clear

Waarom SoftwareWatcher

SoftwareWatcher is een onafhankelijk platform om bedrijfssoftware te zoeken, vergelijken en selecteren. Op ons platform brengen wij alle softwareleveranciers samen op één plek. Het doel van SoftwareWatcher is om jou te helpen met het selecteren van de bedrijfssoftware dat bij je bedrijf past en hier vervolgens een keuze tussen te maken. SoftwareWatcher biedt een aantal grote voordelen:

  • Softwareselectie tool
  • SoftwareWatcher beschikt over een uitgebreide vragenselectie die snel en eenvoudig is te doorlopen. Alle software functionaliteiten worden uitgebreid beschreven waardoor je eenvoudig aangeeft wat belangrijk voor je is. Met de softwareselectie tool zorgt SoftwareWatcher ervoor dat je uitkomt bij de bedrijfssoftware dat bij je bedrijf past.

  • Gratis advies van een software expert
  • Mocht je er nog niet helemaal uitkomen, dan helpen we je graag verder met het selecteren van de beste bedrijfssoftware voor jouw bedrijf. Door vrijblijvend contact met ons op te nemen gaan we samen kijken naar jouw huidige situatie, software wensen en bedrijfsprocessen. Op basis hiervan geven we een onafhankelijk advies welke concrete software oplossingen het best geschikt zijn voor jouw bedrijf. Ook tijdens de selectie procedure fungeren we graag als centraal aanspreekpunt voor al je vragen over software. Het is altijd mogelijk om gratis contact met ons op te nemen en gebruik te maken onze jarenlange expertise op het gebied van bedrijfsprocessen en software oplossingen.

POS Kassasystemen

Schrijf een review
Plus- en minpunten
  • Servicegericht. Nazorg vinden wij belangrijk, onze helpdesk staat ook in de avonduren en het weekend voor jou klaar.
  • Zorgeloos. Tot 5 jaar on-site garantie inclusief voorrijkosten en arbeidsloon.
  • Gebruiksvriendelijk. De kassasoftware is voor iedereen toegankelijk en makkelijk in gebruik.
  • Betaalbaar. De voordeligste aanbieder van Nederland met de beste prijs-kwaliteitverhouding.
  • Transparant. Vooraf de kosten duidelijk en inzichtelijk. Geen onverwachte kosten achteraf.

Prijzen

Prijsmodellen:
Op aanvraag i
Prijs per gebruiker per maand€ Op aanvraag ,- tot € Op aanvraag€ ,-Waarom is dit een indicatie?
Exacte prijzen van POS Kassasystemen bekijken? Klik dan op onderstaande knop:
Prijsmodellen

Beschrijving

Betaalbare en gebruiksvriendelijke kassasystemen voor Horeca en Retail.

POS Kassasystemen is leverancier van betaalbare en gebruiksvriendelijke kassasystemen. De kassasystemen zijn het resultaat van meer dan 25 jaar ervaring en kenmerken zich door kwaliteit, innovatie en duurzaamheid. De kassasoftware wordt ontwikkeld op basis van klantwensen en -behoeften. Gebruiksvriendelijke kassasoftware en geoptimaliseerd voor de horeca, winkels en (sport)kantines. Het kassasysteem wordt gebruiksklaar opgeleverd. Een van onze installatie medewerkers zorgt ervoor dat alle producten erin staan, sluit het kassasysteem en de randapparatuur aan en neemt alles stap voor stap met jou door. Zo kun je direct en zorgeloos aan de slag! Ontdek alle voordelen in een vrijblijvende demo bij jou op locatie, in onze showroom of online.

