clear

Waarom SoftwareWatcher

SoftwareWatcher is een onafhankelijk platform om bedrijfssoftware te zoeken, vergelijken en selecteren. Op ons platform brengen wij alle softwareleveranciers samen op één plek. Het doel van SoftwareWatcher is om jou te helpen met het selecteren van de bedrijfssoftware dat bij je bedrijf past en hier vervolgens een keuze tussen te maken. SoftwareWatcher biedt een aantal grote voordelen:

  • Softwareselectie tool
  • SoftwareWatcher beschikt over een uitgebreide vragenselectie die snel en eenvoudig is te doorlopen. Alle software functionaliteiten worden uitgebreid beschreven waardoor je eenvoudig aangeeft wat belangrijk voor je is. Met de softwareselectie tool zorgt SoftwareWatcher ervoor dat je uitkomt bij de bedrijfssoftware dat bij je bedrijf past.

  • Gratis advies van een software expert
  • Mocht je er nog niet helemaal uitkomen, dan helpen we je graag verder met het selecteren van de beste bedrijfssoftware voor jouw bedrijf. Door vrijblijvend contact met ons op te nemen gaan we samen kijken naar jouw huidige situatie, software wensen en bedrijfsprocessen. Op basis hiervan geven we een onafhankelijk advies welke concrete software oplossingen het best geschikt zijn voor jouw bedrijf. Ook tijdens de selectie procedure fungeren we graag als centraal aanspreekpunt voor al je vragen over software. Het is altijd mogelijk om gratis contact met ons op te nemen en gebruik te maken onze jarenlange expertise op het gebied van bedrijfsprocessen en software oplossingen.

Notulen Software

Schrijf een review
Plus- en minpunten
  • Vastleggen actiepunten en beslissingen
  • Slim digitaal notuleren
  • Snel en gericht terugzoeken
  • Goedkoopste vergadertool op de markt
  • Gepersonaliseerde verslagen en emails
  • Bouw structuur op met jouw templates
€ 5 ,- tot € 12€ ,-Prijs per gebruiker per maandWaarom is dit een indicatie?Prijsmodellen

Beschrijving

Van passief vergaderen naar actieve meetings

Heeft jouw organisatie dringend behoefte aan spijkers met koppen en gun je je collega’s een gigantische vermindering van de vergadertijd? Gefeliciteerd, je zoektocht is voltooid!

De voordelen op een rijtje:

Slim digitaal notuleren

Notulen Software maakt van het leven van alle deelnemers mooier. Via ons systeem maakt en verstuurt de notulist eenvoudig een overzichtelijk verslag met alle acties, besluiten en notulen per agendapunt.

Enorme vermindering vergadertijd

Met Notulen Software worden vergaderingen gemakkelijk 33% korter. Dat is een slordige 3 uur per medewerker per week pure tijdwinst, schoon aan de haak.

Betere resultaten

De meeste mensen kunnen hooguit 30-45 minuten geconcentreerd luisteren. Kortere vergaderingen zijn dus beter; ze leveren meer goede input van scherpe medewerkers op.

Duidelijk overzicht van acties

Notulen Software rekent af met tabelletjes in Word. Op een persoonlijk dashboard zien alle deelnemers hun openstaande actiepunten. Automatische e-mailreminders wijzen ze op hun verplichtingen!

Zoeken in het verleden

Terugkerend onderwerp op de agenda? Met de slimme zoekfunctie tover je informatie uit het verleden binnen no-time boven de vergadertafel.

Before & After

Met Notulen Software zijn een goede voorbereiding, tijdig verspreide agenda’s, notulen in huisstijl en overzichtelijke actielijstjes - waarmee je verzuimende collega’s om de oren kunt slaan - een eitje. Zo worden vergaderingen kernachtig en nuttig.

Klantverhaal Dave van Den Akker (LinQuake vertaalspecialist)

"Voorheen maakten we al onze verslagen in losse tekstbestanden. Door de overstap zijn we veel minder tijd kwijt aan verslaglegging en is de kwaliteit ervan beter. Bovendien heeft iedere deelnemer optimaal inzicht in lopende acties en deadlines. Ik beveel deze oplossing van harte aan."

 

Meer succesverhalen lezen?

Lees het verhaal van Office management club A Solution:

https://notulensoftware.nl/reviews/a-solution/

Lees het verhaal van Golfclub Prise D'eau:

https://notulensoftware.nl/reviews/klantverhaal-prisedeau/

Lees het verhaal van de Academic Business Club:

