clear

Waarom SoftwareWatcher

SoftwareWatcher is een onafhankelijk platform om bedrijfssoftware te zoeken, vergelijken en selecteren. Op ons platform brengen wij alle softwareleveranciers samen op één plek. Het doel van SoftwareWatcher is om jou te helpen met het selecteren van de bedrijfssoftware dat bij je bedrijf past en hier vervolgens een keuze tussen te maken. SoftwareWatcher biedt een aantal grote voordelen:

  • Softwareselectie tool
  • SoftwareWatcher beschikt over een uitgebreide vragenselectie die snel en eenvoudig is te doorlopen. Alle software functionaliteiten worden uitgebreid beschreven waardoor je eenvoudig aangeeft wat belangrijk voor je is. Met de softwareselectie tool zorgt SoftwareWatcher ervoor dat je uitkomt bij de bedrijfssoftware dat bij je bedrijf past.

  • Gratis advies van een software expert
  • Mocht je er nog niet helemaal uitkomen, dan helpen we je graag verder met het selecteren van de beste bedrijfssoftware voor jouw bedrijf. Door vrijblijvend contact met ons op te nemen gaan we samen kijken naar jouw huidige situatie, software wensen en bedrijfsprocessen. Op basis hiervan geven we een onafhankelijk advies welke concrete software oplossingen het best geschikt zijn voor jouw bedrijf. Ook tijdens de selectie procedure fungeren we graag als centraal aanspreekpunt voor al je vragen over software. Het is altijd mogelijk om gratis contact met ons op te nemen en gebruik te maken onze jarenlange expertise op het gebied van bedrijfsprocessen en software oplossingen.

Projectmanagement tool voor advocaten

De beste projectmanagement tool voor advocaten zoeken, vergelijken en selecteren. Of start de softwareselectie tool met de gele knop bovenaan deze pagina en vergelijk alleen de software die bij je bedrijf past. De eenvoudige softwareselectie is gratis te doorlopen en bestaat uit een aantal relevante vragen over alle bedrijfprocessen en software functionaliteiten. 