Impressie

POS Kassasystemen functionaliteiten

1 tot 5 medewerkerscheck
6 tot 10 medewerkerscheck
11 tot 25 medewerkerscheck
26 tot 50 medewerkerscheck
51 tot 75 medewerkerscheck
76 tot 100 medewerkerscheck
101 tot 150 medewerkerscheck
151 tot 200 medewerkerscheck
201 tot 250 medewerkerscheck
251 tot 300 medewerkerscheck
301 tot 350 medewerkerscheck
351 tot 400 medewerkerscheck
401 tot 500 medewerkerscheck
500 of meer medewerkerscheck
i Kasstroomoverzichtcheck
i Kostenplaats rapportagescheck
Kostenprognosesremove
i Medewerker productiviteitcheck
i Omzet prognosesremove
i Omzet rapportagescheck
i Omzet rapportages per medewerkercheck
i Omzet verdeling klantenportefeuillecheck
i Onderhandenwerk positieremove
i Opleidingsrapportagesremove
Prognose kasstroomoverzichtremove
i Resultatenrekeningremove
i Balansremove
i Benchmark  remove
Bezettingsgraad rapportagesremove
i Calamiteitenregistratieremove
i Doorrekenen van scenario’s  remove
i Drillthrough  remove
i Financiële ratio'sremove
i Back upscheck
i Beveiliging en toegang op IP-adresremove
i Data opslag in Europa check
i Flexibele gebruikersrechten  check
i Single Sign On (SSO)remove
i Twee-factor-authenticatieremove
i Invoeren van financiële boekingenremove
i Keurmerkremove
i Kostenplaatsen gebruikenremove
i Periodes vergrendelenremove
i Periodeverdeling op facturenremove
i Rekening courant moduleremove
i RGSremove
i Vreemde valutaremove
i Accountancyportaal  remove
i Activa moduleremove
i Bankafschriften inlezen  remove
i Betaalservice moduleremove
i Boekingsvoorstellen bankafschriftremove
i Crediteurenbeheer  check
i Doorklikken tot aan de factuur  check
i Eindejaars checklistremove
i Gebroken boekjaarremove
i Jaarrekening genererenremove
i Overheidcheck
i Zorgcheck
i Bouw en installatieremove
i Horecacheck
i Retailcheck
i Agro sectorremove
i Automotiveremove
i Petrol marktremove
i Recreatiecheck
i Webwinkelscheck
€1 tot €5remove
€5 tot €10remove
€10 tot €25remove
€25 tot €50remove
€50 tot €75remove
€75tot €100remove
€100 of meerremove
i Klantportaalremove
i KvK koppeling  remove
i Meerdere contactpersonenremove
Mobiele appremove
i Registreren van klantnotitiesremove
i Relatiebeheerremove
i Relaties categoriserenremove
i Visitekaartjes scannenremove
i Contractbeheerremove
i Dossierbeheer  remove
i E-mailintegratie  remove
i Inzicht klanthistorieremove
i Bezoekersregistratieremove
i Communicatie via softwareremove
Delen van nieuwsberichtenremove
i Interne chatremove
i Logboekremove
i Online agendaremove
i Processignalenremove
i Tijdlijnremove
i Oninbare factuurremove
i Beheren van debiteuren  remove
i Betalingsherinneringen check
i Betalingsregelingremove
i Cash forecasting  remove
i Debiteurendossierremove
i Debiteurnotitiesremove
i Dialoog op factuurniveauremove
i Formulieren en sjablonenremove
i Opslaan van documentenremove
€0remove
€1 tot €100remove
€100 tot €500remove
€20.000 of meerremove
€5.000 tot €20.000remove
€500 tot €5.000remove
i Koppeling met bezorgdienstencheck
i Plattegrond beheren  check
i QR bestellenremove
i Self-Order menu  check
i Splitsen van betaling  check
i Tafels splitsencheck
i Waarschuwing bedieningcheck
i Afhaal- en bezorgservice  check
i Beheren van een kassasysteemcheck
i Logo op de kassabon  check
i Meerdere winkelscheck
i Offline doorwerken  check
i Verhuur van artikelencheck
i Wisselgeld weergevencheck
i Barcode scanner gebruikencheck
i Bonnen printencheck
i Digitale kassaboncheck
i Klachtregistratieremove
i Procesbeschrijvingen  remove
i Registreren van inspectiesremove
i Verbetervoorstellenremove
i Werkinstructies  remove
i Inwerkschema'sremove
i Meerdere locaties/afdelingencheck
i Open dienstenremove
i Oproep meldingencheck
i Pauzes berekenen  check
i Plannen op basis van budgetremove
i Plannen op verwachte loonkostenremove
i Roosters maken check
i Toeslagenremove
i Weersverwachting  remove
i Werktijden/diensten ruilen  check
i Beschikbaarheid medewerkers  check
i Diensten herhalen  check
i Optimale bezettingremove
i SumUPremove
i Alviraremove
i Atoscheck
i CVVcheck
i API  check
i Cloudcheck
i Serverremove
i Abonnementremove
i Eenmalig betalenremove
i Freemiumremove
i Gratis proefaccountremove
i Op aanvraagcheck
i Per eenheidremove
i Lead managementremove
i Live chatremove
i Openstaande tegoedbonnenremove
i Personalisatieremove
i Q&A knowledge baseremove
i Sales proces verdelen in fasesremove
i Spaarprogramma’s  remove
i Tegoedbonnenremove
i Trackingremove
i Analyseer conversies  remove
i Email en marketingcampagnes maken  remove
i Analyse en rapportageremove
i Bezorgingremove
i Boekhoudingremove
i CRMremove
i Debiteurenbeheerremove
i Declaratieremove
i Digitaal ondertekenenremove
i Document managementremove
i EPDremove
i ERPremove
i Facturatieremove
i Factuurverwerkingremove
i Fiscaalremove
i Flexibele verloningremove
i Helpdeskremove
i HRMremove
i Integratie softwareremove
i Jaarrekeningremove
i Kassacheck
i Kwaliteitsmanagementremove
i Offerteremove
Opleidingsmanagementremove
i Personeelsplanningremove
i Procesmanagementremove
i Productconfiguratieremove
i Productieplanningremove
i Projectmanagementremove
i Recruitmentremove
i Reserveringremove
i Rittenregistratieremove
i Salarisadministratieremove
i Salesremove
i Servicemanagementremove
i Talentmanagementremove
i Urenregistratieremove
i Verzuimremove
i Voorraadbeheerremove
i Webshopremove
i Werkbonnenremove
Arabischremove
Deens  remove
Duits  remove
Engels  check
Finsremove
Frans  remove
Italiaans  remove
Mandarijn  remove
Nederlands  check
Noors  remove
Pools  remove
Portugees  remove
Russischremove
Spaans  remove
Tsjechischremove
Turks  remove
Zweeds  remove
i MKBcheck
i Grootbedrijfcheck
i Multinationalsremove
i Startercheck
i Stichtingcheck
i Verenigingcheck
i Non-profitcheck
i Inklokkencheck
i Inzicht in urensaldo'sremove
i Mobiele appcheck
i Plus- en minuren  check
i Urenregistratie per projectremove
i Urenregistratie personeelcheck
i Accorderen van urencheck
i Activiteitstimerremove
i Afwezigheidregistratieremove
i Automatische tijdregistratieremove
i Cao regelsremove
i Externe urenvalidatieremove
i Tijd matchen aan klantremove
i Optimale orderpick routeremove
i Orderpicklocaties  remove
i Pakbonnen inlezenremove
Prijslabels printencheck
i Retourencheck
i Serie- en batchnummers  check
i Tracingremove
i Verkooporders verwerkencheck
i Voorraad alertcheck
i Voorraad locatiescheck
i Voorraden beherencheck
i Zoeken en inkopen in leveranciers databasesremove
i Berekening voorraadwaarderingcheck
i Genereren van een besteladvieslijstcheck
i Genereren van een voorraadlijstcheck
i Houdbaarheidsdatumcheck
i Importeren productlijstenremove
i Instore communicatieremove
i Keuze uit templates  remove
i Koppelen met social mediaremove
i Koppelingen met verzendpartijenremove
i Multi-Store  remove
i One-page checkout  remove
i Product tags toevoegen  remove
Productfoto’s toevoegen  remove
i Responsive design  remove
i Reviews over producten  remove
i Reviews over webshop  remove
i SSL-certificaat  remove
i Zoekfunctie  remove
i Eigen design  remove
Eigen domeinnaam en e-mailadresremove
i Hoogste prijsOp aanvraag
i Laagste prijsOp aanvraag

