Tablet Sales App
menu
Ik wil software advies
Unique Selling Points
  • Ontwikkeld vanuit de gebruiker
  • Veel oog voor eigen lay-out en presenteren
  • Zeer veel mogelijkheden om te configureren en modulair opgebouwd
  • Je betaalt per gebruiker en alleen voor de modules die je gebruikt.
  • Meertalig en ook ingesteld op meerdere valuta.
  • Zowel 'stand-alone' als gekoppeld aan andere systemen inzetbaar.

Tablet Sales App alternatieven

0 grade grade grade grade grade
Prijzen
Prijsmodellen:
Op aanvraag i
Indicatie kosten vanaf p/m:
Op aanvraag
Software info

Happy salesmanagers verkopen meer. Maar hoe maak je de salesmanagers happy? Door ze te ondersteunen met 1 tool, die ze helpt met alles wat ze nodig hebben: CRM, marketing content, simpele workflows, orders, offertes, overeenkomsten, funnel management, dashboard, etc. Veel systemen zijn vooral voor de manager van de salesmanagers gemaakt en/of een ‘afgeleide’ van boekhoudkundige pakketten. Tablet Sales App (TSA) is volledig ontwikkeld vanuit de gebruiker, want die moet happy zijn, want dan wordt er veel verkocht.

Met TSA heb je per klant een volledige historie van alle contactmomenten, zowel van de verkopers als de binnendienst of elke andere afdeling. Je kunt nooit meer iets missen en bent altijd volledig op de hoogte. En als er dingen beloofd worden of uitgevoerd moeten worden, dan worden die weergegeven in overzichtelijke takenlijstjes, per klant en per medewerker, compleet met de afgesproken deadline.

Met TSA weet je altijd en real time wat een verkopers verkocht heeft, en wat hij/zij met de klant besproken en afgesproken heeft. Ook heb je eenvoudig inzage in het aantal bezoeken en contactmomenten, gemaakte orders of contracten, en het aantal uitgevoerde taken. In combinatie met de klantgegevens uit TSA maakt dit dat je gerichte plannen maken kunt en kunt bijsturen. Zowel voor het totaal als per verkoper.

Met TSA weet je altijd en real time wat een verkoper doet, hoe ver hij/zij is in het uitvoeren van het accountplan, hoeveel hij/zij verkocht, bezocht en uitgevoerd heeft. 

In TSA worden alleen artikelen, klanten en marketing content getoond die op dit moment actief en actueel zijn. En continu is de volledige contacthistorie van alle collega’s met de klant inzichtelijk, net als de uitstaande taken. Dit reduceert het aantal fouten en daarbij horende correcties enorm en leidt direct tot een hogere klantwaardering én werkplezier bij de collega’s.

Binnen TSA kunnen verkopers van A tot Z hun werk doen. Zij kunnen alleen activiteiten waartoe zij bevoegd zijn uitvoeren. En wanneer er iets moet gebeuren waarvoor zij niet bevoegd zijn, dan zetten ze dat met een druk op de knop door naar de juiste persoon. Ook kunnen verkopers alle marketingcontent zien en tonen, maar alleen de content die actueel is. Die content kunnen zij zelf delen met de klant, dus daarvoor hebben zij niet meer de binnendienst of de afdeling marketing nodig. Daarnaast kunnen makkelijk takenlijstjes gemaakt worden. Altijd met maar één taakverantwoordelijke, altijd gekoppeld aan een klant en altijd met een deadline. Op deze manier weet elke medewerker precies wat er van hem/haar verwacht wordt en kan elke verkoper zijn/haar werk uitvoeren zonder dat daarbij collega’s nodig zijn. Dit is enorm efficiënt, voorkomt discussies tussen collega’s en verhoogt de vrijheid en het werkplezier.

In TSA is real time data beschikbaar over wat er verkocht is, wat er bezocht is en hoeveel contact er met de klant is en alle contactmomenten met de klant. Ook zijn er de opties om met vragenlijsten en bezoekverslagsecties gericht uniforme en vergelijkbare informatie van klanten te krijgen.

Binnen TSA kan alle marketing content eenvoudig en overzichtelijk opgeslagen en ingedeeld worden. Vervolgens kan ingesteld worden welke gebruiker welke content zien mag. Van elke content piece is nog maar één versie nodig. Door de slimme indeling weet iedereen de juiste content te vinden. Er kan gemeten worden welke content hoe vaak gebruikt en gedeeld wordt. Dit is extra data om de content continu te verbeteren.

