clear

Waarom SoftwareWatcher

SoftwareWatcher is een onafhankelijk platform om bedrijfssoftware te zoeken, vergelijken en selecteren. Op ons platform brengen wij alle softwareleveranciers samen op één plek. Het doel van SoftwareWatcher is om jou te helpen met het selecteren van de bedrijfssoftware dat bij je bedrijf past en hier vervolgens een keuze tussen te maken. SoftwareWatcher biedt een aantal grote voordelen:

  • Softwareselectie tool
  • SoftwareWatcher beschikt over een uitgebreide vragenselectie die snel en eenvoudig is te doorlopen. Alle software functionaliteiten worden uitgebreid beschreven waardoor je eenvoudig aangeeft wat belangrijk voor je is. Met de softwareselectie tool zorgt SoftwareWatcher ervoor dat je uitkomt bij de bedrijfssoftware dat bij je bedrijf past.

  • Gratis advies van een software expert
  • Mocht je er nog niet helemaal uitkomen, dan helpen we je graag verder met het selecteren van de beste bedrijfssoftware voor jouw bedrijf. Door vrijblijvend contact met ons op te nemen gaan we samen kijken naar jouw huidige situatie, software wensen en bedrijfsprocessen. Op basis hiervan geven we een onafhankelijk advies welke concrete software oplossingen het best geschikt zijn voor jouw bedrijf. Ook tijdens de selectie procedure fungeren we graag als centraal aanspreekpunt voor al je vragen over software. Het is altijd mogelijk om gratis contact met ons op te nemen en gebruik te maken onze jarenlange expertise op het gebied van bedrijfsprocessen en software oplossingen.

ClockWise

Schrijf een review
Plus- en minpunten
  • Online urenregistratie in de browser
  • Onderweg urenschrijven met Android of iPhone app
  • Facturatie & reverse billing
  • Vakantiekaart, aanvraagprojecten en interne codes
  • Rapportages & projectmanagement
  • Tijd voor tijd schrijven
  • Gebruik API en Power BI dataconnector
  • Single-Sign-On (o.a. Azure Directory)
  • Agenda en planning
  • Logging tools
  • Gratis helpdesk voor de applicatiebeheerder, bereikbaar tussen 9.00 en 17.00 op werkdagen
  • Onderhoud van één factuurlayout
  • Een demo van de mogelijkheden via Teams
  • Plaatsen van aangepaste licenties
  • Hulp bij gebruik van modules
€ Op aanvraag ,- tot € Op aanvraag€ ,-Prijs per gebruiker per maandWaarom is dit een indicatie?Prijsmodellen

Beschrijving

ClockWise: eenvoudig veelzijdig

De gebruiker hoeft weinig, de beheerder kan veel! Ontstaan als online systeem door makers met achtergrond in gebruikersvriendelijkheid is ClockWise een toegankelijk systeem; makkelijk om mee te beginnen en gedetailleerd instelbaar.

Met ClockWise kunt u facturen maken op basis van uren maal tarief, of vaste (periodieke) bedragen. U kunt gebruikmaken van tariefkaarten en een tariefhistorie. Dit geldt voor zowel verkoop- als inkooptarieven. Je facturen verstuur je per e-mail in uw eigen lay-out! Daarnaast kunt u bestanden bij- of samenvoegen met de factuur.

Schrijf onderweg met de app uren in ClockWise, beheer uw projecten, laat digitaal goedkeuren door de klant, verzend de factuur en verbind met een van onze vele koppelingen. Werkt u met onderaannnemers of ZZP’ers? Dan kunt u ook Reversed Billing facturen genereren. Met ClockWise heeft u de mogelijkheid uren te begroten, signaleringen te doen over begrote en geschreven uren in tijd en geld. Eenvoudig, veelzijdig en snel!

 

Prijzen

ClockWise kent klanten vanuit verschillende branches met 1 tot en met 2000 urenschrijvende gebruikers per maand. U begint al met 1 gebruiker in uw omgeving voor maar 28,50 euro per maand (excl. BTW). Voormeer gebruikers geldt een extra bedrag van 3,50 euro per gebruiker per maand.

