clear

Waarom SoftwareWatcher

SoftwareWatcher is een onafhankelijk platform om bedrijfssoftware te zoeken, vergelijken en selecteren. Op ons platform brengen wij alle softwareleveranciers samen op één plek. Het doel van SoftwareWatcher is om jou te helpen met het selecteren van de bedrijfssoftware dat bij je bedrijf past en hier vervolgens een keuze tussen te maken. SoftwareWatcher biedt een aantal grote voordelen:

  • Softwareselectie tool
  • SoftwareWatcher beschikt over een uitgebreide vragenselectie die snel en eenvoudig is te doorlopen. Alle software functionaliteiten worden uitgebreid beschreven waardoor je eenvoudig aangeeft wat belangrijk voor je is. Met de softwareselectie tool zorgt SoftwareWatcher ervoor dat je uitkomt bij de bedrijfssoftware dat bij je bedrijf past.

  • Gratis advies van een software expert
  • Mocht je er nog niet helemaal uitkomen, dan helpen we je graag verder met het selecteren van de beste bedrijfssoftware voor jouw bedrijf. Door vrijblijvend contact met ons op te nemen gaan we samen kijken naar jouw huidige situatie, software wensen en bedrijfsprocessen. Op basis hiervan geven we een onafhankelijk advies welke concrete software oplossingen het best geschikt zijn voor jouw bedrijf. Ook tijdens de selectie procedure fungeren we graag als centraal aanspreekpunt voor al je vragen over software. Het is altijd mogelijk om gratis contact met ons op te nemen en gebruik te maken onze jarenlange expertise op het gebied van bedrijfsprocessen en software oplossingen.

Tablet Sales App

Happy salesmanagers verkopen meer. Maar hoe maak je de salesmanagers happy? Door ze te ondersteunen met 1 tool, die ze helpt met alles wat ze nodig hebben: CRM, marketing content, simpele workflows, orders, offertes, overeenkomsten, funnel management, dashboard, etc. Veel systemen zijn vooral voor de manager van de salesmanagers gemaakt en/of een ‘afgeleide’ van boekhoudkundige pakketten. Tablet Sales App (TSA) is volledig ontwikkeld vanuit de gebruiker, want die moet happy zijn, want dan wordt er veel verkocht.

Met TSA heb je per klant een volledige historie van alle contactmomenten, zowel van de verkopers als de binnendienst of elke andere afdeling. Je kunt nooit meer iets missen en bent altijd volledig op de hoogte. En als er dingen beloofd worden of uitgevoerd moeten worden, dan worden die weergegeven in overzichtelijke takenlijstjes, per klant en per medewerker, compleet met de afgesproken deadline.

Met TSA weet je altijd en real time wat een verkopers verkocht heeft, en wat hij/zij met de klant besproken en afgesproken heeft. Ook heb je eenvoudig inzage in het aantal bezoeken en contactmomenten, gemaakte orders of contracten, en het aantal uitgevoerde taken. In combinatie met de klantgegevens uit TSA maakt dit dat je gerichte plannen maken kunt en kunt bijsturen. Zowel voor het totaal als per verkoper.

Met TSA weet je altijd en real time wat een verkoper doet, hoe ver hij/zij is in het uitvoeren van het accountplan, hoeveel hij/zij verkocht, bezocht en uitgevoerd heeft. 

In TSA worden alleen artikelen, klanten en marketing content getoond die op dit moment actief en actueel zijn. En continu is de volledige contacthistorie van alle collega’s met de klant inzichtelijk, net als de uitstaande taken. Dit reduceert het aantal fouten en daarbij horende correcties enorm en leidt direct tot een hogere klantwaardering én werkplezier bij de collega’s.

