Plus- en minpunten
  • Automatisch inlezen en boeken van alle soorten inkoopfacturen, bonnetjes én verkoopfacturen
  • Koppelingen met alle bekende boekhoudpakketten
  • E-factuur en UBL Ready
  • Facturen digitaal autoriseren (inclusief smartphone/tablet app)
  • Facturen matchen met bestellingen en ontvangsten
  • Online archief conform archief- en privacywetgeving
  • UBL conversie voor verwerking in UBL ondersteunende boekhoudpakketten

Prijzen

Prijsmodellen:
Per eenheid i
Abonnement i
Gratis proefaccount i
Prijs per gebruiker per maand€ Op aanvraag ,- tot € Op aanvraag€ ,-Waarom is dit een indicatie?
Exacte prijzen van Zenvoices bekijken? Klik dan op onderstaande knop:
Prijsmodellen
10% korting via SoftwareWatcher

Beschrijving

Ontdek of Zenvoices bij je organisatie past met SoftwareWatcher. Raadpleeg echte reviews van gebruikers en experts en vergelijk alle relevante software functies. Wij geven een overzicht van alle relevante software functies voor jouw bedrijfsprocessen. Zenvoices beschikt over de volgende modules:

  • checkFactuurverwerking

Met SoftwareWatcher ontdek je op welke manier Zenvoices voor jou tijd bespaart. Door het digitaliseren van jouw organisatie met Zenvoices verlaag je de kosten en geef je structuur aan jouw organisatie.

Zenvoices vergelijken en advies

Vergelijk Zenvoices met andere software voor jouw branche en bedrijfsgrootte. Op basis van softwarefuncties en prijzen vergelijk je snel en eenvoudig of de software geschikt voor je is. SoftwareWatcher biedt een eenvoudige keuzehulp zodat je ook zonder kennis van software zelf de beste software kan kiezen. Heb je wel advies nodig of Zenvoices bij je organisatie past? De experts van SoftwareWatcher helpen je graag verder en geven advies over je keuze. Wij stellen jou de juiste vragen en checken of de software bij je past. Dit is gratis en zonder verplichtingen. Wil je weten of de software koppelt met andere systemen in je organisatie? In het integraties overzicht van SoftwareWatcher zie je direct of de software koppelt met jouw bestaande systemen. Staat jouw bestaande software niet in het overzicht? Dan zijn er altijd andere oplossingen mogelijk. Neem hiervoor contact op met de software leverancier.

Zenvoices demo of proefperiode

Wil je een echte impressie krijgen van Zenvoices? Hiervoor kun je vaak een proefperiode of een software demo aanvragen. Met een proefperiode krijg je voor een aantal dagen toegang tot de software en test je zelf of de software bij je past. Als je een software demo aanvraagt dan geeft de software leverancier zelf uitleg over de software. Tijdens een software demo is het mogelijk om al je vragen over de software te stellen. Hiermee kom je erachter wat de kwaliteit van de software is. Ben je opzoek naar alternatieven voor Zenvoices? SoftwareWatcher geeft een overzicht van de beste software alternatieven. Hierdoor weet je direct met welke systemen je met elkaar moet vergelijken.