In TSA kun je real time zien hoe campagnes lopen. Het is inzichtelijk bij welke klanten de campagne uitgevoerd is en wat de resultaten en opbrengsten daarvan zijn. Zo is het makkelijk vergelijken tussen campagnes wat het effect is en kan er gestuurd worden.

Beschrijving

Ontdek of Tablet Sales App bij je organisatie past met SoftwareWatcher. Raadpleeg echte reviews van gebruikers en experts en vergelijk alle relevante software functies. Wij geven een overzicht van alle relevante software functies voor jouw bedrijfsprocessen. Tablet Sales App beschikt over de volgende modules:

check Sales

Met SoftwareWatcher ontdek je op welke manier Tablet Sales App voor jou tijd bespaart. Door het digitaliseren van jouw organisatie met Tablet Sales App verlaag je de kosten en geef je structuur aan jouw organisatie.

Tablet Sales App vergelijken en advies

Vergelijk Tablet Sales App met andere software voor jouw branche en bedrijfsgrootte. Op basis van softwarefuncties en prijzen vergelijk je snel en eenvoudig of de software geschikt voor je is. SoftwareWatcher biedt een eenvoudige keuzehulp zodat je ook zonder kennis van software zelf de beste software kan kiezen. Heb je wel advies nodig of Tablet Sales App bij je organisatie past? De experts van SoftwareWatcher helpen je graag verder en geven advies over je keuze. Wij stellen jou de juiste vragen en checken of de software bij je past. Dit is gratis en zonder verplichtingen. Wil je weten of de software koppelt met andere systemen in je organisatie? In het integraties overzicht van SoftwareWatcher zie je direct of de software koppelt met jouw bestaande systemen. Staat jouw bestaande software niet in het overzicht? Dan zijn er altijd andere oplossingen mogelijk. Neem hiervoor contact op met de software leverancier.

Tablet Sales App demo of proefperiode

Wil je een echte impressie krijgen van Tablet Sales App? Hiervoor kun je vaak een proefperiode of een software demo aanvragen. Met een proefperiode krijg je voor een aantal dagen toegang tot de software en test je zelf of de software bij je past. Als je een software demo aanvraagt dan geeft de software leverancier zelf uitleg over de software. Tijdens een software demo is het mogelijk om al je vragen over de software te stellen. Hiermee kom je erachter wat de kwaliteit van de software is. Ben je opzoek naar alternatieven voor Tablet Sales App? SoftwareWatcher geeft een overzicht van de beste software alternatieven. Hierdoor weet je direct met welke systemen je met elkaar moet vergelijken.

