clear

Waarom SoftwareWatcher

SoftwareWatcher is een onafhankelijk platform om bedrijfssoftware te zoeken, vergelijken en selecteren. Op ons platform brengen wij alle softwareleveranciers samen op één plek. Het doel van SoftwareWatcher is om jou te helpen met het selecteren van de bedrijfssoftware dat bij je bedrijf past en hier vervolgens een keuze tussen te maken. SoftwareWatcher biedt een aantal grote voordelen:

  • Softwareselectie tool
  • SoftwareWatcher beschikt over een uitgebreide vragenselectie die snel en eenvoudig is te doorlopen. Alle software functionaliteiten worden uitgebreid beschreven waardoor je eenvoudig aangeeft wat belangrijk voor je is. Met de softwareselectie tool zorgt SoftwareWatcher ervoor dat je uitkomt bij de bedrijfssoftware dat bij je bedrijf past.

  • Gratis advies van een software expert
  • Mocht je er nog niet helemaal uitkomen, dan helpen we je graag verder met het selecteren van de beste bedrijfssoftware voor jouw bedrijf. Door vrijblijvend contact met ons op te nemen gaan we samen kijken naar jouw huidige situatie, software wensen en bedrijfsprocessen. Op basis hiervan geven we een onafhankelijk advies welke concrete software oplossingen het best geschikt zijn voor jouw bedrijf. Ook tijdens de selectie procedure fungeren we graag als centraal aanspreekpunt voor al je vragen over software. Het is altijd mogelijk om gratis contact met ons op te nemen en gebruik te maken onze jarenlange expertise op het gebied van bedrijfsprocessen en software oplossingen.

Visma Verzuim

Schrijf een review
Plus- en minpunten
  • Gebruiksvriendelijke user interface
  • Overzichtelijke rapportages
  • AVG-proof
  • Eenvoudig verzuim melden
  • Koppelen met UWV
  • Eenvoudig koppelen met HR-systemen
  • Vitaliteitsplatform
  • Security is key
  • Open platform

Prijzen

Prijsmodellen:
Op aanvraag i
Abonnement i
Prijs per gebruiker per maand€ Op aanvraag ,- tot € Op aanvraag€ ,-Waarom is dit een indicatie?
Exacte prijzen van Visma Verzuim bekijken? Klik dan op onderstaande knop:
Prijsmodellen

Beschrijving

Verzuim zo goed en veilig mogelijk managen? Dat doe je met Visma Verzuim. Er is niet alleen aandacht voor het beperken en voorkomen van langdurig verzuim maar ook voor het versterken van veerkracht met behulp van het vitaliteitsplatform. De applicatie faciliteert een optimale samenwerking tussen werkgever, werknemer, arbodienst, bedrijfsarts, verzekeraar en het UWV. 100% AVG-proof en volgens de Wet verbetering poortwachter. Security is key bij Visma Verzuim.

