clear

Waarom SoftwareWatcher

SoftwareWatcher is een onafhankelijk platform om bedrijfssoftware te zoeken, vergelijken en selecteren. Op ons platform brengen wij alle softwareleveranciers samen op één plek. Het doel van SoftwareWatcher is om jou te helpen met het selecteren van de bedrijfssoftware dat bij je bedrijf past en hier vervolgens een keuze tussen te maken. SoftwareWatcher biedt een aantal grote voordelen:

  • Softwareselectie tool
  • SoftwareWatcher beschikt over een uitgebreide vragenselectie die snel en eenvoudig is te doorlopen. Alle software functionaliteiten worden uitgebreid beschreven waardoor je eenvoudig aangeeft wat belangrijk voor je is. Met de softwareselectie tool zorgt SoftwareWatcher ervoor dat je uitkomt bij de bedrijfssoftware dat bij je bedrijf past.

  • Gratis advies van een software expert
  • Mocht je er nog niet helemaal uitkomen, dan helpen we je graag verder met het selecteren van de beste bedrijfssoftware voor jouw bedrijf. Door vrijblijvend contact met ons op te nemen gaan we samen kijken naar jouw huidige situatie, software wensen en bedrijfsprocessen. Op basis hiervan geven we een onafhankelijk advies welke concrete software oplossingen het best geschikt zijn voor jouw bedrijf. Ook tijdens de selectie procedure fungeren we graag als centraal aanspreekpunt voor al je vragen over software. Het is altijd mogelijk om gratis contact met ons op te nemen en gebruik te maken onze jarenlange expertise op het gebied van bedrijfsprocessen en software oplossingen.

My GPS Tracker

Schrijf een review
Plus- en minpunten
  • Onze klanten beoordelen ons met een 9+
  • U ontvangt de eerste 30 dagen gratis connectiviteit.
  • Beveiligde software met data-opslag uitsluitend in de Europese Unie.
  • Met meer dan 22.000 GPS Trackers actief in Nederland en België.
  • Wij ontwikkelen eigen standaard en branche-specifiek oplossingen.

Prijzen

Prijsmodellen:
Op aanvraag i
Prijs per gebruiker per maand€ Op aanvraag ,- tot € Op aanvraag€ ,-Waarom is dit een indicatie?
Exacte prijzen van My GPS Tracker bekijken? Klik dan op onderstaande knop:
Prijsmodellen

Beschrijving

My GPS Tracker is uw partner wanneer het gaat om GPS totaaloplossingen. Wij ondersteunen u in het oplossen van uw bedrijfsuitdagingen bij rittenregistratie, kilometerregistratie, beheer van werkmaterieel of het lokaliseren van uw werknemers, voertuigen of bedrijfseigendommen. My GPS Tracker is een Nederlandse onderneming die al sinds 2011 succesvol actief is op de Europese markt. Door onze flexibele en transparante werkwijze bedienen wij een diversiteit aan klanten van ZZP’er tot multinational. Door individueel te kijken naar de uitdaging van onze klanten en hierop, wanneer nodig, specifieke oplossingen te ontwikkelen zijn wij instaat om voor nagenoeg elke uitdaging van onze klanten een passende oplossing aan te bieden.