Impressie

Tablet Sales App functionaliteiten

1 medewerkercheck
2 - 10 medewerkerscheck
11 - 25 medewerkerscheck
26 - 50 medewerkerscheck
51 - 75 medewerkerscheck
76 - 100 medewerkerscheck
101 - 150 medewerkerscheck
151 - 200 medewerkerscheck
201 - 250 medewerkerscheck
251 - 300 medewerkerscheck
301 - 350 medewerkerscheck
351 - 400 medewerkerscheck
401 - 500 medewerkerscheck
500 of meer medewerkerscheck
i Kasstroomoverzichtremove
i Kostenplaats rapportagesremove
Kostenprognosesremove
i Medewerker productiviteitcheck
i Omzet prognosescheck
i Omzet rapportagescheck
i Omzet rapportages per medewerkercheck
i Omzet verdeling klantenportefeuillecheck
i Onderhandenwerk positiecheck
i Opleidingsrapportagesremove
i POP rapportagesremove
Prognose balansremove
Prognose kasstroomoverzichtremove
Prognose resultatenrekeningremove
Project resultatenremove
i Resultatenrekeningremove
i Verzuimrapportages  remove
i Balansremove
i Benchmark  remove
Bezettingsgraad rapportagesremove
i Calamiteitenregistratieremove
i Doorrekenen van scenario’s  remove
i Drillthrough  remove
i Financiële ratio'scheck
i HR rapportagesremove
i Back upscheck
i Beveiliging IP-adrescheck
i Data opslag in Europa check
i Flexibele gebruikersrechten  check
i Single Sign On (SSO)check
i Twee-factor-authenticatiecheck
i Boekhoudenremove
i Keurmerkremove
i Kostenplaatsen gebruikenremove
i Periodes vergrendelenremove
i Periodeverdeling op facturenremove
i Rekening courant moduleremove
i RGSremove
i Vreemde valutaremove
i Accountancyportaal  remove
i Activa moduleremove
i Bankafschriften inlezen  remove
i Betaalservice moduleremove
i Boekingsvoorstellen bankafschriftremove
i Crediteurenbeheer  remove
i Doorklikken tot aan de factuur  remove
i Eindejaars checklistremove
i Gebroken boekjaarremove
i Jaarrekening genererenremove
i Overheidcheck
i Zakelijke dienstverleningremove
i Zorgcheck
i Bouw en installatiecheck
i Facilitaire dienstverleningremove
i Horecacheck
i ITcheck
i Maatschappelijke dienstverleningremove
i Retailcheck
i Farma en Chemiecheck
i Accountancyremove
i Agro sectorcheck
i Automotivecheck
i Educatiecheck
i Handelcheck
i Industriecheck
i Logistiekcheck
i Mediacheck
i Online dienstverleningremove
i Petrol marktremove
i Productiecheck
i Recreatiecheck
i Uitzendbrancheremove
i Vastgoedsectorremove
€1 tot €5remove
€5 tot €10remove
€10 tot €25remove
€25 tot €50remove
€50 tot €75remove
€75tot €100remove
€100 of meerremove
i Bezoekersregistratiecheck
i Communicatie via softwarecheck
Delen van nieuwsberichtencheck
i Interne chatremove
i Logboekcheck
i Online agendacheck
i Processignalencheck
i Tijdlijncheck
i Klantportaalcheck
i KvK koppeling  check
i Meerdere contactpersonencheck
Mobiele appcheck
i Registreren van klantnotitiescheck
i Relatiebeheercheck
i Relaties categoriserencheck
i Visitekaartjes scannenremove
i Contractbeheercheck
i Dossierbeheer  check
i E-mailintegratie  check
i Inzicht klanthistoriecheck
i Formulieren en sjablonencheck
i Opslaan van documentencheck
i Facturerenremove
i Factureren met idealremove
i Kortingen en totalenremove
i Kostensoorten op factuurremove
i Nacalculatie facturatieremove
i Online factuurremove
i Paypal op de factuurremove
i Periodieke facturatieremove
i Self-billingremove
i Toevoegen bijlageremove
i UBL facturerenremove
i Verzamelfactuur opstellenremove
i Btw tarieven toepassenremove
i Concept facturen opslaanremove
i Creditfacturenremove
i Eigen huisstijl op factuurremove
i Facturen inplannenremove
i Factureren in meerdere talenremove
i Factureren met abonnementen  remove
i Factureren met een vaste prijsremove
i Factureren met staffelprijzenremove
i Factureren naar klantgroepen remove
i Factuur sjablonen gebruikenremove
€0remove
€1 tot €100remove
€100 tot €500remove
€20.000 of meerremove
€5.000 tot €20.000remove
€500 tot €5.000remove
i Klachtregistratieremove
i Procesbeschrijvingen  remove
i Registreren van inspectiesremove
i Verbetervoorstellenremove
i Werkinstructies  remove
i Groeperen van productenremove
i Kortingen en totalencheck
i Offerte omzetten in factuur  check
i Offerte online accepteren  check
i Offerte sjablonencheck
i Offertes  check
i Overzicht offerte statuscheck
i Tonen van 3D visualisatiesremove
i Van offerte naar contractcheck
i Van offerte naar projectcheck
i Versiebeheercheck
i Voorcalculatiecheck
i Algemene voorwaardencheck
i Eigen huisstijl op offertescheck
i Online offerte dialoogremove
i API  check
i Cloudcheck
i Sandboxremove
i Serverremove
i Zelflerende softwareremove
i Abonnementremove
i Eenmalig betalenremove
i Freemiumremove
i Gratis proefaccountremove
i Op aanvraagcheck
i Per eenheidremove
i Inkoopfacturen op projectenremove
i Project sjablonenremove
i Project slabonenremove
i Projectbeheerremove
i Projecten plannenremove
i Projectfasescheck
i Tariefstructuurremove
i Teambeheerremove
i Timetracking  remove
i Budgetbewaking  remove
i Leadmanagementcheck
i Live chatremove
i Openstaande tegoedbonnenremove
i Personalisatieremove
i Q&A knowledge baseremove
i Sales proces verdelen in fasescheck
i Spaarprogramma’s  remove
i Tegoedbonnenremove
i Trackingcheck
i Analyseer conversies  check
i Email campagne maken  check
i Analyse en rapportageremove
i Bezorgingremove
i Boekhoudingremove
i CRMremove
i Debiteurenbeheerremove
i Declaratieremove
i Digitaal ondertekenenremove
i Document managementremove
i EPDremove
i ERPremove
i Facturatieremove
i Factuurverwerkingremove
i Fiscaalremove
i Flexibele verloningremove
i Helpdeskremove
i HRMremove
i Integratie softwareremove
i Jaarrekeningremove
i Kassaremove
i Kwaliteitsmanagementremove
i Offerteremove
Opleidingsmanagementremove
i Personeelsplanningremove
i Procesmanagementremove
i Productconfiguratieremove
i Productieplanningremove
i Projectmanagementremove
i Recruitmentremove
i Reserveringremove
i Rittenregistratieremove
i Salarisadministratieremove
i Salescheck
i Servicemanagementremove
i Talentmanagementremove
i Urenregistratieremove
i Verzuimremove
i Voorraadbeheerremove
i Webshopsremove
i Werkbonnenremove
i Software democheck
i Externe partij login  remove
i Status van lopende takenremove
i Taken overzichtremove
i Toewijzen van rollenremove
i Aanmaken van takenremove
Arabischremove
Deens  check
Duits  check
Engels  check
Finscheck
Frans  check
Italiaans  check
Mandarijn  remove
Nederlands  check
Noors  check
Pools  check
Portugees  check
Russischremove
Spaans  check
Tsjechischremove
Turks  check
Zweeds  check
i MKBcheck
i Grootbedrijfcheck
i Multinationalscheck
i Starterremove
i Stichtingremove
i Verenigingremove
i ZZPremove
i Non-profitcheck
i Mobiele appremove
i Ontwerpen en aanpassen van workflowsremove
i Workflow management  check
Tablet Sales App integraties
Bekijk hier waarmee je de software kunt koppelen
  • check AFAS software
  • check Exact Boekhoudgemak en Multivers
  • check Exact Online
  • check Kamer van koophandel
  • check Microsoft Dynamics
  • check SAP ERP
Schrijf een review
Schrijf een review
Gebruiksvriendelijkheid
Performance
Beveiliging
Prijs-kwaliteitsverhouding
Service softwareleverancier
Branche
Aantal medewerkers

