Atrea Workforce Management Systems
menu
Ik wil software advies
Unique Selling Points
  • Eén geïntegreerde oplossing voor tijdregistratie, toegangscontrole en activiteitenregistratie
  • Inzicht in productiviteit en kosten van arbeid op verschillende organisatieniveaus
  • Inzicht in bezetting, planning en werkroosters
  • Volledig aan te passen aan uw arbeidsvoorwaarden en werkwijze
  • Sluit naadloos aan op allerhande achterliggende systemen, zoals HR/Salarisadministratie software, ERP en planningssoftware

Atrea Workforce Management Systems alternatieven

5 star star star star star
TimeChimp is een zeer uitgebreide tool voor urenregistratie, rittenregistratie, declaraties, projectmanagement, facturatie en rapportages. Daarnaast biedt de tool diverse koppelingen met boekhoudprogramma’s, payrollingsoftware, CRM systemen en kan je via de API zelf koppelingen maken. TimeChimp richt zich erop om de algehele workflow te vereenvoudigen, maar toch meer overzicht in de organisatie te creëren. Dus met minder inspanning meer inzicht verkrijgen. Alles valt of staat bij een juiste registratie, zodat je de juiste data hebt om jouw bedrijfsvoering op te baseren. Daarom zorgt TimeChimp ervoor dat dit onderdeel zo eenvoudig mogelijk is. Hoe lager de drempel, hoe beter de registraties. En daar pluk jij de vruchten van. TimeChimp biedt daarom verschillende opties om te registreren. Je kunt dit doen via de browserversie, de desktop app, de mobiele app of via een prikklok. Zo kun je altijd en overal je uren registreren en heb je jouw administratie altijd bij de hand. Met TimeChimp kun je ook ziekte, overuren en verlof eenvoudig bijhouden. Op die manier kun je de gehele urenadministratie kwijt in een tool. Makkelijk voor jou, maar ook voor je medewerkers! Daarnaast is TimeChimp continu in ontwikkeling. En die ontwikkelingen baseren ze grotendeels op de feedback van gebruikers. Er is een feedback portaal aanwezig waarin iedereen zelf feedback kan indienen, maar ook kan stemmen op de feedback van anderen. Op die manier kan iedereen bijdragen aan de ontwikkeling van de tool en wordt deze steeds stapje voor stapje beter.
4.5 star star star star star_half
With Personio you can do everything from recruiting, administration and development to payment of your employees! Personio becomes your HR engine room, allowing you to manage all employee data centrally. Automate complex HR processes and complete time-consuming routine tasks with the push of a button. With Personio, you gain time for more value-adding HR tasks. In addition, the first-class service team based in Europe helps you get started with Personio in four to eight weeks, depending on the size of your company. Simple, safe, holistic - Personio combines all important HR and recruiting processes in one intuitive, cloud-based software solution for companies from 10 to 2000 employees, which is operated exclusively on certified servers within Europe. The solution includes job postings, integrated career sites, applicant management, employee on- and off-boarding, absence management, approval processes, salary management, attendance, document management, performance, reports, employee self service and payroll. Personio is characterized by a high degree of customizability, data security and a detailed access rights management for employees. As cloud software, the tool can be used immediately on any device without installation.   One solution for everything - No matter whether it is the administration of master data, absences, salaries, performance or recruiting. Personio is the holistic HR solution - without the need of Excel. Customizable to individual needs - Personio is highly customizable in all aspects and can adapt to every process exactly as it appears in your company. Certified data protection - All your data is stored securely on servers within Europe. For hosting we only use ISO-certified providers. Ready to start immediately - Personio runs without installation in your web browser - on any device. Your existing data can be imported in minutes. Simple and efficient - Ease of use is the main focus of Personio and enables efficient and fast HR processes.
Prijzen
Prijsmodellen:
Op aanvraag i
Eenmalig betalen i
Abonnement i
Indicatie kosten vanaf p/m:
Op aanvraag
Software info

Bij Atrea vinden wij dat tijd telt. Daarom profiteren bij Atrea zowel medewerkers als werkgevers van de inzichten die tijd je kan geven. Inzichten in gewerkte uren, toeslagen en verlofuren zijn niet alleen bepalend voor werkroosters of bezettingsplanningen, het zorgt ook voor minder gedoe in de salarisadministratie en verstevigt de vertrouwensband tussen medewerker en werkgever.

