Emply

Schrijf een review
Plus- en minpunten
  • Recruitment (ATS), Onboarding en HR/Talent Management in één intuitief platform
  • Geschikt voor multibrand organisaties
  • Applicatie kan complexe afdelingsstructuur aan. Afdelingen hebben subafdelingen met eigen designs, eigen mailtemplates etc.
  • Gelaagdheid. Applicatie biedt mogelijkheid om gelaagdheid van de organisatie aan te brengen met verschillen in autorisaties en rollen op persoonsniveau indien gewenst.
  • Customisation - flexibiliteit in de software om als gebruiker (per project of per afdeling) zelf aanpassingen te maken in alle workflows, rollen/autorisaties , sollicitatieformulieren, look & feel/ designs
  • Formulieren en workflows op maat voor elk gewenst proces (incl. automation)
  • Volledig AVG/GDPR-proof met instellen van bewaartermijnen
  • ISAE3000 gecertificeerd
  • Gratis gebruik van video sollicitaties en SMS-berichten
  • Platform maakt samenwerken met collega's eenvoudig (chat, beoordelingen, ratings, team samenstellen, taken etc.)
  • Rijk aan functionaliteit (automation, goedkeuringen, vacaturetekst editor, autorisaties, views per gebruiker, dashboarding etc.)
  • Geïntegreerde oplossing voor bouwen websites / werkenbij-sites
  • Meer ontwikkeld voor corporate recruitment dan bureau recruitment
  • Basis learning management systeem (LMS) ter ondersteuning van talent management. Geen full-blown LMS.

Prijzen

Prijsmodellen:
Abonnement i
Op aanvraag i
Prijs per gebruiker per maand€ Op aanvraag ,- tot € Op aanvraag€ ,-Waarom is dit een indicatie?
Exacte prijzen van Emply bekijken? Klik dan op onderstaande knop:
Prijsmodellen

Beschrijving

Ontdek of Emply bij je organisatie past met SoftwareWatcher. Raadpleeg echte reviews van gebruikers en experts en vergelijk alle relevante software functies. Wij geven een overzicht van alle relevante software functies voor jouw bedrijfsprocessen. Emply beschikt over de volgende modules:

  • checkDigitaal ondertekenen
  • checkHRM
  • checkKwaliteitsmanagement
  • checkOpleidingsmanagement
  • checkRecruitment
  • checkTalentmanagement
  • checkVerzuim

Met SoftwareWatcher ontdek je op welke manier Emply voor jou tijd bespaart. Door het digitaliseren van jouw organisatie met Emply verlaag je de kosten en geef je structuur aan jouw organisatie.

Emply vergelijken en advies

Vergelijk Emply met andere software voor jouw branche en bedrijfsgrootte. Op basis van softwarefuncties en prijzen vergelijk je snel en eenvoudig of de software geschikt voor je is. SoftwareWatcher biedt een eenvoudige keuzehulp zodat je ook zonder kennis van software zelf de beste software kan kiezen. Heb je wel advies nodig of Emply bij je organisatie past? De experts van SoftwareWatcher helpen je graag verder en geven advies over je keuze. Wij stellen jou de juiste vragen en checken of de software bij je past. Dit is gratis en zonder verplichtingen. Wil je weten of de software koppelt met andere systemen in je organisatie? In het integraties overzicht van SoftwareWatcher zie je direct of de software koppelt met jouw bestaande systemen. Staat jouw bestaande software niet in het overzicht? Dan zijn er altijd andere oplossingen mogelijk. Neem hiervoor contact op met de software leverancier.

Emply demo of proefperiode

Wil je een echte impressie krijgen van Emply? Hiervoor kun je vaak een proefperiode of een software demo aanvragen. Met een proefperiode krijg je voor een aantal dagen toegang tot de software en test je zelf of de software bij je past. Als je een software demo aanvraagt dan geeft de software leverancier zelf uitleg over de software. Tijdens een software demo is het mogelijk om al je vragen over de software te stellen. Hiermee kom je erachter wat de kwaliteit van de software is. Ben je opzoek naar alternatieven voor Emply? SoftwareWatcher geeft een overzicht van de beste software alternatieven. Hierdoor weet je direct met welke systemen je met elkaar moet vergelijken.

