clear

Waarom SoftwareWatcher

SoftwareWatcher is een onafhankelijk platform om bedrijfssoftware te zoeken, vergelijken en selecteren. Op ons platform brengen wij alle softwareleveranciers samen op één plek. Het doel van SoftwareWatcher is om jou te helpen met het selecteren van de bedrijfssoftware dat bij je bedrijf past en hier vervolgens een keuze tussen te maken. SoftwareWatcher biedt een aantal grote voordelen:

  • Softwareselectie tool
  • SoftwareWatcher beschikt over een uitgebreide vragenselectie die snel en eenvoudig is te doorlopen. Alle software functionaliteiten worden uitgebreid beschreven waardoor je eenvoudig aangeeft wat belangrijk voor je is. Met de softwareselectie tool zorgt SoftwareWatcher ervoor dat je uitkomt bij de bedrijfssoftware dat bij je bedrijf past.

  • Gratis advies van een software expert
  • Mocht je er nog niet helemaal uitkomen, dan helpen we je graag verder met het selecteren van de beste bedrijfssoftware voor jouw bedrijf. Door vrijblijvend contact met ons op te nemen gaan we samen kijken naar jouw huidige situatie, software wensen en bedrijfsprocessen. Op basis hiervan geven we een onafhankelijk advies welke concrete software oplossingen het best geschikt zijn voor jouw bedrijf. Ook tijdens de selectie procedure fungeren we graag als centraal aanspreekpunt voor al je vragen over software. Het is altijd mogelijk om gratis contact met ons op te nemen en gebruik te maken onze jarenlange expertise op het gebied van bedrijfsprocessen en software oplossingen.

Urenregistratie software voor de horeca

De beste urenregistratie software voor de horeca zoeken, vergelijken en selecteren. Of start de softwareselectie tool met de gele knop bovenaan deze pagina en vergelijk alleen de software die bij je bedrijf past. De eenvoudige softwareselectie is gratis te doorlopen en bestaat uit een aantal relevante vragen over alle bedrijfprocessen en software functionaliteiten. 

