POS systemen voor de horeca

Eenvoudig en onafhankelijk de beste POS systeem voor de horeca vergelijken. POS staat voor Point Of Sale en dit is een computergestuurd kasregister. Voorbeelden van bedrijven in de horeca sector:

  • Drankensector: cafés, discotheken, eetcafés
  • Fastfoodsector: snackbars, lunchrooms, ijssalons
  • Restaurantsector: bistro's, restaurants

Of start de beste softwareselectie tool van Nederland en zoek, vergelijk en selecteer de software die bij je bedrijf past. Klik hiervoor op de gele knop bovenaan deze pagina om de softwareselectie tool te starten.

CashDesk MplusKassa POS Kassasystemen HioPOS Cloud Onlinefact iZettle
CashDeskMplusKassaPOS KassasystemenHioPOS CloudOnlinefactiZettle
Bekijk product link Ga naar website Demo aanvragen Bekijk product link Ga naar website Demo aanvragen Bekijk product link Ga naar website Demo aanvragen Bekijk product link Ga naar website Demo aanvragen Bekijk product link Ga naar website Demo aanvragen Bekijk product link Ga naar website Demo aanvragen
Beoordeling (2.6)2.6
Aantal medewerkers
1 tot 5 medewerkers check check check check check check
6 tot 10 medewerkers check check check check check check
11 tot 25 medewerkers check check check check check check
26 tot 50 medewerkers check check check check clear check
51 tot 75 medewerkers check check check check clear check
76 tot 100 medewerkers check check check check clear check
101 tot 150 medewerkers check check check clear clear check
151 tot 200 medewerkers check check check clear clear check
201 tot 250 medewerkers check check check clear clear check
251 tot 300 medewerkers check check check clear clear check
301 tot 350 medewerkers check check check clear clear check
351 tot 400 medewerkers check check check clear clear check
401 tot 500 medewerkers check check check clear clear check
500 of meer medewerkers check check check clear clear check
Analyse en rapportage
Kasstroomoverzicht i check clear check clear check check
Kostenplaats rapportages i clear clear check clear clear clear
Kostenprognoses clear clear clear clear check clear
Medewerker productiviteit i clear clear check clear check clear
Omzet prognoses i clear clear clear clear check clear
Omzet rapportages i check clear check clear check check
Omzet rapportages per medewerker i clear clear check clear check check
Omzet verdeling klantenportefeuille i clear clear check clear clear clear
Onderhandenwerk positie i
Opleidingsrapportages i
Persoonlijke ontwikkeling rapportages i clear clear clear clear check clear
Prognose balans
Prognose kasstroomoverzicht clear clear clear clear clear clear
Prognose resultatenrekening
Projectresultaten clear clear clear clear clear clear
Resultatenrekening i clear clear clear clear clear clear
Verzuimrapportages   i clear clear check clear clear clear
Balans i clear clear clear clear clear clear
Benchmark   i clear clear clear clear clear clear
Bezettingsgraad rapportages clear clear clear clear clear clear
Calamiteitenrapportage i
Doorrekenen van scenario’s   i
Drillthrough   i
Financiële ratio's i
HR rapportages i
Beveiliging
Back ups i clear check check check check clear
Beveiliging en toegang op IP-adres i clear check clear clear clear clear
Data opslag in Europa  i check check check check check check
Flexibele gebruikersrechten   i clear check check check clear clear
Single Sign On (SSO) i clear clear clear clear clear check
Twee-factor-authenticatie i clear clear clear clear clear clear
Boekhouden
Invoeren van financiële boekingen i check clear clear clear clear clear
Keurmerk betrouwbaarheid i
Kostenplaatsen gebruiken i check clear clear clear clear clear
Periodes vergrendelen i check clear clear clear clear clear
Periodeverdeling op facturen i clear clear clear clear clear clear
Rekening courant module i
RGS i
Vreemde valuta i clear clear clear clear check clear
Accountancyportaal   i
Activa module i
Automatisch jaarrekening genereren i
Automatische boekingsvoorstellen voor bankafschriften i
Bankafschriften inlezen   i
Betaalservice module i check clear clear clear clear clear
Crediteurenbeheer   i clear clear check clear check clear
Doorklikken tot aan de factuur   i check clear check clear clear clear
Eindejaars checklist i
Gebroken boekjaar i clear clear clear clear check clear
Branche
Zakelijke dienstverlening i clear clear clear clear check check
Zorg i clear check check clear clear clear
Bouw en installatie i clear clear clear clear check check
Facilitaire dienstverlening i clear clear clear clear check check
Horeca i check check check check check check
IT i clear clear clear clear check check
Maatschappelijke dienstverlening i clear clear clear clear check check
Non-profit i clear clear check clear check check
Retail i clear check check clear check check
Farma en Chemie i clear clear clear clear clear clear
