clear

Waarom SoftwareWatcher

SoftwareWatcher is een onafhankelijk platform om bedrijfssoftware te zoeken, vergelijken en selecteren. Op ons platform brengen wij alle softwareleveranciers samen op één plek. Het doel van SoftwareWatcher is om jou te helpen met het selecteren van de bedrijfssoftware dat bij je bedrijf past en hier vervolgens een keuze tussen te maken. SoftwareWatcher biedt een aantal grote voordelen:

  • Softwareselectie tool
  • SoftwareWatcher beschikt over een uitgebreide vragenselectie die snel en eenvoudig is te doorlopen. Alle software functionaliteiten worden uitgebreid beschreven waardoor je eenvoudig aangeeft wat belangrijk voor je is. Met de softwareselectie tool zorgt SoftwareWatcher ervoor dat je uitkomt bij de bedrijfssoftware dat bij je bedrijf past.

  • Gratis advies van een software expert
  • Mocht je er nog niet helemaal uitkomen, dan helpen we je graag verder met het selecteren van de beste bedrijfssoftware voor jouw bedrijf. Door vrijblijvend contact met ons op te nemen gaan we samen kijken naar jouw huidige situatie, software wensen en bedrijfsprocessen. Op basis hiervan geven we een onafhankelijk advies welke concrete software oplossingen het best geschikt zijn voor jouw bedrijf. Ook tijdens de selectie procedure fungeren we graag als centraal aanspreekpunt voor al je vragen over software. Het is altijd mogelijk om gratis contact met ons op te nemen en gebruik te maken onze jarenlange expertise op het gebied van bedrijfsprocessen en software oplossingen.

Soldo

Schrijf een review
Plus- en minpunten
  • Stel budgetten vast en volg uitgaven in real time, waar u ook bent.
  • Sla bonnen en btw direct op bij de kassa
  • Laat data automatisch in jullie boekhoudingsoftware stromen
  • Gratis en direct geld overmaken tussen het bedrijfsaccount en gebruikersaccounts
  • Slimmer internationaal zaken doen met onze portefeuilles in €, $ en £

Prijzen

Prijsmodellen:
Abonnement i
Prijs per gebruiker per maand€ Op aanvraag ,- tot € Op aanvraag€ ,-Waarom is dit een indicatie?
Exacte prijzen van Soldo bekijken? Klik dan op onderstaande knop:
Prijsmodellen

Beschrijving

Voorheen was het volgen en beheersen van uitgaven een duistere kunst: bedrijven creëerden tijdelijke oplossingen voor betalingen en onderdrukten personeel met financiële administratie. Er is een briljantere manier.

Stel werknemers en afdelingen in staat om aankopen te doen - van advertenties tot software, reiskosten tot e-commerce. Beheer alle kosten met aangepaste budgetten en volg transacties in realtime. Koppel boekhoudsoftware om rapportage te automatiseren en uren te besparen, en gebruik vervolgens inzichten om te groeien.

Soldo combineert slimme prepaid betaalkaarten met een uitgebreid beheerplatform. De briljantere manier om uitgaven te beheren.

