clear

Waarom SoftwareWatcher

SoftwareWatcher is een onafhankelijk platform om bedrijfssoftware te zoeken, vergelijken en selecteren. Op ons platform brengen wij alle softwareleveranciers samen op één plek. Het doel van SoftwareWatcher is om jou te helpen met het selecteren van de bedrijfssoftware dat bij je bedrijf past en hier vervolgens een keuze tussen te maken. SoftwareWatcher biedt een aantal grote voordelen:

  • Softwareselectie tool
  • SoftwareWatcher beschikt over een uitgebreide vragenselectie die snel en eenvoudig is te doorlopen. Alle software functionaliteiten worden uitgebreid beschreven waardoor je eenvoudig aangeeft wat belangrijk voor je is. Met de softwareselectie tool zorgt SoftwareWatcher ervoor dat je uitkomt bij de bedrijfssoftware dat bij je bedrijf past.

  • Gratis advies van een software expert
  • Mocht je er nog niet helemaal uitkomen, dan helpen we je graag verder met het selecteren van de beste bedrijfssoftware voor jouw bedrijf. Door vrijblijvend contact met ons op te nemen gaan we samen kijken naar jouw huidige situatie, software wensen en bedrijfsprocessen. Op basis hiervan geven we een onafhankelijk advies welke concrete software oplossingen het best geschikt zijn voor jouw bedrijf. Ook tijdens de selectie procedure fungeren we graag als centraal aanspreekpunt voor al je vragen over software. Het is altijd mogelijk om gratis contact met ons op te nemen en gebruik te maken onze jarenlange expertise op het gebied van bedrijfsprocessen en software oplossingen.

Emply

Schrijf een review
Plus- en minpunten
  • Recruitment (ATS), Onboarding en HR/Talent Management in één intuitief platform
  • Geschikt voor multibrand organisaties
  • Applicatie kan complexe afdelingsstructuur aan. Afdelingen hebben subafdelingen met eigen designs, eigen mailtemplates etc.
  • Gelaagdheid. Applicatie biedt mogelijkheid om gelaagdheid van de organisatie aan te brengen met verschillen in autorisaties en rollen op persoonsniveau indien gewenst.
  • Customisation - flexibiliteit in de software om als gebruiker (per project of per afdeling) zelf aanpassingen te maken in alle workflows, rollen/autorisaties , sollicitatieformulieren, look & feel/ designs
  • Formulieren en workflows op maat voor elk gewenst proces (incl. automation)
  • Volledig AVG/GDPR-proof met instellen van bewaartermijnen
  • ISAE3000 gecertificeerd
  • Gratis gebruik van video sollicitaties en SMS-berichten
  • Platform maakt samenwerken met collega's eenvoudig (chat, beoordelingen, ratings, team samenstellen, taken etc.)
  • Rijk aan functionaliteit (automation, goedkeuringen, vacaturetekst editor, autorisaties, views per gebruiker, dashboarding etc.)
  • Geïntegreerde oplossing voor bouwen websites / werkenbij-sites
  • Meer ontwikkeld voor corporate recruitment dan bureau recruitment
  • Basis learning management systeem (LMS) ter ondersteuning van talent management. Geen full-blown LMS.

Prijzen

Prijsmodellen:
Abonnement i
Op aanvraag i
Prijs per gebruiker per maand€ Op aanvraag ,- tot € Op aanvraag€ ,-Waarom is dit een indicatie?
Exacte prijzen van Emply bekijken? Klik dan op onderstaande knop:
Prijsmodellen

Beschrijving

Maak kennis met de toekomst van HR!

Emply's moderne SaaS-platform blinkt uit in gebruiksvriendelijkheid, intuïtiviteit en flexibiliteit in de configuratie. Het platform bestaat uit drie volledig geïntegreerde modules voor recruitment, onboarding en HR/Talent Management.

De drie Emply-oplossingen zijn los van elkaar aan te schaffen en kunnen direct of in een later stadium in één platform worden geïntegreerd. Met de software van Emply kunt u talent aantrekken, ontwikkelen en behouden. Gegevens over alle HR-processen worden opgeslagen en zijn beschikbaar voor rapportages. De dashboards en analyse opties zorgen ervoor dat uw organisatie altijd actueel inzicht heeft in de competenties, prestaties en mobiliteit van (potentiële) medewerkers.

