SoftwareWatcher is een onafhankelijk platform om bedrijfssoftware te zoeken, vergelijken en selecteren. Op ons platform brengen wij alle softwareleveranciers samen op één plek. Het doel van SoftwareWatcher is om jou te helpen met het selecteren van de bedrijfssoftware dat bij je bedrijf past en hier vervolgens een keuze tussen te maken. SoftwareWatcher biedt een aantal grote voordelen:
SoftwareWatcher beschikt over een uitgebreide vragenselectie die snel en eenvoudig is te doorlopen. Alle software functionaliteiten worden uitgebreid beschreven waardoor je eenvoudig aangeeft wat belangrijk voor je is. Met de softwareselectie tool zorgt SoftwareWatcher ervoor dat je uitkomt bij de bedrijfssoftware dat bij je bedrijf past.
Mocht je er nog niet helemaal uitkomen, dan helpen we je graag verder met het selecteren van de beste bedrijfssoftware voor jouw bedrijf. Door vrijblijvend contact met ons op te nemen gaan we samen kijken naar jouw huidige situatie, software wensen en bedrijfsprocessen. Op basis hiervan geven we een onafhankelijk advies welke concrete software oplossingen het best geschikt zijn voor jouw bedrijf. Ook tijdens de selectie procedure fungeren we graag als centraal aanspreekpunt voor al je vragen over software. Het is altijd mogelijk om gratis contact met ons op te nemen en gebruik te maken onze jarenlange expertise op het gebied van bedrijfsprocessen en software oplossingen.
PingCloud is een kassasysteem voor de horeca. Het is systeem is bedacht en ontworpen door twee creatieve developers met jarenlange ervaring in de horeca. Door deze ervaring weten zij als geen ander wat wenselijk is op de werkvloer, en wat vooral niet.
Wat maakt PingCloud zo’n mooi innovatief systeem?
- PingCloud is niet alleen het beste maar ook veruit het goedkoopste systeem op de markt. De abonnementskosten zijn gebaseerd op het aantal apparaten dat u in gebruik hebt. Bent u gesloten? Dan betaalt u helemaal niks. Wel zo eerlijk vinden we.
- PingCloud werkt uitsluitend met hardware die u al kent. Geen dure terminals waar u verder niks mee kunt maar iPods, iPads en andere smart devices, zowel iOS als Android. De kans is dus groot dat u momenteel naar uw nieuwe kassa kijkt. Heeft u nog printers, kassalades en andere hardware staan? Dan zullen wij altijd proberen die te hergebruiken, wel zo voordelig.
- Tafels en producten zijn nooit ver weg. Door de interface en slimme zoekmachine vindt u alles wat u nodig heeft binnen enkele klikken. Hierdoor doet u nooit een handeling teveel. Fijn voor u en ook zeker voor uw gasten.
- Service staat op één. We zijn altijd bereikbaar, of u nou een probleem of een vraag heeft. Meestal kunnen we u op afstand begeleiden, anders komen we graag bij u langs. Zonder voorrijkosten.
- De boekhouding, leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker. Uw boekhouding is gemakkelijk ingericht in kan eenvoudig geïmporteerd worden in de meeste boekhoudkundige pakketten. Hierdoor wordt die dure boekhouder overbodig.
- Met PingCloud Schedules bieden we ook een geïntegreerd roostersysteem. Door uw urenregistratie te koppelen aan uw omzet krijgt u inzicht in de arbeidsproductiviteit. Op basis hiervan kunt u bepalen waar u over- of onderbezet bent.
Bij PingCloud denken we constant na hoe we uw dag gemakkelijker kunnen maken, hiervoor bieden we onder andere de volgende features aan:
- Een eenvoudige self-service: via QR codes op de tafels komen uw gasten in een omgeving waarin ze zelf kunnen bestellen. Dit zorgt voor een hogere omzet en een betere ervaring door kortere wachttijden. Gemiddeld kan 20% van uw omzet worden toegeschreven aan dit systeem.
- Bezorgen/afhalen: hetzelfde systeem kan ook ingezet worden om bezorging mogelijk te maken. Wij vragen hiervoor geen commissie, hierdoor wordt bezorging ineens een stuk interessanter.
- Covidregistratie: uw covidregistratie volledig online. Geen stapels formulieren met privacy gevoelige informatie, maar alles eenvoudig online.
- CCV integratie: we hebben CCV geïntegreerd in ons systeem. U kunt uw terminals aansturen met uw kassa, dit zorgt voor een snellere afhandeling van en minder fouten in uw pinbetalingen.
We hebben bij huidige klanten stijgingen in de omzet gezien van 10 tot wel 40%. Dit komt door verbeterde efficiëntie en verbeterde ervaring bij gasten. Daarnaast leidt de verbeterde efficiëntie tot minder personeelskosten. Meer omzet tegen lagere kosten? Wie wil dat nou niet!
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
Schrijf een review!