POS systemen voor de horeca

Eenvoudig en onafhankelijk de beste POS systeem voor de horeca vergelijken. POS staat voor Point Of Sale en dit is een computergestuurd kasregister. Voorbeelden van bedrijven in de horeca sector:

  • Drankensector: cafés, discotheken, eetcafés
  • Fastfoodsector: snackbars, lunchrooms, ijssalons
  • Restaurantsector: bistro's, restaurants

 

Zettle Count-IT kassasysteem PingCloud
ZettleCount-IT kassasysteemPingCloud
link Ga naar website
Beoordeling 5.0
101 - 150 medewerkers check check check
11 - 25 medewerkers check check check
151 - 200 medewerkers check check check
keyboard_arrow_down Aantal medewerkers
1 medewerker check check check
2 - 10 medewerkers check check check
26 - 50 medewerkers check check check
51 - 75 medewerkers check check check
76 - 100 medewerkers check check check
201 - 250 medewerkers check check check
251 - 300 medewerkers check check check
301 - 350 medewerkers check check check
351 - 400 medewerkers check check check
401 - 500 medewerkers check check check
500 of meer medewerkers check check check
keyboard_arrow_down Analyse en rapportage
Kasstroomoverzicht i check check horizontal_rule
Kostenplaats rapportages i horizontal_rule check horizontal_rule
Kostenprognoses horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Medewerker productiviteit i horizontal_rule check horizontal_rule
Omzet prognoses i horizontal_rule check horizontal_rule
Omzet rapportages i check check horizontal_rule
Omzet rapportages per medewerker i check check horizontal_rule
Omzet verdeling klantenportefeuille i horizontal_rule check horizontal_rule
Onderhandenwerk positie i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Opleidingsrapportages i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Prognose kasstroomoverzicht horizontal_rule check horizontal_rule
Resultatenrekening i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Balans i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Benchmark   i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Bezettingsgraad rapportages horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Calamiteitenregistratie i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Doorrekenen van scenario’s   i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Drillthrough   i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Financiële ratio's i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
keyboard_arrow_down Beveiliging
Back ups i horizontal_rule check check
Beveiliging IP-adres i horizontal_rule check horizontal_rule
Data opslag in Europa  i check check check
Flexibele gebruikersrechten   i horizontal_rule check check
Single Sign On (SSO) i check horizontal_rule check
Twee-factor-authenticatie i horizontal_rule check horizontal_rule
keyboard_arrow_down Boekhouden
Boekhouden i horizontal_rule check check
Keurmerk i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Kostenplaatsen gebruiken i horizontal_rule check check
Periodes vergrendelen i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Periodeverdeling op facturen i horizontal_rule check horizontal_rule
Rekening courant module i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
RGS i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Vreemde valuta i horizontal_rule check horizontal_rule
Accountancyportaal   i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Activa module i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Bankafschriften inlezen   i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Betaalservice module i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Boekingsvoorstellen bankafschrift i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Crediteurenbeheer   i horizontal_rule check horizontal_rule
Doorklikken tot aan de factuur   i horizontal_rule check check
Eindejaars checklist i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Gebroken boekjaar i horizontal_rule horizontal_rule check
Jaarrekening genereren i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
keyboard_arrow_down Branche
Overheid i check check check
Zorg i horizontal_rule check horizontal_rule
Bouw en installatie i check check horizontal_rule
Horeca i check check check
Retail i check check horizontal_rule
Agro sector i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Automotive i horizontal_rule check horizontal_rule
Online dienstverlening i horizontal_rule check horizontal_rule
Petrol markt i horizontal_rule check horizontal_rule
Recreatie i check check check
keyboard_arrow_down Budget per gebruiker per maand
€1 tot €5 horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
€5 tot €10 horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
€10 tot €25 horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
€25 tot €50 horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
€50 tot €75 horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
€75tot €100 horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
€100 of meer horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
keyboard_arrow_down Communicatie
Bezoekersregistratie i horizontal_rule horizontal_rule check
Communicatie via software i horizontal_rule check horizontal_rule
Delen van nieuwsberichten horizontal_rule check horizontal_rule
Interne chat i horizontal_rule horizontal_rule check
Logboek i horizontal_rule check horizontal_rule
Online agenda i horizontal_rule check check
Processignalen i horizontal_rule check horizontal_rule
Tijdlijn i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
keyboard_arrow_down CRM
Klantportaal i horizontal_rule check horizontal_rule
KvK koppeling   i horizontal_rule check horizontal_rule
Meerdere contactpersonen i horizontal_rule check horizontal_rule
Mobiele app i horizontal_rule check horizontal_rule
Registreren van klantnotities i horizontal_rule check horizontal_rule
Relatiebeheer i horizontal_rule check horizontal_rule
Relaties categoriseren i horizontal_rule check horizontal_rule