Emply Recruitment

Met Emply Recruitment wint u de strijd om het beste talent. Het gaat veel verder dan traditionele recruitmentplatforms, met functies die elke stap van het proces ondersteunen. Werven, screenen en selecteren, volledig AVG-proof.

Emply Onboarding

Goede onboarding is de sleutel tot succes. Emply Onboarding stroomlijnt uw onboardingprocessen en creëert een geweldige werknemerservaring, zelfs voordat uw nieuwe werknemer is begonnen.

Emply HR

Met Emply HR kunt u talent naadloos managen en aantrekken. Ontgrendel het potentieel van uw organisatie en verhoog de betrokkenheid van medewerkers naar een geheel nieuw niveau met onze innovatieve HR-managementtools.

Impressie

Emply functionaliteiten

1 tot 5 medewerkerscheck
6 tot 10 medewerkerscheck
11 tot 25 medewerkerscheck
26 tot 50 medewerkerscheck
51 tot 75 medewerkerscheck
76 tot 100 medewerkerscheck
101 tot 150 medewerkerscheck
151 tot 200 medewerkerscheck
201 tot 250 medewerkerscheck
251 tot 300 medewerkerscheck
301 tot 350 medewerkerscheck
351 tot 400 medewerkerscheck
401 tot 500 medewerkerscheck
500 of meer medewerkerscheck
i Back upscheck
i Beveiliging en toegang op IP-adrescheck
i Data opslag in Europa check
i Flexibele gebruikersrechten  check
i Single Sign On (SSO)check
i Twee-factor-authenticatiecheck
i Overheidremove
i Zakelijke dienstverleningcheck
i Zorgcheck
i Bouw en installatiecheck
i Facilitaire dienstverleningcheck
i Horecacheck
i ITcheck
i Maatschappelijke dienstverleningcheck
i Retailcheck
i Farma en Chemiecheck
i Accountancycheck
i Agro sectorcheck
i Automotivecheck
i Educatiecheck
i Handelcheck
i Industriecheck
i Logistiekcheck
i Mediacheck
i Petrol marktcheck
i Productiecheck
i Recreatiecheck
i Uitzendbranchecheck
i Vastgoedsectorcheck
i Webwinkelscheck
€1 tot €5check
€5 tot €10check
€10 tot €25check
€25 tot €50remove
€50 tot €75remove
€75tot €100remove
€100 of meerremove
i Bezoekersregistratiecheck
i Communicatie via softwarecheck
Delen van nieuwsberichtencheck
i Interne chatcheck
i Logboekcheck
i Online agendacheck
i Processignalencheck
i Tijdlijncheck
i Kilometerdeclaraties  remove
i Onkostendeclaratiesremove
i Real time valuta conversieremove
i Status bekijken van declaratiesremove
i Accorderingsworkflow  check
i Automatische buitenlandse btw teruggaveremove
i Automatische kilometer berekeningremove
i Business trips aanvragenremove
i Creditcard integratieremove
i Declaraties accorderen via een appremove
i Declaraties kostenplaatsenremove
i Declareren via een app  remove
i Feedback notitiescheck
i Authenticatiemethodecheck
i Juridisch rechtsgeldigcheck
i Meerdere documenten  check
i Meerdere ondertekenaarscheck
i Meesturen van bijlagencheck
i Voortgang ondertekenencheck
i Digitale handtekeningcheck
i Formulieren en sjablonencheck
i Opslaan van documentencheck
i Mobiele appcheck
i ESScheck
i Medewerkersprofielencheck
i Meerdere verlof soortencheck
i MSScheck
i MSS appcheck
i POP rapportagescheck
i Sjablonen functie profielencheck
i Bedrijfseigendommen aanvragencheck
i Calamiteitenregistratieremove
i Contractbeheer medewerkerscheck
i Digitaal personeelsdossier  check
i Genereren van een organogramcheck
i HR rapportagescheck
i Arbeidsovereenkomst generatorcheck
€0remove
€1 tot €100remove
€100 tot €500remove
€20.000 of meercheck
€5.000 tot €20.000check
€500 tot €5.000check
i Klachtregistratiecheck
i Procesbeschrijvingen  check
i Registreren van inspectiesremove
i Verbetervoorstellencheck
i Werkinstructies  check
i Inkoopkosten opleidingenremove
i Inzicht in studievoortgangcheck
i Opleiding registratiecheck
i Opleidingen beherencheck
i Opleidingen plannencheck
i Opleidingsmanagement van medewerkerscheck
i Opleidingsrapportagescheck
i Website koppelingcheck
i Werken met studiemateriaalcheck
i Evaluatie van opleidingencheck
i Inwerkschema'scheck
i Meerdere locaties/afdelingencheck
