clear

Waarom SoftwareWatcher

SoftwareWatcher is een onafhankelijk platform om bedrijfssoftware te zoeken, vergelijken en selecteren. Op ons platform brengen wij alle softwareleveranciers samen op één plek. Het doel van SoftwareWatcher is om jou te helpen met het selecteren van de bedrijfssoftware dat bij je bedrijf past en hier vervolgens een keuze tussen te maken. SoftwareWatcher biedt een aantal grote voordelen:

  • Softwareselectie tool
  • SoftwareWatcher beschikt over een uitgebreide vragenselectie die snel en eenvoudig is te doorlopen. Alle software functionaliteiten worden uitgebreid beschreven waardoor je eenvoudig aangeeft wat belangrijk voor je is. Met de softwareselectie tool zorgt SoftwareWatcher ervoor dat je uitkomt bij de bedrijfssoftware dat bij je bedrijf past.

  • Gratis advies van een software expert
  • Mocht je er nog niet helemaal uitkomen, dan helpen we je graag verder met het selecteren van de beste bedrijfssoftware voor jouw bedrijf. Door vrijblijvend contact met ons op te nemen gaan we samen kijken naar jouw huidige situatie, software wensen en bedrijfsprocessen. Op basis hiervan geven we een onafhankelijk advies welke concrete software oplossingen het best geschikt zijn voor jouw bedrijf. Ook tijdens de selectie procedure fungeren we graag als centraal aanspreekpunt voor al je vragen over software. Het is altijd mogelijk om gratis contact met ons op te nemen en gebruik te maken onze jarenlange expertise op het gebied van bedrijfsprocessen en software oplossingen.

Apployed

Schrijf een review
Plus- en minpunten
  • Geen technische implementatie kosten. Aanschaffen en direct online
  • AVG-Proof
  • Acties/notificaties lijst die jou helpen op de juiste momenten aan de juiste zaken te denken.
  • ESS & MSS (tijd besparen door medewerkers bij het HR-proces te betrekken)
  • Customer support zonder extra kosten
  • Dedicated salarisadministrateur bij afname van de salaris service

Prijzen

Prijsmodellen:
Abonnement i
Per eenheid i
Gratis proefaccount i
Prijs per gebruiker per maand€ Op aanvraag ,- tot € Op aanvraag€ ,-Waarom is dit een indicatie?
Exacte prijzen van Apployed bekijken? Klik dan op onderstaande knop:
Prijsmodellen

Beschrijving

Alles rond de medewerker; een centraal systeem voor alle personeelsdossiers, software voor verlof & verzuim, declaraties, urenregistratie, gesprekscyclus, loonstroken en meer.

Apployed is uniek vanwege zijn prijs en compleetheid. Het systeem is geen uitgekleed ‘groot’ systeem met allemaal beperkingen, het platform is speciaal opgebouwd voor het MKB met alle functies die ook in het grootbedrijf worden gebruikt. Naast het web portaal wordt ook volop gebruik gemaakt van de nieuwe technologieën via smartphones. Declaratie indienen? Vul het bedrag in, maak een foto van het bonnetje als bewijs en verstuur het via de handige Apployed app. Het systeem doet de rest. De generatie die nu van school komt verwacht dit toch ook van zijn nieuwe werkgever?   

Als MKB-bedrijf is het enorm moeilijk om goede ambitieuze medewerkers te vinden en te behouden. Zeker deze groep medewerkers wil in een professionele goed georganiseerde omgeving terecht komen. En Apployed zorgt daarvoor. Buiten dat alle administratie goed geregeld is (met weinig inspanningen van de werkgever) ondersteund het systeem bijvoorbeeld ook het beoordelingsproces of het management van ziekteverzuim. Uiteraard is het systeem uitgerust met allerlei rapportages voor het management. De gegevens zijn altijd up to date, het systeem is immers zelfsturend qua data invoer.  

Groei van medewerkerstevredenheid is één van de grootste voordelen van Apployed. De meeste vragen van de medewerkers zullen verdwijnen. Ze hebben immers alles direct beschikbaar en kunnen zelf alles controleren. Vragen of een declaratie of overuren al zijn uitbetaald of over de persoonlijke verlofstanden zijn verleden tijd.

