Creditmanagement software vergelijken

De beste creditmanagement software zoeken, vergelijken en selecteren. Of start de softwareselectie tool met de gele knop bovenaan deze pagina en vergelijk alleen de software die bij je bedrijf past. De eenvoudige softwareselectie is gratis te doorlopen en bestaat uit een aantal relevante vragen over alle bedrijfprocessen en software functionaliteiten.

Payt Outstanding24 CreditDevice
PaytOutstanding24CreditDevice
Bekijk product link Ga naar website Demo aanvragen Bekijk product Bekijk product
Beoordeling (4.0)4.0
10% korting via SoftwareWatcher - kortingscode
Aantal medewerkers
1 tot 5 medewerkers check check check
6 tot 10 medewerkers check check check
11 tot 25 medewerkers check check check
26 tot 50 medewerkers check check check
51 tot 75 medewerkers check check check
76 tot 100 medewerkers check check check
101 tot 150 medewerkers check check check
151 tot 200 medewerkers check check check
201 tot 250 medewerkers check check check
251 tot 300 medewerkers check check check
301 tot 350 medewerkers check check check
351 tot 400 medewerkers check check check
401 tot 500 medewerkers check check check
500 of meer medewerkers check check check
Betaalmethode
AfterPay clear clear clear
American Express clear clear clear
ApplePay clear clear clear
Cadeaukaarten clear clear clear
Capayable clear clear clear
Carte Bleue clear clear clear
Cartes Bancaires clear clear clear
EPS clear clear clear
Focum clear clear clear
iDEAL clear clear clear
iDEAL QR clear clear clear
KBC   clear clear clear
Klarna clear clear clear
Maestro   clear clear clear
Mastercard   clear clear clear
Pay   clear clear clear
PayPal   clear clear clear
Paysafecard clear clear clear
Przelewy24 clear clear clear
SEPA clear clear clear
Sofort   clear clear clear
Visa   clear clear clear
Achteraf betalen   clear clear clear
Afrekenen zonder account   i clear clear clear
Automatische incasso   i check clear check
Bancontact Mister Cash   clear clear clear
Bank transfer   clear clear clear
Belfius   clear clear clear
Bitcoin clear clear clear
Discover   clear clear clear
Giropay   clear clear clear
Beveiliging
Back ups i clear check check
Beveiliging en toegang op IP-adres i clear clear check
Data opslag in Europa  i clear check check
Flexibele gebruikersrechten   i clear check check
Single Sign On (SSO) i check clear check
Twee-factor-authenticatie i check clear check
Branche
Zakelijke dienstverlening i clear check check
Zorg i clear check check
Bouw en installatie i clear check check
Facilitaire dienstverlening i clear check check
Horeca i clear check check
IT i clear check check
Maatschappelijke dienstverlening i clear check check
Retail i clear check clear
Farma en Chemie i clear check check
Accountancy i clear clear clear
Agro sector i clear check check
Automotive i clear check check
Educatie i clear check check
Handel i clear check check
Industrie i clear check check
Logistiek i clear check check
Media i clear check check
Petrol markt i clear clear clear
Productie i clear check check
Recreatie i clear check check
Uitzendbranche i clear clear clear
Vastgoedsector i clear check check
Webwinkels i clear check check
Budget per gebruiker per maand
€1 tot €5 clear clear clear
€5 tot €10 clear clear clear
€10 tot €25 clear clear clear
€25 tot €50 clear clear clear
€50 tot €75 clear clear clear
€75tot €100 clear clear clear
€100 of meer clear clear clear
Communicatie
Bezoekersregistratie i clear clear clear
Communicatie via software i check clear check
Delen van nieuwsberichten clear clear clear
Interne chat i check clear clear
Logboek i clear clear check
Online agenda i clear clear check
Processignalen i clear check check
Tijdlijn i clear clear check
Debiteurenbeheer
Oninbare factuur i clear check clear
Beheren van debiteuren   i check check check
Betalingsherinneringen en aanmaningen   i check check check
Betalingsregeling i check check check
Cash forecasting   i clear check check
Debiteurendossier i check clear check
Debiteurnotities i check check check
