Prijzen

Prijsmodellen:
Abonnement i
Gratis proefaccount i
Prijs per gebruiker per maand€ Op aanvraag ,- tot € Op aanvraag€ ,-Waarom is dit een indicatie?
Exacte prijzen van BRINCR bekijken? Klik dan op onderstaande knop:
Prijsmodellen

Beschrijving

Ontdek of BRINCR bij je organisatie past met SoftwareWatcher. Raadpleeg echte reviews van gebruikers en experts en vergelijk alle relevante software functies. Wij geven een overzicht van alle relevante software functies voor jouw bedrijfsprocessen. BRINCR beschikt over de volgende modules:

  • checkVoorraadbeheer

Met SoftwareWatcher ontdek je op welke manier BRINCR voor jou tijd bespaart. Door het digitaliseren van jouw organisatie met BRINCR verlaag je de kosten en geef je structuur aan jouw organisatie.

BRINCR vergelijken en advies

Vergelijk BRINCR met andere software voor jouw branche en bedrijfsgrootte. Op basis van softwarefuncties en prijzen vergelijk je snel en eenvoudig of de software geschikt voor je is. SoftwareWatcher biedt een eenvoudige keuzehulp zodat je ook zonder kennis van software zelf de beste software kan kiezen. Heb je wel advies nodig of BRINCR bij je organisatie past? De experts van SoftwareWatcher helpen je graag verder en geven advies over je keuze. Wij stellen jou de juiste vragen en checken of de software bij je past. Dit is gratis en zonder verplichtingen. Wil je weten of de software koppelt met andere systemen in je organisatie? In het integraties overzicht van SoftwareWatcher zie je direct of de software koppelt met jouw bestaande systemen. Staat jouw bestaande software niet in het overzicht? Dan zijn er altijd andere oplossingen mogelijk. Neem hiervoor contact op met de software leverancier.

BRINCR demo of proefperiode

Wil je een echte impressie krijgen van BRINCR? Hiervoor kun je vaak een proefperiode of een software demo aanvragen. Met een proefperiode krijg je voor een aantal dagen toegang tot de software en test je zelf of de software bij je past. Als je een software demo aanvraagt dan geeft de software leverancier zelf uitleg over de software. Tijdens een software demo is het mogelijk om al je vragen over de software te stellen. Hiermee kom je erachter wat de kwaliteit van de software is. Ben je opzoek naar alternatieven voor BRINCR? SoftwareWatcher geeft een overzicht van de beste software alternatieven. Hierdoor weet je direct met welke systemen je met elkaar moet vergelijken.