Tablet Sales App review

Totaalscore

0 /5
Geen score
(0)
Beveiliging
0,0/5star
Gebruiksvriendelijkheid
0,0/5star
Performance
0,0/5star
Prijs-kwaliteitsverhouding
0,0/5star
Service softwareleverancier
0,0/5star

Heb je Tablet Sales App al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
Tablet Sales App - veelgestelde vragen
check 1 medewerker
check 2 - 10 medewerkers
check 11 - 25 medewerkers
check 26 - 50 medewerkers
check 51 - 75 medewerkers
check 76 - 100 medewerkers
check 101 - 150 medewerkers
check 151 - 200 medewerkers
check 201 - 250 medewerkers
check 251 - 300 medewerkers
check 301 - 350 medewerkers
check 351 - 400 medewerkers
check 401 - 500 medewerkers
check 500 of meer medewerkers
check Op aanvraag i
check Turks  
check Noors  
check Zweeds  
check Nederlands  
check Portugees  
check Spaans  
check Engels  
check Duits  
check Italiaans  
check Deens  
check Pools  
check Frans  
check Fins
check Software demo i
check Overheid i
check Zorg i
check Bouw en installatie i
check Horeca i
check IT i
check Retail i
check Farma en Chemie i
check Industrie i
check Logistiek i
check Agro sector i
check Automotive i
check Media i
check Productie i
check Educatie i
check Recreatie i
check Handel i
check MKB i
check Grootbedrijf i
check Multinationals i
check Non-profit i
Raadpleeg hiervoor de integraties
Website laten maken door Dotsimpel