clear

Waarom SoftwareWatcher

SoftwareWatcher is een onafhankelijk platform om bedrijfssoftware te zoeken, vergelijken en selecteren. Op ons platform brengen wij alle softwareleveranciers samen op één plek. Het doel van SoftwareWatcher is om jou te helpen met het selecteren van de bedrijfssoftware dat bij je bedrijf past en hier vervolgens een keuze tussen te maken. SoftwareWatcher biedt een aantal grote voordelen:

  • Softwareselectie tool
  • SoftwareWatcher beschikt over een uitgebreide vragenselectie die snel en eenvoudig is te doorlopen. Alle software functionaliteiten worden uitgebreid beschreven waardoor je eenvoudig aangeeft wat belangrijk voor je is. Met de softwareselectie tool zorgt SoftwareWatcher ervoor dat je uitkomt bij de bedrijfssoftware dat bij je bedrijf past.

  • Gratis advies van een software expert
  • Mocht je er nog niet helemaal uitkomen, dan helpen we je graag verder met het selecteren van de beste bedrijfssoftware voor jouw bedrijf. Door vrijblijvend contact met ons op te nemen gaan we samen kijken naar jouw huidige situatie, software wensen en bedrijfsprocessen. Op basis hiervan geven we een onafhankelijk advies welke concrete software oplossingen het best geschikt zijn voor jouw bedrijf. Ook tijdens de selectie procedure fungeren we graag als centraal aanspreekpunt voor al je vragen over software. Het is altijd mogelijk om gratis contact met ons op te nemen en gebruik te maken onze jarenlange expertise op het gebied van bedrijfsprocessen en software oplossingen.

C-IRIS

Schrijf een review
Plus- en minpunten
  • Alleen betalen voor actieve gebruikers
  • Centrale inzage en opslag bedrijfsgegevens
  • Accountant koppeling
  • Uitgebreide rapporten
  • In te richten op verantwoordelijkheden
  • Eigen ontwikkelde klokkast
  • iOS & Android App

Prijzen

Prijsmodellen:
Abonnement i
Gratis proefaccount i
Prijs per gebruiker per maand€ Op aanvraag ,- tot € Op aanvraag€ ,-Waarom is dit een indicatie?
Exacte prijzen van C-IRIS bekijken? Klik dan op onderstaande knop:
Prijsmodellen

Beschrijving

C-IRIS biedt elke medewerker de mogelijkheid in te loggen, hiervoor dient de beheerder toestemming te verlenen. Zodra een medewerker zich inlogt, wordt er toegang verschaft tot de persoonlijke gegevens, het rooster en de urenregistratie.  

Middels het rooster kan de desbetreffende medewerker de planning bekijken en zelfs die van collega’s inzien. Tevens kan de medewerker hierin mogelijke beschikbaarheid opgeven. Middels het menu-item ‘urenregistratie’ kunnen de gemaakte uren worden opgevraagd.

Personeelsdossier

Al uw personeelsgegevens centraal en overal ter wereld toegankelijk!

C-IRIS biedt inzichtelijkheid in personeelsgegevens overal ter wereld. Het personeelsdossier verschaft informatie over de persoonsgegevens, contracten, verlofaanvragen en de jaaroverzichten van urenregistraties; dit wordt per medewerker inzichtelijk gemaakt. C-IRIS zet gegevens om in bruikbare en begrijpelijke informatie, zodat u snel en efficiënt als uw personeelsgegevens via één centraal punt kunt beheren.
 

Rooster

Beheersbaarheid in personeelskosten en inzetbaarheid van uw personeel in één duidelijk overzicht!

Met C-IRIS bespaart u niet alleen tijd maar ook geld! Met C-IRIS heeft u overzicht over de ingezette personeelsleden en de kosten die het roosteren van deze personeelsleden met zich meebrengt. C-IRIS laat zien welk personeel beschikbaar is en wat het uurloon van dit personeelslid betreft. Met deze inzichten kunt u snel en gemakkelijke een weloverwogen keuze maken, welk personeelslid in te roosteren.  