Accountancy i clear clear clear clear clear clear
Agro sector i clear clear clear clear clear clear
Automotive i clear clear clear clear check clear
Educatie i clear clear check clear check check
Handel i clear check clear clear check check
Industrie i clear clear clear clear clear clear
Logistiek i clear clear clear clear check clear
Media i clear clear clear clear check check
Petrol markt i clear clear clear clear clear clear
Productie i clear clear clear clear check clear
Recreatie i clear check check clear check check
Uitzendbranche i clear clear clear clear clear clear
Vastgoedsector i clear clear clear clear check check
Webwinkels i clear check check clear check clear
Budget per gebruiker per maand
€1 tot €5
€10 tot €25 clear clear
€100 of meer
€25 tot €50 clear clear
€5 tot €10 clear clear
€50 tot €75
€75tot €100
CRM
Klanten aanmaken via KvK koppeling   i clear clear clear clear check clear
Klanten categoriseren i clear clear clear clear check clear
Klantportaal i clear clear clear clear clear clear
Meerdere contactpersonen i clear clear clear clear check clear
Registreren van klantnotities i clear clear clear clear check clear
Relatiebeheer i clear clear clear clear clear clear
Relatiebeheer via een mobiele app clear clear clear clear clear clear
Visitekaartjes scannen i clear clear clear clear clear clear
Contractbeheer klanten i clear clear clear clear clear clear
Dossierbeheer   i clear clear clear clear clear clear
E-mailintegratie   i clear clear clear clear check clear
Historie per klant i clear clear clear clear clear clear
Communicatie
Bezoekersregistratie i clear clear clear clear clear clear
Communicatie via software i check clear clear check clear clear
Delen van nieuwsberichten clear clear clear clear clear clear
Interne chat i clear clear clear clear clear clear
Logboek i clear clear clear check clear clear
Online agenda i clear clear clear check clear clear
Processignalen i check clear clear clear clear clear
Tijdlijn i clear clear clear clear clear clear
Debiteurenbeheer
Oninbare factuur i clear clear clear clear clear clear
Beheren van debiteuren   i clear clear clear clear clear clear
Betalingsherinneringen en aanmaningen   i clear clear check clear check clear
Betalingsregeling i clear clear clear clear clear clear
Cash forecasting   i
Debiteurendossier i clear clear clear clear clear clear
Debiteurnotities i clear clear clear clear clear clear
Dialoog op factuurniveau i
Documentbeheer
Formulieren en sjablonen i clear clear clear clear clear clear
Opslaan van documenten i clear clear clear check check clear
Implementatie kosten
€0
€1 tot €100
€100 tot €500
€20.000 of meer
€5.000 tot €20.000
€500 tot €5.000
Integraties
AFAS software check check clear clear clear clear
Exact Online check check check clear clear check
Twinfield clear check check clear clear check
Unit4 clear check clear clear clear clear
Snelstart clear check check clear clear check
Visma clear clear check clear clear check
Microsoft Outlook
Nmbrs
Yuki check check check clear clear check
Magento clear check check clear clear clear
Mailchimp clear clear check clear clear clear
Mollie clear clear clear clear clear clear
Accountview clear check clear clear clear clear
Act!
Active Campaign
Acumulus
ADP
Adyen
Akyla / e-UUR
AO-online
Asperion
Atrea
Autodesk
Basecone
Beaufort
Bedrijfsrooster
Blue10
Booking Experts
Bouw7
BSC
Buckaroo
C-iris
Caseware
Cash Software
CashDesk
Cashr
Centric
Coachview
Cobra
CoManage
Comandi Dashboards
Comm'ant
Compenda
Creaim
Ctrl
CVV shop clear clear check clear clear clear
Cyclesoftware
Datafox
Dataprofit clear check clear clear clear clear
Daywize
De Digitale Gesprekcyclus
Debiteuren365
Declaree
Deliveroo check clear clear clear clear clear
DigiBTW
Digitalefactuur.nl
Dileveroo
DizzyData
Dropbox
Dyflexis
e-Boekhouden check clear check clear clear check
E-uur
Easy Secure
Easy Systems
Easyflex
EasyPOS
efactuurdirect
Eitje
Elvy
Employes
ENK Software
Exact Compact
Exact Globe
Ezora
Famed
FinMaster
Fiscaal Gemak
Fiscaal online
Freshdesk
FUND-planning
Gastrofix
Gere-geld
Gilde software
Gmail
Google Calendar agenda
Google Drive
Gravita
GreenCommerce
Gripp
Hiopos
Hireserve
Horeko
HR office
HR2DAY
HRM - HRvan.nu
HubSpot
Humanwave
Hyarchis
iCalendar
ICS Vertex
IdentySoft
Incura
Infine
Infomedics
Informer
ISAH
ISOHANDLE
Jira Atlassian
Joboti
Jortt
JouwWeb
Kamer van koophandel
Kindplanner
King clear check clear clear clear clear
Klippa
KorenCRM
LIFT Software
Lightspeed clear check clear clear clear check
Limis Planner
Linda clear check check clear clear clear
Logic4
Loket
Loon salarissoftware
Mailcamp
Manualmaster
Mavim
Medisoft
Microloon
Microsoft Dynamics clear check clear clear clear clear
Microsoft Office
Mijn Kantoor
Mijnrooster
Mijnwebwinkel
Minox
MLE
Moneybird
MplusKassa
Mr Winston
MuisSoftware
Nanda
