clear

Waarom SoftwareWatcher

SoftwareWatcher is een onafhankelijk platform om bedrijfssoftware te zoeken, vergelijken en selecteren. Op ons platform brengen wij alle softwareleveranciers samen op één plek. Het doel van SoftwareWatcher is om jou te helpen met het selecteren van de bedrijfssoftware dat bij je bedrijf past en hier vervolgens een keuze tussen te maken. SoftwareWatcher biedt een aantal grote voordelen:

  • Softwareselectie tool
  • SoftwareWatcher beschikt over een uitgebreide vragenselectie die snel en eenvoudig is te doorlopen. Alle software functionaliteiten worden uitgebreid beschreven waardoor je eenvoudig aangeeft wat belangrijk voor je is. Met de softwareselectie tool zorgt SoftwareWatcher ervoor dat je uitkomt bij de bedrijfssoftware dat bij je bedrijf past.

  • Gratis advies van een software expert
  • Mocht je er nog niet helemaal uitkomen, dan helpen we je graag verder met het selecteren van de beste bedrijfssoftware voor jouw bedrijf. Door vrijblijvend contact met ons op te nemen gaan we samen kijken naar jouw huidige situatie, software wensen en bedrijfsprocessen. Op basis hiervan geven we een onafhankelijk advies welke concrete software oplossingen het best geschikt zijn voor jouw bedrijf. Ook tijdens de selectie procedure fungeren we graag als centraal aanspreekpunt voor al je vragen over software. Het is altijd mogelijk om gratis contact met ons op te nemen en gebruik te maken onze jarenlange expertise op het gebied van bedrijfsprocessen en software oplossingen.

close
FILTERS
Helpdesk expand_less
i
i
i
i
i
i
i
i
i
i
i
i
i
i
i
i
i
i
i
Communicatie expand_more
Beveiliging expand_more
Taakbeheer expand_more
Workflow expand_more
Documentbeheer expand_more
Taal interface expand_more
Platform expand_more
Branche expand_more
Type organisatie expand_more
Aantal medewerkers expand_more
Integraties expand_less
Alle opties

Selectie aanscherpen

Helpdesk software

check Zoek, vergelijk en selecteer
check De beste software
check Onafhankelijk en eenvoudig
3 producten
Meest verkocht arrow_drop_down
Inserve Inserve
Inserve Inserve

Meer informatie
Prijs per gebruiker per maand € 39 ,- tot € 59 € 49 ,-
Actie:
Belangrijke kenmerken:
Werken met e-mailadressen i
Eigen SMTP server i
CC berichten sturen i
Eigen huisstijl i
Ticket toewijzen i
Tickets categoriseren i
Antwoorden instellen i
Ticket type aanmaken i
Ticket bron selecteren i
Behandelaar per categorie i
Automatische status i
Notities bij tickets verbergen i
Tijdregistratie op ticket i
Registratie gebruikte artikelen i
Ticket aan asset koppelen i
Status rapportage i
Full-text zoekfunctie i
Vrije velden bij tickets i
Mobiele weergave i
removeMinder informatie
Belangrijke modules:
✓ Helpdesk i
removeMinder informatie
removeMinder informatie
Geen reviews
removeMinder informatie
Wil je meer weten over de software en wil je de software ervaren? Vraag dan een software demo aan. Je krijgt vrijblijvend een (online) impressie en uitleg over de software door de softwareleverancier. Vervolgens kan je beter bepalen of de software geschikt is voor jouw organisatie.
removeMinder informatie
Mobile Service Cloud Mobile Service Cloud
Mobile Service Cloud Mobile Service Cloud

Meer informatie
Prijs per gebruiker per maand € Op aanvraag ,- tot € Op aanvraag € ,-
Actie:
Belangrijke kenmerken:
CC berichten sturen i
Ticket toewijzen i
Tickets categoriseren i
Antwoorden instellen i
Ticket type aanmaken i
Ticket bron selecteren i
Behandelaar per categorie i
Automatische status i
Notities bij tickets verbergen i
Tijdregistratie op ticket i
Registratie gebruikte artikelen i
Ticket aan asset koppelen i
Status rapportage i
Full-text zoekfunctie i
Vrije velden bij tickets i
Mobiele weergave i
removeMinder informatie
Belangrijke modules:
removeMinder informatie
removeMinder informatie
Geen reviews
removeMinder informatie
Wil je meer weten over de software en wil je de software ervaren? Vraag dan een software demo aan. Je krijgt vrijblijvend een (online) impressie en uitleg over de software door de softwareleverancier. Vervolgens kan je beter bepalen of de software geschikt is voor jouw organisatie.
removeMinder informatie
Zoho Desk Zoho Desk
Zoho Desk Zoho Desk