https://notulensoftware.nl/reviews/academic-business-club/

Impressie

Notulen Software functionaliteiten

1 tot 5 medewerkerscheck
6 tot 10 medewerkerscheck
11 tot 25 medewerkerscheck
26 tot 50 medewerkerscheck
51 tot 75 medewerkerscheck
101 tot 150 medewerkerscheck
151 tot 200 medewerkerscheck
201 tot 250 medewerkerscheck
251 tot 300 medewerkerscheck
301 tot 350 medewerkerscheck
351 tot 400 medewerkerscheck
401 tot 500 medewerkerscheck
500 of meer medewerkerscheck
i Back upscheck
i Beveiliging en toegang op IP-adresremove
i Data opslag in Europa check
i Flexibele gebruikersrechten  check
i Single Sign On (SSO)check
i Twee-factor-authenticatieremove
i Zakelijke dienstverleningcheck
i Zorgcheck
i Bouw en installatiecheck
i Facilitaire dienstverleningremove
i Horecacheck
i ITcheck
i Maatschappelijke dienstverleningcheck
i Retailremove
i Farma en Chemieremove
i Accountancyremove
i Agro sectorremove
i Automotiveremove
i Educatiecheck
i Handelcheck
i Industriecheck
i Logistiekcheck
i Mediacheck
i Petrol marktremove
i Productieremove
i Recreatiecheck
i Uitzendbrancheremove
i Vastgoedsectorremove
i Webwinkelsremove
€1 tot €5check
€5 tot €10check
€10 tot €25remove
€25 tot €50remove
€50 tot €75remove
€75tot €100remove
€100 of meerremove
i Bezoekersregistratieremove
i Communicatie via softwarecheck
Delen van nieuwsberichtenremove
i Interne chatremove
i Logboekremove
i Online agendacheck
i Processignalenremove
i Tijdlijnremove
i Delen van documentenremove
i Document workflowremove
i Formulieren en sjablonencheck
i Opslaan van documentencheck
i Samenwerken in documentenremove
i Versiebeheer van documentenremove
€0check
€1 tot €100remove
€100 tot €500remove
€20.000 of meerremove
€5.000 tot €20.000remove
€500 tot €5.000remove
i Klachtregistratieremove
i Procesbeschrijvingen  remove
i Registreren van inspectiesremove
i Verbetervoorstellenremove
i Werkinstructies  remove
i API  check
i Cloudcheck
i Sandboxremove
i Serverremove
i Zelflerende softwareremove
i Abonnementcheck
i Eenmalig betalenremove
i Freemiumremove
i Gratis proefaccountcheck
i Op aanvraagremove
i Per eenheidremove
i Analyse en rapportageremove
i Bezorgingremove
i Boekhoudingremove
i CRMcheck
i Debiteurenbeheerremove
i Declaratieremove
i Digitaal ondertekenenremove
i Document managementcheck
i EPDremove
i ERPremove
i Facturatieremove
i Factuurverwerkingremove
i Fiscaalremove
i Flexibele verloningremove
i Helpdeskremove
i HRMcheck
i Integratie softwareremove
i Jaarrekeningremove
i Kassaremove
i Kwaliteitsmanagementcheck
i Offerteremove
Opleidingsmanagementremove
i Personeelsplanningremove
i Procesmanagementremove
i Productconfiguratieremove
i Productieplanningremove
i Projectmanagementcheck
i Recruitmentremove
i Reserveringremove
i Rittenregistratieremove
i Salarisadministratieremove
i Salescheck
i Servicemanagementcheck
i Talentmanagementcheck
i Urenregistratieremove
i Verzuimremove
i Voorraadbeheerremove
i Webshopremove
i Werkbonnenremove
i Externe partij login  check
i Status van lopende takencheck
i Taken overzichtcheck
i Toewijzen van rollencheck
i Aanmaken van takencheck
Arabischremove
Deens  remove
Duits  remove
Engels  check
Finsremove
Frans  remove
Italiaans  remove
Mandarijn  remove
Nederlands  check
Noors  remove
Pools  remove
Portugees  remove
Russischremove
Spaans  remove
Tsjechischremove
Turks  remove
Zweeds  remove
i MKBcheck
i Grootbedrijfcheck
i Multinationalscheck
i Startercheck
i Stichtingcheck
i Verenigingcheck
i ZZPcheck
i Non-profitcheck
i Hoogste prijs12
i Laagste prijs5
i Ontwerpen en aanpassen van workflowscheck
i Workflow management  check

Notulen Software integraties

Bekijk hier waarmee je de software kunt koppelenkeyboard_arrow_rightkeyboard_arrow_left
  • checkZapier

Notulen Software alternatieven

Flux

4.6

Wat is Flux?

Flux geeft real-time informatie over de aanwezigheid van vast en flex personeel op de werkvloer. Het houdt rekening met de verschillende werktijden van ploegen. Ook zie je ‘hoe ver’ werknemers zijn met hun contracturen voor een bepaalde periode. Dat helpt bij het afwegen welke medewerkers voor de komende dag of week juist wel of juist niet ingezet moeten worden. Flux gaat nog een stap verder. Het is gebouwd op het idee dat informatie uit het heden en het verleden moet helpen om vooruit te denken. Data uit Flux kunnen eenvoudig worden gemodelleerd. In één oogopslag zie je bijvoorbeeld waar jouw forecast en de toekomstige beschikbaarheid van flex en vast personeel uit de pas lopen. Zo maak je altijd een sluitend rooster en anticipeer je constant met jouw workforce op de toekomst.

