Soon | Advies over jouw beste software keus
menu
Ik wil software advies
Unique Selling Points
  • Award-winning UX/UI
  • Kanban stijl
  • Add-ons voor onder andere: - Business intelligence - Team sentiment - Forecasting
Benieuwd of Soon bij je past? Vraag vrijblijvend advies aan!
  • Persoonlijk advies op maat
  • Gratis en zonder verplichtingen
  • Kom in contact met de beste softwareleveranciers

Soon alternatieven

4.5 star star star star star_half
With Personio you can do everything from recruiting, administration and development to payment of your employees! Personio becomes your HR engine room, allowing you to manage all employee data centrally. Automate complex HR processes and complete time-consuming routine tasks with the push of a button. With Personio, you gain time for more value-adding HR tasks. In addition, the first-class service team based in Europe helps you get started with Personio in four to eight weeks, depending on the size of your company. Simple, safe, holistic - Personio combines all important HR and recruiting processes in one intuitive, cloud-based software solution for companies from 10 to 2000 employees, which is operated exclusively on certified servers within Europe. The solution includes job postings, integrated career sites, applicant management, employee on- and off-boarding, absence management, approval processes, salary management, attendance, document management, performance, reports, employee self service and payroll. Personio is characterized by a high degree of customizability, data security and a detailed access rights management for employees. As cloud software, the tool can be used immediately on any device without installation.   One solution for everything - No matter whether it is the administration of master data, absences, salaries, performance or recruiting. Personio is the holistic HR solution - without the need of Excel. Customizable to individual needs - Personio is highly customizable in all aspects and can adapt to every process exactly as it appears in your company. Certified data protection - All your data is stored securely on servers within Europe. For hosting we only use ISO-certified providers. Ready to start immediately - Personio runs without installation in your web browser - on any device. Your existing data can be imported in minutes. Simple and efficient - Ease of use is the main focus of Personio and enables efficient and fast HR processes.
Prijzen
Prijsmodellen:
Op aanvraag i
Indicatie kosten vanaf p/m:
Op aanvraag
Software info

Een eenvoudige planningstool waarop je kunt terugvallen. Even snel een dienstrooster opstellen kost altijd toch meer tijd dan je denkt. Want, wie werkt waar en wanneer? Met Soon maak je in een handomdraai een planning en weet iedereen waar hij aan toe is.

Werken in teams
Met Soon maak je gemakkelijk een team aan, voeg je de mensen toe die jij toe wilt voegen en kun je direct aan de slag met roosteren. Binnen Soon heb je de volledige vrijheid om events aan te maken, waarmee je snel en doelgericht je planning opbouwt. Handig!

Voor elke situatie een dienstrooster
Of je nou een dienstrooster moet maken voor je werk in de dienstverlening of als eventplanner; voor de bardienst bij de sportvereniging of als thuiszorgteam, het kan allemaal met Soon. En ook nog eens online zodat iedereen er altijd bij kan.

Altijd online bereikbaar
Zolang jij toegang hebt tot het internet, kan jij altijd Soon openen om een nieuw dienstrooster op te stellen of aan te passen. Dus of je nou thuis zit met een tablet op schoot of op je werk achter een desktop, Soon is overal toegankelijk.

Beschrijving

Ontdek of Soon bij je organisatie past met SoftwareWatcher. Raadpleeg echte reviews van gebruikers en experts en vergelijk alle relevante software functies. Wij geven een overzicht van alle relevante software functies voor jouw bedrijfsprocessen. Soon beschikt over de volgende modules:

check Personeelsplanning
check Urenregistratie

Met SoftwareWatcher ontdek je op welke manier Soon voor jou tijd bespaart. Door het digitaliseren van jouw organisatie met Soon verlaag je de kosten en geef je structuur aan jouw organisatie.

Soon vergelijken en advies

Vergelijk Soon met andere software voor jouw branche en bedrijfsgrootte. Op basis van softwarefuncties en prijzen vergelijk je snel en eenvoudig of de software geschikt voor je is. SoftwareWatcher biedt een eenvoudige keuzehulp zodat je ook zonder kennis van software zelf de beste software kan kiezen. Heb je wel advies nodig of Soon bij je organisatie past? De experts van SoftwareWatcher helpen je graag verder en geven advies over je keuze. Wij stellen jou de juiste vragen en checken of de software bij je past. Dit is gratis en zonder verplichtingen. Wil je weten of de software koppelt met andere systemen in je organisatie? In het integraties overzicht van SoftwareWatcher zie je direct of de software koppelt met jouw bestaande systemen. Staat jouw bestaande software niet in het overzicht? Dan zijn er altijd andere oplossingen mogelijk. Neem hiervoor contact op met de software leverancier.

