Personeelstekort in de horeca? Kies een kassasysteem met QR bestellen

Heb je last van het personeelstekort in de horeca? Of wil je jouw horeca gelegenheid digitaliseren? Dan is een kassasysteem met QR bestellen iets voor jou!

Wat is QR bestellen?

Gasten bestellen zelf met hun telefoon van een digitale menukaart. De gast scant met zijn smartphone een QR code en krijgt hiermee de menukaart te zien. Vervolgens kan de gast direct zijn bestelling doorgeven en afrekenen. De QR code is gekoppeld aan de locatie (Bijvoorbeeld een tafelnummer) van de gast. De bediening weet daardoor naar welke tafel de bestelling gebracht moet worden.

HioPOS Cloud Zettle PingCloud
HioPOS CloudZettlePingCloud
Beoordeling
101 - 150 medewerkers horizontal_rule check check
11 - 25 medewerkers check check check
151 - 200 medewerkers horizontal_rule check check
keyboard_arrow_down Aantal medewerkers
1 medewerker check check check
2 - 10 medewerkers check check check
26 - 50 medewerkers check check check
51 - 75 medewerkers check check check
76 - 100 medewerkers check check check
201 - 250 medewerkers horizontal_rule check check
251 - 300 medewerkers horizontal_rule check check
301 - 350 medewerkers horizontal_rule check check
351 - 400 medewerkers horizontal_rule check check
401 - 500 medewerkers horizontal_rule check check
500 of meer medewerkers horizontal_rule check check
keyboard_arrow_down Analyse en rapportage
Kasstroomoverzicht i horizontal_rule check horizontal_rule
Kostenplaats rapportages i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Kostenprognoses horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Medewerker productiviteit i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Omzet prognoses i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Omzet rapportages i horizontal_rule check horizontal_rule
Omzet rapportages per medewerker i horizontal_rule check horizontal_rule
Omzet verdeling klantenportefeuille i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Onderhandenwerk positie i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Opleidingsrapportages i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Prognose kasstroomoverzicht horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Resultatenrekening i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Balans i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Benchmark   i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Bezettingsgraad rapportages horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Calamiteitenregistratie i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Doorrekenen van scenario’s   i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Drillthrough   i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Financiële ratio's i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
keyboard_arrow_down Beveiliging
Back ups i check horizontal_rule check
Beveiliging IP-adres i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Data opslag in Europa  i check check check
Flexibele gebruikersrechten   i check horizontal_rule check
Single Sign On (SSO) i horizontal_rule check check
Twee-factor-authenticatie i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
keyboard_arrow_down Boekhouden
Boekhouden i horizontal_rule horizontal_rule check
Keurmerk i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Kostenplaatsen gebruiken i horizontal_rule horizontal_rule check
Periodes vergrendelen i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Periodeverdeling op facturen i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Rekening courant module i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
RGS i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Vreemde valuta i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Accountancyportaal   i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Activa module i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Bankafschriften inlezen   i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Betaalservice module i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Boekingsvoorstellen bankafschrift i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Crediteurenbeheer   i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Doorklikken tot aan de factuur   i horizontal_rule horizontal_rule check
Eindejaars checklist i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Gebroken boekjaar i horizontal_rule horizontal_rule check
Jaarrekening genereren i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
keyboard_arrow_down Branche
Overheid i horizontal_rule check check
Zorg i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Bouw en installatie i horizontal_rule check horizontal_rule
Horeca i check check check
Retail i horizontal_rule check horizontal_rule
Agro sector i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Automotive i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Online dienstverlening i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Petrol markt i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Recreatie i horizontal_rule check check
keyboard_arrow_down Budget per gebruiker per maand
€1 tot €5 horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
€5 tot €10 horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
€10 tot €25 horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
€25 tot €50 horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
€50 tot €75 horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
€75tot €100 horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
€100 of meer horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
keyboard_arrow_down Communicatie
Bezoekersregistratie i horizontal_rule horizontal_rule check
Communicatie via software i check horizontal_rule horizontal_rule
Delen van nieuwsberichten horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Interne chat i horizontal_rule horizontal_rule check
Logboek i check horizontal_rule horizontal_rule
Online agenda i check horizontal_rule check
Processignalen i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Tijdlijn i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
keyboard_arrow_down CRM
Klantportaal i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
KvK koppeling   i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Meerdere contactpersonen i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Mobiele app i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Registreren van klantnotities i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Relatiebeheer i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Relaties categoriseren i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Visitekaartjes scannen i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Contractbeheer i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Dossierbeheer   i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
E-mailintegratie   i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Inzicht klanthistorie i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
keyboard_arrow_down Debiteurenbeheer
Oninbare factuur i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Beheren van debiteuren   i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Betalingsherinneringen  i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Betalingsregeling i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Cash forecasting   i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Debiteurendossier i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Debiteurnotities i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Dialoog op factuurniveau i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
keyboard_arrow_down Documentbeheer
Formulieren en sjablonen i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Opslaan van documenten i check horizontal_rule horizontal_rule
keyboard_arrow_down Implementatie kosten
€0 horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
€1 tot €100 horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
€100 tot €500 horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
€20.000 of meer horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
€5.000 tot €20.000 horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
€500 tot €5.000 horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
keyboard_arrow_down Kassa horeca
Koppeling bezorgdiensten i check horizontal_rule horizontal_rule
Plattegrond beheren   i check check check
QR bestellen i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Self-Order menu   i check horizontal_rule check
Splitsen van rekening  i check check horizontal_rule
Waarschuwing bediening i check horizontal_rule check
Afhaal- en bezorgservice   i check horizontal_rule horizontal_rule
keyboard_arrow_down Kassasysteem
Meerdere kassalocaties i check horizontal_rule horizontal_rule
Offline doorwerken   i check horizontal_rule check
Verhuur van artikelen i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Wisselgeld weergeven i check check horizontal_rule
Barcode scanner gebruiken i check check horizontal_rule
Bonnen printen i check check check
Digitale kassabon i check check check
keyboard_arrow_down Kwaliteitmanagement
Klachtregistratie i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Procesbeschrijvingen   i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Registreren van inspecties i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Verbetervoorstellen i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Werkinstructies   i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
keyboard_arrow_down Personeelsplanning
