SoftwareWatcher is een onafhankelijk platform om bedrijfssoftware te zoeken, vergelijken en selecteren. Op ons platform brengen wij alle softwareleveranciers samen op één plek. Het doel van SoftwareWatcher is om jou te helpen met het selecteren van de bedrijfssoftware dat bij je bedrijf past en hier vervolgens een keuze tussen te maken. SoftwareWatcher biedt een aantal grote voordelen:
SoftwareWatcher beschikt over een uitgebreide vragenselectie die snel en eenvoudig is te doorlopen. Alle software functionaliteiten worden uitgebreid beschreven waardoor je eenvoudig aangeeft wat belangrijk voor je is. Met de softwareselectie tool zorgt SoftwareWatcher ervoor dat je uitkomt bij de bedrijfssoftware dat bij je bedrijf past.
Mocht je er nog niet helemaal uitkomen, dan helpen we je graag verder met het selecteren van de beste bedrijfssoftware voor jouw bedrijf. Door vrijblijvend contact met ons op te nemen gaan we samen kijken naar jouw huidige situatie, software wensen en bedrijfsprocessen. Op basis hiervan geven we een onafhankelijk advies welke concrete software oplossingen het best geschikt zijn voor jouw bedrijf. Ook tijdens de selectie procedure fungeren we graag als centraal aanspreekpunt voor al je vragen over software. Het is altijd mogelijk om gratis contact met ons op te nemen en gebruik te maken onze jarenlange expertise op het gebied van bedrijfsprocessen en software oplossingen.
Of je nu volledig automatisch of met handmatige controle wilt werken, met Zenvoices heb je zelf de regie over het proces van binnenkomende factuur tot aan boeking.
Zenvoices maakt het voor mkb bedrijven, accountants en administratiekantoren sneller en makkelijker om facturen en bonnen te verwerken. Hierdoor kan je op een efficiëntere manier tussen klant en kantoor werken, waardoor je kosten dalen.
Hoe werkt het?
Je klanten of medewerkers e-mailen e-facturen, gescande facturen en/of digitale facturen naar Zenvoices of uploaden ze met de mobiele app. Zenvoices maakt vervolgens automatisch een boekingsvoorstel, welke na goedkeuring direct in het boekhoudpakket zichtbaar is.
Facturen sneller en makkelijker verwerken
Zenvoices is zelflerend en maakt automatisch een boekingsvoorstel voor alle soorten facturen en bonnen (onder andere PDF, Word, Excel, UBL en gescande facturen). Dankzij de boekhoudrobot kunnen ook complexe facturen volledig automatisch geboekt worden zonder de regie uit handen te geven.
Factuurarchivering
Facturen worden conform wetgeving opgeslagen in het digitale archief en zijn snel te raadplegen door jou of je accountant. Ook kunnen facturen in digitaal autorisatieproces geautoriseerd worden.
Autorisatiemanagement
Met Zenvoices stroomlijn je het factuur autorisatieproces van je organisatie. Medewerkers kunnen facturen goedkeuren in de online portal of met de mobiele app. Na goedkeuring worden facturen geboekt of betaalbaargesteld in je boekhoudpakket. Als beheerder heb je altijd inzicht in welke facturen nog goedgekeurd moeten worden door welke medewerkers.
30 DAGEN GRATIS PROEFPERIODE | GRATIS ONLINE DEMO MOGELIJK
Basecone is opgericht om het leven van accountants en ondernemers makkelijker te maken en inmiddels uitgegroeid tot dé standaard op het gebied van digitale documentverwerking.
Facturen en documenten kunnen automatisch, snel en gemakkelijk worden aangeleverd en geboekt in de met Basecone gekoppelde online boekhoudsystemen. Basecone herkent aangeleverde facturen automatisch en doet een boekingsvoorstel dat je vervolgens controleert en accordeert.
Een continu bijgewerkte boekhouding, betere informatie en lagere kosten, hoe fijn is dat! Door het grote gemak van aanleveren, het hoge herkenningspercentage en Basecone’s soepele workflow is dit realiteit. Ontdek zelf alle voordelen van Basecone.
Klippa is een totaaloplossing voor het snel, efficient en betrouwbaar verwerken van declaraties, facturen en creditcard bonnen.
Blue10 helpt organisaties met cloud software voor het automatiseren van administratieve processen, zoals de digitale verwerking van inkoop- en verkoopfacturen, pakbonnen en bonnetjes. Blue10 automatiseert, controleert en geeft context in de administratieve processen van jouw organisatie. Dat maakt Blue10 jouw ideale assistent op de financiële administratie.
Met Blue10 komen boekingsdocumenten (facturen, pakbonnen en bonnetjes) in één systeem samen en worden naadloos verwerkt in de financiële administratie. Facturen kunnen bovendien eenvoudig rondgestuurd worden in de organisatie voor de gewenste goedkeuring en zijn in het digitale archief snel en eenvoudig terug te vinden. Met Blue10 heb je altijd en overal inzicht in jouw administratie.
De belangrijkste voordelen van Blue10:
- Eenvoudig boeken, goedkeuren en terugzoeken van facturen;
- Zelflerende documentherkenning;
- Transparant prijsmodel, betalen naar gebruik;
- Maandabonnement inclusief implementatie, support en onbeperkt aantal administraties en gebruikers.
DizzyData is een slim online platform voor automatische factuurherkenning, factuurverwerking, factuurautorisatie en e-facturatie. DizzyData werkt met alle bekende boekhoudpakketten en is UBL ready. Uw klant levert alle inkomende facturen digitaal aan via de mail of het DizzyData platform. DizzyData herkent deze aangeleverde facturen automatisch en doet een boekingsvoorstel dat u controleert en accordeert.
Eén interface voor al uw klanten
Als accountant werkt u met uw klanten waarschijnlijk met verschillende boekhoudpakketten als AFAS, Exact en Twinfield. Met DizzyData kunt u al deze pakketten koppelen aan één gebruiksvriendelijk en overzichtelijk platform. DizzyData herkent automatisch inkomende facturen en doet gelijk een boekingsvoorstel. Doordat uw medewerkers nog maar via één platform de facturen hoeven in te boeken scheelt dit een hoop tijd.
Ook top 10 accountantskantoren werken met DizzyData
DizzyData werkt voor veel bekende accountants-, advies en administratiekantoren. Van Baker Tilly tot Van Oers, DizzyData begrijpt wat er speelt bij accountants. DizzyData beperkt zicht niet alleen tot de allerbeste online boekhoudoplossing, maar treedt ook op als sparringpartner voor accountantskantoren.
Uitgebreide Autorisatie workflow
Geautoriseerde medewerkers kunnen facturen via de PC of smartphone bekijken, annoteren en vervolgens goedkeuren of afkeuren.
Hoge herkenning
De factuurherkenning wordt gebaseerd op het slim combineren van bekende en nieuwe data.
Online archief
Inkomende facturen worden digitaal opgeslagen in uw boekhoudsysteem en direct gekoppeld aan de boeking.
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
Schrijf een review!