clear

Waarom SoftwareWatcher

SoftwareWatcher is een onafhankelijk platform om bedrijfssoftware te zoeken, vergelijken en selecteren. Op ons platform brengen wij alle softwareleveranciers samen op één plek. Het doel van SoftwareWatcher is om jou te helpen met het selecteren van de bedrijfssoftware dat bij je bedrijf past en hier vervolgens een keuze tussen te maken. SoftwareWatcher biedt een aantal grote voordelen:

  • Softwareselectie tool
  • SoftwareWatcher beschikt over een uitgebreide vragenselectie die snel en eenvoudig is te doorlopen. Alle software functionaliteiten worden uitgebreid beschreven waardoor je eenvoudig aangeeft wat belangrijk voor je is. Met de softwareselectie tool zorgt SoftwareWatcher ervoor dat je uitkomt bij de bedrijfssoftware dat bij je bedrijf past.

  • Gratis advies van een software expert
  • Mocht je er nog niet helemaal uitkomen, dan helpen we je graag verder met het selecteren van de beste bedrijfssoftware voor jouw bedrijf. Door vrijblijvend contact met ons op te nemen gaan we samen kijken naar jouw huidige situatie, software wensen en bedrijfsprocessen. Op basis hiervan geven we een onafhankelijk advies welke concrete software oplossingen het best geschikt zijn voor jouw bedrijf. Ook tijdens de selectie procedure fungeren we graag als centraal aanspreekpunt voor al je vragen over software. Het is altijd mogelijk om gratis contact met ons op te nemen en gebruik te maken onze jarenlange expertise op het gebied van bedrijfsprocessen en software oplossingen.

Notulen Software

Schrijf een review
Plus- en minpunten
  • Vastleggen actiepunten en beslissingen
  • Slim digitaal notuleren
  • Snel en gericht terugzoeken
  • Goedkoopste vergadertool op de markt
  • Gepersonaliseerde verslagen en emails
  • Bouw structuur op met jouw templates

Prijzen

Prijsmodellen:
Abonnement i
Gratis proefaccount i
Prijs per gebruiker per maand€ 5 ,- tot € 12€ ,-Waarom is dit een indicatie?
Exacte prijzen van Notulen Software bekijken? Klik dan op onderstaande knop:
Prijsmodellen

Beschrijving

Van passief vergaderen naar actieve meetings

Heeft jouw organisatie dringend behoefte aan spijkers met koppen en gun je je collega’s een gigantische vermindering van de vergadertijd? Gefeliciteerd, je zoektocht is voltooid!

De voordelen op een rijtje:

Slim digitaal notuleren

Notulen Software maakt van het leven van alle deelnemers mooier. Via ons systeem maakt en verstuurt de notulist eenvoudig een overzichtelijk verslag met alle acties, besluiten en notulen per agendapunt.

Enorme vermindering vergadertijd

Met Notulen Software worden vergaderingen gemakkelijk 33% korter. Dat is een slordige 3 uur per medewerker per week pure tijdwinst, schoon aan de haak.

Betere resultaten

De meeste mensen kunnen hooguit 30-45 minuten geconcentreerd luisteren. Kortere vergaderingen zijn dus beter; ze leveren meer goede input van scherpe medewerkers op.

Duidelijk overzicht van acties

Notulen Software rekent af met tabelletjes in Word. Op een persoonlijk dashboard zien alle deelnemers hun openstaande actiepunten. Automatische e-mailreminders wijzen ze op hun verplichtingen!

Zoeken in het verleden

Terugkerend onderwerp op de agenda? Met de slimme zoekfunctie tover je informatie uit het verleden binnen no-time boven de vergadertafel.

Before & After

Met Notulen Software zijn een goede voorbereiding, tijdig verspreide agenda’s, notulen in huisstijl en overzichtelijke actielijstjes - waarmee je verzuimende collega’s om de oren kunt slaan - een eitje. Zo worden vergaderingen kernachtig en nuttig.

