clear

Waarom SoftwareWatcher

SoftwareWatcher is een onafhankelijk platform om bedrijfssoftware te zoeken, vergelijken en selecteren. Op ons platform brengen wij alle softwareleveranciers samen op één plek. Het doel van SoftwareWatcher is om jou te helpen met het selecteren van de bedrijfssoftware dat bij je bedrijf past en hier vervolgens een keuze tussen te maken. SoftwareWatcher biedt een aantal grote voordelen:

  • Softwareselectie tool
  • SoftwareWatcher beschikt over een uitgebreide vragenselectie die snel en eenvoudig is te doorlopen. Alle software functionaliteiten worden uitgebreid beschreven waardoor je eenvoudig aangeeft wat belangrijk voor je is. Met de softwareselectie tool zorgt SoftwareWatcher ervoor dat je uitkomt bij de bedrijfssoftware dat bij je bedrijf past.

  • Gratis advies van een software expert
  • Mocht je er nog niet helemaal uitkomen, dan helpen we je graag verder met het selecteren van de beste bedrijfssoftware voor jouw bedrijf. Door vrijblijvend contact met ons op te nemen gaan we samen kijken naar jouw huidige situatie, software wensen en bedrijfsprocessen. Op basis hiervan geven we een onafhankelijk advies welke concrete software oplossingen het best geschikt zijn voor jouw bedrijf. Ook tijdens de selectie procedure fungeren we graag als centraal aanspreekpunt voor al je vragen over software. Het is altijd mogelijk om gratis contact met ons op te nemen en gebruik te maken onze jarenlange expertise op het gebied van bedrijfsprocessen en software oplossingen.

Personeelsplanner software voor een supermarkt

De beste personeelsplanner software voor een supermarkt zoeken, vergelijken en selecteren. 

 

