clear

Waarom SoftwareWatcher

SoftwareWatcher is een onafhankelijk platform om bedrijfssoftware te zoeken, vergelijken en selecteren. Op ons platform brengen wij alle softwareleveranciers samen op één plek. Het doel van SoftwareWatcher is om jou te helpen met het selecteren van de bedrijfssoftware dat bij je bedrijf past en hier vervolgens een keuze tussen te maken. SoftwareWatcher biedt een aantal grote voordelen:

  • Softwareselectie tool
  • SoftwareWatcher beschikt over een uitgebreide vragenselectie die snel en eenvoudig is te doorlopen. Alle software functionaliteiten worden uitgebreid beschreven waardoor je eenvoudig aangeeft wat belangrijk voor je is. Met de softwareselectie tool zorgt SoftwareWatcher ervoor dat je uitkomt bij de bedrijfssoftware dat bij je bedrijf past.

  • Gratis advies van een software expert
  • Mocht je er nog niet helemaal uitkomen, dan helpen we je graag verder met het selecteren van de beste bedrijfssoftware voor jouw bedrijf. Door vrijblijvend contact met ons op te nemen gaan we samen kijken naar jouw huidige situatie, software wensen en bedrijfsprocessen. Op basis hiervan geven we een onafhankelijk advies welke concrete software oplossingen het best geschikt zijn voor jouw bedrijf. Ook tijdens de selectie procedure fungeren we graag als centraal aanspreekpunt voor al je vragen over software. Het is altijd mogelijk om gratis contact met ons op te nemen en gebruik te maken onze jarenlange expertise op het gebied van bedrijfsprocessen en software oplossingen.

Plus- en minpunten
  • Draadloos klokken op meerdere werkplekken.
  • Vaste en flex-medewerkers in één systeem voor de urenregistratie.
  • Vaste en flex-medewerkers in één scherm roosteren.
€ Op aanvraag ,- tot € Op aanvraag€ ,-Prijs per gebruiker per maandWaarom is dit een indicatie?Prijsmodellen

Beschrijving

Wat is Flux?

Flux geeft real-time informatie over de aanwezigheid van vast en flex personeel op de werkvloer. Het houdt rekening met de verschillende werktijden van ploegen. Ook zie je ‘hoe ver’ werknemers zijn met hun contracturen voor een bepaalde periode. Dat helpt bij het afwegen welke medewerkers voor de komende dag of week juist wel of juist niet ingezet moeten worden. Flux gaat nog een stap verder. Het is gebouwd op het idee dat informatie uit het heden en het verleden moet helpen om vooruit te denken. Data uit Flux kunnen eenvoudig worden gemodelleerd. In één oogopslag zie je bijvoorbeeld waar jouw forecast en de toekomstige beschikbaarheid van flex en vast personeel uit de pas lopen. Zo maak je altijd een sluitend rooster en anticipeer je constant met jouw workforce op de toekomst.

Wat maakt de Flux bijzonder?

Door de eenvoud en toegankelijkheid van het programma. Krijgt de organisatie meer en beter inzicht in de gewerkte uren (per kostenplaats) en heeft de medewerker ten alle tijden inzicht in de gewerkte uren en persoonlijk saldo’s. Daarnaast kun je tijdig anticiperen door onze forecast en poolmanagement module waardoor je workforce altijd perfect is afgestemd op je hoeveelheid werk. Wat voor veel bedrijven het verschil kan maken tussen winstgevendheid of niet.

