clear

Waarom SoftwareWatcher

SoftwareWatcher is een onafhankelijk platform om bedrijfssoftware te zoeken, vergelijken en selecteren. Op ons platform brengen wij alle softwareleveranciers samen op één plek. Het doel van SoftwareWatcher is om jou te helpen met het selecteren van de bedrijfssoftware dat bij je bedrijf past en hier vervolgens een keuze tussen te maken. SoftwareWatcher biedt een aantal grote voordelen:

  • Softwareselectie tool
  • SoftwareWatcher beschikt over een uitgebreide vragenselectie die snel en eenvoudig is te doorlopen. Alle software functionaliteiten worden uitgebreid beschreven waardoor je eenvoudig aangeeft wat belangrijk voor je is. Met de softwareselectie tool zorgt SoftwareWatcher ervoor dat je uitkomt bij de bedrijfssoftware dat bij je bedrijf past.

  • Gratis advies van een software expert
  • Mocht je er nog niet helemaal uitkomen, dan helpen we je graag verder met het selecteren van de beste bedrijfssoftware voor jouw bedrijf. Door vrijblijvend contact met ons op te nemen gaan we samen kijken naar jouw huidige situatie, software wensen en bedrijfsprocessen. Op basis hiervan geven we een onafhankelijk advies welke concrete software oplossingen het best geschikt zijn voor jouw bedrijf. Ook tijdens de selectie procedure fungeren we graag als centraal aanspreekpunt voor al je vragen over software. Het is altijd mogelijk om gratis contact met ons op te nemen en gebruik te maken onze jarenlange expertise op het gebied van bedrijfsprocessen en software oplossingen.

Klippa

Schrijf een review

Prijzen

Prijsmodellen:
Op aanvraag i
Prijs per gebruiker per maand€ Op aanvraag ,- tot € Op aanvraag€ ,-Waarom is dit een indicatie?
Exacte prijzen van Klippa bekijken? Klik dan op onderstaande knop:
Prijsmodellen

Beschrijving

Klippa is een totaaloplossing voor het snel, efficient en betrouwbaar verwerken van declaraties, facturen en creditcard bonnen. 