Nanny4all
Nappkin
Nedap
Netsuite
Newbase
Nextens
Nostradamus clear check clear clear clear clear
Offorte
Okta
Online Succes
Opencart
Oracle
ORTEC
Otys
OutSmart
Outstanding24
Payt
PEPPOL
PerfectView CRM Online
Picqer
Pink web applications
Pipedrive
Power BI
PrestaShop clear check clear clear clear clear
Pro Management
QicsMilestones
Radarsoftware
Raet
Recruitee
Reeleezee check check clear clear clear clear
Retail solutions
RidderIQ
Rodeo
Rompslomp
Roomracoon clear check clear clear clear clear
Salesforce
Salesmanager
SAP ERP
SBR Accept
Scansys
SecureLogin
Sensus-methode
ShiftBase clear check clear clear clear clear
Shopify
Signable
Simple Simon
Simplicate
Slack
Solidworks
Soon
Speedbooks
SpinOffice CRM
Spotler
SRXP
Step2HR
Stiply
Storecove
SugarCRM
SuperOffice Benelux
SW retail solutions
SW-Retail
Sympa HR
Syntri
Teamleader
The Nanny
Thuisbezorgd check clear clear clear clear clear
Timebutler
TimeChimp
Timewax
TIQ Time
Tomtom
Topdesk
Track Software
Trakstar
Treams
Trello
TriFact365
Trimergo
Uber Eats check clear clear clear clear clear
Untill
Vecozo
Vectron
Vendit
Visionplanner
Vplan
WeFact
Werktijden
WooCommerce clear check check clear clear clear
Workday
Yoobi
Yoursminc
YVI Ruby
Zapier
Zoho
Absentiemanager
Accept Financieel
Kassasysteem
Beheren van een kassasysteem i check check check check check check
Koppeling met bezorgdiensten i check check check check clear clear
Logo op de kassabon   i check check check check check check
Meerdere winkels i check check check check check clear
Offline doorwerken   i check check check check check clear
Plattegrond beheren   i check check check check check check
Self-Order menu   i check check check check clear clear
Splitsen van betaling   i check check check check check check
Tafels splitsen met de software i check check check check check clear
Verhuur van artikelen met of zonder borg i clear check check clear clear clear
Waarschuwing bediening i check check check check clear clear
Wisselgeld weergeven i check check check check check check
Afhaal- en bezorgservice   i check check check check clear clear
Barcode scanner gebruiken i check check check check check check
Bonnen printen i check check check check check check
Digitale kassabon i check check check check check check
Kwaliteitmanagement
Klachtregistratie i clear clear clear clear clear clear
Procesbeschrijvingen   i clear clear clear clear clear clear
Registreren van inspecties i
Verbetervoorstellen i
Werkinstructies   i clear clear clear clear clear clear
Personeelsplanning
Inwerkschema's i
Meerdere vestigingen/afdelingen   i clear clear check clear clear clear
Openstaande diensten i clear clear clear clear clear clear
Oproep meldingen i clear clear check clear clear clear
Pauzes berekenen   i clear clear check clear clear clear
Plannen op basis van budget i
Plannen op verwachte loonkosten i clear clear clear clear clear clear
Roosters maken  i clear clear check clear clear clear
Toeslagen i
Weersverwachting   i
Werktijden/diensten ruilen   i clear clear check clear clear clear
Beschikbaarheid medewerkers   i clear clear check clear clear clear
Controle bezetting i
Diensten herhalen   i clear clear check clear clear clear
Pinkoppeling
SumUP i clear clear clear clear clear clear
Alvira i clear clear clear clear clear clear
Atos i clear check check clear check clear
CVV i clear check check clear check clear
Platform
API   i check check check clear clear clear
Cloud i check check check check check check
Sandbox i clear clear clear clear clear clear
Server i check check clear clear clear check
Zelflerende software i clear clear clear clear clear clear
Prijsmodel
Abonnement i clear clear clear check check clear
Eenmalig betalen i clear clear clear check check check
Freemium i
Gratis proefaccount i clear check clear clear check clear
Op aanvraag i check check check clear clear check
Per eenheid i clear clear clear clear clear check
Sales
Lead management i clear clear clear clear clear clear
Live chat i clear clear clear clear clear clear
Openstaande tegoedbonnen i clear clear clear clear clear clear
Personalisatie i clear clear clear clear clear clear
Q&A knowledge base i clear clear clear clear clear clear
Sales proces verdelen in fases i clear clear clear clear clear clear
Spaarprogramma’s   i check clear clear clear check clear
Tegoedbonnen i clear clear clear clear check clear
Tracking i clear clear clear clear clear clear
Analyseer conversies   i clear clear clear clear clear clear
Email en marketingcampagnes maken   i check clear clear clear clear clear
Software categorie
Analyse en rapportage i
Bezorging i
Boekhouding i
CRM i
Debiteurenbeheer i
Declaratie i
Digitaal ondertekenen i
Document management i
EPD i
ERP i
Facturatie i
Factuurverwerking i
Fiscaal i
Flexibele verloning i
Helpdesk i
HRM i
Integratie software i
Jaarrekening i
