clear

Waarom SoftwareWatcher

SoftwareWatcher is een onafhankelijk platform om bedrijfssoftware te zoeken, vergelijken en selecteren. Op ons platform brengen wij alle softwareleveranciers samen op één plek. Het doel van SoftwareWatcher is om jou te helpen met het selecteren van de bedrijfssoftware dat bij je bedrijf past en hier vervolgens een keuze tussen te maken. SoftwareWatcher biedt een aantal grote voordelen:

  • Softwareselectie tool
  • SoftwareWatcher beschikt over een uitgebreide vragenselectie die snel en eenvoudig is te doorlopen. Alle software functionaliteiten worden uitgebreid beschreven waardoor je eenvoudig aangeeft wat belangrijk voor je is. Met de softwareselectie tool zorgt SoftwareWatcher ervoor dat je uitkomt bij de bedrijfssoftware dat bij je bedrijf past.

  • Gratis advies van een software expert
  • Mocht je er nog niet helemaal uitkomen, dan helpen we je graag verder met het selecteren van de beste bedrijfssoftware voor jouw bedrijf. Door vrijblijvend contact met ons op te nemen gaan we samen kijken naar jouw huidige situatie, software wensen en bedrijfsprocessen. Op basis hiervan geven we een onafhankelijk advies welke concrete software oplossingen het best geschikt zijn voor jouw bedrijf. Ook tijdens de selectie procedure fungeren we graag als centraal aanspreekpunt voor al je vragen over software. Het is altijd mogelijk om gratis contact met ons op te nemen en gebruik te maken onze jarenlange expertise op het gebied van bedrijfsprocessen en software oplossingen.

Urenregistratie software voor de facilitaire dienstverlening

Eenvoudig en onafhankelijk de beste urenregistratie software voor de facilitaire dienstverlening vergelijken. 

Voorbeelden van bedrijven in de facilitaire dienstverlening:

  • Schoonmaakbedrijven
  • Beveiligingsbedrijven

Of start de beste softwareselectie tool van Nederland en zoek, vergelijk en selecteer de software die bij je bedrijf past. Klik hiervoor op de gele knop bovenaan deze pagina om de softwareselectie tool te starten.

