Plus- en minpunten
  • Voor iedere branche
  • Eén totaaloplossing en werken vanuit één database
  • Werken vanuit de cloud
  • Innovaties in de software worden constant en kosteloos toegevoegd
  • Maandelijks opzegbaar (na één jaar)
  • Meer dan 12.000 klanten

Prijzen

Prijsmodellen:
Abonnement i
Op aanvraag i
Prijs per gebruiker per maand€ Op aanvraag ,- tot € Op aanvraag€ ,-Waarom is dit een indicatie?
Exacte prijzen van AFAS HRM bekijken? Klik dan op onderstaande knop:
Prijsmodellen

Beschrijving

Ontdek of AFAS HRM bij je organisatie past met SoftwareWatcher. Raadpleeg echte reviews van gebruikers en experts en vergelijk alle relevante software functies. Wij geven een overzicht van alle relevante software functies voor jouw bedrijfsprocessen. AFAS HRM beschikt over de volgende modules:

  • checkHRM
  • checkSalarisadministratie
  • checkUrenregistratie
  • checkVerzuim

Met SoftwareWatcher ontdek je op welke manier AFAS HRM voor jou tijd bespaart. Door het digitaliseren van jouw organisatie met AFAS HRM verlaag je de kosten en geef je structuur aan jouw organisatie.

AFAS HRM vergelijken en advies

Vergelijk AFAS HRM met andere software voor jouw branche en bedrijfsgrootte. Op basis van softwarefuncties en prijzen vergelijk je snel en eenvoudig of de software geschikt voor je is. SoftwareWatcher biedt een eenvoudige keuzehulp zodat je ook zonder kennis van software zelf de beste software kan kiezen. Heb je wel advies nodig of AFAS HRM bij je organisatie past? De experts van SoftwareWatcher helpen je graag verder en geven advies over je keuze. Wij stellen jou de juiste vragen en checken of de software bij je past. Dit is gratis en zonder verplichtingen. Wil je weten of de software koppelt met andere systemen in je organisatie? In het integraties overzicht van SoftwareWatcher zie je direct of de software koppelt met jouw bestaande systemen. Staat jouw bestaande software niet in het overzicht? Dan zijn er altijd andere oplossingen mogelijk. Neem hiervoor contact op met de software leverancier.

AFAS HRM demo of proefperiode

Wil je een echte impressie krijgen van AFAS HRM? Hiervoor kun je vaak een proefperiode of een software demo aanvragen. Met een proefperiode krijg je voor een aantal dagen toegang tot de software en test je zelf of de software bij je past. Als je een software demo aanvraagt dan geeft de software leverancier zelf uitleg over de software. Tijdens een software demo is het mogelijk om al je vragen over de software te stellen. Hiermee kom je erachter wat de kwaliteit van de software is. Ben je opzoek naar alternatieven voor AFAS HRM? SoftwareWatcher geeft een overzicht van de beste software alternatieven. Hierdoor weet je direct met welke systemen je met elkaar moet vergelijken.