Impressie

Emply functionaliteiten

11 tot 25 medewerkerscheck
151 tot 200 medewerkerscheck
1 tot 5 medewerkerscheck
6 tot 10 medewerkerscheck
26 tot 50 medewerkerscheck
51 tot 75 medewerkerscheck
76 tot 100 medewerkerscheck
101 tot 150 medewerkerscheck
201 tot 250 medewerkerscheck
251 tot 300 medewerkerscheck
301 tot 350 medewerkerscheck
351 tot 400 medewerkerscheck
401 tot 500 medewerkerscheck
500 of meer medewerkerscheck
i Back upscheck
i Beveiliging en toegang op IP-adrescheck
i Data opslag in Europa check
i Flexibele gebruikersrechten  check
i Single Sign On (SSO)check
i Twee-factor-authenticatiecheck
i Overheidremove
i Zakelijke dienstverleningcheck
i Zorgcheck
i Bouw en installatiecheck
i Facilitaire dienstverleningcheck
i Horecacheck
i ITcheck
i Maatschappelijke dienstverleningcheck
i Retailcheck
i Farma en Chemiecheck
i Accountancycheck
i Agro sectorcheck
i Automotivecheck
i Educatiecheck
i Handelcheck
i Industriecheck
i Logistiekcheck
i Mediacheck
i Online dienstverleningcheck
i Petrol marktcheck
i Productiecheck
i Recreatiecheck
i Uitzendbranchecheck
i Vastgoedsectorcheck
€1 tot €5check
€5 tot €10check
€10 tot €25check
€25 tot €50remove
€50 tot €75remove
€75tot €100remove
€100 of meerremove
i Bezoekersregistratiecheck
i Communicatie via softwarecheck
Delen van nieuwsberichtencheck
i Interne chatcheck
i Logboekcheck
i Online agendacheck
i Processignalencheck
i Tijdlijncheck
i Kilometerdeclaraties  remove
i Onkostendeclaratiesremove
i Real time valuta conversieremove
i Status bekijken van declaratiesremove
i Accorderingsworkflow  check
i Automatische buitenlandse btw teruggaveremove
i Automatische kilometer berekeningremove
i Business trips aanvragenremove
i Creditcard integratieremove
i Declaraties accorderen via een appremove
i Declaraties kostenplaatsenremove
i Declareren via een app  remove
i Feedback notitiescheck
i Authenticatiemethodecheck
i Juridisch rechtsgeldigcheck
i Meerdere documenten  check
i Meerdere ondertekenaarscheck
i Meesturen van bijlagencheck
i Voortgang ondertekenencheck
i Digitale handtekeningcheck
i Formulieren en sjablonencheck
i Opslaan van documentencheck
i Mobiele appcheck
i Employee Self Servicecheck
i Medewerkersprofielencheck
i Meerdere verlof soortencheck
i MSScheck
i MSS appcheck
i POP rapportagescheck
i Sjablonen functie profielencheck
i Bedrijfseigendommen aanvragencheck
i Calamiteitenregistratieremove
i Contractbeheer medewerkerscheck
i Digitaal personeelsdossier  check
i Genereren van een organogramcheck
i HR rapportagescheck
i Arbeidsovereenkomst generatorcheck
€0remove
€1 tot €100remove
€100 tot €500remove
€20.000 of meercheck
€5.000 tot €20.000check
€500 tot €5.000check
i Klachtregistratiecheck
i Procesbeschrijvingen  check
i Registreren van inspectiesremove
i Verbetervoorstellencheck
i Werkinstructies  check
i Inkoopkosten opleidingenremove
i Inzicht in studievoortgangcheck
i Opleiding registratiecheck
i Opleidingen beherencheck
i Opleidingen plannencheck
i Opleidingsmanagement van medewerkerscheck
i Opleidingsrapportagescheck
i Website koppelingcheck
i Werken met studiemateriaalcheck
i Evaluatie van opleidingencheck
i Inwerkschema'scheck
i Meerdere locaties/afdelingencheck
i Open dienstenremove
i Oproep meldingenremove
i Pauzes berekenen  remove
i Plannen op basis van budgetremove
i Plannen op verwachte loonkostenremove
i Planningen makenremove
i Toeslagenremove
i Weersverwachting  remove
i Werktijden/diensten ruilen  remove