Shiftbase Timewax Bedrijfsrooster ViQZ Humanwave Atrea Workforce Management Systems
ShiftbaseTimewaxBedrijfsroosterViQZHumanwaveAtrea Workforce Management Systems
Bekijk product link Ga naar website Demo aanvragen Bekijk product link Ga naar website Demo aanvragen Bekijk product link Ga naar website Demo aanvragen Bekijk product link Ga naar website Demo aanvragen Bekijk product link Ga naar website Demo aanvragen Bekijk product link Ga naar website Demo aanvragen
Beoordeling
Aantal medewerkers
1 tot 5 medewerkers check clear clear check check clear
6 tot 10 medewerkers check check clear check check clear
11 tot 25 medewerkers check check clear check check clear
26 tot 50 medewerkers check check clear check check check
51 tot 75 medewerkers check check check check check check
76 tot 100 medewerkers check check check check check check
101 tot 150 medewerkers check check check check check check
151 tot 200 medewerkers check check check check check check
201 tot 250 medewerkers check check check check check check
251 tot 300 medewerkers check check check check clear check
301 tot 350 medewerkers check check check check clear check
351 tot 400 medewerkers check check check check clear check
401 tot 500 medewerkers check check check check clear check
500 of meer medewerkers check check check check clear check
Analyse en Rapportage
Kasstroomoverzicht i clear clear clear clear
Kostenplaats rapportages i clear check clear clear check check
Kostenprognoses clear clear clear clear check clear
Medewerker productiviteit i clear check clear clear clear clear
Omzet prognoses i clear clear clear clear clear
Omzet rapportages i clear clear clear clear clear
Omzet rapportages per medewerker i clear
Onderhandenwerk positie i clear clear clear clear
Opleidingsrapportages i clear clear clear check clear clear
Persoonlijke ontwikkeling rapportages i clear clear clear check clear
Prognose balans clear clear clear clear clear
Projectresultaten clear check clear clear check clear
Resultatenrekening i clear clear clear clear clear
Verlof- en verzuimrapportages   i clear check clear check check clear
Benchmark   i clear
Bezettingsgraad rapportages clear check clear check clear clear
Calamiteitenrapportage i clear clear clear clear check check
Drillthrough   i clear check clear clear clear
HR rapportages i clear clear clear clear check clear
Beveiliging
Single Sign On (SSO) i check check clear check clear check
Twee-factor-authenticatie i check clear check clear check clear
Back ups i check clear check check clear check
Beveiliging en toegang op IP-adres i clear check clear clear check check
Data opslag in Europa  i check check check check clear check
Flexibele gebruikersrechten   i check check check check check check
Boekhouden
Invoeren van financiële boekingen i clear
Kostenplaatsen gebruiken i check
Periodes vergrendelen i clear clear clear clear clear
Periodeverdeling op facturen i clear
Vreemde valuta i clear
Accountancyportaal   i clear
Crediteurenbeheer   i clear
Doorklikken tot aan de factuur   i clear
Branche
Bouw en installatie i clear check check check check clear
Horeca i check clear check check check clear
Handel i check check check clear check check
Facilitaire dienstverlening i check check check clear check clear
Industrie i check check check clear check check
IT i clear check check clear check clear
Logistiek i check check check clear check check
Maatschappelijke dienstverlening i clear clear check clear check check
Media i clear check check clear check clear
Non-profit i clear clear check clear check clear
Petrol markt i clear clear clear clear clear clear
Productie i check check check clear check check
Recreatie i check clear check clear check clear
Retail i check check check check check clear
Uitzendbranche i clear clear clear clear clear clear
Vastgoedsector i check check check clear check clear
Webwinkels i check clear check clear check check
Zakelijke dienstverlening i check check check clear check clear
Zorg i clear clear check clear check clear
Accountancy i clear check clear clear clear clear
Agro sector i clear clear check clear check clear
Automotive i check check check clear check clear
Educatie i clear clear check clear check clear
Farma en Chemie i clear check check clear check check
CRM
Klanten aanmaken via KvK koppeling   i clear
Klantportaal i clear
Meerdere contactpersonen i clear
Registreren van klantnotities i clear
Relatiebeheer i clear clear clear clear clear
Communicatie
Interne chat i clear clear check check clear clear
Logboek i clear check check check check clear
Online agenda i check check check check clear clear
Processignalen clear clear clear check check clear
Tijdlijn i check check clear check clear clear
Bezoekersregistratie i clear clear clear clear clear check
Communicatie via software i check check check check check clear