Kassa i check check check check check check
Kwaliteitsmanagement i
Offerte i
Opleidingsmanagement
Personeelsplanning i
Procesmanagement i
Productconfiguratie i
Productieplanning i
Projectmanagement i
Recruitment i
Reservering i
Rittenregistratie i
Salarisadministratie i
Sales i
Servicemanagement i
Talentmanagement i
Urenregistratie i
Verlof en verzuim i
Voorraadbeheer i
Webshop i
Werkbonnen i
Taakbeheer
Externe partij login   i clear clear clear clear clear clear
Status van lopende taken i clear clear clear clear clear clear
Taken overzicht i clear clear clear clear clear clear
Toewijzen van rollen i clear clear clear clear clear clear
Aanmaken van taken i clear clear clear clear clear clear
Taal interface
Arabisch clear clear clear check clear clear
Deens   clear clear clear check clear check
Duits   check clear clear check check check
Engels   check check check check check check
Fins clear clear clear check clear check
Frans   check clear clear check check check
Italiaans   clear clear clear check clear check
Mandarijn   clear clear clear check clear clear
Nederlands   check check check check check check
Noors   clear clear clear check clear check
Pools   clear clear clear check clear clear
Portugees   clear clear clear check clear check
Russisch
Spaans   clear clear clear check clear check
Tsjechisch
Turks   clear clear clear check clear clear
Zweeds   clear clear clear check clear check
Type organisatie
MKB i check check check check clear check
Grootbedrijf i check check check clear check clear
Multinationals i check check clear clear clear clear
Starter i check check check check check check
Stichting i clear check check clear check clear
Vereniging i clear check check check check check
ZZP i clear check check check check check
Urenregistratie
Inklokken i check clear check clear clear clear
Inzicht in urensaldo's i clear clear clear clear clear clear
Plus- en minuren   i clear clear check clear clear clear
Uren registreren via een mobiele app i clear clear check clear clear clear
Urenregistratie per project i
Urenregistratie personeel i check clear check clear clear clear
Accorderen van uren i clear clear check clear clear clear
Activiteitstimer i
Afwezigheidregistratie i clear clear clear clear clear clear
Automatisch tijd matchen aan klant i
Automatische tijdregistratie i
Cao regels i clear clear clear clear clear clear
Externe urenvalidatie i
Voorraadbeheer
Optimale orderpick route i check clear clear clear clear clear
Orderpicklocaties   i clear clear clear clear check clear
Pakbonnen inlezen i clear clear clear clear check clear
Prijslabels printen clear clear check clear check clear
Retouren i clear clear check clear check check
Serie- en batchnummers   i clear clear check clear check clear
Tracing i check clear clear clear check clear
Verkooporders verwerken i check clear check clear check clear
Verschillende voorraad locaties i clear clear check clear check clear
Voorraad alert i clear clear check clear check check
Voorraden beheren i check clear check clear check check
Zoeken en inkopen in leveranciers databases i clear clear clear clear check clear
Berekening voorraadwaardering i clear clear check clear check clear
Genereren van een besteladvieslijst i check clear check clear check clear
Genereren van een voorraadlijst i check clear check clear check clear
Houdbaarheidsdatum i clear clear check clear clear clear
Webshop
Importeren productlijsten i clear clear clear clear clear clear
Instore communicatie i check clear clear clear clear clear
Keuze uit templates   i check clear clear clear clear clear
Koppelen met social media i clear clear clear clear clear clear
Koppelingen met verzendpartijen i check clear clear clear clear clear
Multi-Store   i check clear clear clear clear clear
One-page checkout   i check clear clear clear clear clear
Product tags toevoegen   i clear clear clear clear clear clear
Productfoto’s toevoegen   check clear clear clear clear clear
Responsive design   i check clear clear clear clear clear
Reviews over producten   i check clear clear clear clear clear
Reviews over webshop   i check clear clear clear clear clear
SSL-certificaat   i check clear clear clear clear clear
Zoekfunctie   i check clear clear clear clear clear
Eigen design   i check clear clear clear clear clear
Eigen domeinnaam en e-mailadres check clear clear clear clear clear
Workflow
Ontwerpen en aanpassen van workflows i check clear clear clear clear clear
Workflow management   i check clear clear clear clear clear
Bekijk product link Ga naar website Demo aanvragen Bekijk product link Ga naar website Demo aanvragen Bekijk product link Ga naar website Demo aanvragen Bekijk product link Ga naar website Demo aanvragen Bekijk product link Ga naar website Demo aanvragen Bekijk product link Ga naar website Demo aanvragen

