Urenregistratie software voor de facilitaire dienstverlening

Eenvoudig en onafhankelijk de beste urenregistratie software voor de facilitaire dienstverlening vergelijken. 

Voorbeelden van bedrijven in de facilitaire dienstverlening:

  • Schoonmaakbedrijven
  • Beveiligingsbedrijven

Of start de beste softwareselectie tool van Nederland en zoek, vergelijk en selecteer de software die bij je bedrijf past. Klik hiervoor op de gele knop bovenaan deze pagina om de softwareselectie tool te starten.

Shiftbase Timewax Bedrijfsrooster ViQZ Humanwave Atrea Workforce Management Systems
ShiftbaseTimewaxBedrijfsroosterViQZHumanwaveAtrea Workforce Management Systems
Bekijk product link Ga naar website Bekijk product link Ga naar website Demo aanvragen Bekijk product link Ga naar website Demo aanvragen Bekijk product link Ga naar website Demo aanvragen Bekijk product link Ga naar website Demo aanvragen Bekijk product link Ga naar website Demo aanvragen
Beoordeling (5.0)5.0
Aantal medewerkers
1 tot 5 medewerkers check clear clear check check clear
6 tot 10 medewerkers check check clear check check clear
11 tot 25 medewerkers check check clear check check clear
26 tot 50 medewerkers check check clear check check check
51 tot 75 medewerkers check check check check check check
76 tot 100 medewerkers check check check check check check
101 tot 150 medewerkers check check check check check check
151 tot 200 medewerkers check check check check check check
201 tot 250 medewerkers check check check check check check
251 tot 300 medewerkers check check check check clear check
301 tot 350 medewerkers check check check check clear check
351 tot 400 medewerkers check check check check clear check
401 tot 500 medewerkers check check check check clear check
500 of meer medewerkers check check check check clear check
Analyse en rapportage
Kasstroomoverzicht i clear clear clear clear
Kostenplaats rapportages i clear check clear clear check
Kostenprognoses clear clear clear clear clear
Medewerker productiviteit i clear check clear clear clear
Omzet prognoses i clear clear clear clear clear
Omzet rapportages i clear clear clear clear clear
Omzet rapportages per medewerker i clear
Omzet verdeling klantenportefeuille i
Onderhandenwerk positie i clear clear clear clear
Opleidingsrapportages i clear clear clear check clear clear
Persoonlijke ontwikkeling rapportages i clear clear clear check clear
Prognose balans clear clear clear clear clear
Prognose kasstroomoverzicht
Prognose resultatenrekening
Projectresultaten clear check clear clear clear
Resultatenrekening i clear clear clear clear clear
Verzuimrapportages   i clear check clear check check check
Balans i
Benchmark   i
Bezettingsgraad rapportages clear check clear check check
Calamiteitenrapportage i clear clear clear clear check check
Doorrekenen van scenario’s   i
Drillthrough   i clear check clear clear check
Financiële ratio's i
HR rapportages i clear clear clear clear check clear
Beveiliging
Back ups i check clear check check clear check
Beveiliging en toegang op IP-adres i clear check clear clear check check
Data opslag in Europa  i check check check check clear check
Flexibele gebruikersrechten   i check check check check check check
Single Sign On (SSO) i check check clear check clear check
Twee-factor-authenticatie i check clear check clear check check
Branche
Zakelijke dienstverlening i check check check clear check check
Zorg i clear clear check clear check check
Bouw en installatie i clear check check check check check
Facilitaire dienstverlening i check check check clear check check
Horeca i check clear check check check check
IT i clear check check clear check check
Maatschappelijke dienstverlening i clear clear check clear check check
Non-profit i clear clear check clear check check
Retail i check check check check check check
Farma en Chemie i clear check check clear check check
Accountancy i clear check clear clear clear check
Agro sector i check clear check clear check check
Automotive i check check check clear check check
