i clear check clear clear check
Digitaal ondertekenen
Meerdere documenten   i clear check clear clear clear
Meerdere ondertekenaars i clear check clear clear clear
Meesturen van bijlagen clear check clear clear clear
Voortgang van ondertekenen bijhouden i clear check clear clear clear
Authenticatiemethode i clear check clear clear clear
Digitale handtekening i clear check clear clear clear
Documentbeheer
Opslaan van documenten i clear check clear check clear
Formulieren en sjablonen i clear check clear clear clear
Facturatie
Ideal op de factuur i clear check clear check check
Kortingen en (sub)totalen op facturen i clear check check check check
Kostensoorten op factuur i clear check check clear clear
Nacalculatie facturatie i clear check clear clear clear
Online factuur i clear check check check check
Opstellen van facturen   i clear check check check check
Paypal op de factuur i clear check clear check check
Periodieke facturatie i clear check clear check check
Toevoegen van een bijlage aan een factuur i clear check check check check
UBL factureren i clear check clear clear clear
Verzamelfactuur opstellen i clear check check check check
Btw tarieven toepassen i clear check check check check
Concept facturen opslaan i clear check clear check check
Creditfacturen i clear check check check check
Eigen huisstijl op factuur i clear check check check check
Facturen inplannen i clear check clear check check
Facturen naar klantgroepen versturen i clear check clear clear clear
Factureren in meerdere talen i clear check clear check clear
Factureren met abonnementen   i clear check clear check check
Factureren met een vaste prijs i clear check check check check
Factureren met staffelprijzen i clear check check check clear
Factuur sjablonen gebruiken i clear check check check check
Factuurverwerking
Meerdere facturen in één keer aanleveren i clear check check check clear
Meerdere facturen in één keer versturen i clear check check clear clear
Online archief i clear check check check clear
Splitsen en samenvoegen   i clear check check check check
Status bekijken van factuur clear check check check check
UBL facturen verwerken i clear check clear clear clear
Automatische boekingsvoorstellen i clear check clear clear clear
Autorisatie regels i clear check clear clear clear
Bonnen/Facturen inleveren via een mobiele app   i clear check clear clear clear
Facturen accorderen via een mobiele app clear check clear clear clear
Facturen digitaal aanleveren i clear check check check check
Factuur matchen aan ontvangsten i clear check clear clear clear
Factuur notities i clear check check check check
Herkennen facturen i clear check clear clear clear
Fiscaal
IB aangifte i clear check clear clear clear
Opgaaf ICP  i clear check clear clear clear
VPB aangifte   i clear check clear clear clear
BTW aangifte   i clear check clear clear clear
BTW overzicht   i clear check clear check clear
HRM
Medewerkersprofielen i clear check clear clear clear
Sjablonen functie profielen i clear check clear clear clear
Integraties
Formitable check clear clear clear clear
I Amsterdam City Card clear check clear clear clear
King check clear clear clear clear
Lightspeed check clear clear clear clear
Linda check clear check clear clear
Magento check check check clear check
Magento2 clear check clear clear clear
Mailchimp clear check check clear check
Microsoft Dynamics check clear clear clear clear
Mollie clear clear clear clear check
MyShop clear check clear clear clear
Nostradamus check clear clear clear clear
Piccotello check clear clear clear clear
PrestaShop check check clear clear clear
Recras check clear clear clear clear
Reeleezee check clear clear clear clear
Roomracoon check clear clear clear clear
ShiftBase check clear clear clear clear
Shoptrader clear check clear clear clear
SiteDish clear clear clear clear clear
Smart event manager check clear clear clear clear
Snelstart check clear check clear clear
Thuisbezorgd clear clear clear clear clear
Topshoe.nl clear check clear clear clear
Twinfield check check check clear clear
Uber Eats clear clear clear clear clear
Ultimatum App clear clear clear clear clear
Unit4 check clear clear clear clear
Visma eAccounting clear clear check clear check
Winkelstraat.nl clear check clear clear clear
WooCommerce check check check clear check
Yesplan check clear clear clear clear
Yuki check clear check clear clear
Absoluta clear clear clear clear clear