Delen van nieuwsberichten check clear clear check check clear
Debiteurenbeheer
Betalingsherinneringen en aanmaningen   i clear
Declaraties
Kilometerdeclaraties   i clear check clear clear check clear
Onkostendeclaraties i clear check clear clear check clear
Real time valuta conversie i clear clear clear clear clear clear
Status bekijken van declaraties i clear check clear clear check clear
Accorderingsworkflow   i clear check clear clear check clear
Automatische buitenlandse btw teruggave i clear clear clear clear clear clear
Automatische kilometer berekening i clear clear clear clear clear clear
Business trips aanvragen i clear clear clear clear clear clear
Creditcard integratie i clear clear clear clear clear clear
Declaraties accorderen via een app   i clear clear clear clear clear clear
Declaraties kostenplaatsen i clear clear clear clear check clear
Declareren via een app   i clear clear clear clear check clear
Feedback notities i clear check clear clear check clear
Digitaal ondertekenen
Juridisch rechtsgeldig i clear clear clear clear clear clear
Meerdere documenten   i clear clear clear clear clear clear
Meerdere ondertekenaars i clear clear clear clear clear clear
Meesturen van bijlagen clear clear clear clear check clear
Voortgang van ondertekenen bijhouden i clear clear clear clear check clear
Authenticatiemethode i clear clear clear clear clear clear
Digitale handtekening i clear clear clear clear check clear
Documentbeheer
Opslaan van documenten i check check check check check clear
Formulieren en sjablonen i clear clear clear check check clear
Facturatie
Ideal op de factuur i clear
Kortingen en (sub)totalen op facturen i clear
Kostensoorten op factuur i clear
Nacalculatie facturatie i clear
Online factuur i clear
Opstellen van facturen   i clear
Periodieke facturatie i clear
Self-billing i clear
Toevoegen van een bijlage aan een factuur i clear
Verzamelfactuur opstellen i clear
Btw tarieven toepassen i clear
Concept facturen opslaan i clear
Creditfacturen i clear
Eigen huisstijl op factuur i clear
Facturen inplannen i clear
Factureren in meerdere talen i clear
Factureren met abonnementen   i clear
Factureren met een vaste prijs i clear
Factuur sjablonen gebruiken i clear
Factuurverwerking
Meerdere facturen in één keer aanleveren i clear
Online archief i clear
Status bekijken van factuur clear
Autorisatie workflow i clear
Bonnen/Facturen inleveren via een mobiele app   i clear
Facturen digitaal aanleveren i clear
HRM
Manager Selfservice i check clear check clear check check
Manager Selfservice middels een mobiele app i check clear check check clear clear
Medewerkersprofielen i check check check check check clear
Meerdere verlof soorten i check check check check check check
Sjablonen functie profielen i clear clear check clear check clear
Aanvragen van goederen of diensten i clear clear clear clear clear clear
Arbeidsovereenkomst generator i clear clear clear clear check clear
Contractbeheer medewerkers i check clear clear clear check clear
Digitaal personeelsdossier   i check clear check check check check
Employee self service middels een mobiele app i check clear check check check check
Employee self Service   i check clear check clear check check
Genereren van een organogram i clear clear clear clear check clear
Integraties
Avaya clear clear clear clear
iCalendar clear check clear clear clear
IdentySoft clear clear clear clear
Informer clear
Jira Atlassian clear check clear clear clear
Lightspeed check clear clear clear clear
Linda clear
Logic4 clear
Loket check clear check clear clear clear
Loon salarissoftware clear clear clear clear clear
Microsoft Dynamics clear clear clear clear
Microsoft Excel clear clear clear clear
Microsoft Outlook 365 agenda clear check clear clear clear
Mitel clear clear clear clear
Moneybird clear
MplusKassa check clear clear clear clear
Mr Winston check clear clear clear clear
Mysolution clear
Nedap clear
Nmbrs check clear check clear clear clear
Nocore clear
Nostradamus clear
ORTEC check clear clear clear clear
OutSmart clear check clear clear clear
PerfectView CRM Online clear
Pipedrive clear
Pivoton clear
Raet clear clear clear clear clear
Sage clear clear clear clear
Salesforce clear
SDWorks clear clear clear clear clear
SecureLogin clear check clear clear clear
ShiftBase clear
Slack clear check clear clear clear
Snelstart clear
Tacoon clear
Teamleader clear check clear clear clear
Tomtom check clear clear clear clear
Topdesk clear check clear clear clear
Twinfield clear check clear clear clear
UBPlus clear
Unexus clear clear clear clear
Unit4 clear clear clear clear clear
Untill check clear clear clear clear
Vanad clear clear clear clear
Vectron check clear clear clear clear
Visma eAccounting clear clear clear clear clear
WeFact clear
Yuki clear
Zapier clear
Absentiemanager clear clear clear clear clear