Impressie

AFAS HRM functionaliteiten

11 tot 25 medewerkerscheck
151 tot 200 medewerkerscheck
1 tot 5 medewerkersremove
6 tot 10 medewerkersremove
26 tot 50 medewerkerscheck
51 tot 75 medewerkerscheck
76 tot 100 medewerkerscheck
101 tot 150 medewerkerscheck
201 tot 250 medewerkerscheck
251 tot 300 medewerkerscheck
301 tot 350 medewerkerscheck
351 tot 400 medewerkerscheck
401 tot 500 medewerkerscheck
500 of meer medewerkerscheck
i Back upscheck
i Beveiliging en toegang op IP-adrescheck
i Data opslag in Europa check
i Flexibele gebruikersrechten  check
i Single Sign On (SSO)check
i Twee-factor-authenticatiecheck
i Overheidcheck
i Zakelijke dienstverleningcheck
i Zorgcheck
i Bouw en installatiecheck
i Facilitaire dienstverleningcheck
i Horecacheck
i ITcheck
i Maatschappelijke dienstverleningcheck
i Retailcheck
i Farma en Chemiecheck
i Accountancycheck
i Agro sectorcheck
i Automotivecheck
i Educatiecheck
i Handelcheck
i Industriecheck
i Logistiekcheck
i Mediacheck
i Online dienstverleningcheck
i Petrol marktcheck
i Productiecheck
i Recreatiecheck
i Uitzendbranchecheck
i Vastgoedsectorcheck
€1 tot €5remove
€5 tot €10remove
€10 tot €25remove
€25 tot €50remove
€50 tot €75remove
€75tot €100remove
€100 of meerremove
i Bezoekersregistratiecheck
i Communicatie via softwarecheck
Delen van nieuwsberichtencheck
i Interne chatcheck
i Logboekcheck
i Online agendacheck
i Processignalencheck
i Tijdlijncheck
i Kilometerdeclaraties  check
i Onkostendeclaratiescheck
i Real time valuta conversieremove
i Status bekijken van declaratiescheck
i Accorderingsworkflow  check
i Automatische buitenlandse btw teruggaveremove
i Automatische kilometer berekeningcheck
i Business trips aanvragencheck
i Creditcard integratieremove
i Declaraties accorderen via een appcheck
i Declaraties kostenplaatsencheck
i Declareren via een app  check
i Feedback notitiescheck
i Authenticatiemethoderemove
i Juridisch rechtsgeldigremove
i Meerdere documenten  remove
i Meerdere ondertekenaarsremove
i Meesturen van bijlagencheck
i Voortgang ondertekenencheck
i Digitale handtekeningcheck
i Formulieren en sjablonencheck
i Opslaan van documentencheck
i Mobiele appcheck
i Employee Self Servicecheck
i Medewerkersprofielencheck
i Meerdere verlof soortencheck
i MSScheck
i MSS appcheck
i POP rapportagescheck
i Sjablonen functie profielencheck
i Bedrijfseigendommen aanvragencheck
i Calamiteitenregistratiecheck
i Contractbeheer medewerkerscheck
i Digitaal personeelsdossier  check
i Genereren van een organogramcheck
i HR rapportagescheck
i Arbeidsovereenkomst generatorcheck
€0remove
€1 tot €100remove
€100 tot €500remove
€20.000 of meerremove
€5.000 tot €20.000remove
€500 tot €5.000remove
i Klachtregistratiecheck
i Procesbeschrijvingen  check
i Registreren van inspectiescheck
i Verbetervoorstellencheck
i Werkinstructies  check
Niet geschikt voor iedere brancheremove
Niet ideaal voor groeiende bedrijven vanwege beperkte schaalbaarheidremove
Niet mogelijk om een proefversie af te nemencheck
i Inkoopkosten opleidingencheck
i Inzicht in studievoortgangcheck
i Opleiding registratiecheck
i Opleidingen beherencheck
i Opleidingen plannencheck
i Opleidingsmanagement van medewerkerscheck
i Opleidingsrapportagescheck
i Website koppelingremove
i Werken met studiemateriaalcheck
i Evaluatie van opleidingencheck
i Inwerkschema'scheck
i Meerdere locaties/afdelingencheck
i Open dienstenremove
i Oproep meldingencheck
i Pauzes berekenen  check
i Plannen op basis van budgetremove
i Plannen op verwachte loonkostenremove
i Planningen makencheck