Impressie

BRINCR functionaliteiten

1 tot 5 medewerkerscheck
6 tot 10 medewerkerscheck
11 tot 25 medewerkerscheck
26 tot 50 medewerkersremove
51 tot 75 medewerkersremove
76 tot 100 medewerkersremove
101 tot 150 medewerkersremove
151 tot 200 medewerkersremove
201 tot 250 medewerkersremove
251 tot 300 medewerkersremove
301 tot 350 medewerkersremove
351 tot 400 medewerkersremove
401 tot 500 medewerkersremove
500 of meer medewerkersremove
i Back upsremove
i Beveiliging en toegang op IP-adresremove
i Data opslag in Europa check
i Flexibele gebruikersrechten  remove
i Single Sign On (SSO)remove
i Twee-factor-authenticatieremove
i Overheidremove
i Zakelijke dienstverleningremove
i Zorgremove
i Bouw en installatieremove
i Facilitaire dienstverleningremove
i Horecacheck
i ITremove
i Maatschappelijke dienstverleningremove
i Retailcheck
i Farma en Chemiecheck
i Accountancyremove
i Agro sectorcheck
i Automotivecheck
i Educatieremove
i Handelcheck
i Industriecheck
i Logistiekcheck
i Mediaremove
i Online dienstverleningcheck
i Petrol marktremove
i Productiecheck
i Recreatieremove
i Uitzendbrancheremove
i Vastgoedsectorremove
€1 tot €5remove
€5 tot €10remove
€10 tot €25remove
€25 tot €50remove
€50 tot €75remove
€75tot €100remove
€100 of meerremove
i Klantportaalcheck
i KvK koppeling  check
i Meerdere contactpersonencheck
Mobiele appremove
i Registreren van klantnotitiescheck
i Relatiebeheercheck
i Relaties categoriserencheck
i Visitekaartjes scannenremove
i Contractbeheercheck
i Dossierbeheer  remove
i E-mailintegratie  remove
i Inzicht klanthistoriecheck
i Bezoekersregistratieremove
i Communicatie via softwarecheck
Delen van nieuwsberichtenremove
i Interne chatremove
i Logboekremove
i Online agendacheck
i Processignalenremove
i Tijdlijnremove
i Oninbare factuurremove
i Beheren van debiteuren  check
i Betalingsherinneringen check
i Betalingsregelingremove
i Cash forecasting  remove
i Debiteurendossierremove
i Debiteurnotitiescheck
i Dialoog op factuurniveauremove
i Juridisch rechtsgeldigremove
i Meerdere documenten  remove
i Meerdere ondertekenaarsremove
Meesturen van bijlagenremove
i Voortgang ondertekenenremove
i Authenticatiemethoderemove
i Digitale handtekeningcheck
i Formulieren en sjablonencheck
i Opslaan van documentencheck
i Facturerencheck
i Factureren met idealcheck
i Kortingen en totalen op facturencheck
i Kostensoorten op factuurremove
i Nacalculatie facturatieremove
i Online factuurcheck
i Paypal op de factuurremove
i Periodieke facturatieremove
i Self-billingremove
i Toevoegen bijlagecheck
i UBL facturerenremove
i Verzamelfactuur opstellencheck
i Btw tarieven toepassencheck
i Concept facturen opslaancheck
i Creditfacturencheck
i Eigen huisstijl op factuurremove
i Facturen inplannenremove
i Factureren in meerdere talencheck
i Factureren met abonnementen  remove
i Factureren met een vaste prijscheck
i Factureren met staffelprijzencheck
i Factureren naar klantgroepen remove
i Factuur sjablonen gebruikenremove
€0remove
€1 tot €100remove
€100 tot €500remove
€20.000 of meerremove
€5.000 tot €20.000remove
€500 tot €5.000remove
i Klachtregistratieremove
i Procesbeschrijvingen  remove
i Registreren van inspectiesremove
i Verbetervoorstellenremove
i Werkinstructies  remove
i Groeperen van productenremove
i Kortingen en totalencheck
i Offerte omzetten in factuur  check
i Offerte online accepteren  check
i Offerte sjablonenremove
i Offertes  check
i Omzetten offerte naar contractremove
i Omzetten offerte naar projectcheck
i Overzicht offerte statuscheck
i Tonen van 3D visualisatiesremove
i Versiebeheerremove
i Voorcalculatieremove
i Algemene voorwaardencheck
i Eigen huisstijl op offertesremove
i Online offerte dialoogremove
i API  check
i Cloudcheck
i Sandboxremove
i Serverremove
i Zelflerende softwareremove
i Abonnementcheck
i Eenmalig betalenremove
i Freemiumremove
i Gratis proefaccountcheck
i Op aanvraagremove
i Per eenheidremove
i Installed base managementremove
i Registreren van materialenremove
i Selfservice Portalcheck
i Service takenremove
i Servicemeldingenremove
i Ticketmanagementremove
i Bewaking SLA'sremove
i Analyse en rapportageremove
i Bezorgingremove
i Boekhoudingremove
i CRMremove
i Debiteurenbeheerremove
i Declaratieremove
i Digitaal ondertekenenremove
i Document managementremove
i EPDremove
i ERPremove
i Facturatieremove
i Factuurverwerkingremove
i Fiscaalremove
i Flexibele verloningremove
i Helpdeskremove
i HRMremove
i Integratie softwareremove
i Jaarrekeningremove
i Kassaremove
i Kwaliteitsmanagementremove
i Offerteremove
Opleidingsmanagementremove
i Personeelsplanningremove
i Procesmanagementremove
i Productconfiguratieremove
i Productieplanningremove
i Projectmanagementremove
i Recruitmentremove
i Reserveringremove
i Rittenregistratieremove
i Salarisadministratieremove
i Salesremove
i Servicemanagementremove
i Talentmanagementremove
i Urenregistratieremove
i Verzuimremove
i Voorraadbeheercheck
i Webshopsremove
i Werkbonnenremove
i Software democheck
i Externe partij login  remove
i Status van lopende takencheck
i Taken overzichtcheck
i Toewijzen van rollencheck
i Aanmaken van takencheck
Arabischremove
Bahasa Indonesiaremove
Deens  remove
Duits  check
Engels  check
Finsremove
Frans  check
Italiaans  check
Mandarijn  remove
Nederlands  check
Noors  remove
Pools  remove
Portugees  remove
Russischremove
Spaans  check
Tsjechischremove
Turks  remove
Zweeds  remove
i MKBcheck
i Grootbedrijfremove
i Multinationalsremove
i Startercheck
i Stichtingremove
i Verenigingremove
i ZZPremove
i Non-profitremove
i Inkopen bij leveranciersremove
i Meerdere locatiescheck
i Optimale orderpick routecheck
i Orderpicklocaties  check
i Pakbonnen inlezencheck
Prijslabels printencheck
i Retourenremove
i Serie- en batchnummers  check
i Tracingremove
i Verkooporders verwerkencheck
i Voorraad alertcheck
i Voorraadbeheercheck
i Berekening voorraadwaarderingcheck
i Besteladvieslijstcheck
i Genereren van een voorraadlijstcheck
i Houdbaarheidsdatumcheck
i Ontwerpen en aanpassen van workflowsremove
i Workflow management  remove