Wat maakt de Flux bijzonder?

Door de eenvoud en toegankelijkheid van het programma. Krijgt de organisatie meer en beter inzicht in de gewerkte uren (per kostenplaats) en heeft de medewerker ten alle tijden inzicht in de gewerkte uren en persoonlijk saldo’s. Daarnaast kun je tijdig anticiperen door onze forecast en poolmanagement module waardoor je workforce altijd perfect is afgestemd op je hoeveelheid werk. Wat voor veel bedrijven het verschil kan maken tussen winstgevendheid of niet.

IVYworks

Benut de talenten van je werknemers door middel van game-based assessments.

Zet de nieuwste HR analytics tools in en draag bij aan je organisatiedoelen. 

Analyseer het functioneren van teams en stel teams samen met onze Module TeamFit.

Match je medewerkers met de juiste functie binnen je organisatie.

Breng (periodiek) de medewerkerstevredenheid en de eNPS in beeld.

IVYworks biedt een integraal HR analytics software systeem, waarmee het volledige talentmanagement binnen een organisatie in beeld wordt gebracht en gemonitord kan worden.

Door het spelen van wetenschappelijk gevalideerde game-based assessments brengen we meer dan 120 persoonskenmerken en competenties in beeld. Het talent van mensen wordt hiermee objectief in beeld gebracht.

Door de talenten te koppelen aan de werkzaamheden of profielen binnen een organisatie kunnen medewerkers hun talenten optimaal gebruiken, wat ook bijdraagt aan werkgeluk en het behalen van de organisatiedoelstellingen.

Naast talentmanagement op individueel niveau kunnen we met de software naar het functioneren van teams kijken met onze module TeamFit. Hoe stel je een team samen? Waarom functioneert team A beter dan team B. Is er voldoende diversiteit?

Daarnaast kan een HR manager beter KPI’s als verzuim, verloop en engagement analyseren door de diverse analysemogelijkheden.

Onze software is intuïtief en helpt HR om meer datagedreven te werken.

Vraag een demo aan om alle functionaliteiten van onze software te ontdekken.

 

Inserve

Inserve is IT servicedesk software voor zelfstandige IT dienstverleners. De helpdesk processen worden ondersteund van aanmelding via afhandeling naar facturatie. Met de uitgebreide integratie mogelijkheden wordt voorkomen dat er onnodig gegevens overgetypt moeten worden vanuit CRM- of naar facturatiepakketten.

Atrea Workforce Management Systems

5.0

Bij Atrea vinden wij dat tijd telt. Daarom profiteren bij Atrea zowel medewerkers als werkgevers van de inzichten die tijd je kan geven. Inzichten in gewerkte uren, toeslagen en verlofuren zijn niet alleen bepalend voor werkroosters of bezettingsplanningen, het zorgt ook voor minder gedoe in de salarisadministratie en verstevigt de vertrouwensband tussen medewerker en werkgever.

Met het tijdregistratie systeem van Atrea heeft u een oplossing in handen die al bij veel organisaties in onder andere de logistiek, handel en productie zichzelf ruimschoots heeft bewezen. Onze tijdregistratie software komt met een uitgebreid pakket aan rekenregels en algoritmes die het voor u makkelijker maken om geldende toeslagen voor thuiswerken, ploegendiensten en onregelmatigheidsdiensten te berekenen. Ook CAO afspraken als pauzetijden kunnen in het systeem worden afgevangen.

Onze geïntegreerde oplossing bevat o.a. modules voor:

- Aan- en afwezigheidregistratie
- Verlofregistratie
- Bezettingsplanning
- Employee Self Service - mobiele app
- Manager Self Service - mobiele app
- Project-, order- en kostenplaatsregistratie
- Toegangscontrole
- Calamiteitenlijst (BHV)
- Koppelingen met achterliggende systemen zoals, ERP, Salarisadministratie en planningssoftwarepakketten

Schrijf een review

Review
N.v.t.
1
2
3
4
5
Branche
Aantal medewerkers
Geen bestanden geselecteerd

Notulen Software review

Totaalscore

/5
Geen score
(0 )

Heb je Notulen Software al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!

Notulen Software - Veelgestelde vragen

check1 tot 5 medewerkers

check6 tot 10 medewerkers

check11 tot 25 medewerkers

check26 tot 50 medewerkers

check51 tot 75 medewerkers

check76 tot 100 medewerkers

check101 tot 150 medewerkers

check151 tot 200 medewerkers

check201 tot 250 medewerkers

check251 tot 300 medewerkers

check301 tot 350 medewerkers

check351 tot 400 medewerkers

check401 tot 500 medewerkers

check500 of meer medewerkers

checkZakelijke dienstverlening

checkZorg

checkBouw en installatie

checkHoreca

checkIT

checkMaatschappelijke dienstverlening

checkIndustrie

checkLogistiek

checkMedia

checkEducatie

checkRecreatie

checkHandel