KorènCRM

Schrijf een review
Plus- en minpunten
  • De stabiliteit van standaard software gecombineerd met maatwerk mogelijkheden
  • CRM pakket op maat voor ledenorganisaties, zorgorganisaties en verenigingen
  • Helpdesk met ervaren programmeurs die software door en door kennen
  • Maandelijkse updates met verbeteringen en nieuwe functies

Prijzen

Prijsmodellen:
Abonnement i
Prijs per gebruiker per maand€ Op aanvraag ,- tot € Op aanvraag€ ,-Waarom is dit een indicatie?
Exacte prijzen van KorènCRM bekijken? Klik dan op onderstaande knop:
Prijsmodellen

Beschrijving

Ontdek of KorènCRM bij je organisatie past met SoftwareWatcher. Raadpleeg echte reviews van gebruikers en experts en vergelijk alle relevante software functies. Wij geven een overzicht van alle relevante software functies voor jouw bedrijfsprocessen. KorènCRM beschikt over de volgende modules:

  • checkCRM

Met SoftwareWatcher ontdek je op welke manier KorènCRM voor jou tijd bespaart. Door het digitaliseren van jouw organisatie met KorènCRM verlaag je de kosten en geef je structuur aan jouw organisatie.

KorènCRM vergelijken en advies

Vergelijk KorènCRM met andere software voor jouw branche en bedrijfsgrootte. Op basis van softwarefuncties en prijzen vergelijk je snel en eenvoudig of de software geschikt voor je is. SoftwareWatcher biedt een eenvoudige keuzehulp zodat je ook zonder kennis van software zelf de beste software kan kiezen. Heb je wel advies nodig of KorènCRM bij je organisatie past? De experts van SoftwareWatcher helpen je graag verder en geven advies over je keuze. Wij stellen jou de juiste vragen en checken of de software bij je past. Dit is gratis en zonder verplichtingen. Wil je weten of de software koppelt met andere systemen in je organisatie? In het integraties overzicht van SoftwareWatcher zie je direct of de software koppelt met jouw bestaande systemen. Staat jouw bestaande software niet in het overzicht? Dan zijn er altijd andere oplossingen mogelijk. Neem hiervoor contact op met de software leverancier.

KorènCRM demo of proefperiode

Wil je een echte impressie krijgen van KorènCRM? Hiervoor kun je vaak een proefperiode of een software demo aanvragen. Met een proefperiode krijg je voor een aantal dagen toegang tot de software en test je zelf of de software bij je past. Als je een software demo aanvraagt dan geeft de software leverancier zelf uitleg over de software. Tijdens een software demo is het mogelijk om al je vragen over de software te stellen. Hiermee kom je erachter wat de kwaliteit van de software is. Ben je opzoek naar alternatieven voor KorènCRM? SoftwareWatcher geeft een overzicht van de beste software alternatieven. Hierdoor weet je direct met welke systemen je met elkaar moet vergelijken.