Impressie

Klippa functionaliteiten

1 tot 5 medewerkerscheck
6 tot 10 medewerkerscheck
11 tot 25 medewerkerscheck
26 tot 50 medewerkerscheck
51 tot 75 medewerkerscheck
76 tot 100 medewerkerscheck
101 tot 150 medewerkerscheck
151 tot 200 medewerkerscheck
201 tot 250 medewerkerscheck
251 tot 300 medewerkerscheck
301 tot 350 medewerkerscheck
351 tot 400 medewerkerscheck
401 tot 500 medewerkerscheck
500 of meer medewerkerscheck
i Back upscheck
i Beveiliging en toegang op IP-adrescheck
i Data opslag in Europa check
i Flexibele gebruikersrechten  check
i Single Sign On (SSO)check
i Twee-factor-authenticatiecheck
i Overheidcheck
i Zakelijke dienstverleningcheck
i Zorgremove
i Bouw en installatiecheck
i Facilitaire dienstverleningcheck
i Horecaremove
i ITcheck
i Maatschappelijke dienstverleningremove
i Retailremove
i Farma en Chemieremove
i Accountancyremove
i Agro sectorremove
i Automotivecheck
i Educatiecheck
i Handelremove
i Industrieremove
i Logistiekcheck
i Mediacheck
i Petrol marktremove
i Productieremove
i Recreatieremove
i Uitzendbrancheremove
i Vastgoedsectorcheck
i Webwinkelsremove
€1 tot €5remove
€5 tot €10remove
€10 tot €25remove
€25 tot €50remove
€50 tot €75remove
€75tot €100remove
€100 of meerremove
i Bezoekersregistratieremove
i Communicatie via softwareremove
Delen van nieuwsberichtenremove
i Interne chatcheck
i Logboekremove
i Online agendaremove
i Processignalenremove
i Tijdlijnremove
i Kilometerdeclaraties  check
i Onkostendeclaratiescheck
i Real time valuta conversiecheck
i Status bekijken van declaratiescheck
i Accorderingsworkflow  check
i Automatische buitenlandse btw teruggavecheck
i Automatische kilometer berekeningcheck
i Business trips aanvragencheck
i Creditcard integratiecheck
i Declaraties accorderen via een appcheck
i Declaraties kostenplaatsencheck
i Declareren via een app  check
i Feedback notitiescheck
i Formulieren en sjablonenremove
i Opslaan van documentencheck
i Autorisatie workflowcheck
i Online archiefcheck
i Splitsen en samenvoegen  check
Status bekijken van factuurcheck
i UBL facturen verwerkencheck
i Automatische boekingsvoorstellencheck
i Autorisatie regelscheck
i Facturen digitaal aanleverencheck
i Factuur matchen aan ontvangstencheck
i Factuur notitiescheck
i Herkennen facturencheck
i Inleveren via een mobiele app  check
i Meerdere facturen aanleverencheck
i Accorderen via een mobiele appcheck
€0remove
€1 tot €100remove
€100 tot €500remove
€20.000 of meerremove
€5.000 tot €20.000remove
€500 tot €5.000remove
i Klachtregistratieremove
i Procesbeschrijvingen  remove
i Registreren van inspectiesremove
i Verbetervoorstellenremove
i Werkinstructies  remove
i API  check
i Cloudcheck
i Sandboxcheck
i Serverremove
i Zelflerende softwareremove
i Abonnementremove
i Eenmalig betalenremove
i Freemiumremove
i Gratis proefaccountremove
i Op aanvraagcheck
i Per eenheidremove
i Analyse en rapportageremove
i Bezorgingremove
i Boekhoudingremove
i CRMremove
i Debiteurenbeheerremove
i Declaratieremove
i Digitaal ondertekenenremove
i Document managementremove
i EPDremove
i ERPremove
i Facturatieremove
i Factuurverwerkingcheck
i Fiscaalremove
i Flexibele verloningremove
i Helpdeskremove
i HRMremove
i Integratie softwareremove
i Jaarrekeningremove
i Kassaremove
i Kwaliteitsmanagementremove
i Offerteremove
Opleidingsmanagementremove
i Personeelsplanningremove
i Procesmanagementremove
i Productconfiguratieremove
i Productieplanningremove
i Projectmanagementremove
i Recruitmentremove
i Reserveringremove
i Rittenregistratieremove
i Salarisadministratieremove
i Salesremove
i Servicemanagementremove
i Talentmanagementremove
i Urenregistratieremove
i Verzuimremove
i Voorraadbeheerremove
i Webshopremove
i Werkbonnenremove
i Externe partij login  remove
i Status van lopende takenremove
i Taken overzichtremove
i Toewijzen van rollenremove
i Aanmaken van takenremove
Arabischcheck
Deens  remove
Duits  check
Engels  check
Finsremove
Frans  check
Italiaans  remove
Mandarijn  remove
Nederlands  check
Noors  remove
Pools  remove
Portugees  check
Russischremove
Spaans  check
Tsjechischremove
Turks  remove
Zweeds  remove
i MKBcheck
i Grootbedrijfcheck
i Multinationalscheck
i Startercheck
i Stichtingcheck
i Verenigingcheck
i ZZPcheck
i Non-profitcheck
i Hoogste prijsOp aanvraag
i Laagste prijsOp aanvraag
i Ontwerpen en aanpassen van workflowsremove
i Workflow management  check

Klippa integraties

Bekijk hier waarmee je de software kunt koppelenkeyboard_arrow_rightkeyboard_arrow_left
  • checkExact Boekhoudgemak en Multivers
  • checkExact Online
  • checkInformer
  • checkSAP ERP
  • checkTwinfield
  • checkVisma

Klippa alternatieven

Basecone

3.8

Basecone is opgericht om het leven van accountants en ondernemers makkelijker te maken en inmiddels uitgegroeid tot dé standaard op het gebied van digitale documentverwerking. 

Facturen en documenten kunnen automatisch, snel en gemakkelijk worden aangeleverd en geboekt in de met Basecone gekoppelde online boekhoudsystemen. Basecone herkent aangeleverde facturen automatisch en doet een boekingsvoorstel dat je vervolgens controleert en accordeert.

Een continu bijgewerkte boekhouding, betere informatie en lagere kosten, hoe fijn is dat! Door het grote gemak van aanleveren, het hoge herkenningspercentage en Basecone’s soepele workflow is dit realiteit. Ontdek zelf alle voordelen van Basecone.

Blue10

Blue10 helpt organisaties met cloud software voor het automatiseren van administratieve processen, zoals de digitale verwerking van inkoop- en verkoopfacturen, pakbonnen en bonnetjes. Blue10 automatiseert, controleert en geeft context in de administratieve processen van jouw organisatie. Dat maakt Blue10 jouw ideale assistent op de financiële administratie.

Met Blue10 komen boekingsdocumenten (facturen, pakbonnen en bonnetjes) in één systeem samen en worden naadloos verwerkt in de financiële administratie. Facturen kunnen bovendien eenvoudig rondgestuurd worden in de organisatie voor de gewenste goedkeuring en zijn in het digitale archief snel en eenvoudig terug te vinden. Met Blue10 heb je altijd en overal inzicht in jouw administratie. 

