clear

Waarom SoftwareWatcher

SoftwareWatcher is een onafhankelijk platform om bedrijfssoftware te zoeken, vergelijken en selecteren. Op ons platform brengen wij alle softwareleveranciers samen op één plek. Het doel van SoftwareWatcher is om jou te helpen met het selecteren van de bedrijfssoftware dat bij je bedrijf past en hier vervolgens een keuze tussen te maken. SoftwareWatcher biedt een aantal grote voordelen:

  • Softwareselectie tool
  • SoftwareWatcher beschikt over een uitgebreide vragenselectie die snel en eenvoudig is te doorlopen. Alle software functionaliteiten worden uitgebreid beschreven waardoor je eenvoudig aangeeft wat belangrijk voor je is. Met de softwareselectie tool zorgt SoftwareWatcher ervoor dat je uitkomt bij de bedrijfssoftware dat bij je bedrijf past.

  • Gratis advies van een software expert
  • Mocht je er nog niet helemaal uitkomen, dan helpen we je graag verder met het selecteren van de beste bedrijfssoftware voor jouw bedrijf. Door vrijblijvend contact met ons op te nemen gaan we samen kijken naar jouw huidige situatie, software wensen en bedrijfsprocessen. Op basis hiervan geven we een onafhankelijk advies welke concrete software oplossingen het best geschikt zijn voor jouw bedrijf. Ook tijdens de selectie procedure fungeren we graag als centraal aanspreekpunt voor al je vragen over software. Het is altijd mogelijk om gratis contact met ons op te nemen en gebruik te maken onze jarenlange expertise op het gebied van bedrijfsprocessen en software oplossingen.

Plus- en minpunten
  • HR & Social in één platform
  • Unieke App met alle HR functionaliteit
  • Volledig cloud
  • HR Analytics
  • Van sollicitatie tot aan offboarding
€ Op aanvraag ,- tot € Op aanvraag€ ,-Prijs per gebruiker per maandWaarom is dit een indicatie?Prijsmodellen

Beschrijving

HR2day is een dedicated HR & Payroll oplossing gebouwd op het meest innovatieve cloudplatform ter wereld, Salesforce. HR2day combineert alle HR thema's, processen & Analytics met een social platform zodat werknemers, managers en HR overal inzicht hebben en verbonden zijn.

