Plus- en minpunten
  • Neem afscheid van je papieren werkbonnen
  • Bespaar tijd, geld en verhoog je kwaliteit
  • Integreer eenvoudig met verschillende boekhoudpakketten

Prijzen

Prijsmodellen:
Abonnement i
Gratis proefaccount i
Prijs per gebruiker per maand€ Op aanvraag ,- tot € Op aanvraag€ ,-Waarom is dit een indicatie?
Exacte prijzen van Simple-Simon bekijken? Klik dan op onderstaande knop:
Prijsmodellen

Beschrijving

Ontdek of Simple-Simon bij je organisatie past met SoftwareWatcher. Raadpleeg echte reviews van gebruikers en experts en vergelijk alle relevante software functies. Wij geven een overzicht van alle relevante software functies voor jouw bedrijfsprocessen. Simple-Simon beschikt over de volgende modules:

  • checkUrenregistratie
  • checkWerkbonnen

Met SoftwareWatcher ontdek je op welke manier Simple-Simon voor jou tijd bespaart. Door het digitaliseren van jouw organisatie met Simple-Simon verlaag je de kosten en geef je structuur aan jouw organisatie.

Simple-Simon vergelijken en advies

Vergelijk Simple-Simon met andere software voor jouw branche en bedrijfsgrootte. Op basis van softwarefuncties en prijzen vergelijk je snel en eenvoudig of de software geschikt voor je is. SoftwareWatcher biedt een eenvoudige keuzehulp zodat je ook zonder kennis van software zelf de beste software kan kiezen. Heb je wel advies nodig of Simple-Simon bij je organisatie past? De experts van SoftwareWatcher helpen je graag verder en geven advies over je keuze. Wij stellen jou de juiste vragen en checken of de software bij je past. Dit is gratis en zonder verplichtingen. Wil je weten of de software koppelt met andere systemen in je organisatie? In het integraties overzicht van SoftwareWatcher zie je direct of de software koppelt met jouw bestaande systemen. Staat jouw bestaande software niet in het overzicht? Dan zijn er altijd andere oplossingen mogelijk. Neem hiervoor contact op met de software leverancier.

Simple-Simon demo of proefperiode

Wil je een echte impressie krijgen van Simple-Simon? Hiervoor kun je vaak een proefperiode of een software demo aanvragen. Met een proefperiode krijg je voor een aantal dagen toegang tot de software en test je zelf of de software bij je past. Als je een software demo aanvraagt dan geeft de software leverancier zelf uitleg over de software. Tijdens een software demo is het mogelijk om al je vragen over de software te stellen. Hiermee kom je erachter wat de kwaliteit van de software is. Ben je opzoek naar alternatieven voor Simple-Simon? SoftwareWatcher geeft een overzicht van de beste software alternatieven. Hierdoor weet je direct met welke systemen je met elkaar moet vergelijken.