i Beschikbaarheid checken  remove
i Diensten herhalen  remove
i Optimale bezettingremove
i Cloudcheck
i API  check
i Sandboxcheck
i Serverremove
i Zelflerende softwareremove
i Abonnementcheck
i Eenmalig betalenremove
i Freemiumremove
i Gratis proefaccountremove
i Op aanvraagcheck
i Per eenheidremove
i Koppeling loonschalen  remove
i Proforma  remove
i TWK berekeningenremove
i WKR  remove
i Automatische trede verhoging  remove
i Eigen regelingen toevoegenremove
i Salaris betaalbestandremove
i Salarisverwerkingremove
i Analyse en rapportageremove
i Bezorgingremove
i Boekhoudingremove
i CRMremove
i Debiteurenbeheerremove
i Declaratieremove
i Digitaal ondertekenencheck
i Document managementremove
i EPDremove
i ERPremove
i Facturatieremove
i Factuurverwerkingremove
i Fiscaalremove
i Flexibele verloningremove
i Helpdeskremove
i HRMcheck
i Integratie softwareremove
i Jaarrekeningremove
i Kassaremove
i Kwaliteitsmanagementcheck
i Offerteremove
Opleidingsmanagementcheck
i Personeelsplanningremove
i Procesmanagementremove
i Productconfiguratieremove
i Productieplanningremove
i Projectmanagementremove
i Recruitmentcheck
i Reserveringremove
i Rittenregistratieremove
i Salarisadministratieremove
i Salesremove
i Servicemanagementremove
i Talentmanagementcheck
i Urenregistratieremove
i Verzuimcheck
i Voorraadbeheerremove
i Webshopsremove
i Werkbonnenremove
Chat met medewerkerremove
Chatbotremove
Kennisbankcheck
Mail/bericht via websitecheck
i Software democheck
Telefonische helpdeskcheck
i Externe partij login  check
i Status van lopende takencheck
i Taken overzichtcheck
i Toewijzen van rollencheck
i Aanmaken van takencheck
Duits  check
Engels  check
Frans  check
Italiaans  check
Nederlands  check
Pools  check
Portugees  check
Spaans  check
Zweeds  check
i Game based assessmentsremove
Gesprekscycluscheck
i Persoonlijk ontwikkelingsplancheck
i Prestatiemanagement  check
i 360 graden feedback  check
i Feedback tussen medewerkers  check
i MKBcheck
i Grootbedrijfremove
i Multinationalsremove
i Stichtingremove
i Verenigingremove
i Non-profitremove
i Inklokkenremove
i Inzicht in urensaldo'sremove
i Mobiele appremove
i Plus- en minuren  remove
i Urenregistratieremove
i Urenregistratie personeelremove
i Accorderen van urenremove
i Activiteitstimerremove
i Afwezigheidregistratiecheck
i Automatische tijdregistratieremove
i Cao regelsremove
i Externe urenvalidatieremove
i Tijd matchen aan klantremove
Biometrische handtekeningremove
eHerkenning  remove
Email  check
iDIN  remove
IP adres  check
SMS verificatie  check
Verificatie middels iDealremove
Scheiding medische en niet medische gegevens  check
i Status overzicht per medewerker  check
Verzuimdossiercheck
i Verzuimprotocol conform WvPcheck
i Verzuimrapportages  check
i Werknemer logincheck
i Bedrijfsarts login  check
i Derde partij login  check
i Input van leidinggevende of HR-medewerkers  check
i Inzicht in sollicitatie status  check
i Kandidaten management  check
i Koppeling met banensites  check
i Matching mogelijkheden  check
i Online publiceren van vacatures  check
i Scores koppelen aan sollicitatieformulieren  check
i Sollicitant selfservice  check
i Sollicitatieformulieren ontwerpen  check
i Solliciteren via social media  check
i Sourcing mogelijkheden  remove
i Vacaturebeheer  check
i Beoordelen van sollicitanten  check
i CV koppeling met Linkedin  check
i Ontwerpen en aanpassen van workflowscheck
i Workflow management  check