Wilt u snel en efficiënt roosteren? C-IRIS maakt dit mogelijk, doordat een gebruiker zelf de beschikbaarheid kan aangeven en de planner hierdoor een duidelijk overzicht verkrijgt met beschikbare personeelsleden.  

Dat kan met C-IRIS!
 

Urenregistratie

Realtime inzicht in alle urenregistraties!

Het hypermoderne realtime dashboard van C-IRIS maakt het mogelijk direct inzicht te verkrijgen in alle urenregistraties, gebruikmakend van de handige filters. Deze functie geeft bijvoorbeeld een realtime overzicht van alle urenregistraties per bedrijfslocatie of afdeling. De handige kleurblokken binnen C-IRIS zorgen ervoor dat het verschil tussen de gewerkte uren, ziekte dagen of verlofgoedkeuringen meteen te zien zijn.  

De optionele klokkasten zorgen voor een automatische verwerking van de geregistreerde uren. Tevens is het mogelijk de uren handmatig door het eigen personeel te laten registreren zonder klokkastmodules, dit beslaat logischerwijs meer tijd.

Klokkast

De TRM (Time Registration Module) zorgt voor accurate urenregistraties!

Het kloksysteem (TRM) biedt medewerkers de mogelijkheid in en uit te klokken op een snelle en accurate manier. De slimme klokmarges, die per locatie of afdeling in te stellen zijn, zorgen ervoor dat urenregistraties synchroon lopen met uw planning.  

Naast deze slimme functie, biedt de klokkast van C-IRIS tevens de mogelijkheid om pauzetijden automatisch te laten verwerken.  

Het strakke design van onze klokkasten zorgt niet alleen voor een perfecte urenregistratie maar is ook een echte eyecatcher binnen uw bedrijf.  

Rapportages

Gegevens omzetten naar informatie? Dat kan via overzichtelijke rapportages!

De functie ‘rapportages’ biedt de kans tot het verkrijgen van inzicht in organisatorische zaken. U kunt bijvoorbeeld een rapportage inzien die alle personeelskosten in een bepaalde periode weergeeft of het totaal aantal uren dat een medewerker binnen een bepaalde periode heeft gewerkt.  


App (iOS & Android)

Efficiënt en doelgericht werken in een wereld van mobiele devices!

In deze tijd zijn mobiele applicaties niet meer weg te denken en tevens C-IRIS gaat hierin mee; door de App toegankelijk te maken voor zowel Apple-gebruikers als Android-gebruikers.  

Binnen C-IRIS staan de woorden ‘doelgericht’ en ‘efficiënt’ centraal; de mobiel app maakt onder andere persoonsgegevens, rooster-items, urenregistratie inzichtelijk. De planner verkrijgt, middels de eigen ingevoerde gegevens van de medewerkers, inzicht in beschikbaarheid, ziekte en verlofaanvragen. Vervolgens krijgt de planner de mogelijkheid deze aanvragen definitief te verwerken en accorderen in het systeem.
 

Koppelingen

Samenwerken met externe partijen om meer tijd vrij te maken voor uw core business werkzaamheden!
Binnen C-IRIS kunt u een integratie met externe partijen realiseren, waardoor u nog meer tijd kunt besparen.  

Door het maken van een koppeling tussen één of meerdere partijen kunt u persoonsgegevens en contracten synchroniseren. Momenteel werkt C-IRIS onder andere samen met NMBRS en Connexie. Mocht u een samenwerking wensen tussen één of meerdere andere partijen, dan is dit wellicht ook mogelijk.  

