clear

Waarom SoftwareWatcher

SoftwareWatcher is een onafhankelijk platform om bedrijfssoftware te zoeken, vergelijken en selecteren. Op ons platform brengen wij alle softwareleveranciers samen op één plek. Het doel van SoftwareWatcher is om jou te helpen met het selecteren van de bedrijfssoftware dat bij je bedrijf past en hier vervolgens een keuze tussen te maken. SoftwareWatcher biedt een aantal grote voordelen:

  • Softwareselectie tool
  • SoftwareWatcher beschikt over een uitgebreide vragenselectie die snel en eenvoudig is te doorlopen. Alle software functionaliteiten worden uitgebreid beschreven waardoor je eenvoudig aangeeft wat belangrijk voor je is. Met de softwareselectie tool zorgt SoftwareWatcher ervoor dat je uitkomt bij de bedrijfssoftware dat bij je bedrijf past.

  • Gratis advies van een software expert
  • Mocht je er nog niet helemaal uitkomen, dan helpen we je graag verder met het selecteren van de beste bedrijfssoftware voor jouw bedrijf. Door vrijblijvend contact met ons op te nemen gaan we samen kijken naar jouw huidige situatie, software wensen en bedrijfsprocessen. Op basis hiervan geven we een onafhankelijk advies welke concrete software oplossingen het best geschikt zijn voor jouw bedrijf. Ook tijdens de selectie procedure fungeren we graag als centraal aanspreekpunt voor al je vragen over software. Het is altijd mogelijk om gratis contact met ons op te nemen en gebruik te maken onze jarenlange expertise op het gebied van bedrijfsprocessen en software oplossingen.

CoManage

Schrijf een review
Plus- en minpunten
  • Onbeperkt klanten en leveranciers beheren
  • Onbeperkt factureren & offertes maken
  • Uitgaven beheren
  • Periodieke facturen & automatische factuur herinneringen
  • Producten beheren
  • Meerdere gebruikers mogelijk
  • 7/7 kick-ass support
  • Uren registreren per klant en per project
  • Projectmanagement

Prijzen

Prijsmodellen:
Abonnement i
Gratis proefaccount i
Prijs per gebruiker per maand€ 15 ,- tot € 49€ ,-Waarom is dit een indicatie?
Exacte prijzen van CoManage bekijken? Klik dan op onderstaande knop:
Prijsmodellen

Beschrijving

Met CoManage heb je als freelancer of klein bedrijf toegang tot een reeks functionaliteiten die essentieel zijn om je dagelijkse administratieve taken op een effectieve en efficiënte manier uit te voeren. Facturen, offertes, kosten invoeren, voorraden bijhouden, projectbeheer en uurregistraties worden een makkie met CoManage. 

Ideaal voor zelfstandigen, het MKB of NPO's die bereid zijn hun bedrijf op een veilige en snelle manier te beheren.