Visitekaartjes scannen i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Contractbeheer i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Dossierbeheer   i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
E-mailintegratie   i horizontal_rule check horizontal_rule
Inzicht klanthistorie i horizontal_rule check horizontal_rule
keyboard_arrow_down Debiteurenbeheer
Oninbare factuur i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Beheren van debiteuren   i horizontal_rule check horizontal_rule
Betalingsherinneringen  i horizontal_rule check horizontal_rule
Betalingsregeling i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Cash forecasting   i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Debiteurendossier i horizontal_rule check horizontal_rule
Debiteurnotities i horizontal_rule check horizontal_rule
Dialoog op factuurniveau i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
keyboard_arrow_down Documentbeheer
Formulieren en sjablonen i horizontal_rule check horizontal_rule
Opslaan van documenten i horizontal_rule check horizontal_rule
keyboard_arrow_down Implementatie kosten
€0 horizontal_rule check horizontal_rule
€1 tot €100 horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
€100 tot €500 horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
€20.000 of meer horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
€5.000 tot €20.000 horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
€500 tot €5.000 horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
keyboard_arrow_down Kassa horeca
Koppeling bezorgdiensten i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Plattegrond beheren   i check check check
QR bestellen i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Self-Order menu   i horizontal_rule check check
Splitsen van rekening  i check check horizontal_rule
Waarschuwing bediening i horizontal_rule check check
Afhaal- en bezorgservice   i horizontal_rule check horizontal_rule
keyboard_arrow_down Kassasysteem
Meerdere kassalocaties i horizontal_rule check horizontal_rule
Offline doorwerken   i horizontal_rule check check
Verhuur van artikelen i horizontal_rule check horizontal_rule
Wisselgeld weergeven i check check horizontal_rule
Barcode scanner gebruiken i check check horizontal_rule
Bonnen printen i check check check
Digitale kassabon i check check check
keyboard_arrow_down Kwaliteitmanagement
Klachtregistratie i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Procesbeschrijvingen   i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Registreren van inspecties i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Verbetervoorstellen i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Werkinstructies   i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
keyboard_arrow_down Personeelsplanning
Inwerkschema's i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Meerdere locaties/afdelingen i horizontal_rule horizontal_rule check
Open diensten i horizontal_rule horizontal_rule check
Oproep meldingen i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Pauzes berekenen   i horizontal_rule horizontal_rule check
Plannen op basis van budget i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Plannen op verwachte loonkosten i horizontal_rule horizontal_rule check
Planningen maken i horizontal_rule check check
Toeslagen i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Weersverwachting   i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Werktijden/diensten ruilen   i horizontal_rule horizontal_rule check
Beschikbaarheid checken   i horizontal_rule horizontal_rule check
Diensten herhalen   i horizontal_rule horizontal_rule check
Optimale bezetting i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
keyboard_arrow_down Pinkoppeling
SumUP i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Atos i horizontal_rule check horizontal_rule
CVV i horizontal_rule check horizontal_rule
keyboard_arrow_down Platform
API   i horizontal_rule check horizontal_rule
Cloud i check check check
Server i check horizontal_rule horizontal_rule
keyboard_arrow_down Prijsmodel
Abonnement i horizontal_rule check check
Eenmalig betalen i check horizontal_rule horizontal_rule
Freemium i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Gratis proefaccount i horizontal_rule check horizontal_rule
Op aanvraag i check horizontal_rule check
Per eenheid i check horizontal_rule horizontal_rule
keyboard_arrow_down Sales
Lead management i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Live chat i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Openstaande tegoedbonnen i horizontal_rule check horizontal_rule
Personalisatie i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Q&A knowledge base i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Sales proces verdelen in fases i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Spaarprogramma’s   i horizontal_rule check horizontal_rule
Tegoedbonnen i horizontal_rule check horizontal_rule
Tracking i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Analyseer conversies   i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Email campagne maken   i horizontal_rule check horizontal_rule
keyboard_arrow_down Software categorie
Analyse en rapportage i horizontal_rule check horizontal_rule
Bezorging i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Boekhouding i horizontal_rule check horizontal_rule
CRM i horizontal_rule check horizontal_rule
Debiteurenbeheer i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Declaratie i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Digitaal ondertekenen i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Document management i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
EPD i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
ERP i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Facturatie i horizontal_rule check horizontal_rule
Factuurverwerking i horizontal_rule check horizontal_rule