Impressie

My GPS Tracker functionaliteiten

1 tot 5 medewerkerscheck
6 tot 10 medewerkerscheck
11 tot 25 medewerkerscheck
26 tot 50 medewerkerscheck
51 tot 75 medewerkerscheck
76 tot 100 medewerkerscheck
101 tot 150 medewerkerscheck
151 tot 200 medewerkerscheck
201 tot 250 medewerkerscheck
251 tot 300 medewerkerscheck
301 tot 350 medewerkerscheck
351 tot 400 medewerkerscheck
401 tot 500 medewerkerscheck
500 of meer medewerkerscheck
i Back upscheck
i Beveiliging en toegang op IP-adresremove
i Data opslag in Europa check
i Flexibele gebruikersrechten  check
i Single Sign On (SSO)remove
i Twee-factor-authenticatieremove
i Overheidremove
i Zakelijke dienstverleningcheck
i Zorgremove
i Bouw en installatiecheck
i Facilitaire dienstverleningcheck
i Horecaremove
i ITremove
i Maatschappelijke dienstverleningremove
i Retailremove
i Farma en Chemieremove
i Accountancyremove
i Agro sectorcheck
i Automotivecheck
i Educatieremove
i Handelcheck
i Industriecheck
i Logistiekcheck
i Mediaremove
i Petrol marktremove
i Productieremove
i Recreatiecheck
i Uitzendbrancheremove
i Vastgoedsectorcheck
i Webwinkelsremove
€1 tot €5remove
€5 tot €10remove
€10 tot €25remove
€25 tot €50remove
€50 tot €75remove
€75tot €100remove
€100 of meerremove
i Bezoekersregistratieremove
i Communicatie via softwareremove
Delen van nieuwsberichtenremove
i Interne chatremove
i Logboekremove
i Online agendaremove
i Processignalencheck
i Tijdlijnremove
i Formulieren en sjablonenremove
i Opslaan van documentenremove
€0remove
€1 tot €100remove
€100 tot €500remove
€20.000 of meerremove
€5.000 tot €20.000remove
€500 tot €5.000remove
i Klachtregistratieremove
i Procesbeschrijvingen  remove
i Registreren van inspectiesremove
i Verbetervoorstellenremove
i Werkinstructies  remove
i API  check
i Cloudcheck
i Sandboxremove
i Servercheck
i Zelflerende softwareremove
i Abonnementremove
i Eenmalig betalenremove
i Freemiumremove
i Gratis proefaccountremove
i Op aanvraagcheck
i Per eenheidremove
i Ritten registrerenremove
i Track and tracecheck
i Automatische rittenregistratiecheck
i Factureren van rittenremove
i Analyse en rapportageremove
i Bezorgingremove
i Boekhoudingremove
i CRMremove
i Debiteurenbeheerremove
i Declaratieremove
i Digitaal ondertekenenremove
i Document managementremove
i EPDremove
i ERPremove
i Facturatieremove
i Factuurverwerkingremove
i Fiscaalremove
i Flexibele verloningremove
i Helpdeskremove
i HRMremove
i Integratie softwareremove
i Jaarrekeningremove
i Kassaremove
i Kwaliteitsmanagementremove
i Offerteremove
Opleidingsmanagementremove
i Personeelsplanningremove
i Procesmanagementremove
i Productconfiguratieremove
i Productieplanningremove
i Projectmanagementremove
i Recruitmentremove
i Reserveringremove
i Rittenregistratiecheck
i Salarisadministratieremove
i Salesremove
i Servicemanagementremove
i Talentmanagementremove
i Urenregistratieremove
i Verzuimremove
i Voorraadbeheerremove
i Webshopremove
i Werkbonnenremove
i Externe partij login  remove
i Status van lopende takenremove
i Taken overzichtremove
i Toewijzen van rollenremove
i Aanmaken van takenremove
Arabischremove
Deens  remove
Duits  remove
Engels  check
Finsremove
Frans  remove
Italiaans  remove
Mandarijn  remove
Nederlands  check
Noors  remove
Pools  remove
Portugees  remove
Russischremove
Spaans  remove
Tsjechischremove
Turks  remove
Zweeds  remove
i MKBcheck
i Grootbedrijfremove
i Multinationalsremove
i Startercheck
i Stichtingcheck
i Verenigingcheck
i ZZPcheck
i Non-profitremove
i Hoogste prijsOp aanvraag
i Laagste prijsOp aanvraag
i Ontwerpen en aanpassen van workflowsremove
i Workflow management  remove