Soon demo of proefperiode

Wil je een echte impressie krijgen van Soon? Hiervoor kun je vaak een proefperiode of een software demo aanvragen. Met een proefperiode krijg je voor een aantal dagen toegang tot de software en test je zelf of de software bij je past. Als je een software demo aanvraagt dan geeft de software leverancier zelf uitleg over de software. Tijdens een software demo is het mogelijk om al je vragen over de software te stellen. Hiermee kom je erachter wat de kwaliteit van de software is. Ben je opzoek naar alternatieven voor Soon? SoftwareWatcher geeft een overzicht van de beste software alternatieven. Hierdoor weet je direct met welke systemen je met elkaar moet vergelijken.

Impressie

Soon functionaliteiten

11 - 25 medewerkerscheck
151 - 200 medewerkerscheck
1 medewerkerremove
2 - 10 medewerkersremove
26 - 50 medewerkerscheck
51 - 75 medewerkerscheck
76 - 100 medewerkerscheck
101 - 150 medewerkerscheck
201 - 250 medewerkerscheck
251 - 300 medewerkerscheck
301 - 350 medewerkerscheck
351 - 400 medewerkerscheck
401 - 500 medewerkerscheck
500 of meer medewerkerscheck
i Kasstroomoverzichtremove
i Kostenplaats rapportagesremove
Kostenprognosesremove
i Medewerker productiviteitremove
i Omzet prognosesremove
i Omzet rapportagesremove
i Omzet rapportages per medewerkerremove
i Omzet verdeling klantenportefeuilleremove
i Onderhandenwerk positieremove
i Opleidingsrapportagesremove
i POP rapportagesremove
Prognose balansremove
Prognose kasstroomoverzichtremove
Prognose resultatenrekeningremove
Project resultatenremove
i Resultatenrekeningremove
i Verzuimrapportages  remove
i Balansremove
i Benchmark  remove
Bezettingsgraad rapportagesremove
i Calamiteitenregistratieremove
i Doorrekenen van scenario’s  remove
i Drillthrough  remove
i Financiële ratio'sremove
i HR rapportagesremove
i Urenregistratiecheck
i Mobiele appcheck
i Onkostendeclaratiesremove
i Personeelsplanningcheck
i Back upscheck
i Beveiliging IP-adrescheck
i Data opslag in Europa check
i Flexibele gebruikersrechten  check
i Single Sign On (SSO)remove
i Twee-factor-authenticatieremove
i Overheidremove
i Zakelijke dienstverleningcheck
i Zorgremove
i Bouw en installatieremove
i Facilitaire dienstverleningcheck
i Horecaremove
i ITcheck
i Maatschappelijke dienstverleningremove
i Retailcheck
i Farma en Chemieremove
i Accountancyremove
i Agro sectorremove
i Automotiveremove
i Educatieremove
i Handelcheck
i Industrieremove
i Logistiekremove
i Mediacheck
i Online dienstverleningcheck
i Petrol marktremove
i Productieremove
i Recreatieremove
i Uitzendbrancheremove
i Vastgoedsectorcheck
€1 tot €5remove
€5 tot €10remove
€10 tot €25remove
€25 tot €50remove
€50 tot €75remove
€75tot €100remove
€100 of meerremove
i Bezoekersregistratieremove
i Communicatie via softwarecheck
Delen van nieuwsberichtenremove
i Interne chatcheck
i Logboekremove
i Online agendacheck
i Processignalencheck
i Tijdlijncheck
i Kilometerdeclaraties  remove
i Real time valuta conversieremove
i Status bekijken van declaratiesremove
i Accorderingsworkflow  remove
i Automatische buitenlandse btw teruggaveremove
i Automatische kilometer berekeningremove
i Business trips aanvragenremove
i Creditcard integratieremove
i Declaraties accorderen via een appremove
i Declaraties kostenplaatsenremove
i Declareren via een app  remove
i Feedback notitiesremove
i Geavanceerd ondertekenenremove
i Meerdere documenten  remove
i Meerdere ondertekenaarsremove
Meesturen van bijlagenremove
i Voortgang ondertekenenremove
i Authenticatiemethoderemove
i Digitale handtekeningremove
i Formulieren en sjablonencheck
i Opslaan van documentenremove
i Medewerkersprofielencheck
i Meerdere verlof soortencheck
i MSSremove
i MSS appcheck
i Sjablonen functie profielencheck
i Arbeidsovereenkomstremove
i Bedrijfseigendommenremove
i Contractbeheerremove