Impressie

CoManage functionaliteiten

1 tot 5 medewerkerscheck
6 tot 10 medewerkerscheck
11 tot 25 medewerkersremove
26 tot 50 medewerkersremove
51 tot 75 medewerkersremove
76 tot 100 medewerkersremove
101 tot 150 medewerkersremove
151 tot 200 medewerkersremove
201 tot 250 medewerkersremove
251 tot 300 medewerkersremove
301 tot 350 medewerkersremove
351 tot 400 medewerkersremove
401 tot 500 medewerkersremove
500 of meer medewerkersremove
AfterPayremove
American Expressremove
ApplePayremove
Cadeaukaartenremove
Capayableremove
Carte Bleueremove
Cartes Bancairesremove
EPSremove
Focumremove
iDEALremove
iDEAL QRremove
KBC  check
Klarnaremove
Maestro  remove
Mastercard  check
Pay  remove
PayPal  remove
Paysafecardremove
Przelewy24remove
SEPAcheck
Sofort  remove
Visa  check
Achteraf betalen  remove
i Afrekenen zonder account  remove
i Automatische incasso  remove
Bancontact Mister Cash  check
Bank transfer  remove
Belfius  check
Bitcoinremove
Discover  remove
Giropay  remove
i Back upscheck
i Beveiliging en toegang op IP-adresremove
i Data opslag in Europa check
i Flexibele gebruikersrechten  remove
i Single Sign On (SSO)remove
i Twee-factor-authenticatieremove
i Invoeren van financiële boekingenremove
i Keurmerkremove
i Kostenplaatsen gebruikenremove
i Periodes vergrendelenremove
i Periodeverdeling op facturenremove
i Rekening courant moduleremove
i RGSremove
i Vreemde valutaremove
i Accountancyportaal  remove
i Activa moduleremove
i Bankafschriften inlezen  check
i Betaalservice moduleremove
i Boekingsvoorstellen bankafschriftremove
i Crediteurenbeheer  remove
i Doorklikken tot aan de factuur  remove
i Eindejaars checklistremove
i Gebroken boekjaarremove
i Jaarrekening genererenremove
i Overheidcheck
i Zakelijke dienstverleningcheck
i Zorgcheck
i Bouw en installatiecheck
i Facilitaire dienstverleningremove
i Horecacheck
i ITcheck
i Maatschappelijke dienstverleningcheck
i Retailcheck
i Farma en Chemiecheck
i Accountancyremove
i Agro sectorcheck
i Automotivecheck
i Educatiecheck
i Handelcheck
i Industriecheck
i Logistiekcheck
i Mediacheck
i Petrol marktremove
i Productiecheck
i Recreatiecheck
i Uitzendbrancheremove
i Vastgoedsectorremove
i Webwinkelscheck
€1 tot €5remove
€5 tot €10remove
€10 tot €25check
€25 tot €50check
€50 tot €75remove
€75tot €100remove
€100 of meerremove
i Klantportaalremove
i KvK koppeling  check
i Meerdere contactpersonencheck
Mobiele appcheck
i Registreren van klantnotitiescheck
i Relatiebeheercheck
i Relaties categoriserencheck
i Visitekaartjes scannenremove
i Contractbeheercheck
i Dossierbeheer  remove
i E-mailintegratie  remove
i Inzicht klanthistoriecheck
i Bezoekersregistratieremove
i Communicatie via softwarecheck
Delen van nieuwsberichtencheck
i Interne chatcheck
i Logboekcheck
i Online agendaremove
i Processignalencheck
i Tijdlijncheck
i Oninbare factuurremove
i Beheren van debiteuren  check
i Betalingsherinneringen check
i Betalingsregelingremove
i Cash forecasting  remove
i Debiteurendossierremove
i Debiteurnotitiesremove
i Dialoog op factuurniveauremove
i Formulieren en sjablonenremove
i Opslaan van documentenremove
i Ideal op de factuurremove
i Kortingen en totalen op facturencheck
i Kostensoorten op factuurremove
i Nacalculatie facturatieremove
i Online factuurcheck
i Opstellen van facturen  check
i Paypal op de factuurremove
i Periodieke facturatiecheck
i Self-billingremove
i Toevoegen bijlagecheck
i UBL facturerencheck
i Verzamelfactuur opstellenremove
i Btw tarieven toepassencheck
i Concept facturen opslaancheck
i Creditfacturencheck
i Eigen huisstijl op factuurcheck
i Facturen inplannencheck
i Factureren in meerdere talencheck
i Factureren met abonnementen  remove
i Factureren met een vaste prijscheck
i Factureren met staffelprijzencheck
i Factureren naar klantgroepen remove
i Factuur sjablonen gebruikencheck
€0remove
€1 tot €100remove
€100 tot €500remove
€20.000 of meerremove
€5.000 tot €20.000remove
€500 tot €5.000remove
i Klachtregistratieremove
i Procesbeschrijvingen  remove
i Registreren van inspectiesremove
i Verbetervoorstellenremove
i Werkinstructies  remove
i Groeperen van productencheck
i Kortingen en totalencheck
i Offerte omzetten in factuur  check
i Offerte online accepteren  check
i Offerte sjablonencheck
i Omzetten offerte naar contractcheck
i Omzetten offerte naar projectcheck
i Online beschikbaarcheck
i Opstellen van offertes  check
i Overzicht offerte statuscheck
i Tonen van 3D visualisatiesremove
i Versiebeheerremove
i Voorcalculatieremove
i Algemene voorwaardencheck
i Eigen huisstijl op offertescheck
i Online offerte dialoogremove
i API  check
i Cloudcheck
i Sandboxremove
i Serverremove
i Zelflerende softwareremove
i Abonnementcheck
i Eenmalig betalenremove
i Freemiumremove
i Gratis proefaccountcheck
i Op aanvraagremove
i Per eenheidremove
i Inkoopfacturen op projectencheck
i Nieuwe project sjablonen makencheck
i Project fasescheck
i Project sjablonencheck
i Projectbeheercheck
i Projecten planningcheck
i Tariefstructuurcheck
i Teambeheercheck
i Timetracking  check
i Budgetbewaking  check
i Analyse en rapportagecheck
i Bezorgingremove
i Boekhoudingremove
i CRMcheck
i Debiteurenbeheercheck
i Declaratieremove
i Digitaal ondertekenenremove
i Document managementremove
i EPDremove
i ERPremove
i Facturatiecheck
i Factuurverwerkingcheck
i Fiscaalremove
i Flexibele verloningremove
i Helpdeskcheck
i HRMremove
i Integratie softwareremove
i Jaarrekeningremove
i Kassaremove
i Kwaliteitsmanagementremove
i Offertecheck
Opleidingsmanagementremove
i Personeelsplanningremove
i Procesmanagementremove
i Productconfiguratieremove
i Productieplanningremove
i Projectmanagementcheck
i Recruitmentremove
i Reserveringremove
i Rittenregistratieremove
i Salarisadministratieremove
i Salesremove
i Servicemanagementremove
i Talentmanagementremove
i Urenregistratiecheck
i Verzuimremove
i Voorraadbeheercheck
i Webshopremove
i Werkbonnenremove
Chat met medewerkercheck
Chatbotremove
Kennisbankcheck
Mail/bericht via websitecheck
Telefonische helpdeskcheck
i Externe partij login  remove
i Status van lopende takenremove
i Taken overzichtremove
i Toewijzen van rollenremove
i Aanmaken van takenremove
Arabischremove
Deens  remove
Duits  remove
Engels  check
Finsremove
Frans  remove
Italiaans  remove
Mandarijn  remove
Nederlands  check
Noors  remove
Pools  remove
Portugees  remove
Russischremove
Spaans  remove
Tsjechischremove
Turks  remove
Zweeds  remove
i MKBcheck
i Grootbedrijfremove
i Multinationalsremove
i Startercheck
i Stichtingcheck
i Verenigingcheck
i ZZPcheck
i Non-profitcheck
i Hoogste prijs49
i Laagste prijs15
i Ontwerpen en aanpassen van workflowsremove
i Workflow management  remove