Impressie

Soldo functionaliteiten

1 tot 5 medewerkersremove
6 tot 10 medewerkersremove
11 tot 25 medewerkersremove
26 tot 50 medewerkersremove
51 tot 75 medewerkerscheck
76 tot 100 medewerkerscheck
101 tot 150 medewerkerscheck
151 tot 200 medewerkerscheck
201 tot 250 medewerkerscheck
251 tot 300 medewerkerscheck
301 tot 350 medewerkerscheck
351 tot 400 medewerkerscheck
401 tot 500 medewerkerscheck
500 of meer medewerkerscheck
i Back upsremove
i Beveiliging en toegang op IP-adresremove
i Data opslag in Europa remove
i Flexibele gebruikersrechten  check
i Single Sign On (SSO)remove
i Twee-factor-authenticatieremove
i Overheidcheck
i Zakelijke dienstverleningcheck
i Zorgcheck
i Bouw en installatiecheck
i Facilitaire dienstverleningremove
i Horecacheck
i ITcheck
i Maatschappelijke dienstverleningcheck
i Retailcheck
i Farma en Chemiecheck
i Accountancyremove
i Agro sectorcheck
i Automotivecheck
i Educatiecheck
i Handelcheck
i Industriecheck
i Logistiekcheck
i Mediacheck
i Petrol marktremove
i Productiecheck
i Recreatiecheck
i Uitzendbrancheremove
i Vastgoedsectorremove
i Webwinkelscheck
€1 tot €5remove
€5 tot €10remove
€10 tot €25remove
€25 tot €50remove
€50 tot €75remove
€75tot €100remove
€100 of meerremove
i Bezoekersregistratieremove
i Communicatie via softwarecheck
Delen van nieuwsberichtenremove
i Interne chatremove
i Logboekremove
i Online agendaremove
i Processignalenremove
i Tijdlijnremove
i Kilometerdeclaraties  check
i Onkostendeclaratiescheck
i Real time valuta conversiecheck
i Status bekijken van declaratiescheck
i Accorderingsworkflow  check
i Automatische buitenlandse btw teruggavecheck
i Automatische kilometer berekeningcheck
i Business trips aanvragencheck
i Creditcard integratiecheck
i Declaraties accorderen via een appcheck
i Declaraties kostenplaatsencheck
i Declareren via een app  check
i Feedback notitiescheck
i Formulieren en sjablonenremove
i Opslaan van documentencheck
i Meerdere facturen aanleverenremove
i Meerdere facturen in één keer verwerkenremove
i Online archiefremove
i Splitsen en samenvoegen  remove
Status bekijken van factuurremove
i UBL facturen verwerkenremove
Accorderen via een mobiele appremove
i Automatische boekingsvoorstellenremove
i Autorisatie regelsremove
i Autorisatie workflowremove
i Facturen digitaal aanleverenremove
i Factuur matchen aan ontvangstenremove
i Factuur notitiesremove
i Herkennen facturenremove
i Inleveren via een mobiele app  remove
€0remove
€1 tot €100remove
€100 tot €500remove
€20.000 of meerremove
€5.000 tot €20.000remove
€500 tot €5.000remove
i Klachtregistratieremove
i Procesbeschrijvingen  remove
i Registreren van inspectiesremove
i Verbetervoorstellenremove
i Werkinstructies  remove
i API  check
i Cloudcheck
i Sandboxremove
i Serverremove
i Zelflerende softwareremove
i Abonnementcheck
i Eenmalig betalenremove
i Freemiumremove
i Gratis proefaccountremove
i Op aanvraagremove
i Per eenheidremove
i Analyse en rapportageremove
i Bezorgingremove
i Boekhoudingremove
i CRMremove
i Debiteurenbeheerremove
i Declaratieremove
i Digitaal ondertekenenremove
i Document managementremove
i EPDremove
i ERPremove
i Facturatieremove
i Factuurverwerkingremove
i Fiscaalremove
i Flexibele verloningremove
i Helpdeskremove
i HRMremove
i Integratie softwareremove
i Jaarrekeningremove
i Kassaremove
i Kwaliteitsmanagementremove
i Offerteremove
Opleidingsmanagementremove
i Personeelsplanningremove
i Procesmanagementremove
i Productconfiguratieremove
i Productieplanningremove
i Projectmanagementremove
i Recruitmentremove
i Reserveringremove
i Rittenregistratieremove
i Salarisadministratieremove
i Salesremove
i Servicemanagementremove
i Talentmanagementremove
i Urenregistratieremove
i Verzuimremove
i Voorraadbeheerremove
i Webshopremove
i Werkbonnenremove
i Externe partij login  remove
i Status van lopende takenremove
i Taken overzichtremove
i Toewijzen van rollenremove
i Aanmaken van takenremove
Arabischremove
Deens  remove
Duits  remove
Engels  check
Finsremove
Frans  check
Italiaans  check
Mandarijn  remove
Nederlands  check
Noors  remove
Pools  remove
Portugees  remove
Russischremove
Spaans  check
Tsjechischremove
Turks  remove
Zweeds  check
i MKBcheck
i Grootbedrijfcheck
i Multinationalscheck
i Startercheck
i Stichtingcheck
i Verenigingcheck
i ZZPcheck
i Non-profitcheck
i Hoogste prijsOp aanvraag
i Laagste prijsOp aanvraag
i Ontwerpen en aanpassen van workflowscheck
i Workflow management  check