POS Kassasystemen integraties

Bekijk hier waarmee je de software kunt koppelenkeyboard_arrow_rightkeyboard_arrow_left
  • checkCVV shop
  • checke-Boekhouden
  • checkExact Online
  • checkLinda
  • checkMagento
  • checkMailchimp
  • checkSnelstart
  • checkTwinfield
  • checkVisma
  • checkWooCommerce
  • checkYuki

POS Kassasystemen alternatieven

Count-IT kassasysteem

5.0

Het POS van Count-IT is meer dan een kassasysteem. Count-IT helpt bij het managen van één of meerdere winkellocaties. Van voorraadbeheer tot real time data-analyse, CRM en personeelsmanagement, en dat veilig in de cloud.

Onze missie is een kassasysteem everen zonder compromissen, gebruiksvriendelijk en tijdbesparend. Dé aanvulling voor jouw organisatie.

SumUp

Card acceptance both in person (terminals) and remotely (mobile payments, online store, invoicing), upgrade to POS

PingCloud

PingCloud is een kassasysteem voor de horeca. Het is systeem is bedacht en ontworpen door twee creatieve developers met jarenlange ervaring in de horeca. Door deze ervaring weten zij als geen ander wat wenselijk is op de werkvloer, en wat vooral niet. 

Wat maakt PingCloud zo’n mooi innovatief systeem?

- PingCloud is niet alleen het beste maar ook veruit het goedkoopste systeem op de markt. De abonnementskosten zijn gebaseerd op het aantal apparaten dat u in gebruik hebt. Bent u gesloten? Dan betaalt u helemaal niks. Wel zo eerlijk vinden we.