Impressie

KorènCRM functionaliteiten

1 tot 5 medewerkerscheck
6 tot 10 medewerkerscheck
11 tot 25 medewerkerscheck
26 tot 50 medewerkerscheck
51 tot 75 medewerkerscheck
76 tot 100 medewerkerscheck
101 tot 150 medewerkerscheck
151 tot 200 medewerkersremove
201 tot 250 medewerkersremove
251 tot 300 medewerkersremove
301 tot 350 medewerkersremove
351 tot 400 medewerkersremove
401 tot 500 medewerkersremove
500 of meer medewerkersremove
i Kasstroomoverzichtremove
i Kostenplaats rapportagesremove
Kostenprognosesremove
i Medewerker productiviteitremove
i Omzet prognosesremove
i Omzet rapportagescheck
i Omzet rapportages per medewerkerremove
i Omzet verdeling klantenportefeuilleremove
i Onderhandenwerk positieremove
i Opleidingsrapportagescheck
i POP rapportagesremove
Prognose balansremove
Prognose kasstroomoverzichtremove
Prognose resultatenrekeningremove
Project resultatenremove
i Resultatenrekeningremove
i Verzuimrapportages  remove
i Balansremove
i Benchmark  remove
Bezettingsgraad rapportagesremove
i Calamiteitenregistratieremove
i Doorrekenen van scenario’s  remove
i Drillthrough  remove
i Financiële ratio'sremove
i HR rapportagesremove
i Cloudcheck
i Mobiele appremove
i Dossierbeheer  check
i Facturerencheck
i Offertes  remove
i Projectbeheerremove
i Registreren van klantnotitiescheck
i Relaties categoriserencheck
i Email campagne maken  remove
i Back upscheck
i Beveiliging en toegang op IP-adrescheck
i Data opslag in Europa check
i Flexibele gebruikersrechten  check
i Single Sign On (SSO)remove
i Twee-factor-authenticatiecheck
i Overheidcheck
i Zakelijke dienstverleningremove
i Zorgcheck
i Bouw en installatieremove
i Facilitaire dienstverleningremove
i Horecaremove
i ITremove
i Maatschappelijke dienstverleningremove
i Retailremove
i Farma en Chemieremove
i Accountancyremove
i Agro sectorremove
i Automotiveremove
i Educatieremove
i Handelremove
i Industrieremove
i Logistiekremove
i Mediaremove
i Online dienstverleningremove
i Petrol marktremove
i Productieremove
i Recreatieremove
i Uitzendbrancheremove
i Vastgoedsectorremove
€1 tot €5remove
€5 tot €10remove
€10 tot €25remove
€25 tot €50remove
€50 tot €75remove
€75tot €100remove
€100 of meerremove
i Meerdere contactpersonencheck
i Klantportaalcheck
i KvK koppeling  remove
i Visitekaartjes scannenremove
i Contractbeheerremove
i E-mailintegratie  check
i Inzicht klanthistoriecheck
i Bezoekersregistratiecheck
i Communicatie via softwareremove
Delen van nieuwsberichtenremove
i Interne chatremove
i Logboekremove
i Online agendaremove
i Processignalenremove
i Tijdlijnremove
i Oninbare factuurremove
i Beheren van debiteuren  remove
i Betalingsherinneringen remove
i Betalingsregelingremove
i Cash forecasting  remove
i Debiteurendossierremove
i Debiteurnotitiesremove
i Dialoog op factuurniveauremove
i Factureren met idealcheck
i Kortingen en totalen op facturencheck
i Kostensoorten op factuurcheck
i Nacalculatie facturatieremove
i Online factuurcheck
i Paypal op de factuurremove
i Periodieke facturatiecheck
i Self-billingremove
i Toevoegen bijlageremove
i UBL facturerenremove
i Verzamelfactuur opstellenremove
i Btw tarieven toepassencheck
i Concept facturen opslaanremove
i Creditfacturencheck
i Eigen huisstijl op factuurcheck
i Facturen inplannenremove
i Factureren in meerdere talenremove
i Factureren met abonnementen  check
i Factureren met een vaste prijscheck
i Factureren met staffelprijzencheck
i Factureren naar klantgroepen check
i Factuur sjablonen gebruikencheck
€0remove
€1 tot €100remove
€100 tot €500remove
€20.000 of meerremove
€5.000 tot €20.000remove
€500 tot €5.000remove
i Klachtregistratieremove
i Procesbeschrijvingen  remove
i Registreren van inspectiesremove
i Verbetervoorstellenremove
i Werkinstructies  remove
i Groeperen van productenremove
i Kortingen en totalenremove
i Offerte omzetten in factuur  remove
i Offerte online accepteren  remove
i Offerte sjablonenremove
i Omzetten offerte naar contractremove
i Omzetten offerte naar projectremove
i Overzicht offerte statusremove
i Tonen van 3D visualisatiesremove
i Versiebeheerremove
i Voorcalculatieremove
i Algemene voorwaardenremove
i Eigen huisstijl op offertesremove
i Online offerte dialoogremove
i API  check
i Sandboxremove
i Serverremove
i Zelflerende softwareremove
i Abonnementcheck
i Eenmalig betalenremove
i Freemiumremove
i Gratis proefaccountremove
i Op aanvraagremove
i Per eenheidremove
i Inkoopfacturen op projectenremove
i Nieuwe project sjablonen makenremove
i Project fasesremove
i Project sjablonenremove
i Projecten planningremove
i Tariefstructuurremove
i Teambeheerremove
i Timetracking  remove
i Budgetbewaking  remove
i Lead managementremove
i Live chatremove
i Openstaande tegoedbonnenremove
i Personalisatieremove
i Q&A knowledge baseremove
i Sales proces verdelen in fasesremove
i Spaarprogramma’s  remove
i Tegoedbonnenremove
i Trackingremove
i Analyseer conversies  remove
i Analyse en rapportageremove
i Bezorgingremove
i Boekhoudingremove
i CRMcheck
i Debiteurenbeheerremove
i Declaratieremove
i Digitaal ondertekenenremove
i Document managementremove
i EPDremove
i ERPremove
i Facturatieremove
i Factuurverwerkingremove
i Fiscaalremove
i Flexibele verloningremove
i Helpdeskremove
i HRMremove
i Integratie softwareremove
i Jaarrekeningremove
i Kassaremove
i Kwaliteitsmanagementremove
i Offerteremove
Opleidingsmanagementremove
i Personeelsplanningremove
i Procesmanagementremove
i Productconfiguratieremove
i Productieplanningremove
i Projectmanagementremove
i Recruitmentremove
i Reserveringremove
i Rittenregistratieremove
i Salarisadministratieremove
i Salesremove
i Servicemanagementremove
i Talentmanagementremove
i Urenregistratieremove
i Verzuimremove
i Voorraadbeheerremove
i Webshopsremove
i Werkbonnenremove
i Software democheck
i Externe partij login  remove
i Status van lopende takenremove
i Taken overzichtremove
i Toewijzen van rollenremove
i Aanmaken van takenremove
Arabischremove
Duits  remove
Engels  remove
Finsremove
Frans  remove
Italiaans  remove
Mandarijn  remove
Nederlands  check
Noors  remove
Pools  remove
Portugees  remove
Russischremove
Spaans  remove
Tsjechischremove
Turks  remove
Zweeds  remove
i MKBremove
i Grootbedrijfremove
i Multinationalsremove
i Starterremove
i Stichtingcheck
i Verenigingcheck
i ZZPremove
i Non-profitcheck
Urenregistratieremove
i Ontwerpen en aanpassen van workflowsremove
i Workflow management  remove

