clear

Waarom SoftwareWatcher

SoftwareWatcher is een onafhankelijk platform om bedrijfssoftware te zoeken, vergelijken en selecteren. Op ons platform brengen wij alle softwareleveranciers samen op één plek. Het doel van SoftwareWatcher is om jou te helpen met het selecteren van de bedrijfssoftware dat bij je bedrijf past en hier vervolgens een keuze tussen te maken. SoftwareWatcher biedt een aantal grote voordelen:

  • Softwareselectie tool
  • SoftwareWatcher beschikt over een uitgebreide vragenselectie die snel en eenvoudig is te doorlopen. Alle software functionaliteiten worden uitgebreid beschreven waardoor je eenvoudig aangeeft wat belangrijk voor je is. Met de softwareselectie tool zorgt SoftwareWatcher ervoor dat je uitkomt bij de bedrijfssoftware dat bij je bedrijf past.

  • Gratis advies van een software expert
  • Mocht je er nog niet helemaal uitkomen, dan helpen we je graag verder met het selecteren van de beste bedrijfssoftware voor jouw bedrijf. Door vrijblijvend contact met ons op te nemen gaan we samen kijken naar jouw huidige situatie, software wensen en bedrijfsprocessen. Op basis hiervan geven we een onafhankelijk advies welke concrete software oplossingen het best geschikt zijn voor jouw bedrijf. Ook tijdens de selectie procedure fungeren we graag als centraal aanspreekpunt voor al je vragen over software. Het is altijd mogelijk om gratis contact met ons op te nemen en gebruik te maken onze jarenlange expertise op het gebied van bedrijfsprocessen en software oplossingen.

Plus- en minpunten
  • Automatisch inlezen en boeken van alle soorten inkoopfacturen, bonnetjes én verkoopfacturen
  • Koppelingen met alle bekende boekhoudpakketten
  • E-factuur en UBL Ready
  • Facturen digitaal autoriseren (inclusief smartphone/tablet app)
  • Facturen matchen met bestellingen en ontvangsten
  • Online archief conform archief- en privacywetgeving
  • UBL conversie voor verwerking in UBL ondersteunende boekhoudpakketten

Prijzen

Prijsmodellen:
Per eenheid i
Abonnement i
Gratis proefaccount i
Prijs per gebruiker per maand€ Op aanvraag ,- tot € Op aanvraag€ ,-Waarom is dit een indicatie?
Exacte prijzen van Zenvoices bekijken? Klik dan op onderstaande knop:
Prijsmodellen
10% korting via SoftwareWatcher

Beschrijving

Of je nu volledig automatisch of met handmatige controle wilt werken, met Zenvoices heb je zelf de regie over het proces van binnenkomende factuur tot aan boeking.

Zenvoices maakt het voor mkb bedrijven, accountants en administratiekantoren sneller en makkelijker om facturen en bonnen te verwerken. Hierdoor kan je op een efficiëntere manier tussen klant en kantoor werken, waardoor je kosten dalen.

Hoe werkt het?
Je klanten of medewerkers e-mailen e-facturen, gescande facturen en/of digitale facturen naar Zenvoices of uploaden ze met de mobiele app. Zenvoices maakt vervolgens automatisch een boekingsvoorstel, welke na goedkeuring direct in het boekhoudpakket zichtbaar is.

Facturen sneller en makkelijker verwerken
Zenvoices is zelflerend en maakt automatisch een boekingsvoorstel voor alle soorten facturen en bonnen (onder andere PDF, Word, Excel, UBL en gescande facturen). Dankzij de boekhoudrobot kunnen ook complexe facturen volledig automatisch geboekt worden zonder de regie uit handen te geven.

Factuurarchivering
Facturen worden conform wetgeving opgeslagen in het digitale archief en zijn snel te raadplegen door jou of je accountant. Ook kunnen facturen in digitaal autorisatieproces geautoriseerd worden. 

Autorisatiemanagement
Met Zenvoices stroomlijn je het factuur autorisatieproces van je organisatie. Medewerkers kunnen facturen goedkeuren in de online portal of met de mobiele app. Na goedkeuring worden facturen geboekt of betaalbaargesteld in je boekhoudpakket. Als beheerder heb je altijd inzicht in welke facturen nog goedgekeurd moeten worden door welke medewerkers.

