Simple-Simon
menu
Ik wil software advies
Unique Selling Points
  • Neem afscheid van je papieren werkbonnen
  • Bespaar tijd, geld en verhoog je kwaliteit
  • Integreer eenvoudig met verschillende boekhoudpakketten
Benieuwd of Simple-Simon bij je past? Vraag vrijblijvend advies aan!
  • Persoonlijk advies op maat
  • Gratis en zonder verplichtingen
  • Kom in contact met de beste softwareleveranciers

Simple-Simon alternatieven

0 grade grade grade grade grade
Stop met onhandige agenda's, spreadsheets, Excellijsten en plakbriefjes. vPlan is volledig digitaal en werk je samen op één plek. Met de planningstool beheer je gemakkelijk je capaciteit, planning, rescources, administratie en meer! Meer dan duizend bedrijven gebruiken vPlan, van productiebedrijf tot dienstverleners.Elk bedrijf heeft andere workflows en processen, dus is flexibiliteit van groot belang. Met vPlan creëer je simpel je eigen gewenste indeling, flow of proces. Maak gebruik van de standaard templates of begin met een lege template en richt die in naar eigen smaak. Verhoog je productiviteit, laat je team beter en slimmer samenwerken en haal je deadlines. Visualiseren van je werkprocessen is nog nooit zo simpel en leuk geweest! vPlan biedt verschillende gebruiksmogelijkheden: de browserversie of de vPlan Go app voor iOS en Android. Zo kan iedereen altijd en overal gebruik maken van vPlan en heb je je overzicht altijd bij je.vPlan is makkelijk te integreren met je ERP-systeem en andere softwareprogramma's. Met de standaard integraties van vPlan worden onder andere orders, medewerkers en voorraad automatisch gesynchroniseerd. Integraties van vPlan zijn onder andere Exact Online, AFAS Software, Snelstart, Ridder IQ, King en Unit4. vPlan is continu aan het doorontwikkelen en op zoek naar de beste functionaliteiten en toegankelijkheden voor jou! Vanuit de vPlan community kan iedereen bijdragen aan de ontwikkeling van vPlan. Ben jij geïnteresseerd in vPlan of heb jij vragen? Neem dan contact met ons op!
Prijzen
Prijsmodellen:
Abonnement i
Gratis proefaccount i
Indicatie kosten vanaf p/m:
Op aanvraag
Software info

Simple-Simon biedt jou een doeltreffende oplossing om je papieren werkbonnen te digitaliseren. Neem afscheid van de papieren rompslomp en bespaar tijd, geld én verhoog je kwaliteit op een slimme & simpele manier. 

Ervaar vandaag nog alle voordelen van de Slimme werkbon App van Simple-Simon:

 

✔️Géén stapels papierwerk meer op je bureau;

✔️Handige Kantoormodule met overzichtelijk planbord;

✔️Altijd je administratie op orde en direct bij de hand;

✔️App voor buitendienst; makkelijk uren en materialen registreren;

✔️Plan je werkbon overal in; via Kantoor of via de App;

✔️Krijg meer overzicht én inzicht in je buitendienst;

✔️Niet meer over en weer bellen om de planning af te stemmen;

✔️Werk met eigen formulieren (checklists, foto’s, tabellen);

✔️Geen verloren omzet door ongeregistreerde materiaalverbruik;

✔️Bouw historie op bij je klanten;

✔️Meer dan 25 (!) boekhoudpakketten om mee te koppelen
 

Beschrijving

Ontdek of Simple-Simon bij je organisatie past met SoftwareWatcher. Raadpleeg echte reviews van gebruikers en experts en vergelijk alle relevante software functies. Wij geven een overzicht van alle relevante software functies voor jouw bedrijfsprocessen. Simple-Simon beschikt over de volgende modules:

check Urenregistratie
check Werkbonnen

Met SoftwareWatcher ontdek je op welke manier Simple-Simon voor jou tijd bespaart. Door het digitaliseren van jouw organisatie met Simple-Simon verlaag je de kosten en geef je structuur aan jouw organisatie.

