Plus- en minpunten
  • Functionaliteiten garantie. Vraag naar de voorwaarde.
  • Reporting garantie. Vraag naar de voorwaarde.
  • Niet goed geld terug garantie. Vraag naar de voorwaarde.
  • De Credit Management Checklist garantie. Vraag naar de voorwaarde.
  • De MaxCredible inruil garantie. Vraag naar de voorwaarde.
  • De MaxCredible Customer Credit Management Salesforce garantie.Vraag naar de voorwaarde.
  • De MaxCredible Customer credit Management connectivity garantie.Vraag naar de voorwaarde.
  • De MaxCredible Customer Credit Management Prijs garantie. Vraag naar de voorwaarde.
  • De MaxCredible Customer Credit Management 48 uur implementatie garantie. Vraag naar de voorwaarde.
  • De MaxCredible Customer Credit Management 48 uur service desk garantie. Vraag naar de voorwaarde.
  • De MaxCredible Customer Credit Management Machine learning garantie. Vraag naar de voorwaarde.

Prijzen

Prijsmodellen:
Op aanvraag i
Abonnement i
Gratis proefaccount i
Prijs per gebruiker per maand€ Op aanvraag ,- tot € Op aanvraag€ ,-Waarom is dit een indicatie?
Exacte prijzen van MaxCredible bekijken? Klik dan op onderstaande knop:
Prijsmodellen

Beschrijving

Ontdek of MaxCredible bij je organisatie past met SoftwareWatcher. Raadpleeg echte reviews van gebruikers en experts en vergelijk alle relevante software functies. Wij geven een overzicht van alle relevante software functies voor jouw bedrijfsprocessen. MaxCredible beschikt over de volgende modules:

  • checkDebiteurenbeheer

Met SoftwareWatcher ontdek je op welke manier MaxCredible voor jou tijd bespaart. Door het digitaliseren van jouw organisatie met MaxCredible verlaag je de kosten en geef je structuur aan jouw organisatie.

MaxCredible vergelijken en advies

Vergelijk MaxCredible met andere software voor jouw branche en bedrijfsgrootte. Op basis van softwarefuncties en prijzen vergelijk je snel en eenvoudig of de software geschikt voor je is. SoftwareWatcher biedt een eenvoudige keuzehulp zodat je ook zonder kennis van software zelf de beste software kan kiezen. Heb je wel advies nodig of MaxCredible bij je organisatie past? De experts van SoftwareWatcher helpen je graag verder en geven advies over je keuze. Wij stellen jou de juiste vragen en checken of de software bij je past. Dit is gratis en zonder verplichtingen. Wil je weten of de software koppelt met andere systemen in je organisatie? In het integraties overzicht van SoftwareWatcher zie je direct of de software koppelt met jouw bestaande systemen. Staat jouw bestaande software niet in het overzicht? Dan zijn er altijd andere oplossingen mogelijk. Neem hiervoor contact op met de software leverancier.

MaxCredible demo of proefperiode

Wil je een echte impressie krijgen van MaxCredible? Hiervoor kun je vaak een proefperiode of een software demo aanvragen. Met een proefperiode krijg je voor een aantal dagen toegang tot de software en test je zelf of de software bij je past. Als je een software demo aanvraagt dan geeft de software leverancier zelf uitleg over de software. Tijdens een software demo is het mogelijk om al je vragen over de software te stellen. Hiermee kom je erachter wat de kwaliteit van de software is. Ben je opzoek naar alternatieven voor MaxCredible? SoftwareWatcher geeft een overzicht van de beste software alternatieven. Hierdoor weet je direct met welke systemen je met elkaar moet vergelijken.

