clear

Waarom SoftwareWatcher

SoftwareWatcher is een onafhankelijk platform om bedrijfssoftware te zoeken, vergelijken en selecteren. Op ons platform brengen wij alle softwareleveranciers samen op één plek. Het doel van SoftwareWatcher is om jou te helpen met het selecteren van de bedrijfssoftware dat bij je bedrijf past en hier vervolgens een keuze tussen te maken. SoftwareWatcher biedt een aantal grote voordelen:

  • Softwareselectie tool
  • SoftwareWatcher beschikt over een uitgebreide vragenselectie die snel en eenvoudig is te doorlopen. Alle software functionaliteiten worden uitgebreid beschreven waardoor je eenvoudig aangeeft wat belangrijk voor je is. Met de softwareselectie tool zorgt SoftwareWatcher ervoor dat je uitkomt bij de bedrijfssoftware dat bij je bedrijf past.

  • Gratis advies van een software expert
  • Mocht je er nog niet helemaal uitkomen, dan helpen we je graag verder met het selecteren van de beste bedrijfssoftware voor jouw bedrijf. Door vrijblijvend contact met ons op te nemen gaan we samen kijken naar jouw huidige situatie, software wensen en bedrijfsprocessen. Op basis hiervan geven we een onafhankelijk advies welke concrete software oplossingen het best geschikt zijn voor jouw bedrijf. Ook tijdens de selectie procedure fungeren we graag als centraal aanspreekpunt voor al je vragen over software. Het is altijd mogelijk om gratis contact met ons op te nemen en gebruik te maken onze jarenlange expertise op het gebied van bedrijfsprocessen en software oplossingen.

Plus- en minpunten
  • Functionaliteiten garantie. Vraag naar de voorwaarde.
  • Reporting garantie. Vraag naar de voorwaarde.
  • Niet goed geld terug garantie. Vraag naar de voorwaarde.
  • De Credit Management Checklist garantie. Vraag naar de voorwaarde.
  • De MaxCredible inruil garantie. Vraag naar de voorwaarde.
  • De MaxCredible Customer Credit Management Salesforce garantie.Vraag naar de voorwaarde.
  • De MaxCredible Customer credit Management connectivity garantie.Vraag naar de voorwaarde.
  • De MaxCredible Customer Credit Management Prijs garantie. Vraag naar de voorwaarde.
  • De MaxCredible Customer Credit Management 48 uur implementatie garantie. Vraag naar de voorwaarde.
  • De MaxCredible Customer Credit Management 48 uur service desk garantie. Vraag naar de voorwaarde.
  • De MaxCredible Customer Credit Management Machine learning garantie. Vraag naar de voorwaarde.

Prijzen

Prijsmodellen:
Op aanvraag i
Abonnement i
Gratis proefaccount i
Prijs per gebruiker per maand€ Op aanvraag ,- tot € Op aanvraag€ ,-Waarom is dit een indicatie?
Exacte prijzen van MaxCredible bekijken? Klik dan op onderstaande knop:
Prijsmodellen

Beschrijving

De innovatieve MaxCredible software levert alle disciplines de middelen om de order to cash cyclus significant te versnellen tegen aanzienlijk lagere operationele kosten.

MaxCredible stelt u instaat een groot deel van het Credit Management proces te automatiseren zonder grote investeringen of onderhoudskosten. U betaalt alleen een licentie fee per gebruiker.

MaxCredible ondersteund u bij het optimaliseren van uw cashflow terwijl ook de klanttevredenheid en de medewerkertevredenheid worden verhoogd.