Educatie i clear clear check clear check check
Handel i check check check clear check check
Industrie i check check check clear check check
Logistiek i check check check clear check check
Media i clear check check clear check check
Petrol markt i clear clear clear clear clear check
Productie i check check check clear check check
Recreatie i check clear check clear check check
Uitzendbranche i clear clear clear clear clear check
Vastgoedsector i check check check clear check check
Webwinkels i check clear check clear check check
Budget per gebruiker per maand
€1 tot €5 check check check
€10 tot €25 clear clear check clear
€100 of meer clear clear clear
€25 tot €50 clear clear clear clear
€5 tot €10 clear clear check clear
€50 tot €75 clear clear clear
€75tot €100 clear clear clear
Communicatie
Bezoekersregistratie i clear clear clear clear clear check
Communicatie via software i check check check check check clear
Delen van nieuwsberichten check clear clear check check clear
Interne chat i clear clear check check clear clear
Logboek i clear check check check check clear
Online agenda i check check check check clear clear
Processignalen i clear clear clear check check clear
Tijdlijn i check check clear check clear clear
Declaraties
Kilometerdeclaraties   i clear check clear clear check check
Onkostendeclaraties i clear check clear clear check clear
Real time valuta conversie i clear clear clear clear clear clear
Status bekijken van declaraties i clear check clear clear check check
Accorderingsworkflow   i clear check clear clear check check
Automatische buitenlandse btw teruggave i clear clear clear clear clear clear
Automatische kilometer berekening i clear clear clear clear clear clear
Business trips aanvragen i clear clear clear clear clear clear
Creditcard integratie i clear clear clear clear clear clear
Declaraties accorderen via een app   i clear clear clear clear clear check
Declaraties kostenplaatsen i clear clear clear clear check check
Declareren via een app   i clear clear clear clear check check
Feedback notities i clear check clear clear check clear
Digitaal ondertekenen
Authenticatiemethode i clear clear clear clear clear clear
Juridisch rechtsgeldig i clear clear clear clear clear clear
Meerdere documenten   i clear clear clear clear clear clear
Meerdere ondertekenaars i clear clear clear clear clear clear
Meesturen van bijlagen clear clear clear clear check clear
Voortgang van ondertekenen bijhouden i clear clear clear clear check clear
Digitale handtekening i clear clear clear clear check clear
Documentbeheer
Formulieren en sjablonen i clear clear clear check check clear
Opslaan van documenten i check check check check check clear
HRM
Manager self service middels een mobiele app i check clear check check clear check
Manager selfservice i check clear check clear check check
Medewerkersprofielen i check check check check check check
Meerdere verlof soorten i check check check check check check
Persoonlijke ontwikkeling rapportages i clear clear clear check clear
Sjablonen functie profielen i clear clear check clear check clear
Aanvragen van goederen of diensten i clear clear clear clear clear clear
Arbeidsovereenkomst generator i clear clear clear clear check clear
Calamiteitenrapportage i clear clear clear clear check check
Contractbeheer medewerkers i check clear clear clear check clear
Digitaal personeelsdossier   i check clear check check check check
Employee self service middels een mobiele app i check clear check check check check
Employee self service   i check clear check clear check check
Genereren van een organogram i clear clear clear clear check clear
HR rapportages i clear clear clear clear check clear
Implementatie kosten
€0 check clear
€1 tot €100 clear
€100 tot €500 clear
€20.000 of meer clear
€5.000 tot €20.000 clear
€500 tot €5.000 clear
Integraties
AFAS software check check clear clear clear check
Exact Online check check clear clear check check
Twinfield clear check clear clear clear clear
Unit4 check clear clear clear clear check