Impressie

MaxCredible functionaliteiten

1 tot 5 medewerkerscheck
6 tot 10 medewerkerscheck
11 tot 25 medewerkerscheck
26 tot 50 medewerkerscheck
51 tot 75 medewerkerscheck
76 tot 100 medewerkerscheck
101 tot 150 medewerkerscheck
151 tot 200 medewerkerscheck
201 tot 250 medewerkerscheck
251 tot 300 medewerkerscheck
301 tot 350 medewerkerscheck
351 tot 400 medewerkerscheck
401 tot 500 medewerkerscheck
500 of meer medewerkerscheck
AfterPayremove
American Expressremove
ApplePayremove
Cadeaukaartenremove
Capayableremove
Carte Bleueremove
Cartes Bancairesremove
EPSremove
Focumremove
iDEALremove
iDEAL QRremove
KBC  remove
Klarnaremove
Maestro  remove
Mastercard  remove
Pay  remove
PayPal  remove
Paysafecardremove
Przelewy24remove
SEPAremove
Sofort  remove
Visa  remove
Achteraf betalen  remove
i Afrekenen zonder account  remove
i Automatische incasso  check
Bancontact Mister Cash  remove
Bank transfer  remove
Belfius  remove
Bitcoinremove
Discover  remove
Giropay  remove
i Back upscheck
i Beveiliging en toegang op IP-adrescheck
i Data opslag in Europa check
i Flexibele gebruikersrechten  check
i Single Sign On (SSO)check
i Twee-factor-authenticatiecheck
i Overheidcheck
i Zakelijke dienstverleningcheck
i Zorgcheck
i Bouw en installatiecheck
i Facilitaire dienstverleningcheck
i Horecacheck
i ITcheck
i Maatschappelijke dienstverleningcheck
i Retailcheck
i Farma en Chemiecheck
i Accountancycheck
i Agro sectorcheck
i Automotivecheck
i Educatiecheck
i Handelcheck
i Industriecheck
i Logistiekcheck
i Mediacheck
i Online dienstverleningcheck
i Petrol marktcheck
i Productiecheck
i Recreatiecheck
i Uitzendbranchecheck
i Vastgoedsectorcheck
€1 tot €5remove
€5 tot €10remove
€10 tot €25remove
€25 tot €50check
€50 tot €75check
€75tot €100check
€100 of meercheck
i Bezoekersregistratiecheck
i Communicatie via softwarecheck
Delen van nieuwsberichtenremove
i Interne chatcheck
i Logboekcheck
i Online agendaremove
i Processignalencheck
i Tijdlijncheck
i Oninbare factuurremove
i Betalingsherinneringen check
i Betalingsregelingcheck
i Cash forecasting  check
i Debiteurendossiercheck
i Debiteurnotitiescheck
i Dialoog op factuurniveaucheck
i Formulieren en sjablonencheck
i Opslaan van documentencheck
€0check
€1 tot €100check
€100 tot €500check
€20.000 of meerremove
€5.000 tot €20.000remove
€500 tot €5.000check
i Klachtregistratiecheck
i Procesbeschrijvingen  check
i Registreren van inspectiesremove
i Verbetervoorstellencheck
i Werkinstructies  check
i API  check
i Cloudcheck
i Sandboxcheck
i Servercheck
i Zelflerende softwarecheck
i Abonnementcheck
i Eenmalig betalenremove
i Freemiumremove
i Gratis proefaccountcheck
i Op aanvraagcheck
i Per eenheidremove
i Analyse en rapportageremove
i Bezorgingremove
i Boekhoudingremove
i CRMremove
i Debiteurenbeheercheck
i Declaratieremove
i Digitaal ondertekenenremove
i Document managementremove
i EPDremove
i ERPremove
i Facturatieremove
i Factuurverwerkingremove
i Fiscaalremove
i Flexibele verloningremove
i Helpdeskremove
i HRMremove
i Integratie softwareremove
i Jaarrekeningremove
i Kassaremove
i Kwaliteitsmanagementremove
i Offerteremove
Opleidingsmanagementremove
i Personeelsplanningremove
i Procesmanagementremove
i Productconfiguratieremove
i Productieplanningremove
i Projectmanagementremove
i Recruitmentremove
i Reserveringremove
i Rittenregistratieremove
i Salarisadministratieremove
i Salesremove
i Servicemanagementremove
i Talentmanagementremove
i Urenregistratieremove
i Verzuimremove
i Voorraadbeheerremove
i Webshopsremove
i Werkbonnenremove
Chat met medewerkerremove
Chatbotremove
Kennisbankremove
Mail/bericht via websiteremove
i Software democheck
Telefonische helpdeskremove
i Externe partij login  check
i Status van lopende takencheck
i Taken overzichtcheck
i Toewijzen van rollencheck
i Aanmaken van takencheck
Arabischremove
Deens  remove
Duits  check
Engels  check
Finsremove
Frans  check
Italiaans  remove
Mandarijn  remove
Nederlands  check
Noors  remove
Pools  remove
Portugees  check
Russischremove
Spaans  check
Tsjechischremove
Turks  remove
Zweeds  remove
i MKBcheck
i Grootbedrijfcheck
i Multinationalscheck
i Starterremove
i Stichtingcheck
i Verenigingcheck
i ZZPremove
i Non-profitcheck
i Ontwerpen en aanpassen van workflowscheck
i Workflow management  check