Soldo integraties

Bekijk hier waarmee je de software kunt koppelenkeyboard_arrow_rightkeyboard_arrow_left
  • checkNetsuite

Soldo alternatieven

Buddee

5.0

iHRM software platform

Onze core is ons iHRM platform gericht op het moderne mkb (5 – 75 werknemers). Eenvoudige en gebruiksvriendelijke plug-and-play HR software zowel op de desktop als mobiel in Nederlands en Engels met features als:

- Digitaal AVG-proof personeelsdosssier;
- Verlof- & Verzuimmanagement;
- Taken & Reminders (eventueel via automatisch via onze slimme werkstromen;
- Slim beheer van bedrijfsmiddelen, documenten en contracten, etc.;
- HR analytics d.m.v. rapporten;
- Employee & Management Self Service (ESS & MSS);
- Beoordelingen- en Opleidingenbeheer;
- (Over)urenregistratie;
- Kalenderfunctie;
- En veel meer!

Geen dure implementatietrajecten, geen dure opleidingskosten, geen overbodige en ingewikkelde opties die je als mkb’er toch niet gebruikt.

Ready-to-go voor EUR 4 per werknemer/maand! 

Salarisadministratie services

Omdat wij vinden dat HR en Salarisadministratie hand-in-hand gaan bieden zelf ook salarisadministratie aan als een additionele dienstverlening  Deze dienst staat dus los van ons iHRM platform maar het proces is wel slim geïntegreerd indien voor deze dienst wordt gekozen.

Wij bieden dit aan omdat wij van mening zijn dat salarisadministratie in veel gevallen te specialistisch is voor het (kleine) mkb om zelf te doen.

Voor salarisadministratie rekenen wij een voordelig tarief van EUR 8,50 – EUR 12,50 per loonstrook afhankelijk van de complexiteit van de loonstrook. Denk bij complexere loonstroken aan toepasselijke CAO, pensioen, belaste- en onbelaste onkosten etc. Voor salarisadministratie doen wij altijd een intake-gesprek om de dienst zo (kosten)efficient mogelijk aan te kunnen bieden.

Gripp

5.0

Gripp is een alles-in-één pakket wat het overzicht weer terugbrengt in jouw organisatie. Of het nu gaat om die perfecte offertes met een druk op de knop, de projectadministratie met het overzicht van wie wat aan het doen is, of het strakke debiteurenbeheer: het kan allemaal.

Alles in één helder overzicht
Al je contacten bij de hand in één overzicht. Ook exporteren behoort uiteraard tot de mogelijkheden.

Inzicht in lopende zaken
Bij het openen van een klantenkaart heb je direct inzicht in alle actieve opdrachten, openstaande offertes, lopende contracten en eventueel achterstallige betalingen. Gebruik de relatiekaart als een springplank voor al je dagelijkse werkzaamheden!

Offertetraject met overzicht!
Maak eenvoudig een professionele offerte. Per item kun je aangeven of dit op basis van een vast bedrag of begroting is. Ook kan je voor meer gemak gebruik maken van basis-offertes. Met één druk op de knop zet je een geaccepteerde offerte omzetten naar een opdracht.

Opdrachten bieden je altijd het overzicht dat je nodig hebt. In welke fase bevindt een opdracht zich? Wie is waar mee bezig? Hoeveel kan er nog gefactureerd worden. Alles staat in de opdracht en vanuit de opdracht kan je moeiteloos factureren.