KorènCRM integraties

Bekijk hier waarmee je de software kunt koppelenkeyboard_arrow_rightkeyboard_arrow_left
  • checkAFAS software
  • checkExact Online
  • checkMailcamp
  • checkVecozo
  • checkVisma

KorènCRM alternatieven

fENNA factureren en boekhouden

Bij fENNA vinden we dat de boekhouding voor je zelf moet zijn. Niet voor je boekhouder, niet voor de fiscus. We maken het daarom zó dat je het zelf kan, maar ook gemakkelijk met je adviseur kan samenwerken.Met fENNA maak je offertes, en laat je ze direct, online ondertekenen, of gewoon met pen natuurlijk – als je dat liever hebt. Getekende offertes factureer je met een druk op de knop.Facturen verstuur je supersnel, in het Nederlands, Engels, Duits of Frans, en fENNA houd de Btw bij. Met een paar klikken pas je je eigen stijl toe.Gebruik eerdere facturen als sjabloon met drag-and-drop, en voeg bijlagen toe.fENNA houdt de uiterste betaaldatum bij en stuurt je bericht als die is verstreken. fENNA heeft standaard herinnering- en aanmaningsfuncties, die recht geven op gratis incasso-diensten van Excellent Incasso.fENNA verwerkt factuurbetalingen automatisch, en kan betalingen automatisch verwerken met verwerkingsregels. Van de meeste kostensoorten weet fENNA het juiste btw-tarief, en past dat automatisch toe.fENNA geeft de btw voor je aan met één druk op de knop. Correcties op de btw-aangifte die naderhand worden aangebracht worden automatisch meegenomen in de volgende.Investeringen in bedrijfsmiddelen schrijf je met één druk op de knop af. Je hebt er dan geen omkijken meer naar. Desinvesteren is een kwestie van een paar klikken.We zetten alles-op-alles om het hebben van een goede administratie zo weinig mogelijk werk te laten kosten.Probeer het gratis uit!