Impressie

C-IRIS functionaliteiten

1 tot 5 medewerkerscheck
6 tot 10 medewerkerscheck
11 tot 25 medewerkerscheck
26 tot 50 medewerkerscheck
51 tot 75 medewerkerscheck
76 tot 100 medewerkerscheck
101 tot 150 medewerkerscheck
151 tot 200 medewerkerscheck
201 tot 250 medewerkerscheck
251 tot 300 medewerkerscheck
301 tot 350 medewerkerscheck
351 tot 400 medewerkerscheck
401 tot 500 medewerkerscheck
500 of meer medewerkerscheck
i Kasstroomoverzichtremove
i Kostenplaats rapportagescheck
Kostenprognosesremove
i Medewerker productiviteitcheck
i Omzet prognosesremove
i Omzet rapportagesremove
i Omzet rapportages per medewerkerremove
i Omzet verdeling klantenportefeuilleremove
i Onderhandenwerk positieremove
i Opleidingsrapportagesremove
i POP rapportagesremove
Prognose balansremove
Prognose kasstroomoverzichtremove
Prognose resultatenrekeningremove
Project resultatenremove
i Resultatenrekeningremove
i Verzuimrapportages  check
i Balansremove
i Benchmark  remove
Bezettingsgraad rapportagesremove
i Doorrekenen van scenario’s  remove
i Drillthrough  remove
i Financiële ratio'sremove
i HR rapportagescheck
i Back upscheck
i Beveiliging en toegang op IP-adresremove
i Data opslag in Europa check
i Flexibele gebruikersrechten  remove
i Single Sign On (SSO)remove
i Twee-factor-authenticatieremove
i Overheidcheck
i Zakelijke dienstverleningcheck
i Zorgcheck
i Bouw en installatiecheck
i Facilitaire dienstverleningremove
i Horecacheck
i ITcheck
i Maatschappelijke dienstverleningcheck
i Retailcheck
i Farma en Chemiecheck
i Accountancyremove
i Agro sectorcheck
i Automotivecheck
i Educatiecheck
i Handelcheck
i Industriecheck
i Logistiekcheck
i Mediacheck
i Petrol marktremove
i Productiecheck
i Recreatiecheck
i Uitzendbrancheremove
i Vastgoedsectorremove
i Webwinkelscheck
€1 tot €5remove
€5 tot €10remove
€10 tot €25remove
€25 tot €50remove
€50 tot €75remove
€75tot €100remove
€100 of meerremove
i Bezoekersregistratiecheck
i Communicatie via softwarecheck
Delen van nieuwsberichtenremove
i Interne chatremove
i Logboekremove
i Online agendacheck
i Processignalenremove
i Tijdlijncheck
i Kilometerdeclaraties  remove
i Onkostendeclaratiesremove
i Real time valuta conversieremove
i Status bekijken van declaratiesremove
i Accorderingsworkflow  remove
i Automatische buitenlandse btw teruggaveremove
i Automatische kilometer berekeningremove
i Business trips aanvragenremove
i Creditcard integratieremove
i Declaraties accorderen via een appremove
i Declaraties kostenplaatsenremove
i Declareren via een app  remove
i Feedback notitiesremove
i Juridisch rechtsgeldigremove
i Meerdere documenten  remove
i Meerdere ondertekenaarsremove
Meesturen van bijlagenremove
i Voortgang ondertekenenremove
i Authenticatiemethoderemove
i Digitale handtekeningremove
i Formulieren en sjablonenremove
i Opslaan van documentenremove
i Medewerkersprofielencheck
i Meerdere verlof soortencheck
i MSScheck
i MSS appcheck
i Sjablonen functie profielenremove
i Arbeidsovereenkomst generatorremove