Bij onze hosting service bieden wij onze klanten de mogelijkheid precies het aantal licenties te kiezen dat u nodig heeft. U kunt bij ClockWise daarbij ook eenvoudig (telefonisch of per mail) de licentie uitbreiden of verminderen. 

 

Contact

Meer informatie? Vragen of overleggen mag altijd. We hebben ervaring met implementaties bij zowel kleine als grote, wereldwijde organisaties.  Meedenken over complex inrichtingen en situaties doen we dus ook graag. Ons kantoor is bereikbaar per mail of per telefoon van maandag t/m vrijdag, van 9:00 tot 17:00. neem gerust ook een kijkje op onze website.

Neem vooral contact op als u:

    • Een uren oplossing wilt die eenvoudig is in gebruik maar veelzijdig in de mogelijkheden
    • Houdt van goede service en korte lijnen
    • Prijsbewust bent.

 

Liever ClockWise eerst uitproberen? Vraag dan een gratis proefaccount aan. Ook in de proefperiode kunt u gebruik maken van de gratis helpdesk.

 

 

Weet waar je staat! ClockWise biedt:
Online urenregistratie in de browser en Google Chrome extensie
Onderweg urenschrijven met Android of iPhone app
Uitgebreide rollen en rechten om uren goed te kunnen keuren (digitaal klantakkoord)
(Project) planningsmogelijkheden per week of maand
Facturatie & reverse billing
Mailen van facturen van uren vaste bedragen of periodiek bedragen
Projectmanagement
Rapportages over uren, begrotingen en financiele gegevens, onderhanden werk
Tijd voor tijd schrijven
Vakantiekaart, aanvraagprojecten en interne codes
Gratis koppelingen met Exact, Snelstart en Yuki
Betaalde koppelingen met Twinfield en AFAS
Gebruik Qlik en Power BI dataconnector
Een API om met externe paketten te koppelen
Single-Sign-On (o.a. Azure Directory)
Agenda en planning
Logging tools

 

