clear

Waarom SoftwareWatcher

SoftwareWatcher is een onafhankelijk platform om bedrijfssoftware te zoeken, vergelijken en selecteren. Op ons platform brengen wij alle softwareleveranciers samen op één plek. Het doel van SoftwareWatcher is om jou te helpen met het selecteren van de bedrijfssoftware dat bij je bedrijf past en hier vervolgens een keuze tussen te maken. SoftwareWatcher biedt een aantal grote voordelen:

  • Softwareselectie tool
  • SoftwareWatcher beschikt over een uitgebreide vragenselectie die snel en eenvoudig is te doorlopen. Alle software functionaliteiten worden uitgebreid beschreven waardoor je eenvoudig aangeeft wat belangrijk voor je is. Met de softwareselectie tool zorgt SoftwareWatcher ervoor dat je uitkomt bij de bedrijfssoftware dat bij je bedrijf past.

  • Gratis advies van een software expert
  • Mocht je er nog niet helemaal uitkomen, dan helpen we je graag verder met het selecteren van de beste bedrijfssoftware voor jouw bedrijf. Door vrijblijvend contact met ons op te nemen gaan we samen kijken naar jouw huidige situatie, software wensen en bedrijfsprocessen. Op basis hiervan geven we een onafhankelijk advies welke concrete software oplossingen het best geschikt zijn voor jouw bedrijf. Ook tijdens de selectie procedure fungeren we graag als centraal aanspreekpunt voor al je vragen over software. Het is altijd mogelijk om gratis contact met ons op te nemen en gebruik te maken onze jarenlange expertise op het gebied van bedrijfsprocessen en software oplossingen.

SRXP

Schrijf een review
Plus- en minpunten
  • Live binnen 2 weken
  • SRXP is al beschikbaar vanaf € 3,- per maand

Prijzen

Prijsmodellen:
Abonnement i
Prijs per gebruiker per maand€ Op aanvraag ,- tot € Op aanvraag€ ,-Waarom is dit een indicatie?
Exacte prijzen van SRXP bekijken? Klik dan op onderstaande knop:
Prijsmodellen

Beschrijving

Automatiseer declaratieverwerking van betaling-tot-inboeking en zelfs foreign BTW teruggave. SRXP koppelt met elke cardleverancier & softwarepakket. Gebruik de app en bespaar 65%.

SRXP digitaliseert uw declaratieproces met een handige declaratie app en online portal. Hiermee bespaart u tijd, geld én verhoogt u controle en zicht op onkostendeclaraties van medewerkers. SRXP koppelt aan elke financiële of HR software.

Gebruik SRXP en profiteer van automatische workflows, creditcardintegratie, automatische bedrijfsregels en nog veel meer functionaliteiten.

Dankzij deze features en instellingen past SRXP in de bedrijfsprocessen van elke organisatie.

SRXP heeft meer dan 55.000 gebruikers, variërend van het MKB tot multinationals zoals Mammoet, Port of Rotterdam en Rituals. SRXP wordt in meer dan 90 landen gebruikt en werkt samen met partners zoals Deloitte, VAT4U en International Card Services.

SRXP is al beschikbaar vanaf € 3,- per maand.

 

