clear

Waarom SoftwareWatcher

SoftwareWatcher is een onafhankelijk platform om bedrijfssoftware te zoeken, vergelijken en selecteren. Op ons platform brengen wij alle softwareleveranciers samen op één plek. Het doel van SoftwareWatcher is om jou te helpen met het selecteren van de bedrijfssoftware dat bij je bedrijf past en hier vervolgens een keuze tussen te maken. SoftwareWatcher biedt een aantal grote voordelen:

  • Softwareselectie tool
  • SoftwareWatcher beschikt over een uitgebreide vragenselectie die snel en eenvoudig is te doorlopen. Alle software functionaliteiten worden uitgebreid beschreven waardoor je eenvoudig aangeeft wat belangrijk voor je is. Met de softwareselectie tool zorgt SoftwareWatcher ervoor dat je uitkomt bij de bedrijfssoftware dat bij je bedrijf past.

  • Gratis advies van een software expert
  • Mocht je er nog niet helemaal uitkomen, dan helpen we je graag verder met het selecteren van de beste bedrijfssoftware voor jouw bedrijf. Door vrijblijvend contact met ons op te nemen gaan we samen kijken naar jouw huidige situatie, software wensen en bedrijfsprocessen. Op basis hiervan geven we een onafhankelijk advies welke concrete software oplossingen het best geschikt zijn voor jouw bedrijf. Ook tijdens de selectie procedure fungeren we graag als centraal aanspreekpunt voor al je vragen over software. Het is altijd mogelijk om gratis contact met ons op te nemen en gebruik te maken onze jarenlange expertise op het gebied van bedrijfsprocessen en software oplossingen.

Outstanding24

Schrijf een review
Plus- en minpunten
  • Wij automatiseren jouw debiteurenbeheer
  • Automatische herinneringen in jouw eigen look and feel
  • Dynamic Flow: herinneringsflow past zich aan het betaalgedrag per klant aan
  • Transparant, effectief en met respect voor de relatie met jouw klant
  • Jouw facturen worden eerder betaald
  • incassotraject is inbegrepen in onze werkwijze
  • 100% geautomatiseerde koppeling met alle boekhoudpakketten!
  • Ongelimiteerd aantal gebruikers
  • Uitgebreide rapportages
  • Jouw cashflow verbetert en de kosten voor debiteurenbeheer nemen af
  • Betalingsregelingen per debiteur super simpel aan te maken
  • Betaallinks meesturen met herinneringen

Prijzen

Prijsmodellen:
Abonnement i
Gratis proefaccount i
Prijs per gebruiker per maand€ 23 ,- tot € 129€ ,-Waarom is dit een indicatie?
Exacte prijzen van Outstanding24 bekijken? Klik dan op onderstaande knop:
Prijsmodellen

Beschrijving

Outstanding24 is de innovatie in online debiteurenbeheer. Geen standaardoplossingen, maar maatwerk. Bovendien heeft de gebruiker er nauwelijks omkijken naar; die is namelijk al druk genoeg met ondernemen. U wilt ontzorgt worden en dat regelt Outstanding24. U stelt ons eenmalig in. Herinneringen en aanmaningen worden automatisch verzonden, maar u blijft zelf wel altijd "in controle". De Dynamic Flow verstuurt de herinneringen, maar door algoritmes en artificial intelligence past het zich aan aan het betaalgedrag van uw klanten. Dus altijd de juiste soort opvolging. Ons pakket omvat: herinneringen, incassobrieven, betalingsregelingen, bellijsten, management rapportages, download mogelijkheid en nog veel meer. Probeer ons eens uit!