Impressie

Simple-Simon functionaliteiten

1 tot 5 medewerkerscheck
6 tot 10 medewerkerscheck
11 tot 25 medewerkerscheck
26 tot 50 medewerkerscheck
51 tot 75 medewerkerscheck
76 tot 100 medewerkerscheck
101 tot 150 medewerkerscheck
151 tot 200 medewerkersremove
201 tot 250 medewerkersremove
251 tot 300 medewerkersremove
301 tot 350 medewerkersremove
351 tot 400 medewerkersremove
401 tot 500 medewerkersremove
500 of meer medewerkersremove
i Back upscheck
i Beveiliging en toegang op IP-adresremove
i Data opslag in Europa check
i Flexibele gebruikersrechten  remove
i Single Sign On (SSO)remove
i Twee-factor-authenticatiecheck
i Overheidcheck
i Zakelijke dienstverleningcheck
i Zorgremove
i Bouw en installatiecheck
i Facilitaire dienstverleningremove
i Horecaremove
i ITcheck
i Maatschappelijke dienstverleningremove
i Retailremove
i Farma en Chemieremove
i Accountancyremove
i Agro sectorcheck
i Automotiveremove
i Educatieremove
i Handelcheck
i Industriecheck
i Logistiekcheck
i Mediacheck
i Online dienstverleningremove
i Petrol marktremove
i Productiecheck
i Recreatieremove
i Uitzendbrancheremove
i Vastgoedsectorremove
€1 tot €5remove
€5 tot €10remove
€10 tot €25remove
€25 tot €50remove
€50 tot €75remove
€75tot €100remove
€100 of meerremove
i Bezoekersregistratieremove
i Communicatie via softwarecheck
Delen van nieuwsberichtenremove
i Interne chatremove
i Logboekcheck
i Online agendacheck
i Processignalencheck
i Tijdlijncheck
i Formulieren en sjablonencheck
i Opslaan van documentencheck
€0remove
€1 tot €100remove
€100 tot €500remove
€20.000 of meerremove
€5.000 tot €20.000remove
€500 tot €5.000remove
Zapierremove
i Klachtregistratieremove
i Procesbeschrijvingen  remove
i Registreren van inspectiesremove
i Verbetervoorstellenremove
i Werkinstructies  remove
i API  check
i Cloudcheck
i Sandboxremove
i Servercheck
i Zelflerende softwareremove
i Abonnementcheck
i Eenmalig betalenremove
i Freemiumremove
i Gratis proefaccountcheck
i Op aanvraagremove
i Per eenheidremove
i Installed base managementcheck
i Registreren van materialencheck
i Selfservice Portalremove
i Service takencheck
i Servicemeldingencheck
i Ticketmanagementremove
i Bewaking SLA'sremove
i Analyse en rapportageremove
i Bezorgingremove
i Boekhoudingremove
i CRMremove
i Debiteurenbeheerremove
i Declaratieremove
i Digitaal ondertekenenremove
i Document managementremove
i EPDremove
i ERPremove
i Facturatieremove
i Factuurverwerkingremove
i Fiscaalremove
i Flexibele verloningremove
i Helpdeskremove
i HRMremove
i Integratie softwareremove
i Jaarrekeningremove
i Kassaremove
i Kwaliteitsmanagementremove
i Offerteremove
Opleidingsmanagementremove
i Personeelsplanningremove
i Procesmanagementremove
i Productconfiguratieremove
i Productieplanningremove
i Projectmanagementremove
i Recruitmentremove
i Reserveringremove
i Rittenregistratieremove
i Salarisadministratieremove
i Salesremove
i Servicemanagementremove
i Talentmanagementremove
i Urenregistratiecheck
i Verzuimremove
i Voorraadbeheerremove
i Webshopsremove
i Werkbonnencheck
i Software democheck
i Externe partij login  remove
i Status van lopende takenremove
i Taken overzichtremove
i Toewijzen van rollenremove
i Aanmaken van takenremove
Arabischremove
Deens  remove
Duits  check
Engels  check
Finsremove
Frans  check
Italiaans  remove
Mandarijn  remove
Nederlands  check
Noors  remove
Pools  remove
Portugees  remove
Russischremove
Spaans  remove
Tsjechischremove
Turks  remove
Zweeds  remove
i MKBcheck
i Grootbedrijfremove
i Multinationalsremove
i Startercheck
i Stichtingremove
i Verenigingremove
i ZZPcheck
i Non-profitcheck
i Inklokkencheck
i Inzicht in urensaldo'scheck
i Mobiele appcheck
i Plus- en minuren  check
i Urenregistratiecheck
i Urenregistratie personeelcheck
i Accorderen van urenremove
i Activiteitstimercheck
i Afwezigheidregistratiecheck
i Automatische tijdregistratiecheck
i Cao regelsremove
i Externe urenvalidatieremove
i Tijd matchen aan klantremove
i Ontwerpen en aanpassen van workflowscheck
i Workflow management  check

Simple-Simon integraties

Bekijk hier waarmee je de software kunt koppelenkeyboard_arrow_rightkeyboard_arrow_left
  • checkAFAS software
  • checkAsperion
  • checke-Boekhouden
  • checkExact Boekhoudgemak en Multivers
  • checkExact Online
  • checkGripp
  • checkInformer
  • checkJortt
  • checkMagento
  • checkMoneybird
  • checkMuisSoftware
  • checkReeleezee
  • checkRompslomp
  • checkSnelstart
  • checkTeamleader
  • checkTwinfield
  • checkVisma
  • checkWeFact
  • checkYuki

Simple-Simon alternatieven

Bouwmakers Software

Bouwmakers Software is een complete oplossing voor bedrijven in de bouw (midden- en kleinbedrijf).‘Bouwmakers Web’ is de ‘cloud’-oplossing welke o.a. de volgende onderdelen bevat: projectenadministratie, calculatie en offertebeheer, inkoop, project- en personeelsplanning, kwaliteitsbeheer (o.a. WKB), urenadministratie en complete financiële administratie incl. factuurscanning.Daarnaast is er de ‘Bouwmakers App’ welke naadloos aansluit op deze processen. Kijk hieronder voor meer informatie of ga naar deze website

vPlan

Stop met onhandige agenda's, spreadsheets, Excellijsten en plakbriefjes. vPlan is volledig digitaal en werk je samen op één plek. Met de planningstool beheer je gemakkelijk je capaciteit, planning, rescources, administratie en meer! Meer dan duizend bedrijven gebruiken vPlan, van productiebedrijf tot dienstverleners.Elk bedrijf heeft andere workflows en processen, dus is flexibiliteit van groot belang. Met vPlan creëer je simpel je eigen gewenste indeling, flow of proces. Maak gebruik van de standaard templates of begin met een lege template en richt die in naar eigen smaak. Verhoog je productiviteit, laat je team beter en slimmer samenwerken en haal je deadlines. Visualiseren van je werkprocessen is nog nooit zo simpel en leuk geweest!vPlan biedt verschillende gebruiksmogelijkheden: de browserversie of de vPlan Go app voor iOS en Android. Zo kan iedereen altijd en overal gebruik maken van vPlan en heb je je overzicht altijd bij je.vPlan is makkelijk te integreren met je ERP-systeem en andere softwareprogramma's. Met de standaard integraties van vPlan worden onder andere orders, medewerkers en voorraad automatisch gesynchroniseerd. Integraties van vPlan zijn onder andere Exact Online, AFAS Software, Snelstart, Ridder IQ, King en Unit4.vPlan is continu aan het doorontwikkelen en op zoek naar de beste functionaliteiten en toegankelijkheden voor jou! Vanuit de vPlan community kan iedereen bijdragen aan de ontwikkeling van vPlan. Ben jij geïnteresseerd in vPlan of heb jij vragen? Neem dan contact met ons op!