MaxCredible integraties

Bekijk hier waarmee je de software kunt koppelenkeyboard_arrow_rightkeyboard_arrow_left
  • checkBuckaroo
  • checkSalesforce

MaxCredible alternatieven

Payt

4.0
Payt automatiseert het debiteurenbeheer van uw organisatie, met behoud van persoonlijk contact.Online DebiteurenbeheerVia Payt kunt u uw debiteurenbeheer uitbesteden zonder de controle te verliezen. Debiteurensoftware van Payt is erop gericht om alle handelingen, die met het verzenden van uw facturen en het beheer van uw debiteuren te maken hebben, zo veel mogelijk te automatiseren.Payt herkent automatisch - welke debiteuren - op welke momenten - op welke wijze - benaderd en herinnerd moeten worden. Het voordeel hiervan is dat er geen openstaande vorderingen kunnen blijven liggen.Payt kan uw facturen vanuit uw boekhouding automatisch versturen. Verzending kan per post en/of digitaal. Wanneer uw facturen na vervaldatum nog steeds open staan, kan Payt geautomatiseerd het herinneringsproces verzorgen. Uiteraard op basis van uw randvoorwaarden. Daarnaast biedt Payt uw klant alle denkbare betaalmogelijkheden met als doel een snelle betaling te realiseren. Indien een klant vragen over uw factuur heeft, kan hij via een beveiligde omgeving op factuurniveau berichten versturen. Wanneer het debiteurenproces zoals bovenstaand goed is ingericht ontstaat ruimte voor persoonlijk contact en een individuele benadering wanneer de situatie daarom vraagt. 

Outstanding24

Outstanding24 is de innovatie in online debiteurenbeheer. Geen standaardoplossingen, maar maatwerk. Bovendien heeft de gebruiker er nauwelijks omkijken naar; die is namelijk al druk genoeg met ondernemen. U wilt ontzorgt worden en dat regelt Outstanding24. U stelt ons eenmalig in. Herinneringen en aanmaningen worden automatisch verzonden, maar u blijft zelf wel altijd "in controle". De Dynamic Flow verstuurt de herinneringen, maar door algoritmes en artificial intelligence past het zich aan aan het betaalgedrag van uw klanten. Dus altijd de juiste soort opvolging. Ons pakket omvat: herinneringen, incassobrieven, betalingsregelingen, bellijsten, management rapportages, download mogelijkheid en nog veel meer. Probeer ons eens uit!