i Bedrijfseigendommen aanvragenremove
i Contractbeheer medewerkerscheck
i Digitaal personeelsdossier  check
i ESScheck
i Genereren van een organogramremove
i Mobiele appcheck
€0remove
€1 tot €100remove
€100 tot €500remove
€20.000 of meerremove
€5.000 tot €20.000remove
€500 tot €5.000remove
i Klachtregistratieremove
i Procesbeschrijvingen  remove
i Registreren van inspectiesremove
i Verbetervoorstellenremove
i Werkinstructies  remove
i Inwerkschema'sremove
i Meerdere locaties/afdelingenremove
i Open dienstenremove
i Oproep meldingenremove
i Pauzes berekenen  check
i Plannen op basis van budgetremove
i Plannen op verwachte loonkostenremove
i Roosters maken remove
i Weersverwachting  check
i Werktijden/diensten ruilen  remove
i Beschikbaarheid medewerkers  check
i Diensten herhalen  check
i Optimale bezettingremove
i API  remove
i Cloudcheck
i Sandboxremove
i Serverremove
i Zelflerende softwareremove
i Abonnementcheck
i Eenmalig betalenremove
i Freemiumremove
i Gratis proefaccountcheck
i Op aanvraagremove
i Per eenheidremove
i Analyse en rapportageremove
i Bezorgingremove
i Boekhoudingremove
i CRMremove
i Debiteurenbeheerremove
i Declaratieremove
i Digitaal ondertekenenremove
i Document managementremove
i EPDremove
i ERPremove
i Facturatieremove
i Factuurverwerkingremove
i Fiscaalremove
i Flexibele verloningremove
i Helpdeskremove
i HRMremove
i Integratie softwareremove
i Jaarrekeningremove
i Kassaremove
i Kwaliteitsmanagementremove
i Offerteremove
Opleidingsmanagementremove
i Personeelsplanningremove
i Procesmanagementremove
i Productconfiguratieremove
i Productieplanningremove
i Projectmanagementremove
i Recruitmentremove
i Reserveringremove
i Rittenregistratieremove
i Salarisadministratieremove
i Salesremove
i Servicemanagementremove
i Talentmanagementremove
i Urenregistratiecheck
i Verzuimremove
i Voorraadbeheerremove
i Webshopremove
i Werkbonnenremove
i Software democheck
i Externe partij login  remove
i Status van lopende takenremove
i Taken overzichtremove
i Toewijzen van rollenremove
i Aanmaken van takenremove
Arabischremove
Deens  remove
Duits  remove
Engels  remove
Finsremove
Frans  remove
Italiaans  remove
Mandarijn  remove
Nederlands  check
Noors  remove
Pools  remove
Portugees  remove
Russischremove
Spaans  remove
Tsjechischremove
Turks  remove
Zweeds  remove
i MKBcheck
i Grootbedrijfcheck
i Multinationalscheck
i Startercheck
i Stichtingcheck
i Verenigingcheck
i ZZPcheck
i Non-profitcheck
i Inklokkencheck
i Inzicht in urensaldo'scheck
i Mobiele appcheck
i Plus- en minuren  check
i Toeslagenremove
i Urenregistratie per projectremove
i Urenregistratie personeelcheck
i Accorderen van urencheck
i Activiteitstimercheck
i Afwezigheidregistratiecheck
i Automatische tijdregistratiecheck
i Calamiteitenregistratieremove
i Cao regelscheck
i Digitale prikklokremove
i Externe urenvalidatiecheck
i Tijd matchen aan klantremove
i Ontwerpen en aanpassen van workflowsremove
i Workflow management  check