i Open dienstenremove
i Oproep meldingenremove
i Pauzes berekenen  remove
i Plannen op basis van budgetremove
i Plannen op verwachte loonkostenremove
i Roosters maken remove
i Toeslagenremove
i Weersverwachting  remove
i Werktijden/diensten ruilen  remove
i Beschikbaarheid medewerkers  remove
i Diensten herhalen  remove
i Optimale bezettingremove
i Cloudcheck
i API  check
i Sandboxcheck
i Serverremove
i Zelflerende softwareremove
i Abonnementcheck
i Eenmalig betalenremove
i Freemiumremove
i Gratis proefaccountremove
i Op aanvraagcheck
i Per eenheidremove
i Koppeling loonschalen  remove
i Proforma  remove
i TWK berekeningenremove
i WKR  remove
i Automatische trede verhoging  remove
i Digitale loonstrook  remove
i Eigen regelingen toevoegenremove
i Salaris betaalbestandremove
i Analyse en rapportageremove
i Bezorgingremove
i Boekhoudingremove
i CRMremove
i Debiteurenbeheerremove
i Declaratieremove
i Digitaal ondertekenencheck
i Document managementremove
i EPDremove
i ERPremove
i Facturatieremove
i Factuurverwerkingremove
i Fiscaalremove
i Flexibele verloningremove
i Helpdeskremove
i HRMcheck
i Integratie softwareremove
i Jaarrekeningremove
i Kassaremove
i Kwaliteitsmanagementcheck
i Offerteremove
Opleidingsmanagementcheck
i Personeelsplanningremove
i Procesmanagementremove
i Productconfiguratieremove
i Productieplanningremove
i Projectmanagementremove
i Recruitmentcheck
i Reserveringremove
i Rittenregistratieremove
i Salarisadministratieremove
i Salesremove
i Servicemanagementremove
i Talentmanagementcheck
i Urenregistratieremove
i Verzuimcheck
i Voorraadbeheerremove
i Webshopremove
i Werkbonnenremove
Chat met medewerkerremove
Chatbotremove
Kennisbankcheck
Mail/bericht via websitecheck
Telefonische helpdeskcheck
i Externe partij login  check
i Status van lopende takencheck
i Taken overzichtcheck
i Toewijzen van rollencheck
i Aanmaken van takencheck
Arabischremove
Deens  check
Duits  check
Engels  check
Finscheck
Frans  check
Italiaans  check
Mandarijn  check
Nederlands  check
Noors  check
Pools  check
Portugees  check
Roemeenscheck
Russischcheck
Spaans  check
Tsjechischcheck
Turks  remove
Zweeds  check
i Game based assessmentsremove
Gesprekscycluscheck
i Persoonlijk ontwikkelingsplancheck
i Prestatiemanagement  check
i 360 graden feedback  check
i Feedback tussen medewerkers  check
i MKBcheck
i Grootbedrijfremove
i Multinationalsremove
i Stichtingremove
i Verenigingremove
i Non-profitremove
i Inklokkenremove
i Inzicht in urensaldo'sremove
i Mobiele appremove
i Plus- en minuren  remove
i Urenregistratie per projectremove
i Urenregistratie personeelremove
i Accorderen van urenremove
i Activiteitstimerremove
i Afwezigheidregistratiecheck
i Automatische tijdregistratieremove
i Cao regelsremove
i Externe urenvalidatieremove
i Tijd matchen aan klantremove
Biometrische handtekeningremove
DigiD  remove
eHerkenning  remove
Email  check
iDIN  remove
IP adres  check
SMS verificatie  check
Verificatie middels iDealremove
Scheiding medische en niet medische gegevens  check
i Status overzicht per medewerker  check
Verzuimdossier per medewerker  check
i Verzuimprotocol conform WvPcheck
i Verzuimrapportages  check
i Werknemer logincheck
i Bedrijfsarts login  check
i Derde partij login  check
i Input van leidinggevende of HR-medewerkers  check
i Inzicht in sollicitatie status  check
i Kandidaten management  check
i Koppeling met banensites  check
i Matching mogelijkheden  check
i Online publiceren van vacatures  check
i Scores koppelen aan sollicitatieformulieren  check
i Sollicitant selfservice  check
i Sollicitatieformulieren ontwerpen  check
i Solliciteren via social media  check
i Sourcing mogelijkheden  remove
i Vacaturebeheer  check
i Beoordelen van sollicitanten  check
i CV koppeling met Linkedin  check
i Ontwerpen en aanpassen van workflowscheck
i Workflow management  check