ADP clear clear clear clear clear
AFAS software clear check clear clear clear clear
Bork clear
Cash Software clear
Cobra clear clear clear clear clear
Comandi Dashboards clear clear clear clear clear
Connexie check clear clear clear clear
Datafox check clear clear clear clear
Debiteuren365 clear
Declaree clear
e-Boekhouden clear
E-uur check clear clear clear clear
Easy Secure check clear clear clear check clear
Easyflex clear
Exact Online check check clear clear check clear
FlexService clear
Freepack clear
Freshdesk clear
Gastrofix check clear clear clear clear
Google Calendar agenda clear check clear clear clear
Hiopos check clear clear clear clear
HubSpot clear
Kassasysteem
Digitale kassabon i clear clear clear clear clear
Kwaliteitmanagement
Klachtregistratie i clear clear clear clear clear
Procesbeschrijvingen   i clear clear clear clear clear
Registreren van inspecties i clear clear clear clear clear
Verbetervoorstellen i clear clear clear clear clear
Werkinstructies   i clear clear clear clear clear
Offerte
Kortingen en (sub)totalen op offerte i clear
Offerte omzetten in factuur   i clear
Offerte online accepteren   i clear
Offerte sjablonen i clear
Omzetten van offerte naar order, werkbon of project i clear
Opstellen van offertes   i clear
Overzicht offerte status i clear
Voorcalculatie i clear
Algemene voorwaarden meesturen   i clear
Eigen huisstijl op offertes i clear
Opleidingsmanagement
Inkoopkosten opleidingen i clear
Inzicht in studievoortgang i clear clear clear check clear
Opleiding registratie i clear clear clear check clear check
Opleidingen beheren i clear clear clear check clear check
Opleidingen plannen i clear clear clear check clear
Opleidingsmanagement van medewerkers i clear clear clear check clear
Website koppeling i clear
Werken met studiemateriaal i clear clear clear check clear
Evaluatie van opleidingen i clear clear clear check clear
Personeelsplanning
Inwerkschema's i clear clear check clear clear clear
Meerdere vestigingen/afdelingen   i check check check check check check
Openstaande diensten i check check check check clear check
Oproep meldingen i check clear check check clear clear
Pauzes berekenen   i check clear check clear clear clear
Plannen op basis van budget i check check check clear clear clear
Plannen op verwachte loonkosten i check check check clear clear check
Roosters maken  i check clear check check check check
Toeslagen i check clear check check clear check
Weersverwachting   i check clear check clear clear clear
Werktijden/diensten ruilen   i check clear check check check clear
Beschikbaarheid medewerkers   i check check check check clear check
Controle bezetting i check check check check check check
Diensten herhalen   i check check check check clear clear
Platform
Sandbox i clear clear clear clear clear clear
Server i clear clear clear clear check check
Zelflerende software i clear clear clear clear clear clear
API   i check check check clear check clear
Cloud i check check check check check check
Prijs
Jaarlijks clear
Kwartaal clear
Maandelijks clear
Prijzen
Abonnement i check check check check check clear
Eenmalig betalen i clear
Freemium i check clear clear clear clear
Gratis proefaccount i check check check check check clear
Op aanvraag i clear clear clear clear clear check
Productieplanning
Inzicht in capaciteit i clear check clear clear clear
Plannen van productie i clear check clear clear clear
Projectmanagement
Inboeken van inkoopfacturen op projecten i clear check clear clear clear
Nieuwe project sjablonen maken i clear check clear clear clear
Project sjablonen i clear check clear clear clear
Projectbeheer i clear check clear check check clear
Projecten planning i clear check clear check check clear
Projecten verdelen in fases i clear check clear clear check clear
Tariefstructuur i clear check clear clear clear
Teambeheer i clear check clear check check clear
Timetracking   i clear check clear clear check clear
Budgetbewaking   i clear check clear clear check clear
Reservering
Reserveringssysteem   i clear clear clear clear clear
Annuleren i clear clear clear clear clear
Beschikbaarheid   i clear clear clear clear clear
Rittenregistratie
Ritten registreren i clear clear clear clear clear
Track and trace i clear clear clear clear clear
Automatische rittenregistratie i clear clear clear clear
Factureren van ritten i clear clear clear clear clear
Salaris
Koppeling loonschalen   i clear clear check clear check clear
Proforma   i check
TWK   i clear
WKR   i check
Automatische trede verhoging   i clear clear clear clear clear clear
Betaalbestand genereren   i clear clear clear clear check clear
Digitale loonstrook   i clear clear check clear check clear
Eigen regelingen toevoegen i check
Sales
Tegoedbonnen i clear clear clear clear clear
Servicemanagement