Simple-Simon vergelijken en advies

Vergelijk Simple-Simon met andere software voor jouw branche en bedrijfsgrootte. Op basis van softwarefuncties en prijzen vergelijk je snel en eenvoudig of de software geschikt voor je is. SoftwareWatcher biedt een eenvoudige keuzehulp zodat je ook zonder kennis van software zelf de beste software kan kiezen. Heb je wel advies nodig of Simple-Simon bij je organisatie past? De experts van SoftwareWatcher helpen je graag verder en geven advies over je keuze. Wij stellen jou de juiste vragen en checken of de software bij je past. Dit is gratis en zonder verplichtingen. Wil je weten of de software koppelt met andere systemen in je organisatie? In het integraties overzicht van SoftwareWatcher zie je direct of de software koppelt met jouw bestaande systemen. Staat jouw bestaande software niet in het overzicht? Dan zijn er altijd andere oplossingen mogelijk. Neem hiervoor contact op met de software leverancier.

Simple-Simon demo of proefperiode

Wil je een echte impressie krijgen van Simple-Simon? Hiervoor kun je vaak een proefperiode of een software demo aanvragen. Met een proefperiode krijg je voor een aantal dagen toegang tot de software en test je zelf of de software bij je past. Als je een software demo aanvraagt dan geeft de software leverancier zelf uitleg over de software. Tijdens een software demo is het mogelijk om al je vragen over de software te stellen. Hiermee kom je erachter wat de kwaliteit van de software is. Ben je opzoek naar alternatieven voor Simple-Simon? SoftwareWatcher geeft een overzicht van de beste software alternatieven. Hierdoor weet je direct met welke systemen je met elkaar moet vergelijken.

Impressie

Simple-Simon functionaliteiten

1 medewerkercheck
2 - 10 medewerkerscheck
11 - 25 medewerkerscheck
26 - 50 medewerkerscheck
51 - 75 medewerkerscheck
76 - 100 medewerkerscheck
101 - 150 medewerkerscheck
151 - 200 medewerkersremove
201 - 250 medewerkersremove
251 - 300 medewerkersremove
301 - 350 medewerkersremove
351 - 400 medewerkersremove
401 - 500 medewerkersremove
500 of meer medewerkersremove
i Back upscheck
i Beveiliging IP-adresremove
i Data opslag in Europa check
i Flexibele gebruikersrechten  remove
i Single Sign On (SSO)remove
i Twee-factor-authenticatiecheck
i Overheidcheck
i Zakelijke dienstverleningcheck
i Zorgremove
i Bouw en installatiecheck
i Facilitaire dienstverleningremove
i Horecaremove
i ITcheck
i Maatschappelijke dienstverleningremove
i Retailremove
i Farma en Chemieremove
i Accountancyremove
i Agro sectorcheck
i Automotiveremove
i Educatieremove
i Handelcheck
i Industriecheck
i Logistiekcheck
i Mediacheck
i Online dienstverleningremove
i Petrol marktremove
i Productiecheck
i Recreatieremove
i Uitzendbrancheremove
i Vastgoedsectorremove
€1 tot €5remove
€5 tot €10remove
€10 tot €25remove
€25 tot €50remove
€50 tot €75remove
€75tot €100remove
€100 of meerremove
i Bezoekersregistratieremove
i Communicatie via softwarecheck
Delen van nieuwsberichtenremove
i Interne chatremove
i Logboekcheck
i Online agendacheck
i Processignalencheck
i Tijdlijncheck
i Formulieren en sjablonencheck
i Opslaan van documentencheck
€0remove
€1 tot €100remove
€100 tot €500remove
€20.000 of meerremove
€5.000 tot €20.000remove
€500 tot €5.000remove
Zapierremove
i Klachtregistratieremove
i Procesbeschrijvingen  remove
i Registreren van inspectiesremove
i Verbetervoorstellenremove
i Werkinstructies  remove
i API  check
i Cloudcheck
i Sandboxremove
i Servercheck
i Zelflerende softwareremove
i Abonnementcheck
i Eenmalig betalenremove
i Freemiumremove
i Gratis proefaccountcheck
i Op aanvraagremove
i Per eenheidremove
i Installed base managementcheck
i Registreren van materialencheck
i Selfservice Portalremove
i Service takencheck
i Servicemeldingencheck
i Ticketmanagementremove
i Bewaking SLA'sremove
i Analyse en rapportageremove
i Bezorgingremove
i Boekhoudingremove
i CRMremove
i Debiteurenbeheerremove
i Declaratieremove
i Digitaal ondertekenenremove
i Document managementremove
i EPDremove
i ERPremove
i Facturatieremove
i Factuurverwerkingremove
i Fiscaalremove
i Flexibele verloningremove
i Helpdeskremove
i HRMremove
i Integratie softwareremove
i Jaarrekeningremove
i Kassaremove
i Kwaliteitsmanagementremove
i Offerteremove
Opleidingsmanagementremove
i Personeelsplanningremove
i Procesmanagementremove
i Productconfiguratieremove
i Productieplanningremove
i Projectmanagementremove
i Recruitmentremove
i Reserveringremove
i Rittenregistratieremove
i Salarisadministratieremove
i Salesremove
i Servicemanagementremove
i Talentmanagementremove
i Urenregistratiecheck
i Verzuimremove
i Voorraadbeheerremove
i Webshopsremove
i Werkbonnencheck
i Software democheck
i Externe partij login  remove
i Status van lopende takenremove
i Taken overzichtremove
i Toewijzen van rollenremove
i Aanmaken van takenremove
Arabischremove
Deens  remove
Duits  check
Engels  check
Finsremove
Frans  check
Italiaans  remove
Mandarijn  remove
Nederlands  check
Noors  remove
Pools  remove
Portugees  remove
Russischremove
Spaans  remove
Tsjechischremove
Turks  remove
Zweeds  remove
i MKBcheck
i Grootbedrijfremove
i Multinationalsremove
i Startercheck
i Stichtingremove
i Verenigingremove
i ZZPcheck
i Non-profitcheck
i Inklokkencheck
i Inzicht in urensaldo'scheck
i Mobiele appcheck
i Plus- en minuren  check
i Urenregistratiecheck
i Urenregistratiecheck
i Accorderen van urenremove
i Activiteitstimercheck
i Afwezigheidregistratiecheck
i Automatische tijdregistratiecheck
i Cao regelsremove
i Externe urenvalidatieremove
i Tijd matchen aan klantremove
i Ontwerpen en aanpassen van workflowscheck
i Workflow management  check
Simple-Simon integraties
Bekijk hier waarmee je de software kunt koppelen
  • check AFAS software
  • check Asperion
  • check e-Boekhouden
  • check Exact Boekhoudgemak en Multivers
  • check Exact Online
  • check Gripp
  • check Informer
  • check Jortt
  • check Magento
  • check Moneybird
  • check MuisSoftware
  • check Reeleezee
  • check Rompslomp
  • check Snelstart
  • check Teamleader
  • check Twinfield
  • check Visma
  • check WeFact
  • check Yuki
Schrijf een review
Schrijf een review
Gebruiksvriendelijkheid
Betrouwbaarheid
Interface
Beveiliging
Prijs-kwaliteitsverhouding
Service softwareleverancier
Branche
Aantal medewerkers