Snelstart clear clear
Visma clear clear clear clear clear check
Microsoft Outlook clear check clear clear clear clear
Nmbrs check clear check clear clear check
Yuki clear clear
Magento clear
Mailchimp clear
Mollie clear
Accountview clear
Act! clear
Active Campaign clear
Acumulus clear
ADP clear clear clear clear clear check
Adyen clear
Akyla / e-UUR check clear
AO-online clear
Asperion clear
Atrea clear
Autodesk clear
Basecone clear
Beaufort clear
Bedrijfsrooster clear
Blue10 clear
Booking Experts clear
Bouw7 clear
BSC clear
Buckaroo clear
C-iris clear
Caseware clear
Cash Software clear clear
CashDesk clear
Cashr clear
Centric clear
Coachview clear
Cobra clear clear clear clear clear check
CoManage clear
Comandi Dashboards clear clear clear clear clear clear
Comm'ant clear
Compenda clear
Creaim clear
Ctrl clear
CVV shop clear
Cyclesoftware clear
Datafox check clear clear clear clear clear
Dataprofit clear
Daywize clear
De Digitale Gesprekcyclus clear
Debiteuren365 clear
Declaree clear
Deliveroo clear
DigiBTW clear
Digitalefactuur.nl clear
Dileveroo clear
DizzyData clear
Dropbox clear
Dyflexis clear
e-Boekhouden clear clear
E-uur check clear clear clear clear clear
Easy Secure check clear clear clear check clear
Easy Systems clear
Easyflex check clear clear
EasyPOS clear
efactuurdirect clear
Eitje clear
Elvy clear
Employes check clear
ENK Software clear
Exact Compact check clear check
Exact Globe clear check
Ezora clear
Famed clear
FinMaster clear
Fiscaal Gemak clear
Fiscaal online clear
Freshdesk clear clear
FUND-planning clear
Gastrofix check clear clear clear clear clear
Gere-geld clear
Gilde software clear
Gmail clear
Google Calendar agenda clear check clear clear clear clear
Google Drive clear
Gravita clear
GreenCommerce clear
Gripp clear
Hiopos check clear clear clear clear clear
Hireserve clear
Horeko clear
HR office clear
HR2DAY clear
HRM - HRvan.nu clear
HubSpot clear clear
Humanwave clear
Hyarchis clear
iCalendar clear check clear clear clear clear
ICS Vertex clear
IdentySoft clear clear clear clear clear
Incura clear
Infine clear
Infomedics clear
Informer clear clear
ISAH clear
ISOHANDLE clear
Jira Atlassian clear check clear clear clear clear
Joboti clear
Jortt clear
JouwWeb clear
Kamer van koophandel clear
Kindplanner clear
King clear
Klippa clear
KorenCRM clear
LIFT Software clear
Lightspeed check clear clear clear clear clear
Limis Planner clear
Linda clear clear
Logic4 clear
Loket check clear check clear clear check
Loon salarissoftware clear clear clear clear clear clear
Mailcamp clear
Manualmaster clear
Mavim clear
Medisoft clear
Microloon clear
Microsoft Dynamics clear clear clear clear clear
Microsoft Office clear clear clear clear clear check
Mijn Kantoor clear
Mijnrooster clear
Mijnwebwinkel clear
Minox clear
MLE clear
Moneybird clear clear
MplusKassa check clear clear clear clear clear
Mr Winston check clear clear clear clear clear
MuisSoftware clear
Nanda clear
Nanny4all clear
Nappkin clear
Nedap clear clear
Netsuite clear
Newbase clear
Nextens clear
Nostradamus clear clear
Offorte clear
Okta clear
Online Succes clear
Opencart clear
Oracle clear
ORTEC check clear clear clear clear clear
Otys clear
OutSmart clear check clear clear clear clear
Outstanding24 clear
Payt clear
PEPPOL clear
PerfectView CRM Online clear clear
Picqer clear
Pink web applications clear
Pipedrive clear clear
Power BI clear
PrestaShop clear
Pro Management clear
QicsMilestones clear
Radarsoftware clear
Raet clear clear clear clear clear check
Recruitee clear
Reeleezee clear
Retail solutions clear
RidderIQ clear
Rodeo clear
Rompslomp clear
Roomracoon clear
Salesforce clear clear
Salesmanager clear
SAP ERP clear
SBR Accept clear
Scansys clear
SecureLogin clear check clear clear clear clear
Sensus-methode clear
ShiftBase clear clear
Shopify clear
Signable clear
Simple Simon clear
Simplicate clear
Slack clear check clear clear clear clear
Solidworks clear
Soon clear
Speedbooks clear
SpinOffice CRM clear
Spotler clear
SRXP clear
Step2HR clear
Stiply clear