Gripp LIFT Software Simplicate Teamleader TimeChimp
GrippLIFT SoftwareSimplicateTeamleaderTimeChimp
Bekijk product link Ga naar website Demo aanvragen Bekijk product link Ga naar website Demo aanvragen Bekijk product link Ga naar website Demo aanvragen Bekijk product link Ga naar website Demo aanvragen Bekijk product link Ga naar website Demo aanvragen
Beoordeling (3.8)3.8 (5.0)5.0
Aantal medewerkers
1 tot 5 medewerkers check clear check check check
6 tot 10 medewerkers check check check check check
11 tot 25 medewerkers check check check check check
26 tot 50 medewerkers check check check check check
51 tot 75 medewerkers check check check clear check
76 tot 100 medewerkers check check check clear check
101 tot 150 medewerkers check check check clear check
151 tot 200 medewerkers check check clear clear check
201 tot 250 medewerkers check check clear clear check
251 tot 300 medewerkers check check clear clear check
301 tot 350 medewerkers check check clear clear check
351 tot 400 medewerkers check check clear clear check
401 tot 500 medewerkers check check clear clear check
500 of meer medewerkers check check clear clear check
Analyse en Rapportage
Kasstroomoverzicht i check clear clear clear
Kostenplaats rapportages i check check check clear check
Kostenprognoses check check clear clear clear
Medewerker productiviteit i check check check check check
Omzet prognoses i check check check check clear
Omzet rapportages i check check check check check
Omzet rapportages per medewerker i check check check clear check
Omzet verdeling klantenportefeuille i check check check clear
Onderhandenwerk positie i clear check check clear
Opleidingsrapportages i clear
Persoonlijke ontwikkeling rapportages i clear check clear clear
Prognose balans check clear clear clear clear
Prognose kasstroomoverzicht clear clear clear clear
Prognose resultatenrekening clear clear clear clear
Projectresultaten clear check check check clear
Resultatenrekening i check check clear clear clear
Verlof- en verzuimrapportages   i check check check check check
Balans i check clear clear clear
Benchmark   i clear clear clear clear
Bezettingsgraad rapportages clear check check clear clear
Calamiteitenrapportage i clear clear clear clear clear
Doorrekenen van scenario’s   i clear clear clear clear
Drillthrough   i clear check clear clear clear
HR rapportages i clear check clear check clear
Betaalmethode
Automatische incasso   i check check check check
Beveiliging
Single Sign On (SSO) i clear check check clear clear
Twee-factor-authenticatie i check check check check check
Back ups i clear check check check check
Beveiliging en toegang op IP-adres i clear clear clear clear clear
Data opslag in Europa  i clear check check check check
Flexibele gebruikersrechten   i check check check check check
Boekhouden
Invoeren van financiële boekingen i check clear clear clear check
Kostenplaatsen gebruiken i check check clear clear check
Periodes vergrendelen i clear clear clear clear clear
Periodeverdeling op facturen i clear clear clear clear check
Vreemde valuta i clear check clear clear check
Accountancyportaal   i clear clear clear clear check
Activa module i check clear clear clear
Automatische boekingsvoorstellen voor bankafschriften i check clear clear clear
Bankafschriften inlezen   i check clear clear clear
Crediteurenbeheer   i check clear clear clear check
Doorklikken tot aan de factuur   i check check clear clear check
Gebroken boekjaar i clear clear clear clear
Branche
Bouw en installatie i check clear clear clear check
Horeca i check check clear clear clear
Handel i check clear clear clear check
Facilitaire dienstverlening i check check check clear check
Industrie i check check clear clear check
IT i check check check clear check
Logistiek i check check clear clear check
Maatschappelijke dienstverlening i check clear clear clear check
Media i check check check clear check
Non-profit i check check clear clear check
Petrol markt i clear clear clear clear clear
Productie i check clear clear clear check
Recreatie i check clear clear clear clear
Retail i check check clear clear clear
Uitzendbranche i clear check clear clear clear
Vastgoedsector i check check check clear check
Webwinkels i check clear clear clear clear
Zakelijke dienstverlening i check check check clear check
Zorg i check clear clear clear check
Accountancy i clear clear clear clear clear
Agro sector i check clear clear clear check
Automotive i check clear clear clear check
Educatie i check check clear clear check
Farma en Chemie i check clear clear clear check
CRM
Klanten aanmaken via KvK koppeling   i check clear check check check
Klanten categoriseren i check check check check
Klantportaal i clear check clear check check
Meerdere contactpersonen i check check check check check
Registreren van klantnotities i check check check check check
Relatiebeheer i check check check check check
Relatiebeheer via een mobiele app check check check check
Visitekaartjes scannen i clear clear clear check
Contractbeheer klanten i check check clear check
Dossierbeheer   i clear check check check
E-mailintegratie   i clear check check check
Historie per klant i check check check check
Communicatie
Interne chat i clear clear clear clear clear
Logboek i check check clear check check
Online agenda i check check check check clear
Processignalen check check check clear check
Tijdlijn i check check check check clear
Bezoekersregistratie i clear check clear check clear