Impressie

Flux functionaliteiten

1 tot 5 medewerkersremove
6 tot 10 medewerkersremove
11 tot 25 medewerkerscheck
26 tot 50 medewerkerscheck
51 tot 75 medewerkerscheck
76 tot 100 medewerkerscheck
101 tot 150 medewerkerscheck
151 tot 200 medewerkerscheck
201 tot 250 medewerkerscheck
251 tot 300 medewerkerscheck
301 tot 350 medewerkerscheck
351 tot 400 medewerkerscheck
401 tot 500 medewerkerscheck
500 of meer medewerkerscheck
i Kasstroomoverzichtremove
i Kostenplaats rapportagesremove
Kostenprognosesremove
i Medewerker productiviteitremove
i Omzet prognosesremove
i Omzet rapportagesremove
i Omzet rapportages per medewerkerremove
i Omzet verdeling klantenportefeuilleremove
i Onderhandenwerk positieremove
i Opleidingsrapportagesremove
i POP rapportagesremove
Prognose balansremove
Prognose kasstroomoverzichtremove
Prognose resultatenrekeningremove
Project resultatenremove
i Resultatenrekeningremove
i Verzuimrapportages  remove
i Balansremove
i Benchmark  remove
Bezettingsgraad rapportagesremove
i Calamiteitenrapportageremove
i Doorrekenen van scenario’s  remove
i Drillthrough  remove
i Financiële ratio'sremove
i HR rapportagesremove
i Back upscheck
i Beveiliging en toegang op IP-adresremove
i Data opslag in Europa check
i Flexibele gebruikersrechten  check
i Single Sign On (SSO)check
i Twee-factor-authenticatieremove
i Zakelijke dienstverleningremove
i Zorgremove
i Bouw en installatiecheck
i Facilitaire dienstverleningremove
i Horecaremove
i ITremove
i Maatschappelijke dienstverleningcheck
i Retailcheck
i Farma en Chemiecheck
i Accountancyremove
i Agro sectorremove
i Automotiveremove
i Educatieremove
i Handelcheck
i Industriecheck
i Logistiekcheck
i Mediaremove
i Petrol marktremove
i Productiecheck
i Recreatiecheck
i Uitzendbrancheremove
i Vastgoedsectorremove
i Webwinkelsremove
€1 tot €5remove
€5 tot €10remove
€10 tot €25remove
€25 tot €50remove
€50 tot €75remove
€75tot €100remove
€100 of meerremove
i Bezoekersregistratieremove
i Communicatie via softwarecheck
Delen van nieuwsberichtenremove
i Interne chatremove
i Logboekremove
i Online agendacheck
i Processignalencheck
i Tijdlijnremove
i Kilometerdeclaraties  remove
i Onkostendeclaratiesremove
i Real time valuta conversieremove
i Status bekijken van declaratiesremove
i Accorderingsworkflow  remove
i Automatische buitenlandse btw teruggaveremove
i Automatische kilometer berekeningremove
i Business trips aanvragenremove
i Creditcard integratieremove
i Declaraties accorderen via een appremove
i Declaraties kostenplaatsenremove
i Declareren via een app  remove
i Feedback notitiesremove
i Juridisch rechtsgeldigremove
i Meerdere documenten  remove
i Meerdere ondertekenaarsremove
Meesturen van bijlagenremove
i Voortgang ondertekenenremove
i Authenticatiemethoderemove
i Digitale handtekeningremove
i Formulieren en sjablonencheck
i Opslaan van documentencheck
i Medewerkersprofielenremove
i Meerdere verlof soortenremove
i MSSremove
i MSS appremove
i Sjablonen functie profielenremove
i Arbeidsovereenkomst generatorremove
i Bedrijfseigendommen aanvragenremove
i Contractbeheer medewerkersremove
i Digitaal personeelsdossier  remove
i ESSremove
i ESS appremove
i Genereren van een organogramremove
€0remove
€1 tot €100remove
€100 tot €500remove
€20.000 of meerremove
€5.000 tot €20.000remove
€500 tot €5.000remove
i Klachtregistratieremove
i Procesbeschrijvingen  remove
i Registreren van inspectiesremove
i Verbetervoorstellenremove
i Werkinstructies  remove
i Inwerkschema'sremove
i Meerdere vestigingen/afdelingen  check
i Openstaande dienstencheck
i Oproep meldingencheck
i Pauzes berekenen  check
i Plannen op basis van budgetremove
i Plannen op verwachte loonkostencheck
i Roosters maken check
i Toeslagencheck
i Weersverwachting  remove
i Werktijden/diensten ruilen  check
i Beschikbaarheid medewerkers  check
i Controle bezettingcheck
i Diensten herhalen  check
i API  remove
i Cloudcheck
i Sandboxremove
i Serverremove
i Zelflerende softwareremove
i Abonnementremove
i Eenmalig betalenremove
i Freemiumremove
i Gratis proefaccountremove
i Op aanvraagcheck
i Per eenheidremove
i Analyse en rapportageremove
i Bezorgingremove
i Boekhoudingremove
i CRMremove
i Debiteurenbeheerremove
i Declaratieremove
i Digitaal ondertekenenremove
i Document managementremove
i EPDremove
i ERPremove
i Facturatieremove
i Factuurverwerkingremove
i Fiscaalremove
i Flexibele verloningremove
i Helpdeskremove
i HRMremove
i Integratie softwareremove
i Jaarrekeningremove
i Kassaremove
i Kwaliteitsmanagementremove
i Offerteremove
Opleidingsmanagementremove
i Personeelsplanningcheck
i Procesmanagementremove
i Productconfiguratieremove
i Productieplanningcheck
i Projectmanagementremove
i Recruitmentremove
i Reserveringremove
i Rittenregistratieremove
i Salarisadministratieremove
i Salesremove
i Servicemanagementremove
i Talentmanagementremove
i Urenregistratiecheck
i Verlof en verzuimremove
i Voorraadbeheerremove
i Webshopremove
i Werkbonnenremove
i Externe partij login  remove
i Status van lopende takenremove
i Taken overzichtremove
i Toewijzen van rollenremove
i Aanmaken van takenremove
Arabischremove
Deens  remove
Duits  remove
Engels  check
Finsremove
Frans  check
Italiaans  remove
Mandarijn  remove
Nederlands  check
Noors  remove
Pools  check
Portugees  remove
Russischremove
Spaans  remove
Tsjechischremove
Turks  remove
Zweeds  remove
i MKBcheck
i Grootbedrijfcheck
i Multinationalscheck
i Startercheck
i Stichtingcheck
i Verenigingcheck
i ZZPcheck
i Non-profitcheck
i Inklokkencheck
i Inzicht in urensaldo'scheck
i Plus- en minuren  check
i Uren registreren via een mobiele appcheck
i Urenregistratie per projectcheck
i Urenregistratie personeelcheck
i Accorderen van urencheck
i Activiteitstimercheck
i Afwezigheidregistratiecheck
i Automatisch tijd matchen aan klantremove
i Automatische tijdregistratieremove
i Cao regelscheck
i Externe urenvalidatiecheck
i Hoogste prijsOp aanvraag
i Laagste prijsOp aanvraag
i Ontwerpen en aanpassen van workflowscheck
i Workflow management  check