Impressie

MaxCredible functionaliteiten

1 tot 5 medewerkerscheck
6 tot 10 medewerkerscheck
11 tot 25 medewerkerscheck
26 tot 50 medewerkerscheck
51 tot 75 medewerkerscheck
76 tot 100 medewerkerscheck
101 tot 150 medewerkerscheck
151 tot 200 medewerkerscheck
201 tot 250 medewerkerscheck
251 tot 300 medewerkerscheck
301 tot 350 medewerkerscheck
351 tot 400 medewerkerscheck
401 tot 500 medewerkerscheck
500 of meer medewerkerscheck
AfterPayremove
American Expressremove
ApplePayremove
Cadeaukaartenremove
Capayableremove
Carte Bleueremove
Cartes Bancairesremove
EPSremove
Focumremove
iDEALremove
iDEAL QRremove
KBC  remove
Klarnaremove
Maestro  remove
Mastercard  remove
Pay  remove
PayPal  remove
Paysafecardremove
Przelewy24remove
SEPAremove
Sofort  remove
Visa  remove
Achteraf betalen  remove
i Afrekenen zonder account  remove
i Automatische incasso  check
Bancontact Mister Cash  remove
Bank transfer  remove
Belfius  remove
Bitcoinremove
Discover  remove
Giropay  remove
i Back upscheck
i Beveiliging en toegang op IP-adrescheck
i Data opslag in Europa check
i Flexibele gebruikersrechten  check
i Single Sign On (SSO)check
i Twee-factor-authenticatiecheck
i Overheidcheck
i Zakelijke dienstverleningcheck
i Zorgcheck
i Bouw en installatiecheck
i Facilitaire dienstverleningcheck
i Horecacheck
i ITcheck
i Maatschappelijke dienstverleningcheck
i Retailcheck
i Farma en Chemiecheck
i Accountancycheck
i Agro sectorcheck
i Automotivecheck
i Educatiecheck
i Handelcheck
i Industriecheck
i Logistiekcheck
i Mediacheck
i Petrol marktcheck
i Productiecheck
i Recreatiecheck
i Uitzendbranchecheck
i Vastgoedsectorcheck
i Webwinkelscheck
€1 tot €5remove
€5 tot €10remove
€10 tot €25remove
€25 tot €50check
€50 tot €75check
€75tot €100check
€100 of meercheck
i Bezoekersregistratiecheck
i Communicatie via softwarecheck
Delen van nieuwsberichtenremove
i Interne chatcheck
i Logboekcheck
i Online agendaremove
i Processignalencheck
i Tijdlijncheck
i Oninbare factuurremove
i Betalingsherinneringen check
i Betalingsregelingcheck
i Cash forecasting  check
i Debiteurendossiercheck
i Debiteurnotitiescheck
i Dialoog op factuurniveaucheck
i Formulieren en sjablonencheck
i Opslaan van documentencheck
€0check
€1 tot €100check
€100 tot €500check
€20.000 of meerremove
€5.000 tot €20.000remove
€500 tot €5.000check
i Klachtregistratiecheck
i Procesbeschrijvingen  check
i Registreren van inspectiesremove
i Verbetervoorstellencheck
i Werkinstructies  check
i API  check
i Cloudcheck
i Sandboxcheck
i Servercheck
i Zelflerende softwarecheck
i Abonnementcheck
i Eenmalig betalenremove
i Freemiumremove
i Gratis proefaccountcheck
i Op aanvraagcheck
i Per eenheidremove
i Analyse en rapportageremove
i Bezorgingremove
i Boekhoudingremove
i CRMremove
i Debiteurenbeheercheck
i Declaratieremove
i Digitaal ondertekenenremove
i Document managementremove
i EPDremove
i ERPremove
i Facturatieremove
i Factuurverwerkingremove
i Fiscaalremove
i Flexibele verloningremove
i Helpdeskremove
i HRMremove
i Integratie softwareremove
i Jaarrekeningremove
i Kassaremove
i Kwaliteitsmanagementremove
i Offerteremove
Opleidingsmanagementremove
i Personeelsplanningremove
i Procesmanagementremove
i Productconfiguratieremove
i Productieplanningremove
i Projectmanagementremove
i Recruitmentremove
i Reserveringremove
i Rittenregistratieremove
i Salarisadministratieremove
i Salesremove
i Servicemanagementremove
i Talentmanagementremove
i Urenregistratieremove
i Verzuimremove
i Voorraadbeheerremove
i Webshopremove
i Werkbonnenremove
i Externe partij login  check
i Status van lopende takencheck
i Taken overzichtcheck
i Toewijzen van rollencheck
i Aanmaken van takencheck
Arabischremove
Deens  remove
Duits  check
Engels  check
Finsremove
Frans  check
Italiaans  remove
Mandarijn  remove
Nederlands  check
Noors  remove
Pools  remove
Portugees  check
Russischremove
Spaans  check
Tsjechischremove
Turks  remove
Zweeds  remove
i MKBcheck
i Grootbedrijfcheck
i Multinationalscheck
i Starterremove
i Stichtingcheck
i Verenigingcheck
i ZZPremove
i Non-profitcheck
i Hoogste prijsOp aanvraag
i Laagste prijsOp aanvraag
i Ontwerpen en aanpassen van workflowscheck
i Workflow management  check