i Digitaal personeelsdossier  remove
i Employee Self Servicecheck
i Organogramremove
€0remove
€1 tot €100remove
€100 tot €500remove
€20.000 of meerremove
€5.000 tot €20.000remove
€500 tot €5.000remove
Buddeeremove
Hoorayremove
Personioremove
Twelveremove
i Klachtregistratieremove
i Procesbeschrijvingen  remove
i Registreren van inspectiesremove
i Verbetervoorstellenremove
i Werkinstructies  remove
i Inwerkschema'sremove
i Meerdere locaties/afdelingencheck
i Open dienstencheck
i Plannen op basis van budgetcheck
i Plannen op verwachte loonkostencheck
i Weersverwachting  remove
i Werktijden/diensten ruilen  check
i Beschikbaarheid checken  check
i Optimale bezettingcheck
i Oproep meldingenremove
i Pauzes berekenen  check
i Toeslagenremove
i Diensten herhalen  check
i API  check
i Cloudcheck
i Sandboxremove
i Serverremove
i Zelflerende softwareremove
i Abonnementremove
i Eenmalig betalenremove
i Freemiumremove
i Gratis proefaccountremove
i Op aanvraagcheck
i Per eenheidremove
i Analyse en rapportageremove
i Bezorgingremove
i Boekhoudingremove
i CRMremove
i Debiteurenbeheerremove
i Declaratieremove
i Digitaal ondertekenenremove
i Document managementremove
i EPDremove
i ERPremove
i Facturatieremove
i Factuurverwerkingremove
i Fiscaalremove
i Flexibele verloningremove
i Helpdeskremove
i HRMremove
i Integratie softwareremove
i Jaarrekeningremove
i Kassaremove
i Kwaliteitsmanagementremove
i Offerteremove
Opleidingsmanagementremove
i Personeelsplanningcheck
i Procesmanagementremove
i Productconfiguratieremove
i Productieplanningremove
i Projectmanagementremove
i Recruitmentremove
i Reserveringremove
i Rittenregistratieremove
i Salarisadministratieremove
i Salesremove
i Servicemanagementremove
i Talentmanagementremove
i Urenregistratiecheck
i Verzuimremove
i Voorraadbeheerremove
i Webshopsremove
i Werkbonnenremove
i Software democheck
i Externe partij login  remove
i Status van lopende takenremove
i Taken overzichtremove
i Toewijzen van rollenremove
i Aanmaken van takenremove
Duits  remove
Engels  check
Finsremove
Frans  remove
Italiaans  remove
Nederlands  remove
Pools  remove
Portugees  remove
Russischremove
Spaans  remove
Zweeds  remove
i MKBcheck
i Grootbedrijfcheck
i Multinationalscheck
i Starterremove
i Stichtingremove
i Verenigingremove
i Non-profitremove
i Inklokkencheck
i Inzicht in urensaldo'scheck
i Plus- en minuren  check
i Urenregistratiecheck
i Accorderen van urencheck
i Activiteitstimerremove
i Afwezigheidregistratieremove
i Automatische tijdregistratieremove
i Cao regelscheck
i Externe urenvalidatieremove
i Tijd matchen aan klantremove
i Ontwerpen en aanpassen van workflowscheck
i Workflow management  check
Soon integraties
Bekijk hier waarmee je de software kunt koppelen
Schrijf een review
Schrijf een review
Gebruiksvriendelijkheid
Performance
Beveiliging
Prijs-kwaliteitsverhouding
Service softwareleverancier
Branche
Aantal medewerkers

Soon review

Totaalscore

0 /5
Geen score
(0)
Beveiliging
0,0/5star
Gebruiksvriendelijkheid
0,0/5star
Performance
0,0/5star
Prijs-kwaliteitsverhouding
0,0/5star
Service softwareleverancier
0,0/5star

Heb je Soon al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
Soon - veelgestelde vragen
check 26 - 50 medewerkers
check 51 - 75 medewerkers
check 76 - 100 medewerkers
check 101 - 150 medewerkers
check 201 - 250 medewerkers
check 251 - 300 medewerkers
check 301 - 350 medewerkers
check 351 - 400 medewerkers
check 401 - 500 medewerkers
check 500 of meer medewerkers
check Op aanvraag i
check Engels  
keyboard_arrow_down
check Software demo i
check Zakelijke dienstverlening i
check Facilitaire dienstverlening i
check IT i
check Retail i
check Media i
check Handel i
check Online dienstverlening i
check Vastgoedsector i
check MKB i
check Grootbedrijf i
check Multinationals i
keyboard_arrow_down
Ja
Website laten maken door Dotsimpel