Klantverhaal Dave van Den Akker (LinQuake vertaalspecialist)

"Voorheen maakten we al onze verslagen in losse tekstbestanden. Door de overstap zijn we veel minder tijd kwijt aan verslaglegging en is de kwaliteit ervan beter. Bovendien heeft iedere deelnemer optimaal inzicht in lopende acties en deadlines. Ik beveel deze oplossing van harte aan."

 

Meer succesverhalen lezen?

Lees het verhaal van Office management club A Solution:

https://notulensoftware.nl/reviews/a-solution/

Lees het verhaal van Golfclub Prise D'eau:

https://notulensoftware.nl/reviews/klantverhaal-prisedeau/

Lees het verhaal van de Academic Business Club:

https://notulensoftware.nl/reviews/academic-business-club/

Impressie

Notulen Software functionaliteiten

1 tot 5 medewerkerscheck
6 tot 10 medewerkerscheck
11 tot 25 medewerkerscheck
26 tot 50 medewerkerscheck
51 tot 75 medewerkerscheck
101 tot 150 medewerkerscheck
151 tot 200 medewerkerscheck
201 tot 250 medewerkerscheck
251 tot 300 medewerkerscheck
301 tot 350 medewerkerscheck
351 tot 400 medewerkerscheck
401 tot 500 medewerkerscheck
500 of meer medewerkerscheck
i Back upscheck
i Beveiliging en toegang op IP-adresremove
i Data opslag in Europa check
i Flexibele gebruikersrechten  check
i Single Sign On (SSO)check
i Twee-factor-authenticatieremove
i Overheidcheck
i Zakelijke dienstverleningcheck
i Zorgcheck
i Bouw en installatiecheck
i Facilitaire dienstverleningremove
i Horecacheck
i ITcheck
i Maatschappelijke dienstverleningcheck
i Retailremove
i Farma en Chemieremove
i Accountancyremove
i Agro sectorremove
i Automotiveremove
i Educatiecheck
i Handelcheck
i Industriecheck
i Logistiekcheck
i Mediacheck
i Petrol marktremove
i Productieremove
i Recreatiecheck
i Uitzendbrancheremove
i Vastgoedsectorremove
i Webwinkelsremove
€1 tot €5check
€5 tot €10check
€10 tot €25remove
€25 tot €50remove
€50 tot €75remove
€75tot €100remove
€100 of meerremove
i Bezoekersregistratieremove
i Communicatie via softwarecheck
Delen van nieuwsberichtenremove
i Interne chatremove
i Logboekremove
i Online agendacheck
i Processignalenremove
i Tijdlijnremove
i Delen van documentenremove
i Document workflowremove
i Formulieren en sjablonencheck
i Opslaan van documentencheck
i Samenwerken in documentenremove
i Versiebeheer van documentenremove
€0check
€1 tot €100remove
€100 tot €500remove
€20.000 of meerremove
€5.000 tot €20.000remove
€500 tot €5.000remove
i Klachtregistratieremove
i Procesbeschrijvingen  remove
i Registreren van inspectiesremove
i Verbetervoorstellenremove
i Werkinstructies  remove
i API  check
i Cloudcheck
i Sandboxremove
i Serverremove
i Zelflerende softwareremove
i Abonnementcheck
i Eenmalig betalenremove
i Freemiumremove
i Gratis proefaccountcheck
i Op aanvraagremove
i Per eenheidremove
i Analyse en rapportageremove
i Bezorgingremove
i Boekhoudingremove
i CRMcheck
i Debiteurenbeheerremove
i Declaratieremove
i Digitaal ondertekenenremove
i Document managementcheck
i EPDremove
i ERPremove
i Facturatieremove
i Factuurverwerkingremove
i Fiscaalremove
i Flexibele verloningremove
i Helpdeskremove
i HRMcheck
i Integratie softwareremove
i Jaarrekeningremove
i Kassaremove
i Kwaliteitsmanagementcheck
i Offerteremove
Opleidingsmanagementremove
i Personeelsplanningremove
i Procesmanagementremove
i Productconfiguratieremove
i Productieplanningremove
i Projectmanagementcheck
i Recruitmentremove
i Reserveringremove
i Rittenregistratieremove
i Salarisadministratieremove
i Salescheck
i Servicemanagementcheck
i Talentmanagementcheck
i Urenregistratieremove
i Verzuimremove
i Voorraadbeheerremove
i Webshopremove
i Werkbonnenremove
i Externe partij login  check
i Status van lopende takencheck
i Taken overzichtcheck
i Toewijzen van rollencheck
i Aanmaken van takencheck
Arabischremove
Deens  remove
Duits  remove
Engels  check
Finsremove
Frans  remove
Italiaans  remove
Mandarijn  remove
Nederlands  check
Noors  remove
Pools  remove
Portugees  remove
Russischremove
Spaans  remove
Tsjechischremove
Turks  remove
Zweeds  remove
i MKBcheck
i Grootbedrijfcheck
i Multinationalscheck
i Startercheck
i Stichtingcheck
i Verenigingcheck
i ZZPcheck
i Non-profitcheck
i Ontwerpen en aanpassen van workflowscheck
i Workflow management  check