Inwerkschema's i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Meerdere locaties/afdelingen i horizontal_rule horizontal_rule check
Open diensten i horizontal_rule horizontal_rule check
Oproep meldingen i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Pauzes berekenen   i horizontal_rule horizontal_rule check
Plannen op basis van budget i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Plannen op verwachte loonkosten i horizontal_rule horizontal_rule check
Planningen maken i horizontal_rule horizontal_rule check
Toeslagen i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Weersverwachting   i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Werktijden/diensten ruilen   i horizontal_rule horizontal_rule check
Beschikbaarheid checken   i horizontal_rule horizontal_rule check
Diensten herhalen   i horizontal_rule horizontal_rule check
Optimale bezetting i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
keyboard_arrow_down Pinkoppeling
SumUP i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Atos i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
CVV i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
keyboard_arrow_down Platform
API   i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Cloud i check check check
Server i horizontal_rule check horizontal_rule
keyboard_arrow_down Prijsmodel
Abonnement i check horizontal_rule check
Eenmalig betalen i check check horizontal_rule
Freemium i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Gratis proefaccount i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Op aanvraag i horizontal_rule check check
Per eenheid i horizontal_rule check horizontal_rule
keyboard_arrow_down Sales
Lead management i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Live chat i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Openstaande tegoedbonnen i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Personalisatie i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Q&A knowledge base i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Sales proces verdelen in fases i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Spaarprogramma’s   i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Tegoedbonnen i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Tracking i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Analyseer conversies   i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Email campagne maken   i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
keyboard_arrow_down Software categorie
Analyse en rapportage i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Bezorging i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Boekhouding i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
CRM i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Debiteurenbeheer i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Declaratie i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Digitaal ondertekenen i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Document management i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
EPD i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
ERP i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Facturatie i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Factuurverwerking i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Fiscaal i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Flexibele verloning i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Helpdesk i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
HRM i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Integratie software i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Jaarrekening i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Kassa i check check horizontal_rule
Kwaliteitsmanagement i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Offerte i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Opleidingsmanagement horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Personeelsplanning i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Procesmanagement i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Productconfiguratie i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Productieplanning i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Projectmanagement i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Recruitment i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Reservering i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Rittenregistratie i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Salarisadministratie i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Sales i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Servicemanagement i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Talentmanagement i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Urenregistratie i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Verzuim i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Voorraadbeheer i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Webshops i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Werkbonnen i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
keyboard_arrow_down Support
Chat met medewerker horizontal_rule
Chatbot horizontal_rule
Kennisbank horizontal_rule
Mail/bericht via website horizontal_rule
Software demo i check check check
Telefonische helpdesk horizontal_rule
keyboard_arrow_down Taal interface
Arabisch check horizontal_rule horizontal_rule
Duits   check check horizontal_rule
Engels   check check horizontal_rule
Fins check check horizontal_rule
Frans   check check horizontal_rule
Italiaans   check check horizontal_rule
Nederlands   check check check
Noors   check check horizontal_rule
Pools   check horizontal_rule horizontal_rule
Portugees   check check horizontal_rule
Russisch horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Spaans   check check horizontal_rule
Zweeds   check check horizontal_rule
keyboard_arrow_down Type organisatie
MKB i check check check
Grootbedrijf i horizontal_rule horizontal_rule check
Multinationals i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Starter i check check check
Stichting i horizontal_rule horizontal_rule check
Vereniging i check check check
Non-profit i horizontal_rule check check
keyboard_arrow_down Urenregistratie
Inklokken i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Inzicht in urensaldo's i horizontal_rule horizontal_rule check
Mobiele app i horizontal_rule horizontal_rule check
Plus- en minuren   i horizontal_rule horizontal_rule check
Urenregistratie i horizontal_rule horizontal_rule check
Urenregistratie personeel i horizontal_rule horizontal_rule check
Accorderen van uren i horizontal_rule horizontal_rule check
Activiteitstimer i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Afwezigheidregistratie i horizontal_rule horizontal_rule check
Automatische tijdregistratie i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Cao regels i horizontal_rule horizontal_rule check
Externe urenvalidatie i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Tijd matchen aan klant i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
keyboard_arrow_down Voorraadbeheer
Inkoopbeheer i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Optimale orderpick route i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Orderpicklocaties   i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Pakbonnen inlezen i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Prijslabels printen horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Retouren verwerken i horizontal_rule check horizontal_rule
Serie- en batchnummers   i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Tracing i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Verkooporders verwerken i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Voorraad alert i horizontal_rule check horizontal_rule
Voorraadbeheer i horizontal_rule check horizontal_rule
Voorraadlocaties i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Automatische bestellijst i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Genereren voorraadlijst i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Houdbaarheidsdatum i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Voorraadwaardering i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
keyboard_arrow_down Webshop
Importeren productlijsten i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Instore communicatie i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Keuze uit templates   i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Koppelen met social media i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Koppelingen met verzendpartijen i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Multi-Store   i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
One-page checkout   i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Product tags toevoegen   i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Productfoto’s toevoegen   horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Responsive design   i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Reviews over producten   i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Reviews over webshop   i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
SSL-certificaat   i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Zoekfunctie   i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Eigen design   i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Eigen domeinnaam en e-mailadres horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule

 

Voordelen van QR bestellen in de Horeaca

Kassasysteem met QR bestellen heeft de volgende voordelen:

  • Met QR bestellen heb je geen bediening nodig die een bestelling op moet nemen. Dit kan veel personeel schelen en bovendien wordt de gast sneller geholpen.
  • Gasten bestellen sneller een tweede keer omdat ze niet hoeven te wachten tot dat ze gezien worden.
  • Met QR bestellen rekenen gasten direct hun bestelling af met Ideal.
  • Minder zorgen bij onverwachte drukte wanneer de personeelsbezetting daar niet op berekend is.
  • Met een kassasysteem voor QR bestellen is het ook eenvoudig om menukaarten in andere talen aan te bieden.
  • Kansen voor up en cross selling. Een kassasysteem met QR bestellen kan de gast bijvoorbeeld vragen of ze een appelgebakje bij de koffie willen.

Inzetten van QR bestellen in de horeca

Een kassasysteem voor QR bestellen kan op verschillende manieren worden ingezet. QR bestellen biedt namelijk niet alleen mogelijkheden voor gasten die dichtbij in een restaurant zitten. Het is ook eenvoudiger om gasten op grotere afstand te laten bestellen. Bijvoorbeeld vanaf een strand of op een bowlingbaan. Ook is QR bestellen een ideale oplossing wanneer je minder zicht hebt op gasten. Het is namelijk mogelijk om altijd direct te bestellen en dit scheelt onnodige irritaties. QR bestellen kan ook goed worden ingezet in een hotel. De gast scant vanaf de kamer een QR code en geeft vervolgens zijn bestelling door aan de roomservice.