BRINCR integraties

Bekijk hier waarmee je de software kunt koppelenkeyboard_arrow_rightkeyboard_arrow_left
  • checkExact Online
  • checkShopify
  • checkSnelstart
  • checkTwinfield
  • checkVisma
  • checkWooCommerce

BRINCR alternatieven

e-Boekhouden.nl

4.6
e-Boekhouden biedt een compleet online boekhoudpakket: boekhouden, factureren, offertes, urenregistratie, relatiebeheer, vooraardbeheer en nog vele andere functies. Daarnaast kunt u gebruik maken van innovatieve functionaliteiten als automatische bankkoppelingen, scan & herken, mail & herken en een app voor op uw smartphone of tablet.

AFAS Software ERP

4.7
Krijg grip op al je bedrijfsprocessen door één geïntegreerd ERP-systeem. Verlaag de administratieve druk zodat jij je kan richten op de kerntaken van je organisatie.✓CRM✓Financieel✓HRM/Payroll✓Ordermanagement✓Projecten/uren

GreenCommerce

GreenCommerce is het softwarepakket voor bedrijven in de AGF-sector die op een efficiënte en effectieve manier bedrijfsprocessen willen automatiseren.Branche specialistenVanuit jarenlange sector ervaring is GreenCommerce opgebouwd met een specifieke focus op diverse spelers in de AGF-sector. Het hart van het pakket bestaat uit functionaliteiten die te maken hebben met de commerciële in- en verkoopprocessen, real-time voorraad en het productieproces. Alle voorraadregistraties vinden plaats op basis van partijen, maar het is ook mogelijk om specifieke acties per pallet vast te leggen. Hierdoor is tracking & tracing op palletniveau gewaarborgd. Daarnaast kunnen er op palletniveau extra productdetails vastgelegd worden waardoor ermeer nauwkeurigheid in de partij-administratie ontstaat.Flexibel, slim en snelBovenop de stabiele basisfunctionaliteiten van GreenCommerce kan het pakket uitgebreid worden met verschillende modulepakketten voor bijvoorbeeld bedrijfsresultaten, transportplanning,kwaliteitscontrole, tracking en tracing, loods inrichting, enzovoorts. De pakketten zijn flexibel te gebruiken en kunnen naar eigen wens worden gecombineerd en ingericht om aansluiting te vinden op de processen binnen jouw bedrijf.Gemakkelijk koppelen met derdenGreenCommerce ondersteunt koppelingen met diverse financiële boekhoudpakketten zoals Twinfield, Exact, Exact Online, Opera, AccountView, MultiVers, King en Quadra. Verder biedt GreenCommerce een inkoopfactuurkoppeling met Blue10 aan.  Daarnaast koppelt GreenCommerce met FreshBabel Messenger, waardoor berichten over bijvoorbeeld orders worden omgezet en direct ingelezen in het systeem. Ook BI tools als PowerBi of keurapplicaties als QC1 kunnen gemakkelijk koppelen aan GreenCommerce. Neem contact op voor de mogelijkheden. 