 

POS systemen voor de horeca vergelijken met de softwareselectie

Met de gratis softwareselectie tool van SoftwareWatcher kun je eenvoudig relevante software vergelijken en selecteren voor de horeca sector. De softwareselectie bestaat uit een aantal relevante vragen over alle bedrijfsprocessen en software functionaliteiten in de horeca sector.

 

De 7 voordelen van een POS systeem voor de horeca

Een POS systeem voor de horeca helpt bedrijven met het structureren, automatiseren en digitaliseren van het betalingsproces. Hieronder staan de 7 belangrijkste voordelen van het gebruik van software:

  1. Tijd besparen: Door het optimaliseren van processen met software zorg je ervoor dat je meer kostbare tijd overhoudt.
  2. Kosten verlagen: Naast het besparen van tijd bespaar je ook op de kosten. Door het digitaliseren van processen zijn er minder handmatige handelingen nodig. Dit kan bijvoorbeeld schelen in de personeelskosten.
  3. Structuur: Alle informatie staat op de juiste plaats en iedereen weet waar deze gevonden kan worden.
  4. Online: Alles is digitaal waardoor heeft iedereen altijd en overal toegang tot belangrijke gegevens heeft. Medewerkers kunnen online en real-time met elkaar samenwerken. Dit zorgt voor een betere en snellere communicatie tussen collega’s. Bovendien kunnen de archiefkasten de deur uit.
  5. Software koppelen: Er zijn steeds meer koppelingen tussen verschillende software beschikbaar. Zo kun je steeds meer bedrijfsprocessen digitaliseren.
  6. Risicobeheer: Informatie wordt veilig opgeslagen in de cloud en er worden dagelijks automatisch back ups gemaakt. Jouw gegevens zullen dus nooit verloren gaan.
  7. Analyse en rapportage: Met software verzamel je eenvoudig en snel data waarmee waardevolle data analyses en overzichten kunnen worden gemaakt. Zo kan een betrouwbaar overzicht worden gemaakt om bijvoorbeeld aan het management te rapporteren of medewerkers inzicht in de resultaten van je bedrijf te geven. Ontdek waar knel- en verbeterpunten liggen, formuleer doelstellingen voor je bedrijf en verbeter de besluitvorming.

