clear

Waarom SoftwareWatcher

SoftwareWatcher is een onafhankelijk platform om bedrijfssoftware te zoeken, vergelijken en selecteren. Op ons platform brengen wij alle softwareleveranciers samen op één plek. Het doel van SoftwareWatcher is om jou te helpen met het selecteren van de bedrijfssoftware dat bij je bedrijf past en hier vervolgens een keuze tussen te maken. SoftwareWatcher biedt een aantal grote voordelen:

  • Softwareselectie tool
  • SoftwareWatcher beschikt over een uitgebreide vragenselectie die snel en eenvoudig is te doorlopen. Alle software functionaliteiten worden uitgebreid beschreven waardoor je eenvoudig aangeeft wat belangrijk voor je is. Met de softwareselectie tool zorgt SoftwareWatcher ervoor dat je uitkomt bij de bedrijfssoftware dat bij je bedrijf past.

  • Gratis advies van een software expert
  • Mocht je er nog niet helemaal uitkomen, dan helpen we je graag verder met het selecteren van de beste bedrijfssoftware voor jouw bedrijf. Door vrijblijvend contact met ons op te nemen gaan we samen kijken naar jouw huidige situatie, software wensen en bedrijfsprocessen. Op basis hiervan geven we een onafhankelijk advies welke concrete software oplossingen het best geschikt zijn voor jouw bedrijf. Ook tijdens de selectie procedure fungeren we graag als centraal aanspreekpunt voor al je vragen over software. Het is altijd mogelijk om gratis contact met ons op te nemen en gebruik te maken onze jarenlange expertise op het gebied van bedrijfsprocessen en software oplossingen.

Combidesk

Schrijf een review
Plus- en minpunten
  • Specialist in het koppelen van software via API’s
  • Nederlandse oplossing die draait op Europese servers
  • AVG-compliant

Prijzen

Prijsmodellen:
Abonnement i
Gratis proefaccount i
Prijs per gebruiker per maand€ Op aanvraag ,- tot € Op aanvraag€ ,-Waarom is dit een indicatie?
Exacte prijzen van Combidesk bekijken? Klik dan op onderstaande knop:
Prijsmodellen

Beschrijving

Combidesk is een platform waar je je online software met elkaar kunt koppelen. We helpen mkb-ondernemers met het eigenhandig aan elkaar koppelen van bedrijfssoftware om alle repetitieve kantoortaken volledig te automatiseren.

Tijdbesparend
Dankzij een of meerdere softwarekoppelingen besparen klanten tijd m.b.t. administratieve zaken en kunnen ze zich focussen op hun expertise en wat zij daadwerkelijk leuk vinden.

Ontzorgt 
De gebruiker hoeft zich geen zorgen te maken over facturatie en andere administratieve werkzaamheden, dit gebeurt automatisch. Hiermee is ook het risico op fouten zo goed als nihil.

Betrouwbaar 
Combidesk is een Nederlandse oplossing die draait op Europese servers. Dit betekent dat iedere softwarekoppeling volledig AVG-compliant is. 

Expertise 
De medewerkers van Combidesk zijn stuk voor stuk specialist in het koppelen van software via API’s. Zowel de gebruiker als het administratiekantoor als de softwareleverancier kan in “zijn eigen taal” met Combidesk communiceren.

Impressie

Combidesk functionaliteiten

1 tot 5 medewerkerscheck
6 tot 10 medewerkerscheck
11 tot 25 medewerkerscheck
26 tot 50 medewerkerscheck
51 tot 75 medewerkerscheck
76 tot 100 medewerkerscheck
101 tot 150 medewerkerscheck
151 tot 200 medewerkerscheck
201 tot 250 medewerkersremove
251 tot 300 medewerkersremove
301 tot 350 medewerkersremove
351 tot 400 medewerkersremove
401 tot 500 medewerkersremove
500 of meer medewerkersremove
i Back upscheck
i Beveiliging en toegang op IP-adresremove
i Data opslag in Europa check
i Flexibele gebruikersrechten  remove
i Single Sign On (SSO)check
i Twee-factor-authenticatieremove
i Overheidremove
i Zakelijke dienstverleningcheck
i Zorgremove
i Bouw en installatieremove
i Facilitaire dienstverleningremove
i Horecaremove
i ITremove
i Maatschappelijke dienstverleningremove
i Retailcheck
i Farma en Chemieremove
i Accountancyremove
i Agro sectorremove
i Automotiveremove
i Educatieremove
i Handelremove
i Industrieremove
i Logistiekremove
i Mediaremove
i Petrol marktremove
i Productieremove
i Recreatieremove
i Uitzendbrancheremove
i Vastgoedsectorremove
i Webwinkelscheck
€1 tot €5remove
€5 tot €10remove
€10 tot €25remove
€25 tot €50remove
€50 tot €75remove
€75tot €100remove
€100 of meerremove
i Bezoekersregistratieremove
i Communicatie via softwarecheck
Delen van nieuwsberichtencheck
i Interne chatcheck
i Logboekremove
i Online agendaremove
i Processignalencheck
i Tijdlijnremove
i Formulieren en sjablonenremove
i Opslaan van documentenremove
€0remove
€1 tot €100remove
€100 tot €500remove
€20.000 of meerremove
€5.000 tot €20.000remove
€500 tot €5.000remove
i Klachtregistratieremove
i Procesbeschrijvingen  remove
i Registreren van inspectiesremove
i Verbetervoorstellenremove
i Werkinstructies  remove
i API  check
i Cloudcheck
i Sandboxremove
i Serverremove
i Zelflerende softwareremove
i Abonnementcheck
i Eenmalig betalenremove
i Freemiumremove
i Gratis proefaccountcheck
i Op aanvraagremove
i Per eenheidremove
i Analyse en rapportageremove
i Bezorgingremove
i Boekhoudingremove
i CRMremove
i Debiteurenbeheerremove
i Declaratieremove
i Digitaal ondertekenenremove
i Document managementremove
i EPDremove
i ERPremove
i Facturatieremove
i Factuurverwerkingremove
i Fiscaalremove
i Flexibele verloningremove
i Helpdeskremove
i HRMremove
i Integratie softwareremove
i Jaarrekeningremove
i Kassaremove
i Kwaliteitsmanagementremove
i Offerteremove
Opleidingsmanagementremove
i Personeelsplanningremove
i Procesmanagementremove
i Productconfiguratieremove
i Productieplanningremove
i Projectmanagementremove
i Recruitmentremove
i Reserveringremove
i Rittenregistratieremove
i Salarisadministratieremove
i Salesremove
i Servicemanagementremove
i Talentmanagementremove
i Urenregistratieremove
i Verzuimremove
i Voorraadbeheerremove
i Webshopremove
i Werkbonnenremove
i Software democheck
i Externe partij login  remove
i Status van lopende takencheck
i Taken overzichtremove
i Toewijzen van rollenremove
i Aanmaken van takenremove
Arabischremove
Deens  remove
Duits  remove
Engels  check
Finsremove
Frans  remove
Italiaans  remove
Mandarijn  remove
Nederlands  check
Noors  remove
Pools  remove
Portugees  remove
Russischremove
Spaans  remove
Tsjechischremove
Turks  remove
Zweeds  remove
i MKBcheck
i Grootbedrijfremove
i Multinationalsremove
i Startercheck
i Stichtingremove
i Verenigingremove
i ZZPcheck
i Non-profitremove
i Ontwerpen en aanpassen van workflowsremove
i Workflow management  remove