Flux integraties

Bekijk hier waarmee je de software kunt koppelenkeyboard_arrow_rightkeyboard_arrow_left

Flux alternatieven

Buddee

5.0

iHRM software platform

Onze core is ons iHRM platform gericht op het moderne mkb (5 – 75 werknemers). Eenvoudige en gebruiksvriendelijke plug-and-play HR software zowel op de desktop als mobiel in Nederlands en Engels met features als:

- Digitaal AVG-proof personeelsdosssier;
- Verlof- & Verzuimmanagement;
- Taken & Reminders (eventueel via automatisch via onze slimme werkstromen;
- Slim beheer van bedrijfsmiddelen, documenten en contracten, etc.;
- HR analytics d.m.v. rapporten;
- Employee & Management Self Service (ESS & MSS);
- Beoordelingen- en Opleidingenbeheer;
- (Over)urenregistratie;
- Kalenderfunctie;
- En veel meer!

Geen dure implementatietrajecten, geen dure opleidingskosten, geen overbodige en ingewikkelde opties die je als mkb’er toch niet gebruikt.

Ready-to-go voor EUR 4 per werknemer/maand! 

Salarisadministratie services

Omdat wij vinden dat HR en Salarisadministratie hand-in-hand gaan bieden zelf ook salarisadministratie aan als een additionele dienstverlening  Deze dienst staat dus los van ons iHRM platform maar het proces is wel slim geïntegreerd indien voor deze dienst wordt gekozen.

Wij bieden dit aan omdat wij van mening zijn dat salarisadministratie in veel gevallen te specialistisch is voor het (kleine) mkb om zelf te doen.

Voor salarisadministratie rekenen wij een voordelig tarief van EUR 8,50 – EUR 12,50 per loonstrook afhankelijk van de complexiteit van de loonstrook. Denk bij complexere loonstroken aan toepasselijke CAO, pensioen, belaste- en onbelaste onkosten etc. Voor salarisadministratie doen wij altijd een intake-gesprek om de dienst zo (kosten)efficient mogelijk aan te kunnen bieden.

AFAS Software Fiscaal

De complete fiscale software van AFAS is ontwikkeld voor én met accountantskantoren. De aangiftesoftware van AFAS is voorzien van alle functionaliteiten, van IB-aangifte tot Vpb-aangifte en van toeslagen tot country-by-country reporting. Klanten verwerken jaarlijks meer dan 1,4 miljoen fiscale (IB en Vpb) aangiften.

TimeChimp

5.0

TimeChimp is een zeer uitgebreide tool voor urenregistratie, rittenregistratie, declaraties, projectmanagement, facturatie en rapportages. Daarnaast biedt de tool diverse koppelingen met boekhoudprogramma’s, payrollingsoftware, CRM systemen en kan je via de API zelf koppelingen maken. TimeChimp richt zich erop om de algehele workflow te vereenvoudigen, maar toch meer overzicht in de organisatie te creëren. Dus met minder inspanning meer inzicht verkrijgen.