Binnen TSA kunnen verkopers van A tot Z hun werk doen. Zij kunnen alleen activiteiten waartoe zij bevoegd zijn uitvoeren. En wanneer er iets moet gebeuren waarvoor zij niet bevoegd zijn, dan zetten ze dat met een druk op de knop door naar de juiste persoon. Ook kunnen verkopers alle marketingcontent zien en tonen, maar alleen de content die actueel is. Die content kunnen zij zelf delen met de klant, dus daarvoor hebben zij niet meer de binnendienst of de afdeling marketing nodig. Daarnaast kunnen makkelijk takenlijstjes gemaakt worden. Altijd met maar één taakverantwoordelijke, altijd gekoppeld aan een klant en altijd met een deadline. Op deze manier weet elke medewerker precies wat er van hem/haar verwacht wordt en kan elke verkoper zijn/haar werk uitvoeren zonder dat daarbij collega’s nodig zijn. Dit is enorm efficiënt, voorkomt discussies tussen collega’s en verhoogt de vrijheid en het werkplezier.

In TSA is real time data beschikbaar over wat er verkocht is, wat er bezocht is en hoeveel contact er met de klant is en alle contactmomenten met de klant. Ook zijn er de opties om met vragenlijsten en bezoekverslagsecties gericht uniforme en vergelijkbare informatie van klanten te krijgen.

Binnen TSA kan alle marketing content eenvoudig en overzichtelijk opgeslagen en ingedeeld worden. Vervolgens kan ingesteld worden welke gebruiker welke content zien mag. Van elke content piece is nog maar één versie nodig. Door de slimme indeling weet iedereen de juiste content te vinden. Er kan gemeten worden welke content hoe vaak gebruikt en gedeeld wordt. Dit is extra data om de content continu te verbeteren.

In TSA kun je real time zien hoe campagnes lopen. Het is inzichtelijk bij welke klanten de campagne uitgevoerd is en wat de resultaten en opbrengsten daarvan zijn. Zo is het makkelijk vergelijken tussen campagnes wat het effect is en kan er gestuurd worden.

Demo aanvragenlink Ga naar websiteBekijk of schrijf een review

Onze voordelen bij een demo aanvraag

  • done De beste software selecteren
  • done Onafhankelijk en gratis software advies
  • done Persoonlijke hulp van de medewerkers van SoftwareWatcher

Plus- en minpunten

  • Ontwikkeld vanuit de gebruiker
  • Veel oog voor eigen lay-out en presenteren
  • Zeer veel mogelijkheden om te configureren en modulair opgebouwd
  • Je betaalt per gebruiker en alleen voor de modules die je gebruikt.
  • Meertalig en ook ingesteld op meerdere valuta.
  • Zowel 'stand-alone' als gekoppeld aan andere systemen inzetbaar.

