clear

Waarom SoftwareWatcher

SoftwareWatcher is een onafhankelijk platform om bedrijfssoftware te zoeken, vergelijken en selecteren. Op ons platform brengen wij alle softwareleveranciers samen op één plek. Het doel van SoftwareWatcher is om jou te helpen met het selecteren van de bedrijfssoftware dat bij je bedrijf past en hier vervolgens een keuze tussen te maken. SoftwareWatcher biedt een aantal grote voordelen:

  • Softwareselectie tool
  • SoftwareWatcher beschikt over een uitgebreide vragenselectie die snel en eenvoudig is te doorlopen. Alle software functionaliteiten worden uitgebreid beschreven waardoor je eenvoudig aangeeft wat belangrijk voor je is. Met de softwareselectie tool zorgt SoftwareWatcher ervoor dat je uitkomt bij de bedrijfssoftware dat bij je bedrijf past.

  • Gratis advies van een software expert
  • Mocht je er nog niet helemaal uitkomen, dan helpen we je graag verder met het selecteren van de beste bedrijfssoftware voor jouw bedrijf. Door vrijblijvend contact met ons op te nemen gaan we samen kijken naar jouw huidige situatie, software wensen en bedrijfsprocessen. Op basis hiervan geven we een onafhankelijk advies welke concrete software oplossingen het best geschikt zijn voor jouw bedrijf. Ook tijdens de selectie procedure fungeren we graag als centraal aanspreekpunt voor al je vragen over software. Het is altijd mogelijk om gratis contact met ons op te nemen en gebruik te maken onze jarenlange expertise op het gebied van bedrijfsprocessen en software oplossingen.

FieldBuddy

Schrijf een review
Plus- en minpunten
  • Integratie met alle mogelijke externe systemen.
  • Uniek door de mate van aanpasbaarheid (configureerbaarheid)
  • Uniek door de gebruiksvriendelijkheid

Prijzen

Prijsmodellen:
Abonnement i
Gratis proefaccount i
Prijs per gebruiker per maand€ Op aanvraag ,- tot € Op aanvraag€ ,-Waarom is dit een indicatie?
Exacte prijzen van FieldBuddy bekijken? Klik dan op onderstaande knop:
Prijsmodellen

Beschrijving

FieldBuddy is een field service oplossing, gebouwd op het Salesforce platform. Het is een complete oplossing die alle informatie bevat die je nodig hebt voor een optimale personeelsplanning en een efficiënt serviceproces. Het grootste voordeel hiervan is dat alle gegevens altijd beschikbaar zijn en de software snel en gemakkelijk aangepast kan worden naar de eigen wensen en eisen.