Emply integraties

Bekijk hier waarmee je de software kunt koppelenkeyboard_arrow_rightkeyboard_arrow_left
  • checkADP
  • checkAFAS software
  • checkBeaufort
  • checkExact Online
  • checkMailchimp
  • checkMicrosoft Dynamics
  • checkMicrosoft Outlook
  • checkNmbrs
  • checkOracle
  • checkSalesforce
  • checkSAP ERP
  • checkSympa HR
  • checkVisma
  • checkWorkday

Emply alternatieven

Buddee

5.0

iHRM software platform

Onze core is ons iHRM platform gericht op het moderne mkb (5 – 75 werknemers). Eenvoudige en gebruiksvriendelijke plug-and-play HR software zowel op de desktop als mobiel in Nederlands en Engels met features als:

- Digitaal AVG-proof personeelsdosssier;
- Verlof- & Verzuimmanagement;
- Taken & Reminders (eventueel via automatisch via onze slimme werkstromen;
- Slim beheer van bedrijfsmiddelen, documenten en contracten, etc.;
- HR analytics d.m.v. rapporten;
- Employee & Management Self Service (ESS & MSS);
- Beoordelingen- en Opleidingenbeheer;
- (Over)urenregistratie;
- Kalenderfunctie;
- En veel meer!

Geen dure implementatietrajecten, geen dure opleidingskosten, geen overbodige en ingewikkelde opties die je als mkb’er toch niet gebruikt.

Ready-to-go voor EUR 4 per werknemer/maand! 

Salarisadministratie services

Omdat wij vinden dat HR en Salarisadministratie hand-in-hand gaan bieden zelf ook salarisadministratie aan als een additionele dienstverlening  Deze dienst staat dus los van ons iHRM platform maar het proces is wel slim geïntegreerd indien voor deze dienst wordt gekozen.

Wij bieden dit aan omdat wij van mening zijn dat salarisadministratie in veel gevallen te specialistisch is voor het (kleine) mkb om zelf te doen.

Voor salarisadministratie rekenen wij een voordelig tarief van EUR 8,50 – EUR 12,50 per loonstrook afhankelijk van de complexiteit van de loonstrook. Denk bij complexere loonstroken aan toepasselijke CAO, pensioen, belaste- en onbelaste onkosten etc. Voor salarisadministratie doen wij altijd een intake-gesprek om de dienst zo (kosten)efficient mogelijk aan te kunnen bieden.

Humanwave

4.9

Inzicht, overzicht en grip op al je HR-zaken

Met Humanwave hoef je nooit meer te zoeken en iedereen kijkt naar dezelfde informatie. Dit verbetert de samenwerking, voorkomt kostbare fouten en geeft rust.

Duizenden medewerkers vertrouwen dagelijks op Humanwave, geen losse Excel sheets, notities en aantekeningen meer.

