SoftwareWatcher is een onafhankelijk platform om bedrijfssoftware te zoeken, vergelijken en selecteren. Op ons platform brengen wij alle softwareleveranciers samen op één plek. Het doel van SoftwareWatcher is om jou te helpen met het selecteren van de bedrijfssoftware dat bij je bedrijf past en hier vervolgens een keuze tussen te maken. SoftwareWatcher biedt een aantal grote voordelen:
SoftwareWatcher beschikt over een uitgebreide vragenselectie die snel en eenvoudig is te doorlopen. Alle software functionaliteiten worden uitgebreid beschreven waardoor je eenvoudig aangeeft wat belangrijk voor je is. Met de softwareselectie tool zorgt SoftwareWatcher ervoor dat je uitkomt bij de bedrijfssoftware dat bij je bedrijf past.
Mocht je er nog niet helemaal uitkomen, dan helpen we je graag verder met het selecteren van de beste bedrijfssoftware voor jouw bedrijf. Door vrijblijvend contact met ons op te nemen gaan we samen kijken naar jouw huidige situatie, software wensen en bedrijfsprocessen. Op basis hiervan geven we een onafhankelijk advies welke concrete software oplossingen het best geschikt zijn voor jouw bedrijf. Ook tijdens de selectie procedure fungeren we graag als centraal aanspreekpunt voor al je vragen over software. Het is altijd mogelijk om gratis contact met ons op te nemen en gebruik te maken onze jarenlange expertise op het gebied van bedrijfsprocessen en software oplossingen.
Simpel en snel facturen verwerken en verzenden. Heeros biedt gebruiksvriendelijke Cloud oplossingen en apps om de financiële administratie van uw organisatie eenvoudiger en efficiënter te maken. Denk bijvoorbeeld aan de digitalisering en automatisering van de verwerking van inkoop- en verkoopfacturen, pakbonnen en declaraties. Onze oplossingen bieden inzicht en controle en verhogen de efficiency van uw financiële administratie.
Met onze software kunt u niet alleen inkoopfacturen en verkoopfacturen maar ook bonnen en declaraties moeiteloos verwerken en al uw belangrijke documenten veilig digitaal archiveren en snel doorzoeken op basis van vrije tekst.
U gebruikt en betaalt alleen voor de functionaliteiten die u nodig hebt, overal en op alle apparaten. De oplossingen van Heeros zijn eenvoudig te integreren met andere financiële applicaties en ERP-systemen en maken naadloze samenwerking en geleidelijke uitbreiding van uw softwarepakket mogelijk. Samen stroomlijnen we uw financiële administratie!
De belangrijkste voordelen van Heeros op een rij:
Basecone is opgericht om het leven van accountants en ondernemers makkelijker te maken en inmiddels uitgegroeid tot dé standaard op het gebied van digitale documentverwerking.
Facturen en documenten kunnen automatisch, snel en gemakkelijk worden aangeleverd en geboekt in de met Basecone gekoppelde online boekhoudsystemen. Basecone herkent aangeleverde facturen automatisch en doet een boekingsvoorstel dat je vervolgens controleert en accordeert.
Een continu bijgewerkte boekhouding, betere informatie en lagere kosten, hoe fijn is dat! Door het grote gemak van aanleveren, het hoge herkenningspercentage en Basecone’s soepele workflow is dit realiteit. Ontdek zelf alle voordelen van Basecone.
Klippa is een totaaloplossing voor het snel, efficient en betrouwbaar verwerken van declaraties, facturen en creditcard bonnen.
Blue10 helpt organisaties met cloud software voor het automatiseren van administratieve processen, zoals de digitale verwerking van inkoop- en verkoopfacturen, pakbonnen en bonnetjes. Blue10 automatiseert, controleert en geeft context in de administratieve processen van jouw organisatie. Dat maakt Blue10 jouw ideale assistent op de financiële administratie.
Met Blue10 komen boekingsdocumenten (facturen, pakbonnen en bonnetjes) in één systeem samen en worden naadloos verwerkt in de financiële administratie. Facturen kunnen bovendien eenvoudig rondgestuurd worden in de organisatie voor de gewenste goedkeuring en zijn in het digitale archief snel en eenvoudig terug te vinden. Met Blue10 heb je altijd en overal inzicht in jouw administratie.
De belangrijkste voordelen van Blue10:
- Eenvoudig boeken, goedkeuren en terugzoeken van facturen;
- Zelflerende documentherkenning;
- Transparant prijsmodel, betalen naar gebruik;
- Maandabonnement inclusief implementatie, support en onbeperkt aantal administraties en gebruikers.
DizzyData is een slim online platform voor automatische factuurherkenning, factuurverwerking, factuurautorisatie en e-facturatie. DizzyData werkt met alle bekende boekhoudpakketten en is UBL ready. Uw klant levert alle inkomende facturen digitaal aan via de mail of het DizzyData platform. DizzyData herkent deze aangeleverde facturen automatisch en doet een boekingsvoorstel dat u controleert en accordeert.
Eén interface voor al uw klanten
Als accountant werkt u met uw klanten waarschijnlijk met verschillende boekhoudpakketten als AFAS, Exact en Twinfield. Met DizzyData kunt u al deze pakketten koppelen aan één gebruiksvriendelijk en overzichtelijk platform. DizzyData herkent automatisch inkomende facturen en doet gelijk een boekingsvoorstel. Doordat uw medewerkers nog maar via één platform de facturen hoeven in te boeken scheelt dit een hoop tijd.
Ook top 10 accountantskantoren werken met DizzyData
DizzyData werkt voor veel bekende accountants-, advies en administratiekantoren. Van Baker Tilly tot Van Oers, DizzyData begrijpt wat er speelt bij accountants. DizzyData beperkt zicht niet alleen tot de allerbeste online boekhoudoplossing, maar treedt ook op als sparringpartner voor accountantskantoren.
Uitgebreide Autorisatie workflow
Geautoriseerde medewerkers kunnen facturen via de PC of smartphone bekijken, annoteren en vervolgens goedkeuren of afkeuren.
Hoge herkenning
De factuurherkenning wordt gebaseerd op het slim combineren van bekende en nieuwe data.
Online archief
Inkomende facturen worden digitaal opgeslagen in uw boekhoudsysteem en direct gekoppeld aan de boeking.
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
Schrijf een review!