Nostradamus Shiftbase Timebutler Nanda Urenoverzicht Humanwave
NostradamusShiftbaseTimebutlerNanda UrenoverzichtHumanwave
Bekijk product link Ga naar website Demo aanvragen Bekijk product link Ga naar website Demo aanvragen Bekijk product link Ga naar website Demo aanvragen Bekijk product link Ga naar website Demo aanvragen Bekijk product link Ga naar website Demo aanvragen
Beoordeling
Aantal medewerkers
1 tot 5 medewerkers check check check check check
6 tot 10 medewerkers check check check check check
11 tot 25 medewerkers check check check check check
26 tot 50 medewerkers check check check check check
51 tot 75 medewerkers check check check check check
76 tot 100 medewerkers check check check check check
101 tot 150 medewerkers check check check check check
151 tot 200 medewerkers check check clear check check
201 tot 250 medewerkers check check clear check check
251 tot 300 medewerkers check check clear check clear
301 tot 350 medewerkers check check clear check clear
351 tot 400 medewerkers check check clear check clear
401 tot 500 medewerkers check check clear check clear
500 of meer medewerkers check check clear check clear
Analyse en Rapportage
Kasstroomoverzicht i clear clear clear
Kostenplaats rapportages i clear clear clear clear check
Kostenprognoses clear clear clear clear check
Medewerker productiviteit i clear clear clear clear clear
Omzet prognoses i clear clear clear clear
Omzet rapportages i clear clear clear clear
Omzet rapportages per medewerker i check
Onderhandenwerk positie i clear clear clear
Opleidingsrapportages i clear clear clear check clear
Persoonlijke ontwikkeling rapportages i clear clear clear clear
Prognose balans check clear clear clear
Projectresultaten clear clear clear clear check
Resultatenrekening i clear clear clear clear
Verlof- en verzuimrapportages   i clear clear clear clear check
Benchmark   i clear
Bezettingsgraad rapportages clear clear clear clear clear
Calamiteitenrapportage i clear clear clear clear check
Drillthrough   i clear clear clear clear
HR rapportages i check clear clear check check
Beveiliging
Single Sign On (SSO) i clear check clear clear clear
Twee-factor-authenticatie i clear check clear clear check
Back ups i check check clear check clear
Beveiliging en toegang op IP-adres i check clear check clear check
Data opslag in Europa  i clear check check check clear
Flexibele gebruikersrechten   i check check clear check check
Boekhouden
Invoeren van financiële boekingen i clear
Kostenplaatsen gebruiken i clear
Periodes vergrendelen i check clear clear clear
Periodeverdeling op facturen i clear
Vreemde valuta i clear
Accountancyportaal   i clear
Crediteurenbeheer   i clear
Doorklikken tot aan de factuur   i clear
Branche
Bouw en installatie i clear clear check check check
Horeca i check check check check check
Handel i clear check check check check
Facilitaire dienstverlening i check check check check check
Industrie i clear check check check check
IT i clear clear check check check
Logistiek i check check check check check
Maatschappelijke dienstverlening i clear clear check check check
Media i clear clear check check check
Non-profit i clear clear check check check
Petrol markt i clear clear clear clear clear
Productie i clear check check check check
Recreatie i check check check check check
Retail i check check check check check
Uitzendbranche i clear clear clear clear clear
Vastgoedsector i check check check check check
Webwinkels i clear check check check check
Zakelijke dienstverlening i check check check check check
Zorg i clear clear check check check
Accountancy i clear clear clear clear clear
Agro sector i clear clear check check check
Automotive i clear check check check check
Educatie i clear clear check check check
Farma en Chemie i clear clear check check check
CRM
Klanten aanmaken via KvK koppeling   i clear
Klantportaal i clear
Meerdere contactpersonen i clear
Registreren van klantnotities i clear
Relatiebeheer i check clear clear clear
Communicatie
Interne chat i clear clear clear clear clear
Logboek i clear clear clear clear check
Online agenda i clear check clear clear clear
Processignalen clear clear clear clear check
Tijdlijn i clear check clear clear clear
Bezoekersregistratie i clear clear clear clear clear
Communicatie via software i clear check clear clear check
Delen van nieuwsberichten check check check clear check
