clear

Waarom SoftwareWatcher

SoftwareWatcher is een onafhankelijk platform om bedrijfssoftware te zoeken, vergelijken en selecteren. Op ons platform brengen wij alle softwareleveranciers samen op één plek. Het doel van SoftwareWatcher is om jou te helpen met het selecteren van de bedrijfssoftware dat bij je bedrijf past en hier vervolgens een keuze tussen te maken. SoftwareWatcher biedt een aantal grote voordelen:

  • Softwareselectie tool
  • SoftwareWatcher beschikt over een uitgebreide vragenselectie die snel en eenvoudig is te doorlopen. Alle software functionaliteiten worden uitgebreid beschreven waardoor je eenvoudig aangeeft wat belangrijk voor je is. Met de softwareselectie tool zorgt SoftwareWatcher ervoor dat je uitkomt bij de bedrijfssoftware dat bij je bedrijf past.

  • Gratis advies van een software expert
  • Mocht je er nog niet helemaal uitkomen, dan helpen we je graag verder met het selecteren van de beste bedrijfssoftware voor jouw bedrijf. Door vrijblijvend contact met ons op te nemen gaan we samen kijken naar jouw huidige situatie, software wensen en bedrijfsprocessen. Op basis hiervan geven we een onafhankelijk advies welke concrete software oplossingen het best geschikt zijn voor jouw bedrijf. Ook tijdens de selectie procedure fungeren we graag als centraal aanspreekpunt voor al je vragen over software. Het is altijd mogelijk om gratis contact met ons op te nemen en gebruik te maken onze jarenlange expertise op het gebied van bedrijfsprocessen en software oplossingen.

Inception

Schrijf een review

Prijzen

Prijsmodellen:
Prijs per gebruiker per maand€ Op aanvraag ,- tot € Op aanvraag€ ,-Waarom is dit een indicatie?
Exacte prijzen van Inception bekijken? Klik dan op onderstaande knop:
Prijsmodellen

Beschrijving

Impressie

Inception functionaliteiten

1 tot 5 medewerkersremove
6 tot 10 medewerkersremove
11 tot 25 medewerkersremove
26 tot 50 medewerkersremove
51 tot 75 medewerkersremove
76 tot 100 medewerkersremove
101 tot 150 medewerkersremove
151 tot 200 medewerkersremove
201 tot 250 medewerkersremove
251 tot 300 medewerkersremove
301 tot 350 medewerkersremove
351 tot 400 medewerkersremove
401 tot 500 medewerkersremove
500 of meer medewerkersremove
i Kasstroomoverzichtremove
i Kostenplaats rapportagesremove
Kostenprognosesremove
i Medewerker productiviteitremove
i Omzet prognosesremove
i Omzet rapportagesremove
i Omzet rapportages per medewerkerremove
i Omzet verdeling klantenportefeuilleremove
i Onderhandenwerk positieremove
i Opleidingsrapportagesremove
i POP rapportagesremove
Prognose balansremove
Prognose kasstroomoverzichtremove
Prognose resultatenrekeningremove
Project resultatenremove
i Resultatenrekeningremove
i Verzuimrapportages  remove
i Balansremove
i Benchmark  remove
Bezettingsgraad rapportagesremove
i Calamiteitenregistratieremove
i Doorrekenen van scenario’s  remove
i Drillthrough  remove
i Financiële ratio'sremove
i HR rapportagesremove
i Back upsremove
i Beveiliging en toegang op IP-adresremove
i Data opslag in Europa remove
i Flexibele gebruikersrechten  remove
i Single Sign On (SSO)remove
i Twee-factor-authenticatieremove
i Overheidremove
i Zakelijke dienstverleningremove
i Zorgremove
i Bouw en installatieremove
i Facilitaire dienstverleningremove
i Horecaremove
i ITremove
i Maatschappelijke dienstverleningremove
i Retailremove
i Farma en Chemieremove
i Accountancyremove
i Agro sectorremove
i Automotiveremove
i Educatieremove
i Handelremove
i Industrieremove
i Logistiekremove
i Mediaremove
i Petrol marktremove
i Productieremove
i Recreatieremove
i Uitzendbrancheremove
i Vastgoedsectorremove
i Webwinkelsremove
€1 tot €5remove
€5 tot €10remove
€10 tot €25remove
€25 tot €50remove
€50 tot €75remove
€75tot €100remove
€100 of meerremove
HKZremove
ISO 14001remove
ISO 15189remove
ISO 16949remove
ISO 17025remove
ISO 22301remove
ISO 26000remove
ISO 27001remove
ISO 45001remove
ISO 9001remove
NENremove
NIAZremove
VCAremove
Wftremove
i Bezoekersregistratieremove
i Communicatie via softwareremove
Delen van nieuwsberichtenremove
i Interne chatremove
i Logboekremove
i Online agendaremove
i Processignalenremove
i Tijdlijnremove
i Formulieren en sjablonenremove
i Opslaan van documentenremove
€0remove
€1 tot €100remove
€100 tot €500remove
€20.000 of meerremove
€5.000 tot €20.000remove
€500 tot €5.000remove
i Klachtregistratieremove
i Procesbeschrijvingen  remove
i Registreren van inspectiesremove
i Verbetervoorstellenremove
i Werkinstructies  remove
i API  remove
i Cloudremove
i Sandboxremove
i Serverremove
i Zelflerende softwareremove
i Abonnementremove
i Eenmalig betalenremove
i Freemiumremove
i Gratis proefaccountremove
i Op aanvraagremove
i Per eenheidremove
i Analyse en rapportageremove
i Bezorgingremove
i Boekhoudingremove
i CRMremove
i Debiteurenbeheerremove
i Declaratieremove
i Digitaal ondertekenenremove
i Document managementremove
i EPDremove
i ERPremove
i Facturatieremove
i Factuurverwerkingremove
i Fiscaalremove
i Flexibele verloningremove
i Helpdeskremove
i HRMremove
i Integratie softwareremove
i Jaarrekeningremove
i Kassaremove
i Kwaliteitsmanagementremove
i Offerteremove
Opleidingsmanagementremove
i Personeelsplanningremove
i Procesmanagementremove
i Productconfiguratieremove
i Productieplanningremove
i Projectmanagementremove
i Recruitmentremove
i Reserveringremove
i Rittenregistratieremove
i Salarisadministratieremove
i Salesremove
i Servicemanagementremove
i Talentmanagementremove
i Urenregistratieremove
i Verzuimremove
i Voorraadbeheerremove
i Webshopremove
i Werkbonnenremove
i Externe partij login  remove
i Status van lopende takenremove
i Taken overzichtremove
i Toewijzen van rollenremove
i Aanmaken van takenremove
Arabischremove
Deens  remove
Duits  remove
Engels  remove
Finsremove
Frans  remove
Italiaans  remove
Mandarijn  remove
Nederlands  remove
Noors  remove
Pools  remove
Portugees  remove
Russischremove
Spaans  remove
Tsjechischremove
Turks  remove
Zweeds  remove
i MKBremove
i Grootbedrijfremove
i Multinationalsremove
i Starterremove
i Stichtingremove
i Verenigingremove
i ZZPremove
i Non-profitremove
i Ontwerpen en aanpassen van workflowsremove
i Workflow management  remove