Impressie

Outstanding24 functionaliteiten

1 tot 5 medewerkerscheck
6 tot 10 medewerkerscheck
11 tot 25 medewerkerscheck
26 tot 50 medewerkerscheck
51 tot 75 medewerkerscheck
76 tot 100 medewerkerscheck
101 tot 150 medewerkerscheck
151 tot 200 medewerkerscheck
201 tot 250 medewerkerscheck
251 tot 300 medewerkerscheck
301 tot 350 medewerkerscheck
351 tot 400 medewerkerscheck
401 tot 500 medewerkerscheck
500 of meer medewerkersremove
AfterPayremove
American Expressremove
ApplePayremove
Cadeaukaartenremove
Capayableremove
Carte Bleueremove
Cartes Bancairesremove
EPSremove
Focumremove
iDEALremove
iDEAL QRremove
KBC  remove
Klarnaremove
Maestro  remove
Mastercard  remove
Pay  remove
PayPal  remove
Paysafecardremove
Przelewy24remove
SEPAremove
Sofort  remove
Visa  remove
Achteraf betalen  check
i Afrekenen zonder account  remove
i Automatische incasso  remove
Bancontact Mister Cash  remove
Bank transfer  remove
Belfius  remove
Bitcoinremove
Discover  remove
Giropay  remove
i Back upscheck
i Beveiliging en toegang op IP-adresremove
i Data opslag in Europa check
i Flexibele gebruikersrechten  check
i Single Sign On (SSO)check
i Twee-factor-authenticatiecheck
i Overheidcheck
i Zakelijke dienstverleningcheck
i Zorgcheck
i Bouw en installatiecheck
i Facilitaire dienstverleningcheck
i Horecacheck
i ITcheck
i Maatschappelijke dienstverleningcheck
i Retailcheck
i Farma en Chemiecheck
i Accountancycheck
i Agro sectorcheck
i Automotivecheck
i Educatiecheck
i Handelcheck
i Industriecheck
i Logistiekcheck
i Mediacheck
i Petrol marktcheck
i Productiecheck
i Recreatiecheck
i Uitzendbranchecheck
i Vastgoedsectorcheck
i Webwinkelscheck
€1 tot €5remove
€5 tot €10remove
€10 tot €25remove
€25 tot €50remove
€50 tot €75remove
€75tot €100remove
€100 of meerremove
i Bezoekersregistratiecheck
i Communicatie via softwarecheck
Delen van nieuwsberichtencheck
i Interne chatremove
i Logboekcheck
i Online agendaremove
i Processignalencheck
i Tijdlijncheck
i Oninbare factuurcheck
i Betalingsherinneringen check
i Betalingsregelingcheck
i Cash forecasting  check
i Debiteurendossiercheck
i Debiteurnotitiescheck
i Dialoog op factuurniveaucheck
i Formulieren en sjablonencheck
i Opslaan van documentencheck
€0remove
€1 tot €100remove
€100 tot €500check
€20.000 of meerremove
€5.000 tot €20.000remove
€500 tot €5.000remove
i Klachtregistratiecheck
i Procesbeschrijvingen  check
i Registreren van inspectiesremove
i Verbetervoorstellenremove
i Werkinstructies  remove
i API  check
i Cloudcheck
i Sandboxremove
i Servercheck
i Zelflerende softwareremove
i Abonnementcheck
i Eenmalig betalenremove
i Freemiumremove
i Gratis proefaccountcheck
i Op aanvraagremove
i Per eenheidremove
i Analyse en rapportageremove
i Bezorgingremove
i Boekhoudingremove
i CRMremove
i Debiteurenbeheercheck
i Declaratieremove
i Digitaal ondertekenenremove
i Document managementremove
i EPDremove
i ERPremove
i Facturatieremove
i Factuurverwerkingcheck
i Fiscaalremove
i Flexibele verloningremove
i Helpdeskremove
i HRMremove
i Integratie softwareremove
i Jaarrekeningremove
i Kassaremove
i Kwaliteitsmanagementremove
i Offerteremove
Opleidingsmanagementremove
i Personeelsplanningremove
i Procesmanagementremove
i Productconfiguratieremove
i Productieplanningremove
i Projectmanagementremove
i Recruitmentremove
i Reserveringremove
i Rittenregistratieremove
i Salarisadministratieremove
i Salesremove
i Servicemanagementremove
i Talentmanagementremove
i Urenregistratieremove
i Verzuimremove
i Voorraadbeheerremove
i Webshopremove
i Werkbonnenremove
i Software democheck
i Externe partij login  remove
i Status van lopende takenremove
i Taken overzichtcheck
i Toewijzen van rollenremove
i Aanmaken van takenremove
Arabischremove
Deens  remove
Duits  check
Engels  check
Finsremove
Frans  check
Italiaans  remove
Mandarijn  remove
Nederlands  check
Noors  remove
Pools  remove
Portugees  remove
Russischremove
Spaans  check
Tsjechischremove
Turks  remove
Zweeds  remove
i MKBcheck
i Grootbedrijfremove
i Multinationalsremove
i Startercheck
i Stichtingcheck
i Verenigingcheck
i ZZPcheck
i Non-profitcheck
i Ontwerpen en aanpassen van workflowscheck
i Workflow management  remove

Outstanding24 integraties

Bekijk hier waarmee je de software kunt koppelenkeyboard_arrow_rightkeyboard_arrow_left
  • checkAccountview
  • checkAFAS software
  • checkCash Software
  • checkExact Boekhoudgemak en Multivers
  • checkExact Online
  • checkJortt
  • checkMicrosoft Outlook
  • checkMollie
  • checkMuisSoftware
  • checkRaet
  • checkSnelstart
  • checkTeamleader
  • checkTwinfield
  • checkVisma
  • checkYuki

Outstanding24 alternatieven

MaxCredible

4.9
De innovatieve MaxCredible software levert alle disciplines de middelen om de order to cash cyclus significant te versnellen tegen aanzienlijk lagere operationele kosten.MaxCredible stelt u instaat een groot deel van het Credit Management proces te automatiseren zonder grote investeringen of onderhoudskosten. U betaalt alleen een licentie fee per gebruiker.MaxCredible ondersteund u bij het optimaliseren van uw cashflow terwijl ook de klanttevredenheid en de medewerkertevredenheid worden verhoogd.