Dialoog op factuurniveau i check check check
Documentbeheer
Formulieren en sjablonen i clear clear check
Opslaan van documenten i clear check check
Implementatie kosten
€0 clear clear clear
€1 tot €100 clear clear clear
€100 tot €500 clear clear clear
€20.000 of meer clear clear clear
€5.000 tot €20.000 clear clear clear
€500 tot €5.000 clear clear clear
Kwaliteitmanagement
Klachtregistratie i clear clear clear
Procesbeschrijvingen   i clear clear clear
Registreren van inspecties i clear clear clear
Verbetervoorstellen i clear clear clear
Werkinstructies   i clear clear clear
Platform
API   i clear check check
Cloud i check check check
Sandbox i clear clear clear
Server i clear clear clear
Zelflerende software i clear clear clear
Prijsmodel
Abonnement i check check check
Eenmalig betalen i clear clear clear
Freemium i clear clear clear
Gratis proefaccount i check clear check
Op aanvraag i check clear check
Per eenheid i clear check clear
Software categorie
Analyse en rapportage i clear clear clear
Bezorging i clear clear clear
Boekhouding i clear clear clear
CRM i clear clear clear
Debiteurenbeheer i check check check
Declaratie i clear clear clear
Digitaal ondertekenen i clear clear clear
Document management i clear clear clear
EPD i clear clear clear
ERP i clear clear clear
Facturatie i clear clear clear
Factuurverwerking i clear clear clear
Fiscaal i clear clear clear
Flexibele verloning i clear clear clear
Helpdesk i clear clear clear
HRM i clear clear clear
Integratie software i clear clear clear
Jaarrekening i clear clear clear
Kassa i clear clear clear
Kwaliteitsmanagement i clear clear clear
Offerte i clear clear clear
Opleidingsmanagement clear clear clear
Personeelsplanning i clear clear clear
Procesmanagement i clear clear clear
Productconfiguratie i clear clear clear
Productieplanning i clear clear clear
Projectmanagement i clear clear clear
Recruitment i clear clear clear
Reservering i clear clear clear
Rittenregistratie i clear clear clear
Salarisadministratie i clear clear clear
Sales i clear clear clear
Servicemanagement i clear clear clear
Talentmanagement i clear clear clear
Urenregistratie i clear clear clear
Verlof en verzuim i clear clear clear
Voorraadbeheer i clear clear clear
Webshop i clear clear clear
Werkbonnen i clear clear clear
Support
Chat met medewerker
Chatbot
Kennisbank
Mail/bericht via website
Telefonische helpdesk
Taakbeheer
Externe partij login   i clear clear clear
Status van lopende taken i clear clear clear
Taken overzicht i clear clear clear
Toewijzen van rollen i clear clear clear
Aanmaken van taken i clear clear clear
Taal interface
Arabisch clear clear clear
Deens   clear clear clear
Duits   check clear check
Engels   check clear check
Fins clear clear clear
Frans   check clear check
Italiaans   clear clear clear
Mandarijn   clear clear clear
Nederlands   check check check
Noors   clear clear clear
Pools   clear clear check
Portugees   clear clear clear
Russisch clear clear clear
Spaans   clear clear check
Tsjechisch clear clear clear
Turks   clear clear clear
Zweeds   clear clear clear
Type organisatie
MKB i check check check
Grootbedrijf i check check check
Multinationals i check check check
Starter i clear check clear
Stichting i check check check
Vereniging i check check check
ZZP i clear check clear
Non-profit i clear check check
Weergeven prijs
Hoogste prijs i Op aanvraag Op aanvraag Op aanvraag
Laagste prijs i Op aanvraag Op aanvraag Op aanvraag
Workflow
Ontwerpen en aanpassen van workflows i clear check check
Workflow management   i clear check check
Bekijk product link Ga naar website Demo aanvragen Bekijk product Bekijk product

 

Creditmanagement software voor het MKB vergelijken met de softwareselectie

Met de gratis softwareselectie tool van SoftwareWatcher kun je eenvoudig relevante software vergelijken en selecteren voor het MKB. De softwareselectie bestaat uit een aantal relevante vragen over alle bedrijfsprocessen en software functionaliteiten in het MKB.