Met het tijdregistratie systeem van Atrea heeft u een oplossing in handen die al bij veel organisaties in onder andere de logistiek, handel en productie zichzelf ruimschoots heeft bewezen. Onze tijdregistratie software komt met een uitgebreid pakket aan rekenregels en algoritmes die het voor u makkelijker maken om geldende toeslagen voor thuiswerken, ploegendiensten en onregelmatigheidsdiensten te berekenen. Ook CAO afspraken als pauzetijden kunnen in het systeem worden afgevangen.

Onze geïntegreerde oplossing bevat o.a. modules voor:

- Aan- en afwezigheidregistratie
- Verlofregistratie
- Bezettingsplanning
- Employee Self Service - mobiele app
- Manager Self Service - mobiele app
- Project-, order- en kostenplaatsregistratie
- Toegangscontrole
- Calamiteitenlijst (BHV)
- Koppelingen met achterliggende systemen zoals, ERP, Salarisadministratie en planningssoftwarepakketten

Beschrijving

Ontdek of Atrea Workforce Management Systems bij je organisatie past met SoftwareWatcher. Raadpleeg echte reviews van gebruikers en experts en vergelijk alle relevante software functies. Wij geven een overzicht van alle relevante software functies voor jouw bedrijfsprocessen. Atrea Workforce Management Systems beschikt over de volgende modules:

check HRM
check Personeelsplanning
check Urenregistratie
check Verzuim

Met SoftwareWatcher ontdek je op welke manier Atrea Workforce Management Systems voor jou tijd bespaart. Door het digitaliseren van jouw organisatie met Atrea Workforce Management Systems verlaag je de kosten en geef je structuur aan jouw organisatie.

Atrea Workforce Management Systems vergelijken en advies

Vergelijk Atrea Workforce Management Systems met andere software voor jouw branche en bedrijfsgrootte. Op basis van softwarefuncties en prijzen vergelijk je snel en eenvoudig of de software geschikt voor je is. SoftwareWatcher biedt een eenvoudige keuzehulp zodat je ook zonder kennis van software zelf de beste software kan kiezen. Heb je wel advies nodig of Atrea Workforce Management Systems bij je organisatie past? De experts van SoftwareWatcher helpen je graag verder en geven advies over je keuze. Wij stellen jou de juiste vragen en checken of de software bij je past. Dit is gratis en zonder verplichtingen. Wil je weten of de software koppelt met andere systemen in je organisatie? In het integraties overzicht van SoftwareWatcher zie je direct of de software koppelt met jouw bestaande systemen. Staat jouw bestaande software niet in het overzicht? Dan zijn er altijd andere oplossingen mogelijk. Neem hiervoor contact op met de software leverancier.

Atrea Workforce Management Systems demo of proefperiode

Wil je een echte impressie krijgen van Atrea Workforce Management Systems? Hiervoor kun je vaak een proefperiode of een software demo aanvragen. Met een proefperiode krijg je voor een aantal dagen toegang tot de software en test je zelf of de software bij je past. Als je een software demo aanvraagt dan geeft de software leverancier zelf uitleg over de software. Tijdens een software demo is het mogelijk om al je vragen over de software te stellen. Hiermee kom je erachter wat de kwaliteit van de software is. Ben je opzoek naar alternatieven voor Atrea Workforce Management Systems? SoftwareWatcher geeft een overzicht van de beste software alternatieven. Hierdoor weet je direct met welke systemen je met elkaar moet vergelijken.