Impressie

Visma Verzuim functionaliteiten

1 tot 5 medewerkersremove
6 tot 10 medewerkersremove
11 tot 25 medewerkersremove
26 tot 50 medewerkersremove
51 tot 75 medewerkersremove
76 tot 100 medewerkersremove
101 tot 150 medewerkersremove
151 tot 200 medewerkerscheck
201 tot 250 medewerkerscheck
251 tot 300 medewerkerscheck
301 tot 350 medewerkerscheck
351 tot 400 medewerkerscheck
401 tot 500 medewerkerscheck
500 of meer medewerkerscheck
i Kasstroomoverzichtremove
i Kostenplaats rapportagesremove
Kostenprognosesremove
i Medewerker productiviteitremove
i Omzet prognosesremove
i Omzet rapportagesremove
i Omzet rapportages per medewerkerremove
i Omzet verdeling klantenportefeuilleremove
i Onderhandenwerk positieremove
i Opleidingsrapportagesremove
i POP rapportagesremove
Prognose balansremove
Prognose kasstroomoverzichtremove
Prognose resultatenrekeningremove
Project resultatenremove
i Resultatenrekeningremove
i Verzuimrapportages  check
i Balansremove
i Benchmark  remove
Bezettingsgraad rapportagesremove
i Calamiteitenregistratieremove
i Doorrekenen van scenario’s  remove
i Drillthrough  remove
i Financiële ratio'sremove
i HR rapportagescheck
i Back upsremove
i Beveiliging en toegang op IP-adresremove
i Data opslag in Europa check
i Flexibele gebruikersrechten  check
i Single Sign On (SSO)check
i Twee-factor-authenticatiecheck
i Overheidcheck
i Zakelijke dienstverleningcheck
i Zorgcheck
i Bouw en installatiecheck
i Facilitaire dienstverleningcheck
i Horecacheck
i ITcheck
i Maatschappelijke dienstverleningcheck
i Retailcheck
i Farma en Chemiecheck
i Accountancycheck
i Agro sectorcheck
i Automotivecheck
i Educatiecheck
i Handelcheck
i Industriecheck
i Logistiekcheck
i Mediacheck
i Petrol marktcheck
i Productiecheck
i Recreatiecheck
i Uitzendbranchecheck
i Vastgoedsectorcheck
i Webwinkelscheck
€75tot €100remove
€1 tot €5remove
€5 tot €10remove
€10 tot €25remove
€25 tot €50remove
€50 tot €75remove
€100 of meerremove
i Bezoekersregistratieremove
i Communicatie via softwarecheck
Delen van nieuwsberichtencheck
i Interne chatremove
i Logboekcheck
i Online agendacheck
i Processignalencheck
i Tijdlijncheck
i Formulieren en sjablonencheck
i Opslaan van documentencheck
i Medewerkersprofielenremove
i Meerdere verlof soortencheck
i MSSremove
i MSS appremove
i Sjablonen functie profielenremove
i Arbeidsovereenkomst generatorremove
i Bedrijfseigendommen aanvragenremove
i Contractbeheer medewerkersremove
i Digitaal personeelsdossier  remove
i ESSremove
i Genereren van een organogramremove
i Mobiele appremove
€0remove
€1 tot €100remove
€100 tot €500remove
€20.000 of meerremove
€5.000 tot €20.000remove
€500 tot €5.000remove
i Klachtregistratieremove
i Procesbeschrijvingen  remove
i Registreren van inspectiesremove
i Verbetervoorstellenremove
i Werkinstructies  remove
i API  check
i Cloudcheck
i Sandboxremove
i Serverremove
i Zelflerende softwareremove
i Abonnementcheck
i Eenmalig betalenremove
i Freemiumremove
i Gratis proefaccountremove
i Op aanvraagcheck
i Per eenheidremove
i Analyse en rapportagecheck
i Bezorgingremove
i Boekhoudingremove
i CRMcheck
i Debiteurenbeheerremove
i Declaratieremove
i Digitaal ondertekenencheck
i Document managementremove
i EPDremove
i ERPremove
i Facturatieremove
i Factuurverwerkingremove
i Fiscaalremove
i Flexibele verloningremove
i Helpdeskremove
i HRMremove
i Integratie softwareremove
i Jaarrekeningremove
i Kassaremove
i Kwaliteitsmanagementremove
i Offerteremove
Opleidingsmanagementremove
i Personeelsplanningremove
i Procesmanagementremove
i Productconfiguratieremove
i Productieplanningremove
i Projectmanagementremove
i Recruitmentremove
i Reserveringremove
i Rittenregistratieremove
i Salarisadministratieremove
i Salesremove
i Servicemanagementremove
i Talentmanagementremove
i Urenregistratieremove
i Verzuimcheck
i Voorraadbeheerremove
i Webshopremove
i Werkbonnenremove
i Externe partij login  remove
i Status van lopende takenremove
i Taken overzichtremove
i Toewijzen van rollenremove
i Aanmaken van takenremove
Arabischremove
Deens  remove
Duits  remove
Engels  check
Finsremove
Frans  remove
Italiaans  remove
Mandarijn  remove
Nederlands  check
Noors  remove
Pools  remove
Portugees  remove
Russischremove
Spaans  remove
Tsjechischremove
Turks  remove
Zweeds  remove
i MKBremove
i Grootbedrijfcheck
i Multinationalscheck
i Starterremove
i Stichtingcheck
i Verenigingremove
i ZZPremove
i Non-profitcheck
i Scheiding medische en niet medische gegevens  check
i Status overzicht per medewerker  check
i Verzuimdossier per medewerker  check
i Verzuimprotocol conform WvPcheck
i Werknemer logincheck
i Bedrijfsarts login  check
i Derde partij login  check
i Hoogste prijsOp aanvraag
i Laagste prijsOp aanvraag
i Ontwerpen en aanpassen van workflowsremove
i Workflow management  remove
DISremove
Fytekremove
LDFremove
Mediquestremove
Nivelremove
QDNAremove
Qualiviewremove
Serviantremove
Therapielandremove
WeSeeDoremove
Zorgdomeinremove
Zorgmailremove
Zorgvergoedingremove

Visma Verzuim integraties

Bekijk hier waarmee je de software kunt koppelenkeyboard_arrow_rightkeyboard_arrow_left
  • checkAFAS software
  • checkDizzyData
  • checkExact Boekhoudgemak en Multivers
  • checkExact Online
  • checkFiscaal Gemak
  • checkGmail
  • checkHR2DAY
  • checkLoket
  • checkMicrosoft Outlook
  • checkNmbrs
  • checkVisma
  • checkWorkday
  • checkYuki

Visma Verzuim alternatieven

HoorayHR

4.8

HoorayHR is de HR-tool die organisaties helpt om taken rondom personeelsdossiers, verlof, verzuim, overuren en contracten te stroomlijnen. In één simpele omgeving hou jij overzicht over jouw teams. Samen met je collega's heb je toegang tot de app en automatiseert Hooray jouw HR-proces. Zo maak jij iedereen in jouw team blij!

