SelfBilling

Schrijf een review
Plus- en minpunten
  • Koppelt feilloos met andere softwarepakketten, zoals OTYS, Easyflex, AFAS, E-Boekhouden, clevergig, Nedap ONS en meer.
  • Perfect voor bedrijven met een grote externe schil
  • Een all-in-one softwarepakket waarmee zzp'ers uren en declaraties kunnen indienen én alle partijen daarna ook volledig automatisch gefactureerd kunnen worden; handmatige facturen zijn verleden tijd!
  • Het enige softwarepakket waarmee je je inkoopfacturatie kunt simplificeren en automatiseren.

Prijzen

Prijsmodellen:
Op aanvraag i
Prijs per gebruiker per maand€ Op aanvraag ,- tot € Op aanvraag€ ,-Waarom is dit een indicatie?
Exacte prijzen van SelfBilling bekijken? Klik dan op onderstaande knop:
Prijsmodellen

Beschrijving

Ontdek of SelfBilling bij je organisatie past met SoftwareWatcher. Raadpleeg echte reviews van gebruikers en experts en vergelijk alle relevante software functies. Wij geven een overzicht van alle relevante software functies voor jouw bedrijfsprocessen. SelfBilling beschikt over de volgende modules:

  • checkFacturatie

Met SoftwareWatcher ontdek je op welke manier SelfBilling voor jou tijd bespaart. Door het digitaliseren van jouw organisatie met SelfBilling verlaag je de kosten en geef je structuur aan jouw organisatie.

SelfBilling vergelijken en advies

Vergelijk SelfBilling met andere software voor jouw branche en bedrijfsgrootte. Op basis van softwarefuncties en prijzen vergelijk je snel en eenvoudig of de software geschikt voor je is. SoftwareWatcher biedt een eenvoudige keuzehulp zodat je ook zonder kennis van software zelf de beste software kan kiezen. Heb je wel advies nodig of SelfBilling bij je organisatie past? De experts van SoftwareWatcher helpen je graag verder en geven advies over je keuze. Wij stellen jou de juiste vragen en checken of de software bij je past. Dit is gratis en zonder verplichtingen. Wil je weten of de software koppelt met andere systemen in je organisatie? In het integraties overzicht van SoftwareWatcher zie je direct of de software koppelt met jouw bestaande systemen. Staat jouw bestaande software niet in het overzicht? Dan zijn er altijd andere oplossingen mogelijk. Neem hiervoor contact op met de software leverancier.

SelfBilling demo of proefperiode

Wil je een echte impressie krijgen van SelfBilling? Hiervoor kun je vaak een proefperiode of een software demo aanvragen. Met een proefperiode krijg je voor een aantal dagen toegang tot de software en test je zelf of de software bij je past. Als je een software demo aanvraagt dan geeft de software leverancier zelf uitleg over de software. Tijdens een software demo is het mogelijk om al je vragen over de software te stellen. Hiermee kom je erachter wat de kwaliteit van de software is. Ben je opzoek naar alternatieven voor SelfBilling? SoftwareWatcher geeft een overzicht van de beste software alternatieven. Hierdoor weet je direct met welke systemen je met elkaar moet vergelijken.