Impressie

FieldBuddy functionaliteiten

1 tot 5 medewerkerscheck
6 tot 10 medewerkerscheck
11 tot 25 medewerkerscheck
26 tot 50 medewerkerscheck
51 tot 75 medewerkerscheck
76 tot 100 medewerkerscheck
101 tot 150 medewerkerscheck
151 tot 200 medewerkerscheck
201 tot 250 medewerkerscheck
251 tot 300 medewerkerscheck
301 tot 350 medewerkerscheck
351 tot 400 medewerkerscheck
401 tot 500 medewerkerscheck
500 of meer medewerkerscheck
i Back upsremove
i Beveiliging en toegang op IP-adresremove
i Data opslag in Europa remove
i Flexibele gebruikersrechten  remove
i Single Sign On (SSO)remove
i Twee-factor-authenticatieremove
i Overheidremove
i Zakelijke dienstverleningremove
i Zorgremove
i Bouw en installatiecheck
i Facilitaire dienstverleningremove
i Horecaremove
i ITremove
i Maatschappelijke dienstverleningremove
i Retailremove
i Farma en Chemiecheck
i Accountancyremove
i Agro sectorcheck
i Automotivecheck
i Educatieremove
i Handelcheck
i Industriecheck
i Logistiekcheck
i Mediaremove
i Petrol marktremove
i Productiecheck
i Recreatieremove
i Uitzendbrancheremove
i Vastgoedsectorremove
i Webwinkelsremove
€1 tot €5remove
€5 tot €10remove
€10 tot €25remove
€25 tot €50remove
€50 tot €75remove
€75tot €100remove
€100 of meerremove
i Bezoekersregistratieremove
i Communicatie via softwarecheck
Delen van nieuwsberichtenremove
i Interne chatremove
i Logboekremove
i Online agendaremove
i Processignalencheck
i Tijdlijnremove
Juridisch rechtsgeldigremove
Meerdere documenten  remove
Meerdere ondertekenaarsremove
Meesturen van bijlagencheck
Voortgang ondertekenenremove
Authenticatiemethoderemove
Digitale handtekeningcheck
i Formulieren en sjablonenremove
i Opslaan van documentenremove
i Ideal op de factuurremove
i Kortingen en totalen op facturenremove
i Kostensoorten op factuurremove
i Nacalculatie facturatieremove
i Online factuurcheck
i Opstellen van facturen  remove
i Paypal op de factuurremove
i Periodieke facturatieremove
i Self-billingremove
i Toevoegen bijlageremove
i UBL facturerenremove
i Verzamelfactuur opstellenremove
i Btw tarieven toepassenremove
i Concept facturen opslaanremove
i Creditfacturenremove
i Eigen huisstijl op factuurcheck
i Facturen inplannenremove
i Factureren in meerdere talencheck
i Factureren met abonnementen  remove
i Factureren met een vaste prijsremove
i Factureren met staffelprijzenremove
i Factureren naar klantgroepen remove
i Factuur sjablonen gebruikenremove
€0remove
€1 tot €100remove
€100 tot €500remove
€20.000 of meerremove
€5.000 tot €20.000remove
€500 tot €5.000remove
i Klachtregistratieremove
i Procesbeschrijvingen  remove
i Registreren van inspectiesremove
i Verbetervoorstellenremove
i Werkinstructies  remove
i Groeperen van productenremove
i Kortingen en totalenremove
i Offerte omzetten in factuur  remove
i Offerte online accepteren  remove
i Offerte sjablonenremove
i Omzetten offerte naar contractremove
i Omzetten offerte naar projectremove
i Opstellen van offertes  remove
i Overzicht offerte statusremove
i Tonen van 3D visualisatiesremove
i Versiebeheerremove
i Voorcalculatieremove
i Algemene voorwaardenremove
i Eigen huisstijl op offertesremove
i Online offerte dialoogremove
i API  check
i Cloudcheck
i Sandboxcheck
i Servercheck
i Zelflerende softwareremove
i Abonnementcheck
i Eenmalig betalenremove
i Freemiumremove
i Gratis proefaccountcheck
i Op aanvraagremove
i Per eenheidremove
Project fasesremove
Project sjablonenremove
Projectbeheerremove
Projecten planningremove
Benchmark  remove
Bezettingsgraad rapportagesremove
Calamiteitenregistratieremove
Doorrekenen van scenario’s  remove
Medewerker productiviteitremove
Project resultatenremove
Automatische rittenregistratieremove
Ritten registrerenremove
i Installed base managementremove
i Registreren van materialenremove
i Selfservice Portalremove
i Service takenremove
i Servicemeldingenremove
i Ticketmanagementremove
i Bewaking SLA'sremove
i Analyse en rapportageremove
i Bezorgingremove
i Boekhoudingremove
i CRMremove
i Debiteurenbeheerremove
i Declaratieremove
i Digitaal ondertekenenremove
i Document managementremove
i EPDremove
i ERPremove
i Facturatieremove
i Factuurverwerkingremove
i Fiscaalremove
i Flexibele verloningremove
i Helpdeskremove
i HRMremove
i Integratie softwareremove
i Jaarrekeningremove
i Kassaremove
i Kwaliteitsmanagementremove
i Offerteremove
Opleidingsmanagementremove
i Personeelsplanningremove
i Procesmanagementremove
i Productconfiguratieremove
i Productieplanningremove
i Projectmanagementremove
i Recruitmentremove
i Reserveringremove
i Rittenregistratieremove
i Salarisadministratieremove
i Salesremove
i Servicemanagementremove
i Talentmanagementremove
i Urenregistratieremove
i Verzuimremove
i Voorraadbeheerremove
i Webshopremove
i Werkbonnenremove
i Software democheck
i Externe partij login  remove
i Status van lopende takenremove
i Taken overzichtremove
i Toewijzen van rollenremove
i Aanmaken van takenremove
Arabischremove
Deens  remove
Duits  remove
Engels  check
Finsremove
Frans  remove
Italiaans  remove
Mandarijn  remove
Nederlands  check
Noors  remove
Pools  remove
Portugees  remove
Russischremove
Spaans  remove
Tsjechischremove
Turks  remove
Zweeds  remove
i MKBcheck
i Grootbedrijfcheck
i Multinationalscheck
i Startercheck
i Stichtingremove
i Verenigingremove
i ZZPremove
i Non-profitremove
i Voorraden beherenremove
i Ontwerpen en aanpassen van workflowscheck
i Workflow management  check

FieldBuddy integraties

Bekijk hier waarmee je de software kunt koppelenkeyboard_arrow_rightkeyboard_arrow_left
  • checkAccountview
  • checkAFAS software
  • checkExact Boekhoudgemak en Multivers
  • checkExact Globe
  • checkExact Online
  • checkSAP ERP
  • checkTomtom
  • checkTwinfield
  • checkVisma

FieldBuddy alternatieven

Inserve

Inserve is service management software voor ICT bedrijven en afdelingen. De servicedesk processen worden ondersteund van aanmelding via afhandeling naar facturatie. Met de uitgebreide integratie mogelijkheden wordt voorkomen dat er onnodig gegevens overgetypt moeten worden vanuit CRM- of naar facturatiepakketten en dat er geen uren of artikelen vergeten worden om te factureren.

