eitje | Advies over jouw beste software keus
menu
Ik wil software advies
Unique Selling Points
  • App boordevol functies en mogelijkheden ipv alleen maar roosters bekijken
  • Zo eenvoudig in gebruik dat je direct kunt beginnen
  • Niet alleen plannen en registeren, maar ook communiceren & inwerken
  • 7 dagen in de week support
Benieuwd of eitje bij je past? Vraag vrijblijvend advies aan!
  • Persoonlijk advies op maat
  • Gratis en zonder verplichtingen
  • Kom in contact met de beste softwareleveranciers

eitje alternatieven

4.5 star star star star star_half
With Personio you can do everything from recruiting, administration and development to payment of your employees! Personio becomes your HR engine room, allowing you to manage all employee data centrally. Automate complex HR processes and complete time-consuming routine tasks with the push of a button. With Personio, you gain time for more value-adding HR tasks. In addition, the first-class service team based in Europe helps you get started with Personio in four to eight weeks, depending on the size of your company. Simple, safe, holistic - Personio combines all important HR and recruiting processes in one intuitive, cloud-based software solution for companies from 10 to 2000 employees, which is operated exclusively on certified servers within Europe. The solution includes job postings, integrated career sites, applicant management, employee on- and off-boarding, absence management, approval processes, salary management, attendance, document management, performance, reports, employee self service and payroll. Personio is characterized by a high degree of customizability, data security and a detailed access rights management for employees. As cloud software, the tool can be used immediately on any device without installation.   One solution for everything - No matter whether it is the administration of master data, absences, salaries, performance or recruiting. Personio is the holistic HR solution - without the need of Excel. Customizable to individual needs - Personio is highly customizable in all aspects and can adapt to every process exactly as it appears in your company. Certified data protection - All your data is stored securely on servers within Europe. For hosting we only use ISO-certified providers. Ready to start immediately - Personio runs without installation in your web browser - on any device. Your existing data can be imported in minutes. Simple and efficient - Ease of use is the main focus of Personio and enables efficient and fast HR processes.
Prijzen
Prijsmodellen:
Indicatie kosten vanaf p/m:
Op aanvraag
Software info

Één centrale plek voor alle communicatie, roosters en handleidingen. De manier om je horecateam te bereiken, verbinden en verbeteren.

Dat is wat wij doen en dat doen wij het liefst door simpele maar effectieve software te leveren voor je horecazaak. Zo hebben wij de meest effectieve rooster-tool voor de horeca markt uitgebracht waarmee jij in een handomdraai je rooster vol hebt. Mocht er toch nog een gaatje zijn krijgen alle teamleden een notificatie om dit gat op te vullen. Kan iemand onverhoopt toch niet? Met ons handige ruilsysteem is een vervanger ook zo geregeld. Al met al een eitje.

Maar daar stoppen wij niet! Met eitje heb je daarnaast ook de interne communicatie van jouw team in onze app. Zo is iedereen altijd snel op de hoogte van belangrijke nieuwtjes en heb jij ook echt één plek waar iedereen alle informatie kan vinden.

Om echt onze naam eer aan te doen leveren wij dit allemaal tegen een vaste maandelijkse prijs. Geen verrassingen en een stuk goedkoper dan bestaande oplossingen.

Beschrijving

Ontdek of eitje bij je organisatie past met SoftwareWatcher. Raadpleeg echte reviews van gebruikers en experts en vergelijk alle relevante software functies. Wij geven een overzicht van alle relevante software functies voor jouw bedrijfsprocessen. eitje beschikt over de volgende modules:

check Urenregistratie

Met SoftwareWatcher ontdek je op welke manier eitje voor jou tijd bespaart. Door het digitaliseren van jouw organisatie met eitje verlaag je de kosten en geef je structuur aan jouw organisatie.