Registreren van materialen i clear
Selfservice Portal i clear
Servicemeldingen i clear
Software categorie
HRM i check
Digitaal ondertekenen i clear clear clear clear
Opleidingsmanagement clear clear clear check
Personeelsplanning i check check check check clear
Productieplanning i clear check clear clear clear
Projectmanagement i clear
Salarisadministratie i check
Urenregistratie i check check check check check clear
Verlof en verzuim i clear
Webshop i clear
Taakbeheer
Status van lopende taken i clear check clear check clear clear
Taken overzicht i clear check clear check clear clear
Toewijzen van rollen i clear check clear check clear clear
Aanmaken van taken i clear check clear check clear clear
Externe partij login   i clear clear clear clear clear clear
Taal interface
Engels   check check check clear check check
Duits   check check clear clear clear check
Frans   clear clear clear clear check clear
Italiaans   clear clear clear clear clear clear
Mandarijn   clear clear clear clear clear clear
Nederlands   check check check check check check
Noors   clear clear clear clear clear clear
Pools   check clear clear clear clear check
Portugees   clear clear clear clear clear clear
Spaans   clear clear clear clear clear clear
Turks   clear clear clear clear clear clear
Zweeds   clear clear clear clear clear clear
Arabisch clear clear clear clear clear clear
Deens   clear clear clear clear clear clear
Fins clear clear clear clear clear clear
Talentmanagement
Gesprekscyclus clear
Persoonlijk ontwikkelingsplan i clear clear clear clear clear clear
Prestatiemanagement   i clear
360 graden feedback   i clear
Feedback tussen medewerkers   i clear
Type organisatie
MKB i check check check check check check
Multinationals i clear check check clear clear clear
Starter i check clear clear clear check check
Stichting i clear clear check check check clear
Vereniging i clear clear check check check clear
ZZP i clear clear clear clear check clear
Grootbedrijf i clear check check check check check
Urenregistratie
Inklokken i check clear check clear check check
Inzicht in urensaldo's i check clear check check check check
Plus- en minuren   i check clear check check check check
Uren registreren via een mobiele app i check check check check check check
Urenregistratie per project i clear check check clear check check
Urenregistratie personeel i check check check check check check
Accorderen van uren i check check check clear check check
Activiteitstimer i clear check check clear clear check
Afwezigheidregistratie i check check check check check check
Automatisch tijd matchen aan klant i clear clear check clear check check
Automatische tijdregistratie i check clear check check check check
Cao regels i check clear check clear clear check
Externe urenvalidatie i clear check clear clear clear check
Verificatie mogelijkheden
IP adres   clear clear clear clear
SMS verificatie   clear clear clear clear
Email   clear clear clear clear
Verzuim
Scheiding medische en niet medische gegevens   clear clear clear clear clear
Status overzicht per medewerker   i clear check check clear check clear
Verzuimdossier per medewerker   check check check clear check clear
Verzuimprotocol conform WvP i clear clear check clear check clear
Werknemer login i check clear clear check check clear
Bedrijfsarts login   i clear clear clear clear clear clear
Derde partij login   i clear
Voorraadbeheer
Verschillende voorraad locaties i clear clear clear clear clear
Voorraad alert i clear clear clear clear clear
Genereren van een besteladvieslijst i clear clear clear clear clear
Genereren van een voorraadlijst i clear clear clear clear clear
Houdbaarheidsdatum i clear clear clear clear clear
Werving en Selectie
Input van leidinggevende of HR-medewerkers   i clear
Inzicht in sollicitatie status   i clear
Kandidaten management   i clear
Koppeling met banensites   i clear
Matching mogelijkheden   i clear
Online publiceren van vacatures   i clear
Scores koppelen aan sollicitatieformulieren   i clear
Sollicitant selfservice   i clear clear clear clear clear clear
Sollicitatieformulieren ontwerpen   i clear clear clear clear clear clear
Solliciteren via social media   i clear
Sourcing mogelijkheden   i clear
Vacaturebeheer   i clear clear clear clear clear clear
Vacatures delen via social media   clear
Beoordelen van sollicitanten   i clear
CV koppeling met Linkedin   i clear
Workflow
Ontwerpen en aanpassen van workflows i clear clear clear clear check clear
Workflow management   i check check clear check check clear
Bekijk product link Ga naar website Demo aanvragen Bekijk product link Ga naar website Demo aanvragen Bekijk product link Ga naar website Demo aanvragen Bekijk product link Ga naar website Demo aanvragen Bekijk product link Ga naar website Demo aanvragen Bekijk product link Ga naar website Demo aanvragen