C-IRIS integraties

Bekijk hier waarmee je de software kunt koppelenkeyboard_arrow_rightkeyboard_arrow_left

C-IRIS alternatieven

Werktijden.nl

Werktijden.nl is de online personeelsplanning software en bestaat uit 4 modules:- Rooster module (het maken van roosters)- Verlofmodule (eenvoudig verlof bijhouden)- Evenementen module (het plannen van evenementen)- Urenregistratie (gewerkte uren doorgeven)Daarnaast is werktijden.nl koppelbaar met verschillende salarisverwerkings software (Nmbrs, Cobra ect.).Maak je werk als planner weer makkelijk en eenvoudig. 

Shiftbase

Shiftbase is online software voor het maken van werkroosters en het bijhouden van urenregistraties. Met onze software maakt u sneller en eenvoudiger goede werkroosters en heeft u meer grip op de loonkosten. Doordat alle informatie online staat, is er één centrale plek waar medewerkers op kunnen inloggen om hun gegevens in te zien.Bedrijven van over de hele wereld maken gebruik van Shiftbase.Personeelsplanning- Werkroosters beheren;- Plannen op basis van budget;- Plannen op basis van percentage personeelskosten ten opzichte van de omzet;- Onderling diensten ruilen (eventueel met goedkeuring van de planner);- Medewerkers uitnodigen voor diensten- Beschikbaarheid opgeven;- CompetentiesUrenregistratie- Gewerkte uren handmatig registreren;- Gewerkte uren klokken (op basis van locatie en/of ip adressen);- Automatisch op basis van het rooster;- Werktijden registreren met digitale prikklok;Personeelsadministratie- Verlof aanvragen;- Plus- en minuren inzien;- Nieuwsberichten bekijken en reacties plaatsen;Algemeen- Instellingen beheren (zoals toegangsrechten, locaties en afwezigheid types);- Public API beschikbaar;

Offsoo Planning Software

Atrea Workforce Management Systems

5.0
Bij Atrea vinden wij dat tijd telt. Daarom profiteren bij Atrea zowel medewerkers als werkgevers van de inzichten die tijd je kan geven. Inzichten in gewerkte uren, toeslagen en verlofuren zijn niet alleen bepalend voor werkroosters of bezettingsplanningen, het zorgt ook voor minder gedoe in de salarisadministratie en verstevigt de vertrouwensband tussen medewerker en werkgever.Met het tijdregistratie systeem van Atrea heeft u een oplossing in handen die al bij veel organisaties in onder andere de logistiek, handel en productie zichzelf ruimschoots heeft bewezen. Onze tijdregistratie software komt met een uitgebreid pakket aan rekenregels en algoritmes die het voor u makkelijker maken om geldende toeslagen voor thuiswerken, ploegendiensten en onregelmatigheidsdiensten te berekenen. Ook CAO afspraken als pauzetijden kunnen in het systeem worden afgevangen.Onze geïntegreerde oplossing bevat o.a. modules voor:- Aan- en afwezigheidregistratie- Verlofregistratie- Bezettingsplanning- Employee Self Service - mobiele app- Manager Self Service - mobiele app- Project-, order- en kostenplaatsregistratie- Toegangscontrole- Calamiteitenlijst (BHV)- Koppelingen met achterliggende systemen zoals, ERP, Salarisadministratie en planningssoftwarepakketten

Schrijf een review

Review
N.v.t.
1
2
3
4
5
Gebruiksvriendelijkheid
Performance
Beveiliging
Prijs-kwaliteitsverhouding
Service softwareleverancier
Branche
Aantal medewerkers
Geen bestanden geselecteerd

C-IRIS review

Totaalscore

/5
Geen score
(0 )
Beveiliging
0,0/5star
Gebruiksvriendelijkheid
0,0/5star
Performance
0,0/5star
Prijs-kwaliteitsverhouding
0,0/5star
Service softwareleverancier
0,0/5star

Heb je C-IRIS al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!

C-IRIS - Veelgestelde vragen

check1 tot 5 medewerkers
check6 tot 10 medewerkers
check11 tot 25 medewerkers
check26 tot 50 medewerkers
check51 tot 75 medewerkers
check76 tot 100 medewerkers
check101 tot 150 medewerkers
check151 tot 200 medewerkers
check201 tot 250 medewerkers
check251 tot 300 medewerkers
check301 tot 350 medewerkers
check351 tot 400 medewerkers
check401 tot 500 medewerkers
check500 of meer medewerkers
checkAbonnement i
checkGratis proefaccount i
checkNederlands  
keyboard_arrow_down
checkSoftware demo i
checkZakelijke dienstverlening i
checkOverheid i
checkZorg i
checkBouw en installatie i
checkHoreca i
checkIT i
checkMaatschappelijke dienstverlening i
checkRetail i
checkFarma en Chemie i
checkIndustrie i
checkWebwinkels i
checkHandel i
checkRecreatie i
checkEducatie i
checkProductie i
checkMedia i
checkAutomotive i
checkAgro sector i
checkLogistiek i
checkMKB i
checkStarter i
checkZZP i
checkVereniging i
checkStichting i
checkGrootbedrijf i
checkMultinationals i
checkNon-profit i
Ja