clear

Waarom SoftwareWatcher

SoftwareWatcher is een onafhankelijk platform om bedrijfssoftware te zoeken, vergelijken en selecteren. Op ons platform brengen wij alle softwareleveranciers samen op één plek. Het doel van SoftwareWatcher is om jou te helpen met het selecteren van de bedrijfssoftware dat bij je bedrijf past en hier vervolgens een keuze tussen te maken. SoftwareWatcher biedt een aantal grote voordelen:

  • Softwareselectie tool
  • SoftwareWatcher beschikt over een uitgebreide vragenselectie die snel en eenvoudig is te doorlopen. Alle software functionaliteiten worden uitgebreid beschreven waardoor je eenvoudig aangeeft wat belangrijk voor je is. Met de softwareselectie tool zorgt SoftwareWatcher ervoor dat je uitkomt bij de bedrijfssoftware dat bij je bedrijf past.

  • Gratis advies van een software expert
  • Mocht je er nog niet helemaal uitkomen, dan helpen we je graag verder met het selecteren van de beste bedrijfssoftware voor jouw bedrijf. Door vrijblijvend contact met ons op te nemen gaan we samen kijken naar jouw huidige situatie, software wensen en bedrijfsprocessen. Op basis hiervan geven we een onafhankelijk advies welke concrete software oplossingen het best geschikt zijn voor jouw bedrijf. Ook tijdens de selectie procedure fungeren we graag als centraal aanspreekpunt voor al je vragen over software. Het is altijd mogelijk om gratis contact met ons op te nemen en gebruik te maken onze jarenlange expertise op het gebied van bedrijfsprocessen en software oplossingen.

Plus- en minpunten
  • Alle HR-modules in 1 systeem
  • Primair gericht op self-service door medewerker, manager en HR professionals
  • Uitgebreide integraties met Nmbrs en Loket
  • Gebruikersvriendelijkheid
  • Flexibiliteit
  • Uitstekende prijs-/kwaliteitsverhouding
  • Gratis support
€ Op aanvraag ,- tot € Op aanvraag€ ,-Prijs per gebruiker per maandWaarom is dit een indicatie?Prijsmodellen

Beschrijving

Daywize Cloud is een brede e-HRM-oplossing met een ruim aanbod aan specialistische modules, zoals recruitment, onboarding, personeelsadministratie, declaraties, verlof- en verzuimmanagement en talentmanagement (gesprekscyclus, feedback, opleidingen). Iedere module is naadloos geïntegreerd met de andere modules. Ook de aansturing van de payroll (via integraties met Nmbrs en Loket.nl) verloopt probleemloos via Daywize Cloud. Het systeem onderscheidt zich in gebruikersvriendelijkheid en flexibiliteit.