Shiftbase Werktijden.nl Flux Cleverdesk
ShiftbaseWerktijden.nlFluxCleverdesk
Bekijk product Bekijk product Bekijk product link Ga naar website Bekijk product link Ga naar website
Beoordeling (4.6)4.6
Aantal medewerkers
1 tot 5 medewerkers check check minimize check
6 tot 10 medewerkers check check minimize check
11 tot 25 medewerkers check check check check
26 tot 50 medewerkers check check check check
51 tot 75 medewerkers check check check check
76 tot 100 medewerkers check check check check
101 tot 150 medewerkers check check check check
151 tot 200 medewerkers check check check check
201 tot 250 medewerkers check check check check
251 tot 300 medewerkers check check check check
301 tot 350 medewerkers check check check check
351 tot 400 medewerkers check check check check
401 tot 500 medewerkers check check check check
500 of meer medewerkers check check check check
Analyse en rapportage
Kasstroomoverzicht i minimize minimize minimize minimize
Kostenplaats rapportages i minimize check minimize minimize
Kostenprognoses minimize check minimize minimize
Medewerker productiviteit i minimize minimize minimize check
Omzet prognoses i minimize minimize minimize minimize
Omzet rapportages i minimize minimize minimize check
Omzet rapportages per medewerker i minimize minimize minimize check
Omzet verdeling klantenportefeuille i minimize minimize minimize check
Onderhandenwerk positie i minimize minimize minimize check
Opleidingsrapportages i minimize minimize minimize minimize
POP rapportages i minimize minimize minimize minimize
Prognose balans minimize minimize minimize minimize
Prognose kasstroomoverzicht minimize minimize minimize minimize
Prognose resultatenrekening minimize minimize minimize minimize
Project resultaten minimize minimize minimize check
Resultatenrekening i minimize check minimize minimize
Verzuimrapportages   i minimize check minimize check
Balans i minimize minimize minimize minimize
Benchmark   i minimize minimize minimize minimize
Bezettingsgraad rapportages minimize check minimize minimize
Calamiteitenregistratie i minimize minimize check minimize
Doorrekenen van scenario’s   i minimize minimize minimize minimize
Drillthrough   i minimize minimize minimize minimize
Financiële ratio's i minimize minimize minimize minimize
HR rapportages i minimize check minimize check
Beveiliging
Back ups i check check check check
Beveiliging en toegang op IP-adres i minimize check minimize check
Data opslag in Europa  i check check check check
Flexibele gebruikersrechten   i check check check check
Single Sign On (SSO) i check minimize check check
Twee-factor-authenticatie i check minimize minimize check
Branche
Overheid i minimize check check check
Zakelijke dienstverlening i check check minimize check
Zorg i minimize check minimize check
Bouw en installatie i minimize check check check
Facilitaire dienstverlening i check check minimize check
Horeca i check check minimize minimize
IT i minimize check minimize check
Maatschappelijke dienstverlening i minimize check check check
Retail i check check check check
Farma en Chemie i minimize check check check
Accountancy i minimize check minimize check
Agro sector i check check minimize check
Automotive i check check minimize minimize
Educatie i minimize check minimize minimize
Handel i check check check minimize
Industrie i check check check check
Logistiek i check check check check
Media i minimize check minimize minimize
Online dienstverlening i check check minimize minimize
Petrol markt i minimize check minimize minimize
Productie i check check check check
Recreatie i check check check minimize
Uitzendbranche i minimize minimize minimize check
Vastgoedsector i check check minimize check
Budget per gebruiker per maand
€1 tot €5 check check minimize minimize
€5 tot €10 minimize minimize minimize minimize
€10 tot €25 minimize minimize minimize check
€25 tot €50 minimize minimize minimize check
€50 tot €75 minimize minimize minimize minimize
€75tot €100 minimize minimize minimize minimize
€100 of meer minimize minimize minimize minimize
Communicatie
Bezoekersregistratie i minimize minimize minimize check
Communicatie via software i check check check check
Delen van nieuwsberichten check check minimize check
Interne chat i minimize check minimize minimize
Logboek i minimize check minimize check
Online agenda i check check check check
Processignalen i minimize check check check
Tijdlijn i check check minimize check
Declaraties
Kilometerdeclaraties   i minimize minimize minimize check
Onkostendeclaraties i minimize minimize minimize check
Real time valuta conversie i minimize minimize minimize check
Status bekijken van declaraties i minimize minimize minimize check
Accorderingsworkflow   i minimize minimize minimize check
Automatische buitenlandse btw teruggave i minimize minimize minimize check
Automatische kilometer berekening i minimize minimize minimize check
Business trips aanvragen i minimize minimize minimize minimize
Creditcard integratie i minimize minimize minimize minimize
Declaraties accorderen via een app i minimize minimize minimize check
Declaraties kostenplaatsen i minimize minimize minimize check
Declareren via een app   i minimize minimize minimize check
Feedback notities i minimize minimize minimize check
Digitaal ondertekenen
Juridisch rechtsgeldig i minimize minimize minimize check
Meerdere documenten   i minimize minimize minimize check
Meerdere ondertekenaars i minimize minimize minimize minimize
Meesturen van bijlagen i minimize minimize minimize check
Voortgang ondertekenen i minimize minimize minimize minimize
Authenticatiemethode i minimize minimize minimize check
Digitale handtekening i minimize minimize minimize check
Documentbeheer
Formulieren en sjablonen i minimize minimize check check
Opslaan van documenten i check check check check
HRM
Medewerkersprofielen i check check minimize check
Meerdere verlof soorten i check check minimize check
MSS i check check minimize check
MSS app i check check minimize check
Sjablonen functie profielen i minimize minimize minimize check
Arbeidsovereenkomst generator i minimize minimize minimize check
Bedrijfseigendommen aanvragen i minimize minimize minimize minimize
Contractbeheer medewerkers i check check minimize check
Digitaal personeelsdossier   i check check minimize check