Nmbrs®

3.6

Nmbrs is een in Amsterdam gevestigde HR- en payroll softwareleverancier voor de Nederlandse en Zweedse markt. In de ontwikkeling van onze HR- en payroll software ligt de nadruk op de rol van HR. Door alle sleutelgebruikers - inclusief de medewerker - te betrekken, zorgen wij ervoor dat met minimale inspanning een optimale HR dienstverlening kan worden verleend.

Nmbrs biedt software aan voor de MKB markt, waarbij bedrijven zelf in staat zijn om hun volledige HR en salarisprocessen te verwerken. Daarnaast biedt Nmbrs ook een oplossing voor de accountants en salarisdienstverleners, die met behulp van onze software de volledige personeelsadministratie voor hun klanten kunnen verzorgen.

 

Pantheon HRM

Wij vinden plezier hebben in je werk belangrijk! Onze online HRM software ondersteunt je daarin, zodat je meer tijd over houdt voor je medewerkers en jezelf"

Pantheon HRM helpt klanten bij het optimaliseren van de HR processen. Wij geven je de mogelijkheid om je eigen HRM software samen te stellen. Zo kan je kiezen voor één of meerdere modules die elkaar versterken. Pantheon HRM heeft de volgende modules:

- Personeelsplanning
- Urenregistratie
- Salaris
- Salarisverwerking (dienst)
- Verlofregistratie
- Verzuimregistratie
- Overwerk
- Declareren
- Digitaal dossier
- Intranet
- Arbeidsvoorwaarden
- Uren en Factureren

Ontdek vandaag nog de mogelijkheden en probeer Pantheon HRM 14 dagen gratis. Geheel vrijblijvend en zonder creditcard.

C-IRIS

C-IRIS biedt elke medewerker de mogelijkheid in te loggen, hiervoor dient de beheerder toestemming te verlenen. Zodra een medewerker zich inlogt, wordt er toegang verschaft tot de persoonlijke gegevens, het rooster en de urenregistratie.  

Middels het rooster kan de desbetreffende medewerker de planning bekijken en zelfs die van collega’s inzien. Tevens kan de medewerker hierin mogelijke beschikbaarheid opgeven. Middels het menu-item ‘urenregistratie’ kunnen de gemaakte uren worden opgevraagd.

Personeelsdossier

Al uw personeelsgegevens centraal en overal ter wereld toegankelijk!

C-IRIS biedt inzichtelijkheid in personeelsgegevens overal ter wereld. Het personeelsdossier verschaft informatie over de persoonsgegevens, contracten, verlofaanvragen en de jaaroverzichten van urenregistraties; dit wordt per medewerker inzichtelijk gemaakt. C-IRIS zet gegevens om in bruikbare en begrijpelijke informatie, zodat u snel en efficiënt als uw personeelsgegevens via één centraal punt kunt beheren.
 

Rooster

Beheersbaarheid in personeelskosten en inzetbaarheid van uw personeel in één duidelijk overzicht!

Met C-IRIS bespaart u niet alleen tijd maar ook geld! Met C-IRIS heeft u overzicht over de ingezette personeelsleden en de kosten die het roosteren van deze personeelsleden met zich meebrengt. C-IRIS laat zien welk personeel beschikbaar is en wat het uurloon van dit personeelslid betreft. Met deze inzichten kunt u snel en gemakkelijke een weloverwogen keuze maken, welk personeelslid in te roosteren.  

Wilt u snel en efficiënt roosteren? C-IRIS maakt dit mogelijk, doordat een gebruiker zelf de beschikbaarheid kan aangeven en de planner hierdoor een duidelijk overzicht verkrijgt met beschikbare personeelsleden.  

Dat kan met C-IRIS!
 

Urenregistratie

Realtime inzicht in alle urenregistraties!

Het hypermoderne realtime dashboard van C-IRIS maakt het mogelijk direct inzicht te verkrijgen in alle urenregistraties, gebruikmakend van de handige filters. Deze functie geeft bijvoorbeeld een realtime overzicht van alle urenregistraties per bedrijfslocatie of afdeling. De handige kleurblokken binnen C-IRIS zorgen ervoor dat het verschil tussen de gewerkte uren, ziekte dagen of verlofgoedkeuringen meteen te zien zijn.  