Impressie

Daywize Cloud functionaliteiten

1 tot 5 medewerkersremove
6 tot 10 medewerkerscheck
11 tot 25 medewerkerscheck
26 tot 50 medewerkerscheck
51 tot 75 medewerkerscheck
76 tot 100 medewerkerscheck
101 tot 150 medewerkerscheck
151 tot 200 medewerkerscheck
201 tot 250 medewerkerscheck
251 tot 300 medewerkerscheck
301 tot 350 medewerkerscheck
351 tot 400 medewerkerscheck
401 tot 500 medewerkerscheck
500 of meer medewerkerscheck
i Back upscheck
i Beveiliging en toegang op IP-adresremove
i Data opslag in Europa check
i Flexibele gebruikersrechten  check
i Single Sign On (SSO)check
i Twee-factor-authenticatiecheck
i Zakelijke dienstverleningcheck
i Zorgremove
i Bouw en installatiecheck
i Facilitaire dienstverleningremove
i Horecacheck
i ITcheck
i Maatschappelijke dienstverleningcheck
i Retailcheck
i Farma en Chemiecheck
i Accountancyremove
i Agro sectorcheck
i Automotivecheck
i Educatiecheck
i Handelcheck
i Industriecheck
i Logistiekcheck
i Mediacheck
i Petrol marktremove
i Productiecheck
i Recreatiecheck
i Uitzendbrancheremove
i Vastgoedsectorremove
i Webwinkelscheck
€1 tot €5remove
€5 tot €10remove
€10 tot €25remove
€25 tot €50remove
€50 tot €75remove
€75tot €100remove
€100 of meerremove
i Bezoekersregistratieremove
i Communicatie via softwarecheck
Delen van nieuwsberichtenremove
i Interne chatremove
i Logboekcheck
i Online agendaremove
i Processignalencheck
i Tijdlijncheck
i Kilometerdeclaraties  check
i Onkostendeclaratiescheck
i Real time valuta conversieremove
i Status bekijken van declaratiescheck
i Accorderingsworkflow  check
i Automatische buitenlandse btw teruggaveremove
i Automatische kilometer berekeningcheck
i Business trips aanvragenremove
i Creditcard integratieremove
i Declaraties accorderen via een appcheck
i Declaraties kostenplaatsenremove
i Declareren via een app  check
i Feedback notitiescheck
i Authenticatiemethodecheck
i Juridisch rechtsgeldigcheck
i Meerdere documenten  check
i Meerdere ondertekenaarscheck
i Meesturen van bijlagencheck
i Voortgang ondertekenencheck
i Digitale handtekeningcheck
i Formulieren en sjablonencheck
i Opslaan van documentencheck
i ESScheck
i ESS appcheck
i Medewerkersprofielencheck
i Meerdere verlof soortencheck
i MSScheck
i MSS appcheck
i POP rapportagescheck
i Sjablonen functie profielencheck
i Bedrijfseigendommen aanvragencheck
i Calamiteitenrapportageremove
i Contractbeheer medewerkerscheck
i Digitaal personeelsdossier  check
i Genereren van een organogramremove
i HR rapportagescheck
i Arbeidsovereenkomst generatorcheck
€0remove
€1 tot €100remove
€100 tot €500remove
€20.000 of meerremove
€5.000 tot €20.000remove
€500 tot €5.000remove
i Klachtregistratieremove
i Procesbeschrijvingen  remove
i Registreren van inspectiesremove
i Verbetervoorstellenremove
i Werkinstructies  remove
i Inkoopkosten opleidingenremove
i Inzicht in studievoortgangremove
i Opleiding registratiecheck
i Opleidingen beherencheck
i Opleidingen plannenremove
i Opleidingsmanagement van medewerkerscheck
i Opleidingsrapportagesremove
i Website koppelingremove
i Werken met studiemateriaalcheck
i Evaluatie van opleidingencheck
i Inwerkschema'sremove
i Meerdere vestigingen/afdelingen  remove
i Openstaande dienstenremove
i Oproep meldingenremove
i Pauzes berekenen  remove
i Plannen op basis van budgetremove
i Plannen op verwachte loonkostenremove
i Roosters maken remove
i Toeslagenremove
i Weersverwachting  remove
i Werktijden/diensten ruilen  remove
i Beschikbaarheid medewerkers  remove
i Controle bezettingremove
i Diensten herhalen  remove
i API  check
i Cloudcheck
i Sandboxcheck
i Serverremove
i Zelflerende softwareremove
i Abonnementcheck
i Eenmalig betalenremove
i Freemiumremove
i Gratis proefaccountremove
i Op aanvraagcheck
i Per eenheidremove
i Koppeling loonschalen  remove
i Proforma  remove
i TWK berekeningenremove
i WKR  remove
i Automatische trede verhoging  remove
i Digitale loonstrook  remove
i Eigen regelingen toevoegenremove
i Salaris betaalbestandremove
i Analyse en rapportagecheck
i Bezorgingremove
i Boekhoudingremove
i CRMremove
i Debiteurenbeheerremove
i Declaratiecheck
i Digitaal ondertekenencheck
i Document managementremove
i EPDremove
i ERPremove
i Facturatieremove
i Factuurverwerkingremove
i Fiscaalremove
i Flexibele verloningremove
i Helpdeskremove
i HRMcheck
i Integratie softwareremove
i Jaarrekeningremove
i Kassaremove
i Kwaliteitsmanagementremove
i Offerteremove
Opleidingsmanagementcheck
i Personeelsplanningremove
i Procesmanagementremove
i Productconfiguratieremove
i Productieplanningremove
i Projectmanagementremove
i Recruitmentcheck
i Reserveringremove
i Rittenregistratieremove
i Salarisadministratieremove
i Salesremove
i Servicemanagementremove
i Talentmanagementcheck
i Urenregistratieremove
i Verlof en verzuimcheck
i Voorraadbeheerremove
i Webshopremove
i Werkbonnenremove
i Externe partij login  remove
i Status van lopende takenremove
i Taken overzichtremove
i Toewijzen van rollenremove
i Aanmaken van takenremove
Arabischremove
Deens  remove
Duits  remove
Engels  check
Finsremove
Frans  remove
Italiaans  remove
Mandarijn  remove
Nederlands  check
Noors  remove
Pools  remove
Portugees  remove
Russischremove
Spaans  remove
Tsjechischremove
Turks  remove
Zweeds  remove
i Game based assessmentsremove
Gesprekscycluscheck
i Persoonlijk ontwikkelingsplancheck
i Prestatiemanagement  check
i 360 graden feedback  check
i Feedback tussen medewerkers  check
i MKBcheck
i Grootbedrijfcheck
i Multinationalsremove
i Stichtingcheck
i Verenigingremove
i Non-profitcheck
i Inklokkenremove
i Inzicht in urensaldo'sremove
i Plus- en minuren  remove
i Uren registreren via een mobiele appremove
i Urenregistratie per projectremove
i Urenregistratie personeelremove
i Accorderen van urenremove
i Activiteitstimerremove
i Afwezigheidregistratieremove
i Automatisch tijd matchen aan klantremove
i Automatische tijdregistratieremove
i Cao regelsremove
i Externe urenvalidatieremove
Biometrische handtekeningremove
DigiD  remove
eHerkenning  remove
Email  remove
iDIN  remove
IP adres  remove
SMS verificatie  remove
Verificatie middels iDealremove
Scheiding medische en niet medische gegevens  remove
i Status overzicht per medewerker  remove
Verzuimdossier per medewerker  check
i Verzuimprotocol conform WvPcheck
i Verzuimrapportages  check
i Werknemer loginremove
i Bedrijfsarts login  remove
i Derde partij login  remove
Hoogste prijsOp aanvraag
Laagste prijsOp aanvraag
i Input van leidinggevende of HR-medewerkers  check
i Inzicht in sollicitatie status  check
i Kandidaten management  check
i Koppeling met banensites  check
i Matching mogelijkheden  check
i Online publiceren van vacatures  check
i Scores koppelen aan sollicitatieformulieren  check
i Sollicitant selfservice  remove
i Sollicitatieformulieren ontwerpen  check
i Solliciteren via social media  remove
i Sourcing mogelijkheden  remove
i Vacaturebeheer  check
i Beoordelen van sollicitanten  check
i CV koppeling met Linkedin  remove
i Ontwerpen en aanpassen van workflowscheck
i Workflow management  check