Impressie

SelfBilling functionaliteiten

1 tot 5 medewerkerscheck
6 tot 10 medewerkerscheck
11 tot 25 medewerkerscheck
26 tot 50 medewerkerscheck
51 tot 75 medewerkerscheck
76 tot 100 medewerkerscheck
101 tot 150 medewerkerscheck
151 tot 200 medewerkerscheck
201 tot 250 medewerkerscheck
251 tot 300 medewerkerscheck
301 tot 350 medewerkerscheck
351 tot 400 medewerkerscheck
401 tot 500 medewerkerscheck
500 of meer medewerkerscheck
AfterPayremove
American Expressremove
ApplePayremove
Cadeaukaartenremove
Capayableremove
Carte Bleueremove
Cartes Bancairesremove
EPSremove
Focumremove
iDEALremove
iDEAL QRremove
KBC  remove
Klarnaremove
Maestro  remove
Mastercard  remove
Pay  remove
PayPal  remove
Paysafecardremove
Przelewy24remove
SEPAremove
Sofort  remove
Visa  remove
Achteraf betalen  remove
i Afrekenen zonder account  remove
i Automatische incasso  remove
Bancontact Mister Cash  remove
Bank transfer  remove
Belfius  remove
Bitcoinremove
Discover  remove
Giropay  remove
i Back upsremove
i Beveiliging en toegang op IP-adresremove
i Data opslag in Europa remove
i Flexibele gebruikersrechten  check
i Single Sign On (SSO)check
i Twee-factor-authenticatiecheck
i Boekhoudencheck
i Keurmerkremove
i Kostenplaatsen gebruikencheck
i Periodes vergrendelenremove
i Periodeverdeling op facturencheck
i Rekening courant moduleremove
i RGSremove
i Vreemde valutacheck
i Accountancyportaal  remove
i Activa moduleremove
i Bankafschriften inlezen  remove
i Betaalservice moduleremove
i Boekingsvoorstellen bankafschriftremove
i Crediteurenbeheer  check
i Doorklikken tot aan de factuur  check
i Eindejaars checklistremove
i Gebroken boekjaarremove
i Jaarrekening genererenremove
i Overheidcheck
i Zakelijke dienstverleningremove
i Zorgcheck
i Bouw en installatiecheck
i Facilitaire dienstverleningremove
i Horecacheck
i ITcheck
i Maatschappelijke dienstverleningcheck
i Retailremove
i Farma en Chemieremove
i Accountancyremove
i Agro sectorremove
i Automotiveremove
i Educatiecheck
i Handelremove
i Industrieremove
i Logistiekcheck
i Mediacheck
i Online dienstverleningremove
i Petrol marktremove
i Productieremove
i Recreatieremove
i Uitzendbrancheremove
i Vastgoedsectorremove
€1 tot €5remove
€5 tot €10remove
€10 tot €25remove
€25 tot €50remove
€50 tot €75remove
€75tot €100remove
€100 of meerremove
i Klantportaalcheck
i KvK koppeling  remove
i Meerdere contactpersonencheck
Mobiele appremove
i Registreren van klantnotitiesremove
i Relatiebeheerremove
i Relaties categoriserenremove
i Visitekaartjes scannenremove
i Contractbeheerremove
i Dossierbeheer  remove
i E-mailintegratie  check
i Inzicht klanthistoriecheck
i Bezoekersregistratieremove
i Communicatie via softwarecheck
Delen van nieuwsberichtenremove
i Interne chatremove
i Logboekremove
i Online agendaremove
i Processignalencheck
i Tijdlijncheck
i Oninbare factuurremove
i Beheren van debiteuren  check
i Betalingsherinneringen remove
i Betalingsregelingcheck
i Cash forecasting  remove
i Debiteurendossierremove
i Debiteurnotitiesremove
i Dialoog op factuurniveauremove
i Formulieren en sjablonencheck
i Opslaan van documentencheck
i Facturerencheck
i Factureren met idealremove
i Kortingen en totalen op facturencheck
i Kostensoorten op factuurcheck
i Nacalculatie facturatieremove