Communicatie via software i check check check clear clear
Delen van nieuwsberichten clear check clear check clear
Debiteurenbeheer
Oninbare factuur i clear clear clear clear
Beheren van debiteuren   i check check check check
Betalingsherinneringen en aanmaningen   i check check check check check
Betalingsregeling i clear check check check
Cash forecasting   i clear check clear clear
Debiteurendossier i clear check check check
Debiteurnotities i clear check check check
Dialoog op factuurniveau i clear check clear check
Declaraties
Kilometerdeclaraties   i clear check clear clear check
Onkostendeclaraties i clear clear clear clear check
Real time valuta conversie i clear
Status bekijken van declaraties i clear clear clear clear check
Accorderingsworkflow   i clear clear clear clear check
Automatische buitenlandse btw teruggave i clear
Automatische kilometer berekening i clear clear clear clear check
Business trips aanvragen i clear
Creditcard integratie i clear
Declaraties accorderen via een app   i clear clear clear clear check
Declaraties kostenplaatsen i clear clear clear clear check
Declareren via een app   i clear clear clear clear check
Feedback notities i clear clear clear clear check
Digitaal ondertekenen
Juridisch rechtsgeldig i clear check clear check clear
Meerdere documenten   i clear check clear check clear
Meerdere ondertekenaars i clear clear clear clear clear
Meesturen van bijlagen check check clear check clear
Voortgang van ondertekenen bijhouden i clear check clear check clear
Authenticatiemethode i check check clear clear clear
Digitale handtekening i check check clear check clear
Documentbeheer
Opslaan van documenten i clear check check check check
Formulieren en sjablonen i check check check clear check
Facturatie
Ideal op de factuur i check check clear check clear
Kortingen en (sub)totalen op facturen i check check check check check
Kostensoorten op factuur i clear check check check check
Nacalculatie facturatie i check check check check check
Online factuur i check check check check check
Opstellen van facturen   i check check check check check
Paypal op de factuur i check clear clear check
Periodieke facturatie i check check check check check
Self-billing i clear
Toevoegen van een bijlage aan een factuur i check check check check check
UBL factureren i check check check check
Verzamelfactuur opstellen i check check check check check
Btw tarieven toepassen i check check check check check
Concept facturen opslaan i check check check check check
Creditfacturen i check check check check check
Eigen huisstijl op factuur i check check check check check
Facturen inplannen i check check check check clear
Facturen naar klantgroepen versturen i clear check check check
Factureren in meerdere talen i clear check check check check
Factureren met abonnementen   i check check check check check
Factureren met een vaste prijs i check check check check check
Factureren met staffelprijzen i check check check check
Factuur sjablonen gebruiken i check check check check check
Factuurverwerking
Meerdere facturen in één keer aanleveren i clear check clear clear check
Meerdere facturen in één keer versturen i check clear clear clear
Online archief i check check clear clear check
Splitsen en samenvoegen   i clear check clear clear
Status bekijken van factuur check clear clear clear check
UBL facturen verwerken i check check clear clear
Automatische boekingsvoorstellen i check clear clear clear
Autorisatie workflow i clear clear clear clear check
Bonnen/Facturen inleveren via een mobiele app   i check clear clear clear check
Facturen accorderen via een mobiele app clear clear clear clear
Facturen digitaal aanleveren i check check clear clear check
Factuur matchen aan ontvangsten i check clear clear clear
Factuur notities i check clear clear clear
Herkennen facturen i check clear clear clear
HRM
Manager Selfservice i clear check clear clear clear
Manager Selfservice middels een mobiele app i clear check clear clear clear
Medewerkersprofielen i clear check check check check
Meerdere verlof soorten i clear check check check check
Sjablonen functie profielen i clear check clear clear clear
Aanvragen van goederen of diensten i clear check clear clear clear
Arbeidsovereenkomst generator i clear check clear clear clear
Contractbeheer medewerkers i clear check check clear clear
Digitaal personeelsdossier   i clear check check clear clear
Employee self service middels een mobiele app i clear clear clear clear clear
Employee self Service   i clear check clear clear clear
Genereren van een organogram i clear check clear clear clear
Helpdesk
Eigen huisstijl i clear clear clear clear
Integraties
Exact Globe clear clear clear clear
iCalendar clear
Informer clear clear clear clear check
Jira Atlassian clear clear clear clear check
Kamer van koophandel clear clear check clear
Lightspeed clear
Linda clear
Loket clear clear clear clear check
Loon salarissoftware clear clear clear clear clear
Mailchimp check clear check check
Microsoft Excel clear clear clear check
Microsoft Onedrive check clear clear check
Microsoft Outlook 365 agenda check clear check check clear
Microsoft PowerPoint clear clear clear check
Microsoft Word clear clear clear check
Minox clear clear check clear
Mollie check clear clear check
Moneybird clear clear check clear check
MplusKassa clear
Mr Winston clear
MuisSoftware clear clear check clear
Mysolution clear
Nedap clear
Nextens clear clear check clear
