Nanda Urenoverzicht
menu
Ik wil software advies
Unique Selling Points
  • Gemakkelijke invoer
  • Overzichtelijke organisatie structuur
  • Rechten voor gebruikers
  • Filters voor overzichten
  • Mobiele apps
Benieuwd of Nanda Urenoverzicht bij je past? Vraag vrijblijvend advies aan!
  • Persoonlijk advies op maat
  • Gratis en zonder verplichtingen
  • Kom in contact met de beste softwareleveranciers

Nanda Urenoverzicht alternatieven

4.5 star star star star star_half
With Personio you can do everything from recruiting, administration and development to payment of your employees! Personio becomes your HR engine room, allowing you to manage all employee data centrally. Automate complex HR processes and complete time-consuming routine tasks with the push of a button. With Personio, you gain time for more value-adding HR tasks. In addition, the first-class service team based in Europe helps you get started with Personio in four to eight weeks, depending on the size of your company. Simple, safe, holistic - Personio combines all important HR and recruiting processes in one intuitive, cloud-based software solution for companies from 10 to 2000 employees, which is operated exclusively on certified servers within Europe. The solution includes job postings, integrated career sites, applicant management, employee on- and off-boarding, absence management, approval processes, salary management, attendance, document management, performance, reports, employee self service and payroll. Personio is characterized by a high degree of customizability, data security and a detailed access rights management for employees. As cloud software, the tool can be used immediately on any device without installation.   One solution for everything - No matter whether it is the administration of master data, absences, salaries, performance or recruiting. Personio is the holistic HR solution - without the need of Excel. Customizable to individual needs - Personio is highly customizable in all aspects and can adapt to every process exactly as it appears in your company. Certified data protection - All your data is stored securely on servers within Europe. For hosting we only use ISO-certified providers. Ready to start immediately - Personio runs without installation in your web browser - on any device. Your existing data can be imported in minutes. Simple and efficient - Ease of use is the main focus of Personio and enables efficient and fast HR processes.
Prijzen
Prijsmodellen:
Abonnement i
Gratis proefaccount i
Indicatie kosten vanaf p/m:
Op aanvraag
Software info

Uren bijhouden, maar dan op de makkelijke manier. In een systeem dat het niet moeilijker maakt, maar juist laagdrempelig houdt.

Nanda is geschikt voor iedereen; van ZZP'er tot grote bedrijven met veel personeel. Dankzij het rechtensysteem kunnen beheerders zelf kiezen welke rechten gebruikers wel en niet hebben. Door slimme features is de invoer van uren niet veel werk en met krachtige filters kunnen er complete overzichten samengesteld worden. Deze overzichten kunnen vervolgens geëxporteerd worden naar o.a. Excel en Moneybird.


Koppeling facturatie
Voor een snelle en simpele facturatie van de gemaakte uren is er een koppeling met Moneybird. In enkele klikken zijn de uren geëxporteerd en kunnen deze omgezet worden naar geld. 
Nanda werkt in de browser en via apps op de smartphone en tablet. Er is een snelle synchronisatie en dus kan er op ieder apparaat makkelijk gewerkt worden. 

Gratis proberen
Nanda is 14 dagen gratis te proberen. Zo kun je zien wat de toegevoegde waarde is van een goede urenregistratie en ontdekken dat het niet zo veel werk hoeft te zijn als men denkt. Voor alle vragen staan wij klaar om te helpen!
 

Beschrijving

Ontdek of Nanda Urenoverzicht bij je organisatie past met SoftwareWatcher. Raadpleeg echte reviews van gebruikers en experts en vergelijk alle relevante software functies. Wij geven een overzicht van alle relevante software functies voor jouw bedrijfsprocessen. Nanda Urenoverzicht beschikt over de volgende modules:

check Urenregistratie

Met SoftwareWatcher ontdek je op welke manier Nanda Urenoverzicht voor jou tijd bespaart. Door het digitaliseren van jouw organisatie met Nanda Urenoverzicht verlaag je de kosten en geef je structuur aan jouw organisatie.

Nanda Urenoverzicht vergelijken en advies

Vergelijk Nanda Urenoverzicht met andere software voor jouw branche en bedrijfsgrootte. Op basis van softwarefuncties en prijzen vergelijk je snel en eenvoudig of de software geschikt voor je is. SoftwareWatcher biedt een eenvoudige keuzehulp zodat je ook zonder kennis van software zelf de beste software kan kiezen. Heb je wel advies nodig of Nanda Urenoverzicht bij je organisatie past? De experts van SoftwareWatcher helpen je graag verder en geven advies over je keuze. Wij stellen jou de juiste vragen en checken of de software bij je past. Dit is gratis en zonder verplichtingen. Wil je weten of de software koppelt met andere systemen in je organisatie? In het integraties overzicht van SoftwareWatcher zie je direct of de software koppelt met jouw bestaande systemen. Staat jouw bestaande software niet in het overzicht? Dan zijn er altijd andere oplossingen mogelijk. Neem hiervoor contact op met de software leverancier.