Inception integraties

Bekijk hier waarmee je de software kunt koppelenkeyboard_arrow_rightkeyboard_arrow_left

Inception alternatieven

ISO2HANDLE

ISO2HANDLE is het meest flexible en gebruiksvriendelijke business management software in het haert van je organisatie. 

Het is te gebruiken voor o.a.:

  • Kwalitietsmanagement
  • Assetmanagement
  • Docuementmanagement
  • Risico management
  • Procesmanagement
  • Personeelsmanagement

Het volledige platform is no-code. Dus als je het kunt bedenken dan kun je het ook bouwen! 
Wees niet bang dat je met helemaal niets moet beginnen. Een mooie basis is reeds aanwezig en kun je zo gebruiken of aanpassen naar wens.

Ontdek eenvoudig zelf de mogelijkheden van het systeem en vraag een gratis proefperiode aan.

AO-online

AO-online staat voor snel en gemakkelijk processen beschrijven.

AO-online is een digitale en online omgeving voor het beschrijven, delen en verbeteren van processen in organisaties en biedt daarmee oplossingen voor onder meer kwaliteitsmanagement (digitaal kwaliteitshandboek), certificering (ISO, VCA), risicomanagement, vastleggen van taken en verantwoordelijkheden en continue verbetering van kwaliteit.

Organisaties kiezen voor AO-online omdat het snel en gebruiksvriendelijk werkt, alles biedt wat je nodig hebt voor procesmanagement, voor een aantrekkelijk lage prijs.

ManualMaster

5.0

ManualMaster biedt slimme oplossingen voor tijdbesparing en controle binnen de volgende onderdelen van uw kwaliteitsmanagementsysteem:

Bouwapplicatie

Bouwapplicatie is een alles-in-één systeem voor opnames, inspecties, tickets en werkbonnen, ontwikkeld voor de isolatie- en renovatiebranche. Het systeem bestaat uit een aantal modules, waarvan de opname-module (voor foutloze opnames en adviesgesprekken) en werkbon-module (voor het compleet vastleggen van de uitvoer) veel worden gebruikt door isolatiebedrijven. 
 
Ons systeem wordt dagelijks gebruikt door meer dan 2000 gebruikers, die samen zo'n 30.000 opnames per maand doen!
 
Opnameformulieren kunnen zelf in het systeem opgebouwd worden. Door middel van conditionele logica denkt het systeem met de adviseur mee, zet relevante vervolgvragen klaar, doet suggesties en geeft notificaties. Alle informatie wordt opgeslagen in één centraal dossier en via de werkbon-module overgedragen aan de uitvoerende collega's. Hierdoor worden er minder fouten gemaakt, is het advies altijd juist en de informatie voor uitvoerende collega's altijd compleet. Bouwapplicatie is gemakkelijk te koppelen met andere systemen, om zo data uit te wisselen met bijvoorbeeld CRM of een planningsprogramma.
 
Interesse? Vraag een demo aan!

Schrijf een review

Review
N.v.t.
1
2
3
4
5
Gebruiksvriendelijkheid
Performance
Beveiliging
Prijs-kwaliteitsverhouding
Service softwareleverancier
Branche
Aantal medewerkers
Geen bestanden geselecteerd

Inception review

Totaalscore

/5
Geen score
(0 )
Beveiliging
0,0/5star
Gebruiksvriendelijkheid
0,0/5star
Performance
0,0/5star
Prijs-kwaliteitsverhouding
0,0/5star
Service softwareleverancier
0,0/5star

Heb je Inception al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!

Inception - Veelgestelde vragen

checkSoftware demo
 i
Ik heb software nodig (1)