Accountview check clear clear clear clear
AFAS software check check clear clear clear
Appsmen clear clear clear clear clear
Bijonsamsterdam.nl clear check clear clear clear
Canal Ticket clear check clear clear clear
City Pantry clear clear clear clear clear
CVV shop clear clear check clear clear
Dataprofit check clear clear clear clear
Deliveroo clear clear clear clear clear
e-Boekhouden clear clear check clear check
Exact Online check check check clear check
Foodora clear clear clear clear clear
Jaarrekening
Opstellen jaarrekening i clear check clear clear clear
Kassasysteem
Beheren van een kassasysteem i check check check check check
Koppeling met bezorgdiensten i check check check clear clear
Logo op de kassabon   i check check check check check
Meerdere winkels i check check check check check
Offline doorwerken   i check check check check check
Plattegrond beheren   i check clear check check check
Self-Order menu   i check check check clear check
Splitsen van betaling   i check check check check check
Tafels splitsen met de software i check clear check check check
Verhuur van artikelen met of zonder borg i check check check clear check
Waarschuwing bediening i check clear check clear check
Wisselgeld weergeven i check check check check check
Afhaal- en bezorgservice   i check check check clear check
Barcode scanner gebruiken i check check check check check
Bonnen printen i check check check check check
Digitale kassabon i check check check check check
Kwaliteitmanagement
Klachtregistratie i clear check clear clear clear
Procesbeschrijvingen   i clear check clear clear clear
Werkinstructies   i clear check clear clear clear
Offerte
Kortingen en (sub)totalen op offerte i clear check check check check
Offerte omzetten in factuur   i clear clear check check check
Offerte online accepteren   i clear check check clear check
Offerte sjablonen i clear clear check clear check
Omzetten van offerte naar order, werkbon of project i clear check clear clear check
Opstellen van offertes   i clear check check check check
Overzicht offerte status i clear check check clear check
Versiebeheer i clear check clear clear clear
Voorcalculatie i clear check clear clear clear
Algemene voorwaarden meesturen   i clear check check clear check
Dialoog op offerte niveau i clear check clear clear clear
Eigen huisstijl op offertes i clear check check check check
Personeelsplanning
Meerdere vestigingen/afdelingen   i clear clear check clear clear
Openstaande diensten i clear clear clear clear clear
Oproep meldingen i clear clear check clear clear
Pauzes berekenen   i clear clear check clear clear
Plannen op verwachte loonkosten i clear clear clear clear clear
Roosters maken  i clear clear check clear clear
Werktijden/diensten ruilen   i clear clear check clear clear
Beschikbaarheid medewerkers   i clear clear check clear clear
Diensten herhalen   i clear clear check clear clear
Pinkoppeling
SumUP i clear clear clear clear clear
Alvira i clear clear clear clear clear
Atos i check clear check check check
CVV i check clear check check check
Platform
Sandbox i clear check clear clear clear
Server i check check clear clear clear
Zelflerende software i clear clear clear clear clear
API   i check check check clear check
Cloud i check check check check check
Prijs
Jaarlijks clear clear clear check clear
Maandelijks clear check clear check check
Prijzen
Abonnement i clear check clear check check
Eenmalig betalen i clear clear clear check clear
Gratis proefaccount i check check clear check check
Op aanvraag i check clear check clear clear
Per eenheid i clear clear clear clear clear
Productieplanning
Stuklijstbeheer i clear check clear clear clear
Projectmanagement
Projecten verdelen in fases i clear check clear clear clear
Reservering
Reserveringssysteem   i clear clear clear clear clear
Annuleren i clear clear clear clear clear
Beschikbaarheid   i clear clear clear clear clear
Rittenregistratie
Ritten registreren i clear clear clear clear clear
Track and trace i clear clear clear clear clear
Salaris
Digitale loonstrook   i clear clear clear clear clear
Sales
Lead management i clear check clear clear clear
Live chat i clear check clear clear clear
Openstaande tegoedbonnen i clear check clear clear clear
Personalisatie i clear check clear clear clear
Q&A knowledge base i clear check clear clear clear
Sales proces verdelen in fases i clear check clear clear clear