De belangrijkste voordelen van Blue10: 

- Eenvoudig boeken, goedkeuren en terugzoeken van facturen;
- Zelflerende documentherkenning;
- Transparant prijsmodel, betalen naar gebruik;
- Maandabonnement inclusief implementatie, support en onbeperkt aantal administraties en gebruikers. 

DizzyData

DizzyData is een slim online platform voor automatische factuurherkenning, factuurverwerking, factuurautorisatie en e-facturatie. DizzyData werkt met alle bekende boekhoudpakketten en is UBL ready. Uw klant levert alle inkomende facturen digitaal aan via de mail of het DizzyData platform. DizzyData herkent deze aangeleverde facturen automatisch en doet een boekingsvoorstel dat u controleert en accordeert.

Eén interface voor al uw klanten
Als accountant werkt u met uw klanten waarschijnlijk met verschillende boekhoudpakketten als AFAS, Exact en Twinfield. Met DizzyData kunt u al deze pakketten koppelen aan één gebruiksvriendelijk en overzichtelijk platform. DizzyData herkent automatisch inkomende facturen en doet gelijk een boekingsvoorstel. Doordat uw medewerkers nog maar via één platform de facturen hoeven in te boeken scheelt dit een hoop tijd.

Ook top 10 accountantskantoren werken met DizzyData
DizzyData werkt voor veel bekende accountants-, advies en administratiekantoren. Van Baker Tilly tot Van Oers, DizzyData begrijpt wat er speelt bij accountants. DizzyData beperkt zicht niet alleen tot de allerbeste online boekhoudoplossing, maar treedt ook op als sparringpartner voor accountantskantoren.

Uitgebreide Autorisatie workflow
Geautoriseerde medewerkers kunnen facturen via de PC of smartphone bekijken, annoteren en vervolgens goedkeuren of afkeuren.

Hoge herkenning
De factuurherkenning wordt gebaseerd op het slim combineren van bekende en nieuwe data.

Online archief
Inkomende facturen worden digitaal opgeslagen in uw boekhoudsysteem en direct gekoppeld aan de boeking.

TriFact365

TriFact365 levert een hypermoderne cloudoplossing voor digitale verwerking van inkoopfacturen, verkoopfacturen en bonnetjes.

Het uploaden van documenten kan makkelijk via de webapplicatie, e-mail en mobiele app. De realtime webapplicatie werkt volledig automatisch met zelflerende algoritmen en kan binnen een paar seconden een boekingsvoorstel presenteren. Daarnaast kunnen er (optioneel) uitgebreide autorisatiewerkstromen ingesteld worden. Een realtime koppeling is mogelijk tussen TriFact365 en alle top 10 boekhoudpakketten.

Schrijf een review

Review
N.v.t.
1
2
3
4
5
Gebruiksvriendelijkheid
Performance
Beveiliging
Prijs-kwaliteitsverhouding
Service softwareleverancier
Branche
Aantal medewerkers
Geen bestanden geselecteerd

Klippa review

Totaalscore

/5
Geen score
(0 )
Beveiliging
0,0/5star
Gebruiksvriendelijkheid
0,0/5star
Performance
0,0/5star
Prijs-kwaliteitsverhouding
0,0/5star
Service softwareleverancier
0,0/5star

Heb je Klippa al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!

Klippa - Veelgestelde vragen

check1 tot 5 medewerkers

check6 tot 10 medewerkers

check11 tot 25 medewerkers

check26 tot 50 medewerkers

check51 tot 75 medewerkers

check76 tot 100 medewerkers

check101 tot 150 medewerkers

check151 tot 200 medewerkers

check201 tot 250 medewerkers

check251 tot 300 medewerkers

check301 tot 350 medewerkers

check351 tot 400 medewerkers

check401 tot 500 medewerkers

check500 of meer medewerkers

checkOp aanvraag
 i
checkNederlands  

checkPortugees  

checkSpaans  

checkEngels  

checkDuits  

checkFrans  

checkArabisch

keyboard_arrow_down
checkZakelijke dienstverlening
 i
checkOverheid
 i
checkBouw en installatie
 i
checkFacilitaire dienstverlening
 i
checkIT
 i
checkLogistiek
 i
checkAutomotive
 i
checkMedia
 i
checkEducatie
 i
checkVastgoedsector
 i
checkMKB
 i
checkStarter
 i
checkZZP
 i
checkVereniging
 i
checkStichting
 i
checkGrootbedrijf
 i
checkMultinationals
 i
checkNon-profit
 i
Raadpleeg hiervoor de integraties

Ja