30 DAGEN GRATIS PROEFPERIODE | GRATIS ONLINE DEMO MOGELIJK

Impressie

Zenvoices functionaliteiten

1 tot 5 medewerkersremove
6 tot 10 medewerkerscheck
11 tot 25 medewerkersremove
26 tot 50 medewerkersremove
51 tot 75 medewerkersremove
76 tot 100 medewerkersremove
101 tot 150 medewerkersremove
151 tot 200 medewerkersremove
201 tot 250 medewerkersremove
251 tot 300 medewerkersremove
301 tot 350 medewerkersremove
351 tot 400 medewerkersremove
401 tot 500 medewerkersremove
500 of meer medewerkersremove
i Back upscheck
i Beveiliging en toegang op IP-adrescheck
i Data opslag in Europa check
i Flexibele gebruikersrechten  check
i Single Sign On (SSO)remove
i Twee-factor-authenticatiecheck
i Overheidremove
i Zakelijke dienstverleningcheck
i Zorgcheck
i Bouw en installatiecheck
i Facilitaire dienstverleningcheck
i Horecacheck
i ITcheck
i Maatschappelijke dienstverleningcheck
i Retailcheck
i Farma en Chemiecheck
i Accountancycheck
i Agro sectorcheck
i Automotivecheck
i Educatiecheck
i Handelcheck
i Industriecheck
i Logistiekcheck
i Mediacheck
i Petrol marktremove
i Productiecheck
i Recreatiecheck
i Uitzendbranchecheck
i Vastgoedsectorcheck
i Webwinkelscheck
€1 tot €5check
€5 tot €10remove
€10 tot €25remove
€25 tot €50remove
€50 tot €75remove
€75tot €100remove
€100 of meerremove
i Bezoekersregistratieremove
i Communicatie via softwarecheck
Delen van nieuwsberichtenremove
i Interne chatcheck
i Logboekcheck
i Online agendaremove
i Processignalencheck
i Tijdlijncheck
i Kilometerdeclaraties  remove
i Onkostendeclaratiesremove
i Real time valuta conversieremove
i Status bekijken van declaratiesremove
i Accorderingsworkflow  remove
i Automatische buitenlandse btw teruggaveremove
i Automatische kilometer berekeningremove
i Business trips aanvragenremove
i Creditcard integratieremove
i Declaraties accorderen via een appremove
i Declaraties kostenplaatsenremove
i Declareren via een app  remove
i Feedback notitiesremove
i Formulieren en sjablonenremove
i Opslaan van documentencheck
i Autorisatie workflowcheck
i Online archiefcheck
i Splitsen en samenvoegen  check
Status bekijken van factuurcheck
i UBL facturen verwerkencheck
i Automatische boekingsvoorstellencheck
i Autorisatie regelscheck
i Facturen digitaal aanleverencheck
i Factuur matchen aan ontvangstencheck
i Factuur notitiescheck
i Herkennen facturencheck
i Inleveren via een mobiele app  check
i Meerdere facturen aanleverencheck
i Accorderen via een mobiele appcheck
€0check
€1 tot €100check
€100 tot €500check
€20.000 of meerremove
€5.000 tot €20.000remove
€500 tot €5.000remove
i Klachtregistratieremove
i Procesbeschrijvingen  remove
i Registreren van inspectiesremove
i Verbetervoorstellenremove
i Werkinstructies  remove
i API  check
i Cloudcheck
i Sandboxremove
i Servercheck
i Zelflerende softwarecheck
i Abonnementcheck
i Eenmalig betalenremove
i Freemiumremove
i Gratis proefaccountcheck
i Op aanvraagremove
i Per eenheidcheck
i Analyse en rapportageremove
i Bezorgingremove
i Boekhoudingremove
i CRMremove
i Debiteurenbeheerremove
i Declaratieremove
i Digitaal ondertekenenremove
i Document managementremove
i EPDremove
i ERPremove
i Facturatieremove
i Factuurverwerkingcheck
i Fiscaalremove
i Flexibele verloningremove
i Helpdeskremove
i HRMremove
i Integratie softwareremove
i Jaarrekeningremove
i Kassaremove
i Kwaliteitsmanagementremove
i Offerteremove
Opleidingsmanagementremove
i Personeelsplanningremove
i Procesmanagementremove
i Productconfiguratieremove
i Productieplanningremove
i Projectmanagementremove
i Recruitmentremove
i Reserveringremove
i Rittenregistratieremove
i Salarisadministratieremove
i Salesremove
i Servicemanagementremove
i Talentmanagementremove
i Urenregistratieremove
i Verzuimremove
i Voorraadbeheerremove
i Webshopremove
i Werkbonnenremove
Chat met medewerkercheck
Kennisbankcheck
Mail/bericht via websitecheck
Telefonische helpdeskcheck
i Externe partij login  remove
i Status van lopende takencheck
i Taken overzichtcheck
i Toewijzen van rollencheck
i Aanmaken van takenremove
Arabischremove
Deens  remove
Duits  remove
Engels  check
Finsremove
Frans  remove
Italiaans  remove
Mandarijn  remove
Nederlands  check
Noors  remove
Pools  remove
Portugees  remove
Russischremove
Spaans  remove
Tsjechischremove
Turks  remove
Zweeds  remove
i MKBcheck
i Grootbedrijfremove
i Multinationalsremove
i Starterremove
i Stichtingremove
i Verenigingremove
i ZZPremove
i Non-profitremove
i Hoogste prijsOp aanvraag
i Laagste prijsOp aanvraag
i Ontwerpen en aanpassen van workflowscheck
i Workflow management  check