Payt

4.0
Payt automatiseert het debiteurenbeheer van uw organisatie, met behoud van persoonlijk contact.Online DebiteurenbeheerVia Payt kunt u uw debiteurenbeheer uitbesteden zonder de controle te verliezen. Debiteurensoftware van Payt is erop gericht om alle handelingen, die met het verzenden van uw facturen en het beheer van uw debiteuren te maken hebben, zo veel mogelijk te automatiseren.Payt herkent automatisch - welke debiteuren - op welke momenten - op welke wijze - benaderd en herinnerd moeten worden. Het voordeel hiervan is dat er geen openstaande vorderingen kunnen blijven liggen.Payt kan uw facturen vanuit uw boekhouding automatisch versturen. Verzending kan per post en/of digitaal. Wanneer uw facturen na vervaldatum nog steeds open staan, kan Payt geautomatiseerd het herinneringsproces verzorgen. Uiteraard op basis van uw randvoorwaarden. Daarnaast biedt Payt uw klant alle denkbare betaalmogelijkheden met als doel een snelle betaling te realiseren. Indien een klant vragen over uw factuur heeft, kan hij via een beveiligde omgeving op factuurniveau berichten versturen. Wanneer het debiteurenproces zoals bovenstaand goed is ingericht ontstaat ruimte voor persoonlijk contact en een individuele benadering wanneer de situatie daarom vraagt. 

CreditDevice

CreditDevice optimaliseerd het debiteurenbeheer proces en houdt er rekening mee dat je de taal wilt spreken van je debiteur. Op basis van het klantprofiel realiseren we de volgorde, inhoud, taal en opbouw van de workflow. Je benadert elke debiteur dus op de juiste manier en met de juiste tone-of-voice. Zo krijg je eerder betaald.

Befince

Zonder gedoe van factuur naar geld op de bank met slimme debiteurenbeheer software. Je regelt alles eenvoudig vanuit één platform, van facturatie tot en met incasso overdracht. Koppel eenvoudig met je boekhoudpakket en blijf real-time op de hoogte van je debiteuren, openstaande en vervallen facturen. In jouw platform automatiseer je de opvolging, leg je al de communicatie vast en werk je eenvoudig samen met collega's. 

Schrijf een review

Review
N.v.t.
1
2
3
4
5
Gebruiksvriendelijkheid
Performance
Beveiliging
Prijs-kwaliteitsverhouding
Service softwareleverancier
Branche
Aantal medewerkers
Geen bestanden geselecteerd

Outstanding24 review

Totaalscore

/5
Geen score
(0 )
Beveiliging
0,0/5star
Gebruiksvriendelijkheid
0,0/5star
Performance
0,0/5star
Prijs-kwaliteitsverhouding
0,0/5star
Service softwareleverancier
0,0/5star

Heb je Outstanding24 al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!

Outstanding24 - Veelgestelde vragen

check1 tot 5 medewerkers
check6 tot 10 medewerkers
check11 tot 25 medewerkers
check26 tot 50 medewerkers
check51 tot 75 medewerkers
check76 tot 100 medewerkers
check101 tot 150 medewerkers
check151 tot 200 medewerkers
check201 tot 250 medewerkers
check251 tot 300 medewerkers
check301 tot 350 medewerkers
check351 tot 400 medewerkers
check401 tot 500 medewerkers
checkAbonnement i
checkGratis proefaccount i
checkNederlands  
checkSpaans  
checkEngels  
checkDuits  
checkFrans  
checkSoftware demo i
checkOverheid i
checkZakelijke dienstverlening i
checkZorg i
checkBouw en installatie i
checkFacilitaire dienstverlening i
checkHoreca i
checkIT i
checkMaatschappelijke dienstverlening i
checkRetail i
checkFarma en Chemie i
checkEducatie i
checkPetrol markt i
checkVastgoedsector i
checkUitzendbranche i
checkAccountancy i
checkWebwinkels i
checkHandel i
checkRecreatie i
checkProductie i
checkMedia i
checkAutomotive i
checkAgro sector i
checkLogistiek i
checkIndustrie i
checkMKB i
checkStarter i
checkZZP i
checkVereniging i
checkStichting i
checkNon-profit i
check€100 tot €500
Raadpleeg hiervoor de integraties