Combidesk integraties

Bekijk hier waarmee je de software kunt koppelenkeyboard_arrow_rightkeyboard_arrow_left
  • checkActive Campaign
  • checkAFAS software
  • checkCash Software
  • checkCVV shop
  • checke-Boekhouden
  • checkExact Boekhoudgemak en Multivers
  • checkExact Online
  • checkInformer
  • checkLightspeed
  • checkMagento
  • checkMailchimp
  • checkMijnwebwinkel
  • checkMinox
  • checkMollie
  • checkMuisSoftware
  • checkPerfectView CRM Online
  • checkReeleezee
  • checkShopify
  • checkSimplicate
  • checkSlack
  • checkSnelstart
  • checkSpotler
  • checkTeamleader
  • checkTwinfield
  • checkVisma
  • checkWooCommerce
  • checkYuki

Combidesk alternatieven

LemonForce Studio

LemonForce® Studio is een low code integratieproduct waarmee jij met weinig of geen programmeerervaring softwaresystemen met elkaar kan verbinden. De LemonForce® Studio maakt low code programmeren dus voor iedereen toegankelijk. De tool is gebruiksvriendelijk, visueel en biedt kant-en-klare bouwstenen om jouw mobiele apps, cloud applicaties en on-premise pakketten eenvoudig te integreren.LemonForce® Studio maakt het low code programmeren van integraties door de juiste mensen mogelijk. Jij hebt namelijk verstand van jouw business. Jij kent de kritische processen binnen jouw organisatie. En jij weet hoe en waarom een integratie tot procesverbetering leidt. Dan ben jij dé juiste persoon om de integratie te bouwen. En daar heb je met LemonForce® Studio geen ontwikkelachtergrond voor nodig. 

Power BI Connector

Met Power BI kun je zelf eenvoudig gegevens inlezen uit diverse bronnen. Maar niet alle software die je gebruikt is standaard beschikbaar. Wij breiden de mogelijkheden van Power BI uit met extra connectors voor in Nederland veel gebruikte online en on-premise softwarepakketten.Wij maken het importeren gemakkelijk, er is geen technische kennis nodig om de connectors te gebruiken. Ze zijn volledig geïntegreerd in Power BI. Snel, gemakkelijk en veilig. 

STKKR

Met STKKR verleg jij de grenzen van AFAS. Zonder te programmeren richt jij jouw bedrijfsprocessen nóg efficiënter in. Door middel van AFAS GetConnectoren haal je data op. Deze data bewerk je naar wens en verwerk je eenvoudig via UpdateConnectoren. Met het STKKR platform houd jij tijd over voor werk wat er écht toe doet. 

Schrijf een review

Review
N.v.t.
1
2
3
4
5
Branche
Aantal medewerkers
Geen bestanden geselecteerd

Combidesk review

Totaalscore

/5
Geen score
(0 )

Heb je Combidesk al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!

Combidesk - Veelgestelde vragen

check1 tot 5 medewerkers
check6 tot 10 medewerkers
check11 tot 25 medewerkers
check26 tot 50 medewerkers
check51 tot 75 medewerkers
check76 tot 100 medewerkers
check101 tot 150 medewerkers
check151 tot 200 medewerkers
checkAbonnement i
checkGratis proefaccount i
checkNederlands  
checkEngels  
checkSoftware demo i
checkZakelijke dienstverlening i
checkRetail i
checkWebwinkels i
checkMKB i
checkStarter i
checkZZP i
Raadpleeg hiervoor de integraties