POS systeem en systemen voor de horeca vergelijken

 

Vraag software demonstraties aan om software nog beter met elkaar te vergelijken

Wil je nog meer weten over de software? Met SoftwareWatcher vraag je eenvoudig, vrijblijvend en kosteloos één of meerdere software demonstraties aan. Hieronder de 7 redenen waarom een software demonstratie waardevol is:

 

  1. Kom erachter wat de kwaliteit is van de software functionaliteiten
  2. Krijg een indruk van de gebruiksvriendelijkheid van de software
  3. Leer de mensen achter de software kennen
  4. Stel inhoudelijk vragen stellen over de software
  5. Krijg een juiste indicatie van de kosten van de software
  6. Ontvang een gratis stappenplan voor het implementeren van software van SoftwareWatcher
  7. Ontdek of de software bij je bedrijf past

 

Prijzen vergelijken van POS systemen voor de horeca

Prijzen en verdienmodellen voor POS systemen variëren per softwareleverancier. Waar het ene bedrijf software aanbiedt voor een vast maandelijks bedrag, bieden andere bedrijven bijvoorbeeld een gratis instapmodel(freemium) aan. Ook hangen de prijzen van de software vaak af van het aantal gebruikers van de aanvrager. Het noemen van één prijs per softwarepakket geeft geen betrouwbaar beeld van de daadwerkelijke kosten en het vergelijken van prijzen kan hierdoor lastig zijn. SoftwareWatcher beschikt over filters waarmee je het prijsmodel en de prijsverhoudingen tussen softwareleveranciers kan vergelijken. Tijdens een software demonstratie krijg je van de softwareleverancier een indicatie van de prijs voor jouw bedrijf zodat je precies weet waar je aan toe bent. 

 

Implementeren van een POS systeem

De volgende stap na het kiezen van een software systeem is het implementeren van de software in je bedrijf. Het implementeren van software is een ingewikkeld traject en om hiervan een succes te maken geeft SoftwareWatcher een stappenplan weg voor het implementeren van software. Dit stappenplan bevat alle aandachtspunten vanaf de softwareselectie tot en met de software implementatie zodat je achteraf niet voor verrassingen komt te staan. Je ontvangt dit stappenplan gratis bij het aanvragen van een of meer software demonstraties.

 

Een POS systeem koppelen met bestaande software in je bedrijf

Wanneer je tevreden bent over je huidige software systemen dan wil je graag dat nieuwe software systemen hier goed mee kunnen koppelen. Een software koppeling zorgt er immers voor dat informatie tussen beide systemen automatisch wordt uitgewisseld zonder dat er handmatige handelingen nodig zijn. Met de software vergelijking van SoftwareWatcher kun je eenvoudig zien welke software met elkaar koppelt. Hiervoor hoef je alleen de integratiefilter te raadplegen op de vergelijkingspagina.

 

Start nu met zoeken, vergelijken en selecteren van POS systemen voor de horeca

Ben je overtuigd van de meerwaarde van een POS systeem voor de horeca? Ben je benieuwd welke software bij jouw bedrijf past? Of wil je software koppelen om je bedrijf verder te digitaliseren? Start dan de softwareselectie tool knop bovenaan deze pagina, selecteer de voor jouw bedrijf relevante POS functionaliteiten en vind de software die bij jouw bedrijf past.

Mocht je er nog niet uitkomen, neem dan contact op of bel ons, wij helpen je graag op weg met het vinden van de juiste bedrijfssoftware voor jouw bedrijf.

 

De 10 voordelen van SoftwareWatcher

  1. SoftwareWatcher is altijd gratis
  2. Ontdek hoe jouw bedrijf (verder) kan worden gedigitaliseerd
  3. Gebruik de beste softwareselectie tool van Nederland
  4. Vergelijk alle relevante software functionaliteiten
  5. Selecteer en vergelijk de software die bij jouw bedrijf past
  6. Maak gebruik van onze expertise op het gebied van software
  7. Vraag eenvoudig, kosteloos en vrijblijvend één of meerdere software demonstraties tegelijk aan
  8. Ontvang een checklist met de belangrijkste punten waar je op moet letten tijdens een software demonstratie
  9. Gebruik onze tips en tricks voor de beste softwareselectie
  10. Ontvang een stappenplan voor het succesvol implementeren van software