Storecove clear
SugarCRM clear
SuperOffice Benelux clear
SW retail solutions clear
SW-Retail clear
Sympa HR clear
Syntri clear
Teamleader clear check clear clear clear clear
The Nanny clear
Thuisbezorgd clear
Timebutler clear
TimeChimp clear
Timewax clear
TIQ Time clear
Tomtom check clear clear clear clear clear
Topdesk clear check clear clear clear clear
Track Software clear
Trakstar clear
Treams clear
Trello clear
TriFact365 clear
Trimergo clear
Uber Eats clear
Untill check clear clear clear clear clear
Vecozo clear
Vectron check clear clear clear clear clear
Vendit clear
Visionplanner clear
Vplan clear
WeFact clear clear
Werktijden clear
WooCommerce clear
Workday clear
Yoobi clear
Yoursminc clear
YVI Ruby clear
Zapier clear clear
Zoho clear
Absentiemanager clear clear clear clear clear clear
Accept Financieel clear
Kwaliteitmanagement
Klachtregistratie i clear clear clear clear clear clear
Procesbeschrijvingen   i clear clear clear clear clear clear
Registreren van inspecties i clear clear clear clear clear clear
Verbetervoorstellen i clear clear clear clear clear clear
Werkinstructies   i clear clear clear clear clear clear
Opleidingsmanagement
Inkoopkosten opleidingen i clear
Inzicht in studievoortgang i clear
Opleiding registratie i clear
Opleidingen beheren i clear
Opleidingen plannen i clear
Opleidingsmanagement van medewerkers i clear
Opleidingsrapportages i clear clear clear check clear clear
Website koppeling i clear
Werken met studiemateriaal i clear
Evaluatie van opleidingen i clear
Personeelsplanning
Inwerkschema's i clear clear check clear clear clear
Meerdere vestigingen/afdelingen   i check check check check check check
Openstaande diensten i check check check check clear check
Oproep meldingen i check clear check check clear clear
Pauzes berekenen   i check clear check clear clear check
Plannen op basis van budget i check check check clear clear clear
Plannen op verwachte loonkosten i check check check clear clear check
Roosters maken  i check clear check check check check
Toeslagen i check clear check check clear check
Weersverwachting   i check clear check clear clear clear
Werktijden/diensten ruilen   i check clear check check check clear
Beschikbaarheid medewerkers   i check check check check clear check
Controle bezetting i check check check check check check
Diensten herhalen   i check check check check clear check
Platform
API   i check check check clear check check
Cloud i check check check check check check
Sandbox i clear clear clear clear clear clear
Server i clear clear clear clear check check
Zelflerende software i clear clear clear clear clear clear
Prijsmodel
Abonnement i check check check check check check
Eenmalig betalen i clear check
Freemium i check clear clear clear clear clear
Gratis proefaccount i check check check check check clear
Op aanvraag i clear clear clear clear clear check
Per eenheid i check
Salaris
Koppeling loonschalen   i check
Proforma   i check
TWK   i clear
WKR   i check
Automatische trede verhoging   i clear
Betaalbestand genereren   i check
Digitale loonstrook   i check
Eigen regelingen toevoegen i check
Software categorie
Analyse en rapportage i clear
Bezorging i clear
Boekhouding i clear
CRM i clear
Debiteurenbeheer i clear
Declaratie i clear
Digitaal ondertekenen i clear clear clear clear clear
Document management i clear
EPD i clear
ERP i clear
Facturatie i clear
Factuurverwerking i clear
Fiscaal i clear
Flexibele verloning i clear
Helpdesk i clear
HRM i check check
Integratie software i clear
Jaarrekening i clear
Kassa i clear
Kwaliteitsmanagement i clear
Offerte i clear
Opleidingsmanagement clear clear clear check clear
Personeelsplanning i check check check check clear check
Procesmanagement i clear
Productconfiguratie i clear
Productieplanning i clear check clear clear clear clear
Projectmanagement i clear clear
Recruitment i clear
Reservering i clear
Rittenregistratie i clear
Salarisadministratie i check
Sales i clear
Servicemanagement i clear
Talentmanagement i clear