ESS i check check minimize check
Genereren van een organogram i minimize minimize minimize check
Implementatie kosten
€0 check minimize minimize minimize
€1 tot €100 minimize minimize minimize minimize
€100 tot €500 minimize minimize minimize check
€20.000 of meer minimize minimize minimize check
€5.000 tot €20.000 minimize minimize minimize check
€500 tot €5.000 minimize minimize minimize check
Kwaliteitmanagement
Klachtregistratie i minimize minimize minimize check
Procesbeschrijvingen   i minimize minimize minimize check
Registreren van inspecties i minimize minimize minimize check
Verbetervoorstellen i minimize minimize minimize check
Werkinstructies   i minimize minimize minimize check
Personeelsplanning
Inwerkschema's i minimize minimize minimize check
Meerdere locaties/afdelingen i check check check check
Open diensten i check check check check
Oproep meldingen i check check check check
Pauzes berekenen   i check check check check
Plannen op basis van budget i check check minimize check
Plannen op verwachte loonkosten i check check check minimize
Roosters maken  i check check check check
Toeslagen i check check check check
Weersverwachting   i check minimize minimize minimize
Werktijden/diensten ruilen   i check check check check
Beschikbaarheid checken   i check check check check
Diensten herhalen   i check check check check
Mobiele app i check check minimize check
Optimale bezetting i check check check check
Platform
API   i check check minimize check
Cloud i check check check check
Sandbox i minimize minimize minimize check
Server i minimize check minimize check
Zelflerende software i minimize minimize minimize minimize
Prijsmodel
Abonnement i check check minimize check
Eenmalig betalen i minimize minimize minimize minimize
Freemium i check minimize minimize minimize
Gratis proefaccount i check check minimize check
Op aanvraag i minimize minimize check minimize
Per eenheid i minimize minimize minimize minimize
Software categorie
Analyse en rapportage i minimize check minimize minimize
Bezorging i minimize minimize minimize minimize
Boekhouding i minimize minimize minimize minimize
CRM i minimize minimize minimize check
Debiteurenbeheer i minimize minimize minimize minimize
Declaratie i minimize minimize minimize check
Digitaal ondertekenen i minimize minimize minimize minimize
Document management i minimize minimize minimize check
EPD i minimize minimize minimize minimize
ERP i minimize minimize minimize check
Facturatie i minimize minimize minimize check
Factuurverwerking i minimize minimize minimize check
Fiscaal i minimize minimize minimize minimize
Flexibele verloning i minimize minimize minimize minimize
Helpdesk i minimize check minimize check
HRM i minimize check minimize check
Integratie software i minimize minimize minimize check
Jaarrekening i minimize check minimize minimize
Kassa i minimize minimize minimize minimize
Kwaliteitsmanagement i minimize minimize minimize check
Offerte i minimize minimize minimize check
Opleidingsmanagement minimize minimize minimize minimize
Personeelsplanning i check check check check
Procesmanagement i minimize minimize minimize check
Productconfiguratie i minimize minimize minimize minimize
Productieplanning i minimize minimize check minimize
Projectmanagement i minimize minimize minimize check
Recruitment i minimize minimize minimize minimize
Reservering i minimize minimize minimize minimize
Rittenregistratie i minimize minimize minimize minimize
Salarisadministratie i minimize minimize minimize minimize
Sales i minimize minimize minimize check
Servicemanagement i minimize minimize minimize check
Talentmanagement i minimize minimize minimize minimize
Urenregistratie i check check check check
Verzuim i minimize check minimize minimize
Voorraadbeheer i minimize minimize minimize check
Webshops i minimize minimize minimize minimize
Werkbonnen i minimize minimize minimize check
Support
Chat met medewerker check check minimize
Chatbot minimize check minimize
Kennisbank check check check
Mail/bericht via website minimize check check
Software demo i check minimize check check
Telefonische helpdesk check check check
Taakbeheer
Externe partij login   i minimize minimize minimize check
Status van lopende taken i minimize minimize minimize check
Taken overzicht i minimize minimize minimize check
Toewijzen van rollen i minimize minimize minimize check
Aanmaken van taken i minimize minimize minimize check
Taal interface
Arabisch minimize minimize minimize minimize
Deens   minimize minimize minimize minimize
Duits   check check minimize check
Engels   check check check check
Fins minimize minimize minimize minimize
Frans   check minimize check minimize
Italiaans   minimize minimize minimize minimize
Mandarijn   minimize minimize minimize minimize
Nederlands   check check check check
Noors   minimize minimize minimize minimize
Pools   check minimize check minimize
Portugees   minimize minimize minimize minimize
Russisch minimize minimize minimize minimize
Spaans   check minimize minimize minimize
Tsjechisch minimize minimize minimize minimize
Turks   minimize minimize minimize minimize
Zweeds   check minimize minimize minimize
Type organisatie
MKB i check check check check
Grootbedrijf i minimize check check check
Multinationals i minimize check check minimize
Starter i check check check check
Stichting i minimize check check check
Vereniging i minimize check check check
Non-profit i minimize check check check
Urenregistratie
Inklokken i check check check check
Inzicht in urensaldo's i check check check check
Plus- en minuren   i check check check check
Urenregistratie per project i minimize minimize check check
Urenregistratie personeel i check check check check
Accorderen van uren i check check check check
Activiteitstimer i minimize check check check
Afwezigheidregistratie i check check check check
Automatische tijdregistratie i check check minimize minimize
Cao regels i check check check check
Externe urenvalidatie i minimize minimize check check
Tijd matchen aan klant i minimize minimize minimize check
Workflow
Ontwerpen en aanpassen van workflows i minimize minimize check minimize
Workflow management   i check check check minimize
Bekijk product Bekijk product Bekijk product link Ga naar website Bekijk product link Ga naar website