Emply integraties

Bekijk hier waarmee je de software kunt koppelenkeyboard_arrow_rightkeyboard_arrow_left
  • checkADP
  • checkAFAS software
  • checkExact Online
  • checkMicrosoft Outlook
  • checkNmbrs
  • checkVisma
  • checkWorkday

Emply alternatieven

Buddee

5.0
iHRM software platformOnze core is ons iHRM platform gericht op het moderne mkb (5 – 75 werknemers). Eenvoudige en gebruiksvriendelijke plug-and-play HR software zowel op de desktop als mobiel in Nederlands en Engels met features als:- Digitaal AVG-proof personeelsdosssier;- Verlof- & Verzuimmanagement;- Taken & Reminders (eventueel via automatisch via onze slimme werkstromen;- Slim beheer van bedrijfsmiddelen, documenten en contracten, etc.;- HR analytics d.m.v. rapporten;- Employee & Management Self Service (ESS & MSS);- Beoordelingen- en Opleidingenbeheer;- (Over)urenregistratie;- Kalenderfunctie;- En veel meer!Geen dure implementatietrajecten, geen dure opleidingskosten, geen overbodige en ingewikkelde opties die je als mkb’er toch niet gebruikt.Ready-to-go voor EUR 4 per werknemer/maand! Salarisadministratie servicesOmdat wij vinden dat HR en Salarisadministratie hand-in-hand gaan bieden zelf ook salarisadministratie aan als een additionele dienstverlening  Deze dienst staat dus los van ons iHRM platform maar het proces is wel slim geïntegreerd indien voor deze dienst wordt gekozen.Wij bieden dit aan omdat wij van mening zijn dat salarisadministratie in veel gevallen te specialistisch is voor het (kleine) mkb om zelf te doen.Voor salarisadministratie rekenen wij een voordelig tarief van EUR 8,50 – EUR 12,50 per loonstrook afhankelijk van de complexiteit van de loonstrook. Denk bij complexere loonstroken aan toepasselijke CAO, pensioen, belaste- en onbelaste onkosten etc. Voor salarisadministratie doen wij altijd een intake-gesprek om de dienst zo (kosten)efficient mogelijk aan te kunnen bieden.

Personio

4.5
With Personio you can do everything from recruiting, administration and development to payment of your employees! Personio becomes your HR engine room, allowing you to manage all employee data centrally. Automate complex HR processes and complete time-consuming routine tasks with the push of a button. With Personio, you gain time for more value-adding HR tasks. In addition, the first-class service team based in Europe helps you get started with Personio in four to eight weeks, depending on the size of your company.Simple, safe, holistic - Personio combines all important HR and recruiting processes in one intuitive, cloud-based software solution for companies from 10 to 2000 employees, which is operated exclusively on certified servers within Europe. The solution includes job postings, integrated career sites, applicant management, employee on- and off-boarding, absence management, approval processes, salary management, attendance, document management, performance, reports, employee self service and payroll. Personio is characterized by a high degree of customizability, data security and a detailed access rights management for employees. As cloud software, the tool can be used immediately on any device without installation. One solution for everything - No matter whether it is the administration of master data, absences, salaries, performance or recruiting. Personio is the holistic HR solution - without the need of Excel.Customizable to individual needs - Personio is highly customizable in all aspects and can adapt to every process exactly as it appears in your company.Certified data protection - All your data is stored securely on servers within Europe. For hosting we only use ISO-certified providers.Ready to start immediately - Personio runs without installation in your web browser - on any device. Your existing data can be imported in minutes.Simple and efficient - Ease of use is the main focus of Personio and enables efficient and fast HR processes.