Cleverdesk

Gebruiksvriendelijke ERP software voor bedrijven die werken met mensen en materieel.1. Urenregistratie2. Planning voor mensen en materieel3. Projectbeheer4. Materieelbeheer5. Verhuur van materieel en artikelen6. Werkbonnen7. Digitale administratieWaarom organisaties kiezen voor CleverdeskJouw hele operatie (inclusief buitendienst) in één overzichtelijk pakketGeavanceerde planning voor mens en materieelOnline samenwerken met medewerkers, opdrachtgevers, leveranciers en inhuurGekoppeld met de meest gebruikte boekhoudsystemenSnel en betaalbaar van start

Bouwapplicatie

Bouwapplicatie is een alles-in-één systeem voor opnames, inspecties, tickets en werkbonnen, ontwikkeld voor de isolatie- en renovatiebranche. Het systeem bestaat uit een aantal modules, waarvan de opname-module (voor foutloze opnames en adviesgesprekken) en werkbon-module (voor het compleet vastleggen van de uitvoer) veel worden gebruikt door isolatiebedrijven.  Ons systeem wordt dagelijks gebruikt door meer dan 2000 gebruikers, die samen zo'n 30.000 opnames per maand doen! Opnameformulieren kunnen zelf in het systeem opgebouwd worden. Door middel van conditionele logica denkt het systeem met de adviseur mee, zet relevante vervolgvragen klaar, doet suggesties en geeft notificaties. Alle informatie wordt opgeslagen in één centraal dossier en via de werkbon-module overgedragen aan de uitvoerende collega's. Hierdoor worden er minder fouten gemaakt, is het advies altijd juist en de informatie voor uitvoerende collega's altijd compleet. Bouwapplicatie is gemakkelijk te koppelen met andere systemen, om zo data uit te wisselen met bijvoorbeeld CRM of een planningsprogramma. Interesse? Vraag een demo aan!

Schrijf een review

Review
N.v.t.
1
2
3
4
5
Gebruiksvriendelijkheid
Betrouwbaarheid
Interface
Beveiliging
Prijs-kwaliteitsverhouding
Service softwareleverancier
Branche
Aantal medewerkers
Geen bestanden geselecteerd

Simple-Simon review

Totaalscore

5.0/5
Geen score
(1)
Betrouwbaarheid
5,0/5star
Beveiliging
5,0/5star
Gebruiksvriendelijkheid
5,0/5star
Interface
5,0/5star
Prijs-kwaliteitsverhouding
5,0/5star
Service softwareleverancier
5,0/5star

Heb je Simple-Simon al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
PeterBeoordeeld op 02-06-2023 11:00
Aantal medewerkers
1 tot 5 medewerkers
Branche
Bouw en installatie
Totaalscore
starstarstarstarstar
Betrouwbaarheid
starstarstarstarstar
Beveiliging
starstarstarstarstar
Gebruiksvriendelijkheid
starstarstarstarstar
Interface
starstarstarstarstar
Prijs-kwaliteitsverhouding
starstarstarstarstar
Service softwareleverancier
starstarstarstarstar
Beoordeeld op 02-06-2023 11:00
Wij werken al een aantal jaar met Simple Simon. als je het mij vraagt past hun naam perfect bij de app. werkt allemaal erg simpel. ik kreeg een paar weken geleden een telefoontje dat iemand van simple simon langs wilde komen. dat was erg fijn , ik kon hem wat vragen stellen en Hugo stelde meteen wat dingen anders en simpeler in. top service mannen, bedankt.Groeten Verbruggen fire&design Erp

Simple-Simon - Veelgestelde vragen

check1 tot 5 medewerkers
check6 tot 10 medewerkers
check11 tot 25 medewerkers
check26 tot 50 medewerkers
check51 tot 75 medewerkers
check76 tot 100 medewerkers
check101 tot 150 medewerkers
checkAbonnement i
checkGratis proefaccount i
checkNederlands  
checkEngels  
checkDuits  
checkFrans  
checkSoftware demo i
checkZakelijke dienstverlening i
checkOverheid i
checkBouw en installatie i
checkIT i
checkIndustrie i
checkLogistiek i
checkAgro sector i
checkMedia i
checkProductie i
checkHandel i
checkMKB i
checkStarter i
checkZZP i
checkNon-profit i
Raadpleeg hiervoor de integraties