Impressie

Apployed functionaliteiten

1 tot 5 medewerkerscheck
6 tot 10 medewerkerscheck
11 tot 25 medewerkerscheck
26 tot 50 medewerkerscheck
51 tot 75 medewerkerscheck
76 tot 100 medewerkerscheck
101 tot 150 medewerkersremove
151 tot 200 medewerkersremove
201 tot 250 medewerkersremove
251 tot 300 medewerkersremove
301 tot 350 medewerkersremove
351 tot 400 medewerkersremove
401 tot 500 medewerkersremove
500 of meer medewerkersremove
i Back upscheck
i Beveiliging en toegang op IP-adrescheck
i Data opslag in Europa check
i Flexibele gebruikersrechten  check
i Single Sign On (SSO)remove
i Twee-factor-authenticatiecheck
i Overheidcheck
i Zakelijke dienstverleningcheck
i Zorgcheck
i Bouw en installatiecheck
i Facilitaire dienstverleningcheck
i Horecacheck
i ITcheck
i Maatschappelijke dienstverleningcheck
i Retailcheck
i Farma en Chemiecheck
i Accountancyremove
i Agro sectorcheck
i Automotivecheck
i Educatiecheck
i Handelcheck
i Industriecheck
i Logistiekcheck
i Mediacheck
i Petrol marktremove
i Productiecheck
i Recreatiecheck
i Uitzendbrancheremove
i Vastgoedsectorcheck
i Webwinkelscheck
€1 tot €5check
€5 tot €10check
€10 tot €25remove
€25 tot €50remove
€50 tot €75remove
€75tot €100remove
€100 of meerremove
i Bezoekersregistratieremove
i Communicatie via softwarecheck
Delen van nieuwsberichtencheck
i Interne chatremove
i Logboekremove
i Online agendacheck
i Processignalencheck
i Tijdlijnremove
i Kilometerdeclaraties  check
i Onkostendeclaratiescheck
i Real time valuta conversieremove
i Status bekijken van declaratiescheck
i Accorderingsworkflow  check
i Automatische buitenlandse btw teruggaveremove
i Automatische kilometer berekeningremove
i Business trips aanvragenremove
i Creditcard integratieremove
i Declaraties accorderen via een appcheck
i Declaraties kostenplaatsencheck
i Declareren via een app  check
i Feedback notitiescheck
i Authenticatiemethoderemove
i Juridisch rechtsgeldigremove
i Meerdere documenten  remove
i Meerdere ondertekenaarsremove
i Meesturen van bijlagenremove
i Voortgang ondertekenenremove
i Digitale handtekeningremove
i Formulieren en sjablonencheck
i Opslaan van documentencheck
i Mobiele appcheck
i ESScheck
i Medewerkersprofielencheck
i Meerdere verlof soortencheck
i MSScheck
i MSS appcheck
i POP rapportagescheck
i Sjablonen functie profielencheck
i Bedrijfseigendommen aanvragenremove
i Calamiteitenregistratieremove
i Contractbeheer medewerkerscheck
i Digitaal personeelsdossier  check
i Genereren van een organogramremove
i HR rapportagescheck
i Arbeidsovereenkomst generatorcheck
€0check
€1 tot €100remove
€100 tot €500remove
€20.000 of meerremove
€5.000 tot €20.000remove
€500 tot €5.000remove
i Klachtregistratiecheck
i Procesbeschrijvingen  check
i Registreren van inspectiescheck
i Verbetervoorstellenremove
i Werkinstructies  check
i Inkoopkosten opleidingencheck
i Inzicht in studievoortgangcheck
i Opleiding registratiecheck
i Opleidingen beherencheck
i Opleidingen plannencheck
i Opleidingsmanagement van medewerkerscheck
i Opleidingsrapportagescheck
i Website koppelingremove
i Werken met studiemateriaalremove
i Evaluatie van opleidingenremove
i Inwerkschema'sremove
i Meerdere locaties/afdelingenremove
i Open dienstenremove
i Oproep meldingenremove
i Pauzes berekenen  remove
i Plannen op basis van budgetremove
i Plannen op verwachte loonkostenremove
i Roosters maken remove
i Toeslagenremove
i Weersverwachting  remove
i Werktijden/diensten ruilen  remove
i Beschikbaarheid medewerkers  remove
i Diensten herhalen  remove