MaxCredible integraties

Bekijk hier waarmee je de software kunt koppelenkeyboard_arrow_rightkeyboard_arrow_left
  • checkBuckaroo
  • checkSalesforce

MaxCredible alternatieven

Payt

4.0

Payt automatiseert het debiteurenbeheer van uw organisatie, met behoud van persoonlijk contact.

Online Debiteurenbeheer
Via Payt kunt u uw debiteurenbeheer uitbesteden zonder de controle te verliezen. Debiteurensoftware van Payt is erop gericht om alle handelingen, die met het verzenden van uw facturen en het beheer van uw debiteuren te maken hebben, zo veel mogelijk te automatiseren.

Payt herkent automatisch - welke debiteuren - op welke momenten - op welke wijze - benaderd en herinnerd moeten worden. Het voordeel hiervan is dat er geen openstaande vorderingen kunnen blijven liggen.

Payt kan uw facturen vanuit uw boekhouding automatisch versturen. Verzending kan per post en/of digitaal. Wanneer uw facturen na vervaldatum nog steeds open staan, kan Payt geautomatiseerd het herinneringsproces verzorgen. Uiteraard op basis van uw randvoorwaarden. Daarnaast biedt Payt uw klant alle denkbare betaalmogelijkheden met als doel een snelle betaling te realiseren. Indien een klant vragen over uw factuur heeft, kan hij via een beveiligde omgeving op factuurniveau berichten versturen. Wanneer het debiteurenproces zoals bovenstaand goed is ingericht ontstaat ruimte voor persoonlijk contact en een individuele benadering wanneer de situatie daarom vraagt.

 

Outstanding24

Outstanding24 is de innovatie in online debiteurenbeheer. Geen standaardoplossingen, maar maatwerk. Bovendien heeft de gebruiker er nauwelijks omkijken naar; die is namelijk al druk genoeg met ondernemen. U wilt ontzorgt worden en dat regelt Outstanding24. U stelt ons eenmalig in. Herinneringen en aanmaningen worden automatisch verzonden, maar u blijft zelf wel altijd "in controle". De Dynamic Flow verstuurt de herinneringen, maar door algoritmes en artificial intelligence past het zich aan aan het betaalgedrag van uw klanten. Dus altijd de juiste soort opvolging. Ons pakket omvat: herinneringen, incassobrieven, betalingsregelingen, bellijsten, management rapportages, download mogelijkheid en nog veel meer. Probeer ons eens uit!

CreditDevice

CreditDevice optimaliseerd het debiteurenbeheer proces en houdt er rekening mee dat je de taal wilt spreken van je debiteur. Op basis van het klantprofiel realiseren we de volgorde, inhoud, taal en opbouw van de workflow. Je benadert elke debiteur dus op de juiste manier en met de juiste tone-of-voice. Zo krijg je eerder betaald.