Debiteurenbeheer
Betalingsherinneringen en aanmaningen   i clear
Declaraties
Kilometerdeclaraties   i check clear clear clear check
Onkostendeclaraties i check clear clear clear check
Real time valuta conversie i clear clear clear clear clear
Status bekijken van declaraties i clear clear clear clear check
Accorderingsworkflow   i clear clear clear clear check
Automatische buitenlandse btw teruggave i clear clear clear clear clear
Automatische kilometer berekening i clear clear clear clear clear
Business trips aanvragen i clear clear clear clear clear
Creditcard integratie i clear clear clear clear clear
Declaraties accorderen via een app   i clear clear clear clear clear
Declaraties kostenplaatsen i clear clear clear clear check
Declareren via een app   i clear clear clear clear check
Feedback notities i clear clear clear clear check
Digitaal ondertekenen
Juridisch rechtsgeldig i clear clear clear clear clear
Meerdere documenten   i clear clear clear clear clear
Meerdere ondertekenaars i clear clear clear clear clear
Meesturen van bijlagen clear clear clear clear check
Voortgang van ondertekenen bijhouden i clear clear clear clear check
Authenticatiemethode i clear clear clear clear clear
Digitale handtekening i clear clear clear clear check
Documentbeheer
Opslaan van documenten i check check clear clear check
Formulieren en sjablonen i check clear clear clear check
Facturatie
Ideal op de factuur i clear
Kortingen en (sub)totalen op facturen i clear
Kostensoorten op factuur i clear
Nacalculatie facturatie i clear
Online factuur i clear
Opstellen van facturen   i clear
Periodieke facturatie i clear
Self-billing i clear
Toevoegen van een bijlage aan een factuur i clear
Verzamelfactuur opstellen i clear
Btw tarieven toepassen i clear
Concept facturen opslaan i clear
Creditfacturen i clear
Eigen huisstijl op factuur i clear
Facturen inplannen i clear
Factureren in meerdere talen i clear
Factureren met abonnementen   i clear
Factureren met een vaste prijs i clear
Factuur sjablonen gebruiken i clear
Factuurverwerking
Meerdere facturen in één keer aanleveren i clear
Online archief i clear
Status bekijken van factuur clear
Autorisatie workflow i clear
Bonnen/Facturen inleveren via een mobiele app   i clear
Facturen digitaal aanleveren i clear
HRM
Manager Selfservice i clear check clear clear check
Manager Selfservice middels een mobiele app i clear check clear clear clear
Medewerkersprofielen i check check clear clear check
Meerdere verlof soorten i check check clear clear check
Sjablonen functie profielen i check clear clear clear check
Aanvragen van goederen of diensten i clear clear clear clear clear
Arbeidsovereenkomst generator i check clear clear clear check
Contractbeheer medewerkers i check check clear clear check
Digitaal personeelsdossier   i check check clear clear check
Employee self service middels een mobiele app i check check clear clear check
Employee self Service   i clear check clear clear check
Genereren van een organogram i clear clear clear clear check
Integraties
Avaya clear clear clear
iCalendar clear clear clear clear
IdentySoft clear clear clear
Informer clear
Jira Atlassian clear clear clear clear
Lightspeed clear check clear clear
Linda clear
Logic4 clear
Loket clear check clear clear clear
Loon salarissoftware clear clear clear clear
Microsoft Dynamics clear clear clear
Microsoft Excel clear clear clear
Microsoft Outlook 365 agenda clear clear clear clear
Mitel clear clear clear
Moneybird check
MplusKassa clear check clear clear
Mr Winston clear check clear clear
Mysolution clear
Nedap clear
Nmbrs clear check clear clear clear
Nocore clear
Nostradamus clear
ORTEC clear check clear clear
OutSmart clear clear clear clear
PerfectView CRM Online clear
Pipedrive clear
Pivoton clear
Raet clear clear clear clear
Sage clear clear clear
Salesforce clear
SDWorks clear clear clear clear
SecureLogin clear clear clear clear
ShiftBase clear
Slack clear clear clear clear
Snelstart clear
Tacoon clear
Teamleader clear clear clear clear
Tomtom clear check clear clear
Topdesk clear clear clear clear
Twinfield clear clear clear clear
UBPlus clear
Unexus clear clear clear
Unit4 clear clear clear clear
Untill clear check clear clear
Vanad clear clear clear
Vectron clear check clear clear
Visma eAccounting clear clear clear clear
WeFact clear
Yuki clear
Zapier clear
Absentiemanager clear clear clear clear