Impressie

HR2day functionaliteiten

1 tot 5 medewerkersremove
6 tot 10 medewerkersremove
11 tot 25 medewerkersremove
26 tot 50 medewerkersremove
51 tot 75 medewerkersremove
76 tot 100 medewerkersremove
101 tot 150 medewerkerscheck
151 tot 200 medewerkerscheck
201 tot 250 medewerkerscheck
251 tot 300 medewerkerscheck
301 tot 350 medewerkerscheck
351 tot 400 medewerkerscheck
401 tot 500 medewerkerscheck
500 of meer medewerkerscheck
i Back upscheck
i Beveiliging en toegang op IP-adrescheck
i Data opslag in Europa check
i Flexibele gebruikersrechten  check
i Single Sign On (SSO)check
i Twee-factor-authenticatiecheck
i Zakelijke dienstverleningcheck
i Zorgremove
i Bouw en installatiecheck
i Facilitaire dienstverleningcheck
i Horecacheck
i ITcheck
i Maatschappelijke dienstverleningcheck
i Retailcheck
i Farma en Chemiecheck
i Accountancyremove
i Agro sectorcheck
i Automotivecheck
i Educatiecheck
i Handelcheck
i Industriecheck
i Logistiekcheck
i Mediacheck
i Petrol marktcheck
i Productiecheck
i Recreatiecheck
i Uitzendbrancheremove
i Vastgoedsectorcheck
i Webwinkelscheck
€1 tot €5remove
€5 tot €10remove
€10 tot €25remove
€25 tot €50remove
€50 tot €75remove
€75tot €100remove
€100 of meerremove
i Bezoekersregistratieremove
i Communicatie via softwarecheck
Delen van nieuwsberichtencheck
i Interne chatcheck
i Logboekcheck
i Online agendaremove
i Processignalencheck
i Tijdlijnremove
i Kilometerdeclaraties  check
i Onkostendeclaratiescheck
i Real time valuta conversieremove
i Status bekijken van declaratiescheck
i Accorderingsworkflow  check
i Automatische buitenlandse btw teruggaveremove
i Automatische kilometer berekeningcheck
i Business trips aanvragenremove
i Creditcard integratieremove
i Declaraties accorderen via een appcheck
i Declaraties kostenplaatsencheck
i Declareren via een app  check
i Feedback notitiesremove
i Authenticatiemethodecheck
i Juridisch rechtsgeldigcheck
i Meerdere documenten  check
i Meerdere ondertekenaarscheck
i Meesturen van bijlagenremove
i Voortgang ondertekenencheck
i Digitale handtekeningcheck
i Formulieren en sjablonencheck
i Opslaan van documentencheck
i ESScheck
i ESS appcheck
i Medewerkersprofielencheck
i Meerdere verlof soortencheck
i MSScheck
i MSS appcheck
i POP rapportagescheck
i Sjablonen functie profielencheck
i Bedrijfseigendommen aanvragencheck
i Calamiteitenrapportageremove
i Contractbeheer medewerkerscheck
i Digitaal personeelsdossier  check
i Genereren van een organogramcheck
i HR rapportagescheck
i Arbeidsovereenkomst generatorcheck
€0remove
€1 tot €100remove
€100 tot €500remove
€20.000 of meerremove
€5.000 tot €20.000check
€500 tot €5.000remove
i Klachtregistratieremove
i Procesbeschrijvingen  remove
i Registreren van inspectiesremove
i Verbetervoorstellenremove
i Werkinstructies  remove
i Inkoopkosten opleidingenremove
i Inzicht in studievoortgangremove
i Opleiding registratiecheck
i Opleidingen beherencheck
i Opleidingen plannenremove
i Opleidingsmanagement van medewerkersremove
i Opleidingsrapportagescheck
i Website koppelingremove
i Werken met studiemateriaalremove
i Evaluatie van opleidingenremove
i Inwerkschema'sremove
i Meerdere vestigingen/afdelingen  remove
i Openstaande dienstenremove
i Oproep meldingenremove
i Pauzes berekenen  remove
i Plannen op basis van budgetremove
i Plannen op verwachte loonkostenremove
i Roosters maken remove
i Toeslagenremove
i Weersverwachting  remove
i Werktijden/diensten ruilen  remove
i Beschikbaarheid medewerkers  remove
i Controle bezettingremove
i Diensten herhalen  remove
i API  check
i Cloudcheck
i Sandboxremove
i Serverremove
i Zelflerende softwareremove
i Abonnementremove
i Eenmalig betalenremove
i Freemiumremove
i Gratis proefaccountremove
i Op aanvraagremove
i Per eenheidremove
i Koppeling loonschalen  check
i Proforma  check
i TWK berekeningencheck
i WKR  check
i Automatische trede verhoging  check
i Digitale loonstrook  check
i Eigen regelingen toevoegencheck
i Salaris betaalbestandcheck
i Analyse en rapportagecheck
i Bezorgingremove
i Boekhoudingremove
i CRMremove
i Debiteurenbeheerremove
i Declaratiecheck
i Digitaal ondertekenencheck
i Document managementcheck
i EPDremove
i ERPremove
i Facturatieremove
i Factuurverwerkingremove
i Fiscaalremove
i Flexibele verloningremove
i Helpdeskremove
i HRMcheck
i Integratie softwareremove
i Jaarrekeningremove
i Kassaremove
i Kwaliteitsmanagementremove
i Offerteremove
Opleidingsmanagementcheck
i Personeelsplanningremove
i Procesmanagementremove
i Productconfiguratieremove
i Productieplanningremove
i Projectmanagementremove
i Recruitmentcheck
i Reserveringremove
i Rittenregistratieremove
i Salarisadministratiecheck
i Salesremove
i Servicemanagementremove
i Talentmanagementcheck
i Urenregistratieremove
i Verlof en verzuimcheck
i Voorraadbeheerremove
i Webshopremove
i Werkbonnenremove
i Externe partij login  check
i Status van lopende takencheck
i Taken overzichtcheck
i Toewijzen van rollencheck
i Aanmaken van takencheck
Arabischremove
Deens  remove
Duits  remove
Engels  check
Finsremove
Frans  remove
Italiaans  remove
Mandarijn  remove
Nederlands  check
Noors  remove
Pools  remove
Portugees  remove
Russischremove
Spaans  remove
Tsjechischremove
Turks  remove
Zweeds  remove
i Game based assessmentsremove
Gesprekscycluscheck
i Persoonlijk ontwikkelingsplancheck
i Prestatiemanagement  check
i 360 graden feedback  check
i Feedback tussen medewerkers  check
i MKBcheck
i Grootbedrijfcheck
i Multinationalscheck
i Stichtingcheck
i Verenigingremove
i Non-profitremove
i Inklokkenremove
i Inzicht in urensaldo'sremove
i Plus- en minuren  remove
i Uren registreren via een mobiele appremove
i Urenregistratie per projectremove
i Urenregistratie personeelremove
i Accorderen van urenremove
i Activiteitstimerremove
i Afwezigheidregistratieremove
i Automatisch tijd matchen aan klantremove
i Automatische tijdregistratieremove
i Cao regelsremove
i Externe urenvalidatieremove
Biometrische handtekeningremove
DigiD  remove
eHerkenning  remove
Email  remove
iDIN  remove
IP adres  remove
SMS verificatie  remove
Verificatie middels iDealremove
Scheiding medische en niet medische gegevens  remove
i Status overzicht per medewerker  check
Verzuimdossier per medewerker  check
i Verzuimprotocol conform WvPcheck
i Verzuimrapportages  check
i Werknemer logincheck
i Bedrijfsarts login  check
i Derde partij login  check
Hoogste prijsOp aanvraag
Laagste prijsOp aanvraag
i Input van leidinggevende of HR-medewerkers  check
i Inzicht in sollicitatie status  check
i Kandidaten management  check
i Koppeling met banensites  check
i Matching mogelijkheden  check
i Online publiceren van vacatures  check
i Scores koppelen aan sollicitatieformulieren  check
i Sollicitant selfservice  check
i Sollicitatieformulieren ontwerpen  check
i Solliciteren via social media  remove
i Sourcing mogelijkheden  remove
i Vacaturebeheer  check
i Beoordelen van sollicitanten  check
i CV koppeling met Linkedin  check
i Ontwerpen en aanpassen van workflowscheck
i Workflow management  check