Zenvoices integraties

Bekijk hier waarmee je de software kunt koppelenkeyboard_arrow_rightkeyboard_arrow_left
  • checkAFAS software
  • checkDropbox
  • checke-Boekhouden
  • checkExact Boekhoudgemak en Multivers
  • checkExact Globe
  • checkExact Online
  • checkExact Online Bouw
  • checkInformer
  • checkKamer van koophandel
  • checkKING ERP
  • checkOkta
  • checkPEPPOL
  • checkReeleezee
  • checkSAP ERP
  • checkSnelstart
  • checkTwinfield
  • checkVisma

Zenvoices alternatieven

Basecone

3.8

Basecone is opgericht om het leven van accountants en ondernemers makkelijker te maken en inmiddels uitgegroeid tot dé standaard op het gebied van digitale documentverwerking. 

Facturen en documenten kunnen automatisch, snel en gemakkelijk worden aangeleverd en geboekt in de met Basecone gekoppelde online boekhoudsystemen. Basecone herkent aangeleverde facturen automatisch en doet een boekingsvoorstel dat je vervolgens controleert en accordeert.

Een continu bijgewerkte boekhouding, betere informatie en lagere kosten, hoe fijn is dat! Door het grote gemak van aanleveren, het hoge herkenningspercentage en Basecone’s soepele workflow is dit realiteit. Ontdek zelf alle voordelen van Basecone.

Klippa

Klippa is een totaaloplossing voor het snel, efficient en betrouwbaar verwerken van declaraties, facturen en creditcard bonnen. 

Blue10

Blue10 helpt organisaties met cloud software voor het automatiseren van administratieve processen, zoals de digitale verwerking van inkoop- en verkoopfacturen, pakbonnen en bonnetjes. Blue10 automatiseert, controleert en geeft context in de administratieve processen van jouw organisatie. Dat maakt Blue10 jouw ideale assistent op de financiële administratie.

Met Blue10 komen boekingsdocumenten (facturen, pakbonnen en bonnetjes) in één systeem samen en worden naadloos verwerkt in de financiële administratie. Facturen kunnen bovendien eenvoudig rondgestuurd worden in de organisatie voor de gewenste goedkeuring en zijn in het digitale archief snel en eenvoudig terug te vinden. Met Blue10 heb je altijd en overal inzicht in jouw administratie. 

De belangrijkste voordelen van Blue10: 

- Eenvoudig boeken, goedkeuren en terugzoeken van facturen;
- Zelflerende documentherkenning;
- Transparant prijsmodel, betalen naar gebruik;
- Maandabonnement inclusief implementatie, support en onbeperkt aantal administraties en gebruikers. 

DizzyData

DizzyData is een slim online platform voor automatische factuurherkenning, factuurverwerking, factuurautorisatie en e-facturatie. DizzyData werkt met alle bekende boekhoudpakketten en is UBL ready. Uw klant levert alle inkomende facturen digitaal aan via de mail of het DizzyData platform. DizzyData herkent deze aangeleverde facturen automatisch en doet een boekingsvoorstel dat u controleert en accordeert.

Eén interface voor al uw klanten
Als accountant werkt u met uw klanten waarschijnlijk met verschillende boekhoudpakketten als AFAS, Exact en Twinfield. Met DizzyData kunt u al deze pakketten koppelen aan één gebruiksvriendelijk en overzichtelijk platform. DizzyData herkent automatisch inkomende facturen en doet gelijk een boekingsvoorstel. Doordat uw medewerkers nog maar via één platform de facturen hoeven in te boeken scheelt dit een hoop tijd.