HoorayHR

4.8

HoorayHR is de HR-tool die organisaties helpt om taken rondom personeelsdossiers, verlof, verzuim, overuren en contracten te stroomlijnen. In één simpele omgeving hou jij overzicht over jouw teams. Samen met je collega's heb je toegang tot de app en automatiseert Hooray jouw HR-proces. Zo maak jij iedereen in jouw team blij!

Atrea Workforce Management Systems

5.0

Bij Atrea vinden wij dat tijd telt. Daarom profiteren bij Atrea zowel medewerkers als werkgevers van de inzichten die tijd je kan geven. Inzichten in gewerkte uren, toeslagen en verlofuren zijn niet alleen bepalend voor werkroosters of bezettingsplanningen, het zorgt ook voor minder gedoe in de salarisadministratie en verstevigt de vertrouwensband tussen medewerker en werkgever.

Met het tijdregistratie systeem van Atrea heeft u een oplossing in handen die al bij veel organisaties in onder andere de logistiek, handel en productie zichzelf ruimschoots heeft bewezen. Onze tijdregistratie software komt met een uitgebreid pakket aan rekenregels en algoritmes die het voor u makkelijker maken om geldende toeslagen voor thuiswerken, ploegendiensten en onregelmatigheidsdiensten te berekenen. Ook CAO afspraken als pauzetijden kunnen in het systeem worden afgevangen.

Onze geïntegreerde oplossing bevat o.a. modules voor:

- Aan- en afwezigheidregistratie
- Verlofregistratie
- Bezettingsplanning
- Employee Self Service - mobiele app
- Manager Self Service - mobiele app
- Project-, order- en kostenplaatsregistratie
- Toegangscontrole
- Calamiteitenlijst (BHV)
- Koppelingen met achterliggende systemen zoals, ERP, Salarisadministratie en planningssoftwarepakketten

Schrijf een review

Review
N.v.t.
1
2
3
4
5
Gebruiksvriendelijkheid
Performance
Beveiliging
Prijs-kwaliteitsverhouding
Service softwareleverancier
Branche
Aantal medewerkers
Geen bestanden geselecteerd

Emply review

Totaalscore

/5
Geen score
(0 )
Beveiliging
0,0/5star
Gebruiksvriendelijkheid
0,0/5star
Performance
0,0/5star
Prijs-kwaliteitsverhouding
0,0/5star
Service softwareleverancier
0,0/5star

Heb je Emply al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!

Emply - Veelgestelde vragen

check1 tot 5 medewerkers

check6 tot 10 medewerkers

check11 tot 25 medewerkers

check26 tot 50 medewerkers

check51 tot 75 medewerkers

check76 tot 100 medewerkers

check101 tot 150 medewerkers

check151 tot 200 medewerkers

check201 tot 250 medewerkers

check251 tot 300 medewerkers

check301 tot 350 medewerkers

check351 tot 400 medewerkers

check401 tot 500 medewerkers

check500 of meer medewerkers

checkAbonnement
 i
checkOp aanvraag
 i
checkNoors  

checkMandarijn  

checkZweeds  

checkNederlands  

checkPortugees  

checkSpaans  

checkEngels  

checkDuits  

checkItaliaans  

checkDeens  

checkPools  

checkFrans  

checkFins

checkRussisch

checkTsjechisch

checkRoemeens

keyboard_arrow_down
checkTelefonische helpdesk

checkMail/bericht via website

checkKennisbank

checkZakelijke dienstverlening
 i
checkZorg
 i
checkBouw en installatie
 i
checkFacilitaire dienstverlening
 i
checkHoreca
 i
checkIT
 i
checkMaatschappelijke dienstverlening
 i
checkRetail
 i
checkFarma en Chemie
 i
checkProductie
 i
checkPetrol markt
 i
checkVastgoedsector
 i
checkUitzendbranche
 i
checkAccountancy
 i
checkWebwinkels
 i
checkHandel
 i
checkRecreatie
 i
checkEducatie
 i
checkMedia
 i
checkAutomotive
 i
checkAgro sector
 i
checkLogistiek
 i
checkIndustrie
 i
checkMKB
 i
check€500 tot €5.000

check€5.000 tot €20.000

check€20.000 of meer

Raadpleeg hiervoor de integraties

keyboard_arrow_down
Ja