Spaarprogramma’s   i clear check clear check clear
Tegoedbonnen i clear check clear check clear
Tracking i clear check clear clear clear
Analyseer conversies   i clear check clear clear clear
Email en marketingcampagnes maken   i clear check clear clear clear
Servicemanagement
Selfservice Portal i clear check clear clear clear
Service taken i clear check clear clear clear
Ticketmanagement i clear check clear clear clear
Software categorie
Kassa i check check check check check
Taakbeheer
Status van lopende taken i clear check clear clear clear
Taken overzicht i clear check clear clear clear
Toewijzen van rollen i clear check clear clear clear
Aanmaken van taken i clear check clear clear clear
Externe partij login   i clear check clear clear clear
Taal interface
Engels   check check check check check
Duits   clear clear clear check check
Frans   clear clear clear check clear
Italiaans   clear clear clear clear clear
Mandarijn   clear clear clear clear clear
Nederlands   check check check check check
Noors   clear clear clear clear clear
Pools   clear clear clear clear clear
Portugees   clear clear clear clear clear
Spaans   clear clear clear clear clear
Turks   clear clear clear clear clear
Zweeds   clear clear clear clear clear
Arabisch clear clear clear clear clear
Deens   clear clear clear clear clear
Fins clear clear clear clear clear
Talentmanagement
360 graden feedback   i clear check clear clear clear
Feedback tussen medewerkers   i clear check clear clear clear
Type organisatie
MKB i check check check clear check
Multinationals i check clear clear clear check
Starter i check check check check check
Stichting i check check check check check
Vereniging i check check check check check
ZZP i check check check check check
Grootbedrijf i check check check check check
Urenregistratie
Inklokken i clear clear check clear clear
Inzicht in urensaldo's i clear clear clear clear clear
Plus- en minuren   i clear clear check clear clear
Uren registreren via een mobiele app i clear clear check clear clear
Urenregistratie personeel i clear clear check clear clear
Accorderen van uren i clear clear check clear clear
Afwezigheidregistratie i clear clear clear clear clear
Cao regels i clear clear clear clear clear
Voorraadbeheer
Optimale orderpick route i clear check clear clear clear
Orderpicklocaties   i clear check clear check check
Pakbonnen inlezen i clear check clear check clear
Prijslabels printen clear check check check check
Retouren i clear check check check check
Serie- en batchnummers   i clear check check check check
Tracing i clear check clear check clear
Verkooporders verwerken i clear check check check check
Verschillende voorraad locaties i clear check check check check
Voorraad alert i clear check check check check
voorraden beheren i clear check check check check
Zoeken en inkopen in leveranciers databases i clear check clear check check
Berekening voorraadwaardering i clear check check check check
Genereren van een besteladvieslijst i clear check check check check
Genereren van een voorraadlijst i clear check check check check
Houdbaarheidsdatum i clear clear check clear check
Webshop
Importeren productlijsten i clear check clear clear check
Instore communicatie i clear check clear clear clear
Keuze uit templates   i clear check clear clear clear
Koppelen met social media i clear clear clear clear check
Koppelingen met verzendpartijen i clear check clear clear check
Multi-Store   i clear check clear clear check
One-page checkout   i clear check clear clear check
Product tags toevoegen   i clear check clear clear clear
Productfoto’s toevoegen   clear check clear clear check
Responsive design   i clear check clear clear check
Reviews over producten   i clear check clear clear check
Reviews over webshop   i clear check clear clear clear
SSL-certificaat   i clear check clear clear check
Zoekfunctie   i clear check clear clear check
Eigen design   i clear check clear clear clear
Eigen domeinnaam en e-mailadres clear check clear clear check
Workflow
Ontwerpen en aanpassen van workflows i clear check clear clear clear
Workflow management   i clear check clear clear clear
Bekijk product link Ga naar website Demo aanvragen Bekijk product link Ga naar website Demo aanvragen Bekijk product link Ga naar website Demo aanvragen Bekijk product link Ga naar website Demo aanvragen Bekijk product link Ga naar website Demo aanvragen