CoManage integraties

Bekijk hier waarmee je de software kunt koppelenkeyboard_arrow_rightkeyboard_arrow_left
  • checkCoManage
  • checkDizzyData
  • checkMollie
  • checkWooCommerce

CoManage alternatieven

Rompslomp

Rompslomp is een boekhoudpakket dat zich met name richt op zelfstandige. Denk hierbij aan zzp’ers, freelancers en eenmanszaken. De focus van Rompslomp ligt volledig op het gemak van hun gebruikers. Zo hoef je je niet bezig te houden met grootboekrekeningen of andere boekhoudtermen, maar wordt dit grotendeels voor jou gedaan. 

Jaap en Niels, de oprichters van Rompslomp, liepen zelf tegen het probleem aan om een simpel boekhoudprogramma te vinden. Zij zijn ervan overtuigd dat boekhouden zó efficiënt kan worden ingeregeld, dat jij je enkel bezig hoeft te houden met het ondernemen zelf. Vanuit deze gedachte is Rompslomp ontwikkelt. 

Binnen Rompslomp is het opmaken van facturen en offertes een fluitje van een cent. Gezien facturatie vaak een groot deel van het boekhouden is, zorgt Rompslomp ervoor dat dit snel gedaan kan worden. Nadat jij je eigen lay-out hebt opgemaakt, staat de factuur eigenlijk al voor je klaar. Je hoeft enkel de nodige velden in te vullen en de factuur is klaar voor verzending. Dit geldt op eenzelfde manier voor je offertes. 

Daarnaast biedt Rompslomp de mogelijkheid tot een online schoenendoos en uren- & rittenregistratie. Wanneer jij de betalingen goed bijhoudt en inboekt, wordt op de achtergrond automatisch je balans en BTW overzicht up-to-date gehouden. Makkelijk toch?

Gripp

5.0

Gripp is een alles-in-één pakket wat het overzicht weer terugbrengt in jouw organisatie. Of het nu gaat om die perfecte offertes met een druk op de knop, de projectadministratie met het overzicht van wie wat aan het doen is, of het strakke debiteurenbeheer: het kan allemaal.

Alles in één helder overzicht
Al je contacten bij de hand in één overzicht. Ook exporteren behoort uiteraard tot de mogelijkheden.