Urenregistratie i check check check check check check
Verlof en verzuim i clear check
Voorraadbeheer i clear
Webshop i clear
Werkbonnen i clear
Taakbeheer
Externe partij login   i clear clear clear clear clear clear
Status van lopende taken i clear check clear check clear clear
Taken overzicht i clear check clear check clear clear
Toewijzen van rollen i clear check clear check clear clear
Aanmaken van taken i clear check clear check clear clear
Taal interface
Arabisch clear clear clear clear clear clear
Deens   clear clear clear clear clear clear
Duits   check check clear clear clear check
Engels   check check check clear check check
Fins clear clear clear clear clear clear
Frans   check clear clear clear check clear
Italiaans   clear clear clear clear clear clear
Mandarijn   clear clear clear clear clear clear
Nederlands   check check check check check check
Noors   clear clear clear clear clear clear
Pools   check clear clear clear clear check
Portugees   clear clear clear clear clear clear
Russisch clear
Spaans   check clear clear clear clear clear
Tsjechisch clear
Turks   clear clear clear clear clear clear
Zweeds   check clear clear clear clear clear
Talentmanagement
Game based assessments i clear
Gesprekscyclus clear
Persoonlijk ontwikkelingsplan i clear
Prestatiemanagement   i clear
360 graden feedback   i clear
Feedback tussen medewerkers   i clear
Type organisatie
MKB i check check check check check check
Grootbedrijf i clear check check check check check
Multinationals i clear check check clear clear check
Starter i check clear clear clear check check
Stichting i clear clear check check check clear
Vereniging i clear clear check check check clear
ZZP i clear clear clear clear check clear
Urenregistratie
Inklokken i check clear check clear check check
Inzicht in urensaldo's i check clear check check check check
Plus- en minuren   i check clear check check check check
Uren registreren via een mobiele app i check check check check check check
Urenregistratie per project i clear check check clear check check
Urenregistratie personeel i check check check check check check
Accorderen van uren i check check check clear check check
Activiteitstimer i clear check check clear clear check
Afwezigheidregistratie i check check check check check check
Automatisch tijd matchen aan klant i clear clear check clear check check
Automatische tijdregistratie i check clear check check check check
Cao regels i check clear check clear clear check
Externe urenvalidatie i clear check clear clear clear check
Verificatie mogelijkheden
Biometrische handtekening i clear
DigiD   clear
eHerkenning   clear
Email   clear
iDIN   clear
IP adres   clear
SMS verificatie   clear
Verificatie middels iDeal clear
Verzuim
Scheiding medische en niet medische gegevens   clear
Status overzicht per medewerker   i check
Verzuimdossier per medewerker   check
Verzuimprotocol conform WvP i check
Verzuimrapportages   i clear check clear check check check
Werknemer login i check
Bedrijfsarts login   i clear
Derde partij login   i clear
Werving en selectie
Input van leidinggevende of HR-medewerkers   i clear
Inzicht in sollicitatie status   i clear
Kandidaten management   i clear
Koppeling met banensites   i clear
Matching mogelijkheden   i clear
Online publiceren van vacatures   i clear
Scores koppelen aan sollicitatieformulieren   i clear
Sollicitant selfservice   i clear
Sollicitatieformulieren ontwerpen   i clear
Solliciteren via social media   i clear
Sourcing mogelijkheden   i clear
Vacaturebeheer   i clear
Beoordelen van sollicitanten   i clear
CV koppeling met Linkedin   i clear
Workflow
Ontwerpen en aanpassen van workflows i clear clear clear clear check check
Workflow management   i check check clear check check clear
Bekijk product link Ga naar website Bekijk product link Ga naar website Demo aanvragen Bekijk product link Ga naar website Demo aanvragen Bekijk product link Ga naar website Demo aanvragen Bekijk product link Ga naar website Demo aanvragen Bekijk product link Ga naar website Demo aanvragen