SalesManager Software

SalesManager Software is opgericht in 1989 en levert bedrijfssoftware aan het Nederlandse MKB. Onze focus ligt op het ontwikkelen en implementeren van ERP-, CRM- en Servicemanagement-oplossingen. Dankzij meer dan 30 jaar ervaring met het optimaliseren van bedrijfsprocessen zijn wij uitstekend in staat om de wensen van onze klanten te vertalen naar passende oplossingen. Met SalesManager Online bieden wij een modulair cloudplatform, waarmee we voor elke klant een systeem kunnen samenstellen wat aansluit op de behoefte en bestaat uit de juiste modules, add-ons en integraties met andere software-applicaties. Daarnaast bieden wij de mogelijkheid om volledige maatwerksystemen te ontwikkelen die aansluiten op het unieke bedrijfsproces van de klant.Wij zijn gecertificeerd voor de volgende twee kwaliteitsnormen: ISO 9001 en ISO 27001. Hiermee garanderen wij een hoge mate van betrouwbaarheid, veiligheid en efficiëntie van onze dienstverlening.SalesManager Software ontwikkelt, verkoopt en implementeert exclusief eigen software en is daarmee volledig onafhankelijk.

Schrijf een review

Review
N.v.t.
1
2
3
4
5
Gebruiksvriendelijkheid
Performance
Beveiliging
Prijs-kwaliteitsverhouding
Service softwareleverancier
Branche
Aantal medewerkers
Geen bestanden geselecteerd

BRINCR review

Totaalscore

3.7/5
Geen score
(2)
Beveiliging
3,5/5star
Gebruiksvriendelijkheid
4,0/5star
Performance
4,0/5star
Prijs-kwaliteitsverhouding
3,0/5star
Service softwareleverancier
2,5/5star

Heb je BRINCR al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
JeroenBeoordeeld op 28-10-2022 19:05
Aantal medewerkers
6 tot 10 medewerkers
Branche
Automotive
Totaalscore
starstarstarstarstar
Beveiliging
starstarstarstarstar
Gebruiksvriendelijkheid
starstarstarstarstar
Performance
starstarstarstarstar
Prijs-kwaliteitsverhouding
starstarstarstarstar
Service softwareleverancier
starstarstarstarstar
Beoordeeld op 28-10-2022 19:05
KroonBeoordeeld op 20-06-2022 19:06
Aantal medewerkers
1 tot 5 medewerkers
Branche
Webwinkels
Totaalscore
starstarstar_halfstarstar
Beveiliging
starstarstarstarstar
Gebruiksvriendelijkheid
starstarstarstarstar
Performance
starstarstarstarstar
Prijs-kwaliteitsverhouding
starstarstarstarstar
Beoordeeld op 20-06-2022 19:06

BRINCR - Veelgestelde vragen

check1 tot 5 medewerkers
check6 tot 10 medewerkers
check11 tot 25 medewerkers
checkAbonnement i
checkGratis proefaccount i
checkNederlands  
checkSpaans  
checkEngels  
checkDuits  
checkItaliaans  
checkFrans  
keyboard_arrow_down
checkSoftware demo i
checkHoreca i
checkRetail i
checkFarma en Chemie i
checkIndustrie i
checkLogistiek i
checkAgro sector i
checkAutomotive i
checkProductie i
checkHandel i
checkOnline dienstverlening i
checkMKB i
checkStarter i
Raadpleeg hiervoor de integraties

Ja