Fiscaal i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Flexibele verloning i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Helpdesk i horizontal_rule check horizontal_rule
HRM i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Integratie software i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Jaarrekening i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Kassa i check check horizontal_rule
Kwaliteitsmanagement i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Offerte i horizontal_rule check horizontal_rule
Opleidingsmanagement horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Personeelsplanning i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Procesmanagement i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Productconfiguratie i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Productieplanning i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Projectmanagement i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Recruitment i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Reservering i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Rittenregistratie i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Salarisadministratie i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Sales i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Servicemanagement i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Talentmanagement i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Urenregistratie i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Verzuim i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Voorraadbeheer i horizontal_rule check horizontal_rule
Webshops i horizontal_rule check horizontal_rule
Werkbonnen i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
keyboard_arrow_down Support
Chat met medewerker horizontal_rule check
Chatbot horizontal_rule
Kennisbank horizontal_rule
Mail/bericht via website horizontal_rule check
Software demo i check check check
Telefonische helpdesk horizontal_rule check
keyboard_arrow_down Taal interface
Arabisch horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Duits   check check horizontal_rule
Engels   check check horizontal_rule
Fins check horizontal_rule horizontal_rule
Frans   check check horizontal_rule
Italiaans   check horizontal_rule horizontal_rule
Nederlands   check check check
Noors   check horizontal_rule horizontal_rule
Pools   horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Portugees   check horizontal_rule horizontal_rule
Russisch horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Spaans   check horizontal_rule horizontal_rule
Zweeds   check horizontal_rule horizontal_rule
keyboard_arrow_down Type organisatie
MKB i check check check
Grootbedrijf i horizontal_rule check check
Multinationals i horizontal_rule check horizontal_rule
Starter i check check check
Stichting i horizontal_rule check check
Vereniging i check check check
Non-profit i check check check
keyboard_arrow_down Urenregistratie
Inklokken i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Inzicht in urensaldo's i horizontal_rule horizontal_rule check
Mobiele app i horizontal_rule horizontal_rule check
Plus- en minuren   i horizontal_rule horizontal_rule check
Urenregistratie i horizontal_rule horizontal_rule check
Urenregistratie personeel i horizontal_rule horizontal_rule check
Accorderen van uren i horizontal_rule horizontal_rule check
Activiteitstimer i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Afwezigheidregistratie i horizontal_rule horizontal_rule check
Automatische tijdregistratie i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Cao regels i horizontal_rule horizontal_rule check
Externe urenvalidatie i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Tijd matchen aan klant i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
keyboard_arrow_down Voorraadbeheer
Inkoopbeheer i horizontal_rule check horizontal_rule
Optimale orderpick route i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Orderpicklocaties   i horizontal_rule check horizontal_rule
Pakbonnen inlezen i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Prijslabels printen horizontal_rule check horizontal_rule
Retouren verwerken i check check horizontal_rule
Serie- en batchnummers   i horizontal_rule check horizontal_rule
Tracing i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Verkooporders verwerken i horizontal_rule check horizontal_rule
Voorraad alert i check check horizontal_rule
Voorraadbeheer i check check horizontal_rule
Voorraadlocaties i horizontal_rule check horizontal_rule
Automatische bestellijst i horizontal_rule check horizontal_rule
Genereren voorraadlijst i horizontal_rule check horizontal_rule
Houdbaarheidsdatum i horizontal_rule check horizontal_rule
Voorraadwaardering i horizontal_rule check horizontal_rule
keyboard_arrow_down Webshop
Importeren productlijsten i horizontal_rule check horizontal_rule
Instore communicatie i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Keuze uit templates   i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Koppelen met social media i horizontal_rule check horizontal_rule
Koppelingen met verzendpartijen i horizontal_rule check horizontal_rule
Multi-Store   i horizontal_rule check horizontal_rule
One-page checkout   i horizontal_rule check horizontal_rule
Product tags toevoegen   i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
Productfoto’s toevoegen   horizontal_rule check horizontal_rule
Responsive design   i horizontal_rule check horizontal_rule
Reviews over producten   i horizontal_rule check horizontal_rule
Reviews over webshop   i horizontal_rule horizontal_rule horizontal_rule
SSL-certificaat   i horizontal_rule check horizontal_rule
Zoekfunctie   i horizontal_rule check horizontal_rule
Eigen design   i horizontal_rule check horizontal_rule
Eigen domeinnaam en e-mailadres horizontal_rule check horizontal_rule
link Ga naar website