i Optimale bezettingremove
i Cloudcheck
i API  remove
i Sandboxremove
i Serverremove
i Zelflerende softwareremove
i Abonnementcheck
i Eenmalig betalenremove
i Freemiumremove
i Gratis proefaccountcheck
i Op aanvraagremove
i Per eenheidcheck
i Koppeling loonschalen  check
i Proforma  check
i TWK berekeningencheck
i WKR  check
i Automatische trede verhoging  check
i Digitale loonstrook  check
i Eigen regelingen toevoegencheck
i Salaris betaalbestandcheck
i Analyse en rapportagecheck
i Bezorgingremove
i Boekhoudingremove
i CRMremove
i Debiteurenbeheerremove
i Declaratiecheck
i Digitaal ondertekenenremove
i Document managementcheck
i EPDremove
i ERPremove
i Facturatieremove
i Factuurverwerkingremove
i Fiscaalremove
i Flexibele verloningremove
i Helpdeskcheck
i HRMcheck
i Integratie softwarecheck
i Jaarrekeningremove
i Kassaremove
i Kwaliteitsmanagementremove
i Offerteremove
Opleidingsmanagementcheck
i Personeelsplanningremove
i Procesmanagementremove
i Productconfiguratieremove
i Productieplanningremove
i Projectmanagementremove
i Recruitmentremove
i Reserveringremove
i Rittenregistratieremove
i Salarisadministratieremove
i Salesremove
i Servicemanagementremove
i Talentmanagementcheck
i Urenregistratieremove
i Verzuimremove
i Voorraadbeheerremove
i Webshopremove
i Werkbonnenremove
Chat met medewerkerremove
Chatbotremove
Kennisbankcheck
Mail/bericht via websitecheck
Telefonische helpdeskcheck
i Externe partij login  check
i Status van lopende takencheck
i Taken overzichtcheck
i Toewijzen van rollencheck
i Aanmaken van takencheck
Arabischremove
Deens  remove
Duits  remove
Engels  check
Finsremove
Frans  remove
Italiaans  remove
Mandarijn  remove
Nederlands  check
Noors  remove
Pools  remove
Portugees  remove
Russischremove
Spaans  remove
Tsjechischremove
Turks  remove
Zweeds  remove
i Game based assessmentsremove
Gesprekscycluscheck
i Persoonlijk ontwikkelingsplancheck
i Prestatiemanagement  check
i 360 graden feedback  remove
i Feedback tussen medewerkers  remove
i MKBcheck
i Grootbedrijfcheck
i Multinationalsremove
i Stichtingcheck
i Verenigingcheck
i Non-profitcheck
i Inklokkenremove
i Inzicht in urensaldo'scheck
i Mobiele appcheck
i Plus- en minuren  check
i Urenregistratie per projectcheck
i Urenregistratie personeelcheck
i Accorderen van urencheck
i Activiteitstimerremove
i Afwezigheidregistratiecheck
i Automatische tijdregistratieremove
i Cao regelsremove
i Externe urenvalidatieremove
i Tijd matchen aan klantremove
Biometrische handtekeningremove
DigiD  remove
eHerkenning  remove
Email  check
iDIN  remove
IP adres  remove
SMS verificatie  remove
Verificatie middels iDealremove
Scheiding medische en niet medische gegevens  remove
i Status overzicht per medewerker  check
Verzuimdossier per medewerker  check
i Verzuimprotocol conform WvPcheck
i Verzuimrapportages  check
i Werknemer logincheck
i Bedrijfsarts login  remove
i Derde partij login  remove
i Input van leidinggevende of HR-medewerkers  remove
i Inzicht in sollicitatie status  remove
i Kandidaten management  remove
i Koppeling met banensites  remove
i Matching mogelijkheden  remove
i Online publiceren van vacatures  remove
i Scores koppelen aan sollicitatieformulieren  remove
i Sollicitant selfservice  remove
i Sollicitatieformulieren ontwerpen  remove
i Solliciteren via social media  remove
i Sourcing mogelijkheden  remove
i Vacaturebeheer  remove
i Beoordelen van sollicitanten  remove
i CV koppeling met Linkedin  remove
i Ontwerpen en aanpassen van workflowscheck
i Workflow management  check