My GPS Tracker integraties

Bekijk hier waarmee je de software kunt koppelenkeyboard_arrow_rightkeyboard_arrow_left

My GPS Tracker alternatieven

TimeChimp

5.0

TimeChimp is een zeer uitgebreide tool voor urenregistratie, rittenregistratie, declaraties, projectmanagement, facturatie en rapportages. Daarnaast biedt de tool diverse koppelingen met boekhoudprogramma’s, payrollingsoftware, CRM systemen en kan je via de API zelf koppelingen maken. TimeChimp richt zich erop om de algehele workflow te vereenvoudigen, maar toch meer overzicht in de organisatie te creëren. Dus met minder inspanning meer inzicht verkrijgen.

Alles valt of staat bij een juiste registratie, zodat je de juiste data hebt om jouw bedrijfsvoering op te baseren. Daarom zorgt TimeChimp ervoor dat dit onderdeel zo eenvoudig mogelijk is. Hoe lager de drempel, hoe beter de registraties. En daar pluk jij de vruchten van. TimeChimp biedt daarom verschillende opties om te registreren. Je kunt dit doen via de browserversie, de desktop app, de mobiele app of via een prikklok. Zo kun je altijd en overal je uren registreren en heb je jouw administratie altijd bij de hand.

Met TimeChimp kun je ook ziekte, overuren en verlof eenvoudig bijhouden. Op die manier kun je de gehele urenadministratie kwijt in een tool. Makkelijk voor jou, maar ook voor je medewerkers!

Daarnaast is TimeChimp continu in ontwikkeling. En die ontwikkelingen baseren ze grotendeels op de feedback van gebruikers. Er is een feedback portaal aanwezig waarin iedereen zelf feedback kan indienen, maar ook kan stemmen op de feedback van anderen. Op die manier kan iedereen bijdragen aan de ontwikkeling van de tool en wordt deze steeds stapje voor stapje beter.

RouteLogic

4.8

Binnen enkele seconden bezorgroutes op maat. RouteLogic, dé routeplanner voor jou!

Eenvoudig logische bezorgroutes voor al jouw chauffeurs maken? Met RouteLogic plan je snel geoptimaliseerde routes! Inclusief handige chauffeurs-app voor je chauffeurs en track-and-trace voor jouw klanten.

Schrijf een review

Review
N.v.t.
1
2
3
4
5
Gebruiksvriendelijkheid
Performance
Beveiliging
Prijs-kwaliteitsverhouding
Service softwareleverancier
Branche
Aantal medewerkers
Geen bestanden geselecteerd

My GPS Tracker review

Totaalscore

/5
Geen score
(0 )
Beveiliging
0,0/5star
Gebruiksvriendelijkheid
0,0/5star
Performance
0,0/5star
Prijs-kwaliteitsverhouding
0,0/5star
Service softwareleverancier
0,0/5star

Heb je My GPS Tracker al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!

My GPS Tracker - Veelgestelde vragen

check1 tot 5 medewerkers

check6 tot 10 medewerkers

check11 tot 25 medewerkers

check26 tot 50 medewerkers

check51 tot 75 medewerkers

check76 tot 100 medewerkers

check101 tot 150 medewerkers

check151 tot 200 medewerkers

check201 tot 250 medewerkers

check251 tot 300 medewerkers

check301 tot 350 medewerkers

check351 tot 400 medewerkers

check401 tot 500 medewerkers

check500 of meer medewerkers

checkOp aanvraag
 i
checkNederlands  

checkEngels  

checkZakelijke dienstverlening
 i
checkBouw en installatie
 i
checkFacilitaire dienstverlening
 i
checkIndustrie
 i
checkLogistiek
 i
checkAgro sector
 i
checkAutomotive
 i
checkRecreatie
 i
checkHandel
 i
checkVastgoedsector
 i
checkMKB
 i
checkStarter
 i
checkZZP
 i
checkVereniging
 i
checkStichting
 i