 

Urenregistratie software voor de facilitaire dienstverlening vergelijken met de softwareselectie

Met de gratis softwareselectie tool van SoftwareWatcher kun je eenvoudig relevante software vergelijken en selecteren voor de facilitaire dienstverlening sector. De softwareselectie bestaat uit een aantal relevante vragen over alle bedrijfsprocessen en software functionaliteiten in de facilitaire dienstverlening.

 

De 7 voordelen van urenregistratie software voor de facilitaire dienstverlening

urenregistratie software voor de facilitaire dienstverlening helpt bedrijven met het structureren, automatiseren en digitaliseren van het urenregistratie proces. Hieronder staan de 7 belangrijkste voordelen van het gebruik van software:

  1. Tijd besparen: Door het optimaliseren van processen met software zorg je ervoor dat je meer kostbare tijd overhoudt.
  2. Kosten verlagen: Naast het besparen van tijd bespaar je ook op de kosten. Door het digitaliseren van processen zijn er minder handmatige handelingen nodig. Dit kan bijvoorbeeld schelen in de personeelskosten.
  3. Structuur: Alle informatie staat op de juiste plaats en iedereen weet waar deze gevonden kan worden.
  4. Online: Alles is digitaal waardoor heeft iedereen altijd en overal toegang tot belangrijke gegevens heeft. Medewerkers kunnen online en real-time met elkaar samenwerken. Dit zorgt voor een betere en snellere communicatie tussen collega’s. Bovendien kunnen de archiefkasten de deur uit.
  5. Software koppelen: Er zijn steeds meer koppelingen tussen verschillende software beschikbaar. Zo kun je steeds meer bedrijfsprocessen digitaliseren.
  6. Risicobeheer: Informatie wordt veilig opgeslagen in de cloud en er worden dagelijks automatisch back ups gemaakt. Jouw gegevens zullen dus nooit verloren gaan.
  7. Analyse en rapportage: Met software verzamel je eenvoudig en snel data waarmee waardevolle data analyses en overzichten kunnen worden gemaakt. Zo kan een betrouwbaar overzicht worden gemaakt om bijvoorbeeld aan het management te rapporteren of medewerkers inzicht in de resultaten van je bedrijf te geven. Ontdek waar knel- en verbeterpunten liggen, formuleer doelstellingen voor je bedrijf en verbeter de besluitvorming.

Urenregistratie software voor de facilitaire dienstverlening vergelijken

 

Vraag software demonstraties aan om software nog beter met elkaar te vergelijken

Wil je nog meer weten over de software? Met SoftwareWatcher vraag je eenvoudig, vrijblijvend en kosteloos één of meerdere software demonstraties aan. Hieronder de 7 redenen waarom een software demonstratie waardevol is:

 

  1. Kom erachter wat de kwaliteit is van de software functionaliteiten
  2. Krijg een indruk van de gebruiksvriendelijkheid van de software
  3. Leer de mensen achter de software kennen
  4. Stel inhoudelijk vragen stellen over de software
  5. Krijg een juiste indicatie van de kosten van de software
  6. Ontvang een gratis stappenplan voor het implementeren van software van SoftwareWatcher
  7. Ontdek of de software bij je bedrijf past

 

Prijzen vergelijken van urenregistratie software voor de facilitaire dienstverlening

Prijzen en verdienmodellen voor urenregistratie software variëren per softwareleverancier. Waar het ene bedrijf software aanbiedt voor een vast maandelijks bedrag, bieden andere bedrijven bijvoorbeeld een gratis instapmodel(freemium) aan. Ook hangen de prijzen van de software vaak af van het aantal gebruikers van de aanvrager. Het noemen van één prijs per softwarepakket geeft geen betrouwbaar beeld van de daadwerkelijke kosten en het vergelijken van prijzen kan hierdoor lastig zijn. SoftwareWatcher beschikt over filters waarmee je het prijsmodel en de prijsverhoudingen tussen softwareleveranciers kan vergelijken. Tijdens een software demonstratie krijg je van de softwareleverancier een indicatie van de prijs voor jouw bedrijf zodat je precies weet waar je aan toe bent. 

 

Implementeren van urenregistratie software

De volgende stap na het kiezen van een software systeem is het implementeren van de software in je bedrijf. Het implementeren van software is een ingewikkeld traject en om hiervan een succes te maken geeft SoftwareWatcher een stappenplan weg voor het implementeren van software. Dit stappenplan bevat alle aandachtspunten vanaf de softwareselectie tot en met de software implementatie zodat je achteraf niet voor verrassingen komt te staan. Je ontvangt dit stappenplan gratis bij het aanvragen van een of meer software demonstraties.

 

Urenregistratie software koppelen met bestaande software in je bedrijf

Wanneer je tevreden bent over je huidige software systemen dan wil je graag dat nieuwe software systemen hier goed mee kunnen koppelen. Een software koppeling zorgt er immers voor dat informatie tussen beide systemen automatisch wordt uitgewisseld zonder dat er handmatige handelingen nodig zijn. Met de software vergelijking van SoftwareWatcher kun je eenvoudig zien welke software met elkaar koppelt. Hiervoor hoef je alleen de integratiefilter te raadplegen op de vergelijkingspagina.