Apployed integraties

Bekijk hier waarmee je de software kunt koppelenkeyboard_arrow_rightkeyboard_arrow_left
  • checkAFAS software
  • checkExact Boekhoudgemak en Multivers
  • checkExact Globe
  • checkExact Online
  • checkGmail
  • checkGoogle Calendar agenda
  • checkiCalendar
  • checkMicroloon
  • checkMicrosoft Office
  • checkMicrosoft Outlook
  • checkSnelstart
  • checkTwinfield
  • checkVisma

Apployed alternatieven

Atrea Workforce Management Systems

5.0

Bij Atrea vinden wij dat tijd telt. Daarom profiteren bij Atrea zowel medewerkers als werkgevers van de inzichten die tijd je kan geven. Inzichten in gewerkte uren, toeslagen en verlofuren zijn niet alleen bepalend voor werkroosters of bezettingsplanningen, het zorgt ook voor minder gedoe in de salarisadministratie en verstevigt de vertrouwensband tussen medewerker en werkgever.

Met het tijdregistratie systeem van Atrea heeft u een oplossing in handen die al bij veel organisaties in onder andere de logistiek, handel en productie zichzelf ruimschoots heeft bewezen. Onze tijdregistratie software komt met een uitgebreid pakket aan rekenregels en algoritmes die het voor u makkelijker maken om geldende toeslagen voor thuiswerken, ploegendiensten en onregelmatigheidsdiensten te berekenen. Ook CAO afspraken als pauzetijden kunnen in het systeem worden afgevangen.

Onze geïntegreerde oplossing bevat o.a. modules voor:

- Aan- en afwezigheidregistratie
- Verlofregistratie
- Bezettingsplanning
- Employee Self Service - mobiele app
- Manager Self Service - mobiele app
- Project-, order- en kostenplaatsregistratie
- Toegangscontrole
- Calamiteitenlijst (BHV)
- Koppelingen met achterliggende systemen zoals, ERP, Salarisadministratie en planningssoftwarepakketten

Humanwave

4.9

Inzicht, overzicht en grip op al je HR-zaken

Met Humanwave hoef je nooit meer te zoeken en iedereen kijkt naar dezelfde informatie. Dit verbetert de samenwerking, voorkomt kostbare fouten en geeft rust.

Duizenden medewerkers vertrouwen dagelijks op Humanwave, geen losse Excel sheets, notities en aantekeningen meer.

Personio

4.5

With Personio you can do everything from recruiting, administration and development to payment of your employees! Personio becomes your HR engine room, allowing you to manage all employee data centrally. Automate complex HR processes and complete time-consuming routine tasks with the push of a button. With Personio, you gain time for more value-adding HR tasks. In addition, the first-class service team based in Europe helps you get started with Personio in four to eight weeks, depending on the size of your company.

Simple, safe, holistic - Personio combines all important HR and recruiting processes in one intuitive, cloud-based software solution for companies from 10 to 2000 employees, which is operated exclusively on certified servers within Europe. The solution includes job postings, integrated career sites, applicant management, employee on- and off-boarding, absence management, approval processes, salary management, attendance, document management, performance, reports, employee self service and payroll. Personio is characterized by a high degree of customizability, data security and a detailed access rights management for employees. As cloud software, the tool can be used immediately on any device without installation.

 

One solution for everything - No matter whether it is the administration of master data, absences, salaries, performance or recruiting. Personio is the holistic HR solution - without the need of Excel.