eitje vergelijken en advies

Vergelijk eitje met andere software voor jouw branche en bedrijfsgrootte. Op basis van softwarefuncties en prijzen vergelijk je snel en eenvoudig of de software geschikt voor je is. SoftwareWatcher biedt een eenvoudige keuzehulp zodat je ook zonder kennis van software zelf de beste software kan kiezen. Heb je wel advies nodig of eitje bij je organisatie past? De experts van SoftwareWatcher helpen je graag verder en geven advies over je keuze. Wij stellen jou de juiste vragen en checken of de software bij je past. Dit is gratis en zonder verplichtingen. Wil je weten of de software koppelt met andere systemen in je organisatie? In het integraties overzicht van SoftwareWatcher zie je direct of de software koppelt met jouw bestaande systemen. Staat jouw bestaande software niet in het overzicht? Dan zijn er altijd andere oplossingen mogelijk. Neem hiervoor contact op met de software leverancier.

eitje demo of proefperiode

Wil je een echte impressie krijgen van eitje? Hiervoor kun je vaak een proefperiode of een software demo aanvragen. Met een proefperiode krijg je voor een aantal dagen toegang tot de software en test je zelf of de software bij je past. Als je een software demo aanvraagt dan geeft de software leverancier zelf uitleg over de software. Tijdens een software demo is het mogelijk om al je vragen over de software te stellen. Hiermee kom je erachter wat de kwaliteit van de software is. Ben je opzoek naar alternatieven voor eitje? SoftwareWatcher geeft een overzicht van de beste software alternatieven. Hierdoor weet je direct met welke systemen je met elkaar moet vergelijken.