 

De 7 voordelen van personeelsplanner software voor een supermarkt

Personeelsplanner software voor een supermarkt helpt bedrijven met het structureren, automatiseren en digitaliseren van het personeelsplanning proces. Hieronder staan de 7 belangrijkste voordelen van het gebruik van software:

  1. Tijd besparen: Door het optimaliseren van processen met software zorg je ervoor dat je meer kostbare tijd overhoudt.
  2. Kosten verlagen: Naast het besparen van tijd bespaar je ook op de kosten. Door het digitaliseren van processen zijn er minder handmatige handelingen nodig. Dit kan bijvoorbeeld schelen in de personeelskosten.
  3. Structuur: Alle informatie staat op de juiste plaats en iedereen weet waar deze gevonden kan worden.
  4. Online: Alles is digitaal waardoor heeft iedereen altijd en overal toegang tot belangrijke gegevens heeft. Medewerkers kunnen online en real-time met elkaar samenwerken. Dit zorgt voor een betere en snellere communicatie tussen collega’s. Bovendien kunnen de archiefkasten de deur uit.
  5. Software koppelen: Er zijn steeds meer koppelingen tussen verschillende software beschikbaar. Zo kun je steeds meer bedrijfsprocessen digitaliseren.
  6. Risicobeheer: Informatie wordt veilig opgeslagen in de cloud en er worden dagelijks automatisch back ups gemaakt. Jouw gegevens zullen dus nooit verloren gaan.
  7. Analyse en rapportage: Met software verzamel je eenvoudig en snel data waarmee waardevolle data analyses en overzichten kunnen worden gemaakt. Zo kan een betrouwbaar overzicht worden gemaakt om bijvoorbeeld aan het management te rapporteren of medewerkers inzicht in de resultaten van je bedrijf te geven. Ontdek waar knel- en verbeterpunten liggen, formuleer doelstellingen voor je bedrijf en verbeter de besluitvorming.

 

Personeelsplanner software voor een supermarkt vergelijken

 

Waarom personeelsplanner software in een supermarkt

Personeelsplanner software voor een supermarkt kan voor de volgende problemen een oplossing bieden: 

  • Te laat begonnen met het maken van een rooster: Hierdoor verspreid je het rooster te laat en weten medewerkers niet op tijd wanneer ze moeten werken.

Oplossing van personeelsplanner software in een supermarkt: Personeelsplanner software is altijd online en toegankelijk voor personeel. Middels een mobiele app is het voor personeel makkelijk om hun rooster te raadplegen. Middels een notificatie weet het personeel dat de planning klaar staat voor de volgende shift. 

  • Medewerkers zijn niet op de hoogte van een roosterwijziging: Een personeelsplanning kan continu veranderen. Het is heel vervelend wanneer een medewerker bij aankomst op het werk erachter komt dat zijn dienst niet meer doorgaat.

Oplossingvan personeelsplanner software in een supermarkt: Met personeelsplanner software is het mogelijk om een notificatie te versturen naar je medewerkers zodat deze direct op de hoogte zijn van een roosterwijziging.

  • Paniek bij een onverwachte gebeurtenis: Soms moet je door omstandigheden je rooster op het laatste moment wijzigen. Een medeweker valt bijvoorbeeld uit waardoor je te weinig personeel hebt voor een drukke dienst.

Oplossing van personeelsplanner software in een supermarkt: Ook in dit geval kun je middels een notificatie personeel oproepen om te achterhalen wie eventueel beschikbaar is om een dienst over te nemen.

  • Medewerkers geven geen input door Heel vervelend aangezien je afhankelijk bent van je capaciteit. Hierdoor weet je niet of je bepaalde beloftes kan maken aan je klant.

Oplossing van personeelsplanner software in een supermarkt: Met een mobiele app kunnen medewerkers eenvoudig en overal input doorgeven aan de planning. Hierdoor vergroot je de kans dat medewerkers informatie over hun beschikbaarheid doorgeven. 

 

Prijzen vergelijken van een personeelsplanner software in een supermarkt

Prijzen en verdienmodellen voor personeelsplanner software variëren per softwareleverancier. Waar het ene bedrijf software aanbiedt voor een vast maandelijks bedrag, bieden andere bedrijven bijvoorbeeld een gratis instapmodel(freemium) aan. Ook hangen de prijzen van de software vaak af van het aantal gebruikers van de aanvrager. Het noemen van één prijs per softwarepakket geeft geen betrouwbaar beeld van de daadwerkelijke kosten en het vergelijken van prijzen kan hierdoor lastig zijn. SoftwareWatcher beschikt over filters waarmee je het prijsmodel en de prijsverhoudingen tussen softwareleveranciers kan vergelijken. Tijdens een software demonstratie krijg je van de softwareleverancier een indicatie van de prijs voor jouw bedrijf zodat je precies weet waar je aan toe bent. 

 

 

 

Personeelsplanner software koppelen met bestaande software in je bedrijf

Wanneer je tevreden bent over je huidige software systemen dan wil je graag dat nieuwe software systemen hier goed mee kunnen koppelen. Een software koppeling zorgt er immers voor dat informatie tussen beide systemen automatisch wordt uitgewisseld zonder dat er handmatige handelingen nodig zijn. Met de software vergelijking van SoftwareWatcher kun je eenvoudig zien welke software met elkaar koppelt. Hiervoor hoef je alleen de integratiefilter te raadplegen op de vergelijkingspagina.