i Toeslagencheck
i Weersverwachting  remove
i Werktijden/diensten ruilen  remove
i Beschikbaarheid checken  check
i Diensten herhalen  check
i Optimale bezettingremove
i Cloudcheck
i API  check
i Sandboxremove
i Serverremove
i Zelflerende softwareremove
i Abonnementcheck
i Eenmalig betalenremove
i Freemiumremove
i Gratis proefaccountremove
i Op aanvraagcheck
i Per eenheidremove
i Koppeling loonschalen  check
i Proforma  check
i TWK berekeningencheck
i WKR  check
i Automatische trede verhoging  check
i Eigen regelingen toevoegencheck
i Salaris betaalbestandcheck
i Salarisverwerkingcheck
i Analyse en rapportageremove
i Bezorgingremove
i Boekhoudingremove
i CRMremove
i Debiteurenbeheerremove
i Declaratieremove
i Digitaal ondertekenenremove
i Document managementremove
i EPDremove
i ERPremove
i Facturatieremove
i Factuurverwerkingremove
i Fiscaalremove
i Flexibele verloningremove
i Helpdeskremove
i HRMcheck
i Integratie softwareremove
i Jaarrekeningremove
i Kassaremove
i Kwaliteitsmanagementremove
i Offerteremove
Opleidingsmanagementremove
i Personeelsplanningremove
i Procesmanagementremove
i Productconfiguratieremove
i Productieplanningremove
i Projectmanagementremove
i Recruitmentremove
i Reserveringremove
i Rittenregistratieremove
i Salarisadministratiecheck
i Salesremove
i Servicemanagementremove
i Talentmanagementremove
i Urenregistratiecheck
i Verzuimcheck
i Voorraadbeheerremove
i Webshopsremove
i Werkbonnenremove
Chat met medewerkerremove
Chatbotremove
Kennisbankremove
Mail/bericht via websiteremove
i Software democheck
Telefonische helpdeskremove
i Externe partij login  check
i Status van lopende takencheck
i Taken overzichtcheck
i Toewijzen van rollencheck
i Aanmaken van takencheck
Duits  check
Engels  check
Frans  check
Italiaans  remove
Nederlands  check
Pools  remove
Portugees  remove
Spaans  remove
Zweeds  remove
i Game based assessmentsremove
Gesprekscycluscheck
i Persoonlijk ontwikkelingsplancheck
i Prestatiemanagement  check
i 360 graden feedback  check
i Feedback tussen medewerkers  check
i MKBcheck
i Grootbedrijfcheck
i Multinationalscheck
i Stichtingcheck
i Verenigingcheck
i Non-profitcheck
i Inklokkenremove
i Inzicht in urensaldo'scheck
i Mobiele appcheck
i Plus- en minuren  check
i Urenregistratiecheck
i Urenregistratie personeelcheck
i Accorderen van urencheck
i Activiteitstimerremove
i Afwezigheidregistratiecheck
i Automatische tijdregistratieremove
i Cao regelscheck
i Externe urenvalidatieremove
i Tijd matchen aan klantremove
Biometrische handtekeningremove
eHerkenning  remove
Email  remove
iDIN  remove
IP adres  remove
SMS verificatie  check
Verificatie middels iDealremove
Scheiding medische en niet medische gegevens  check
i Status overzicht per medewerker  check
Verzuimdossiercheck
i Verzuimprotocol conform WvPcheck
i Verzuimrapportages  check
i Werknemer logincheck
i Bedrijfsarts login  check
i Derde partij login  check
i Input van leidinggevende of HR-medewerkers  check
i Inzicht in sollicitatie status  check
i Kandidaten management  check
i Koppeling met banensites  remove
i Matching mogelijkheden  check
i Online publiceren van vacatures  check
i Scores koppelen aan sollicitatieformulieren  remove
i Sollicitant selfservice  check
i Sollicitatieformulieren ontwerpen  check
i Solliciteren via social media  remove
i Sourcing mogelijkheden  remove
i Vacaturebeheer  check
i Beoordelen van sollicitanten  check
i CV koppeling met Linkedin  remove
i Ontwerpen en aanpassen van workflowscheck
i Workflow management  check