Nmbrs clear clear clear clear check
Nocore clear
Nostradamus clear
ORTEC clear
OutSmart clear
Payt check clear check clear
PerfectView CRM Online clear clear clear clear check
Pink web applications clear clear check clear
Pipedrive clear clear clear clear check
Pivoton clear clear clear clear clear
Raet clear
Salesforce clear clear clear clear check
SDWorks clear
SecureLogin clear clear check clear clear
ShiftBase clear
Slack check clear clear clear clear
Snelstart clear clear check clear check
Teamleader clear
Tomtom clear
Topdesk clear
Twinfield check clear check clear check
UBPlus clear
Unit4 clear clear check clear check
Untill clear
Vectron clear
Visma eAccounting clear clear clear clear check
WeFact clear clear clear clear check
WooCommerce clear clear clear check
Yuki check clear check clear check
Zapier clear clear check check check
Absentiemanager clear
Accountview clear clear clear clear
Active Campaign check clear clear clear
ADP clear
AFAS software clear clear clear clear check
Basecone clear clear clear clear
Bork clear
Campaign Monitor check clear clear clear
Cash Software clear clear clear clear check
Cobra clear
Comandi Dashboards clear
Connexie clear
Datafox clear
e-Boekhouden clear clear clear clear check
E-uur clear
Easy Secure clear
Easyflex clear
Exact Online check clear check check check
Fiscaal Gemak clear clear check clear
FlexService clear
Freepack clear
Freshdesk clear
Gastrofix clear
Gmail clear clear check check
Google Calendar agenda check clear check check clear
Google Drive check clear clear clear
Hiopos clear
HubSpot clear clear clear clear check
Kassasysteem
Digitale kassabon i clear
Kwaliteitmanagement
Klachtregistratie i clear clear clear clear clear
Procesbeschrijvingen   i clear check clear clear clear
Registreren van inspecties i clear check clear clear clear
Verbetervoorstellen i clear
Werkinstructies   i clear check clear clear clear
Offerte
Kortingen en (sub)totalen op offerte i check check check check check
Offerte omzetten in factuur   i check check check check check
Offerte online accepteren   i check check check check check
Offerte sjablonen i check check check check check
Omzetten van goedgekeurde offerte naar contract i clear clear clear check
Omzetten van offerte naar order, werkbon of project i check check clear check check
Opstellen van offertes   i check check check check check
Overzicht offerte status i check check check check check
Versiebeheer i check check check check
Voorcalculatie i check check check check check
Algemene voorwaarden meesturen   i check check check check check
Dialoog op offerte niveau i clear clear clear check
Eigen huisstijl op offertes i check check check check check
Opleidingsmanagement
Opleiding registratie i clear check clear clear clear
Opleidingen beheren i clear check clear clear clear
Opleidingen plannen i clear clear clear clear
Website koppeling i clear clear clear clear
Werken met studiemateriaal i clear clear clear clear
Evaluatie van opleidingen i clear clear clear clear
Personeelsplanning
Inwerkschema's i clear clear clear clear clear
Meerdere vestigingen/afdelingen   i clear check clear check clear
Openstaande diensten i clear clear clear clear clear
Oproep meldingen i clear clear clear clear clear
Pauzes berekenen   i clear check clear check clear
Plannen op basis van budget i check check clear clear clear
Plannen op verwachte loonkosten i clear check clear clear clear
Roosters maken  i clear check clear check clear
Toeslagen i clear check clear clear clear
Weersverwachting   i clear clear clear clear clear
Werktijden/diensten ruilen   i clear check clear check clear
Beschikbaarheid medewerkers   i check clear clear check check
Controle bezetting i check check clear clear check
Diensten herhalen   i clear check clear check check
Platform
Sandbox i clear check clear clear check
Server i clear check clear check clear
Zelflerende software i clear check clear clear clear
API   i check check check check check
Cloud i clear check check check check
Prijs
Gratis clear check clear check clear
Jaarlijks clear
Kwartaal clear
Maandelijks clear
Prijzen
Abonnement i check clear check check check
Eenmalig betalen i clear
Gratis proefaccount i check clear check check check
Op aanvraag i clear check clear clear clear
Productieplanning
Inzicht in capaciteit i clear clear clear clear clear
MRP i clear clear clear clear
Plannen van productie i clear check clear clear clear
Simulatie i clear clear clear clear
Stuklijstbeheer i clear clear clear clear
Uitbesteding van activiteiten i clear check clear clear
Projectmanagement
Inboeken van inkoopfacturen op projecten i check check check check clear
Nieuwe project sjablonen maken i check check check check check
Project sjablonen i check check check clear check
Projectbeheer i check check check check check
Projecten planning i check check check check check
Projecten verdelen in fases i check check check check clear
Tariefstructuur i check check check check check
Teambeheer i clear check check check check
Timetracking   i clear check check check check
Budgetbewaking   i check check check check check
Reservering
In- & uitchecken   i clear clear clear clear
Reserveringssysteem   i clear
Annuleren i clear
Beschikbaarheid   i clear clear clear clear clear
Rittenregistratie
Ritten registreren i clear check clear clear check
Track and trace i clear clear clear clear check
Automatische rittenregistratie i clear check clear clear