Impressie

Zenvoices functionaliteiten

1 tot 5 medewerkerscheck
6 tot 10 medewerkerscheck
11 tot 25 medewerkerscheck
26 tot 50 medewerkerscheck
51 tot 75 medewerkerscheck
76 tot 100 medewerkerscheck
101 tot 150 medewerkerscheck
151 tot 200 medewerkerscheck
201 tot 250 medewerkerscheck
251 tot 300 medewerkersremove
301 tot 350 medewerkersremove
351 tot 400 medewerkersremove
401 tot 500 medewerkersremove
500 of meer medewerkersremove
i Back upscheck
i Beveiliging en toegang op IP-adrescheck
i Data opslag in Europa check
i Flexibele gebruikersrechten  check
i Single Sign On (SSO)check
i Twee-factor-authenticatiecheck
i Overheidremove
i Zakelijke dienstverleningcheck
i Zorgcheck
i Bouw en installatiecheck
i Facilitaire dienstverleningcheck
i Horecacheck
i ITcheck
i Maatschappelijke dienstverleningcheck
i Retailcheck
i Farma en Chemiecheck
i Accountancycheck
i Agro sectorcheck
i Automotivecheck
i Educatiecheck
i Handelcheck
i Industriecheck
i Logistiekcheck
i Mediacheck
i Online dienstverleningcheck
i Petrol marktremove
i Productiecheck
i Recreatiecheck
i Uitzendbranchecheck
i Vastgoedsectorcheck
€1 tot €5check
€5 tot €10remove
€10 tot €25remove
€25 tot €50remove
€50 tot €75remove
€75tot €100remove
€100 of meerremove
i Bezoekersregistratieremove
i Communicatie via softwarecheck
Delen van nieuwsberichtenremove
i Interne chatcheck
i Logboekcheck
i Online agendaremove
i Processignalencheck
i Tijdlijncheck
i Kilometerdeclaraties  remove
i Onkostendeclaratiesremove
i Real time valuta conversieremove
i Status bekijken van declaratiesremove
i Accorderingsworkflow  remove
i Automatische buitenlandse btw teruggaveremove
i Automatische kilometer berekeningremove
i Business trips aanvragenremove
i Creditcard integratieremove
i Declaraties accorderen via een appremove
i Declaraties kostenplaatsenremove
i Declareren via een app  remove
i Feedback notitiesremove
i Formulieren en sjablonenremove
i Opslaan van documentencheck
i Autorisatie workflowcheck
i Online archiefcheck
i Splitsen en samenvoegen  check
Status bekijken van factuurcheck
i UBL facturen verwerkencheck
i Automatische boekingsvoorstellencheck
i Autorisatie regelscheck
i Facturen digitaal aanleverencheck
i Factuur matchen aan ontvangstencheck
i Factuur notitiescheck
i Inleveren via een mobiele app  check
i Meerdere facturen aanleverencheck
i Scan en herken facturencheck
i Accorderen via een mobiele appcheck
€0check
€1 tot €100check
€100 tot €500check
€20.000 of meerremove
€5.000 tot €20.000remove
€500 tot €5.000remove
i Klachtregistratieremove
i Procesbeschrijvingen  remove
i Registreren van inspectiesremove
i Verbetervoorstellenremove
i Werkinstructies  remove
i API  check
i Cloudcheck
i Sandboxremove
i Servercheck
i Zelflerende softwarecheck
i Abonnementcheck
i Eenmalig betalenremove
i Freemiumremove
i Gratis proefaccountcheck
i Op aanvraagremove
i Per eenheidcheck
i Analyse en rapportageremove
i Bezorgingremove
i Boekhoudingremove
i CRMremove
i Debiteurenbeheerremove
i Declaratieremove
i Digitaal ondertekenenremove
i Document managementremove
i EPDremove
i ERPremove
i Facturatieremove
i Factuurverwerkingcheck
i Fiscaalremove
i Flexibele verloningremove
i Helpdeskremove
i HRMremove
i Integratie softwareremove
i Jaarrekeningremove
i Kassaremove
i Kwaliteitsmanagementremove
i Offerteremove
Opleidingsmanagementremove
i Personeelsplanningremove
i Procesmanagementremove
i Productconfiguratieremove
i Productieplanningremove
i Projectmanagementremove
i Recruitmentremove
i Reserveringremove
i Rittenregistratieremove
i Salarisadministratieremove
i Salesremove
i Servicemanagementremove
i Talentmanagementremove
i Urenregistratieremove
i Verzuimremove
i Voorraadbeheerremove
i Webshopsremove
i Werkbonnenremove
Chat met medewerkercheck
Chatbotremove
Kennisbankcheck
Mail/bericht via websitecheck
i Software democheck
Telefonische helpdeskcheck
i Externe partij login  remove
i Status van lopende takencheck
i Taken overzichtcheck
i Toewijzen van rollencheck
i Aanmaken van takenremove
Arabischremove
Bahasa Indonesiaremove
Deens  remove
Duits  remove
Engels  check
Finsremove
Frans  remove
Hindiremove
Italiaans  remove
Japansremove
Mandarijn  remove
Nederlands  check
Noors  remove
Pools  remove
Portugees  remove
Roemeensremove
Russischremove
Spaans  remove
Tamilremove
Teluguremove
Tsjechischremove
Turks  remove
Zweeds  remove
i MKBcheck
i Grootbedrijfremove
i Multinationalscheck
i Startercheck
i Stichtingcheck
i Verenigingcheck
i ZZPcheck
i Non-profitcheck
i Ontwerpen en aanpassen van workflowscheck
i Workflow management  check

