SoftwareWatcher is een onafhankelijk platform om bedrijfssoftware te zoeken, vergelijken en selecteren. Op ons platform brengen wij alle softwareleveranciers samen op één plek. Het doel van SoftwareWatcher is om jou te helpen met het selecteren van de bedrijfssoftware dat bij je bedrijf past en hier vervolgens een keuze tussen te maken. SoftwareWatcher biedt een aantal grote voordelen:
SoftwareWatcher beschikt over een uitgebreide vragenselectie die snel en eenvoudig is te doorlopen. Alle software functionaliteiten worden uitgebreid beschreven waardoor je eenvoudig aangeeft wat belangrijk voor je is. Met de softwareselectie tool zorgt SoftwareWatcher ervoor dat je uitkomt bij de bedrijfssoftware dat bij je bedrijf past.
Mocht je er nog niet helemaal uitkomen, dan helpen we je graag verder met het selecteren van de beste bedrijfssoftware voor jouw bedrijf. Door vrijblijvend contact met ons op te nemen gaan we samen kijken naar jouw huidige situatie, software wensen en bedrijfsprocessen. Op basis hiervan geven we een onafhankelijk advies welke concrete software oplossingen het best geschikt zijn voor jouw bedrijf. Ook tijdens de selectie procedure fungeren we graag als centraal aanspreekpunt voor al je vragen over software. Het is altijd mogelijk om gratis contact met ons op te nemen en gebruik te maken onze jarenlange expertise op het gebied van bedrijfsprocessen en software oplossingen.
Bij Yuki zijn we ervan overtuigd dat de boekhouding slimmer, eenvoudiger en leuker kan. Daarom werken we met hart en ziel aan de beste oplossingen die dat mogelijk maken. Duidelijke overzichten, efficiënt boekhouden, heldere communicatie, en waardevolle inzichten: de moderne ondernemer en accountant vindt het binnen één online platform.
Inserve is IT servicedesk software voor zelfstandige IT dienstverleners. De helpdesk processen worden ondersteund van aanmelding via afhandeling naar facturatie. Met de uitgebreide integratie mogelijkheden wordt voorkomen dat er onnodig gegevens overgetypt moeten worden vanuit CRM- of naar facturatiepakketten.
Bij Atrea vinden wij dat tijd telt. Daarom profiteren bij Atrea zowel medewerkers als werkgevers van de inzichten die tijd je kan geven. Inzichten in gewerkte uren, toeslagen en verlofuren zijn niet alleen bepalend voor werkroosters of bezettingsplanningen, het zorgt ook voor minder gedoe in de salarisadministratie en verstevigt de vertrouwensband tussen medewerker en werkgever.
Met het tijdregistratie systeem van Atrea heeft u een oplossing in handen die al bij veel organisaties in onder andere de logistiek, handel en productie zichzelf ruimschoots heeft bewezen. Onze tijdregistratie software komt met een uitgebreid pakket aan rekenregels en algoritmes die het voor u makkelijker maken om geldende toeslagen voor thuiswerken, ploegendiensten en onregelmatigheidsdiensten te berekenen. Ook CAO afspraken als pauzetijden kunnen in het systeem worden afgevangen.
Onze geïntegreerde oplossing bevat o.a. modules voor:
- Aan- en afwezigheidregistratie
- Verlofregistratie
- Bezettingsplanning
- Employee Self Service - mobiele app
- Manager Self Service - mobiele app
- Project-, order- en kostenplaatsregistratie
- Toegangscontrole
- Calamiteitenlijst (BHV)
- Koppelingen met achterliggende systemen zoals, ERP, Salarisadministratie en planningssoftwarepakketten
Benut de talenten van je werknemers door middel van game-based assessments.
Zet de nieuwste HR analytics tools in en draag bij aan je organisatiedoelen.
Analyseer het functioneren van teams en stel teams samen met onze Module TeamFit.
Match je medewerkers met de juiste functie binnen je organisatie.
Breng (periodiek) de medewerkerstevredenheid en de eNPS in beeld.
IVYworks biedt een integraal HR analytics software systeem, waarmee het volledige talentmanagement binnen een organisatie in beeld wordt gebracht en gemonitord kan worden.
Door het spelen van wetenschappelijk gevalideerde game-based assessments brengen we meer dan 120 persoonskenmerken en competenties in beeld. Het talent van mensen wordt hiermee objectief in beeld gebracht.
Door de talenten te koppelen aan de werkzaamheden of profielen binnen een organisatie kunnen medewerkers hun talenten optimaal gebruiken, wat ook bijdraagt aan werkgeluk en het behalen van de organisatiedoelstellingen.
Naast talentmanagement op individueel niveau kunnen we met de software naar het functioneren van teams kijken met onze module TeamFit. Hoe stel je een team samen? Waarom functioneert team A beter dan team B. Is er voldoende diversiteit?
Daarnaast kan een HR manager beter KPI’s als verzuim, verloop en engagement analyseren door de diverse analysemogelijkheden.
Onze software is intuïtief en helpt HR om meer datagedreven te werken.
Vraag een demo aan om alle functionaliteiten van onze software te ontdekken.
Gripp is een alles-in-één pakket wat het overzicht weer terugbrengt in jouw organisatie. Of het nu gaat om die perfecte offertes met een druk op de knop, de projectadministratie met het overzicht van wie wat aan het doen is, of het strakke debiteurenbeheer: het kan allemaal.
Alles in één helder overzicht
Al je contacten bij de hand in één overzicht. Ook exporteren behoort uiteraard tot de mogelijkheden.
Inzicht in lopende zaken
Bij het openen van een klantenkaart heb je direct inzicht in alle actieve opdrachten, openstaande offertes, lopende contracten en eventueel achterstallige betalingen. Gebruik de relatiekaart als een springplank voor al je dagelijkse werkzaamheden!
Offertetraject met overzicht!
Maak eenvoudig een professionele offerte. Per item kun je aangeven of dit op basis van een vast bedrag of begroting is. Ook kan je voor meer gemak gebruik maken van basis-offertes. Met één druk op de knop zet je een geaccepteerde offerte omzetten naar een opdracht.
Opdrachten bieden je altijd het overzicht dat je nodig hebt. In welke fase bevindt een opdracht zich? Wie is waar mee bezig? Hoeveel kan er nog gefactureerd worden. Alles staat in de opdracht en vanuit de opdracht kan je moeiteloos factureren.
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
Schrijf een review!