Factureren van ritten i clear check clear clear check
Salaris
Koppeling loonschalen   i clear
Automatische trede verhoging   i clear
Betaalbestand genereren   i clear clear clear clear clear
Digitale loonstrook   i clear
Sales
Lead management i check check check check
Live chat i clear check clear check
Openstaande tegoedbonnen i clear clear clear clear
Personalisatie i check check clear check
Q&A knowledge base i clear check clear clear
Sales proces verdelen in fases i check check check check
Spaarprogramma’s   i clear clear clear clear
Tegoedbonnen i clear check clear clear clear
Tracking i clear clear clear check
Analyseer conversies   i clear check check check
Email en marketingcampagnes maken   i clear clear clear check
Servicemanagement
Registreren van materialen i clear clear clear clear check
Selfservice Portal i clear clear clear clear clear
Service taken i clear clear clear check
Servicemeldingen i clear clear clear check clear
Ticketmanagement i clear clear clear check
Bewaking SLA's i clear clear clear clear
Software categorie
CRM i clear check clear check
Projectmanagement i check check check check check
Urenregistratie i clear clear clear clear check
Taakbeheer
Status van lopende taken i clear check clear clear check
Taken overzicht i clear check clear clear check
Toewijzen van rollen i clear check clear clear check
Aanmaken van taken i clear check clear clear check
Externe partij login   i clear clear clear clear check
Taal interface
Engels   clear check check check check
Duits   clear clear clear check check
Frans   clear check clear check clear
Italiaans   clear check clear check clear
Mandarijn   clear check clear clear clear
Nederlands   check check check check check
Noors   clear clear clear check clear
Pools   clear clear clear check check
Portugees   clear check clear check clear
Spaans   clear clear clear check clear
Turks   clear clear clear check clear
Zweeds   clear check clear check clear
Arabisch clear clear clear clear clear
Deens   clear check clear check clear
Fins clear clear clear check clear
Talentmanagement
Persoonlijk ontwikkelingsplan i clear check clear clear clear
Prestatiemanagement   i clear check clear clear
360 graden feedback   i check clear clear clear
Type organisatie
MKB i check check check check check
Multinationals i clear check clear check check
Starter i check clear clear check check
Stichting i check check clear check check
Vereniging i check clear clear check check
ZZP i check check clear check check
Grootbedrijf i check check clear check check
Urenregistratie
Inklokken i clear clear clear clear clear
Inzicht in urensaldo's i check check check check check
Plus- en minuren   i check check check clear clear
Uren registreren via een mobiele app i check check check check check
Urenregistratie per project i check check check check check
Urenregistratie personeel i check check check check check
Accorderen van uren i check check check clear check
Activiteitstimer i check check check check check
Afwezigheidregistratie i check check check check check
Automatisch tijd matchen aan klant i clear clear check clear clear
Automatische tijdregistratie i clear clear check clear clear
Cao regels i clear check clear clear clear
Externe urenvalidatie i clear check check clear check
Verzuim
Status overzicht per medewerker   i clear clear clear clear clear
Verzuimdossier per medewerker   clear check clear clear clear
Verzuimprotocol conform WvP i clear
Werknemer login i clear check clear clear clear
Bedrijfsarts login   i clear
Voorraadbeheer
Optimale orderpick route i clear clear clear clear
Orderpicklocaties   i clear check clear clear
Pakbonnen inlezen i clear check clear clear
Prijslabels printen clear check clear clear
Retouren i clear clear clear clear
Serie- en batchnummers   i clear check clear clear
Tracing i clear check clear clear
Verkooporders verwerken i clear check clear check
Verschillende voorraad locaties i clear clear clear clear clear
Voorraad alert i clear check clear check clear
voorraden beheren i clear check clear check
Zoeken en inkopen in leveranciers databases i clear clear clear clear
Berekening voorraadwaardering i clear check clear clear
Genereren van een besteladvieslijst i clear clear clear clear clear
Genereren van een voorraadlijst i clear check clear clear clear
Houdbaarheidsdatum i clear clear clear clear clear
Webshop
Responsive design   i clear check clear clear
SSL-certificaat   i clear check clear clear
Eigen domeinnaam en e-mailadres clear check clear clear
Werving en Selectie
Input van leidinggevende of HR-medewerkers   i clear check clear clear
Inzicht in sollicitatie status   i clear check clear clear
Matching mogelijkheden   i clear check clear clear
Online publiceren van vacatures   i clear check clear clear
Scores koppelen aan sollicitatieformulieren   i clear check clear clear
Sollicitant selfservice   i clear
Sollicitatieformulieren ontwerpen   i clear
Vacaturebeheer   i clear check clear clear clear
Beoordelen van sollicitanten   i clear check clear clear
CV koppeling met Linkedin   i clear check clear clear
Workflow
Ontwerpen en aanpassen van workflows i clear clear check check clear
Workflow management   i clear check check check check
Bekijk product link Ga naar website Demo aanvragen Bekijk product link Ga naar website Demo aanvragen Bekijk product link Ga naar website Demo aanvragen Bekijk product link Ga naar website Demo aanvragen Bekijk product link Ga naar website Demo aanvragen