Tablet Sales App functionaliteiten

Aantal medewerkerskeyboard_arrow_up
1 tot 5 medewerkerscheck
6 tot 10 medewerkerscheck
11 tot 25 medewerkerscheck
26 tot 50 medewerkerscheck
51 tot 75 medewerkerscheck
76 tot 100 medewerkerscheck
101 tot 150 medewerkerscheck
151 tot 200 medewerkerscheck
201 tot 250 medewerkerscheck
251 tot 300 medewerkerscheck
301 tot 350 medewerkerscheck
351 tot 400 medewerkerscheck
401 tot 500 medewerkerscheck
500 of meer medewerkerscheck
Analyse en Rapportagekeyboard_arrow_up
Medewerker productiviteitcheck
Omzet prognosescheck
Omzet rapportagescheck
Omzet rapportages per medewerkercheck
Omzet verdeling klantenportefeuillecheck
Onderhandenwerk positiecheck
Doorrekenen van scenario’s  clear
Financiële ratio'scheck
Beveiligingkeyboard_arrow_up
Single Sign On (SSO)check
Twee-factor-authenticatiecheck
Back upscheck
Beveiliging en toegang op IP-adrescheck
Data opslag in Europa check
Flexibele gebruikersrechten  check
Branchekeyboard_arrow_up
Bouw en installatiecheck
Horecacheck
Handelcheck
Facilitaire dienstverleningclear
Industriecheck
ITcheck
Logistiekcheck
Maatschappelijke dienstverleningclear
Mediacheck
Non-profitcheck
Petrol marktclear
Productiecheck
Recreatiecheck
Retailcheck
Uitzendbrancheclear
Vastgoedsectorclear
Webwinkelsclear
Zakelijke dienstverleningclear
Zorgcheck
Accountancyclear
Agro sectorcheck
Automotivecheck
Educatiecheck
Farma en Chemiecheck
CRMkeyboard_arrow_up
Klanten aanmaken via KvK koppeling  check
Klanten categoriserencheck
Klantportaalcheck
Meerdere contactpersonencheck
Registreren van klantnotitiescheck
Relatiebeheercheck
Relatiebeheer via een mobiele appcheck
Visitekaartjes scannenclear
Contractbeheer klantencheck
Dossierbeheer  check
E-mailintegratie  check
Historie per klantcheck
Communicatiekeyboard_arrow_up
Interne chatclear
Logboekcheck
Online agendacheck
Processignalencheck
Tijdlijncheck
Bezoekersregistratiecheck
Communicatie via softwarecheck
Delen van nieuwsberichtencheck
Digitaal ondertekenenkeyboard_arrow_up
Juridisch rechtsgeldigcheck
Meerdere documenten  check
Meesturen van bijlagencheck
Voortgang van ondertekenen bijhoudencheck
Digitale handtekeningcheck
Documentbeheerkeyboard_arrow_up
Opslaan van documentencheck
Formulieren en sjablonencheck
Integratieskeyboard_arrow_up
Kamer van koophandelcheck
Microsoft Dynamicscheck
Prodin Business Solutionscheck
SAP ERPcheck
Unit4check
AFAS softwarecheck
Exact Onlinecheck
Offertekeyboard_arrow_up
Kortingen en (sub)totalen op offertecheck
Offerte omzetten in factuur  check
Offerte online accepteren  check
Offerte sjablonencheck
Omzetten van goedgekeurde offerte naar contractcheck
Omzetten van offerte naar order, werkbon of projectcheck
Opstellen van offertes  check
Overzicht offerte statuscheck
Versiebeheercheck
Voorcalculatiecheck
Algemene voorwaarden meesturen  check
Dialoog op offerte niveauclear
Eigen huisstijl op offertescheck
Platformkeyboard_arrow_up
Sandboxclear
Serverclear
Zelflerende softwareclear
API  check
Cloudcheck
Prijzenkeyboard_arrow_up
Op aanvraagcheck
Projectmanagementkeyboard_arrow_up
Projecten verdelen in fasescheck
Saleskeyboard_arrow_up
Lead managementcheck
Live chatclear
Openstaande tegoedbonnenclear
Personalisatieclear
Q&A knowledge baseclear
Sales proces verdelen in fasescheck
Spaarprogramma’s  clear
Tegoedbonnenclear
Trackingcheck
Analyseer conversies  check
Email en marketingcampagnes maken  check
Software categoriekeyboard_arrow_up
Salescheck
Taakbeheerkeyboard_arrow_up
Status van lopende takenclear
Taken overzichtclear
Toewijzen van rollenclear
Aanmaken van takenclear
Externe partij login  clear
Taal interfacekeyboard_arrow_up
Engels  check
Duits  check
Frans  check
Italiaans  check
Mandarijn  clear
Nederlands  check
Noors  check
Pools  check
Portugees  check
Spaans  check
Turks  check
Zweeds  check
Arabischclear
Deens  check
Finscheck
Type organisatiekeyboard_arrow_up
MKBcheck
Multinationalscheck
Starterclear
Stichtingclear
Verenigingclear
ZZPclear
Grootbedrijfcheck
Workflowkeyboard_arrow_up
Ontwerpen en aanpassen van workflowsclear
Workflow management  check
Komt ook voor in
Bedrijfssoftware zoeken
PDF Download/print specificaties als PDF

Demo aanvragen

Kom gratis in contact met de softwareleverancier voor een (online) demonstratie van de software of om eventueel een proefaccount af te sluiten. Op deze manier kom je erachter of de software bij je past.

Media

Reviews over Tablet Sales App

Schrijf als eerste een review

Schrijf een review

Schrijf uw eigen review over Tablet Sales App

N.v.t.
1
2
3
4
5
Beveiliging
Gebruiksvriendelijkheid
Performance
Prijs-kwaliteitsverhouding
Service softwareleverancier
Geen bestanden geselecteerd