CreditDevice

CreditDevice optimaliseerd het debiteurenbeheer proces en houdt er rekening mee dat je de taal wilt spreken van je debiteur. Op basis van het klantprofiel realiseren we de volgorde, inhoud, taal en opbouw van de workflow. Je benadert elke debiteur dus op de juiste manier en met de juiste tone-of-voice. Zo krijg je eerder betaald.

Befince

Zonder gedoe van factuur naar geld op de bank met slimme debiteurenbeheer software. Je regelt alles eenvoudig vanuit één platform, van facturatie tot en met incasso overdracht. Koppel eenvoudig met je boekhoudpakket en blijf real-time op de hoogte van je debiteuren, openstaande en vervallen facturen. In jouw platform automatiseer je de opvolging, leg je al de communicatie vast en werk je eenvoudig samen met collega's. 

Schrijf een review

Review
N.v.t.
1
2
3
4
5
Gebruiksvriendelijkheid
Performance
Beveiliging
Prijs-kwaliteitsverhouding
Service softwareleverancier
Branche
Aantal medewerkers
Geen bestanden geselecteerd

MaxCredible review

Totaalscore

4.9/5
Geen score
(2)
Beveiliging
4,5/5star
Gebruiksvriendelijkheid
5,0/5star
Performance
5,0/5star
Prijs-kwaliteitsverhouding
5,0/5star
Service softwareleverancier
5,0/5star

Heb je MaxCredible al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
MarinaBeoordeeld op 29-12-2021 13:39
Totaalscore
starstarstarstarstar
Beveiliging
starstarstarstarstar
Gebruiksvriendelijkheid
starstarstarstarstar
Performance
starstarstarstarstar
Prijs-kwaliteitsverhouding
starstarstarstarstar
Service softwareleverancier
starstarstarstarstar
Beoordeeld op 29-12-2021 13:39
Echt zeer tevreden over mijn keuze voor MaxCredible. Structuur,snelheid en zeer gebruikersvriendelijk. Maar vooral een voorspelbare cashflow. Echt een welkome oplossing.
Julia HoubaBeoordeeld op 09-11-2021 11:52
Totaalscore
starstarstarstarstar
Beveiliging
starstarstarstarstar
Gebruiksvriendelijkheid
starstarstarstarstar
Performance
starstarstarstarstar
Prijs-kwaliteitsverhouding
starstarstarstarstar
Service softwareleverancier
starstarstarstarstar
Beoordeeld op 09-11-2021 11:52

MaxCredible - Veelgestelde vragen

check1 tot 5 medewerkers
check6 tot 10 medewerkers
check11 tot 25 medewerkers
check26 tot 50 medewerkers
check51 tot 75 medewerkers
check76 tot 100 medewerkers
check101 tot 150 medewerkers
check151 tot 200 medewerkers
check201 tot 250 medewerkers
check251 tot 300 medewerkers
check301 tot 350 medewerkers
check351 tot 400 medewerkers
check401 tot 500 medewerkers
check500 of meer medewerkers
checkOp aanvraag i
checkAbonnement i
checkGratis proefaccount i
checkNederlands  
checkPortugees  
checkSpaans  
checkEngels  
checkDuits  
checkFrans  
checkSoftware demo i
checkOverheid i
checkZakelijke dienstverlening i
checkZorg i
checkBouw en installatie i
checkFacilitaire dienstverlening i
checkHoreca i
checkIT i
checkMaatschappelijke dienstverlening i
checkRetail i
checkFarma en Chemie i
checkEducatie i
checkPetrol markt i
checkVastgoedsector i
checkUitzendbranche i
checkAccountancy i
checkOnline dienstverlening i
checkHandel i
checkRecreatie i
checkProductie i
checkMedia i
checkAutomotive i
checkAgro sector i
checkLogistiek i
checkIndustrie i
checkMKB i
checkVereniging i
checkStichting i
checkGrootbedrijf i
checkMultinationals i
checkNon-profit i
check€1 tot €100
check€0
check€100 tot €500
check€500 tot €5.000
Raadpleeg hiervoor de integraties