Notulen Software integraties

Bekijk hier waarmee je de software kunt koppelenkeyboard_arrow_rightkeyboard_arrow_left
  • checkZapier

Notulen Software alternatieven

TOPforms

Met TOPforms optimaliseren wij formulier gedreven processen van bedrijven door deze processen te digitaliseren. Digitaliseren betekent in de regel een grote verandering voor bedrijven en haar medewerkers. Ons uitgangspunt is dat wij grotendeels uw bestaande werkwijze/proces zo goed als mogelijk in kaart brengen en respecteren. TOPforms is in nauwe samenwerking met onze klanten in eigen beheer ontwikkeld waardoor er een bewezen gebruiksvriendelijke oplossing is ontstaan. 


TOPforms bestaat uit 2 hoofdcomponenten, de TOPforms App (Android en iOS) en de TOPforms Portal. TOPforms kan 'stand alone' ingezet worden maar ook gekoppeld worden aan uw database oplossing. TOPforms is een generieke App waarbij al uw maatwerk wordt samengebracht in de formulierapplicatie die wij voor u ontwikkelen. 
 

Schrijf een review

Review
N.v.t.
1
2
3
4
5
Branche
Aantal medewerkers
Geen bestanden geselecteerd

Notulen Software review

Totaalscore

/5
Geen score
(0 )

Heb je Notulen Software al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!

Notulen Software - Veelgestelde vragen

check1 tot 5 medewerkers

check6 tot 10 medewerkers

check11 tot 25 medewerkers

check26 tot 50 medewerkers

check51 tot 75 medewerkers

check76 tot 100 medewerkers

check101 tot 150 medewerkers

check151 tot 200 medewerkers

check201 tot 250 medewerkers

check251 tot 300 medewerkers

check301 tot 350 medewerkers

check351 tot 400 medewerkers

check401 tot 500 medewerkers

check500 of meer medewerkers

checkAbonnement
 i
checkGratis proefaccount
 i
checkNederlands  

checkEngels  

checkSoftware demo
 i
checkZakelijke dienstverlening
 i
checkOverheid
 i
checkZorg
 i
checkBouw en installatie
 i
checkHoreca
 i
checkIT
 i
checkMaatschappelijke dienstverlening
 i
checkIndustrie
 i
checkLogistiek
 i
checkMedia
 i
checkEducatie
 i
checkRecreatie
 i
checkHandel
 i
checkMKB
 i
checkStarter
 i
checkZZP
 i
checkVereniging
 i
checkStichting
 i
checkGrootbedrijf
 i
checkMultinationals
 i
checkNon-profit
 i
Raadpleeg hiervoor de integraties

Ik heb software nodig (1)