Impressie

ClockWise functionaliteiten

1 tot 5 medewerkerscheck
6 tot 10 medewerkerscheck
11 tot 25 medewerkerscheck
26 tot 50 medewerkerscheck
51 tot 75 medewerkerscheck
76 tot 100 medewerkerscheck
101 tot 150 medewerkerscheck
151 tot 200 medewerkerscheck
201 tot 250 medewerkerscheck
251 tot 300 medewerkerscheck
301 tot 350 medewerkerscheck
351 tot 400 medewerkerscheck
401 tot 500 medewerkerscheck
500 of meer medewerkerscheck
i Kasstroomoverzichtremove
i Kostenplaats rapportagescheck
Kostenprognosesremove
i Medewerker productiviteitcheck
i Omzet prognosescheck
i Omzet rapportagescheck
i Omzet rapportages per medewerkercheck
i Omzet verdeling klantenportefeuillecheck
i Onderhandenwerk positiecheck
i Opleidingsrapportagesremove
i POP rapportagesremove
Prognose balansremove
Prognose kasstroomoverzichtremove
Prognose resultatenrekeningremove
Project resultatencheck
i Resultatenrekeningremove
i Verzuimrapportages  check
i Balansremove
i Benchmark  remove
Bezettingsgraad rapportagescheck
i Doorrekenen van scenario’s  remove
i Drillthrough  remove
i Financiële ratio'sremove
i HR rapportagesremove
i Back upscheck
i Beveiliging en toegang op IP-adrescheck
i Data opslag in Europa check
i Flexibele gebruikersrechten  check
i Single Sign On (SSO)check
i Twee-factor-authenticatiecheck
i Zakelijke dienstverleningcheck
i Zorgcheck
i Bouw en installatiecheck
i Facilitaire dienstverleningcheck
i Horecaremove
i ITcheck
i Maatschappelijke dienstverleningcheck
i Retailremove
i Farma en Chemiecheck
i Accountancycheck
i Agro sectorcheck
i Automotivecheck
i Educatiecheck
i Handelremove
i Industriecheck
i Logistiekcheck
i Mediacheck
i Petrol marktcheck
i Productieremove
i Recreatiecheck
i Uitzendbranchecheck
i Vastgoedsectorcheck
i Webwinkelscheck
€1 tot €5check
€5 tot €10remove
€10 tot €25remove
€25 tot €50remove
€50 tot €75remove
€75tot €100remove
€100 of meerremove
i Bezoekersregistratiecheck
i Communicatie via softwareremove
Delen van nieuwsberichtenremove
i Interne chatremove
i Logboekcheck
i Online agendacheck
i Processignalencheck
i Tijdlijnremove
i Kilometerdeclaraties  check
i Onkostendeclaratiescheck
i Real time valuta conversieremove
i Status bekijken van declaratiesremove
i Accorderingsworkflow  check
i Automatische buitenlandse btw teruggaveremove
i Automatische kilometer berekeningremove
i Business trips aanvragencheck
i Creditcard integratieremove
i Declaraties accorderen via een appremove
i Declaraties kostenplaatsenremove
i Declareren via een app  remove
i Feedback notitiesremove
i Juridisch rechtsgeldigremove
i Meerdere documenten  remove
i Meerdere ondertekenaarsremove
Meesturen van bijlagenremove
i Voortgang ondertekenenremove
i Authenticatiemethoderemove
i Digitale handtekeningremove
i Formulieren en sjablonencheck
i Opslaan van documentenremove
i Medewerkersprofielenremove
i Meerdere verlof soortencheck
i MSScheck
i MSS appremove
i Sjablonen functie profielencheck
i Arbeidsovereenkomst generatorremove
i Bedrijfseigendommen aanvragenremove
i Contractbeheer medewerkersremove
i Digitaal personeelsdossier  remove
i ESScheck
i Genereren van een organogramremove
i Mobiele appremove
€0check
€1 tot €100check
€100 tot €500check
€20.000 of meerremove
€5.000 tot €20.000remove
€500 tot €5.000check
i Klachtregistratieremove
i Procesbeschrijvingen  remove
i Registreren van inspectiesremove
i Verbetervoorstellenremove
i Werkinstructies  remove
i Inwerkschema'sremove
i Meerdere vestigingen/afdelingen  check
i Openstaande dienstencheck
i Oproep meldingenremove
i Pauzes berekenen  remove
i Plannen op basis van budgetcheck
i Plannen op verwachte loonkostenremove
i Roosters maken remove
i Weersverwachting  remove
i Werktijden/diensten ruilen  remove
i Beschikbaarheid medewerkers  check
i Controle bezettingcheck
i Diensten herhalen  remove
i API  check
i Cloudcheck
i Sandboxcheck
i Serverremove
i Zelflerende softwareremove
i Abonnementcheck
i Eenmalig betalenremove
i Freemiumremove
i Gratis proefaccountcheck
i Op aanvraagcheck
i Per eenheidremove
i Analyse en rapportagecheck
i Bezorgingremove
i Boekhoudingremove
i CRMremove
i Debiteurenbeheerremove
i Declaratieremove
i Digitaal ondertekenenremove
i Document managementremove
i EPDremove
i ERPremove
i Facturatiecheck
i Factuurverwerkingremove
i Fiscaalremove
i Flexibele verloningremove
i Helpdeskremove
i HRMremove
i Integratie softwarecheck
i Jaarrekeningremove
i Kassaremove
i Kwaliteitsmanagementremove
i Offertecheck
Opleidingsmanagementremove
i Personeelsplanningremove
i Procesmanagementcheck
i Productconfiguratieremove
i Productieplanningremove
i Projectmanagementcheck
i Recruitmentremove
i Reserveringremove
i Rittenregistratieremove
i Salarisadministratieremove
i Salesremove
i Servicemanagementremove
i Talentmanagementremove
i Urenregistratiecheck
i Verzuimcheck
i Voorraadbeheerremove
i Webshopremove
i Werkbonnenremove
Chat met medewerkerremove
Chatbotremove
Kennisbankcheck
Mail/bericht via websiteremove
Telefonische helpdeskcheck
i Externe partij login  check
i Status van lopende takencheck
i Taken overzichtcheck
i Toewijzen van rollencheck
i Aanmaken van takencheck
Arabischremove
Deens  remove
Duits  remove
Engels  check
Finsremove
Frans  remove
Italiaans  remove
Mandarijn  remove
Nederlands  check
Noors  remove
Pools  remove
Portugees  remove
Russischremove
Spaans  remove
Tsjechischremove
Turks  remove
Zweeds  remove
i MKBcheck
i Grootbedrijfcheck
i Multinationalscheck
i Startercheck
i Stichtingcheck
i Verenigingcheck
i ZZPcheck
i Non-profitcheck
i Inklokkenremove
i Inzicht in urensaldo'scheck
i Mobiele appcheck
i Plus- en minuren  check
i Toeslagencheck
i Urenregistratie per projectcheck
i Urenregistratie personeelcheck
i Accorderen van urencheck
i Activiteitstimercheck
i Afwezigheidregistratiecheck
i Automatische tijdregistratieremove
i Calamiteitenregistratieremove
i Cao regelsremove
i Digitale prikklokremove
i Externe urenvalidatiecheck
i Tijd matchen aan klantremove
i Hoogste prijsOp aanvraag
i Laagste prijsOp aanvraag
i Ontwerpen en aanpassen van workflowsremove
i Workflow management  remove