Befince

Zonder gedoe van factuur naar geld op de bank met slimme debiteurenbeheer software. Je regelt alles eenvoudig vanuit één platform, van facturatie tot en met incasso overdracht. Koppel eenvoudig met je boekhoudpakket en blijf real-time op de hoogte van je debiteuren, openstaande en vervallen facturen. In jouw platform automatiseer je de opvolging, leg je al de communicatie vast en werk je eenvoudig samen met collega's. 

Schrijf een review

Review
N.v.t.
1
2
3
4
5
Gebruiksvriendelijkheid
Performance
Beveiliging
Prijs-kwaliteitsverhouding
Service softwareleverancier
Branche
Aantal medewerkers
Geen bestanden geselecteerd

MaxCredible review

Totaalscore

4.9/5
Geen score
(2)
Beveiliging
4,5/5star
Gebruiksvriendelijkheid
5,0/5star
Performance
5,0/5star
Prijs-kwaliteitsverhouding
5,0/5star
Service softwareleverancier
5,0/5star

Heb je MaxCredible al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
MarinaBeoordeeld op 29-12-2021 13:39
Totaalscore
starstarstarstarstar
Beveiliging
starstarstarstarstar
Gebruiksvriendelijkheid
starstarstarstarstar
Performance
starstarstarstarstar
Prijs-kwaliteitsverhouding
starstarstarstarstar
Service softwareleverancier
starstarstarstarstar
Beoordeeld op 29-12-2021 13:39
Echt zeer tevreden over mijn keuze voor MaxCredible. Structuur,snelheid en zeer gebruikersvriendelijk. Maar vooral een voorspelbare cashflow. Echt een welkome oplossing.
Julia HoubaBeoordeeld op 09-11-2021 11:52
Totaalscore
starstarstarstarstar
Beveiliging
starstarstarstarstar
Gebruiksvriendelijkheid
starstarstarstarstar
Performance
starstarstarstarstar
Prijs-kwaliteitsverhouding
starstarstarstarstar
Service softwareleverancier
starstarstarstarstar
Beoordeeld op 09-11-2021 11:52

MaxCredible - Veelgestelde vragen

check1 tot 5 medewerkers

check6 tot 10 medewerkers

check11 tot 25 medewerkers

check26 tot 50 medewerkers

check51 tot 75 medewerkers

check76 tot 100 medewerkers

check101 tot 150 medewerkers

check151 tot 200 medewerkers

check201 tot 250 medewerkers

check251 tot 300 medewerkers

check301 tot 350 medewerkers

check351 tot 400 medewerkers

check401 tot 500 medewerkers

check500 of meer medewerkers

checkOp aanvraag
 i
checkAbonnement
 i
checkGratis proefaccount
 i
checkNederlands  

checkPortugees  

checkSpaans  

checkEngels  

checkDuits  

checkFrans  

checkOverheid
 i
checkZakelijke dienstverlening
 i
checkZorg
 i
checkBouw en installatie
 i
checkFacilitaire dienstverlening
 i
checkHoreca
 i
checkIT
 i
checkMaatschappelijke dienstverlening
 i
checkRetail
 i
checkFarma en Chemie
 i
checkEducatie
 i
checkPetrol markt
 i
checkVastgoedsector
 i
checkUitzendbranche
 i
checkAccountancy
 i
checkWebwinkels
 i
checkHandel
 i
checkRecreatie
 i
checkProductie
 i
checkMedia
 i
checkAutomotive
 i
checkAgro sector
 i
checkLogistiek
 i
checkIndustrie
 i
checkMKB
 i
checkVereniging
 i
checkStichting
 i
checkGrootbedrijf
 i
checkMultinationals
 i
checkNon-profit
 i
check€1 tot €100

check€0

check€100 tot €500

check€500 tot €5.000

Raadpleeg hiervoor de integraties