SoftwareWatcher is een onafhankelijk platform om bedrijfssoftware te zoeken, vergelijken en selecteren. Op ons platform brengen wij alle softwareleveranciers samen op één plek. Het doel van SoftwareWatcher is om jou te helpen met het selecteren van de bedrijfssoftware dat bij je bedrijf past en hier vervolgens een keuze tussen te maken. SoftwareWatcher biedt een aantal grote voordelen:
SoftwareWatcher beschikt over een uitgebreide vragenselectie die snel en eenvoudig is te doorlopen. Alle software functionaliteiten worden uitgebreid beschreven waardoor je eenvoudig aangeeft wat belangrijk voor je is. Met de softwareselectie tool zorgt SoftwareWatcher ervoor dat je uitkomt bij de bedrijfssoftware dat bij je bedrijf past.
Mocht je er nog niet helemaal uitkomen, dan helpen we je graag verder met het selecteren van de beste bedrijfssoftware voor jouw bedrijf. Door vrijblijvend contact met ons op te nemen gaan we samen kijken naar jouw huidige situatie, software wensen en bedrijfsprocessen. Op basis hiervan geven we een onafhankelijk advies welke concrete software oplossingen het best geschikt zijn voor jouw bedrijf. Ook tijdens de selectie procedure fungeren we graag als centraal aanspreekpunt voor al je vragen over software. Het is altijd mogelijk om gratis contact met ons op te nemen en gebruik te maken onze jarenlange expertise op het gebied van bedrijfsprocessen en software oplossingen.
Kom je er niet uit?
Start de eenvoudige keuzehulp voor Helpdesk software
De beste helpdesk software van 2023 zoeken, vergelijken en selecteren. Gebruik de eenvoudige softwareselectie tool voor het zoeken van software, vergelijk alle software op een onafhankelijke manier en selecteer de software die bij je bedrijf past.
Helpdesk software ondersteunt organisaties bij het optimaal organiseren van een goede klantenservice. Hierbij kan gedacht worden aan het correct afhandelen van klachten, vragen en verzoeken.
Een behandelaar van tickets kan zijn eigen voorkeuren aangeven voor het behandelen van tickets door zich in te schrijven op categorieën.
De helpdesk software is mobiel toegankelijk voor behandelaars en gebruikers.
Met de helpdesk software is het mogelijk om vrije velden in te stellen bij het indienen van tickets. Een vrij veld houdt in dat hierin een antwoord kan worden ingevuld die niet vooraf is gedefinieerd.
Een geavanceerde zoekfunctie die in alle teksten in de helpdesk software zoekt. Dit maakt het zoeken van openstaande of opgeloste tickets makkelijker.
In één overzicht makkelijk zien wat de stand van zaken is van openstaande tickets. Dit kan bijvoorbeeld makkelijk zijn wanneer een team wekelijks de openstaande tickets wilt bespreken.
Een asset kan bijvoorbeeld een mobiele telefoon of een laptop zijn. Wanneer een medewerker een ticket indient voor het aanvragen van een mobiele telefoon dan kan de behandelaar een mobiele telefoon (asset) hieraan koppelen. Hierdoor hou je bij welke assets in gebruik zijn en door wie.
Het registreren in de helpdesk software welke artikelen zijn gebruikt voor het oplossen van een ticket.
De helpdesk software houdt bij hoelang een ticket open staat.
Voor jezelf of voor andere ticket behandelaars interne notities of aantekeningen plaatsen zonder dat de ticket indiener dit ziet.
De status van ticket veranderd automatisch wanneer de klant op de ticket heeft gereageerd. Hierdoor zie je direct of ergens een actie vereist is.
Per e-mail een ticket indienen in de helpdesk software.
In de ticket de bron selecteren waar het probleem zich voordoet.
Ticket types aanmaken en ticket types toewijzen.
Vooraf gedefinieerde antwoorden instellen en versturen met de helpdesk software.
Met de helpdesk software tickets indelen in categorieën.
Ticket toewijzen aan eerstelijns of tweedelijns behandelaar.
E-mail logo en huisstijl zijn aanpasbaar.
Een CC is een kopie van het bericht welke tevens zichtbaar is bij andere geadresseerden.
Met een eigen SMTP (Simple Mail Transfer Protocol) server e-mails uitsturen. Dit houdt in dat je nog steeds mails verstuurd met je eigen e-mail programma en e-mailadres maar dat ze verstuurd worden vanuit de helpdesk software.