Nostradamus

4.6
Nostradamus: Geen tegenvallende loonkosten met Nostradamus.Een personeelsplanning, gebaseerd op behoefte en budget.Stop de eindeloze reeks urenbriefjes, memo’s en Excel-overzichten.Voorkom fouten door digitale urenregistraties en door een koppeling met je verloningspakket.Communiceer nog beter met je personeel: live en direct. Nostradamus verhoogt de omzet met gastenmanagement en verlaagt personeelskosten met personeelsmanagement.Belangrijke functionaliteiten van Nostradamus:- Automatisch roosteren- Berekening overuren en onregelmatigheidstoeslag- Geautomatiseerde dienstruil en verlofaanvraag- Gebruik van een app- Inroosteren van werknemers- Integratie ARBO, CAO en/of ATW- Mogelijkheid thema basisrooster- Mogelijkheid thema zelfroosteren- Mogelijkheid voor dagsturing- Online urenregistratie- Overzicht over- en onderbezetting- Rapportage mogelijkheden en dashboard- Registratie verlof en ziekte- Strategisch Personeelsplanning- Verdeling onregelmatige diensten- Voorspellen van het werkaanbod/benodigde resource (forecasting)- Facturatie gewerkte uren

LIQUID shop

LIQUID staat voor ons optimale customizable smart template concept. Oftewel, websites met bewezen effectieve layouts, volledig aangepast aan jouw specifieke wensen. Het LIQUID platform biedt vele voordelen en is er bovendien in verschillende versies die passen bij jouw online bezoekers. You choose...LIQUID vormt zich als water naar zijn omgeving: jouw business en jouw klanten dus. Door gebruik te maken van bewezen marketing-methoden en -technieken, en met goede mogelijkheden om het geheel naar jouw business in te richten, stuurt LIQUID jouw klanten naar jouw business.Behalve een stevig concept, de juiste techniek voor zoekmachine optimalisatie, optimale usability, en conversiegericht design, neem je bij ons ook kennis af. Nadat je webshop gerealiseerd is, begint onze uitdaging om jou de juiste weg te wijzen.

Schrijf een review

Review
N.v.t.
1
2
3
4
5
Gebruiksvriendelijkheid
Performance
Beveiliging
Prijs-kwaliteitsverhouding
Service softwareleverancier
Branche
Aantal medewerkers
Geen bestanden geselecteerd

KorènCRM review

Totaalscore

/5
Geen score
(0 )
Beveiliging
0,0/5star
Gebruiksvriendelijkheid
0,0/5star
Performance
0,0/5star
Prijs-kwaliteitsverhouding
0,0/5star
Service softwareleverancier
0,0/5star

Heb je KorènCRM al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!

KorènCRM - Veelgestelde vragen

check1 tot 5 medewerkers
check6 tot 10 medewerkers
check11 tot 25 medewerkers
check26 tot 50 medewerkers
check51 tot 75 medewerkers
check76 tot 100 medewerkers
check101 tot 150 medewerkers
checkAbonnement i
checkNederlands  
checkSoftware demo i
checkOverheid i
checkZorg i
checkVereniging i
checkStichting i
checkNon-profit i
Raadpleeg hiervoor de integraties