Nanda Urenoverzicht demo of proefperiode

Wil je een echte impressie krijgen van Nanda Urenoverzicht? Hiervoor kun je vaak een proefperiode of een software demo aanvragen. Met een proefperiode krijg je voor een aantal dagen toegang tot de software en test je zelf of de software bij je past. Als je een software demo aanvraagt dan geeft de software leverancier zelf uitleg over de software. Tijdens een software demo is het mogelijk om al je vragen over de software te stellen. Hiermee kom je erachter wat de kwaliteit van de software is. Ben je opzoek naar alternatieven voor Nanda Urenoverzicht? SoftwareWatcher geeft een overzicht van de beste software alternatieven. Hierdoor weet je direct met welke systemen je met elkaar moet vergelijken.

Impressie

Nanda Urenoverzicht functionaliteiten

1 medewerkercheck
2 - 10 medewerkerscheck
11 - 25 medewerkerscheck
26 - 50 medewerkerscheck
51 - 75 medewerkerscheck
76 - 100 medewerkerscheck
101 - 150 medewerkerscheck
151 - 200 medewerkerscheck
201 - 250 medewerkerscheck
251 - 300 medewerkerscheck
301 - 350 medewerkerscheck
351 - 400 medewerkerscheck
401 - 500 medewerkerscheck
500 of meer medewerkerscheck
i Kasstroomoverzichtremove
i Kostenplaats rapportagesremove
Kostenprognosesremove
i Medewerker productiviteitremove
i Omzet prognosesremove
i Omzet rapportagesremove
i Omzet rapportages per medewerkercheck
i Omzet verdeling klantenportefeuilleremove
i Onderhandenwerk positieremove
i Opleidingsrapportagescheck
i POP rapportagesremove
Prognose balansremove
Prognose kasstroomoverzichtremove
Prognose resultatenrekeningremove
Project resultatenremove
i Resultatenrekeningremove
i Verzuimrapportages  remove
i Balansremove
i Benchmark  remove
Bezettingsgraad rapportagesremove
i Doorrekenen van scenario’s  remove
i Drillthrough  remove
i Financiële ratio'sremove
i HR rapportagescheck
i Personeelsplanningremove
Projectbeheerremove
Facturerenremove
i Inklokkenremove
i Back upscheck
i Beveiliging IP-adresremove
i Data opslag in Europa check
i Flexibele gebruikersrechten  check
i Single Sign On (SSO)remove
i Twee-factor-authenticatieremove
i Overheidcheck
i Zakelijke dienstverleningcheck
i Zorgcheck
i Bouw en installatiecheck
i Facilitaire dienstverleningcheck
i Horecacheck
i ITcheck
i Maatschappelijke dienstverleningcheck
i Retailcheck
i Farma en Chemiecheck
i Accountancyremove
i Agro sectorcheck
i Automotivecheck
i Educatiecheck
i Handelcheck
i Industriecheck
i Logistiekcheck
i Mediacheck
i Online dienstverleningcheck
i Productiecheck
i Recreatiecheck
i Uitzendbrancheremove
€1 tot €5remove
€5 tot €10remove
€10 tot €25remove
€25 tot €50remove
€50 tot €75remove
€75tot €100remove
€100 of meerremove
i Bezoekersregistratieremove
i Communicatie via softwareremove
Delen van nieuwsberichtenremove
i Interne chatremove
i Logboekremove
i Online agendaremove
i Processignalenremove
i Tijdlijnremove
i Kilometerdeclaraties  remove
i Onkostendeclaratiesremove
i Real time valuta conversieremove
i Status bekijken van declaratiesremove
i Accorderingsworkflow  remove
i Automatische buitenlandse btw teruggaveremove
i Automatische kilometer berekeningremove
i Business trips aanvragenremove
i Creditcard integratieremove
i Declaraties accorderen via een appremove
i Declaraties kostenplaatsenremove
i Declareren via een app  remove
i Feedback notitiesremove
i Juridisch rechtsgeldigremove
i Meerdere documenten  remove
i Meerdere ondertekenaarsremove
Meesturen van bijlagenremove
i Voortgang ondertekenenremove
i Authenticatiemethoderemove
i Digitale handtekeningremove
i Formulieren en sjablonenremove
i Opslaan van documentenremove
i Medewerkersprofielenremove
i Meerdere verlof soortenremove
i MSSremove
i MSS appremove
i Sjablonen functie profielenremove
i Arbeidsovereenkomstremove
i Bedrijfseigendommenremove
i Contractbeheerremove
i Digitaal personeelsdossier  remove
i Employee Self Serviceremove
i Mobiele appremove
i Organogramremove
€0remove
€1 tot €100remove
€100 tot €500remove
€20.000 of meerremove
€5.000 tot €20.000remove
€500 tot €5.000remove
Buddeeremove
Hoorayremove
Personioremove
Twelveremove
i Klachtregistratieremove
i Procesbeschrijvingen  remove
i Registreren van inspectiesremove
i Verbetervoorstellenremove
i Werkinstructies  remove
i Inwerkschema'sremove
i Meerdere locaties/afdelingenremove
i Open dienstenremove
i Oproep meldingenremove
i Pauzes berekenen  remove
i Plannen op basis van budgetremove
i Plannen op verwachte loonkostenremove
i Weersverwachting  remove
i Werktijden/diensten ruilen  remove
i Beschikbaarheid checken  remove
i Diensten herhalen  remove
i Optimale bezettingremove
i API  check
i Cloudcheck
i Sandboxremove
i Serverremove
i Abonnementcheck
i Eenmalig betalenremove
i Freemiumremove
i Gratis proefaccountcheck
i Op aanvraagremove
i Per eenheidremove
i Bezorgingremove
i Boekhoudingremove
i CRMremove
i Declaratieremove
i Digitaal ondertekenenremove
i Document managementremove
i Facturatieremove
i Helpdeskremove
i HRMremove
i Kassaremove
i Offerteremove
i Personeelsplanningremove
i Productieplanningremove
i Projectmanagementremove
i Recruitmentremove
i Reserveringremove
i Rittenregistratieremove
i Salarisadministratieremove
i Servicemanagementremove
i Urenregistratiecheck
i Verzuimremove
i Voorraadbeheerremove
i Webshopsremove
i Werkbonnenremove
i Software democheck
i Externe partij login  remove
i Status van lopende takenremove
i Taken overzichtremove
i Toewijzen van rollenremove
i Aanmaken van takenremove
Deens  remove
Duits  remove
Engels  check
Frans  remove
Italiaans  remove
Nederlands  check
Noors  remove
Pools  remove
Portugees  remove
Russischremove
Spaans  remove
Tsjechischremove
Turks  remove
Zweeds  remove
i MKBcheck
i Grootbedrijfcheck
i Multinationalscheck
i Startercheck
i Stichtingcheck
i Verenigingcheck
i ZZPcheck
i Non-profitcheck
i Fysieke prikklokremove
i Inzicht in urensaldo'scheck
i Mobiele appcheck
i Plus- en minuren  remove
i Toeslagenremove
i Accorderen van urenremove
i Activiteitstimercheck
i Afwezigheidregistratieremove
i Automatische tijdregistratiecheck
i Calamiteitenregistratieremove
i Cao regelsremove
i Externe urenvalidatieremove
i Tijd matchen aan klantremove
i Ontwerpen en aanpassen van workflowsremove
i Workflow management  remove
Nanda Urenoverzicht integraties
Bekijk hier waarmee je de software kunt koppelen
  • check Moneybird
Schrijf een review
Schrijf een review
Gebruiksvriendelijkheid
Performance
Beveiliging
Prijs-kwaliteitsverhouding
Service softwareleverancier
Branche
Aantal medewerkers