 

Urenregistratie software voor de facilitaire dienstverlening vergelijken met de softwareselectie

Met de gratis softwareselectie tool van SoftwareWatcher kun je eenvoudig relevante software vergelijken en selecteren voor de facilitaire dienstverlening sector. De softwareselectie bestaat uit een aantal relevante vragen over alle bedrijfsprocessen en software functionaliteiten in de facilitaire dienstverlening.

 

De 7 voordelen van urenregistratie software voor de facilitaire dienstverlening

urenregistratie software voor de facilitaire dienstverlening helpt bedrijven met het structureren, automatiseren en digitaliseren van het urenregistratie proces. Hieronder staan de 7 belangrijkste voordelen van het gebruik van software:

  1. Tijd besparen: Door het optimaliseren van processen met software zorg je ervoor dat je meer kostbare tijd overhoudt.
  2. Kosten verlagen: Naast het besparen van tijd bespaar je ook op de kosten. Door het digitaliseren van processen zijn er minder handmatige handelingen nodig. Dit kan bijvoorbeeld schelen in de personeelskosten.
  3. Structuur: Alle informatie staat op de juiste plaats en iedereen weet waar deze gevonden kan worden.
  4. Online: Alles is digitaal waardoor heeft iedereen altijd en overal toegang tot belangrijke gegevens heeft. Medewerkers kunnen online en real-time met elkaar samenwerken. Dit zorgt voor een betere en snellere communicatie tussen collega’s. Bovendien kunnen de archiefkasten de deur uit.
  5. Software koppelen: Er zijn steeds meer koppelingen tussen verschillende software beschikbaar. Zo kun je steeds meer bedrijfsprocessen digitaliseren.
  6. Risicobeheer: Informatie wordt veilig opgeslagen in de cloud en er worden dagelijks automatisch back ups gemaakt. Jouw gegevens zullen dus nooit verloren gaan.
  7. Analyse en rapportage: Met software verzamel je eenvoudig en snel data waarmee waardevolle data analyses en overzichten kunnen worden gemaakt. Zo kan een betrouwbaar overzicht worden gemaakt om bijvoorbeeld aan het management te rapporteren of medewerkers inzicht in de resultaten van je bedrijf te geven. Ontdek waar knel- en verbeterpunten liggen, formuleer doelstellingen voor je bedrijf en verbeter de besluitvorming.

Urenregistratie software voor de facilitaire dienstverlening vergelijken

 

Vraag software demonstraties aan om software nog beter met elkaar te vergelijken

Wil je nog meer weten over de software? Met SoftwareWatcher vraag je eenvoudig, vrijblijvend en kosteloos één of meerdere software demonstraties aan. Hieronder de 7 redenen waarom een software demonstratie waardevol is:

 

  1. Kom erachter wat de kwaliteit is van de software functionaliteiten
  2. Krijg een indruk van de gebruiksvriendelijkheid van de software
  3. Leer de mensen achter de software kennen
  4. Stel inhoudelijk vragen stellen over de software
  5. Krijg een juiste indicatie van de kosten van de software
  6. Ontvang een gratis stappenplan voor het implementeren van software van SoftwareWatcher
  7. Ontdek of de software bij je bedrijf past

 

Prijzen vergelijken van urenregistratie software voor de facilitaire dienstverlening

Prijzen en verdienmodellen voor urenregistratie software variëren per softwareleverancier. Waar het ene bedrijf software aanbiedt voor een vast maandelijks bedrag, bieden andere bedrijven bijvoorbeeld een gratis instapmodel(freemium) aan. Ook hangen de prijzen van de software vaak af van het aantal gebruikers van de aanvrager. Het noemen van één prijs per softwarepakket geeft geen betrouwbaar beeld van de daadwerkelijke kosten en het vergelijken van prijzen kan hierdoor lastig zijn. SoftwareWatcher beschikt over filters waarmee je het prijsmodel en de prijsverhoudingen tussen softwareleveranciers kan vergelijken. Tijdens een software demonstratie krijg je van de softwareleverancier een indicatie van de prijs voor jouw bedrijf zodat je precies weet waar je aan toe bent. 

 

Implementeren van urenregistratie software

De volgende stap na het kiezen van een software systeem is het implementeren van de software in je bedrijf. Het implementeren van software is een ingewikkeld traject en om hiervan een succes te maken geeft SoftwareWatcher een stappenplan weg voor het implementeren van software. Dit stappenplan bevat alle aandachtspunten vanaf de softwareselectie tot en met de software implementatie zodat je achteraf niet voor verrassingen komt te staan. Je ontvangt dit stappenplan gratis bij het aanvragen van een of meer software demonstraties.

 

Urenregistratie software koppelen met bestaande software in je bedrijf

Wanneer je tevreden bent over je huidige software systemen dan wil je graag dat nieuwe software systemen hier goed mee kunnen koppelen. Een software koppeling zorgt er immers voor dat informatie tussen beide systemen automatisch wordt uitgewisseld zonder dat er handmatige handelingen nodig zijn. Met de software vergelijking van SoftwareWatcher kun je eenvoudig zien welke software met elkaar koppelt. Hiervoor hoef je alleen de integratiefilter te raadplegen op de vergelijkingspagina.