De optionele klokkasten zorgen voor een automatische verwerking van de geregistreerde uren. Tevens is het mogelijk de uren handmatig door het eigen personeel te laten registreren zonder klokkastmodules, dit beslaat logischerwijs meer tijd.

Klokkast

De TRM (Time Registration Module) zorgt voor accurate urenregistraties!

Het kloksysteem (TRM) biedt medewerkers de mogelijkheid in en uit te klokken op een snelle en accurate manier. De slimme klokmarges, die per locatie of afdeling in te stellen zijn, zorgen ervoor dat urenregistraties synchroon lopen met uw planning.  

Naast deze slimme functie, biedt de klokkast van C-IRIS tevens de mogelijkheid om pauzetijden automatisch te laten verwerken.  

Het strakke design van onze klokkasten zorgt niet alleen voor een perfecte urenregistratie maar is ook een echte eyecatcher binnen uw bedrijf.  

Rapportages

Gegevens omzetten naar informatie? Dat kan via overzichtelijke rapportages!

De functie ‘rapportages’ biedt de kans tot het verkrijgen van inzicht in organisatorische zaken. U kunt bijvoorbeeld een rapportage inzien die alle personeelskosten in een bepaalde periode weergeeft of het totaal aantal uren dat een medewerker binnen een bepaalde periode heeft gewerkt.  


App (iOS & Android)

Efficiënt en doelgericht werken in een wereld van mobiele devices!

In deze tijd zijn mobiele applicaties niet meer weg te denken en tevens C-IRIS gaat hierin mee; door de App toegankelijk te maken voor zowel Apple-gebruikers als Android-gebruikers.  

Binnen C-IRIS staan de woorden ‘doelgericht’ en ‘efficiënt’ centraal; de mobiel app maakt onder andere persoonsgegevens, rooster-items, urenregistratie inzichtelijk. De planner verkrijgt, middels de eigen ingevoerde gegevens van de medewerkers, inzicht in beschikbaarheid, ziekte en verlofaanvragen. Vervolgens krijgt de planner de mogelijkheid deze aanvragen definitief te verwerken en accorderen in het systeem.
 

Koppelingen

Samenwerken met externe partijen om meer tijd vrij te maken voor uw core business werkzaamheden!
Binnen C-IRIS kunt u een integratie met externe partijen realiseren, waardoor u nog meer tijd kunt besparen.  

Door het maken van een koppeling tussen één of meerdere partijen kunt u persoonsgegevens en contracten synchroniseren. Momenteel werkt C-IRIS onder andere samen met NMBRS en Connexie. Mocht u een samenwerking wensen tussen één of meerdere andere partijen, dan is dit wellicht ook mogelijk.  

Schrijf een review

Review
N.v.t.
1
2
3
4
5
Gebruiksvriendelijkheid
Performance
Beveiliging
Prijs-kwaliteitsverhouding
Service softwareleverancier
Branche
Aantal medewerkers
Geen bestanden geselecteerd

Visma Verzuim review

Totaalscore

/5
Geen score
(0 )
Beveiliging
0,0/5star
Gebruiksvriendelijkheid
0,0/5star
Performance
0,0/5star
Prijs-kwaliteitsverhouding
0,0/5star
Service softwareleverancier
0,0/5star

Heb je Visma Verzuim al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!

Visma Verzuim - Veelgestelde vragen

check151 tot 200 medewerkers

check201 tot 250 medewerkers

check251 tot 300 medewerkers

check301 tot 350 medewerkers

check351 tot 400 medewerkers

check401 tot 500 medewerkers

check500 of meer medewerkers

checkOp aanvraag
 i
checkAbonnement
 i
checkNederlands  

checkEngels  

checkOverheid
 i
checkZakelijke dienstverlening
 i
checkZorg
 i
checkBouw en installatie
 i
checkFacilitaire dienstverlening
 i
checkHoreca
 i
checkIT
 i
checkMaatschappelijke dienstverlening
 i
checkRetail
 i
checkFarma en Chemie
 i
checkEducatie
 i
checkPetrol markt
 i
checkVastgoedsector
 i
checkUitzendbranche
 i
checkAccountancy
 i
checkWebwinkels
 i
checkHandel
 i
checkRecreatie
 i
checkProductie
 i
checkMedia
 i
checkAutomotive
 i
checkAgro sector
 i
checkLogistiek
 i
checkIndustrie
 i
checkStichting
 i
checkGrootbedrijf
 i
checkMultinationals
 i
checkNon-profit
 i
Raadpleeg hiervoor de integraties