 

De 7 voordelen van een creditmanagement software voor het MKB

Creditmanagement software voor het MKB helpt bedrijven met het structureren, automatiseren en digitaliseren van personeelszaken. Hieronder staan de 7 belangrijkste voordelen van het gebruik van software in het MKB:

  1. Tijd besparen: Door het optimaliseren van processen met software zorg je ervoor dat je meer kostbare tijd overhoudt.
  2. Kosten verlagen: Naast het besparen van tijd bespaar je ook op de kosten. Door het digitaliseren van processen zijn er minder handmatige handelingen nodig. Dit kan bijvoorbeeld schelen in de personeelskosten.
  3. Structuur: Alle informatie staat op de juiste plaats en iedereen weet waar deze gevonden kan worden.
  4. Online: Alles is digitaal waardoor heeft iedereen altijd en overal toegang tot belangrijke gegevens heeft. Medewerkers kunnen online en real-time met elkaar samenwerken. Dit zorgt voor een betere en snellere communicatie tussen collega’s. Bovendien kunnen de archiefkasten de deur uit.
  5. Software koppelen: Er zijn steeds meer koppelingen tussen verschillende software beschikbaar. Zo kun je steeds meer bedrijfsprocessen digitaliseren.
  6. Risicobeheer: Informatie wordt veilig opgeslagen in de cloud en er worden dagelijks automatisch back ups gemaakt. Jouw gegevens zullen dus nooit verloren gaan.
  7. Analyse en rapportage: Met software verzamel je eenvoudig en snel data waarmee waardevolle data analyses en overzichten kunnen worden gemaakt. Zo kan een betrouwbaar overzicht worden gemaakt om bijvoorbeeld aan het management te rapporteren of medewerkers inzicht in de resultaten van je bedrijf te geven. Ontdek waar knel- en verbeterpunten liggen, formuleer doelstellingen voor je bedrijf en verbeter de besluitvorming.

Creditmanagement software voor het MKB vergelijken

 

Vraag software demonstraties aan om software nog beter met elkaar te vergelijken

Wil je nog meer weten over de software? Met SoftwareWatcher vraag je eenvoudig, vrijblijvend en kosteloos één of meerdere software demonstraties aan. Hieronder de 7 redenen waarom een software demonstratie waardevol is:

 

  1. Kom erachter wat de kwaliteit is van de software functionaliteiten
  2. Krijg een indruk van de gebruiksvriendelijkheid van de software
  3. Leer de mensen achter de software kennen
  4. Stel inhoudelijk vragen stellen over de software
  5. Krijg een juiste indicatie van de kosten van de software
  6. Ontvang een gratis stappenplan voor het implementeren van software van SoftwareWatcher
  7. Ontdek of de software bij je bedrijf past

 

Prijzen vergelijken van creditmanagement software voor het MKB

Prijzen en verdienmodellen voor creditmanagement software variëren per softwareleverancier. Waar het ene bedrijf software aanbiedt voor een vast maandelijks bedrag, bieden andere bedrijven bijvoorbeeld een gratis instapmodel(freemium) aan. Ook hangen de prijzen van de software vaak af van het aantal gebruikers van de aanvrager. Het noemen van één prijs per softwarepakket geeft geen betrouwbaar beeld van de daadwerkelijke kosten en het vergelijken van prijzen kan hierdoor lastig zijn. SoftwareWatcher beschikt over filters waarmee je het prijsmodel en de prijsverhoudingen tussen softwareleveranciers kan vergelijken. Tijdens een software demonstratie krijg je van de softwareleverancier een indicatie van de prijs voor jouw bedrijf zodat je precies weet waar je aan toe bent.