 

Projectmanagement tools voor advocaten vergelijken met de softwareselectie

Met de gratis softwareselectie tool van SoftwareWatcher kun je eenvoudig relevante software vergelijken en selecteren voor advocaten. De softwareselectie bestaat uit een aantal relevante vragen over alle bedrijfsprocessen en software functionaliteiten in de zakelijke dienstverlening.

 

De 7 voordelen van projectmanagement tools voor advocaten

Een projectmanagement tool voor advocaten helpt bedrijven met het structureren, automatiseren en digitaliseren van het projectmanagement proces. Hieronder staan de 7 belangrijkste voordelen van het gebruik van software:

  1. Tijd besparen: Door het optimaliseren van processen met software zorg je ervoor dat je meer kostbare tijd overhoudt.
  2. Kosten verlagen: Naast het besparen van tijd bespaar je ook op de kosten. Door het digitaliseren van processen zijn er minder handmatige handelingen nodig. Dit kan bijvoorbeeld schelen in de personeelskosten.
  3. Structuur: Alle informatie staat op de juiste plaats en iedereen weet waar deze gevonden kan worden.
  4. Online: Alles is digitaal waardoor heeft iedereen altijd en overal toegang tot belangrijke gegevens heeft. Medewerkers kunnen online en real-time met elkaar samenwerken. Dit zorgt voor een betere en snellere communicatie tussen collega’s. Bovendien kunnen de archiefkasten de deur uit.
  5. Software koppelen: Er zijn steeds meer koppelingen tussen verschillende software beschikbaar. Zo kun je steeds meer bedrijfsprocessen digitaliseren.
  6. Risicobeheer: Informatie wordt veilig opgeslagen in de cloud en er worden dagelijks automatisch back ups gemaakt. Jouw gegevens zullen dus nooit verloren gaan.
  7. Analyse en rapportage: Met software verzamel je eenvoudig en snel data waarmee waardevolle data analyses en overzichten kunnen worden gemaakt. Zo kan een betrouwbaar overzicht worden gemaakt om bijvoorbeeld aan het management te rapporteren of medewerkers inzicht in de resultaten van je bedrijf te geven. Ontdek waar knel- en verbeterpunten liggen, formuleer doelstellingen voor je bedrijf en verbeter de besluitvorming.

Projectmanagement tool voor advocaten vergelijken

 

Vraag software demonstraties aan om software nog beter met elkaar te vergelijken

Wil je nog meer weten over de software? Met SoftwareWatcher vraag je eenvoudig, vrijblijvend en kosteloos één of meerdere software demonstraties aan. Hieronder de 7 redenen waarom een software demonstratie waardevol is:

 

  1. Kom erachter wat de kwaliteit is van de software functionaliteiten
  2. Krijg een indruk van de gebruiksvriendelijkheid van de software
  3. Leer de mensen achter de software kennen
  4. Stel inhoudelijk vragen stellen over de software
  5. Ontvang een gratis uitgebreide prijsvergelijking van SoftwareWatcher
  6. Krijg een juiste indicatie van de kosten van de software
  7. Ontvang een gratis stappenplan voor het implementeren van software van SoftwareWatcher
  8. Ontdek of de software bij je bedrijf past

 

Prijzen vergelijken van een projectmanagement tool in advocaten

Prijzen en verdienmodellen voor een projectmanagement tool variëren per softwareleverancier. Waar het ene bedrijf software aanbiedt voor een vast maandelijks bedrag, bieden andere bedrijven bijvoorbeeld een gratis instapmodel(freemium) aan. Ook hangen de prijzen van de software vaak af van het aantal gebruikers van de aanvrager. Het noemen van één prijs per softwarepakket geeft geen betrouwbaar beeld van de daadwerkelijke kosten en het vergelijken van prijzen kan hierdoor lastig zijn. SoftwareWatcher beschikt over filters waarmee je het prijsmodel en de prijsverhoudingen tussen softwareleveranciers kan vergelijken. Tijdens een software demonstratie krijg je van de softwareleverancier een indicatie van de prijs voor jouw bedrijf zodat je precies weet waar je aan toe bent. 