Zenvoices integraties

Bekijk hier waarmee je de software kunt koppelenkeyboard_arrow_rightkeyboard_arrow_left
  • checkAFAS software
  • checkDropbox
  • checke-Boekhouden
  • checkExact Boekhoudgemak en Multivers
  • checkExact Globe
  • checkExact Online
  • checkExact Online Bouw
  • checkInformer
  • checkKamer van koophandel
  • checkKING ERP
  • checkOkta
  • checkPeppol
  • checkReeleezee
  • checkSAP ERP
  • checkSnelstart
  • checkTwinfield
  • checkVisma

Zenvoices alternatieven

Basecone

3.8
Basecone is opgericht om het leven van accountants en ondernemers makkelijker te maken en inmiddels uitgegroeid tot dé standaard op het gebied van digitale documentverwerking. Facturen en documenten kunnen automatisch, snel en gemakkelijk worden aangeleverd en geboekt in de met Basecone gekoppelde online boekhoudsystemen. Basecone herkent aangeleverde facturen automatisch en doet een boekingsvoorstel dat je vervolgens controleert en accordeert.Een continu bijgewerkte boekhouding, betere informatie en lagere kosten, hoe fijn is dat! Door het grote gemak van aanleveren, het hoge herkenningspercentage en Basecone’s soepele workflow is dit realiteit. Ontdek zelf alle voordelen van Basecone.

Klippa

Klippa is een totaaloplossing voor het snel, efficient en betrouwbaar verwerken van declaraties, facturen en creditcard bonnen. 

Blue10

Blue10 helpt organisaties met cloud software voor het automatiseren van administratieve processen, zoals de digitale verwerking van inkoop- en verkoopfacturen, pakbonnen en bonnetjes. Blue10 automatiseert, controleert en geeft context in de administratieve processen van jouw organisatie. Dat maakt Blue10 jouw ideale assistent op de financiële administratie.Met Blue10 komen boekingsdocumenten (facturen, pakbonnen en bonnetjes) in één systeem samen en worden naadloos verwerkt in de financiële administratie. Facturen kunnen bovendien eenvoudig rondgestuurd worden in de organisatie voor de gewenste goedkeuring en zijn in het digitale archief snel en eenvoudig terug te vinden. Met Blue10 heb je altijd en overal inzicht in jouw administratie. De belangrijkste voordelen van Blue10: - Eenvoudig boeken, goedkeuren en terugzoeken van facturen;- Zelflerende documentherkenning;- Transparant prijsmodel, betalen naar gebruik;- Maandabonnement inclusief implementatie, support en onbeperkt aantal administraties en gebruikers. 

TriFact365

TriFact365 levert een hypermoderne cloudoplossing voor digitale verwerking van inkoopfacturen, verkoopfacturen en bonnetjes.Het uploaden van documenten kan makkelijk via de webapplicatie, e-mail en mobiele app. De realtime webapplicatie werkt volledig automatisch met zelflerende algoritmen en kan binnen een paar seconden een boekingsvoorstel presenteren. Daarnaast kunnen er (optioneel) uitgebreide autorisatiewerkstromen ingesteld worden. Een realtime koppeling is mogelijk tussen TriFact365 en alle top 10 boekhoudpakketten.