Alles valt of staat bij een juiste registratie, zodat je de juiste data hebt om jouw bedrijfsvoering op te baseren. Daarom zorgt TimeChimp ervoor dat dit onderdeel zo eenvoudig mogelijk is. Hoe lager de drempel, hoe beter de registraties. En daar pluk jij de vruchten van. TimeChimp biedt daarom verschillende opties om te registreren. Je kunt dit doen via de browserversie, de desktop app, de mobiele app of via een prikklok. Zo kun je altijd en overal je uren registreren en heb je jouw administratie altijd bij de hand.

Met TimeChimp kun je ook ziekte, overuren en verlof eenvoudig bijhouden. Op die manier kun je de gehele urenadministratie kwijt in een tool. Makkelijk voor jou, maar ook voor je medewerkers!

Daarnaast is TimeChimp continu in ontwikkeling. En die ontwikkelingen baseren ze grotendeels op de feedback van gebruikers. Er is een feedback portaal aanwezig waarin iedereen zelf feedback kan indienen, maar ook kan stemmen op de feedback van anderen. Op die manier kan iedereen bijdragen aan de ontwikkeling van de tool en wordt deze steeds stapje voor stapje beter.

Rompslomp

Rompslomp is een boekhoudpakket dat zich met name richt op zelfstandige. Denk hierbij aan zzp’ers, freelancers en eenmanszaken. De focus van Rompslomp ligt volledig op het gemak van hun gebruikers. Zo hoef je je niet bezig te houden met grootboekrekeningen of andere boekhoudtermen, maar wordt dit grotendeels voor jou gedaan. 

Jaap en Niels, de oprichters van Rompslomp, liepen zelf tegen het probleem aan om een simpel boekhoudprogramma te vinden. Zij zijn ervan overtuigd dat boekhouden zó efficiënt kan worden ingeregeld, dat jij je enkel bezig hoeft te houden met het ondernemen zelf. Vanuit deze gedachte is Rompslomp ontwikkelt. 

Binnen Rompslomp is het opmaken van facturen en offertes een fluitje van een cent. Gezien facturatie vaak een groot deel van het boekhouden is, zorgt Rompslomp ervoor dat dit snel gedaan kan worden. Nadat jij je eigen lay-out hebt opgemaakt, staat de factuur eigenlijk al voor je klaar. Je hoeft enkel de nodige velden in te vullen en de factuur is klaar voor verzending. Dit geldt op eenzelfde manier voor je offertes. 

Daarnaast biedt Rompslomp de mogelijkheid tot een online schoenendoos en uren- & rittenregistratie. Wanneer jij de betalingen goed bijhoudt en inboekt, wordt op de achtergrond automatisch je balans en BTW overzicht up-to-date gehouden. Makkelijk toch?

Schrijf een review over Flux

Review
N.v.t.
1
2
3
4
5
Gebruiksvriendelijkheid
Performance
Beveiliging
Prijs-kwaliteitsverhouding
Service softwareleverancier
Branche
Aantal medewerkers
Geen bestanden geselecteerd

Reviews over Flux

Totaalscore

4.6/5
Geen score
(1)
Beveiliging
4,0/5star
Gebruiksvriendelijkheid
5,0/5star
Performance
5,0/5star
Prijs-kwaliteitsverhouding
4,0/5star
Service softwareleverancier
5,0/5star

Heb je Flux al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
GesinusBeoordeeld op 02-04-2021 21:39
Totaalscore
starstarstarstarstar
Beveiliging
starstarstarstarstar
Gebruiksvriendelijkheid
starstarstarstarstar
Performance
starstarstarstarstar
Prijs-kwaliteitsverhouding
starstarstarstarstar
Service softwareleverancier
starstarstarstarstar
Beoordeeld op 02-04-2021 21:39
Hele fijne levernacier. Erg goede uitleg en prettige implementatie. Systeem is erg gebruiksvriendelijk ook voor 250 medewerkers. Zeer veel inzicht door kostenplaats registratie. Ga zo door.
Niet het goedkoop systeem, maar wel het beste.

Flux - Veelgestelde vragen

check11 tot 25 medewerkers

check26 tot 50 medewerkers

check51 tot 75 medewerkers

check76 tot 100 medewerkers

check101 tot 150 medewerkers

check151 tot 200 medewerkers

check201 tot 250 medewerkers

check251 tot 300 medewerkers

check301 tot 350 medewerkers

check351 tot 400 medewerkers

check401 tot 500 medewerkers

check500 of meer medewerkers

checkNederlands  

checkEngels  

checkPools  

checkFrans  

checkBouw en installatie

checkMaatschappelijke dienstverlening

checkRetail

checkFarma en Chemie

checkIndustrie

checkLogistiek

checkProductie

checkRecreatie

checkHandel