i Online factuurcheck
i Paypal op de factuurremove
i Periodieke facturatiecheck
i Self-billingcheck
i Toevoegen bijlagecheck
i UBL facturerencheck
i Verzamelfactuur opstellencheck
i Btw tarieven toepassencheck
i Concept facturen opslaancheck
i Creditfacturencheck
i Eigen huisstijl op factuurcheck
i Facturen inplannencheck
i Factureren in meerdere talencheck
i Factureren met abonnementen  remove
i Factureren met een vaste prijscheck
i Factureren met staffelprijzenremove
i Factureren naar klantgroepen remove
i Factuur sjablonen gebruikencheck
€0remove
€1 tot €100remove
€100 tot €500remove
€20.000 of meerremove
€5.000 tot €20.000remove
€500 tot €5.000remove
i Klachtregistratieremove
i Procesbeschrijvingen  remove
i Registreren van inspectiesremove
i Verbetervoorstellencheck
i Werkinstructies  remove
i Groeperen van productenremove
i Kortingen en totalenremove
i Offerte omzetten in factuur  remove
i Offerte online accepteren  remove
i Offerte sjablonenremove
i Offertes  remove
i Omzetten offerte naar contractremove
i Omzetten offerte naar projectremove
i Online beschikbaarremove
i Overzicht offerte statusremove
i Tonen van 3D visualisatiesremove
i Versiebeheerremove
i Voorcalculatieremove
i Algemene voorwaardenremove
i Eigen huisstijl op offertesremove
i Online offerte dialoogremove
i API  check
i Cloudremove
i Sandboxremove
i Servercheck
i Zelflerende softwareremove
i Abonnementremove
i Eenmalig betalenremove
i Freemiumremove
i Gratis proefaccountremove
i Op aanvraagcheck
i Per eenheidremove
i Inkoopfacturen op projectencheck
i Nieuwe project sjablonen makenremove
i Project fasescheck
i Project sjablonenremove
i Projectbeheercheck
i Projecten planningcheck
i Tariefstructuurcheck
i Teambeheercheck
i Timetracking  check
i Budgetbewaking  check
i Analyse en rapportageremove
i Bezorgingremove
i Boekhoudingremove
i CRMremove
i Debiteurenbeheerremove
i Declaratieremove
i Digitaal ondertekenenremove
i Document managementremove
i EPDremove
i ERPremove
i Facturatiecheck
i Factuurverwerkingremove
i Fiscaalremove
i Flexibele verloningremove
i Helpdeskremove
i HRMremove
i Integratie softwareremove
i Jaarrekeningremove
i Kassaremove
i Kwaliteitsmanagementremove
i Offerteremove
Opleidingsmanagementremove
i Personeelsplanningremove
i Procesmanagementremove
i Productconfiguratieremove
i Productieplanningremove
i Projectmanagementremove
i Recruitmentremove
i Reserveringremove
i Rittenregistratieremove
i Salarisadministratieremove
i Salesremove
i Servicemanagementremove
i Talentmanagementremove
i Urenregistratieremove
i Verzuimremove
i Voorraadbeheerremove
i Webshopsremove
i Werkbonnenremove
i Software democheck
i Externe partij login  check
i Status van lopende takencheck
i Taken overzichtcheck
i Toewijzen van rollencheck
i Aanmaken van takencheck
Arabischremove
Deens  remove
Duits  remove
Engels  check
Finsremove
Frans  remove
Italiaans  remove
Mandarijn  remove
Nederlands  check
Noors  remove
Pools  remove
Portugees  remove
Russischremove
Spaans  remove
Tsjechischremove
Turks  remove
Zweeds  remove
i MKBcheck
i Grootbedrijfcheck
i Multinationalscheck
i Starterremove
i Stichtingcheck
i Verenigingremove
i ZZPcheck
i Non-profitcheck
i Ontwerpen en aanpassen van workflowsremove
i Workflow management  check