Inzicht in lopende zaken
Bij het openen van een klantenkaart heb je direct inzicht in alle actieve opdrachten, openstaande offertes, lopende contracten en eventueel achterstallige betalingen. Gebruik de relatiekaart als een springplank voor al je dagelijkse werkzaamheden!

Offertetraject met overzicht!
Maak eenvoudig een professionele offerte. Per item kun je aangeven of dit op basis van een vast bedrag of begroting is. Ook kan je voor meer gemak gebruik maken van basis-offertes. Met één druk op de knop zet je een geaccepteerde offerte omzetten naar een opdracht.

Opdrachten bieden je altijd het overzicht dat je nodig hebt. In welke fase bevindt een opdracht zich? Wie is waar mee bezig? Hoeveel kan er nog gefactureerd worden. Alles staat in de opdracht en vanuit de opdracht kan je moeiteloos factureren.

Facturi

4.7

Facturi maakt facturatie weer leuk! Facturi biedt daarom een frisse kijk op het maken, versturen en betalen van facturen.

• Facturen als betaalverzoekje? Check, en lekker van deze tijd.

• Je klant direct veilig via Mollie en betalingsmethode naar keuze laten betalen? Safe & Easy.

• Eigen factuur maken? De keuze is reuze, laat je bedrijf leven in je factuur.

• Keuzes uit templates? Ook bij een gebrek aan creativiteit hoef je met Facturi geen ouderwetse facturen meer te sturen.

• Een GIFJE na het betalen? Laat je klanten lachen zodra ze betalen.

• En nog veel meer….

Tover een glimlach op je klant zijn gezicht, maak het betalingsproces zo gemakkelijk mogelijk en houd alles voor jezelf ontzettend overzichtelijk!

 

HelloProfs

HelloProfs is dé plek waar zzp’ers en hun opdrachtgevers met elkaar ondernemen, conform de wet DBA. U maakt gemakkelijk uw offerte, factuur, inkoopopdracht en modelovereenkomst om vertrouwd samen te werken met uw zzp’er of opdrachtgever. 

Uw voordelen:

All-in-one applicatie voor al uw ondernemersactiviteiten (opdracht, offerte, factuur etc.)
U werkt met volledig fiscaal- en juridische solide opdrachtovereenkomsten
U beheert al uw dossiers en documenten veilig digitaal

 

​Vraag en aanbod opdrachten. Zzp'ers kunnen zoeken naar nieuwe opdrachten en opdrachtgevers plaatsen hun opdrachten zodat zzp'ers hierop kunnen reageren met een offerte.

Fiscaal- en juridisch verantwoord. HelloProfs heeft een ingebouwd contractsysteem waardoor zzp'ers én opdrachtgevers werken met nette opdrachtovereenkomsten, conform wet DBA.

Digitaal contractbeheer. Al uw gemaakte of gedeelde documenten zijn binnen één klik in te zien en worden voor uw eigen administratie veilig digitaal bewaard.

Schrijf een review

Review
N.v.t.
1
2
3
4
5
Gebruiksvriendelijkheid
Performance
Beveiliging
Prijs-kwaliteitsverhouding
Service softwareleverancier
Branche
Aantal medewerkers
Geen bestanden geselecteerd

CoManage review

Totaalscore

/5
Geen score
(0 )
Beveiliging
0,0/5star
Gebruiksvriendelijkheid
0,0/5star
Performance
0,0/5star
Prijs-kwaliteitsverhouding
0,0/5star
Service softwareleverancier
0,0/5star

Heb je CoManage al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!

CoManage - Veelgestelde vragen

check1 tot 5 medewerkers

check6 tot 10 medewerkers

checkAbonnement
 i
checkGratis proefaccount
 i
checkNederlands  

checkEngels  

checkTelefonische helpdesk

checkMail/bericht via website

checkChat met medewerker

checkKennisbank

checkZakelijke dienstverlening
 i
checkOverheid
 i
checkZorg
 i
checkBouw en installatie
 i
checkHoreca
 i
checkIT
 i
checkMaatschappelijke dienstverlening
 i
checkRetail
 i
checkFarma en Chemie
 i
checkIndustrie
 i
checkWebwinkels
 i
checkHandel
 i
checkRecreatie
 i
checkEducatie
 i
checkProductie
 i
checkMedia
 i
checkAutomotive
 i
checkAgro sector
 i
checkLogistiek
 i
checkMKB
 i
checkStarter
 i
checkZZP
 i
checkVereniging
 i
checkStichting
 i
checkNon-profit
 i
Raadpleeg hiervoor de integraties

Ja