HR2day integraties

Bekijk hier waarmee je de software kunt koppelenkeyboard_arrow_rightkeyboard_arrow_left
  • checkAccountview
  • checkExact Compact
  • checkExact Globe
  • checkExact Online
  • checkHR2DAY
  • checkTwinfield
  • checkUnit4
  • checkVisma

HR2day alternatieven

Buddee

5.0

iHRM software platform

Onze core is ons iHRM platform gericht op het moderne mkb (5 – 75 werknemers). Eenvoudige en gebruiksvriendelijke plug-and-play HR software zowel op de desktop als mobiel in Nederlands en Engels met features als:

- Digitaal AVG-proof personeelsdosssier;
- Verlof- & Verzuimmanagement;
- Taken & Reminders (eventueel via automatisch via onze slimme werkstromen;
- Slim beheer van bedrijfsmiddelen, documenten en contracten, etc.;
- HR analytics d.m.v. rapporten;
- Employee & Management Self Service (ESS & MSS);
- Beoordelingen- en Opleidingenbeheer;
- (Over)urenregistratie;
- Kalenderfunctie;
- En veel meer!

Geen dure implementatietrajecten, geen dure opleidingskosten, geen overbodige en ingewikkelde opties die je als mkb’er toch niet gebruikt.

Ready-to-go voor EUR 4 per werknemer/maand! 

Salarisadministratie services

Omdat wij vinden dat HR en Salarisadministratie hand-in-hand gaan bieden zelf ook salarisadministratie aan als een additionele dienstverlening  Deze dienst staat dus los van ons iHRM platform maar het proces is wel slim geïntegreerd indien voor deze dienst wordt gekozen.

Wij bieden dit aan omdat wij van mening zijn dat salarisadministratie in veel gevallen te specialistisch is voor het (kleine) mkb om zelf te doen.

Voor salarisadministratie rekenen wij een voordelig tarief van EUR 8,50 – EUR 12,50 per loonstrook afhankelijk van de complexiteit van de loonstrook. Denk bij complexere loonstroken aan toepasselijke CAO, pensioen, belaste- en onbelaste onkosten etc. Voor salarisadministratie doen wij altijd een intake-gesprek om de dienst zo (kosten)efficient mogelijk aan te kunnen bieden.

Atrea Workforce Management Systems

5.0

Bij Atrea vinden wij dat tijd telt. Daarom profiteren bij Atrea zowel medewerkers als werkgevers van de inzichten die tijd je kan geven. Inzichten in gewerkte uren, toeslagen en verlofuren zijn niet alleen bepalend voor werkroosters of bezettingsplanningen, het zorgt ook voor minder gedoe in de salarisadministratie en verstevigt de vertrouwensband tussen medewerker en werkgever.

