Auke Westra

Auke Westra - Software expert

Kom je er niet uit?
Start de eenvoudige keuzehulp voor Helpdesk software

close
FILTERS
Helpdesk expand_less
i
i
i
i
i
i
i
i
i
i
i
i
i
i
i
i
i
i
i
Communicatie expand_more
Beveiliging expand_more
Taakbeheer expand_more
Workflow expand_more
Documentbeheer expand_more
Taal interface expand_more
Platform expand_more
Branche expand_more
Type organisatie expand_more
Aantal medewerkers expand_more
Integraties expand_less
Alle opties

Helpdesk software

check Zoek, vergelijk en selecteer
check De beste software
check Onafhankelijk en eenvoudig
3 producten
Meest verkocht arrow_drop_down
Inserve Inserve
checkclear Antwoorden instellen
checkclear Automatische status
checkclear Behandelaar per categorie
link Ga naar website Meer informatie
Onafhankelijk advies
Actie:
Belangrijke functies:
Antwoorden instellen i
Automatische status i
Behandelaar per categorie i
CC berichten sturen i
Eigen huisstijl i
Eigen SMTP server i
Full-text zoekfunctie i
Mobiele weergave i
Notities bij tickets verbergen i
Registratie gebruikte artikelen i
Status rapportage i
Ticket aan asset koppelen i
Ticket bron selecteren i
Ticket toewijzen i
Ticket type aanmaken i
Tickets categoriseren i
Tijdregistratie op ticket i
Vrije velden bij tickets i
Werken met e-mailadressen i
removeMinder informatie
Belangrijke modules:
✓ Servicemanagement  i
✓ Urenregistratie  i
✓ Werkbonnen  i
✓ Helpdesk  i
removeMinder informatie
removeMinder informatie
Geen reviews
removeMinder informatie
Prijsmodellen:
Per eenheid  i
Abonnement  i
Gratis proefaccount  i
Prijs per gebruiker per maand € 49 ,- tot € 59 € 49 ,- Waarom is dit een indicatie?
Exacte prijzen van bekijken? Klik dan op onderstaande knop:
Prijsmodellen
removeMinder informatie
Mobile Service Cloud Mobile Service Cloud
checkclear Antwoorden instellen
checkclear Automatische status
checkclear Behandelaar per categorie
link Ga naar website Meer informatie
Onafhankelijk advies
Actie:
Belangrijke functies:
Antwoorden instellen i
Automatische status i
Behandelaar per categorie i
CC berichten sturen i
Full-text zoekfunctie i
Mobiele weergave i
Notities bij tickets verbergen i
Registratie gebruikte artikelen i
Status rapportage i
Ticket aan asset koppelen i
Ticket bron selecteren i
Ticket toewijzen i
Ticket type aanmaken i
Tickets categoriseren i
Tijdregistratie op ticket i
Vrije velden bij tickets i
removeMinder informatie
Belangrijke modules:
removeMinder informatie
removeMinder informatie
Geen reviews
removeMinder informatie
Prijsmodellen:
Prijs per gebruiker per maand € Op aanvraag ,- tot € Op aanvraag € ,- Waarom is dit een indicatie?
Exacte prijzen van bekijken? Klik dan op onderstaande knop:
Prijsmodellen
removeMinder informatie
Zoho Desk Zoho Desk
checkclear Antwoorden instellen
checkclear Automatische status
checkclear Behandelaar per categorie
link Ga naar website Meer informatie
Onafhankelijk advies
Actie:
Belangrijke functies:
Antwoorden instellen i
Automatische status i
Behandelaar per categorie i
CC berichten sturen i
Eigen huisstijl i
Eigen SMTP server i
Full-text zoekfunctie i
Mobiele weergave i
Notities bij tickets verbergen i
Registratie gebruikte artikelen i
Status rapportage i
Ticket aan asset koppelen i
Ticket bron selecteren i
Ticket toewijzen i
Ticket type aanmaken i
Tickets categoriseren i
Tijdregistratie op ticket i
Vrije velden bij tickets i
Werken met e-mailadressen i
removeMinder informatie
Belangrijke modules:
✓ Helpdesk  i
✓ Bezorging  i
removeMinder informatie
removeMinder informatie
Geen reviews
removeMinder informatie
Prijsmodellen:
Abonnement  i
Freemium  i
Gratis proefaccount  i
Prijs per gebruiker per maand € Op aanvraag ,- tot € Op aanvraag € ,- Waarom is dit een indicatie?
Exacte prijzen van bekijken? Klik dan op onderstaande knop:
Prijsmodellen
removeMinder informatie

Ontdek helpdesk software met SoftwareWatcher

Ben je op zoek naar de beste helpdesk software voor 2023? Laat SoftwareWatcher je helpen met onze gebruiksvriendelijke keuzehulp. Door gebruik te maken van onze handige filters bovenaan de pagina, kun je gemakkelijk helpdesk tools vinden en vergelijken op basis van prijs, beoordelingen en functies. Of je nu een oplossing zoekt voor klantenservice, ticketbeheer, communicatie tracking of andere specifieke functies, onze keuzehulp leidt je direct naar de helpdesk tool die volledig voldoet aan jouw behoeften. Vertrouw op SoftwareWatcher om de ideale helpdesk software voor jouw onderwijsinstelling te vinden. Dankzij onze uitgebreide vergelijkingspagina en deskundige aanbevelingen, maak je zeker de juiste keuze en til je jouw klantenservice naar een hoger niveau. Probeer onze eenvoudige tool en ontdek de perfecte software die jouw instelling helpt te groeien.