 

Functionaliteiten van urenregistratie software in de facilitaire dienstverlening

In dit overzicht staat een uitleg van alle functionaliteiten van urenregistratie software in de facilitaire dienstverlening. Leer alles over urenregistratie software en kom erachter welke functionaliteiten belangrijk zijn voor jouw bedrijf. 

  • Accorderen van uren van urenregistratie software in de facilitaire dienstverlening

Projectleiders kunnen gemaakte uren accorderen.

  • Activiteitstimer van urenregistratie software in de facilitaire dienstverlening

Digitale timer voor nauwkeurige tijdregistratie.

  • Afwezigheidregistratie van urenregistratie software in de facilitaire dienstverlening

Medewerkers kunnen zelf afwezigheid opgeven of aanvragen.

  • Automatische tijdregistratie van urenregistratie software in de facilitaire dienstverlening

Het automatisch bijhouden van tijd wanneer medewerkers bezig zijn met documenten, emails en meetings. 

  • Automatisch tijd matchen aan klant van urenregistratie software in de facilitaire dienstverlening

Het bijhouden van tijd wanneer medewerkers bezig zijn met documenten, emails en meetings en deze automatisch matchen aan een klant. 

  • Cao regels van urenregistratie software in de facilitaire dienstverlening

Cao-regels zijn automatisch gekoppeld aan de tijdregistratie van medewerkers. Medewerkers weten dan wanneer ze pauze moeten nemen of wanneer het maximaal aantal uren is bereikt. 

  • Externe urenvalidatie van urenregistratie software in de facilitaire dienstverlening

Geboekte uren kunnen beoordeeld en gecontroleerd worden door een klant. 

  • Inklokken van urenregistratie software in de facilitaire dienstverlening

Medewerkers kunnen inklokken middels een inkloksysteem.

  • Inzicht in urensaldo's van urenregistratie software in de facilitaire dienstverlening

Medewerkers hebben inzicht in urensaldo's zoals wettelijke- en bovenwettelijke vakantie uren, ATV en overuren. 

  • Plus- en minuren van urenregistratie software in de facilitaire dienstverlening

De plus- en minuren van de medewerkers worden automatisch bijgehouden. 

  • Urenregistratie per project van urenregistratie software in de facilitaire dienstverlening

Het registreren van uren per project

  • Urenregeistratie personeel van urenregistratie software in de facilitaire dienstverlening

Uren van het personeel kunnen geregistreerd worden. 

  • Uren registreren via een mobiele app van urenregistratie software in de facilitaire dienstverlening

Uren van het personeel kunnen geregistreerd worden middels een mobiele app. 

 

Start nu met zoeken, vergelijken en selecteren van urenregistratie software voor de facilitaire dienstverlening

Ben je overtuigd van de meerwaarde van urenregistratie software voor de facilitaire dienstverlening? Ben je benieuwd welke software bij jouw bedrijf past? Of wil je software koppelen om je bedrijf verder te digitaliseren? Start dan de softwareselectie tool knop bovenaan deze pagina, selecteer de voor jouw bedrijf relevante urenregistratie functionaliteiten en vind de software die bij jouw bedrijf past.

Mocht je er nog niet uitkomen, neem dan contact op of bel ons, wij helpen je graag op weg met het vinden van de juiste bedrijfssoftware voor jouw bedrijf.

 

De 10 voordelen van SoftwareWatcher

  1. SoftwareWatcher is altijd gratis
  2. Ontdek hoe jouw bedrijf (verder) kan worden gedigitaliseerd
  3. Gebruik de beste softwareselectie tool van Nederland
  4. Vergelijk alle relevante software functionaliteiten
  5. Selecteer en vergelijk de software die bij jouw bedrijf past
  6. Maak gebruik van onze expertise op het gebied van software
  7. Vraag eenvoudig, kosteloos en vrijblijvend één of meerdere software demonstraties tegelijk aan
  8. Ontvang een checklist met de belangrijkste punten waar je op moet letten tijdens een software demonstratie
  9. Gebruik onze tips en tricks voor de beste softwareselectie
  10. Ontvang een stappenplan voor het succesvol implementeren van software