ClockWise integraties

Bekijk hier waarmee je de software kunt koppelenkeyboard_arrow_rightkeyboard_arrow_left
  • checkAFAS software
  • checkDropbox
  • checkExact Boekhoudgemak en Multivers
  • checkExact Globe
  • checkExact Online
  • checkGoogle Calendar agenda
  • checkGoogle Drive
  • checkiCalendar
  • checkNmbrs
  • checkPower BI
  • checkSnelstart
  • checkTwinfield
  • checkYuki

ClockWise alternatieven

Werktijden

Werktijden.nl is de online personeelsplanning software en bestaat uit 4 modules:

- Rooster module (het maken van roosters)
- Verlofmodule (eenvoudig verlof bijhouden)
- Evenementen module (het plannen van evenementen)
- Urenregistratie (gewerkte uren doorgeven)

Daarnaast is werktijden.nl koppelbaar met verschillende salarisverwerkings software (Nmbrs, Cobra ect.).
Maak je werk als planner weer makkelijk en eenvoudig.
 

TimeChimp

5.0

TimeChimp is een zeer uitgebreide tool voor urenregistratie, rittenregistratie, declaraties, projectmanagement, facturatie en rapportages. Daarnaast biedt de tool diverse koppelingen met boekhoudprogramma’s, payrollingsoftware, CRM systemen en kan je via de API zelf koppelingen maken. TimeChimp richt zich erop om de algehele workflow te vereenvoudigen, maar toch meer overzicht in de organisatie te creëren. Dus met minder inspanning meer inzicht verkrijgen.

Alles valt of staat bij een juiste registratie, zodat je de juiste data hebt om jouw bedrijfsvoering op te baseren. Daarom zorgt TimeChimp ervoor dat dit onderdeel zo eenvoudig mogelijk is. Hoe lager de drempel, hoe beter de registraties. En daar pluk jij de vruchten van. TimeChimp biedt daarom verschillende opties om te registreren. Je kunt dit doen via de browserversie, de desktop app, de mobiele app of via een prikklok. Zo kun je altijd en overal je uren registreren en heb je jouw administratie altijd bij de hand.

Met TimeChimp kun je ook ziekte, overuren en verlof eenvoudig bijhouden. Op die manier kun je de gehele urenadministratie kwijt in een tool. Makkelijk voor jou, maar ook voor je medewerkers!