 

Functionaliteiten van urenregistratie software in de facilitaire dienstverlening

In dit overzicht staat een uitleg van alle functionaliteiten van urenregistratie software in de facilitaire dienstverlening. Leer alles over urenregistratie software en kom erachter welke functionaliteiten belangrijk zijn voor jouw bedrijf. 

  • Accorderen van uren van urenregistratie software in de facilitaire dienstverlening

Projectleiders kunnen gemaakte uren accorderen.

  • Activiteitstimer van urenregistratie software in de facilitaire dienstverlening

Digitale timer voor nauwkeurige tijdregistratie.

  • Afwezigheidregistratie van urenregistratie software in de facilitaire dienstverlening

Medewerkers kunnen zelf afwezigheid opgeven of aanvragen.

  • Automatische tijdregistratie van urenregistratie software in de facilitaire dienstverlening

Het automatisch bijhouden van tijd wanneer medewerkers bezig zijn met documenten, emails en meetings. 

  • Automatisch tijd matchen aan klant van urenregistratie software in de facilitaire dienstverlening

Het bijhouden van tijd wanneer medewerkers bezig zijn met documenten, emails en meetings en deze automatisch matchen aan een klant. 

  • Cao regels van urenregistratie software in de facilitaire dienstverlening

Cao-regels zijn automatisch gekoppeld aan de tijdregistratie van medewerkers. Medewerkers weten dan wanneer ze pauze moeten nemen of wanneer het maximaal aantal uren is bereikt. 

  • Externe urenvalidatie van urenregistratie software in de facilitaire dienstverlening

Geboekte uren kunnen beoordeeld en gecontroleerd worden door een klant. 

  • Inklokken van urenregistratie software in de facilitaire dienstverlening

Medewerkers kunnen inklokken middels een inkloksysteem.

  • Inzicht in urensaldo's van urenregistratie software in de facilitaire dienstverlening

Medewerkers hebben inzicht in urensaldo's zoals wettelijke- en bovenwettelijke vakantie uren, ATV en overuren. 

  • Plus- en minuren van urenregistratie software in de facilitaire dienstverlening

De plus- en minuren van de medewerkers worden automatisch bijgehouden. 

  • Urenregistratie per project van urenregistratie software in de facilitaire dienstverlening

Het registreren van uren per project

  • Urenregeistratie personeel van urenregistratie software in de facilitaire dienstverlening

Uren van het personeel kunnen geregistreerd worden. 

  • Uren registreren via een mobiele app van urenregistratie software in de facilitaire dienstverlening

Uren van het personeel kunnen geregistreerd worden middels een mobiele app. 

 

Start nu met zoeken, vergelijken en selecteren van urenregistratie software voor de facilitaire dienstverlening

Ben je overtuigd van de meerwaarde van urenregistratie software voor de facilitaire dienstverlening? Ben je benieuwd welke software bij jouw bedrijf past? Of wil je software koppelen om je bedrijf verder te digitaliseren? Start dan de softwareselectie tool knop bovenaan deze pagina, selecteer de voor jouw bedrijf relevante urenregistratie functionaliteiten en vind de software die bij jouw bedrijf past.

Mocht je er nog niet uitkomen, neem dan contact op of bel ons, wij helpen je graag op weg met het vinden van de juiste bedrijfssoftware voor jouw bedrijf.

 

De 10 voordelen van SoftwareWatcher

  1. SoftwareWatcher is altijd gratis
  2. Ontdek hoe jouw bedrijf (verder) kan worden gedigitaliseerd
  3. Gebruik de beste softwareselectie tool van Nederland
  4. Vergelijk alle relevante software functionaliteiten
  5. Selecteer en vergelijk de software die bij jouw bedrijf past
  6. Maak gebruik van onze expertise op het gebied van software
  7. Vraag eenvoudig, kosteloos en vrijblijvend één of meerdere software demonstraties tegelijk aan
  8. Ontvang een checklist met de belangrijkste punten waar je op moet letten tijdens een software demonstratie
  9. Gebruik onze tips en tricks voor de beste softwareselectie
  10. Ontvang een stappenplan voor het succesvol implementeren van software