Daywize Cloud integraties

Bekijk hier waarmee je de software kunt koppelenkeyboard_arrow_rightkeyboard_arrow_left
  • checkLoket
  • checkNmbrs

Daywize Cloud alternatieven

Buddee

5.0

iHRM software platform

Onze core is ons iHRM platform gericht op het moderne mkb (5 – 75 werknemers). Eenvoudige en gebruiksvriendelijke plug-and-play HR software zowel op de desktop als mobiel in Nederlands en Engels met features als:

- Digitaal AVG-proof personeelsdosssier;
- Verlof- & Verzuimmanagement;
- Taken & Reminders (eventueel via automatisch via onze slimme werkstromen;
- Slim beheer van bedrijfsmiddelen, documenten en contracten, etc.;
- HR analytics d.m.v. rapporten;
- Employee & Management Self Service (ESS & MSS);
- Beoordelingen- en Opleidingenbeheer;
- (Over)urenregistratie;
- Kalenderfunctie;
- En veel meer!

Geen dure implementatietrajecten, geen dure opleidingskosten, geen overbodige en ingewikkelde opties die je als mkb’er toch niet gebruikt.

Ready-to-go voor EUR 4 per werknemer/maand! 

Salarisadministratie services

Omdat wij vinden dat HR en Salarisadministratie hand-in-hand gaan bieden zelf ook salarisadministratie aan als een additionele dienstverlening  Deze dienst staat dus los van ons iHRM platform maar het proces is wel slim geïntegreerd indien voor deze dienst wordt gekozen.

Wij bieden dit aan omdat wij van mening zijn dat salarisadministratie in veel gevallen te specialistisch is voor het (kleine) mkb om zelf te doen.

Voor salarisadministratie rekenen wij een voordelig tarief van EUR 8,50 – EUR 12,50 per loonstrook afhankelijk van de complexiteit van de loonstrook. Denk bij complexere loonstroken aan toepasselijke CAO, pensioen, belaste- en onbelaste onkosten etc. Voor salarisadministratie doen wij altijd een intake-gesprek om de dienst zo (kosten)efficient mogelijk aan te kunnen bieden.

AFAS Software Fiscaal

De complete fiscale software van AFAS is ontwikkeld voor én met accountantskantoren. De aangiftesoftware van AFAS is voorzien van alle functionaliteiten, van IB-aangifte tot Vpb-aangifte en van toeslagen tot country-by-country reporting. Klanten verwerken jaarlijks meer dan 1,4 miljoen fiscale (IB en Vpb) aangiften.