- PingCloud werkt uitsluitend met hardware die u al kent. Geen dure terminals waar u verder niks mee kunt maar iPods, iPads en andere smart devices, zowel iOS als Android. De kans is dus groot dat u momenteel naar uw nieuwe kassa kijkt. Heeft u nog printers, kassalades en andere hardware staan? Dan zullen wij altijd proberen die te hergebruiken, wel zo voordelig.

- Tafels en producten zijn nooit ver weg. Door de interface en slimme zoekmachine vindt u alles wat u nodig heeft binnen enkele klikken. Hierdoor doet u nooit een handeling teveel. Fijn voor u en ook zeker voor uw gasten.

- Service staat op één. We zijn altijd bereikbaar, of u nou een probleem of een vraag heeft. Meestal kunnen we u op afstand begeleiden, anders komen we graag bij u langs. Zonder voorrijkosten.

- De boekhouding, leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker. Uw boekhouding is gemakkelijk ingericht in kan eenvoudig geïmporteerd worden in de meeste boekhoudkundige pakketten. Hierdoor wordt die dure boekhouder overbodig.

- Met PingCloud Schedules bieden we ook een geïntegreerd roostersysteem. Door uw urenregistratie te koppelen aan uw omzet krijgt u inzicht in de arbeidsproductiviteit. Op basis hiervan kunt u bepalen waar u over- of onderbezet bent.

Bij PingCloud denken we constant na hoe we uw dag gemakkelijker kunnen maken, hiervoor bieden we onder andere de volgende features aan:

- Een eenvoudige self-service: via QR codes op de tafels komen uw gasten in een omgeving waarin ze zelf kunnen bestellen. Dit zorgt voor een hogere omzet en een betere ervaring door kortere wachttijden. Gemiddeld kan 20% van uw omzet worden toegeschreven aan dit systeem.

- Bezorgen/afhalen: hetzelfde systeem kan ook ingezet worden om bezorging mogelijk te maken. Wij vragen hiervoor geen commissie, hierdoor wordt bezorging ineens een stuk interessanter.

- Covidregistratie: uw covidregistratie volledig online. Geen stapels formulieren met privacy gevoelige informatie, maar alles eenvoudig online.

- CCV integratie: we hebben CCV geïntegreerd in ons systeem. U kunt uw terminals aansturen met uw kassa, dit zorgt voor een snellere afhandeling van en minder fouten in uw pinbetalingen.

We hebben bij huidige klanten stijgingen in de omzet gezien van 10 tot wel 40%. Dit komt door verbeterde efficiëntie en verbeterde ervaring bij gasten. Daarnaast leidt de verbeterde efficiëntie tot minder personeelskosten. Meer omzet tegen lagere kosten? Wie wil dat nou niet!

SPINpos iPad kassa

Ontdek het gemak en de flexibiliteit van een iPad kassa in jouw tankstation, shop, bakery of carwash.

Schrijf een review

Review
N.v.t.
1
2
3
4
5
Gebruiksvriendelijkheid
Performance
Beveiliging
Prijs-kwaliteitsverhouding
Service softwareleverancier
Branche
Aantal medewerkers
Geen bestanden geselecteerd

POS Kassasystemen review

Totaalscore

/5
Geen score
(0 )
Beveiliging
0,0/5star
Gebruiksvriendelijkheid
0,0/5star
Performance
0,0/5star
Prijs-kwaliteitsverhouding
0,0/5star
Service softwareleverancier
0,0/5star

Heb je POS Kassasystemen al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!

POS Kassasystemen - Veelgestelde vragen

check1 tot 5 medewerkers

check6 tot 10 medewerkers

check11 tot 25 medewerkers

check26 tot 50 medewerkers

check51 tot 75 medewerkers

check76 tot 100 medewerkers

check101 tot 150 medewerkers

check151 tot 200 medewerkers

check201 tot 250 medewerkers

check251 tot 300 medewerkers

check301 tot 350 medewerkers

check351 tot 400 medewerkers

check401 tot 500 medewerkers

check500 of meer medewerkers

checkOp aanvraag
 i
checkNederlands  

checkEngels  

checkOverheid
 i
checkZorg
 i
checkHoreca
 i
checkRetail
 i
checkRecreatie
 i
checkWebwinkels
 i
checkMKB
 i
checkStarter
 i
checkVereniging
 i
checkStichting
 i
checkGrootbedrijf
 i
checkNon-profit
 i
Raadpleeg hiervoor de integraties