Impressie

eitje functionaliteiten

1 medewerkerremove
2 - 10 medewerkersremove
11 - 25 medewerkersremove
26 - 50 medewerkersremove
51 - 75 medewerkersremove
76 - 100 medewerkersremove
101 - 150 medewerkersremove
151 - 200 medewerkersremove
201 - 250 medewerkersremove
251 - 300 medewerkersremove
301 - 350 medewerkersremove
351 - 400 medewerkersremove
401 - 500 medewerkersremove
500 of meer medewerkersremove
i Kasstroomoverzichtremove
i Kostenplaats rapportagesremove
Kostenprognosesremove
i Medewerker productiviteitremove
i Omzet prognosesremove
i Omzet rapportagesremove
i Omzet rapportages per medewerkerremove
i Omzet verdeling klantenportefeuilleremove
i Onderhandenwerk positieremove
i Opleidingsrapportagesremove
i POP rapportagesremove
Prognose balansremove
Prognose kasstroomoverzichtremove
Prognose resultatenrekeningremove
Project resultatenremove
i Resultatenrekeningremove
i Verzuimrapportages  remove
i Balansremove
i Benchmark  remove
Bezettingsgraad rapportagesremove
i Doorrekenen van scenario’s  remove
i Drillthrough  remove
i Financiële ratio'sremove
i HR rapportagesremove
i Personeelsplanningremove
Projectbeheerremove
Facturerenremove
i Inklokkenremove
i Back upsremove
i Beveiliging IP-adresremove
i Data opslag in Europa remove
i Flexibele gebruikersrechten  remove
i Single Sign On (SSO)remove
i Twee-factor-authenticatieremove
i Overheidremove
i Zakelijke dienstverleningremove
i Zorgcheck
i Bouw en installatieremove
i Facilitaire dienstverleningremove
i Horecaremove
i ITremove
i Maatschappelijke dienstverleningremove
i Retailremove
i Farma en Chemieremove
i Accountancyremove
i Agro sectorremove
i Automotiveremove
i Educatieremove
i Handelremove
i Industrieremove
i Logistiekremove
i Mediaremove
i Online dienstverleningremove
i Productieremove
i Recreatieremove
i Uitzendbrancheremove
€1 tot €5remove
€5 tot €10remove
€10 tot €25remove
€25 tot €50remove
€50 tot €75remove
€75tot €100remove
€100 of meerremove
i Bezoekersregistratieremove
i Communicatie via softwareremove
Delen van nieuwsberichtenremove
i Interne chatremove
i Logboekremove
i Online agendaremove
i Processignalenremove
i Tijdlijnremove
i Kilometerdeclaraties  remove
i Onkostendeclaratiesremove
i Real time valuta conversieremove
i Status bekijken van declaratiesremove
i Accorderingsworkflow  remove
i Automatische buitenlandse btw teruggaveremove
i Automatische kilometer berekeningremove
i Business trips aanvragenremove
i Creditcard integratieremove
i Declaraties accorderen via een appremove
i Declaraties kostenplaatsenremove
i Declareren via een app  remove
i Feedback notitiesremove
i Juridisch rechtsgeldigremove
i Meerdere documenten  remove
i Meerdere ondertekenaarsremove
Meesturen van bijlagenremove
i Voortgang ondertekenenremove
i Authenticatiemethoderemove
i Digitale handtekeningremove
i Formulieren en sjablonenremove
i Opslaan van documentenremove
i Medewerkersprofielenremove
i Meerdere verlof soortenremove
i MSSremove
i MSS appremove
i Sjablonen functie profielenremove
i Arbeidsovereenkomstremove
i Bedrijfseigendommenremove
i Contractbeheerremove
i Digitaal personeelsdossier  remove
i Employee Self Serviceremove
i Mobiele appremove
i Organogramremove
€0remove
€1 tot €100remove
€100 tot €500remove
€20.000 of meerremove
€5.000 tot €20.000remove
€500 tot €5.000remove
Buddeeremove
Hoorayremove
Personioremove
Twelveremove
i Klachtregistratieremove
i Procesbeschrijvingen  remove
i Registreren van inspectiesremove
i Verbetervoorstellenremove
i Werkinstructies  remove
i Inwerkschema'scheck
i Meerdere locaties/afdelingenremove
i Open dienstenremove
i Oproep meldingenremove
i Pauzes berekenen  remove
i Plannen op basis van budgetremove
i Plannen op verwachte loonkostenremove
i Weersverwachting  remove
i Werktijden/diensten ruilen  remove
i Beschikbaarheid checken  remove
i Diensten herhalen  remove
i Optimale bezettingremove
i API  remove
i Cloudremove
i Sandboxremove
i Serverremove
i Abonnementremove
i Eenmalig betalenremove
i Freemiumremove
i Gratis proefaccountremove
i Op aanvraagremove
i Per eenheidremove
i Bezorgingremove
i Boekhoudingremove
i CRMremove
i Declaratieremove
i Digitaal ondertekenenremove
i Document managementremove
i Facturatieremove
i Helpdeskremove
i HRMremove
i Kassaremove
i Offerteremove
i Personeelsplanningremove
i Productieplanningremove
i Projectmanagementremove
i Recruitmentremove
i Reserveringremove
i Rittenregistratieremove
i Salarisadministratieremove
i Servicemanagementremove
i Urenregistratiecheck
i Verzuimremove
i Voorraadbeheerremove
i Webshopsremove
i Werkbonnenremove
i Software democheck
i Externe partij login  remove
i Status van lopende takenremove
i Taken overzichtremove
i Toewijzen van rollenremove
i Aanmaken van takenremove
Deens  remove
Duits  remove
Engels  remove
Frans  remove
Italiaans  remove
Nederlands  remove
Noors  remove
Pools  remove
Portugees  remove
Russischremove
Spaans  remove
Tsjechischremove
Turks  remove
Zweeds  check
i MKBremove
i Grootbedrijfremove
i Multinationalsremove
i Starterremove
i Stichtingremove
i Verenigingremove
i ZZPremove
i Non-profitremove
i Fysieke prikklokremove
i Inzicht in urensaldo'sremove
i Mobiele appremove
i Plus- en minuren  remove
i Toeslagenremove
i Accorderen van urenremove
i Activiteitstimerremove
i Afwezigheidregistratieremove
i Automatische tijdregistratieremove
i Calamiteitenregistratieremove
i Cao regelsremove
i Externe urenvalidatieremove
i Tijd matchen aan klantremove
i Ontwerpen en aanpassen van workflowsremove
i Workflow management  remove
eitje integraties
Bekijk hier waarmee je de software kunt koppelen
Schrijf een review
Schrijf een review
Gebruiksvriendelijkheid
Performance
Beveiliging
Prijs-kwaliteitsverhouding
Service softwareleverancier
Branche
Aantal medewerkers

eitje review

Totaalscore

0 /5
Geen score
(0)
Beveiliging
0,0/5star
Gebruiksvriendelijkheid
0,0/5star
Performance
0,0/5star
Prijs-kwaliteitsverhouding
0,0/5star
Service softwareleverancier
0,0/5star

Heb je eitje al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
eitje - veelgestelde vragen
check Zweeds  
keyboard_arrow_down
check Software demo i
check Zorg i
Website laten maken door Dotsimpel