ADP clear clear clear clear
AFAS software clear clear clear clear clear
Bork clear
Cash Software clear
Cobra clear clear clear clear
Comandi Dashboards clear clear clear clear
Connexie clear check clear clear
Datafox clear check clear clear
Debiteuren365 clear
Declaree clear
e-Boekhouden clear
E-uur clear check clear clear
Easy Secure clear check clear clear check
Easyflex clear
Exact Online clear check clear clear check
FlexService clear
Freepack clear
Freshdesk clear
Gastrofix clear check clear clear
Google Calendar agenda clear clear clear clear
Hiopos clear check clear clear
HubSpot clear
Kassasysteem
Digitale kassabon i check clear clear clear
Kwaliteitmanagement
Klachtregistratie i check clear clear clear
Procesbeschrijvingen   i clear clear clear clear
Registreren van inspecties i clear clear clear clear
Verbetervoorstellen i clear clear clear clear
Werkinstructies   i check clear clear clear
Offerte
Kortingen en (sub)totalen op offerte i clear
Offerte omzetten in factuur   i clear
Offerte online accepteren   i clear
Offerte sjablonen i clear
Omzetten van offerte naar order, werkbon of project i clear
Opstellen van offertes   i clear
Overzicht offerte status i clear
Voorcalculatie i clear
Algemene voorwaarden meesturen   i clear
Eigen huisstijl op offertes i clear
Opleidingsmanagement
Inkoopkosten opleidingen i clear
Inzicht in studievoortgang i clear clear clear clear
Opleiding registratie i clear clear clear clear clear
Opleidingen beheren i clear clear clear clear clear
Opleidingen plannen i clear clear clear clear
Opleidingsmanagement van medewerkers i clear clear clear clear
Website koppeling i clear
Werken met studiemateriaal i clear clear clear clear
Evaluatie van opleidingen i clear clear clear clear
Personeelsplanning
Inwerkschema's i check clear clear clear clear
Meerdere vestigingen/afdelingen   i check check check clear check
Openstaande diensten i check check clear clear clear
Oproep meldingen i check check clear clear clear
Pauzes berekenen   i check check clear clear clear
Plannen op basis van budget i check check clear clear clear
Plannen op verwachte loonkosten i check check clear clear clear
Roosters maken  i check check check clear check
Toeslagen i check check clear clear clear
Weersverwachting   i check check clear clear clear
Werktijden/diensten ruilen   i check check check clear check
Beschikbaarheid medewerkers   i check check check clear clear
Controle bezetting i check check clear clear check
Diensten herhalen   i check check check clear clear
Platform
Sandbox i clear clear clear clear clear
Server i clear clear clear clear check
Zelflerende software i clear clear clear clear clear
API   i check check clear check check
Cloud i check check clear check check
Prijs
Jaarlijks clear
Kwartaal clear
Maandelijks clear
Prijzen
Abonnement i clear check check check check
Eenmalig betalen i clear
Freemium i clear check clear clear
Gratis proefaccount i clear check check check check
Op aanvraag i check clear clear clear clear
Productieplanning
Inzicht in capaciteit i clear clear clear clear
Plannen van productie i clear clear clear clear
Projectmanagement
Inboeken van inkoopfacturen op projecten i clear clear clear clear
Nieuwe project sjablonen maken i clear clear clear clear
Project sjablonen i clear clear clear clear
Projectbeheer i clear clear clear clear check
Projecten planning i clear clear clear clear check
Projecten verdelen in fases i check clear clear clear check
Tariefstructuur i clear clear clear clear
Teambeheer i clear clear clear clear check
Timetracking   i clear clear clear check check
Budgetbewaking   i clear clear clear check check
Reservering
Reserveringssysteem   i check clear clear clear
Annuleren i check clear clear clear
Beschikbaarheid   i check clear clear clear
Rittenregistratie
Ritten registreren i clear clear clear clear
Track and trace i clear clear clear clear
Automatische rittenregistratie i clear clear clear
Factureren van ritten i clear clear clear clear
Salaris
Koppeling loonschalen   i check clear clear clear check
Proforma   i check
TWK   i clear
WKR   i check
Automatische trede verhoging   i check clear clear clear clear
Betaalbestand genereren   i clear clear clear clear check
Digitale loonstrook   i check clear clear clear check
Eigen regelingen toevoegen i check
Sales
Tegoedbonnen i check clear clear clear
Servicemanagement
Registreren van materialen i clear