Daarnaast is TimeChimp continu in ontwikkeling. En die ontwikkelingen baseren ze grotendeels op de feedback van gebruikers. Er is een feedback portaal aanwezig waarin iedereen zelf feedback kan indienen, maar ook kan stemmen op de feedback van anderen. Op die manier kan iedereen bijdragen aan de ontwikkeling van de tool en wordt deze steeds stapje voor stapje beter.

Humanwave

4.9

Inzicht, overzicht en grip op al je HR-zaken

Met Humanwave hoef je nooit meer te zoeken en iedereen kijkt naar dezelfde informatie. Dit verbetert de samenwerking, voorkomt kostbare fouten en geeft rust.

Duizenden medewerkers vertrouwen dagelijks op Humanwave, geen losse Excel sheets, notities en aantekeningen meer.

Flux

4.6

Wat is Flux?

Flux geeft real-time informatie over de aanwezigheid van vast en flex personeel op de werkvloer. Het houdt rekening met de verschillende werktijden van ploegen. Ook zie je ‘hoe ver’ werknemers zijn met hun contracturen voor een bepaalde periode. Dat helpt bij het afwegen welke medewerkers voor de komende dag of week juist wel of juist niet ingezet moeten worden. Flux gaat nog een stap verder. Het is gebouwd op het idee dat informatie uit het heden en het verleden moet helpen om vooruit te denken. Data uit Flux kunnen eenvoudig worden gemodelleerd. In één oogopslag zie je bijvoorbeeld waar jouw forecast en de toekomstige beschikbaarheid van flex en vast personeel uit de pas lopen. Zo maak je altijd een sluitend rooster en anticipeer je constant met jouw workforce op de toekomst.

Wat maakt de Flux bijzonder?

Door de eenvoud en toegankelijkheid van het programma. Krijgt de organisatie meer en beter inzicht in de gewerkte uren (per kostenplaats) en heeft de medewerker ten alle tijden inzicht in de gewerkte uren en persoonlijk saldo’s. Daarnaast kun je tijdig anticiperen door onze forecast en poolmanagement module waardoor je workforce altijd perfect is afgestemd op je hoeveelheid werk. Wat voor veel bedrijven het verschil kan maken tussen winstgevendheid of niet.

Schrijf een review

Review
N.v.t.
1
2
3
4
5
Gebruiksvriendelijkheid
Performance
Beveiliging
Prijs-kwaliteitsverhouding
Service softwareleverancier
Branche
Aantal medewerkers
Geen bestanden geselecteerd

ClockWise review

Totaalscore

/5
Geen score
(0 )
Beveiliging
0,0/5star
Gebruiksvriendelijkheid
0,0/5star
Performance
0,0/5star
Prijs-kwaliteitsverhouding
0,0/5star
Service softwareleverancier
0,0/5star

Heb je ClockWise al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!

ClockWise - Veelgestelde vragen

check1 tot 5 medewerkers

check6 tot 10 medewerkers

check11 tot 25 medewerkers

check26 tot 50 medewerkers

check51 tot 75 medewerkers

check76 tot 100 medewerkers

check101 tot 150 medewerkers

check151 tot 200 medewerkers

check201 tot 250 medewerkers

check251 tot 300 medewerkers

check301 tot 350 medewerkers

check351 tot 400 medewerkers

check401 tot 500 medewerkers

check500 of meer medewerkers

checkOp aanvraag

checkAbonnement

checkGratis proefaccount

checkTelefonische helpdesk

checkKennisbank

checkZakelijke dienstverlening

checkZorg

checkBouw en installatie

checkFacilitaire dienstverlening

checkIT

checkMaatschappelijke dienstverlening

checkFarma en Chemie

checkEducatie

checkPetrol markt

checkVastgoedsector

checkUitzendbranche

checkAccountancy

checkWebwinkels

checkRecreatie

checkMedia

checkAutomotive

checkAgro sector

checkLogistiek

checkIndustrie

checkMKB

checkStarter

checkZZP

checkVereniging

checkStichting

checkGrootbedrijf

checkMultinationals

checkNon-profit

check€1 tot €100

check€0

check€100 tot €500

check€500 tot €5.000