 

Creditmanagement software koppelen met bestaande software in je bedrijf

Wanneer je tevreden bent over je huidige software systemen dan wil je graag dat nieuwe software systemen hier goed mee kunnen koppelen. Een software koppeling zorgt er immers voor dat informatie tussen beide systemen automatisch wordt uitgewisseld zonder dat er handmatige handelingen nodig zijn. Met de software vergelijking van SoftwareWatcher kun je eenvoudig zien welke software met elkaar koppelt. Hiervoor hoef je alleen de integratiefilter te raadplegen op de vergelijkingspagina.

 

Creditmanagement software functionaliteiten

In dit overzicht staat een uitleg van de functionaliteiten van creditmanagement software in het MKB.

 

  • Betalingsherinneringen en aanmaningen van creditmanagement software in het MKB

Wanneer een betalingstermijn is verstreken van een debiteur dan is het belangrijk om hiervan een herinnering of een aanmaning te versturen. Debiteurenbeheer software signaleert dit en kan automatisch een betalingsherinnering versturen. Zonder dat het je tijd kost blijft de debiteurenadministratie up to date.

  • Betalingsregeling met debiteurenbeheer software creditmanagement software in het MKB

Debiteurenbeheer software maakt het mogelijk om makkelijk een betalingsregeling te treffen. Je kan hiervoor zelf of de debiteur het initiatief voor laten nemen. Vaak is het mogelijk om per regeling een minimumbedrag af te spreken en kun je de regeling aan- en uitzetten wanneer je dat wilt.

  • Debiteurendossier creditmanagement software in het MKB

De software houdt een dossier bij van een debiteur. Hiermee kun je altijd overzicht houden op alle gebeurtenissen van een debiteur. Dit kan ook worden overgedragen aan de gerechtsdeurwaarder.

  • Debiteurnotities creditmanagement software in het MKB

Het is mogelijk om interne notities te maken voor collega's per factuur. Dis is vooral handig wanneer een bedrijf veel debiteuren heeft of veel medewerkers zich bezighouden met debiteurenbeheer software. Door het gebruik maken van interne notities weet je altijd wat er speelt met de debiteur en kun je makkelijk contact momenten bijhouden.

  • Dialoog op factuurniveau creditmanagement software in het MKB

Met deze functie kunnen debiteuren online het dialoog aangaan over een factuur. Debiteuren kunnen makkelijk en snel een reactie plaatsen bij een factuur. Hierin kunnen ze bijvoorbeel aangeven waarom ze nog niet betaald hebben en/of wanneer ze gaan betalen. Op deze manier kan het debiteuren proces aanzienlijk worden versneld.

  • Oninbare factuur creditmanagement software in het MKB

Deze functie zorgt ervoor dat oninbare facturen automatische worden verrekend voor de btw aangifte.

 

Start nu met zoeken, vergelijken en selecteren van creditmanagement software voor het MKB

Ben je overtuigd van de meerwaarde van een creditmanagement software voor het MKB? Ben je benieuwd welke software bij jouw bedrijf past? Of wil je software koppelen om je bedrijf verder te digitaliseren? Start dan de softwareselectie tool knop bovenaan deze pagina, selecteer de voor jouw bedrijf relevante creditmanagement functionaliteiten en vind de software die bij jouw bedrijf past.

Mocht je er nog niet uitkomen, neem dan contact op of bel ons, wij helpen je graag op weg met het vinden van de juiste bedrijfssoftware voor jouw bedrijf.

 

De 10 voordelen van SoftwareWatcher

  1. Krijg gratis en onafhankelijk softwareselectie advies van een software expert
  2. Ontdek hoe jouw bedrijf (verder) kan worden gedigitaliseerd
  3. Gebruik de beste softwareselectie tool van Nederland
  4. Vergelijk alle relevante software functionaliteiten
  5. Selecteer en vergelijk de software die bij jouw bedrijf past
  6. Maak gebruik van onze expertise op het gebied van bedrijfsprocessen en software oplossingen
  7. Vraag eenvoudig, kosteloos en vrijblijvend één of meerdere software demonstraties tegelijk aan
  8. Ontdek alle software koppelingen en creëer je eigen software landschap voor je bedrijf.
  9. Gebruik onze tips & tricks voor de beste softwareselectie
  10. SoftwareWatcher is altijd gratis