Impressie

Atrea Workforce Management Systems functionaliteiten

1 medewerkerremove
2 - 10 medewerkersremove
11 - 25 medewerkersremove
26 - 50 medewerkerscheck
51 - 75 medewerkerscheck
76 - 100 medewerkerscheck
101 - 150 medewerkerscheck
151 - 200 medewerkerscheck
201 - 250 medewerkerscheck
251 - 300 medewerkerscheck
301 - 350 medewerkerscheck
351 - 400 medewerkerscheck
401 - 500 medewerkerscheck
500 of meer medewerkerscheck
i Kasstroomoverzichtremove
i Kostenplaats rapportagescheck
Kostenprognosesremove
i Medewerker productiviteitremove
i Omzet prognosesremove
i Omzet rapportagesremove
i Omzet rapportages per medewerkerremove
i Omzet verdeling klantenportefeuilleremove
i Onderhandenwerk positieremove
i Opleidingsrapportagesremove
i POP rapportagesremove
Prognose balansremove
Prognose kasstroomoverzichtremove
Prognose resultatenrekeningremove
Project resultatenremove
i Resultatenrekeningremove
i Verzuimrapportages  check
i Balansremove
i Benchmark  remove
Bezettingsgraad rapportagescheck
i Doorrekenen van scenario’s  remove
i Drillthrough  check
i Financiële ratio'sremove
i HR rapportagesremove
i Personeelsplanningcheck
Projectbeheerremove
Facturerenremove
i Inklokkencheck
i Back upscheck
i Beveiliging IP-adrescheck
i Data opslag in Europa check
i Flexibele gebruikersrechten  check
i Single Sign On (SSO)check
i Twee-factor-authenticatiecheck
i Overheidcheck
i Zakelijke dienstverleningcheck
i Zorgcheck
i Bouw en installatiecheck
i Facilitaire dienstverleningcheck
i Horecacheck
i ITcheck
i Maatschappelijke dienstverleningcheck
i Retailcheck
i Farma en Chemiecheck
i Accountancycheck
i Agro sectorcheck
i Automotivecheck
i Educatiecheck
i Handelcheck
i Industriecheck
i Logistiekcheck
i Mediacheck
i Online dienstverleningcheck
i Productiecheck
i Recreatiecheck
i Uitzendbranchecheck
€1 tot €5check
€5 tot €10remove
€10 tot €25remove
€25 tot €50remove
€50 tot €75remove
€75tot €100remove
€100 of meerremove
i Bezoekersregistratiecheck
i Communicatie via softwareremove
Delen van nieuwsberichtenremove
i Interne chatremove
i Logboekremove
i Online agendaremove
i Processignalenremove
i Tijdlijnremove
i Kilometerdeclaraties  check
i Onkostendeclaratiesremove
i Real time valuta conversieremove
i Status bekijken van declaratiescheck
i Accorderingsworkflow  check
i Automatische buitenlandse btw teruggaveremove
i Automatische kilometer berekeningremove
i Business trips aanvragenremove
i Creditcard integratieremove
i Declaraties accorderen via een appcheck
i Declaraties kostenplaatsencheck
i Declareren via een app  check
i Feedback notitiesremove
i Juridisch rechtsgeldigremove
i Meerdere documenten  remove
i Meerdere ondertekenaarsremove
Meesturen van bijlagenremove
i Voortgang ondertekenenremove
i Authenticatiemethoderemove
i Digitale handtekeningremove
i Formulieren en sjablonenremove
i Opslaan van documentenremove
i Medewerkersprofielencheck
i Meerdere verlof soortencheck
i MSScheck
i MSS appcheck
i Sjablonen functie profielenremove
i Arbeidsovereenkomstremove
i Bedrijfseigendommenremove
i Contractbeheerremove
i Digitaal personeelsdossier  check
i Employee Self Servicecheck
i Mobiele appcheck
i Organogramremove
€0remove
€1 tot €100remove
€100 tot €500remove
€20.000 of meerremove
€5.000 tot €20.000remove
€500 tot €5.000remove
i Klachtregistratieremove
i Procesbeschrijvingen  remove
i Registreren van inspectiesremove
i Verbetervoorstellenremove
i Werkinstructies  remove
i Inwerkschema'sremove
i Meerdere locaties/afdelingencheck
i Open dienstencheck
i Oproep meldingenremove
i Pauzes berekenen  check
i Plannen op basis van budgetremove
i Plannen op verwachte loonkostencheck
i Weersverwachting  remove
i Werktijden/diensten ruilen  remove
i Beschikbaarheid checken  check
i Diensten herhalen  check
i Optimale bezettingcheck
i API  check
i Cloudcheck
i Sandboxremove
i Servercheck
i Abonnementcheck
i Eenmalig betalencheck
i Freemiumremove
i Gratis proefaccountremove
i Op aanvraagcheck
i Per eenheidremove
i Bezorgingremove
i Boekhoudingremove
i CRMremove
i Declaratieremove
i Digitaal ondertekenenremove
i Document managementremove
i Facturatieremove
i Helpdeskremove
i HRMcheck
i Kassaremove
i Offerteremove
i Personeelsplanningcheck
i Productieplanningremove
i Projectmanagementremove
i Recruitmentremove
i Reserveringremove
i Rittenregistratieremove
i Salarisadministratieremove
i Servicemanagementremove
i Urenregistratiecheck
i Verzuimcheck
i Voorraadbeheerremove
i Webshopsremove
i Werkbonnenremove
Chat met medewerkerremove
Chatbotremove
Kennisbankremove
Mail/bericht via websiteremove
i Software democheck
Telefonische helpdeskremove
i Externe partij login  remove
i Status van lopende takenremove
i Taken overzichtremove
i Toewijzen van rollenremove
i Aanmaken van takenremove
Deens  remove
Duits  check
Engels  check
Frans  remove
Italiaans  remove
Nederlands  check
Noors  remove
Pools  check
Portugees  remove
Russischremove
Spaans  remove
Tsjechischremove
Turks  remove
Zweeds  remove
i MKBcheck
i Grootbedrijfcheck
i Multinationalscheck
i Startercheck
i Stichtingremove
i Verenigingremove
i ZZPremove
i Non-profitcheck
i Fysieke prikklokcheck
i Inzicht in urensaldo'scheck
i Mobiele appcheck
i Plus- en minuren  check
i Toeslagencheck
i Accorderen van urencheck
i Activiteitstimercheck
i Afwezigheidregistratiecheck
i Automatische tijdregistratiecheck
i Calamiteitenregistratiecheck
i Cao regelscheck
i Externe urenvalidatiecheck
i Tijd matchen aan klantcheck
i Ontwerpen en aanpassen van workflowscheck
i Workflow management  remove
Atrea Workforce Management Systems integraties
Bekijk hier waarmee je de software kunt koppelen
  • check ADP
  • check AFAS software
  • check Exact Online
  • check Loket
  • check Nmbrs
  • check Visma
Schrijf een review
Schrijf een review
Gebruiksvriendelijkheid
Performance
Beveiliging
Prijs-kwaliteitsverhouding
Service softwareleverancier
Branche
Aantal medewerkers