Simple-Simon review

Totaalscore

5 /5
Geen score
(1)
Betrouwbaarheid
5,0/5star
Beveiliging
5,0/5star
Gebruiksvriendelijkheid
5,0/5star
Interface
5,0/5star
Prijs-kwaliteitsverhouding
5,0/5star
Service softwareleverancier
5,0/5star

Heb je Simple-Simon al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
Nederlands Peter Beoordeeld op 02-06-2023 11:00
Aantal medewerkers
1 tot 5 medewerkers
Branche
Bouw en installatie
Totaalscore
starstarstarstarstar
Betrouwbaarheid
starstarstarstarstar
Beveiliging
starstarstarstarstar
Gebruiksvriendelijkheid
starstarstarstarstar
Interface
starstarstarstarstar
Prijs-kwaliteitsverhouding
starstarstarstarstar
Service softwareleverancier
starstarstarstarstar
Beoordeeld op 02-06-2023 11:00
Wij werken al een aantal jaar met Simple Simon. als je het mij vraagt past hun naam perfect bij de app. werkt allemaal erg simpel. ik kreeg een paar weken geleden een telefoontje dat iemand van simple simon langs wilde komen. dat was erg fijn , ik kon hem wat vragen stellen en Hugo stelde meteen wat dingen anders en simpeler in. top service mannen, bedankt.Groeten Verbruggen fire&design Erp
Simple-Simon - veelgestelde vragen
check 1 medewerker
check 2 - 10 medewerkers
check 11 - 25 medewerkers
check 26 - 50 medewerkers
check 51 - 75 medewerkers
check 76 - 100 medewerkers
check 101 - 150 medewerkers
check Abonnement i
check Gratis proefaccount i
check Nederlands  
check Engels  
check Duits  
check Frans  
check Software demo i
check Zakelijke dienstverlening i
check Overheid i
check Bouw en installatie i
check IT i
check Industrie i
check Logistiek i
check Agro sector i
check Media i
check Productie i
check Handel i
check MKB i
check Starter i
check ZZP i
check Non-profit i
Raadpleeg hiervoor de integraties
Website laten maken door Dotsimpel