Nmbrs is een in Amsterdam gevestigde HR- en payroll softwareleverancier voor de Nederlandse en Zweedse markt. In de ontwikkeling van onze HR- en payroll software ligt de nadruk op de rol van HR. Door alle sleutelgebruikers - inclusief de medewerker - te betrekken, zorgen wij ervoor dat met minimale inspanning een optimale HR dienstverlening kan worden verleend.
Nmbrs biedt software aan voor de MKB markt, waarbij bedrijven zelf in staat zijn om hun volledige HR en salarisprocessen te verwerken. Daarnaast biedt Nmbrs ook een oplossing voor de accountants en salarisdienstverleners, die met behulp van onze software de volledige personeelsadministratie voor hun klanten kunnen verzorgen.
Ontdek of Nmbrs® bij je organisatie past met SoftwareWatcher. Raadpleeg echte reviews van gebruikers en experts en vergelijk alle relevante software functies. Wij geven een overzicht van alle relevante software functies voor jouw bedrijfsprocessen. Nmbrs® beschikt over de volgende modules:
Met SoftwareWatcher ontdek je op welke manier Nmbrs® voor jou tijd bespaart. Door het digitaliseren van jouw organisatie met Nmbrs® verlaag je de kosten en geef je structuur aan jouw organisatie.
Vergelijk Nmbrs® met andere software voor jouw branche en bedrijfsgrootte. Op basis van softwarefuncties en prijzen vergelijk je snel en eenvoudig of de software geschikt voor je is. SoftwareWatcher biedt een eenvoudige keuzehulp zodat je ook zonder kennis van software zelf de beste software kan kiezen. Heb je wel advies nodig of Nmbrs® bij je organisatie past? De experts van SoftwareWatcher helpen je graag verder en geven advies over je keuze. Wij stellen jou de juiste vragen en checken of de software bij je past. Dit is gratis en zonder verplichtingen. Wil je weten of de software koppelt met andere systemen in je organisatie? In het integraties overzicht van SoftwareWatcher zie je direct of de software koppelt met jouw bestaande systemen. Staat jouw bestaande software niet in het overzicht? Dan zijn er altijd andere oplossingen mogelijk. Neem hiervoor contact op met de software leverancier.
Wil je een echte impressie krijgen van Nmbrs®? Hiervoor kun je vaak een proefperiode of een software demo aanvragen. Met een proefperiode krijg je voor een aantal dagen toegang tot de software en test je zelf of de software bij je past. Als je een software demo aanvraagt dan geeft de software leverancier zelf uitleg over de software. Tijdens een software demo is het mogelijk om al je vragen over de software te stellen. Hiermee kom je erachter wat de kwaliteit van de software is. Ben je opzoek naar alternatieven voor Nmbrs®? SoftwareWatcher geeft een overzicht van de beste software alternatieven. Hierdoor weet je direct met welke systemen je met elkaar moet vergelijken.
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
Schrijf een review!
TdW
Beoordeeld op 24-06-2025 10:42
Snel te leren 'plat' systeem.