 

POS systemen voor een supermarkt vergelijken met de softwareselectie

Met de gratis softwareselectie tool van SoftwareWatcher kun je eenvoudig relevante software vergelijken en selecteren voor een supermarkt. De softwareselectie bestaat uit een aantal relevante vragen over alle bedrijfsprocessen en software functionaliteiten in een supermarkt.

 

De 7 voordelen van een pos systeem voor een supermarkt

Een POS systeem voor een supermarkt helpt bedrijven met het structureren, automatiseren en digitaliseren van het betalingsproces. Hieronder staan de 7 belangrijkste voordelen van het gebruik van software:

  1. Tijd besparen: Door het optimaliseren van processen met software zorg je ervoor dat je meer kostbare tijd overhoudt.
  2. Kosten verlagen: Naast het besparen van tijd bespaar je ook op de kosten. Door het digitaliseren van processen zijn er minder handmatige handelingen nodig. Dit kan bijvoorbeeld schelen in de personeelskosten.
  3. Structuur: Alle informatie staat op de juiste plaats en iedereen weet waar deze gevonden kan worden.
  4. Online: Alles is digitaal waardoor heeft iedereen altijd en overal toegang tot belangrijke gegevens heeft. Medewerkers kunnen online en real-time met elkaar samenwerken. Dit zorgt voor een betere en snellere communicatie tussen collega’s. Bovendien kunnen de archiefkasten de deur uit.
  5. Software koppelen: Er zijn steeds meer koppelingen tussen verschillende software beschikbaar. Zo kun je steeds meer bedrijfsprocessen digitaliseren.
  6. Risicobeheer: Informatie wordt veilig opgeslagen in de cloud en er worden dagelijks automatisch back ups gemaakt. Jouw gegevens zullen dus nooit verloren gaan.
  7. Analyse en rapportage: Met software verzamel je eenvoudig en snel data waarmee waardevolle data analyses en overzichten kunnen worden gemaakt. Zo kan een betrouwbaar overzicht worden gemaakt om bijvoorbeeld aan het management te rapporteren of medewerkers inzicht in de resultaten van je bedrijf te geven. Ontdek waar knel- en verbeterpunten liggen, formuleer doelstellingen voor je bedrijf en verbeter de besluitvorming.

Pos systeem en systemen voor een supermarkt vergelijken

 

Vraag software demonstraties aan om software nog beter met elkaar te vergelijken

Wil je nog meer weten over de software? Met SoftwareWatcher vraag je eenvoudig, vrijblijvend en kosteloos één of meerdere software demonstraties aan. Hieronder de 7 redenen waarom een software demonstratie waardevol is:

 

  1. Kom erachter wat de kwaliteit is van de software functionaliteiten
  2. Krijg een indruk van de gebruiksvriendelijkheid van de software
  3. Leer de mensen achter de software kennen
  4. Stel inhoudelijk vragen stellen over de software
  5. Krijg een juiste indicatie van de kosten van de software
  6. Ontvang een gratis stappenplan voor het implementeren van software van SoftwareWatcher
  7. Ontdek of de software bij je bedrijf past

 

Prijzen vergelijken van POS systemen voor een supermarkt

Prijzen en verdienmodellen voor POS systemen variëren per softwareleverancier. Waar het ene bedrijf software aanbiedt voor een vast maandelijks bedrag, bieden andere bedrijven bijvoorbeeld een gratis instapmodel(freemium) aan. Ook hangen de prijzen van de software vaak af van het aantal gebruikers van de aanvrager. Het noemen van één prijs per softwarepakket geeft geen betrouwbaar beeld van de daadwerkelijke kosten en het vergelijken van prijzen kan hierdoor lastig zijn. SoftwareWatcher beschikt over filters waarmee je het prijsmodel en de prijsverhoudingen tussen softwareleveranciers kan vergelijken. Tijdens een software demonstratie krijg je van de softwareleverancier een indicatie van de prijs voor jouw bedrijf zodat je precies weet waar je aan toe bent. 