 

Implementeren van een projectmanagement tool

De volgende stap na het kiezen van een software systeem is het implementeren van de software in je bedrijf. Het implementeren van software is een ingewikkeld traject en om hiervan een succes te maken geeft SoftwareWatcher een stappenplan weg voor het implementeren van software. Dit stappenplan bevat alle aandachtspunten vanaf de softwareselectie tot en met de software implementatie zodat je achteraf niet voor verrassingen komt te staan. Je ontvangt dit stappenplan gratis bij het aanvragen van een of meer software demonstraties.

 

Projectmanagement tool koppelen met bestaande software in je bedrijf

Wanneer je tevreden bent over je huidige software systemen dan wil je graag dat nieuwe software systemen hier goed mee kunnen koppelen. Een software koppeling zorgt er immers voor dat informatie tussen beide systemen automatisch wordt uitgewisseld zonder dat er handmatige handelingen nodig zijn. Met de software vergelijking van SoftwareWatcher kun je eenvoudig zien welke software met elkaar koppelt. Hiervoor hoef je alleen de integratiefilter te raadplegen op de vergelijkingspagina.

 

Start nu met zoeken, vergelijken en selecteren van projectmanagement tools voor advocaten

Ben je overtuigd van de meerwaarde van een projectmanagement tool voor advocaten? Ben je benieuwd welke software bij jouw bedrijf past? Of wil je software koppelen om je bedrijf verder te digitaliseren? Start dan de softwareselectie tool knop bovenaan deze pagina, selecteer de voor jouw bedrijf relevante projectmanagement functionaliteiten en vind de software die bij jouw bedrijf past.

Mocht je er nog niet uitkomen, neem dan contact op of bel ons, wij helpen je graag op weg met het vinden van de juiste bedrijfssoftware voor jouw bedrijf.

 

De 10 voordelen van SoftwareWatcher

  1. SoftwareWatcher is altijd gratis
  2. Ontdek hoe jouw bedrijf (verder) kan worden gedigitaliseerd
  3. Gebruik de beste softwareselectie tool van Nederland
  4. Vergelijk alle relevante software functionaliteiten
  5. Selecteer en vergelijk de software die bij jouw bedrijf past
  6. Maak gebruik van onze expertise op het gebied van software
  7. Vraag eenvoudig, kosteloos en vrijblijvend één of meerdere software demonstraties tegelijk aan
  8. Ontvang een checklist met de belangrijkste punten waar je op moet letten tijdens een software demonstratie
  9. Gebruik onze tips en tricks voor de beste softwareselectie
  10. Ontvang een stappenplan voor het succesvol implementeren van software

 

Projectmanagement tool functionaliteiten voor advocaten

In dit overzicht staat een uitleg van de functionaliteiten van een projectmanagement tool in advocaten.

 

  • Projectbeheer in een projectmanagement tool voor advocaten

Het aanmaken en beheren van projecten.

  • Projecten verdelen in fases met een projectmanagement tool voor advocaten

Projecten kunnen opgedeeld worden in verschillende project fases.

  • Budgetbewaking met een projectmanagement tool voor advocaten

Per project kunnen de budgetten beheerd worden.

  • Projecten plannen met een projectmanagement tool voor advocaten

Het maken van planningen voor projecten.

  • Timetracking met een projectmanagement tool voor een adviesbureau

Per project inzicht of afgesproken deadlines gehaald worden.

  • Teambeheer met een projectmanagement tool voor advocaten

Het koppelen van medewerkers aan projecten of het samenstellen van projectteams per project. 

  • Inboeken van inkoopfacturen op projecten met een projectmanagement tool voor advocaten

Inkoop facturen kunnen per project worden geboekt.

  • Projecttemplates met een projectmanagement tool voor advocaten

Gebruiken van bestaande projecttemplates waarin de structuur, fasering en budget vooraf zijn ingesteld om tijd te besparen en om fouten te voorkomen.

  • Maken van nieuwe projecttemplates met een projectmanagement tool voor advocaten

Het ontwerpen van eigen projecttemplates

  • Tarief structuur met een projectmanagement tool voor advocaten

Het instellen van verschillende tarieven per medewerker of dicipline.