Atrea Workforce Management Systems review

Totaalscore

5 /5
Geen score
(1)
Beveiliging
5,0/5star
Gebruiksvriendelijkheid
5,0/5star
Performance
5,0/5star
Prijs-kwaliteitsverhouding
5,0/5star
Service softwareleverancier
5,0/5star

Heb je Atrea Workforce Management Systems al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
Egbert Beoordeeld op 10-05-2021 16:23
Totaalscore
starstarstarstarstar
Beveiliging
starstarstarstarstar
Gebruiksvriendelijkheid
starstarstarstarstar
Performance
starstarstarstarstar
Prijs-kwaliteitsverhouding
starstarstarstarstar
Service softwareleverancier
starstarstarstarstar
Atrea Workforce Management Systems - veelgestelde vragen
check 26 - 50 medewerkers
check 51 - 75 medewerkers
check 76 - 100 medewerkers
check 101 - 150 medewerkers
check 151 - 200 medewerkers
check 201 - 250 medewerkers
check 251 - 300 medewerkers
check 301 - 350 medewerkers
check 351 - 400 medewerkers
check 401 - 500 medewerkers
check 500 of meer medewerkers
check Op aanvraag i
check Eenmalig betalen i
check Abonnement i
check Nederlands  
check Engels  
check Duits  
check Pools  
check Software demo i
check Overheid i
check Zakelijke dienstverlening i
check Zorg i
check Bouw en installatie i
check Facilitaire dienstverlening i
check Horeca i
check IT i
check Maatschappelijke dienstverlening i
check Retail i
check Farma en Chemie i
check Productie i
check Uitzendbranche i
check Accountancy i
check Online dienstverlening i
check Handel i
check Recreatie i
check Educatie i
check Media i
check Automotive i
check Agro sector i
check Logistiek i
check Industrie i
check MKB i
check Starter i
check Grootbedrijf i
check Multinationals i
check Non-profit i
Website laten maken door Dotsimpel