Impressie

SRXP functionaliteiten

1 tot 5 medewerkersremove
6 tot 10 medewerkersremove
11 tot 25 medewerkersremove
26 tot 50 medewerkerscheck
51 tot 75 medewerkerscheck
76 tot 100 medewerkerscheck
101 tot 150 medewerkerscheck
151 tot 200 medewerkerscheck
201 tot 250 medewerkerscheck
251 tot 300 medewerkerscheck
301 tot 350 medewerkerscheck
351 tot 400 medewerkerscheck
401 tot 500 medewerkerscheck
500 of meer medewerkerscheck
i Back upscheck
i Beveiliging en toegang op IP-adrescheck
i Data opslag in Europa check
i Flexibele gebruikersrechten  check
i Single Sign On (SSO)check
i Twee-factor-authenticatiecheck
i Overheidcheck
i Zakelijke dienstverleningcheck
i Zorgcheck
i Bouw en installatiecheck
i Facilitaire dienstverleningcheck
i Horecacheck
i ITcheck
i Maatschappelijke dienstverleningcheck
i Retailcheck
i Farma en Chemiecheck
i Accountancycheck
i Agro sectorcheck
i Automotivecheck
i Educatiecheck
i Handelcheck
i Industriecheck
i Logistiekcheck
i Mediacheck
i Petrol marktremove
i Productiecheck
i Recreatiecheck
i Uitzendbranchecheck
i Vastgoedsectorcheck
i Webwinkelscheck
€1 tot €5remove
€5 tot €10remove
€10 tot €25remove
€25 tot €50remove
€50 tot €75remove
€75tot €100remove
€100 of meerremove
i Bezoekersregistratieremove
i Communicatie via softwarecheck
Delen van nieuwsberichtenremove
i Interne chatremove
i Logboekcheck
i Online agendaremove
i Processignalencheck
i Tijdlijnremove
i Kilometerdeclaraties  check
i Onkostendeclaratiescheck
i Real time valuta conversiecheck
i Status bekijken van declaratiescheck
i Accorderingsworkflow  check
i Automatische buitenlandse btw teruggavecheck
i Automatische kilometer berekeningcheck
i Business trips aanvragencheck
i Creditcard integratiecheck
i Declaraties accorderen via een appcheck
i Declaraties kostenplaatsencheck
i Declareren via een app  check
i Feedback notitiescheck
i Formulieren en sjablonencheck
i Opslaan van documentencheck
i Meerdere facturen aanleverenremove
i Meerdere facturen in één keer verwerkenremove
i Online archiefremove
i Splitsen en samenvoegen  remove
Status bekijken van factuurremove
i UBL facturen verwerkenremove
Accorderen via een mobiele appremove
i Automatische boekingsvoorstellenremove
i Autorisatie regelsremove
i Autorisatie workflowremove
i Facturen digitaal aanleverenremove
i Factuur matchen aan ontvangstenremove
i Factuur notitiesremove
i Herkennen facturenremove
i Inleveren via een mobiele app  check
€0remove
€1 tot €100remove
€100 tot €500remove
€20.000 of meerremove
€5.000 tot €20.000remove
€500 tot €5.000remove
i Klachtregistratieremove
i Procesbeschrijvingen  remove
i Registreren van inspectiesremove
i Verbetervoorstellenremove
i Werkinstructies  remove
i API  check
i Cloudcheck
i Sandboxremove
i Servercheck
i Zelflerende softwareremove
i Abonnementcheck
i Eenmalig betalenremove
i Freemiumremove
i Gratis proefaccountremove
i Op aanvraagremove
i Per eenheidremove
i Analyse en rapportageremove
i Bezorgingremove
i Boekhoudingremove
i CRMremove
i Debiteurenbeheerremove
i Declaratiecheck
i Digitaal ondertekenenremove
i Document managementremove
i EPDremove
i ERPremove
i Facturatieremove
i Factuurverwerkingremove
i Fiscaalremove
i Flexibele verloningremove
i Helpdeskremove
i HRMremove
i Integratie softwareremove
i Jaarrekeningremove
i Kassaremove
i Kwaliteitsmanagementremove
i Offerteremove
Opleidingsmanagementremove
i Personeelsplanningremove
i Procesmanagementremove
i Productconfiguratieremove
i Productieplanningremove
i Projectmanagementremove
i Recruitmentremove
i Reserveringremove
i Rittenregistratieremove
i Salarisadministratieremove
i Salesremove
i Servicemanagementremove
i Talentmanagementremove
i Urenregistratieremove
i Verzuimremove
i Voorraadbeheerremove
i Webshopremove
i Werkbonnenremove
i Externe partij login  remove
i Status van lopende takenremove
i Taken overzichtremove
i Toewijzen van rollenremove
i Aanmaken van takenremove
Arabischremove
Deens  remove
Duits  check
Engels  check
Finsremove
Frans  check
Italiaans  check
Mandarijn  remove
Nederlands  check
Noors  remove
Pools  remove
Portugees  check
Russischremove
Spaans  check
Tsjechischremove
Turks  remove
Zweeds  check
i MKBcheck
i Grootbedrijfcheck
i Multinationalscheck
i Startercheck
i Stichtingcheck
i Verenigingcheck
i ZZPcheck
i Non-profitcheck
i Hoogste prijsOp aanvraag
i Laagste prijsOp aanvraag
i Ontwerpen en aanpassen van workflowscheck
i Workflow management  check

SRXP integraties

Bekijk hier waarmee je de software kunt koppelenkeyboard_arrow_rightkeyboard_arrow_left
  • checkADP
  • checkAFAS software
  • checkExact Boekhoudgemak en Multivers
  • checkExact Online
  • checkLoket
  • checkMicrosoft Dynamics
  • checkMuisSoftware
  • checkNetsuite
  • checkNmbrs
  • checkOkta
  • checkOracle
  • checkSAP ERP
  • checkSnelstart
  • checkTwinfield
  • checkVisma
  • checkWorkday
  • checkYuki

SRXP alternatieven

Elvy

Creëer controle, inzicht en efficiëntie met Elvy: dé oplossing voor het efficiënt verwerken van uw factuurstromen. Of uw facturen nu op papier, als PDF of als e-factuur (UBL/XML) binnenkomen, Elvy zorgt ervoor dat uw factuurverwerking op orde is, volledig geïntegreerd met met uw financiële software.