Humanwave

4.9
Inzicht, overzicht en grip op al je HR-zakenMet Humanwave hoef je nooit meer te zoeken en iedereen kijkt naar dezelfde informatie. Dit verbetert de samenwerking, voorkomt kostbare fouten en geeft rust.Duizenden medewerkers vertrouwen dagelijks op Humanwave, geen losse Excel sheets, notities en aantekeningen meer.

Atrea Workforce Management Systems

5.0
Bij Atrea vinden wij dat tijd telt. Daarom profiteren bij Atrea zowel medewerkers als werkgevers van de inzichten die tijd je kan geven. Inzichten in gewerkte uren, toeslagen en verlofuren zijn niet alleen bepalend voor werkroosters of bezettingsplanningen, het zorgt ook voor minder gedoe in de salarisadministratie en verstevigt de vertrouwensband tussen medewerker en werkgever.Met het tijdregistratie systeem van Atrea heeft u een oplossing in handen die al bij veel organisaties in onder andere de logistiek, handel en productie zichzelf ruimschoots heeft bewezen. Onze tijdregistratie software komt met een uitgebreid pakket aan rekenregels en algoritmes die het voor u makkelijker maken om geldende toeslagen voor thuiswerken, ploegendiensten en onregelmatigheidsdiensten te berekenen. Ook CAO afspraken als pauzetijden kunnen in het systeem worden afgevangen.Onze geïntegreerde oplossing bevat o.a. modules voor:- Aan- en afwezigheidregistratie- Verlofregistratie- Bezettingsplanning- Employee Self Service - mobiele app- Manager Self Service - mobiele app- Project-, order- en kostenplaatsregistratie- Toegangscontrole- Calamiteitenlijst (BHV)- Koppelingen met achterliggende systemen zoals, ERP, Salarisadministratie en planningssoftwarepakketten

Schrijf een review

Review
N.v.t.
1
2
3
4
5
Gebruiksvriendelijkheid
Performance
Beveiliging
Prijs-kwaliteitsverhouding
Service softwareleverancier
Branche
Aantal medewerkers
Geen bestanden geselecteerd

Emply review

Totaalscore

/5
Geen score
(0 )
Beveiliging
0,0/5star
Gebruiksvriendelijkheid
0,0/5star
Performance
0,0/5star
Prijs-kwaliteitsverhouding
0,0/5star
Service softwareleverancier
0,0/5star

Heb je Emply al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!

Emply - Veelgestelde vragen

check1 tot 5 medewerkers
check6 tot 10 medewerkers
check26 tot 50 medewerkers
check51 tot 75 medewerkers
check76 tot 100 medewerkers
check101 tot 150 medewerkers
check201 tot 250 medewerkers
check251 tot 300 medewerkers
check301 tot 350 medewerkers
check351 tot 400 medewerkers
check401 tot 500 medewerkers
check500 of meer medewerkers
checkAbonnement i
checkOp aanvraag i
checkZweeds  
checkNederlands  
checkPortugees  
checkSpaans  
checkEngels  
checkDuits  
checkItaliaans  
checkPools  
checkFrans  
keyboard_arrow_down
checkTelefonische helpdesk
checkMail/bericht via website
checkKennisbank
checkSoftware demo i
checkZakelijke dienstverlening i
checkZorg i
checkBouw en installatie i
checkFacilitaire dienstverlening i
checkHoreca i
checkIT i
checkMaatschappelijke dienstverlening i
checkRetail i
checkFarma en Chemie i
checkProductie i
checkPetrol markt i
checkVastgoedsector i
checkUitzendbranche i
checkAccountancy i
checkOnline dienstverlening i
checkHandel i
checkRecreatie i
checkEducatie i
checkMedia i
checkAutomotive i
checkAgro sector i
checkLogistiek i
checkIndustrie i
checkMKB i
check€500 tot €5.000
check€5.000 tot €20.000
check€20.000 of meer
Raadpleeg hiervoor de integraties

keyboard_arrow_down
Ja