Nanda Urenoverzicht review

Totaalscore

0 /5
Geen score
(0)
Beveiliging
0,0/5star
Gebruiksvriendelijkheid
0,0/5star
Performance
0,0/5star
Prijs-kwaliteitsverhouding
0,0/5star
Service softwareleverancier
0,0/5star

Heb je Nanda Urenoverzicht al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
Nanda Urenoverzicht - veelgestelde vragen
check 1 medewerker
check 2 - 10 medewerkers
check 11 - 25 medewerkers
check 26 - 50 medewerkers
check 51 - 75 medewerkers
check 76 - 100 medewerkers
check 101 - 150 medewerkers
check 151 - 200 medewerkers
check 201 - 250 medewerkers
check 251 - 300 medewerkers
check 301 - 350 medewerkers
check 351 - 400 medewerkers
check 401 - 500 medewerkers
check 500 of meer medewerkers
check Abonnement i
check Gratis proefaccount i
check Nederlands  
check Engels  
check Software demo i
check Overheid i
check Zakelijke dienstverlening i
check Zorg i
check Bouw en installatie i
check Facilitaire dienstverlening i
check Horeca i
check IT i
check Maatschappelijke dienstverlening i
check Retail i
check Farma en Chemie i
check Agro sector i
check Automotive i
check Media i
check Logistiek i
check Productie i
check Educatie i
check Recreatie i
check Handel i
check Online dienstverlening i
check Industrie i
check MKB i
check Starter i
check ZZP i
check Vereniging i
check Stichting i
check Grootbedrijf i
check Multinationals i
check Non-profit i
Raadpleeg hiervoor de integraties
Website laten maken door Dotsimpel