Ook top 10 accountantskantoren werken met DizzyData
DizzyData werkt voor veel bekende accountants-, advies en administratiekantoren. Van Baker Tilly tot Van Oers, DizzyData begrijpt wat er speelt bij accountants. DizzyData beperkt zicht niet alleen tot de allerbeste online boekhoudoplossing, maar treedt ook op als sparringpartner voor accountantskantoren.

Uitgebreide Autorisatie workflow
Geautoriseerde medewerkers kunnen facturen via de PC of smartphone bekijken, annoteren en vervolgens goedkeuren of afkeuren.

Hoge herkenning
De factuurherkenning wordt gebaseerd op het slim combineren van bekende en nieuwe data.

Online archief
Inkomende facturen worden digitaal opgeslagen in uw boekhoudsysteem en direct gekoppeld aan de boeking.

Schrijf een review

Review
N.v.t.
1
2
3
4
5
Gebruiksvriendelijkheid
Performance
Beveiliging
Prijs-kwaliteitsverhouding
Service softwareleverancier
Branche
Aantal medewerkers
Geen bestanden geselecteerd

Zenvoices review

Totaalscore

4.9/5
Geen score
(2)
Beveiliging
4,5/5star
Gebruiksvriendelijkheid
5,0/5star
Performance
5,0/5star
Prijs-kwaliteitsverhouding
5,0/5star
Service softwareleverancier
5,0/5star

Heb je Zenvoices al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
Ad BollemanBeoordeeld op 20-06-2022 15:23
Aantal medewerkers
1 tot 5 medewerkers
Branche
Accountancy
Totaalscore
starstarstarstarstar
Beveiliging
starstarstarstarstar
Gebruiksvriendelijkheid
starstarstarstarstar
Performance
starstarstarstarstar
Prijs-kwaliteitsverhouding
starstarstarstarstar
Service softwareleverancier
starstarstarstarstar
Beoordeeld op 20-06-2022 15:23
Super fijn pakket, heb alle pakketten op de markt vergeleken en deze heeft m.i. optimale prijs en kwaliteitsverhouding. Hiervoor een pakket waarbij ik uren moest besteden aan onderhoud en om de haverklap moest ik een consultant inschakelen. Bij Zenvoices kan je met een klein beetje gezond verstand 95% ver komen. Spijt van dat ik niet al lang geleden deze switch gemaakt heb.
Lieke PetersonBeoordeeld op 04-05-2022 15:24
Totaalscore
starstarstarstarstar
Beveiliging
starstarstarstarstar
Gebruiksvriendelijkheid
starstarstarstarstar
Performance
starstarstarstarstar
Prijs-kwaliteitsverhouding
starstarstarstarstar
Service softwareleverancier
starstarstarstarstar
Beoordeeld op 04-05-2022 15:24
Sinds januari 2022 zijn wij gestart met Zenvoices. Wij zijn tot nu toe zeer tevreden over de software en zou het zeker aanraden aan andere bedrijven. Het is zeer gebruiksvriendelijk en de prijs kwaliteitverhouding is goed. Verder is de servicedesk (telefonisch) goed bereikbaar en word je uitstekend geholpen.

Zenvoices - Veelgestelde vragen

check6 tot 10 medewerkers

checkPer eenheid
 i
checkAbonnement
 i
checkGratis proefaccount
 i
checkNederlands  

checkEngels  

checkTelefonische helpdesk

checkMail/bericht via website

checkChat met medewerker

checkKennisbank

checkZakelijke dienstverlening
 i
checkZorg
 i
checkBouw en installatie
 i
checkFacilitaire dienstverlening
 i
checkHoreca
 i
checkIT
 i
checkMaatschappelijke dienstverlening
 i
checkRetail
 i
checkFarma en Chemie
 i
checkProductie
 i
checkVastgoedsector
 i
checkUitzendbranche
 i
checkAccountancy
 i
checkWebwinkels
 i
checkHandel
 i
checkRecreatie
 i
checkEducatie
 i
checkMedia
 i
checkAutomotive
 i
checkAgro sector
 i
checkLogistiek
 i
checkIndustrie
 i
checkMKB
 i
check€1 tot €100

check€0

check€100 tot €500

Raadpleeg hiervoor de integraties