Rompslomp

Rompslomp is een boekhoudpakket dat zich met name richt op zelfstandige. Denk hierbij aan zzp’ers, freelancers en eenmanszaken. De focus van Rompslomp ligt volledig op het gemak van hun gebruikers. Zo hoef je je niet bezig te houden met grootboekrekeningen of andere boekhoudtermen, maar wordt dit grotendeels voor jou gedaan. 

Jaap en Niels, de oprichters van Rompslomp, liepen zelf tegen het probleem aan om een simpel boekhoudprogramma te vinden. Zij zijn ervan overtuigd dat boekhouden zó efficiënt kan worden ingeregeld, dat jij je enkel bezig hoeft te houden met het ondernemen zelf. Vanuit deze gedachte is Rompslomp ontwikkelt. 

Binnen Rompslomp is het opmaken van facturen en offertes een fluitje van een cent. Gezien facturatie vaak een groot deel van het boekhouden is, zorgt Rompslomp ervoor dat dit snel gedaan kan worden. Nadat jij je eigen lay-out hebt opgemaakt, staat de factuur eigenlijk al voor je klaar. Je hoeft enkel de nodige velden in te vullen en de factuur is klaar voor verzending. Dit geldt op eenzelfde manier voor je offertes. 

Daarnaast biedt Rompslomp de mogelijkheid tot een online schoenendoos en uren- & rittenregistratie. Wanneer jij de betalingen goed bijhoudt en inboekt, wordt op de achtergrond automatisch je balans en BTW overzicht up-to-date gehouden. Makkelijk toch?

Inserve

Inserve is IT servicedesk software voor zelfstandige IT dienstverleners. De helpdesk processen worden ondersteund van aanmelding via afhandeling naar facturatie. Met de uitgebreide integratie mogelijkheden wordt voorkomen dat er onnodig gegevens overgetypt moeten worden vanuit CRM- of naar facturatiepakketten.

Schrijf een review

Review
N.v.t.
1
2
3
4
5
Gebruiksvriendelijkheid
Performance
Beveiliging
Prijs-kwaliteitsverhouding
Service softwareleverancier
Branche
Aantal medewerkers
Geen bestanden geselecteerd

Soldo review

Totaalscore

/5
Geen score
(0 )
Beveiliging
0,0/5star
Gebruiksvriendelijkheid
0,0/5star
Performance
0,0/5star
Prijs-kwaliteitsverhouding
0,0/5star
Service softwareleverancier
0,0/5star

Heb je Soldo al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!

Soldo - Veelgestelde vragen

check51 tot 75 medewerkers

check76 tot 100 medewerkers

check101 tot 150 medewerkers

check151 tot 200 medewerkers

check201 tot 250 medewerkers

check251 tot 300 medewerkers

check301 tot 350 medewerkers

check351 tot 400 medewerkers

check401 tot 500 medewerkers

check500 of meer medewerkers

checkAbonnement
 i
checkZweeds  

checkNederlands  

checkSpaans  

checkEngels  

checkItaliaans  

checkFrans  

keyboard_arrow_down
checkZakelijke dienstverlening
 i
checkOverheid
 i
checkZorg
 i
checkBouw en installatie
 i
checkHoreca
 i
checkIT
 i
checkMaatschappelijke dienstverlening
 i
checkRetail
 i
checkFarma en Chemie
 i
checkIndustrie
 i
checkWebwinkels
 i
checkHandel
 i
checkRecreatie
 i
checkEducatie
 i
checkProductie
 i
checkMedia
 i
checkAutomotive
 i
checkAgro sector
 i
checkLogistiek
 i
checkMKB
 i
checkStarter
 i
checkZZP
 i
checkVereniging
 i
checkStichting
 i
checkGrootbedrijf
 i
checkMultinationals
 i
checkNon-profit
 i
Raadpleeg hiervoor de integraties

keyboard_arrow_down
Ja