SelfBilling integraties

Bekijk hier waarmee je de software kunt koppelenkeyboard_arrow_rightkeyboard_arrow_left
  • checkAccountview
  • checkAFAS software
  • checke-Boekhouden
  • checkEasyflex
  • checkExact Online
  • checkNedap
  • checkOtys
  • checkTwinfield

SelfBilling alternatieven

e-Boekhouden.nl

4.6
e-Boekhouden biedt een compleet online boekhoudpakket: boekhouden, factureren, offertes, urenregistratie, relatiebeheer, vooraardbeheer en nog vele andere functies. Daarnaast kunt u gebruik maken van innovatieve functionaliteiten als automatische bankkoppelingen, scan & herken, mail & herken en een app voor op uw smartphone of tablet.

CoManage

Met CoManage heb je als freelancer of klein bedrijf toegang tot een reeks functionaliteiten die essentieel zijn om je dagelijkse administratieve taken op een effectieve en efficiënte manier uit te voeren. Facturen, offertes, kosten invoeren, voorraden bijhouden, projectbeheer en uurregistraties worden een makkie met CoManage. Ideaal voor zelfstandigen, het MKB of NPO's die bereid zijn hun bedrijf op een veilige en snelle manier te beheren.

Rompslomp

4.8
Rompslomp is een boekhoudpakket dat zich met name richt op zelfstandige. Denk hierbij aan zzp’ers, freelancers en eenmanszaken. De focus van Rompslomp ligt volledig op het gemak van hun gebruikers. Zo hoef je je niet bezig te houden met grootboekrekeningen of andere boekhoudtermen, maar wordt dit grotendeels voor jou gedaan. Jaap en Niels, de oprichters van Rompslomp, liepen zelf tegen het probleem aan om een simpel boekhoudprogramma te vinden. Zij zijn ervan overtuigd dat boekhouden zó efficiënt kan worden ingeregeld, dat jij je enkel bezig hoeft te houden met het ondernemen zelf. Vanuit deze gedachte is Rompslomp ontwikkelt. Binnen Rompslomp is het opmaken van facturen en offertes een fluitje van een cent. Gezien facturatie vaak een groot deel van het boekhouden is, zorgt Rompslomp ervoor dat dit snel gedaan kan worden. Nadat jij je eigen lay-out hebt opgemaakt, staat de factuur eigenlijk al voor je klaar. Je hoeft enkel de nodige velden in te vullen en de factuur is klaar voor verzending. Dit geldt op eenzelfde manier voor je offertes. Daarnaast biedt Rompslomp de mogelijkheid tot een online schoenendoos en uren- & rittenregistratie. Wanneer jij de betalingen goed bijhoudt en inboekt, wordt op de achtergrond automatisch je balans en BTW overzicht up-to-date gehouden. Makkelijk toch?

Gripp Bedrijfssoftware

5.0
Met Gripp heb je alles wat je nodig hebt om je zakelijke dienstverlening of bureau efficiënter te laten werken en te groeien. Onze software biedt een alles-in-één oplossing voor o.a. urenregistratie, offertes maken, facturen versturen, projectmanagement, relatiebeheer en planning.Met Gripp heb je volledige controle over je werkprocessen en kun je gemakkelijk samenwerken met je team. Zo kun je bijvoorbeeld taken toewijzen, deadlines instellen en de voortgang van projecten volgen. Door alle functionaliteiten op één platform te hebben, bespaar je tijd en verhoog je de productiviteit.Bovendien is Gripp gebruiksvriendelijk en eenvoudig te implementeren zodat je snel aan de slag kunt en direct de voordelen kunt ervaren. 

Schrijf een review

Review
N.v.t.
1
2
3
4
5
Gebruiksvriendelijkheid
Performance
Beveiliging
Prijs-kwaliteitsverhouding
Service softwareleverancier
Branche
Aantal medewerkers
Geen bestanden geselecteerd

SelfBilling review

Totaalscore

/5
Geen score
(0 )
Beveiliging
0,0/5star
Gebruiksvriendelijkheid
0,0/5star
Performance
0,0/5star
Prijs-kwaliteitsverhouding
0,0/5star
Service softwareleverancier
0,0/5star

Heb je SelfBilling al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!

SelfBilling - Veelgestelde vragen

check1 tot 5 medewerkers
check6 tot 10 medewerkers
check11 tot 25 medewerkers
check26 tot 50 medewerkers
check51 tot 75 medewerkers
check76 tot 100 medewerkers
check101 tot 150 medewerkers
check151 tot 200 medewerkers
check201 tot 250 medewerkers
check251 tot 300 medewerkers
check301 tot 350 medewerkers
check351 tot 400 medewerkers
check401 tot 500 medewerkers
check500 of meer medewerkers
checkOp aanvraag i
checkNederlands  
checkEngels  
checkSoftware demo i
checkOverheid i
checkZorg i
checkBouw en installatie i
checkHoreca i
checkIT i
checkMaatschappelijke dienstverlening i
checkLogistiek i
checkMedia i
checkEducatie i
checkMKB i
checkZZP i
checkStichting i
checkGrootbedrijf i
checkMultinationals i
checkNon-profit i
Raadpleeg hiervoor de integraties