Met het tijdregistratie systeem van Atrea heeft u een oplossing in handen die al bij veel organisaties in onder andere de logistiek, handel en productie zichzelf ruimschoots heeft bewezen. Onze tijdregistratie software komt met een uitgebreid pakket aan rekenregels en algoritmes die het voor u makkelijker maken om geldende toeslagen voor thuiswerken, ploegendiensten en onregelmatigheidsdiensten te berekenen. Ook CAO afspraken als pauzetijden kunnen in het systeem worden afgevangen.

Onze geïntegreerde oplossing bevat o.a. modules voor:

- Aan- en afwezigheidregistratie
- Verlofregistratie
- Bezettingsplanning
- Employee Self Service - mobiele app
- Manager Self Service - mobiele app
- Project-, order- en kostenplaatsregistratie
- Toegangscontrole
- Calamiteitenlijst (BHV)
- Koppelingen met achterliggende systemen zoals, ERP, Salarisadministratie en planningssoftwarepakketten

Humanwave

4.9

Inzicht, overzicht en grip op al je HR-zaken

Met Humanwave hoef je nooit meer te zoeken en iedereen kijkt naar dezelfde informatie. Dit verbetert de samenwerking, voorkomt kostbare fouten en geeft rust.

Duizenden medewerkers vertrouwen dagelijks op Humanwave, geen losse Excel sheets, notities en aantekeningen meer.

Personio

4.5

With Personio you can do everything from recruiting, administration and development to payment of your employees! Personio becomes your HR engine room, allowing you to manage all employee data centrally. Automate complex HR processes and complete time-consuming routine tasks with the push of a button. With Personio, you gain time for more value-adding HR tasks. In addition, the first-class service team based in Europe helps you get started with Personio in four to eight weeks, depending on the size of your company.

Simple, safe, holistic - Personio combines all important HR and recruiting processes in one intuitive, cloud-based software solution for companies from 10 to 2000 employees, which is operated exclusively on certified servers within Europe. The solution includes job postings, integrated career sites, applicant management, employee on- and off-boarding, absence management, approval processes, salary management, attendance, document management, performance, reports, employee self service and payroll. Personio is characterized by a high degree of customizability, data security and a detailed access rights management for employees. As cloud software, the tool can be used immediately on any device without installation.

 

One solution for everything - No matter whether it is the administration of master data, absences, salaries, performance or recruiting. Personio is the holistic HR solution - without the need of Excel.

Customizable to individual needs - Personio is highly customizable in all aspects and can adapt to every process exactly as it appears in your company.

Certified data protection - All your data is stored securely on servers within Europe. For hosting we only use ISO-certified providers.

Ready to start immediately - Personio runs without installation in your web browser - on any device. Your existing data can be imported in minutes.

Simple and efficient - Ease of use is the main focus of Personio and enables efficient and fast HR processes.

Schrijf een review over HR2day

Review
N.v.t.
1
2
3
4
5
Gebruiksvriendelijkheid
Performance
Beveiliging
Prijs-kwaliteitsverhouding
Service softwareleverancier
Branche
Aantal medewerkers
Geen bestanden geselecteerd

Reviews over HR2day

Totaalscore

/5
Geen score
(0 )
Beveiliging
0,0/5star
Gebruiksvriendelijkheid
0,0/5star
Performance
0,0/5star
Prijs-kwaliteitsverhouding
0,0/5star
Service softwareleverancier
0,0/5star

Heb je HR2day al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!

HR2day - Veelgestelde vragen

check101 tot 150 medewerkers

check151 tot 200 medewerkers

check201 tot 250 medewerkers

check251 tot 300 medewerkers

check301 tot 350 medewerkers

check351 tot 400 medewerkers

check401 tot 500 medewerkers

check500 of meer medewerkers

checkZakelijke dienstverlening

checkBouw en installatie

checkFacilitaire dienstverlening

checkHoreca

checkIT

checkMaatschappelijke dienstverlening

checkRetail

checkFarma en Chemie

checkPetrol markt

checkVastgoedsector

checkWebwinkels

checkHandel

checkRecreatie

checkEducatie

checkProductie

checkMedia

checkAutomotive

checkAgro sector

checkLogistiek

checkIndustrie