TimeChimp

5.0

TimeChimp is een zeer uitgebreide tool voor urenregistratie, rittenregistratie, declaraties, projectmanagement, facturatie en rapportages. Daarnaast biedt de tool diverse koppelingen met boekhoudprogramma’s, payrollingsoftware, CRM systemen en kan je via de API zelf koppelingen maken. TimeChimp richt zich erop om de algehele workflow te vereenvoudigen, maar toch meer overzicht in de organisatie te creëren. Dus met minder inspanning meer inzicht verkrijgen.

Alles valt of staat bij een juiste registratie, zodat je de juiste data hebt om jouw bedrijfsvoering op te baseren. Daarom zorgt TimeChimp ervoor dat dit onderdeel zo eenvoudig mogelijk is. Hoe lager de drempel, hoe beter de registraties. En daar pluk jij de vruchten van. TimeChimp biedt daarom verschillende opties om te registreren. Je kunt dit doen via de browserversie, de desktop app, de mobiele app of via een prikklok. Zo kun je altijd en overal je uren registreren en heb je jouw administratie altijd bij de hand.

Met TimeChimp kun je ook ziekte, overuren en verlof eenvoudig bijhouden. Op die manier kun je de gehele urenadministratie kwijt in een tool. Makkelijk voor jou, maar ook voor je medewerkers!

Daarnaast is TimeChimp continu in ontwikkeling. En die ontwikkelingen baseren ze grotendeels op de feedback van gebruikers. Er is een feedback portaal aanwezig waarin iedereen zelf feedback kan indienen, maar ook kan stemmen op de feedback van anderen. Op die manier kan iedereen bijdragen aan de ontwikkeling van de tool en wordt deze steeds stapje voor stapje beter.

Personio

4.5

With Personio you can do everything from recruiting, administration and development to payment of your employees! Personio becomes your HR engine room, allowing you to manage all employee data centrally. Automate complex HR processes and complete time-consuming routine tasks with the push of a button. With Personio, you gain time for more value-adding HR tasks. In addition, the first-class service team based in Europe helps you get started with Personio in four to eight weeks, depending on the size of your company.

Simple, safe, holistic - Personio combines all important HR and recruiting processes in one intuitive, cloud-based software solution for companies from 10 to 2000 employees, which is operated exclusively on certified servers within Europe. The solution includes job postings, integrated career sites, applicant management, employee on- and off-boarding, absence management, approval processes, salary management, attendance, document management, performance, reports, employee self service and payroll. Personio is characterized by a high degree of customizability, data security and a detailed access rights management for employees. As cloud software, the tool can be used immediately on any device without installation.

 

One solution for everything - No matter whether it is the administration of master data, absences, salaries, performance or recruiting. Personio is the holistic HR solution - without the need of Excel.

Customizable to individual needs - Personio is highly customizable in all aspects and can adapt to every process exactly as it appears in your company.

Certified data protection - All your data is stored securely on servers within Europe. For hosting we only use ISO-certified providers.

Ready to start immediately - Personio runs without installation in your web browser - on any device. Your existing data can be imported in minutes.

Simple and efficient - Ease of use is the main focus of Personio and enables efficient and fast HR processes.

Schrijf een review over Daywize Cloud

Review
N.v.t.
1
2
3
4
5
Gebruiksvriendelijkheid
Performance
Beveiliging
Prijs-kwaliteitsverhouding
Service softwareleverancier
Branche
Aantal medewerkers
Geen bestanden geselecteerd

Reviews over Daywize Cloud

Totaalscore

/5
Geen score
(0 )
Beveiliging
0,0/5star
Gebruiksvriendelijkheid
0,0/5star
Performance
0,0/5star
Prijs-kwaliteitsverhouding
0,0/5star
Service softwareleverancier
0,0/5star

Heb je Daywize Cloud al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!

Daywize Cloud - Veelgestelde vragen

check6 tot 10 medewerkers

check11 tot 25 medewerkers

check26 tot 50 medewerkers

check51 tot 75 medewerkers

check76 tot 100 medewerkers

check101 tot 150 medewerkers

check151 tot 200 medewerkers

check201 tot 250 medewerkers

check251 tot 300 medewerkers

check301 tot 350 medewerkers

check351 tot 400 medewerkers

check401 tot 500 medewerkers

check500 of meer medewerkers

checkZakelijke dienstverlening

checkBouw en installatie

checkHoreca

checkIT

checkMaatschappelijke dienstverlening

checkRetail

checkFarma en Chemie

checkMedia

checkWebwinkels

checkHandel

checkRecreatie

checkEducatie

checkProductie

checkAutomotive

checkAgro sector

checkLogistiek

checkIndustrie