Naast deze oplossing kan Elvy ook efficiëntie verzorgen voor uw declaratieverwerking, inkoopmanagement, contractregistratie en documentarchivering.

Klippa

Klippa is een totaaloplossing voor het snel, efficient en betrouwbaar verwerken van declaraties, facturen en creditcard bonnen. 

Basecone

3.8

Basecone is opgericht om het leven van accountants en ondernemers makkelijker te maken en inmiddels uitgegroeid tot dé standaard op het gebied van digitale documentverwerking. 

Facturen en documenten kunnen automatisch, snel en gemakkelijk worden aangeleverd en geboekt in de met Basecone gekoppelde online boekhoudsystemen. Basecone herkent aangeleverde facturen automatisch en doet een boekingsvoorstel dat je vervolgens controleert en accordeert.

Een continu bijgewerkte boekhouding, betere informatie en lagere kosten, hoe fijn is dat! Door het grote gemak van aanleveren, het hoge herkenningspercentage en Basecone’s soepele workflow is dit realiteit. Ontdek zelf alle voordelen van Basecone.

Soldo

Voorheen was het volgen en beheersen van uitgaven een duistere kunst: bedrijven creëerden tijdelijke oplossingen voor betalingen en onderdrukten personeel met financiële administratie. Er is een briljantere manier.

Stel werknemers en afdelingen in staat om aankopen te doen - van advertenties tot software, reiskosten tot e-commerce. Beheer alle kosten met aangepaste budgetten en volg transacties in realtime. Koppel boekhoudsoftware om rapportage te automatiseren en uren te besparen, en gebruik vervolgens inzichten om te groeien.

Soldo combineert slimme prepaid betaalkaarten met een uitgebreid beheerplatform. De briljantere manier om uitgaven te beheren.

Schrijf een review

Review
N.v.t.
1
2
3
4
5
Gebruiksvriendelijkheid
Performance
Beveiliging
Prijs-kwaliteitsverhouding
Service softwareleverancier
Branche
Aantal medewerkers
Geen bestanden geselecteerd

SRXP review

Totaalscore

/5
Geen score
(0 )
Beveiliging
0,0/5star
Gebruiksvriendelijkheid
0,0/5star
Performance
0,0/5star
Prijs-kwaliteitsverhouding
0,0/5star
Service softwareleverancier
0,0/5star

Heb je SRXP al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!

SRXP - Veelgestelde vragen

check26 tot 50 medewerkers

check51 tot 75 medewerkers

check76 tot 100 medewerkers

check101 tot 150 medewerkers

check151 tot 200 medewerkers

check201 tot 250 medewerkers

check251 tot 300 medewerkers

check301 tot 350 medewerkers

check351 tot 400 medewerkers

check401 tot 500 medewerkers

check500 of meer medewerkers

checkAbonnement
 i
checkZweeds  

checkNederlands  

checkPortugees  

checkSpaans  

checkEngels  

checkDuits  

checkItaliaans  

checkFrans  

keyboard_arrow_down
checkOverheid
 i
checkZakelijke dienstverlening
 i
checkZorg
 i
checkBouw en installatie
 i
checkFacilitaire dienstverlening
 i
checkHoreca
 i
checkIT
 i
checkMaatschappelijke dienstverlening
 i
checkRetail
 i
checkFarma en Chemie
 i
checkProductie
 i
checkVastgoedsector
 i
checkUitzendbranche
 i
checkAccountancy
 i
checkWebwinkels
 i
checkHandel
 i
checkRecreatie
 i
checkEducatie
 i
checkMedia
 i
checkAutomotive
 i
checkAgro sector
 i
checkLogistiek
 i
checkIndustrie
 i
checkMKB
 i
checkStarter
 i
checkZZP
 i
checkVereniging
 i
checkStichting
 i
checkGrootbedrijf
 i
checkMultinationals
 i
checkNon-profit
 i
Raadpleeg hiervoor de integraties

keyboard_arrow_down
Ja