Selfservice Portal i clear
Servicemeldingen i clear
Software categorie
HRM i check
Digitaal ondertekenen i clear clear clear
Opleidingsmanagement clear clear clear
Personeelsplanning i check check check clear
Productieplanning i clear clear clear clear
Projectmanagement i clear
Salarisadministratie i check
Urenregistratie i check check check check check
Verlof en verzuim i clear
Webshop i clear
Taakbeheer
Status van lopende taken i clear clear clear clear clear
Taken overzicht i clear clear clear clear clear
Toewijzen van rollen i check clear clear clear clear
Aanmaken van taken i clear clear clear clear clear
Externe partij login   i check clear clear clear clear
Taal interface
Engels   check check clear check check
Duits   check check clear clear clear
Frans   clear clear clear clear check
Italiaans   clear clear clear clear clear
Mandarijn   clear clear clear clear clear
Nederlands   check check check check check
Noors   clear clear clear clear clear
Pools   clear check clear clear clear
Portugees   clear clear clear clear clear
Spaans   clear clear clear clear clear
Turks   clear clear clear clear clear
Zweeds   clear clear clear clear clear
Arabisch clear clear clear clear clear
Deens   clear clear clear clear clear
Fins clear clear clear clear clear
Talentmanagement
Gesprekscyclus clear
Persoonlijk ontwikkelingsplan i check clear clear clear clear
Prestatiemanagement   i clear
360 graden feedback   i clear
Feedback tussen medewerkers   i clear
Type organisatie
MKB i check check check check check
Multinationals i check clear check check clear
Starter i check check clear check check
Stichting i check clear check check check
Vereniging i check clear check check check
ZZP i clear clear clear check check
Grootbedrijf i check clear check check check
Urenregistratie
Inklokken i clear check check clear check
Inzicht in urensaldo's i check check check check check
Plus- en minuren   i clear check check clear check
Uren registreren via een mobiele app i check check check check check
Urenregistratie per project i check clear clear check check
Urenregistratie personeel i check check check check check
Accorderen van uren i check check clear clear check
Activiteitstimer i clear clear clear check clear
Afwezigheidregistratie i check check check clear check
Automatisch tijd matchen aan klant i check clear clear clear check
Automatische tijdregistratie i check check clear check check
Cao regels i check check clear clear clear
Externe urenvalidatie i check clear clear clear clear
Verificatie mogelijkheden
IP adres   clear clear clear
SMS verificatie   clear clear clear
Email   clear clear clear
Verzuim
Scheiding medische en niet medische gegevens   clear clear clear clear
Status overzicht per medewerker   i clear clear clear clear check
Verzuimdossier per medewerker   check check clear clear check
Verzuimprotocol conform WvP i clear clear clear clear check
Werknemer login i check check clear clear check
Bedrijfsarts login   i clear clear clear clear clear
Derde partij login   i clear
Voorraadbeheer
Verschillende voorraad locaties i check clear clear clear
Voorraad alert i check clear clear clear
Genereren van een besteladvieslijst i check clear clear clear
Genereren van een voorraadlijst i check clear clear clear
Houdbaarheidsdatum i check clear clear clear
Werving en Selectie
Input van leidinggevende of HR-medewerkers   i clear
Inzicht in sollicitatie status   i clear
Kandidaten management   i clear
Koppeling met banensites   i clear
Matching mogelijkheden   i clear
Online publiceren van vacatures   i clear
Scores koppelen aan sollicitatieformulieren   i clear
Sollicitant selfservice   i check clear clear clear clear
Sollicitatieformulieren ontwerpen   i check clear clear clear clear
Solliciteren via social media   i clear
Sourcing mogelijkheden   i clear
Vacaturebeheer   i check clear clear clear clear
Vacatures delen via social media   clear
Beoordelen van sollicitanten   i clear
CV koppeling met Linkedin   i clear
Workflow
Ontwerpen en aanpassen van workflows i clear clear clear clear check
Workflow management   i check check clear clear check
Bekijk product link Ga naar website Demo aanvragen Bekijk product link Ga naar website Demo aanvragen Bekijk product link Ga naar website Demo aanvragen Bekijk product link Ga naar website Demo aanvragen Bekijk product link Ga naar website Demo aanvragen