 

De 7 voordelen van een POS systeem voor de horeca

Een POS systeem voor de horeca helpt bedrijven met het structureren, automatiseren en digitaliseren van het betalingsproces. Hieronder staan de 7 belangrijkste voordelen van het gebruik van software:

  1. Tijd besparen: Door het optimaliseren van processen met software zorg je ervoor dat je meer kostbare tijd overhoudt.
  2. Kosten verlagen: Naast het besparen van tijd bespaar je ook op de kosten. Door het digitaliseren van processen zijn er minder handmatige handelingen nodig. Dit kan bijvoorbeeld schelen in de personeelskosten.
  3. Structuur: Alle informatie staat op de juiste plaats en iedereen weet waar deze gevonden kan worden.
  4. Online: Alles is digitaal waardoor heeft iedereen altijd en overal toegang tot belangrijke gegevens heeft. Medewerkers kunnen online en real-time met elkaar samenwerken. Dit zorgt voor een betere en snellere communicatie tussen collega’s. Bovendien kunnen de archiefkasten de deur uit.
  5. Software koppelen: Er zijn steeds meer koppelingen tussen verschillende software beschikbaar. Zo kun je steeds meer bedrijfsprocessen digitaliseren.
  6. Risicobeheer: Informatie wordt veilig opgeslagen in de cloud en er worden dagelijks automatisch back ups gemaakt. Jouw gegevens zullen dus nooit verloren gaan.
  7. Analyse en rapportage: Met software verzamel je eenvoudig en snel data waarmee waardevolle data analyses en overzichten kunnen worden gemaakt. Zo kan een betrouwbaar overzicht worden gemaakt om bijvoorbeeld aan het management te rapporteren of medewerkers inzicht in de resultaten van je bedrijf te geven. Ontdek waar knel- en verbeterpunten liggen, formuleer doelstellingen voor je bedrijf en verbeter de besluitvorming.

 

POS systeem en systemen voor de horeca vergelijken

 

  1.  

 

Prijzen vergelijken van POS systemen voor de horeca

Prijzen en verdienmodellen voor POS systemen variëren per softwareleverancier. Waar het ene bedrijf software aanbiedt voor een vast maandelijks bedrag, bieden andere bedrijven bijvoorbeeld een gratis instapmodel(freemium) aan. Ook hangen de prijzen van de software vaak af van het aantal gebruikers van de aanvrager. Het noemen van één prijs per softwarepakket geeft geen betrouwbaar beeld van de daadwerkelijke kosten en het vergelijken van prijzen kan hierdoor lastig zijn. SoftwareWatcher beschikt over filters waarmee je het prijsmodel en de prijsverhoudingen tussen softwareleveranciers kan vergelijken. Tijdens een software demonstratie krijg je van de softwareleverancier een indicatie van de prijs voor jouw bedrijf zodat je precies weet waar je aan toe bent. 

 

Een POS systeem koppelen met bestaande software in je bedrijf

Wanneer je tevreden bent over je huidige software systemen dan wil je graag dat nieuwe software systemen hier goed mee kunnen koppelen. Een software koppeling zorgt er immers voor dat informatie tussen beide systemen automatisch wordt uitgewisseld zonder dat er handmatige handelingen nodig zijn. Met de software vergelijking van SoftwareWatcher kun je eenvoudig zien welke software met elkaar koppelt. Hiervoor hoef je alleen de integratiefilter te raadplegen op de vergelijkingspagina.