Meer informatie
Prijs per gebruiker per maand € Op aanvraag ,- tot € Op aanvraag € ,-
Actie:
Belangrijke kenmerken:
Werken met e-mailadressen i
Eigen SMTP server i
CC berichten sturen i
Eigen huisstijl i
Ticket toewijzen i
Tickets categoriseren i
Antwoorden instellen i
Ticket type aanmaken i
Ticket bron selecteren i
Behandelaar per categorie i
Automatische status i
Notities bij tickets verbergen i
Tijdregistratie op ticket i
Registratie gebruikte artikelen i
Ticket aan asset koppelen i
Status rapportage i
Full-text zoekfunctie i
Vrije velden bij tickets i
Mobiele weergave i
removeMinder informatie
Belangrijke modules:
✓ Helpdesk i
✓ Bezorging i
removeMinder informatie
removeMinder informatie
Geen reviews
removeMinder informatie
Wil je meer weten over de software en wil je de software ervaren? Vraag dan een software demo aan. Je krijgt vrijblijvend een (online) impressie en uitleg over de software door de softwareleverancier. Vervolgens kan je beter bepalen of de software geschikt is voor jouw organisatie.
removeMinder informatie

De beste helpdesk software van 2022 zoeken, vergelijken en selecteren. Gebruik de eenvoudige softwareselectie tool voor het zoeken van software, vergelijk alle software op een onafhankelijke manier en selecteer de software die bij je bedrijf past. 

Relevante artikelen

Helpdesk software - Veelgestelde vragen

Helpdesk software ondersteunt organisaties bij het optimaal organiseren van een goede klantenservice. Hierbij kan gedacht worden aan het correct afhandelen van klachten, vragen en verzoeken.

Helpdesk software - Functionaliteiten

Behandelaar per categorie

Een behandelaar van tickets kan zijn eigen voorkeuren aangeven voor het behandelen van tickets door zich in te schrijven op categorieën.

Mobiele weergave

De helpdesk software is mobiel toegankelijk voor behandelaars en gebruikers. 

Vrije velden bij tickets

Met de helpdesk software is het mogelijk om vrije velden in te stellen bij het indienen van tickets. Een vrij veld houdt in dat hierin een antwoord kan worden ingevuld die niet vooraf is gedefinieerd.

Full-text zoekfunctie

Een geavanceerde zoekfunctie die in alle teksten in de helpdesk software zoekt. Dit maakt het zoeken van openstaande of opgeloste tickets makkelijker.

Status rapportage

In één overzicht makkelijk zien wat de stand van zaken is van openstaande tickets. Dit kan bijvoorbeeld makkelijk zijn wanneer een team wekelijks de openstaande tickets wilt bespreken.

Ticket aan asset koppelen

Een asset kan bijvoorbeeld een mobiele telefoon of een laptop zijn. Wanneer een medewerker een ticket indient voor het aanvragen van een mobiele telefoon dan kan de behandelaar een mobiele telefoon (asset) hieraan koppelen. Hierdoor hou je bij welke assets in gebruik zijn en door wie.

Registratie gebruikte artikelen

Het registreren in de helpdesk software welke artikelen zijn gebruikt voor het oplossen van een ticket. 

Tijdregistratie op ticket

De helpdesk software houdt bij hoelang een ticket open staat. 

Notities bij tickets verbergen

Voor jezelf of voor andere ticket behandelaars interne notities of aantekeningen plaatsen zonder dat de ticket indiener dit ziet.

Automatische status

De status van ticket veranderd automatisch wanneer de klant op de ticket heeft gereageerd. Hierdoor zie je direct of ergens een actie vereist is.

Werken met e-mailadressen

Per e-mail een ticket indienen in de helpdesk software.

Ticket bron selecteren

In de ticket de bron selecteren waar het probleem zich voordoet.

Ticket type aanmaken

Ticket types aanmaken en ticket types toewijzen.

Antwoorden instellen

Vooraf gedefinieerde antwoorden instellen en versturen met de helpdesk software.

Tickets categoriseren

Met de helpdesk software tickets indelen in categorieën.

Ticket toewijzen

Ticket toewijzen aan eerstelijns of tweedelijns behandelaar.

Eigen huisstijl

E-mail logo en huisstijl zijn aanpasbaar.

CC berichten sturen

Een CC is een kopie van het bericht welke tevens zichtbaar is bij andere geadresseerden.

Eigen SMTP server

Met een eigen SMTP (Simple Mail Transfer Protocol) server e-mails uitsturen. Dit houdt in dat je nog steeds mails verstuurd met je eigen e-mail programma en e-mailadres maar dat ze verstuurd worden vanuit de helpdesk software.