 

 

Urenregistratie software voor de horeca vergelijken met de softwareselectie

Met de gratis softwareselectie tool van SoftwareWatcher kun je eenvoudig relevante software vergelijken en selecteren voor de horeca. De softwareselectie bestaat uit een aantal relevante vragen over alle bedrijfsprocessen en software functionaliteiten in de horeca.

 

De 7 voordelen van urenregistratie software voor de horeca

Urenregistratie software voor de horeca helpt bedrijven met het structureren, automatiseren en digitaliseren van het urenregistratie proces. Hieronder staan de 7 belangrijkste voordelen van het gebruik van software:

  1. Tijd besparen: Door het optimaliseren van processen met software zorg je ervoor dat je meer kostbare tijd overhoudt.
  2. Kosten verlagen: Naast het besparen van tijd bespaar je ook op de kosten. Door het digitaliseren van processen zijn er minder handmatige handelingen nodig. Dit kan bijvoorbeeld schelen in de personeelskosten.
  3. Structuur: Alle informatie staat op de juiste plaats en iedereen weet waar deze gevonden kan worden.
  4. Online: Alles is digitaal waardoor heeft iedereen altijd en overal toegang tot belangrijke gegevens heeft. Medewerkers kunnen online en real-time met elkaar samenwerken. Dit zorgt voor een betere en snellere communicatie tussen collega’s. Bovendien kunnen de archiefkasten de deur uit.
  5. Software koppelen: Er zijn steeds meer koppelingen tussen verschillende software beschikbaar. Zo kun je steeds meer bedrijfsprocessen digitaliseren.
  6. Risicobeheer: Informatie wordt veilig opgeslagen in de cloud en er worden dagelijks automatisch back ups gemaakt. Jouw gegevens zullen dus nooit verloren gaan.
  7. Analyse en rapportage: Met software verzamel je eenvoudig en snel data waarmee waardevolle data analyses en overzichten kunnen worden gemaakt. Zo kan een betrouwbaar overzicht worden gemaakt om bijvoorbeeld aan het management te rapporteren of medewerkers inzicht in de resultaten van je bedrijf te geven. Ontdek waar knel- en verbeterpunten liggen, formuleer doelstellingen voor je bedrijf en verbeter de besluitvorming.

Urenregistratie software voor de horeca vergelijken

 

Vraag software demonstraties aan om software nog beter met elkaar te vergelijken

Wil je nog meer weten over de software? Met SoftwareWatcher vraag je eenvoudig, vrijblijvend en kosteloos één of meerdere software demonstraties aan. Hieronder de 7 redenen waarom een software demonstratie waardevol is:

 

  1. Kom erachter wat de kwaliteit is van de software functionaliteiten
  2. Krijg een indruk van de gebruiksvriendelijkheid van de software
  3. Leer de mensen achter de software kennen
  4. Stel inhoudelijk vragen stellen over de software
  5. Krijg een juiste indicatie van de kosten van de software
  6. Ontvang een gratis stappenplan voor het implementeren van software van SoftwareWatcher
  7. Ontdek of de software bij je bedrijf past

 

Prijzen vergelijken van urenregistratie software voor de horeca

Prijzen en verdienmodellen voor urenregistratie software variëren per softwareleverancier. Waar het ene bedrijf software aanbiedt voor een vast maandelijks bedrag, bieden andere bedrijven bijvoorbeeld een gratis instapmodel(freemium) aan. Ook hangen de prijzen van de software vaak af van het aantal gebruikers van de aanvrager. Het noemen van één prijs per softwarepakket geeft geen betrouwbaar beeld van de daadwerkelijke kosten en het vergelijken van prijzen kan hierdoor lastig zijn. SoftwareWatcher beschikt over filters waarmee je het prijsmodel en de prijsverhoudingen tussen softwareleveranciers kan vergelijken. Tijdens een software demonstratie krijg je van de softwareleverancier een indicatie van de prijs voor jouw bedrijf zodat je precies weet waar je aan toe bent. 