AFAS HRM integraties

Bekijk hier waarmee je de software kunt koppelenkeyboard_arrow_rightkeyboard_arrow_left
  • checkAFAS software
  • checkMicrosoft Outlook
  • checkMollie

AFAS HRM alternatieven

Buddee

5.0
iHRM software platformOnze core is ons iHRM platform gericht op het moderne mkb (5 – 75 werknemers). Eenvoudige en gebruiksvriendelijke plug-and-play HR software zowel op de desktop als mobiel in Nederlands en Engels met features als:- Digitaal AVG-proof personeelsdosssier;- Verlof- & Verzuimmanagement;- Taken & Reminders (eventueel via automatisch via onze slimme werkstromen;- Slim beheer van bedrijfsmiddelen, documenten en contracten, etc.;- HR analytics d.m.v. rapporten;- Employee & Management Self Service (ESS & MSS);- Beoordelingen- en Opleidingenbeheer;- (Over)urenregistratie;- Kalenderfunctie;- En veel meer!Geen dure implementatietrajecten, geen dure opleidingskosten, geen overbodige en ingewikkelde opties die je als mkb’er toch niet gebruikt.Ready-to-go voor EUR 4 per werknemer/maand! Salarisadministratie servicesOmdat wij vinden dat HR en Salarisadministratie hand-in-hand gaan bieden zelf ook salarisadministratie aan als een additionele dienstverlening  Deze dienst staat dus los van ons iHRM platform maar het proces is wel slim geïntegreerd indien voor deze dienst wordt gekozen.Wij bieden dit aan omdat wij van mening zijn dat salarisadministratie in veel gevallen te specialistisch is voor het (kleine) mkb om zelf te doen.Voor salarisadministratie rekenen wij een voordelig tarief van EUR 8,50 – EUR 12,50 per loonstrook afhankelijk van de complexiteit van de loonstrook. Denk bij complexere loonstroken aan toepasselijke CAO, pensioen, belaste- en onbelaste onkosten etc. Voor salarisadministratie doen wij altijd een intake-gesprek om de dienst zo (kosten)efficient mogelijk aan te kunnen bieden.

Humanwave

4.9
Inzicht, overzicht en grip op al je HR-zakenMet Humanwave hoef je nooit meer te zoeken en iedereen kijkt naar dezelfde informatie. Dit verbetert de samenwerking, voorkomt kostbare fouten en geeft rust.Duizenden medewerkers vertrouwen dagelijks op Humanwave, geen losse Excel sheets, notities en aantekeningen meer.

Atrea Workforce Management Systems

5.0
Bij Atrea vinden wij dat tijd telt. Daarom profiteren bij Atrea zowel medewerkers als werkgevers van de inzichten die tijd je kan geven. Inzichten in gewerkte uren, toeslagen en verlofuren zijn niet alleen bepalend voor werkroosters of bezettingsplanningen, het zorgt ook voor minder gedoe in de salarisadministratie en verstevigt de vertrouwensband tussen medewerker en werkgever.Met het tijdregistratie systeem van Atrea heeft u een oplossing in handen die al bij veel organisaties in onder andere de logistiek, handel en productie zichzelf ruimschoots heeft bewezen. Onze tijdregistratie software komt met een uitgebreid pakket aan rekenregels en algoritmes die het voor u makkelijker maken om geldende toeslagen voor thuiswerken, ploegendiensten en onregelmatigheidsdiensten te berekenen. Ook CAO afspraken als pauzetijden kunnen in het systeem worden afgevangen.Onze geïntegreerde oplossing bevat o.a. modules voor:- Aan- en afwezigheidregistratie- Verlofregistratie- Bezettingsplanning- Employee Self Service - mobiele app- Manager Self Service - mobiele app- Project-, order- en kostenplaatsregistratie- Toegangscontrole- Calamiteitenlijst (BHV)- Koppelingen met achterliggende systemen zoals, ERP, Salarisadministratie en planningssoftwarepakketten