- Slechte support. Sommige urgente call worden pas na weken (!) opgelost. Reactie is vaak dat dit doorgespeeld is naar de 'product owner' en er nog op een reactie wordt gewacht. - Performance is erg slecht. Vaak vastlopers en problemen met opgeslagen cookies. - Functionaliteit vaak niet af en/of gevoelig voor bugs. Wanneer dat aangegeven wordt krijgen wij vaak de reactie dat ze 'het vervelend vinden en het probleem onderkennen'. Vervolgens wordt er wel aangegeven dat ze niet weten of en wanneer het opgelost wordt. Voorbeelden: De overzichten met werkgeverslasten. De kolom met de gemiddelde kosten wordt in alle gevallen door 13 gedeeld, ook als de persoon pas 2 maanden in dienst is. Dit wordt niet opgelost omdat de prioriteiten ergens anders liggen. Als 'workaround' werd aangegeven de gegevens naar Excel te exporteren en daar met een formule de gegeven aan te passen. Leg dat maar eens uit aan een klant die nauwelijks met Excel kan werken. Overzichten halen verkeerde gegevens op. Het overzicht dienstverband geeft bij medewerkers die al jaren een vast contract hebben nog steeds bepaalde tijd aan, ofwel de oorspronkelijke eerste regel in de contracthistorie. Daar is geen oplossing voor en staat ook niet op de agenda. - CAO systeem modellen (kapstok waar de berekeningsgegevens onder hangen) worden door Nmbrs ingericht. Op de supportsite wordt daarover gezegd: 'Het idee achter systeem CAO-modellen is dat het hiermee eenvoudiger is om een nieuw bedrijf in Nmbrs in te richten. Deze Nmbrs-systeemmodellen zijn gebaseerd op actuele CAO-teksten en zijn dus op de juiste manier geconfigureerd voor een bedrijf in de betreffende sector. Het onderhoud van deze modellen wordt door Nmbrs gedaan, zodat die zorg uit handen genomen wordt.' Was het maar zo'n feest. Veel functionaliteit kan niet eens goed zijn ingericht omdat de basis van Nmbrs daar niet in voorziet. Voorbeeld de CAO Beroepsgoederenvervoer. Die heeft een peildatum verlof op 01.07 van enig jaar. De enige datum die Nmbrs überhaupt kan berekenen is 01.01 of datum in dienst. Daarnaast is er geen optie ingebouwd om extra verlof o.b.v. dienstverband toe te voegen. Ofwel elk jaar voor elke medewerker alles handmatig in Excel berekenen en deze vervolgens handmatig (!! er is namelijk geen mogelijkheid om dat in te lezen) in Nmbrs in te moeten voeren. - De zgn. 'Gold' dagen (dagen waar veelal accountantskantoren bij aanwezig zijn) zijn goedkope verkooppraatjesdagen geworden. Er wordt geschermd met allerlei onderzoeken die aangeven hoe de Nmbrs gebruiker efficiënter kan werken door klanten zelf zaken in te laten voeren. Ze vergeten er alleen bij te vertellen dat dan vaak de ellende pas begint. Klanten lopen regelmatig tegen foutmeldingen aan en bellen uiteraard ons. Declaraties worden ingevoerd door de klant en door ons goedgekeurd, maar 'verdwijnen' vervolgens en worden niet in de betreffende periode meegenomen. In de historie is de declaratie wel terug te zien. - GDPR/AVG Website Nmbrs: 'Vanaf mei 2018 zijn wij compliant met de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) - in het Engels bekend als de General Data Protection Regulation (GDPR).' 2 en 5 jaar zijn ingebouwd, maar de belangrijkste (7 jaar) staat al vanaf het begin (mei 2018) 'in ontwikkeling'. Er kunnen door werkgevers eigen bestandstypes (lees 'folders) aangemaakt worden die voor 'het gemak' buiten beschouwing gelaten worden bij een eventuele run van de tool. Ofwel een extra handmatige aanpassing... per werknemer... per bedrijf. Gevraagd of aanpassingen nog op de planning stonden en helaas voor ons niet. - Nmbrs biedt, in eerste instantie zelfs zonder ons medeweten, extra functionaliteit aan d.m.v. apps zoals bv Nmbrs Hire, - Perform en - Expense. Daar wordt ontzettend slechte support op gegeven waardoor de klant uiteindelijk ons maar belt. Omdat wij die software niet in bezit hebben (wel een proeflicentie) en er zelf niet actief mee werken kunnen wij de klant ook niet helpen. Gevolg is frustratie op alle vlakken. En de lijst kan nog veel langer!!! Nmbrs wil over een tijdje de Tesla onder de salarissoftware worden. Als het niet te triest voor woorden was zou ik er hard om kunnen lachen.
Han
Beoordeeld op 05-04-2023 08:51
F. Schouten
Beoordeeld op 01-03-2023 18:17
Nicole Kolk-Sluiter
Beoordeeld op 05-01-2023 08:00
Geerhard
Beoordeeld op 24-08-2022 10:50
Tim de Werdt
Beoordeeld op 02-08-2021 10:36
Lorieke Drenth
Beoordeeld op 11-07-2020 12:55