Schrijf een review

Review
N.v.t.
1
2
3
4
5
Gebruiksvriendelijkheid
Performance
Beveiliging
Prijs-kwaliteitsverhouding
Service softwareleverancier
Branche
Aantal medewerkers
Geen bestanden geselecteerd

Zenvoices review

Totaalscore

4.9/5
Geen score
(2)
Beveiliging
4,5/5star
Gebruiksvriendelijkheid
5,0/5star
Performance
5,0/5star
Prijs-kwaliteitsverhouding
5,0/5star
Service softwareleverancier
5,0/5star

Heb je Zenvoices al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
Ad BollemanBeoordeeld op 20-06-2022 15:23
Aantal medewerkers
1 tot 5 medewerkers
Branche
Accountancy
Totaalscore
starstarstarstarstar
Beveiliging
starstarstarstarstar
Gebruiksvriendelijkheid
starstarstarstarstar
Performance
starstarstarstarstar
Prijs-kwaliteitsverhouding
starstarstarstarstar
Service softwareleverancier
starstarstarstarstar
Beoordeeld op 20-06-2022 15:23
Super fijn pakket, heb alle pakketten op de markt vergeleken en deze heeft m.i. optimale prijs en kwaliteitsverhouding. Hiervoor een pakket waarbij ik uren moest besteden aan onderhoud en om de haverklap moest ik een consultant inschakelen. Bij Zenvoices kan je met een klein beetje gezond verstand 95% ver komen. Spijt van dat ik niet al lang geleden deze switch gemaakt heb.
Lieke PetersonBeoordeeld op 04-05-2022 15:24
Totaalscore
starstarstarstarstar
Beveiliging
starstarstarstarstar
Gebruiksvriendelijkheid
starstarstarstarstar
Performance
starstarstarstarstar
Prijs-kwaliteitsverhouding
starstarstarstarstar
Service softwareleverancier
starstarstarstarstar
Beoordeeld op 04-05-2022 15:24
Sinds januari 2022 zijn wij gestart met Zenvoices. Wij zijn tot nu toe zeer tevreden over de software en zou het zeker aanraden aan andere bedrijven. Het is zeer gebruiksvriendelijk en de prijs kwaliteitverhouding is goed. Verder is de servicedesk (telefonisch) goed bereikbaar en word je uitstekend geholpen.

Zenvoices - Veelgestelde vragen

check1 tot 5 medewerkers
check6 tot 10 medewerkers
check11 tot 25 medewerkers
check26 tot 50 medewerkers
check51 tot 75 medewerkers
check76 tot 100 medewerkers
check101 tot 150 medewerkers
check151 tot 200 medewerkers
check201 tot 250 medewerkers
checkPer eenheid i
checkAbonnement i
checkGratis proefaccount i
checkNederlands  
checkEngels  
checkTelefonische helpdesk
checkMail/bericht via website
checkChat met medewerker
checkKennisbank
checkSoftware demo i
checkZakelijke dienstverlening i
checkZorg i
checkBouw en installatie i
checkFacilitaire dienstverlening i
checkHoreca i
checkIT i
checkMaatschappelijke dienstverlening i
checkRetail i
checkFarma en Chemie i
checkProductie i
checkVastgoedsector i
checkUitzendbranche i
checkAccountancy i
checkOnline dienstverlening i
checkHandel i
checkRecreatie i
checkEducatie i
checkMedia i
checkAutomotive i
checkAgro sector i
checkLogistiek i
checkIndustrie i
checkMKB i
checkStarter i
checkZZP i
checkVereniging i
checkStichting i
checkMultinationals i
checkNon-profit i
check€1 tot €100
check€0
check€100 tot €500
Raadpleeg hiervoor de integraties