ServicePlanner

ServicePlanner is een uitgebreide planning tool voor installatie- en servicebedrijven met één tot tien monteurs in dienst. Onze software is niet alleen geschikt voor het efficiënt plannen van cv-ketelonderhoud. Pianostemmen, glasvezelnetwerken en méér: de enige voorwaarde om met ServicePlanner te werken is dat je als bedrijf minimaal vijftig procent van je afspraken bij particulieren uitvoert.Met ServicePlanner vergroot je je omzet doordat je meer tijd vrijmaakt, verstuur je klanten in een paar klikken een offerte of factuur en houd je altijd overzicht in je eigen agenda én die van collega’s. En natuurlijk maakt het systeem een efficiënte dagplanning op postcode en stuurt het klanten automatisch afspraken (of uitnodigingen ) en herinneringen. Dit betekent dat de hele planning automatisch gebeurt. Zonder dat je er veel tijd aan kwijt bent. Kortom: ServicePlanner is de ideale alles-in-één software voor jou als jij het aantal afspraken (en dus je omzet!) zonder kopzorgen wilt laten groeien. En je kunt er vandaag al mee aan de slag. 

Repaird

Repaird is een  administratie systeem vóór installateurs, dóór installateurs. Middels dit alles in systeem kunnen zij hun klanten beheren, jaarlijks onderhoudscontracten inplannen en uitnodigen, hun producten voorraad beheren en uiteraard offertes en facturen versturen. Tevens hebben klanten de mogelijkheid om online de afspraak te annuleren of te wijzigen naar een andere datum waarop de monteur beschikbaar is.

SalesManager Software

SalesManager Software is opgericht in 1989 en levert bedrijfssoftware aan het Nederlandse MKB. Onze focus ligt op het ontwikkelen en implementeren van ERP-, CRM- en Servicemanagement-oplossingen. Dankzij meer dan 30 jaar ervaring met het optimaliseren van bedrijfsprocessen zijn wij uitstekend in staat om de wensen van onze klanten te vertalen naar een passende oplossing.Met SalesManager Online bieden wij een modulair cloudplatform, waarmee we voor elke klant een systeem kunnen samenstellen wat aansluit op de behoefte en bestaat uit de juiste modules, add-ons en integraties met andere software-applicaties.Daarnaast bieden wij de mogelijkheid om volledige maatwerksystemen te ontwikkelen die aansluiten op het unieke bedrijfsproces van de klant.SalesManager Software ontwikkelt, verkoopt en implementeert exclusief eigen software en is daarmee volledig onafhankelijk.

Schrijf een review

Review
N.v.t.
1
2
3
4
5
Gebruiksvriendelijkheid
Performance
Beveiliging
Prijs-kwaliteitsverhouding
Service softwareleverancier
Branche
Aantal medewerkers
Geen bestanden geselecteerd

FieldBuddy review

Totaalscore

/5
Geen score
(0 )
Beveiliging
0,0/5star
Gebruiksvriendelijkheid
0,0/5star
Performance
0,0/5star
Prijs-kwaliteitsverhouding
0,0/5star
Service softwareleverancier
0,0/5star

Heb je FieldBuddy al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!

FieldBuddy - Veelgestelde vragen

check1 tot 5 medewerkers
check6 tot 10 medewerkers
check11 tot 25 medewerkers
check26 tot 50 medewerkers
check51 tot 75 medewerkers
check76 tot 100 medewerkers
check101 tot 150 medewerkers
check151 tot 200 medewerkers
check201 tot 250 medewerkers
check251 tot 300 medewerkers
check301 tot 350 medewerkers
check351 tot 400 medewerkers
check401 tot 500 medewerkers
check500 of meer medewerkers
checkAbonnement i
checkGratis proefaccount i
checkNederlands  
checkEngels  
checkSoftware demo i
checkBouw en installatie i
checkFarma en Chemie i
checkIndustrie i
checkLogistiek i
checkAgro sector i
checkAutomotive i
checkProductie i
checkHandel i
checkMKB i
checkStarter i
checkGrootbedrijf i
checkMultinationals i
Raadpleeg hiervoor de integraties