 

Implementeren van Urenregistratie software

De volgende stap na het kiezen van een software systeem is het implementeren van de software in je bedrijf. Het implementeren van software is een ingewikkeld traject en om hiervan een succes te maken geeft SoftwareWatcher een stappenplan weg voor het implementeren van software. Dit stappenplan bevat alle aandachtspunten vanaf de softwareselectie tot en met de software implementatie zodat je achteraf niet voor verrassingen komt te staan. Je ontvangt dit stappenplan gratis bij het aanvragen van een of meer software demonstraties.

 

Urenregistratie software koppelen met bestaande software in je bedrijf

Wanneer je tevreden bent over je huidige software systemen dan wil je graag dat nieuwe software systemen hier goed mee kunnen koppelen. Een software koppeling zorgt er immers voor dat informatie tussen beide systemen automatisch wordt uitgewisseld zonder dat er handmatige handelingen nodig zijn. Met de software vergelijking van SoftwareWatcher kun je eenvoudig zien welke software met elkaar koppelt. Hiervoor hoef je alleen de integratiefilter te raadplegen op de vergelijkingspagina.

 

Functionaliteiten van urenregistratie software in de horeca

In dit overzicht staat een uitleg van alle functionaliteiten van urenregistratie software in de horeca. Leer alles over urenregistratie software en kom erachter welke functionaliteiten belangrijk zijn voor jouw bedrijf. 

  • Activiteitstimer van urenregistratie software in de horeca

Digitale timer voor nauwkeurige tijdregistratie.

  • Afwezigheidregistratie van urenregistratie software in de horeca

Medewerkers kunnen zelf afwezigheid opgeven of aanvragen.

  • Cao regels van urenregistratie software in de horeca

Cao-regels zijn automatisch gekoppeld aan de tijdregistratie van medewerkers. Medewerkers weten dan wanneer ze pauze moeten nemen of wanneer het maximaal aantal uren is bereikt. 

  • Inklokken van urenregistratie software in de horeca

Medewerkers kunnen inklokken middels een inkloksysteem.

  • Inzicht in urensaldo's van urenregistratie software in de horeca

Medewerkers hebben inzicht in urensaldo's zoals wettelijke- en bovenwettelijke vakantie uren, ATV en overuren. 

  • Plus- en minuren van urenregistratie software in de horeca

De plus- en minuren van de medewerkers worden automatisch bijgehouden. 

  • Urenregeistratie personeel van urenregistratie software in de horeca

Uren van het personeel kunnen geregistreerd worden. 

  • Uren registreren via een mobiele app van urenregistratie software in de horeca

Uren van het personeel kunnen geregistreerd worden middels een mobiele app. 

 

Start nu met zoeken, vergelijken en selecteren van urenregistratie software voor de horeca

Ben je overtuigd van de meerwaarde van urenregistratie software voor de horeca? Ben je benieuwd welke software bij jouw bedrijf past? Of wil je software koppelen om je bedrijf verder te digitaliseren? Start dan de softwareselectie tool knop bovenaan deze pagina, selecteer de voor jouw bedrijf relevante urenregistratie functionaliteiten en vind de software die bij jouw bedrijf past.

Mocht je er nog niet uitkomen, neem dan contact op of bel ons, wij helpen je graag op weg met het vinden van de juiste bedrijfssoftware voor jouw bedrijf.

 

De 10 voordelen van SoftwareWatcher

  1. SoftwareWatcher is altijd gratis
  2. Ontdek hoe jouw bedrijf (verder) kan worden gedigitaliseerd
  3. Gebruik de beste softwareselectie tool van Nederland
  4. Vergelijk alle relevante software functionaliteiten
  5. Selecteer en vergelijk de software die bij jouw bedrijf past
  6. Maak gebruik van onze expertise op het gebied van software
  7. Vraag eenvoudig, kosteloos en vrijblijvend één of meerdere software demonstraties tegelijk aan
  8. Ontvang een checklist met de belangrijkste punten waar je op moet letten tijdens een software demonstratie
  9. Gebruik onze tips en tricks voor de beste softwareselectie
  10. Ontvang een stappenplan voor het succesvol implementeren van software