 

Implementeren van een POS systeem

De volgende stap na het kiezen van een software systeem is het implementeren van de software in je bedrijf. Het implementeren van software is een ingewikkeld traject en om hiervan een succes te maken geeft SoftwareWatcher een stappenplan weg voor het implementeren van software. Dit stappenplan bevat alle aandachtspunten vanaf de softwareselectie tot en met de software implementatie zodat je achteraf niet voor verrassingen komt te staan. Je ontvangt dit stappenplan gratis bij het aanvragen van een of meer software demonstraties.

 

Een POS systeem koppelen met bestaande software in je bedrijf

Wanneer je tevreden bent over je huidige software systemen dan wil je graag dat nieuwe software systemen hier goed mee kunnen koppelen. Een software koppeling zorgt er immers voor dat informatie tussen beide systemen automatisch wordt uitgewisseld zonder dat er handmatige handelingen nodig zijn. Met de software vergelijking van SoftwareWatcher kun je eenvoudig zien welke software met elkaar koppelt. Hiervoor hoef je alleen de integratiefilter te raadplegen op de vergelijkingspagina.

 

POS systeem functionaliteiten voor een supermarkt

In dit overzicht staat een uitleg van de functionaliteiten van een POS systeem in een supermarkt.

 

  • Barcode scanner gebruiken met een POS systeem in een supermarkt

Scan de artikelen in met een barcode scanner.

  • Beheren van een kassasysteem met een POS systeem in een supermarkt

Het registreren en beheren van verkochte producten in een systeem.

  • Bonnen printen met een POS systeem in een supermarkt

De mogelijkheid om een bonnen printer aan te sluiten en deze aan te sturen vanuit de software.

  • Digitale kassabon met een POS systeem in een supermarkt

Mogelijkheid om een digitale kassabon naar de klant te versturen via een email.

  • Logo op de kassabon met een POS systeem in een supermarkt

Het bedrijfslogo kan op de kassabon worden weergegeven.

  • Meerdere winkels met een POS systeem in een supermarkt

Eén centraal beheerssysteem om meerdere kassa’s tegelijk aan te sturen.

  • Offline doorwerken met een POS systeem in een supermarkt

De kassa kan offline gebruikt blijven worden.

  • Wisselgeld weergeven met een POS systeem in een supermarkt

Wisselgeld weergeven bij het afrekenen.

 

Start nu met zoeken, vergelijken en selecteren van POS systemen voor een supermarkt

Ben je overtuigd van de meerwaarde van een POS systeem voor een supermarkt? Ben je benieuwd welke software bij jouw bedrijf past? Of wil je software koppelen om je bedrijf verder te digitaliseren? Start dan de softwareselectie tool knop bovenaan deze pagina, selecteer de voor jouw bedrijf relevante POS functionaliteiten en vind de software die bij jouw bedrijf past.

Mocht je er nog niet uitkomen, neem dan contact op of bel ons, wij helpen je graag op weg met het vinden van de juiste bedrijfssoftware voor jouw bedrijf.

 

De 10 voordelen van SoftwareWatcher

  1. SoftwareWatcher is altijd gratis
  2. Ontdek hoe jouw bedrijf (verder) kan worden gedigitaliseerd
  3. Gebruik de beste softwareselectie tool van Nederland
  4. Vergelijk alle relevante software functionaliteiten
  5. Selecteer en vergelijk de software die bij jouw bedrijf past
  6. Maak gebruik van onze expertise op het gebied van software
  7. Vraag eenvoudig, kosteloos en vrijblijvend één of meerdere software demonstraties tegelijk aan
  8. Ontvang een checklist met de belangrijkste punten waar je op moet letten tijdens een software demonstratie
  9. Gebruik onze tips en tricks voor de beste softwareselectie
  10. Ontvang een stappenplan voor het succesvol implementeren van software