Advies over helpdesk systemen

Heb je hulp nodig bij het kiezen van de juiste helpdesk software? De experts van SoftwareWatcher staan voor je klaar om je te helpen bij het digitaliseren van je klantenserviceprocessen. Het enige wat je hoeft te doen is een aanvraag indienen via de knop "Ik wil software advies" bovenaan de pagina. We begrijpen dat elke onderwijsinstelling uniek is en daarom nemen we persoonlijk contact met je op. Door de juiste vragen te stellen en jouw specifieke softwarebehoeften te onderzoeken, bieden we advies over de beste softwareleveranciers voor jouw instelling. We brengen je ook direct in contact met deze leveranciers zodat ze je meteen kunnen benaderen. Je hoeft je nergens zorgen over te maken.

Over helpdesk tools

Helpdesk software is essentieel voor het beheer van klantenservice en het stroomlijnen van diverse klantgerichte taken. Met het juiste helpdesk systeem werk je niet alleen efficiënter, maar verbeter je ook de prestaties van je klantenservice en krijg je diepgaande inzichten in je klantgegevens. Het is belangrijk om te weten dat helpdesk software verschillende functies biedt om je dagelijks te ondersteunen. Standaardfunctionaliteiten die je in vrijwel elke helpdesk tool vindt, zijn klantenservice, ticketbeheer en communicatie tracking. Daarnaast zijn er specifieke functies die je kunnen helpen je klantenserviceprocessen te verbeteren en je workflow te optimaliseren. Denk bijvoorbeeld aan geïntegreerde modules zoals klantopvolging, tickettracking of contactbeheer. Hiermee kun je verschillende aspecten van je klantenservice op één centrale plek beheren. Een andere nuttige functie is data-analyse, waarmee je inzichten kunt verkrijgen uit je verzamelde klantgegevens en trends kunt identificeren.

Relevante artikelen over Helpdesk software

Helpdesk software - Veelgestelde vragen

Helpdesk software ondersteunt organisaties bij het optimaal organiseren van een goede klantenservice. Hierbij kan gedacht worden aan het correct afhandelen van klachten, vragen en verzoeken.

Helpdesk software - Functionaliteiten

Vrije velden bij tickets

Met de helpdesk software is het mogelijk om vrije velden in te stellen bij het indienen van tickets. Een vrij veld houdt in dat hierin een antwoord kan worden ingevuld die niet vooraf is gedefinieerd.

Mobiele weergave

De helpdesk software is mobiel toegankelijk voor behandelaars en gebruikers. 

Full-text zoekfunctie

Een geavanceerde zoekfunctie die in alle teksten in de helpdesk software zoekt. Dit maakt het zoeken van openstaande of opgeloste tickets makkelijker.

Status rapportage

In één overzicht makkelijk zien wat de stand van zaken is van openstaande tickets. Dit kan bijvoorbeeld makkelijk zijn wanneer een team wekelijks de openstaande tickets wilt bespreken.

Registratie gebruikte artikelen

Het registreren in de helpdesk software welke artikelen zijn gebruikt voor het oplossen van een ticket. 

Notities bij tickets verbergen

Voor jezelf of voor andere ticket behandelaars interne notities of aantekeningen plaatsen zonder dat de ticket indiener dit ziet.

Automatische status

De status van ticket veranderd automatisch wanneer de klant op de ticket heeft gereageerd. Hierdoor zie je direct of ergens een actie vereist is.

Behandelaar per categorie

Een behandelaar van tickets kan zijn eigen voorkeuren aangeven voor het behandelen van tickets door zich in te schrijven op categorieën.

Antwoorden instellen

Vooraf gedefinieerde antwoorden instellen en versturen met de helpdesk software.

CC berichten sturen

Een CC is een kopie van het bericht welke tevens zichtbaar is bij andere geadresseerden.

Werken met e-mailadressen

Per e-mail een ticket indienen in de helpdesk software.

Ticket aan asset koppelen

Een asset kan bijvoorbeeld een mobiele telefoon of een laptop zijn. Wanneer een medewerker een ticket indient voor het aanvragen van een mobiele telefoon dan kan de behandelaar een mobiele telefoon (asset) hieraan koppelen. Hierdoor hou je bij welke assets in gebruik zijn en door wie.

Tijdregistratie op ticket

De helpdesk software houdt bij hoelang een ticket open staat. 

Ticket bron selecteren

In de ticket de bron selecteren waar het probleem zich voordoet.

Ticket type aanmaken

Ticket types aanmaken en ticket types toewijzen.

Tickets categoriseren

Met de helpdesk software tickets indelen in categorieën.

Ticket toewijzen

Ticket toewijzen aan eerstelijns of tweedelijns behandelaar.

Eigen huisstijl

E-mail logo en huisstijl zijn aanpasbaar.

Eigen SMTP server

Met een eigen SMTP (Simple Mail Transfer Protocol) server e-mails uitsturen. Dit houdt in dat je nog steeds mails verstuurd met je eigen e-mail programma en e-mailadres maar dat ze verstuurd worden vanuit de helpdesk software.


Software-advies van SoftwareWatcher

Heb je advies nodig over de beste Helpdesk software? Neem dan nu contact op en wij maken een lijst met de beste software voor jouw organisatie.

Vrijblijvend en zonder verplichtingen

Ik wil software advies
Software watcher's software xperts