Personio

4.5
With Personio you can do everything from recruiting, administration and development to payment of your employees! Personio becomes your HR engine room, allowing you to manage all employee data centrally. Automate complex HR processes and complete time-consuming routine tasks with the push of a button. With Personio, you gain time for more value-adding HR tasks. In addition, the first-class service team based in Europe helps you get started with Personio in four to eight weeks, depending on the size of your company.Simple, safe, holistic - Personio combines all important HR and recruiting processes in one intuitive, cloud-based software solution for companies from 10 to 2000 employees, which is operated exclusively on certified servers within Europe. The solution includes job postings, integrated career sites, applicant management, employee on- and off-boarding, absence management, approval processes, salary management, attendance, document management, performance, reports, employee self service and payroll. Personio is characterized by a high degree of customizability, data security and a detailed access rights management for employees. As cloud software, the tool can be used immediately on any device without installation. One solution for everything - No matter whether it is the administration of master data, absences, salaries, performance or recruiting. Personio is the holistic HR solution - without the need of Excel.Customizable to individual needs - Personio is highly customizable in all aspects and can adapt to every process exactly as it appears in your company.Certified data protection - All your data is stored securely on servers within Europe. For hosting we only use ISO-certified providers.Ready to start immediately - Personio runs without installation in your web browser - on any device. Your existing data can be imported in minutes.Simple and efficient - Ease of use is the main focus of Personio and enables efficient and fast HR processes.

Schrijf een review

Review
N.v.t.
1
2
3
4
5
Gebruiksvriendelijkheid
Performance
Beveiliging
Prijs-kwaliteitsverhouding
Service softwareleverancier
Branche
Aantal medewerkers
Geen bestanden geselecteerd

AFAS HRM review

Totaalscore

4.4/5
Geen score
(1)
Beveiliging
5,0/5star
Gebruiksvriendelijkheid
5,0/5star
Performance
5,0/5star
Prijs-kwaliteitsverhouding
3,0/5star
Service softwareleverancier
4,0/5star

Heb je AFAS HRM al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
PatrickBeoordeeld op 19-05-2022 15:40
Aantal medewerkers
151 tot 200 medewerkers
Branche
Zakelijke dienstverlening
Totaalscore
starstarstarstarstar_half
Beveiliging
starstarstarstarstar
Gebruiksvriendelijkheid
starstarstarstarstar
Performance
starstarstarstarstar
Prijs-kwaliteitsverhouding
starstarstarstarstar
Service softwareleverancier
starstarstarstarstar
Beoordeeld op 19-05-2022 15:40
De software van AFAS HRM werkt goed en biedt alle nodige functionaliteiten voor onze bedrijfsvoering. Het is niet de goedkoopste oplossing in de markt, maar hiervoor krijg je wel een compleet product voor terug.

AFAS HRM - Veelgestelde vragen

check26 tot 50 medewerkers
check51 tot 75 medewerkers
check76 tot 100 medewerkers
check101 tot 150 medewerkers
check201 tot 250 medewerkers
check251 tot 300 medewerkers
check301 tot 350 medewerkers
check351 tot 400 medewerkers
check401 tot 500 medewerkers
check500 of meer medewerkers
checkAbonnement i
checkOp aanvraag i
checkNederlands  
checkEngels  
checkDuits  
checkFrans  
checkSoftware demo i
checkOverheid i
checkZakelijke dienstverlening i
checkZorg i
checkBouw en installatie i
checkFacilitaire dienstverlening i
checkHoreca i
checkIT i
checkMaatschappelijke dienstverlening i
checkRetail i
checkFarma en Chemie i
checkEducatie i
checkPetrol markt i
checkVastgoedsector i
checkUitzendbranche i
checkAccountancy i
checkOnline dienstverlening i
checkHandel i
checkRecreatie i
checkProductie i
checkMedia i
checkAutomotive i
checkAgro sector i
checkLogistiek i
checkIndustrie i
checkMKB i
checkVereniging i
checkStichting i
checkGrootbedrijf i
checkMultinationals i
checkNon-profit i
Raadpleeg hiervoor de integraties

Ja