Customizable to individual needs - Personio is highly customizable in all aspects and can adapt to every process exactly as it appears in your company.

Certified data protection - All your data is stored securely on servers within Europe. For hosting we only use ISO-certified providers.

Ready to start immediately - Personio runs without installation in your web browser - on any device. Your existing data can be imported in minutes.

Simple and efficient - Ease of use is the main focus of Personio and enables efficient and fast HR processes.

Buddee

5.0

iHRM software platform

Onze core is ons iHRM platform gericht op het moderne mkb (5 – 75 werknemers). Eenvoudige en gebruiksvriendelijke plug-and-play HR software zowel op de desktop als mobiel in Nederlands en Engels met features als:

- Digitaal AVG-proof personeelsdosssier;
- Verlof- & Verzuimmanagement;
- Taken & Reminders (eventueel via automatisch via onze slimme werkstromen;
- Slim beheer van bedrijfsmiddelen, documenten en contracten, etc.;
- HR analytics d.m.v. rapporten;
- Employee & Management Self Service (ESS & MSS);
- Beoordelingen- en Opleidingenbeheer;
- (Over)urenregistratie;
- Kalenderfunctie;
- En veel meer!

Geen dure implementatietrajecten, geen dure opleidingskosten, geen overbodige en ingewikkelde opties die je als mkb’er toch niet gebruikt.

Ready-to-go voor EUR 4 per werknemer/maand! 

Salarisadministratie services

Omdat wij vinden dat HR en Salarisadministratie hand-in-hand gaan bieden zelf ook salarisadministratie aan als een additionele dienstverlening  Deze dienst staat dus los van ons iHRM platform maar het proces is wel slim geïntegreerd indien voor deze dienst wordt gekozen.

Wij bieden dit aan omdat wij van mening zijn dat salarisadministratie in veel gevallen te specialistisch is voor het (kleine) mkb om zelf te doen.

Voor salarisadministratie rekenen wij een voordelig tarief van EUR 8,50 – EUR 12,50 per loonstrook afhankelijk van de complexiteit van de loonstrook. Denk bij complexere loonstroken aan toepasselijke CAO, pensioen, belaste- en onbelaste onkosten etc. Voor salarisadministratie doen wij altijd een intake-gesprek om de dienst zo (kosten)efficient mogelijk aan te kunnen bieden.

Schrijf een review

Review
N.v.t.
1
2
3
4
5
Gebruiksvriendelijkheid
Performance
Beveiliging
Prijs-kwaliteitsverhouding
Service softwareleverancier
Branche
Aantal medewerkers
Geen bestanden geselecteerd

Apployed review

Totaalscore

/5
Geen score
(0 )
Beveiliging
0,0/5star
Gebruiksvriendelijkheid
0,0/5star
Performance
0,0/5star
Prijs-kwaliteitsverhouding
0,0/5star
Service softwareleverancier
0,0/5star

Heb je Apployed al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!

Apployed - Veelgestelde vragen

check1 tot 5 medewerkers

check6 tot 10 medewerkers

check11 tot 25 medewerkers

check26 tot 50 medewerkers

check51 tot 75 medewerkers

check76 tot 100 medewerkers

checkAbonnement
 i
checkPer eenheid
 i
checkGratis proefaccount
 i
checkTelefonische helpdesk

checkMail/bericht via website

checkKennisbank

checkOverheid
 i
checkZakelijke dienstverlening
 i
checkZorg
 i
checkBouw en installatie
 i
checkFacilitaire dienstverlening
 i
checkHoreca
 i
checkIT
 i
checkMaatschappelijke dienstverlening
 i
checkRetail
 i
checkFarma en Chemie
 i
checkEducatie
 i
checkIndustrie
 i
checkVastgoedsector
 i
checkWebwinkels
 i
checkHandel
 i
checkRecreatie
 i
checkProductie
 i
checkLogistiek
 i
checkMedia
 i
checkAutomotive
 i
checkAgro sector
 i
checkMKB
 i
checkVereniging
 i
checkStichting
 i
checkGrootbedrijf
 i
checkNon-profit
 i